Kipufogó
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 807
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Kipufogó
Vedd le a kipufot és rázd meg ha zörög benne valami akkor ott tuti a hiba.Ha nem zörög érdemes belefújni szájjal(tudom nem higiénikus de igazi motoros nem finnyás) elvileg kis ellenállást kell érezned de azért viszonylag keveset,de a járó motornál a kezed a kipuf végéhez teszed érezni kell a finom ütést dobbanást" ha ez elmarad és csak gyengén fúj érdemes akár kipróbálni egy csere kölcsön dobbal is lehet akár utángyártott vagy rozsdás is azzal is mennie kell.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Kipufogó
Az az elengedett lamella forog a kipuffban. Hol lezárja, hol nem.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Veszy2107
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 421
- Csatlakozott: 2012.05.09. 07:05
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Ózd
Re: Kipufogó
Helló!
Az előző kipufogós témámat folytatva, megint rendkívül érdekes dolgot tapasztaltam a mocival, amit igazán le se tudok írnai! :/ Ugye ahogy itt írtam 2-3 héttel ezelőtt letört valami gázterelőféle a kipufogó végében. A hangja csattogós, öblös lett és teljesítménye is csökkent! Ezt orvosolva egy lehegesztett végű csövet kifurkáltam és azt passzintottam bele a kipuf végébe! Nem egy nagy találmány, a hangja jobb lett, a végéből megszűnt az a csattogós hang, ahogy lefojtottam, de a teljesítményével még mindig nem voltam megelégedve! :/ A kipuf könyökétől még mindig ilyen öblös csattogó hang jött, valahogy nem volt az igazi, és mikor pörgettem akkor se volt olyan szép pattogó hangja...
Na aztán ma reggel olyan 40-es tempónál ugrott egyet a motor és onnantól megint mintha kicserélték volna! Fasza pörgős lett, mikor huzattam olyan szép pattogós egyenletes hangja lett, hogy 70-es tempónál szinte nem is lehetett hallani a hangját. Jól pörög és rendkívül egyenletesen jár 3-4 ezres fordulatnál is! Viszont most mikor alapjáraton 1000 környékére esik vissza a fordulat és húzok egy gázfröccsöt az egész motor beremeg! Nem dadog, veszi a fordulatot de furcsán beremegteti az egész motort! Eddig így nem remegett be a motor, csak amit alapból ráz egy henger....
Mi a picsa lehet, miért baszakodik? Hol jó, hol nem!? (Tegnap visszavettem egy negyed fordulattal a melléklevegő csavart, de akkor ahogy próbáltam még semmi komoly változást nem tapasztaltam)
Egyszerűen a kipufogó kaphatott egy dugulást, ami mondjuk most szűnt meg? Vagy a gyújtás b@szakodhat? Azért idegesít mert, nehogy egyszer csak gondolja magát oszt leálljon munkába menet! :/
Az előző kipufogós témámat folytatva, megint rendkívül érdekes dolgot tapasztaltam a mocival, amit igazán le se tudok írnai! :/ Ugye ahogy itt írtam 2-3 héttel ezelőtt letört valami gázterelőféle a kipufogó végében. A hangja csattogós, öblös lett és teljesítménye is csökkent! Ezt orvosolva egy lehegesztett végű csövet kifurkáltam és azt passzintottam bele a kipuf végébe! Nem egy nagy találmány, a hangja jobb lett, a végéből megszűnt az a csattogós hang, ahogy lefojtottam, de a teljesítményével még mindig nem voltam megelégedve! :/ A kipuf könyökétől még mindig ilyen öblös csattogó hang jött, valahogy nem volt az igazi, és mikor pörgettem akkor se volt olyan szép pattogó hangja...
Na aztán ma reggel olyan 40-es tempónál ugrott egyet a motor és onnantól megint mintha kicserélték volna! Fasza pörgős lett, mikor huzattam olyan szép pattogós egyenletes hangja lett, hogy 70-es tempónál szinte nem is lehetett hallani a hangját. Jól pörög és rendkívül egyenletesen jár 3-4 ezres fordulatnál is! Viszont most mikor alapjáraton 1000 környékére esik vissza a fordulat és húzok egy gázfröccsöt az egész motor beremeg! Nem dadog, veszi a fordulatot de furcsán beremegteti az egész motort! Eddig így nem remegett be a motor, csak amit alapból ráz egy henger....
Mi a picsa lehet, miért baszakodik? Hol jó, hol nem!? (Tegnap visszavettem egy negyed fordulattal a melléklevegő csavart, de akkor ahogy próbáltam még semmi komoly változást nem tapasztaltam)
Egyszerűen a kipufogó kaphatott egy dugulást, ami mondjuk most szűnt meg? Vagy a gyújtás b@szakodhat? Azért idegesít mert, nehogy egyszer csak gondolja magát oszt leálljon munkába menet! :/
Üdv!
