
Ilyen sztorikat utoljára tizenévesen hallottam, egy sör mellett a helyi kocsmában.

Biztos sokat ittál már akkor:-)
kiszsebi írta: Szerintem fel, csak a vezérlést is érdemes utána munkálni
Szerintem fel, csak a vezérlést is érdemes utána munkálnibomber93 írta:Üdv MZ ts 125 hengert fel lehet fúrni 150 esre? 150 eshez való hengerfejem is van csak rendelkezek egy gyári bontatlan alapméretes 150 es dugóval és nem szeretném hogy kárba menjen. Van 24- es karburátorom is.
totti0614 írta:A szerelőm is anno csinált hasonlókat, volt egy 250es ETZ amihez úgy hozzá nyúltak, hogy 200 fölött ment(aszem 240km/h). Igaz csak egy menetet bírt ki mert utánna a hajtókar kijött a hengeren.
Még járatós állapotban van, annyira nem szeretném neki húzni.Thorwald írta: Nem lehet, hogy nagyon kokszos a hengerfej és az okozza utógyújtásszerűen a robbanásokat? Az első kis TS-em csinált ilyet, lánytól vettem nem húzta nagyon neki. Nálam egy idő múlva eltűnt ez a hang, én nem féltettem ennyire.
Vagyis inkább annyinak hallani a két henger robbanásai összesen (2*6000=12000totti0614 írta:De ha már az ilyen tuningoknál tartunk akkor mi van a Twin blokkos 2x250es ETZ-vel? Én tudok egy ilyen blokkot ami tökéletesen megy csak kell hozzá egy erősített váz. Soros 2hengeres 500as MZIlyennel a németek szórakoztak egy időbe de nemigazán látni belőle egyet sem. De előnyösebb mert a két főtengely 1 kuplungal és egy gyujtással ugy meg tudja pörgetni, hogy leforog 10-12ezret is simán
Ez még tán hihetőnek is tűnik,ha szét lesz rajt faragva minden, bár "jó" meló lesz használhatóra beállítani rajta mindent. Más kérdés hogy mennyit fog enni. Kezdhetsz összeflekkelni két tankot, sok anyag kell majd, hogy egyik kúttol eljuss a másikigtotti0614 írta: Most épp az enyémhez nyúl hozzá, de meghagytam neki, hogy menjen 160at alattam 30kiló cuccal és tartós legyen. Kap egy más csapolású dugót,erősített hajtókart, a henger ablakait is átszabja, kap valami pörgősebb motorról karbit.
Na ne má ez most komoly?????totti0614 írta:A szerelőm is anno csinált hasonlókat, volt egy 250es ETZ amihez úgy hozzá nyúltak, hogy 200 fölött ment(aszem 240km/h). Igaz csak egy menetet bírt ki mert utánna a hajtókar kijött a hengeren. Most épp az enyémhez nyúl hozzá, de meghagytam neki, hogy menjen 160at alattam 30kiló cuccal és tartós legyen. Kap egy más csapolású dugót,erősített hajtókart, a henger ablakait is átszabja, kap valami pörgősebb motorról karbit. Lényegibe csak a blokkhoz nyúl hozzá. Én meg megerősítem a váz azon részeit amik tudom hogy gyengék.
Nem lehet, hogy nagyon kokszos a hengerfej és az okozza utógyújtásszerűen a robbanásokat? Az első kis TS-em csinált ilyet, lánytól vettem nem húzta nagyon neki. Nálam egy idő múlva eltűnt ez a hang, én nem féltettem ennyire.Slarin írta: Ezt inkább hallani kéne! Alapjáraton néha egy ilyen kottyanó hangot vagy nem is tudom hogy írjam le és ha visszaengedem a gázt kuplungolásnál akkor erőteljesebben kopog! Folyamatos gáznál nem észlelhető.
Átömlő csatornák igazítására gondolsz? Azt valószínűleg azért összehozom.Pötyee írta: ...
Blokkot nem illeszted a hengerhez? Új dugóhoz milyen gyűrűket adtak? ha csak pályázni akarod használni, egyik gyűrűt bele se tedd, jóaz 1 gyűrűvel is.
Ezt inkább hallani kéne! Alapjáraton néha egy ilyen kottyanó hangot vagy nem is tudom hogy írjam le és ha visszaengedem a gázt kuplungolásnál akkor erőteljesebben kopog! Folyamatos gáznál nem észlelhető.DrV írta:Kopog? Pontosabban? Számomra furcsa, mert elvileg nem nagy az előgyújtáspassz
Most 2.5 re van állítva. Jól megy rendesen húz de sajnos kopog a dugattyú és ez eléggé zavaró!affaire írta: A rendes ugye 3mm tehát az előgyújtás olyan 2.8 körül van. De a 3mm a legjobb a gyári!
A rendes ugye 3mm tehát az előgyújtás olyan 2.8 körül van. De a 3mm a legjobb a gyári!Slarin írta:Üdv!
250/1 nél mekkora az előgyújtás?
Köszönöm!
Köszönöm, megkeresem. Sajnos nem én szereztem a főtengelyt, hanem hozták, így nem tudom kitől származik.Pötyee írta:Thorwald:
Szikszai mester, Cserei utca a stadionoktól nem messze. Profi az öreg, nekem mindent ő fúr, centiroz.
Szerintem is így van. Azóta mentem már vele pár ezer km-t és semmi baja nem volt. Egyedül az a rész nem stimmelt ahol a henger felült, így azt síkba kellett csiszolni. De ezt a gyárban is megtették miután összeillesztették a két blokkfelet.Ha korban 10 év különbség is van a két fél közt, és mindkettő gyári, akkor sem lesz különbség. Akkor pontosan dolgoztak.
Ha korban 10 év különbség is van a két fél közt, és mindkettő gyári, akkor sem lesz különbség. Akkor pontosan dolgoztak.nfefe írta:Én nem szeretem ezt a félblokkos dolgot, legalábbis Simsonnál nem ajánlotta eddig senki. Elvileg a csapágyhelyek nem úgy lesznek ahogy eredetileg kellene. A két nem ősszeillő félnél lehet eltérés elvileg.
Aztán a fene tudja, én nem kockáztatok. Persze ha nincs jobb akkor muszáj...
Én Simsonnál már csináltam és nem volt semmi gond, szerintem az MZ-nél is simán megoldható.Olyan kérdésem lenne, hogy egy ES 250/2-es motorblokknak a berúgó oldali blokkközépnél elvan törve ahova a berúgótengely megy be.
Pont nem ebben a blokkfélben van a motorszám.
A kérdés pedig az hogy másik motorblokk-kal összelehet házasítani?
Mert már kaptam választ ismerősöktől, hogy lehetséges, de már olyat is hogy sem.
köszönöm a segítséget!
ZsoleszHC írta:Olyan kérdésem lenne, hogy egy ES 250/2-es motorblokknak a berúgó oldali blokkközépnél elvan törve ahova a berúgótengely megy be.
Pont nem ebben a blokkfélben van a motorszám.
A kérdés pedig az hogy másik motorblokk-kal összelehet házasítani?
Mert már kaptam választ ismerősöktől, hogy lehetséges, de már olyat is hogy sem.
köszönöm a segítséget!
DrV írta:Próbáld ki nyugodtan. Ha nem megy jobban akkor tedd vissza az első állásba, úgy kevesebbet eszik. Nézd meg a gyertyaképet is, az is segít a döntlsben, h hol jobb (próba előtt, majd után)
(az ilyen kérdés nyugodtan mehet az üzemanyagos topikba)
zsakfos írta: Erre én is gondoltam,de nem megoldható.
Pont azért imbusz csavar van ott,mert be van süllyesztve.Nagyobb menetű imbusznak meg már túl nagy a fej átmérője.![]()
Nekem hatlapfejű csavarom van,de amikor a deknit visszatettem nem vettem észre hogy eléri és ma amikor levettem a deknit lánccsere miatt,akkor láttam hogy aluforgácsok vannak a dekni alján.Elérte a csavarfej a deknit és elforgácsolta![]()
Na szóval ezért kellene imbusz.Ha nem lesz,akkor a mostani csavarfejből esztergáltatok vissza 2-3 mm-t,ami belesüllyed a lyukba és akkor már nem éri el a deknit,viszont még megfogható lesz kulccsal.
Amúgy megoldom majd így a dolgot,de akkor is elmehetnek a sunyiba a kitalálói a 7-es csavarnak.
Erre én is gondoltam,de nem megoldható.Hujber írta: Nagyobb menetű imbuszfejest visszaesztergálni?
Nagyobb menetű imbuszfejest visszaesztergálni?DrV írta:7es csavart még lehet esztergáltatni, imbusz fej már keményebb dolog...
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég