Szia Papp-Lan!Papp-LAN írta:Sziasztok!
Láttam egyszer egy túra beszámolós képen: ETZ 150 -s motor 250 blokkal érdeklődöm milyen átalakítások szükségesek, hogy be lehessen rakni a nagyobb blokkot?
Valaki csinált-e már ilyent?
Köszönettel Papp-LAN
Mivel én nem csináltam ilyet, csak fősulin volt egy szaktársam aki belevágott, ezért lehet tévedés is van a dologban amit írok, de ahogy én tudom:
-blokktartóvas csere
-hengerfejnél a motortartóbakot levágni a vázról, és előrébb hegeszteni.
A láncvédőgumi nem fog passzolni a blokknál, de ez nem baj, csak bután fog kicsit kinézni.
A kipuffogót módosítani kell, a könyök beleérne az első kerékbe fékezéskor. (250-es hengerre és könyökre igaz, lehet hogy 251 blokk esetén nincs ilyen gond)
Képeket itt találsz: http://www.bikepics.com/members/goczegaba/86etz251/" onclick="window.open(this.href);return false;
(Amúgy igen, tudom hogy igényesebben is lehetett volna csinálni, meg szét lett gyilkolva a motor, de itt a blokkátépítés miatt raktam be a galériát. Ja és valószínűleg sok racing motor nem kapott annyi gyilkolást, meg esés-kelést mint ez a gép)
Ha gondolod és érdekel, megkérdezem a sráctól, hogy mit kellett még módosítani, vagy összehozlak vele ha az jobb (facebook/msn, vagy valami)
Legfőbb hátrány szerintem a dologban, hogy utána retteghetsz a sünöktől... Na meg műszaki...
Egyébként emlékszem, Te a 150-essel is simán állva hagytad a 250-eseket Mecsektúrán, engem majd megevett a fene mikor a 300assal nem tudtalak ott hagyni, kigyorsításkor eltűntél mögülem, de féktávon mindig utolértél Mondjuk ebben a helyismeret előnye is megvan, de bele sem merek gondolni egy 251-essel mit zúznál arrafelé