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
- csoka
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 436
- Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
- MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
- Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye
Re: Kipufogó
Szerezz egy összehorpadt,rozsdás...kidobásra szánt kipufogót,és abból tedd át.A levakolt cső oldalán,meghatározott méretű,és formájú nyílások vannak.Ez pontosan kiszámolt,és nem tanácsos"után gyártani".
- Veszy2107
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 421
- Csatlakozott: 2012.05.09. 07:05
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Ózd
Re: Kipufogó
Veszy2107 írta:csoka írta:A gyári"kémény"hátuljában van egy cső,ami le van vakolva.Sokan ezt szerelővassal kilyukasztják,ami nem jó.A cső szerepe,hogy végfojtással gáznyomást keltsen a kipufogó belsejében,és ennek hatására a rezonátorhoz hasonlóan gázlengés keletkezzen.A kipufogót úgy tudod szétszedni,hogy a felfogató bilincs alatt körbevágod(nem mélyen!),és lehúzod róla a krómozott külső csövet.Ott vágd,ahol már nincs szűkítve,mert nem tudod lehúzni.
Hello! Már szedtem szét tisztítani a kipfot de akkor a végét nem figyeltem. Nekem az a "dugo" ki volt fúrva és most ki is esett! Kérdés hogy azt lehet-e valahogy potolni?? Esetleg ötlet valakinek?
Köszi!
Ha lehegeszteném a kipufogó végét teljesen és fúrnák rá egy lyukat, azzal lehetne valami hasonlót elérni?
Üdv!
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
- Veszy2107
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 421
- Csatlakozott: 2012.05.09. 07:05
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Ózd
Re: Kipufogó
csoka írta:A gyári"kémény"hátuljában van egy cső,ami le van vakolva.Sokan ezt szerelővassal kilyukasztják,ami nem jó.A cső szerepe,hogy végfojtással gáznyomást keltsen a kipufogó belsejében,és ennek hatására a rezonátorhoz hasonlóan gázlengés keletkezzen.A kipufogót úgy tudod szétszedni,hogy a felfogató bilincs alatt körbevágod(nem mélyen!),és lehúzod róla a krómozott külső csövet.Ott vágd,ahol már nincs szűkítve,mert nem tudod lehúzni.
Hello! Már szedtem szét tisztítani a kipfot de akkor a végét nem figyeltem. Nekem az a "dugo" ki volt fúrva és most ki is esett! Kérdés hogy azt lehet-e valahogy potolni?? Esetleg ötlet valakinek?
Köszi!
Üdv!
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
- csoka
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 436
- Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
- MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
- Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye
Re: Kipufogó
A gyári"kémény"hátuljában van egy cső,ami le van vakolva.Sokan ezt szerelővassal kilyukasztják,ami nem jó.A cső szerepe,hogy végfojtással gáznyomást keltsen a kipufogó belsejében,és ennek hatására a rezonátorhoz hasonlóan gázlengés keletkezzen.A kipufogót úgy tudod szétszedni,hogy a felfogató bilincs alatt körbevágod(nem mélyen!),és lehúzod róla a krómozott külső csövet.Ott vágd,ahol már nincs szűkítve,mert nem tudod lehúzni.
- Veszy2107
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 421
- Csatlakozott: 2012.05.09. 07:05
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Ózd
Re: Kipufogó
Hello!
Egy nagyon furcsa dologra lettem ma figyelmes! :/
A kis ETZ-m (elvileg) gyári kipufogójának a végében volt egy kis síp, gázterelő vagy valami hasonló, amit tán az előző tulaj kifúrt. (bár az is lehet hogy gyárilag van a közepében ennek a vacaknak egy lyuk)
Ma reggelre furcsa hangja lett a motornak és nagy nehezen észrevettem hogy ez a kis "vasdarab" a kipuf hátuljából hiányzott
! Valahol kifújhatta. Így elég érdekes hangja van, és talán mintha gyengébb is lenne!! :/ Tudom a kipufogó elég kényes téma, de lehet hogy emiatt a kis vacak miatt gyengébb lesz?
Tudna nekem valaki egy képet csinálni hátulról a kipuf belsejéről? Mi lehet az valami ami már nekem hiányzik? Gyári kipufogókban lehet ilyen?
Előre is köszönöm a tippeket!
Üdv!
Egy nagyon furcsa dologra lettem ma figyelmes! :/
A kis ETZ-m (elvileg) gyári kipufogójának a végében volt egy kis síp, gázterelő vagy valami hasonló, amit tán az előző tulaj kifúrt. (bár az is lehet hogy gyárilag van a közepében ennek a vacaknak egy lyuk)
Ma reggelre furcsa hangja lett a motornak és nagy nehezen észrevettem hogy ez a kis "vasdarab" a kipuf hátuljából hiányzott
! Valahol kifújhatta. Így elég érdekes hangja van, és talán mintha gyengébb is lenne!! :/ Tudom a kipufogó elég kényes téma, de lehet hogy emiatt a kis vacak miatt gyengébb lesz?
Tudna nekem valaki egy képet csinálni hátulról a kipuf belsejéről? Mi lehet az valami ami már nekem hiányzik? Gyári kipufogókban lehet ilyen?
Előre is köszönöm a tippeket!
Üdv!
Üdv!
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Kipufogó
Ha nem is 7000 de olyan 6600 körülig tudtam pörgetni igaz az volt a vége.Nandor írta:7000-ig felpörög terhelve az ETZ? Nekem a TS 6000-nél már haláltusát vív.pempelli írta:
Én azt használok 3500-7000-ig pörög vele a paripa ...
Ennyit jelentene a négy felömlő?
- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Kipufogó
De jók ezek a diagramok, köszi zsakfos. Esetleg 4.sebes TS-hez nincs?
Amúgy nekem is csak az első három sebességben forog el 6000-ig. 4.-ben egyenes testtartással 5000-5200-ig tud, ez 105-110 km/h-t jelent /pontosan beállított bicikli órával mérve /.
Amúgy nekem is csak az első három sebességben forog el 6000-ig. 4.-ben egyenes testtartással 5000-5200-ig tud, ez 105-110 km/h-t jelent /pontosan beállított bicikli órával mérve /.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Kipufogó
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Kipufogó
Nekem is azért idő kell neki míg eléri a bűvös 6000 fordulatot 5000-5500 fordulatig jól megy még 3-ba is,Könyv pedig úgy írja ugye hogy 6000-nél van a LE-csúcs elvilegzsakfos írta:Akkor a tied még nem is olyan rossz.Nandor írta:
7000-ig felpörög terhelve az ETZ? Nekem a TS 6000-nél már haláltusát vív.
Ennyit jelentene a négy felömlő?
Nem kell ám mindent készpénznek venni. Az a fordulatmérő óra esetleg csalhat is.
Gondolj csak bele hogy ha az a 7000/ford 5-ikben van,akkor az az Etz 155km/h-val repeszt.
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Kipufogó
Akkor a tied még nem is olyan rossz.Nandor írta:
7000-ig felpörög terhelve az ETZ? Nekem a TS 6000-nél már haláltusát vív.
Ennyit jelentene a négy felömlő?
Nem kell ám mindent készpénznek venni. Az a fordulatmérő óra esetleg csalhat is.
Gondolj csak bele hogy ha az a 7000/ford 5-ikben van,akkor az az Etz 155km/h-val repeszt.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Kipufogó
7000-ig felpörög terhelve az ETZ? Nekem a TS 6000-nél már haláltusát vív.pempelli írta:
Én azt használok 3500-7000-ig pörög vele a paripa ...
Ennyit jelentene a négy felömlő?
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 5
- Csatlakozott: 2012.04.24. 22:50
- MZ-d típusa: ETZ 251
Re: Kipufogó
Köszi a segítséget.pempelli írta:Én azt használok 3500-7000-ig pörög vele a paripa ,5.ben is kipörög rendesen,normális használat mellett csatos karbival 4,6-os fogyi jön ki 1500km futott blokkal:)tusipeti1992 írta:Sziasztok. Bambi 2 kipuffal van valakinek tapasztalata ETZ 250ccm-es hengerrel, gyári hengerfejjel, karbival? Fogyasztás, menetteljesitmény, karakterisztika, stb... ? Előre is köszi.
3500-töl megindul rendesen,
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Kipufogó
Én azt használok 3500-7000-ig pörög vele a paripa ,5.ben is kipörög rendesen,normális használat mellett csatos karbival 4,6-os fogyi jön ki 1500km futott blokkal:)tusipeti1992 írta:Sziasztok. Bambi 2 kipuffal van valakinek tapasztalata ETZ 250ccm-es hengerrel, gyári hengerfejjel, karbival? Fogyasztás, menetteljesitmény, karakterisztika, stb... ? Előre is köszi.
3500-töl megindul rendesen,
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 5
- Csatlakozott: 2012.04.24. 22:50
- MZ-d típusa: ETZ 251
Re: Kipufogó
Sziasztok. Bambi 2 kipuffal van valakinek tapasztalata ETZ 250ccm-es hengerrel, gyári hengerfejjel, karbival? Fogyasztás, menetteljesitmény, karakterisztika, stb... ? Előre is köszi.
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 90
- Csatlakozott: 2010.04.03. 11:31
- MZ-d típusa: ETZ 150, ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Szegvár
Re: Kipufogó
A kis ETZ-nél minden gyári kipufban van valami írás a végébe? Én nem tudok róla hogy az előző tulajok lecserélték volna (bár ez semmit nem jelent), de nekem semilyen írás nincs! Létezhet, hogy ez attól gyári? Ettől közelebbi képen most nincs a gépen.....
Ha jól tévedek, ott is csak a későbbieknél van ETZ 125/150 felirat. Mint a későbbi 250-nél ETZ 250, a 251-nél meg 251... Remélem segítettem.
Re: Kipufogó
Sziasztok a céges ETZ125-ön nem volt egyiknek a végébe semmi felirat pedig új korától nálunk volt.takzol írta:Nekem gyári a kipufogóm és nincs semmi írás beütve a végén.
Re: Kipufogó
Nekem gyári a kipufogóm és nincs semmi írás beütve a végén.
Re: Kipufogó
Nagyon szép ez az MZ! Grat!K.Imi írta:nekem is ki lett égetve a kipufogóm anno, mikor megvettem nem pörgött 4000 fölé a motor, mert az előző tulaja 1:20-as 1:33-as keverékkel hajtotta 25ezer km-en keresztül új kora óta (cserébe még alapméretes a hengerem és van elég kompresszió benne)
de polírozással nekem is eltűnt minden folt a kipuffról kiégetés után
égetés után:
polír után :
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Kipufogó
Ez a titka,rá kell szánni egy kis időt,én is ezt csináltam és semmi gond vele.Bagolyferi írta:Síkba reszeltem a kisipari könyök kúpját, így raktam össze egy kis Thermocup (+1200) hőálló pasztával, 20 Km próbaút, és úgy néz ki, hogy jó lesz, mert az út végén nem észleltem olaj szivárgást a hollandernél.
Igaz én csiszoltam egy sík felületen de a végeredmény ugyan az.
- Bagolyferi
- biciklis
- Hozzászólások: 32
- Csatlakozott: 2009.02.13. 18:57
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Re: Kipufogó
Síkba reszeltem a kisipari könyök kúpját, így raktam össze egy kis Thermocup (+1200) hőálló pasztával, 20 Km próbaút, és úgy néz ki, hogy jó lesz, mert az út végén nem észleltem olaj szivárgást a hollandernél.
- Cat
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 312
- Csatlakozott: 2011.08.17. 12:39
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Tiszakécske
Re: Kipufogó
Mien kis bilincsre gondolsz?
Könyök belemegy cirka3-4cm-t a kipufba rajtuk egy cirka 6cm széles cső amit 2 csavri húz össze, cakk pakk.
Bosal paszta+ féktisztító van itthon, akkor lehet holnap újra szétkapom Köszi
Könyök belemegy cirka3-4cm-t a kipufba rajtuk egy cirka 6cm széles cső amit 2 csavri húz össze, cakk pakk.
Bosal paszta+ féktisztító van itthon, akkor lehet holnap újra szétkapom Köszi
Élni életveszélyes dolog és eddig még mindenki belehalt!
- Troster
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 474
- Csatlakozott: 2011.09.15. 03:33
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Kipufogó
Belső kis bilincs közte?Én féktisztítóval sterilre törlöm mindkét felet, majd kipufftömítő pasztával kenem be, majd összerak, és ha lehet még várok a felkeményedésig, nekem semmi nem jön ki.Mondjuk elvileg paszta nélkül is tömít ha precíz vagy akkor nem kell, de spéci tömítő se muszáj, lehet az fbs is megfogja, de ha trehány vagy akkor ajánlom a bosal kipufogó pasztát.
Az én trehányságomra gyógyír , amúgy fasza, fog mint a zőőd festék!
Az én trehányságomra gyógyír , amúgy fasza, fog mint a zőőd festék!
- Cat
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 312
- Csatlakozott: 2011.08.17. 12:39
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Tiszakécske
Re: Kipufogó
Üdv
Ahol a kipuffba bemegy a könyök szép fekete olaj van..
Szétszedtem áttörölgettem mindkettőt.
(Gyári könyök + ETZ 251 kipuff [elvileg az, ezt az infót kaptam] )
Összerak, pár km próbaút, ugyanolyan olajos
Teendő?
Ahol a kipuffba bemegy a könyök szép fekete olaj van..
Szétszedtem áttörölgettem mindkettőt.
(Gyári könyök + ETZ 251 kipuff [elvileg az, ezt az infót kaptam] )
Összerak, pár km próbaút, ugyanolyan olajos
Teendő?
Élni életveszélyes dolog és eddig még mindenki belehalt!
- MiszterQ
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 273
- Csatlakozott: 2010.01.31. 12:57
- MZ-d típusa: ETZ 250, BMW F650ST
- Tartózkodási hely: Pápa
Re: Kipufogó
Sziasztok!
KERESEK! Trophy 250-hez kipuff könyököt!
Ne legyen új, legyen használt, nem korrodált, belül nem dzsuvás!
Ja és ne legyen krómozott - egy ismerősöm újít Trophy-t, már majdnem kész van a motorral, de a fenti alkatrész nagyon kellene neki, azért nem kell neki krómozott mert úgyis elszíneződik meg nem is menne a kipufogóhoz.
Ha bárki bármit tud, kérjem írjon itt vagy PÜ-t!
Üdv.
KERESEK! Trophy 250-hez kipuff könyököt!
Ne legyen új, legyen használt, nem korrodált, belül nem dzsuvás!
Ja és ne legyen krómozott - egy ismerősöm újít Trophy-t, már majdnem kész van a motorral, de a fenti alkatrész nagyon kellene neki, azért nem kell neki krómozott mert úgyis elszíneződik meg nem is menne a kipufogóhoz.
Ha bárki bármit tud, kérjem írjon itt vagy PÜ-t!
Üdv.
Relax, don't do it
- Krepp
- bajnok
- Hozzászólások: 970
- Csatlakozott: 2009.01.31. 00:51
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 SF
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Mééér vesztek szar könyököt?
Én olyat még nem is láttam...
Én olyat még nem is láttam...
Belső nélküli első külső hátsó belsővel..
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
Re: Kipufogó
Ez talán működik egy jó könyöknél, de egy utángyártottnál ahol hullámos a pereme mint kusadasinál a tenger.....
Krepp írta:Semmi trutyi semmi reszelő...
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2804
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Kipufogó
Vettem én is utánsz@r könyököt... Tusír lapra fektetve ~2mm rés volt itt-ott. Ezt tömítőanyaggal, rendes lehúzási nyomatékkal, sorrenddel nem lehet orvosolni. Ezen csak a reszelő segített! Mondja a KŐMŰVES! Ha Neked ezt nem kellett megtenned, akkor mázlista vagy.Krepp írta:Semmi trutyi semmi reszelő...
Mi viszont tudjuk, hogy hülyéknek áll a szerencse, Te meg eléggé az vagy bocsika
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- Krepp
- bajnok
- Hozzászólások: 970
- Csatlakozott: 2009.01.31. 00:51
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 SF
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Hamár mindenki, én is:
alumínium kipufogó tömítő gyűrű(1X használatos), es a henger felől kezd meghúzni a kipufogó felfüggesztéseit. Tehát első a könyök, utána a bilincs és a távtartó...
Semmi trutyi semmi reszelő...
alumínium kipufogó tömítő gyűrű(1X használatos), es a henger felől kezd meghúzni a kipufogó felfüggesztéseit. Tehát első a könyök, utána a bilincs és a távtartó...
Semmi trutyi semmi reszelő...
Belső nélküli első külső hátsó belsővel..
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
- Perec
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 444
- Csatlakozott: 2008.07.13. 21:36
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Oh.
Re: Kipufogó
FBS vagy tubusos szilikon és ha nem spórolsz annyira még a reszelőt is megúszhatod.
A menetet is be szoktam kenni: Tutira nem rázódik le és mégis könnyebb megoldani, mint az izomból meghúzott, majd összeoxidálódottat...
Csak nem teljes motorgenerál?
A menetet is be szoktam kenni: Tutira nem rázódik le és mégis könnyebb megoldani, mint az izomból meghúzott, majd összeoxidálódottat...
Csak nem teljes motorgenerál?
Bagolyferi írta:Hello
Az eredeti rozsdás könyökcső ment a hulladékba, a kisipari (vagy akármilyen gyártmány) viszont nem igazán fekszik fel a hengerben lévő
tömítő felületre, és a hollandernál van egy kis olajcsurgás. Próbáltam már 4x4 mm-es grafitos azbeszttel letömíteni, de nem vált be.
Valakinek valamilyen egyéb ötlete a megoldásra?
Feri
Re: Kipufogó
"Reszelő" - aztán FBS vékonyan a könyök nyakára.
Bagolyferi írta:Hello
Az eredeti rozsdás könyökcső ment a hulladékba, a kisipari (vagy akármilyen gyártmány) viszont nem igazán fekszik fel a hengerben lévő
tömítő felületre, és a hollandernál van egy kis olajcsurgás. Próbáltam már 4x4 mm-es grafitos azbeszttel letömíteni, de nem vált be.
Valakinek valamilyen egyéb ötlete a megoldásra?
Feri
- Troster
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 474
- Csatlakozott: 2011.09.15. 03:33
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Kipufogó
reszelő+tömítőpaszta (kipufogós), és nem kell alá tömítés...
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2804
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Kipufogó
reszelőBagolyferi írta:Hello
Az eredeti rozsdás könyökcső ment a hulladékba, a kisipari (vagy akármilyen gyártmány) viszont nem igazán fekszik fel a hengerben lévő
tömítő felületre, és a hollandernál van egy kis olajcsurgás. Próbáltam már 4x4 mm-es grafitos azbeszttel letömíteni, de nem vált be.
Valakinek valamilyen egyéb ötlete a megoldásra?
Feri
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- Bagolyferi
- biciklis
- Hozzászólások: 32
- Csatlakozott: 2009.02.13. 18:57
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Re: Kipufogó
Hello
Az eredeti rozsdás könyökcső ment a hulladékba, a kisipari (vagy akármilyen gyártmány) viszont nem igazán fekszik fel a hengerben lévő
tömítő felületre, és a hollandernál van egy kis olajcsurgás. Próbáltam már 4x4 mm-es grafitos azbeszttel letömíteni, de nem vált be.
Valakinek valamilyen egyéb ötlete a megoldásra?
Feri
Az eredeti rozsdás könyökcső ment a hulladékba, a kisipari (vagy akármilyen gyártmány) viszont nem igazán fekszik fel a hengerben lévő
tömítő felületre, és a hollandernál van egy kis olajcsurgás. Próbáltam már 4x4 mm-es grafitos azbeszttel letömíteni, de nem vált be.
Valakinek valamilyen egyéb ötlete a megoldásra?
Feri
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Mivel idén gyári dobbal még nem mentem, tegnap próbaképp kiégettem a gyárit és felraktam.
Hát... Csalódtam. Úgy emlékeztem, hogy jobban ment.
Ezek alapján felül kell vizsgálnom a Gabsic-rezó tapasztalatait.
Utángyártott dobot mindenhol veri, a gyárit pedig az 1000-3500, és 4300-6000 tartományban űbereli. 3500-4300 között ugyanolyan, vagy egy hajszálnyit gyengébb, bár lehet ez csak érzéki csalódás: lehet hogy ott is erősebb, csak nem annyira mint máshol. Nem vagyok fékpad, hogy ezt megmondjam
Viszont ami para, az a hangja. reggel 6-ra járok dolgozni, és hát az utcánkban a sorházak között elég jól visszhangzik a dolog, meg mélygarázsunk van a lakás alatt, szóval 5 méteren 2 métert emelkedő lejtőn kell kijárnom. Na akkor szerintem az egész utcát felébresztem. Út közben meg a rendőrség mellett jövök el. Nem tom pont ebben az időben mi van, szolgálatvéltás vagy nem tom, de mindig kint áll 5-6 rendőr. 10 perccel később meg már az autóban ülve járják a várost. Na most a reggeli csendben mikor elrecsegek mellettük, elég aggasztó.
Első nap csak odapillantott 1-2. Második nap már többen. Harmadik nap már mindegyik szúrós szemmel engem sasolt. LEhet, hogy ez intő jel arra nézve hogy ne erőltessem a dolgot míg nem lesz másik hangtompítóm
Hát... Csalódtam. Úgy emlékeztem, hogy jobban ment.
Ezek alapján felül kell vizsgálnom a Gabsic-rezó tapasztalatait.
Utángyártott dobot mindenhol veri, a gyárit pedig az 1000-3500, és 4300-6000 tartományban űbereli. 3500-4300 között ugyanolyan, vagy egy hajszálnyit gyengébb, bár lehet ez csak érzéki csalódás: lehet hogy ott is erősebb, csak nem annyira mint máshol. Nem vagyok fékpad, hogy ezt megmondjam
Viszont ami para, az a hangja. reggel 6-ra járok dolgozni, és hát az utcánkban a sorházak között elég jól visszhangzik a dolog, meg mélygarázsunk van a lakás alatt, szóval 5 méteren 2 métert emelkedő lejtőn kell kijárnom. Na akkor szerintem az egész utcát felébresztem. Út közben meg a rendőrség mellett jövök el. Nem tom pont ebben az időben mi van, szolgálatvéltás vagy nem tom, de mindig kint áll 5-6 rendőr. 10 perccel később meg már az autóban ülve járják a várost. Na most a reggeli csendben mikor elrecsegek mellettük, elég aggasztó.
Első nap csak odapillantott 1-2. Második nap már többen. Harmadik nap már mindegyik szúrós szemmel engem sasolt. LEhet, hogy ez intő jel arra nézve hogy ne erőltessem a dolgot míg nem lesz másik hangtompítóm
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Remélem is hogy leszMrDok írta:Lessz ebből valami, csak idő kéne neked is a munkára!gabsic írta:Újabb rezó-tapasztalatok:
A múltkori magas fogyasztás után szegényebbre állítottam a keveréket, levegőcsavart is belőttem jól. Gyertyakép és viselkedés jó lett. Viszont a múlkori "nemforog5300fölé" probléma orvoslására vágtam le a könyöktoldóból. Hát... 5000től most NAGYON megindul, a gyári dobbal nincs ilyen erő, még alul is okés, de 2500-4500 között nagyon lapos lett.
Az utánygártott dobból meghagyott diffúzorra tudom visszavezetni, az nagyon nem odavaló méret volt.
Szóval most új diffúzor-gyártás következik, addig is visszarakom a gyári dobot, valószínű Pilistúrára még azzal kell mennem.
(Alapvetően nincs ám bajom a gyárival, csak túl halk. Hosszú túrán ez pozitívum, de városban meg a rezó a jó, mikor az autósokat utólérve elég egy gázfröccs és már húzódnak is le...)
A teljesítménymaximum nagyobb, mint a gyárival, a tesztek szerint végsebesség is nőtt. Nagyjából a dobhoz hangolt karbival a fogyasztás is javult, 4.7 jött ki, de a tesztek miatt a táv fele nyélgázos volt. Ahhoz képest nem rossz. Próbálkozok még, aztán meglátjuk.
CSak tényleg, az idő... De nem baj, Zala-túrára talán összeáll
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Lessz ebből valami, csak idő kéne neked is a munkára!gabsic írta:Újabb rezó-tapasztalatok:
A múltkori magas fogyasztás után szegényebbre állítottam a keveréket, levegőcsavart is belőttem jól. Gyertyakép és viselkedés jó lett. Viszont a múlkori "nemforog5300fölé" probléma orvoslására vágtam le a könyöktoldóból. Hát... 5000től most NAGYON megindul, a gyári dobbal nincs ilyen erő, még alul is okés, de 2500-4500 között nagyon lapos lett.
Az utánygártott dobból meghagyott diffúzorra tudom visszavezetni, az nagyon nem odavaló méret volt.
Szóval most új diffúzor-gyártás következik, addig is visszarakom a gyári dobot, valószínű Pilistúrára még azzal kell mennem.
(Alapvetően nincs ám bajom a gyárival, csak túl halk. Hosszú túrán ez pozitívum, de városban meg a rezó a jó, mikor az autósokat utólérve elég egy gázfröccs és már húzódnak is le...)
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Újabb rezó-tapasztalatok:
A múltkori magas fogyasztás után szegényebbre állítottam a keveréket, levegőcsavart is belőttem jól. Gyertyakép és viselkedés jó lett. Viszont a múlkori "nemforog5300fölé" probléma orvoslására vágtam le a könyöktoldóból. Hát... 5000től most NAGYON megindul, a gyári dobbal nincs ilyen erő, még alul is okés, de 2500-4500 között nagyon lapos lett.
Az utánygártott dobból meghagyott diffúzorra tudom visszavezetni, az nagyon nem odavaló méret volt.
Szóval most új diffúzor-gyártás következik, addig is visszarakom a gyári dobot, valószínű Pilistúrára még azzal kell mennem.
(Alapvetően nincs ám bajom a gyárival, csak túl halk. Hosszú túrán ez pozitívum, de városban meg a rezó a jó, mikor az autósokat utólérve elég egy gázfröccs és már húzódnak is le...)
A múltkori magas fogyasztás után szegényebbre állítottam a keveréket, levegőcsavart is belőttem jól. Gyertyakép és viselkedés jó lett. Viszont a múlkori "nemforog5300fölé" probléma orvoslására vágtam le a könyöktoldóból. Hát... 5000től most NAGYON megindul, a gyári dobbal nincs ilyen erő, még alul is okés, de 2500-4500 között nagyon lapos lett.
Az utánygártott dobból meghagyott diffúzorra tudom visszavezetni, az nagyon nem odavaló méret volt.
Szóval most új diffúzor-gyártás következik, addig is visszarakom a gyári dobot, valószínű Pilistúrára még azzal kell mennem.
(Alapvetően nincs ám bajom a gyárival, csak túl halk. Hosszú túrán ez pozitívum, de városban meg a rezó a jó, mikor az autósokat utólérve elég egy gázfröccs és már húzódnak is le...)
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Kipufogó
Sziasztok,
Ma "spontán" megcsináltuk a kipufogó végemet már régebben is gondoltam rá mivel sajnos a végét szétfurkálták (én már így vettem) a hangja is azért nagyobb volt mint ha gyári lett volna, de a króm meg nagyon jó rajta ezért így oldottuk meg
Másabb is lett a hangja csendesebb lett meg nem pattog össze vissza. Remélem nem tapasztalok emiatt teljesítmény csökkenést
Ma "spontán" megcsináltuk a kipufogó végemet már régebben is gondoltam rá mivel sajnos a végét szétfurkálták (én már így vettem) a hangja is azért nagyobb volt mint ha gyári lett volna, de a króm meg nagyon jó rajta ezért így oldottuk meg
Másabb is lett a hangja csendesebb lett meg nem pattog össze vissza. Remélem nem tapasztalok emiatt teljesítmény csökkenést
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Nekem van egy régebbi utángyártású, biztosan jó minőségű kipufogóm. Ha gondolod cserélhetünk. Írj privátban.Extremeblast írta:Nem akarok hülyeséget kérdezni, de nem lehet valamit csinálni a régi gyári kipufogóval, hogy halkabb legyen, valahogy letompítani a hangját? Ugyanis ki lett égetve, de most eléggé hangos, fémesen pattogó. Félek utángyártottat venni a rossz minőségük miatt.
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 90
- Csatlakozott: 2010.04.03. 11:31
- MZ-d típusa: ETZ 150, ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Szegvár
Re: Kipufogó
Extremeblast írta:Nem akarok hülyeséget kérdezni, de nem lehet valamit csinálni a régi gyári kipufogóval, hogy halkabb legyen, valahogy letompítani a hangját? Ugyanis ki lett égetve, de most eléggé hangos, fémesen pattogó. Félek utángyártottat venni a rossz minőségük miatt.
Elnézést, hogy beleszólok, de szerintem utángyártottat ne vegyél, ha már van egy tiszta gyárid. A helyedben megszoknám a hangját, és örülnék, hogy jobban megy a motor. Persze rajtad múlik.
- Extremeblast
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 167
- Csatlakozott: 2011.08.17. 14:38
- MZ-d típusa: Mz ETZ 250 '86
- Tartózkodási hely: Kraszna/Kolozsvár
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Nem akarok hülyeséget kérdezni, de nem lehet valamit csinálni a régi gyári kipufogóval, hogy halkabb legyen, valahogy letompítani a hangját? Ugyanis ki lett égetve, de most eléggé hangos, fémesen pattogó. Félek utángyártottat venni a rossz minőségük miatt.
-
- biciklis
- Hozzászólások: 38
- Csatlakozott: 2012.02.23. 02:38
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Mátrafüred-Abasár
Re: Kipufogó
Felső sorban a 3.ilyen van itt 1 emberkének,szerinte sokkal jobb vele és nem csak nagy fordulaton.:Seclusion írta:Korábban fejtegették, hogy van olyan utángyári, ami jó. Ha visszakeresel, biztos megtalálod.pedro121 írta:Igazatok volt! Kicseréltem a kipufogót 1 régi ütött-kopott rozsdás gyárira és egyből megjött az ereje a motornak és most már rendesen kipörög 5.ben is. Most azon töröm a fejem h ami eddig volt rajta utángyárott az azért nem volt jó... Mert utángyárott volt, vagy csak mert el van tömődve korommal. Ezt a motort amúgy ezzel az utángyárott kipufogóval vettem még 3 éve, így nem tudom h mikor került fel rá. Ha veszek 1 új utángyárottat az megoldaná a problémámat? Vagy konstrukciós hiba miatt valószínűleg az új utángyárott se lenne jó, és megint ott lennék ahol a part szakad? Tapasztalat?
Sportauspuff RZT 2007 MZ 250/251/300
http://www.akf-beta.de/mz/tuning/?plent ... a5844fb904
-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 331
- Csatlakozott: 2007.08.19. 16:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250, XJ600
- Tartózkodási hely: Zalalövõ
Re: Kipufogó
Korábban fejtegették, hogy van olyan utángyári, ami jó. Ha visszakeresel, biztos megtalálod.pedro121 írta:Igazatok volt! Kicseréltem a kipufogót 1 régi ütött-kopott rozsdás gyárira és egyből megjött az ereje a motornak és most már rendesen kipörög 5.ben is. Most azon töröm a fejem h ami eddig volt rajta utángyárott az azért nem volt jó... Mert utángyárott volt, vagy csak mert el van tömődve korommal. Ezt a motort amúgy ezzel az utángyárott kipufogóval vettem még 3 éve, így nem tudom h mikor került fel rá. Ha veszek 1 új utángyárottat az megoldaná a problémámat? Vagy konstrukciós hiba miatt valószínűleg az új utángyárott se lenne jó, és megint ott lennék ahol a part szakad? Tapasztalat?
Re: Kipufogó
Igazatok volt! Kicseréltem a kipufogót 1 régi ütött-kopott rozsdás gyárira és egyből megjött az ereje a motornak és most már rendesen kipörög 5.ben is. Most azon töröm a fejem h ami eddig volt rajta utángyárott az azért nem volt jó... Mert utángyárott volt, vagy csak mert el van tömődve korommal. Ezt a motort amúgy ezzel az utángyárott kipufogóval vettem még 3 éve, így nem tudom h mikor került fel rá. Ha veszek 1 új utángyárottat az megoldaná a problémámat? Vagy konstrukciós hiba miatt valószínűleg az új utángyárott se lenne jó, és megint ott lennék ahol a part szakad? Tapasztalat?
Motorradwerke Zschopau Einzylinder Teleskopgabel Zentralkastenrahmen 250 - Drágább motor van, de jobb nincs!
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Ezt nem is tudtam. Akkor eddig lehet szerencsém volt mert már 4 különböző henger volt a motoron de a hollander mindnél ugyan az volt.[/quote]dkari írta: Jó kérdés... kisTS henger 2 féle menettel volt (más menetemelkedés), szóval szerintem próba...
ÉN is akkor koppantam, mikor hengercsere után szerettem volna becsavarni a hollandert, és nem a megszokott sűrű menet volt, hanem egy ritkább. (És átmérőre ugyanakkora volt, tehát nem egy esetleg korábban megszakadt menet lett nagyobbra felfúrva.)
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Re: Kipufogó
Ezt nem is tudtam. Akkor eddig lehet szerencsém volt mert már 4 különböző henger volt a motoron de a hollander mindnél ugyan az volt.gabsic írta:Jó kérdés... kisTS henger 2 féle menettel volt (más menetemelkedés), szóval szerintem próba...csoka írta:etz 125,es/ts 125 kipufogó hollander egyforma(menet méretre gondolok)?
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Jó kérdés... kisTS henger 2 féle menettel volt (más menetemelkedés), szóval szerintem próba...csoka írta:etz 125,es/ts 125 kipufogó hollander egyforma(menet méretre gondolok)?
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég