
Üzemanyagellátás
- festékes
- bajnok
- Hozzászólások: 772
- Csatlakozott: 2010.02.23. 09:09
- MZ-d típusa: ts250/1
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Üzemanyagellátás
Bazz Viktor,olvass vissza hetet,leírtam,hogy csak 60 kiló,és a cuccunk sem volt sok 

- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Üzemanyagellátás
Szerintem ez erősen függ attól, hogy hány kilós a lányodfestékes írta:Sziasztok!
Tegnap lányommal csaptunk egy laza karikát,és az eredmény160 km 11 l![]()
Mondjuk megy is a gép nagyon,az utazónk az 100 körül volt,nade akkor is![]()
Tűállás felülről a második,főfuvi 130,hirtelen ennyit tudok mondani!
Segítségeteket szivesen venném,mert hogy Zsakit idézzem,a kocsim eszik ennyit


- festékes
- bajnok
- Hozzászólások: 772
- Csatlakozott: 2010.02.23. 09:09
- MZ-d típusa: ts250/1
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Üzemanyagellátás
[quote="DrV"]
Hát... én egyedül szoktam közlekedni, 90 alatt 4l hez van közelebb a fogyasztás, de ha dinamikusabban megyek akkor is max 4,5... 5l kétszeméllyel, Szlovénában jött össze, ahol gyakran kellett nyélgázon menni. Nem éppen egy alföldi táj
Erről beszélek én is!
Tavaly míg hozzá nem lett nyúlva a géphez,elindultam Nyakashoz teletankkal tőlem 100 km,95-100-as utazóval,mikor megérkeztem,belenéztem a a tankba,láttam nem sok fogyott.
Mentünk nem tom talán 100km-ert a túrán,esetleg kicsit többet,ez ugye már 200,hazafele mondom tankolok már azért bele,látom a kútnál,hogy még félig a tank nagyjából.
Na hát ez most nem jönne össze!
Hát... én egyedül szoktam közlekedni, 90 alatt 4l hez van közelebb a fogyasztás, de ha dinamikusabban megyek akkor is max 4,5... 5l kétszeméllyel, Szlovénában jött össze, ahol gyakran kellett nyélgázon menni. Nem éppen egy alföldi táj

Erről beszélek én is!
Tavaly míg hozzá nem lett nyúlva a géphez,elindultam Nyakashoz teletankkal tőlem 100 km,95-100-as utazóval,mikor megérkeztem,belenéztem a a tankba,láttam nem sok fogyott.
Mentünk nem tom talán 100km-ert a túrán,esetleg kicsit többet,ez ugye már 200,hazafele mondom tankolok már azért bele,látom a kútnál,hogy még félig a tank nagyjából.
Na hát ez most nem jönne össze!

-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 195
- Csatlakozott: 2011.01.04. 17:13
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Őrség
Re: Üzemanyagellátás
Hát... én egyedül szoktam közlekedni, 90 alatt 4l hez van közelebb a fogyasztás, de ha dinamikusabban megyek akkor is max 4,5... 5l kétszeméllyel, Szlovénában jött össze, ahol gyakran kellett nyélgázon menni. Nem éppen egy alföldi tájNandor írta:Az 5l alatti fogyasztás titka, -Nem szabad 90km/h-nál gyorsabban menni!- /saját tapasztalat/
A /0.5-öm 4-4.5l-ből kijön két személlyel csomagokkal hosszú távon.
Persze úgy, hogy 4000 fölé nem pörgetem /kivéve előzés/ és átlag 85km/h-val megyek.

A temetőben két parcella van. Az egyikben azok fekszenek, akiknek elsőbbségük volt...
A fém a hús felé hajlik.
A fém a hús felé hajlik.
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 64
- Csatlakozott: 2011.05.24. 19:56
- MZ-d típusa: Mz etz 125, etz 250
Re: Üzemanyagellátás
Hallottam úgynevezett plazmagyertyáról. Van neki valami értelme vagy csak átverés. Van valakinek tapasztalata? Érdemes használni? Mz-hez való egyáltalán létezik?
- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Üzemanyagellátás
Az 5l alatti fogyasztás titka, -Nem szabad 90km/h-nál gyorsabban menni!- /saját tapasztalat/
A /0.5-öm 4-4.5l-ből kijön két személlyel csomagokkal hosszú távon.
Persze úgy, hogy 4000 fölé nem pörgetem /kivéve előzés/ és átlag 85km/h-val megyek.
A /0.5-öm 4-4.5l-ből kijön két személlyel csomagokkal hosszú távon.
Persze úgy, hogy 4000 fölé nem pörgetem /kivéve előzés/ és átlag 85km/h-val megyek.
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 64
- Csatlakozott: 2011.05.24. 19:56
- MZ-d típusa: Mz etz 125, etz 250
Re: Üzemanyagellátás
A 250-es ETZ-m folyamatos városi használat mellett 5L eszik, pedig nem is húzom neki. Én ezt kicsit sokallom. Mit tudnék elleni tenni.
Halottam olyat hogy, eggyel kisebb alapjárati és indítófúvókát kell bele rakni, és eggyel nagyobb főfúvókát. Mi a vélemény erről?
Halottam olyat hogy, eggyel kisebb alapjárati és indítófúvókát kell bele rakni, és eggyel nagyobb főfúvókát. Mi a vélemény erről?
- festékes
- bajnok
- Hozzászólások: 772
- Csatlakozott: 2010.02.23. 09:09
- MZ-d típusa: ts250/1
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Üzemanyagellátás
Igen így néztem!
Sokat hallottam már a bingről,tudom hogy nem olcsó,de lehet beruháznék,viszont előbb csak szeretném tudni mi lehet,azelőtt 4,5 öt evett,a télen egy ismerős szerelő széthúzta a blokkot szimmeringcserék,meg kimaratta a generátor felőli részt a 12 voltnak,gondolom mikor összepakolta,bekarburálta nekem,na azóta ilyen,eddig nem annyira tűnt fel,mert szabadidő hiányában az idén keveset használtam,de az biztos,hogy a tavalyi Nyakas túrán,majd az Alföldön,még jóval kevesebbet evett,igaz ott egyedül voltam.Lányom 60 kiló,és nem is volt sok cuccunk,ez azért ennyire nem befolyásolhatja a fogyasztást sztem
A gyergyakép jó,városban már nem annyira,a kipuff vége viszont jó olajos ezt azelőtt nem tapasztaltam
Sokat hallottam már a bingről,tudom hogy nem olcsó,de lehet beruháznék,viszont előbb csak szeretném tudni mi lehet,azelőtt 4,5 öt evett,a télen egy ismerős szerelő széthúzta a blokkot szimmeringcserék,meg kimaratta a generátor felőli részt a 12 voltnak,gondolom mikor összepakolta,bekarburálta nekem,na azóta ilyen,eddig nem annyira tűnt fel,mert szabadidő hiányában az idén keveset használtam,de az biztos,hogy a tavalyi Nyakas túrán,majd az Alföldön,még jóval kevesebbet evett,igaz ott egyedül voltam.Lányom 60 kiló,és nem is volt sok cuccunk,ez azért ennyire nem befolyásolhatja a fogyasztást sztem

A gyergyakép jó,városban már nem annyira,a kipuff vége viszont jó olajos ezt azelőtt nem tapasztaltam

- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Hogy merted a fogyasztast? Telitankkal el, lecsavartad a 160 km-t aztan 11l-rel lett ujra tele? Ha jol szamolom 6,8-as fogyasztasod volt. 100-as temponal 2 szemellyel annyira nem is durva. Nekem a kopott 30N2-5 ossel stabil 7 lityi volt a fogyasztas, tok mindegy hogy egyedul vagy varosban csak, mindemellett szep volt a gyertyakep, ment is. Lecsereltem egy BING-re az nagyon takarekos, meg szebben is megy es azota nem tudtam 5,5-nel tobbet megetetni vele, de finoman pocorogve mentem mar 3,8 L/100 km-t is. Amugy olyan 4,5 korul van vele. Esetleg erdemes beruhazni par ezer km es visszajon az ara.
- festékes
- bajnok
- Hozzászólások: 772
- Csatlakozott: 2010.02.23. 09:09
- MZ-d típusa: ts250/1
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Tegnap lányommal csaptunk egy laza karikát,és az eredmény160 km 11 l
Mondjuk megy is a gép nagyon,az utazónk az 100 körül volt,nade akkor is
Tűállás felülről a második,főfuvi 130,hirtelen ennyit tudok mondani!
Segítségeteket szivesen venném,mert hogy Zsakit idézzem,a kocsim eszik ennyit
Tegnap lányommal csaptunk egy laza karikát,és az eredmény160 km 11 l

Mondjuk megy is a gép nagyon,az utazónk az 100 körül volt,nade akkor is

Tűállás felülről a második,főfuvi 130,hirtelen ennyit tudok mondani!
Segítségeteket szivesen venném,mert hogy Zsakit idézzem,a kocsim eszik ennyit

- csoka
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 436
- Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
- MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
- Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye
Re: Üzemanyagellátás
Egyszerűsítsük ezt a mesterien megfogalmazott műszaki nyelvet.
A belsőégésű dugattyús motorok rendelkeznek nyomaték táblázattal,és teljesítmény(lóerő)táblázattal.Ha a két táblázatot egymásra,vagy egymás alá helyezzük érthetővé válik a kettő különbsége,és jelentősége.
A nyomaték,a fordulatszám tartomány kb kétharmadáig tart,és folyamatosan csökken.A teljesítmény,a fordulatszám tartomány egyharmadától növekszik a max fordulatszámig.
Tehát a fordulat egyharmad gáztól,kétharmad gázig ideális,mert mindkettő van(nyomaték,teljesítmény).
A belsőégésű dugattyús motorok rendelkeznek nyomaték táblázattal,és teljesítmény(lóerő)táblázattal.Ha a két táblázatot egymásra,vagy egymás alá helyezzük érthetővé válik a kettő különbsége,és jelentősége.
A nyomaték,a fordulatszám tartomány kb kétharmadáig tart,és folyamatosan csökken.A teljesítmény,a fordulatszám tartomány egyharmadától növekszik a max fordulatszámig.
Tehát a fordulat egyharmad gáztól,kétharmad gázig ideális,mert mindkettő van(nyomaték,teljesítmény).
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 195
- Csatlakozott: 2011.01.04. 17:13
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Őrség
Re: Üzemanyagellátás
Tapasztalatból mondom, ez nálam nem nagyon jön be. Ez az állítás stabilmotorokra igaz lehet. A valóságban az a leggazdaságosabb üzemeltetés, amikor a legnagyobb sebességi fokozatban a legkisebb gázkarállásal megy a motor. A gyorsításnál meg max félgázzal húzom neki és nem kell végig prögetni, hanem addig, amíg a nyomaték nem kezd csökkenni.ambrusviktor írta:MZ Hogyan tovább című műből idézve:
"2.1.6.
A leggazdaságosabb fordulatszám-tartományok
A legnagyobb forgatónyomatékhoz és a legnagyobb teljesítményhez tartozó motorfordulatszám határolja a leggazdaságosabb fordulatszám-tartományt. Ez a meghatározás a hengernek friss gázzal való feltöltődése következtében létrejövő optimális égési folyamatán, és a mozgó alkatrészek legcsekélyebb igénybevételén alapszik. A legnagyobb forgatónyomatékhoz tartozó fordulat-szám közelében a legkisebb a tüzelőanyag-fogyasztás, és nem a lehető legkisebb fordulatszámnál, ahogyan ezt sok motorkerékpáros helytelenül tudja"
A temetőben két parcella van. Az egyikben azok fekszenek, akiknek elsőbbségük volt...
A fém a hús felé hajlik.
A fém a hús felé hajlik.
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Üzemanyagellátás
MZ Hogyan tovább című műből idézve:
"2.1.6.
A leggazdaságosabb fordulatszám-tartományok
A legnagyobb forgatónyomatékhoz és a legnagyobb teljesítményhez tartozó motorfordulatszám határolja a leggazdaságosabb fordulatszám-tartományt. Ez a meghatározás a hengernek friss gázzal való feltöltődése következtében létrejövő optimális égési folyamatán, és a mozgó alkatrészek legcsekélyebb igénybevételén alapszik. A legnagyobb forgatónyomatékhoz tartozó fordulat-szám közelében a legkisebb a tüzelőanyag-fogyasztás, és nem a lehető legkisebb fordulatszámnál, ahogyan ezt sok motorkerékpáros helytelenül tudja"
"2.1.6.
A leggazdaságosabb fordulatszám-tartományok
A legnagyobb forgatónyomatékhoz és a legnagyobb teljesítményhez tartozó motorfordulatszám határolja a leggazdaságosabb fordulatszám-tartományt. Ez a meghatározás a hengernek friss gázzal való feltöltődése következtében létrejövő optimális égési folyamatán, és a mozgó alkatrészek legcsekélyebb igénybevételén alapszik. A legnagyobb forgatónyomatékhoz tartozó fordulat-szám közelében a legkisebb a tüzelőanyag-fogyasztás, és nem a lehető legkisebb fordulatszámnál, ahogyan ezt sok motorkerékpáros helytelenül tudja"
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 64
- Csatlakozott: 2011.05.24. 19:56
- MZ-d típusa: Mz etz 125, etz 250
Re: Üzemanyagellátás
Van egy ETZ 150-es motorom. A karburátorban az összes fúvóka megegyezik a gyári értékekkel. A fogyasztását sehogy sem tudom 4,5L alá vinni.
Régebben 125-ös fúvóka volt benne akkor sokkal jobban ment, de bele raktam egy 115-et és így már érezhetően gyengébb lett. Mit tudnék még tenni úgy, hogy ne legyen gyengébb?
( nemrég lett megfúrva,azóta 650km mentem vele)
Régebben 125-ös fúvóka volt benne akkor sokkal jobban ment, de bele raktam egy 115-et és így már érezhetően gyengébb lett. Mit tudnék még tenni úgy, hogy ne legyen gyengébb?
( nemrég lett megfúrva,azóta 650km mentem vele)
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3376
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Oké köszi!gabsic írta: Zsaki!
Az alapjárati fúvóka a csavar alatt van, kell a csavar, mivel az alapjárati rendszer a főfúvókán keresztül kapja az anyagot (függő alapjárati rendszer) ha nincs benn a csavar, akkor a főfúvókarendszered is bekavarna mivel korlátlanul kap anyagot mivel nem a főfúvókán keresztül szívna.
A főoldalon a letöltések közt van leírás a csatoshoz, gondolom azt nézted te is. Azt átolvasva érthetővé válik a dolog.
Most már csak szereznem kéne egy csavart,vagy esztergáltatok bronzból,csak jó lenne tudni a méreteit.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Zsaki!zsakfos írta: Mi van neked is ott?A csavar vagy a fuvóka?
Szereztem egy ilyen karbit olcsón és nekem nincs az a csavar.A fuvóka az benne van,de az a csavar nincs.
Ez a kép a vateráról van,ahol pont erre a csavarra kérdeznek rá hogy miért van ott.Ez ütött szöget a fejembe.Megnéztem az enyémet és nincs csavar.Viszont azt látom hogy van menet,tehát logikus lenne hogy oda kell valami.
Leirásom nekem is van hozzá,gondolom ugyanaz lehet neked is.
Ezen a rajzon ott a csavar,tehát KELL oda lezárni azt a csatornát.
Most már csak szereznem kellene egyet.Esetleg valakinek nincs ?
Az alapjárati fúvóka a csavar alatt van, kell a csavar, mivel az alapjárati rendszer a főfúvókán keresztül kapja az anyagot (függő alapjárati rendszer) ha nincs benn a csavar, akkor a főfúvókarendszered is bekavarna mivel korlátlanul kap anyagot mivel nem a főfúvókán keresztül szívna.
A főoldalon a letöltések közt van leírás a csatoshoz, gondolom azt nézted te is. Azt átolvasva érthetővé válik a dolog.
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3376
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Mi van neked is ott?A csavar vagy a fuvóka?csdani írta:
Hello!
Nekem is ott van, a főfúvókától kapja az alapjárati rendszer as benyát.
Van leírásom csatoshoz, ha kell elküldöm.
Szereztem egy ilyen karbit olcsón és nekem nincs az a csavar.A fuvóka az benne van,de az a csavar nincs.
Ez a kép a vateráról van,ahol pont erre a csavarra kérdeznek rá hogy miért van ott.Ez ütött szöget a fejembe.Megnéztem az enyémet és nincs csavar.Viszont azt látom hogy van menet,tehát logikus lenne hogy oda kell valami.
Leirásom nekem is van hozzá,gondolom ugyanaz lehet neked is.
Ezen a rajzon ott a csavar,tehát KELL oda lezárni azt a csatornát.

Most már csak szereznem kellene egyet.Esetleg valakinek nincs ?
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3376
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Csatos karbinál a nyíllal jelölt csavar alatt van egy fuvóka.A kérdésem az,hogy van-e ott csavar gyárilag?


Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Üzemanyagellátás
Nemrég néztem utána, de elég drága beruházás (én 250esre akartam, arra lehet), ráadásul 125höz kicsit még át is kéne építeni a rendszert ha megoldható egyáltalán mert egyszerűen felpakolni nem lehet, azt hiszem.Borisz írta:Hali!
Olyan dologban kérnék tanácsokat, hogy hallottam egy olyat miszerint a 251 es ETZ-nek külön olajozása van. HA ez igaz akkor szerintetek megoldható lenne e egy ETZ 150-esnél. Mert szeretnék egy olyan mocit összerakni. Köszönöm a tanácsokat előre is
Re: Üzemanyagellátás
Hali!
Olyan dologban kérnék tanácsokat, hogy hallottam egy olyat miszerint a 251 es ETZ-nek külön olajozása van. HA ez igaz akkor szerintetek megoldható lenne e egy ETZ 150-esnél. Mert szeretnék egy olyan mocit összerakni. Köszönöm a tanácsokat előre is
Olyan dologban kérnék tanácsokat, hogy hallottam egy olyat miszerint a 251 es ETZ-nek külön olajozása van. HA ez igaz akkor szerintetek megoldható lenne e egy ETZ 150-esnél. Mert szeretnék egy olyan mocit összerakni. Köszönöm a tanácsokat előre is

- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2880
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Üzemanyagellátás
trafó...drbaksai írta:Sziasztok! 2 hónapja van meg az ETZ125-öm. Szivatóval pöfögött 2 mp-ig majd leállt. Betoltam de nem reagált semmit sem. Szétsezdtem, karbit megnéztem, összeraktam, szivítás után 2 mp-ig megy s leáll és semmi. Mi lehet a baja? 3 napja esőbe jöttem vele haza, de nemhiszem, hogy ez lenne a baja. A benzint is lecseréltem benne, mondom hátha az a vizes. Segítsetek légyszíves, fontos lenne, munkába járok vele, de így nemtudom mi lesz. Köszi előre is
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 2
- Csatlakozott: 2011.04.30. 18:01
- MZ-d típusa: ETZ 125
- Tartózkodási hely: Mezőberény
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok! 2 hónapja van meg az ETZ125-öm. Szivatóval pöfögött 2 mp-ig majd leállt. Betoltam de nem reagált semmit sem. Szétsezdtem, karbit megnéztem, összeraktam, szivítás után 2 mp-ig megy s leáll és semmi. Mi lehet a baja? 3 napja esőbe jöttem vele haza, de nemhiszem, hogy ez lenne a baja. A benzint is lecseréltem benne, mondom hátha az a vizes. Segítsetek légyszíves, fontos lenne, munkába járok vele, de így nemtudom mi lesz. Köszi előre is
-
- rolleres
- Hozzászólások: 11
- Csatlakozott: 2011.07.06. 18:20
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Csepreg
Re: Üzemanyagellátás
emdzsi írta:De ahogy írtam, szerintem nem karburátor beállítási probléma a szaggatás okozója, hanem valami más. Volt egy másik karbi is a motoron (nem csatos, n2-4) azzal is ugyanaz a szaggatás volt.
Szimmeringekkel meg gyűrűkkel szintén nem lehet gond, mivel 2 hete lett felújítva a blokk, gyertyák ezreit próbáltam már, mindegyikkel szaggatott, gyújtást szintén az összes létező helyre beállítottam már. Egyszerűen kifogytam az ötelekből. :S
Üdv! Én is majdnem ugyan így jártam! kicseréltem a fesz-szabot (elektronikusra),szénkeféket, akkut és jó is lett!
300
Köszi a segítséget, akkor gyári tű vissza és próbálkoz...
Majd írok, mi lett, elvileg hét közepétől még akár motorozni is lehetlesz, mert megszűnik az eső
Majd írok, mi lett, elvileg hét közepétől még akár motorozni is lehetlesz, mert megszűnik az eső

-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: 300as gondok...
Hali!mojszejka írta:Üdv!
Helyzet az, hogy most csináltam meg 300asra a 251es ETZmet. Gépmunkát Tábori csinálta, összerakást én, mindenhol vadonás új KOYO csapágyak, rend, tisztaság, precizitás![]()
Szépen jár, minden rendben, amíg el nem indulok vele...
Alacsony fordulaton gyenge, nagy gázadásra torpan. Magasabb fordulaton rendben húz, bár sztem ott is erősebbnek kellene lennie.
Karbiba 140es fúvóka van, úszószint beállítva, falsot nem szív (nincs már hol, mindent letömítettem) Új tű, új tűszelep, új úszó.
Levegő csavarra nem nagyon reagál...
Kérdés hogy mit tegyek? Hallottam olyat, hogy cserélni kéne a karbit... De mire?
Valakinek ötlet, akinek szintén 300asa van? Help PLS, mert eddig 70embe van csak a felújításés lassan azon gondolkodom, hogy dobok egy gyufát a tankba... (égő gyufát
)
Előre is nagyon köszönöm a segítséget!!!
Először is gyorsan vissza a gyári tűt! Pucold ki a karbit, fúvasd ki kompresszorral!
Nekem is 300as 251-em van, nekem csatossal 135 főfúvóka, 50 alapjárati, gyári tűnél a tűállás a legdúsabbhoz képest vissza egyet. Legdúsabb állásnál kicsit jobban megy de ott többet eszik egy literrel. nagyobb főfuvira (140,145) érezhetően nem reagált.
Levegőcsavar állása RENGETEGET számít! Nálam a mostani álláshoz képest 1/8-ad fordulat is rángatást, dadogást okoz részterhelésen!
Kitartás, nekem kb 3 hónap finomhangolés után lett jó

A fenti adatokhoz ne ragaszkodj, inkább csak iránymutatásnak jó, minden motor más és más!
Ha nem boldogulsz próbálkozz 250 ETZ karbival (30n2-5) azt szerintem sokkal könnyebb beállítani. Igaz többet is eszik...
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Simán be lehet... Türelem kérdése...
Én használtam csatos karbival, és Bing 84-essel is. Mindkettővel jó volt. Binggel kevesebbet eszik...
Túrázni sokkal jobb, nyomatékosabb. De ne várd, hogy úgy pörögjön mint a 250-es... Más lesz a karaktere.
Én használtam csatos karbival, és Bing 84-essel is. Mindkettővel jó volt. Binggel kevesebbet eszik...
Túrázni sokkal jobb, nyomatékosabb. De ne várd, hogy úgy pörögjön mint a 250-es... Más lesz a karaktere.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Üzemanyagellátás
Bolti... De csak mert a gyári sem volt jobb
Ha van esetleg 300as vkinek írja le nekem, h kb mitől és hogy lett jó (már ha jó lehet ez még egyáltalán
)!
Ilyeneket hallottam ötletként, hogy:
trabant 601 karbi
izs 350 karbi
bing 54 karbi
Vélemény, tapasztalat esetleg valakinél?
Vagy tényleg be lehet állítani a gyárival?


Ilyeneket hallottam ötletként, hogy:
trabant 601 karbi
izs 350 karbi
bing 54 karbi
Vélemény, tapasztalat esetleg valakinél?
Vagy tényleg be lehet állítani a gyárival?

- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Ha bolti az új tű akkor lehet az a gond... Nem sok köze van a gyárihoz...
Ha van rendes tű, utána rendesen be kell fúvókázni, gyújtást kitapasztalni...

Ha van rendes tű, utána rendesen be kell fúvókázni, gyújtást kitapasztalni...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 195
- Csatlakozott: 2011.01.04. 17:13
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Őrség
Re: Üzemanyagellátás
Szia!
Van egy rossz hírem: lehet kísérletezni a fúvókákkal, súbert állásával... én ezért nem teszem fel a rezóm, lusta vagyok állítgatni.
Van egy rossz hírem: lehet kísérletezni a fúvókákkal, súbert állásával... én ezért nem teszem fel a rezóm, lusta vagyok állítgatni.
A temetőben két parcella van. Az egyikben azok fekszenek, akiknek elsőbbségük volt...
A fém a hús felé hajlik.
A fém a hús felé hajlik.
300as gondok...
Üdv!
Helyzet az, hogy most csináltam meg 300asra a 251es ETZmet. Gépmunkát Tábori csinálta, összerakást én, mindenhol vadonás új KOYO csapágyak, rend, tisztaság, precizitás
Szépen jár, minden rendben, amíg el nem indulok vele...
Alacsony fordulaton gyenge, nagy gázadásra torpan. Magasabb fordulaton rendben húz, bár sztem ott is erősebbnek kellene lennie.
Karbiba 140es fúvóka van, úszószint beállítva, falsot nem szív (nincs már hol, mindent letömítettem
) Új tű, új tűszelep, új úszó.
Levegő csavarra nem nagyon reagál...
Kérdés hogy mit tegyek? Hallottam olyat, hogy cserélni kéne a karbit... De mire?
Valakinek ötlet, akinek szintén 300asa van? Help PLS, mert eddig 70embe van csak a felújítás
és lassan azon gondolkodom, hogy dobok egy gyufát a tankba... (égő gyufát
)
Előre is nagyon köszönöm a segítséget!!!
Helyzet az, hogy most csináltam meg 300asra a 251es ETZmet. Gépmunkát Tábori csinálta, összerakást én, mindenhol vadonás új KOYO csapágyak, rend, tisztaság, precizitás

Szépen jár, minden rendben, amíg el nem indulok vele...
Alacsony fordulaton gyenge, nagy gázadásra torpan. Magasabb fordulaton rendben húz, bár sztem ott is erősebbnek kellene lennie.
Karbiba 140es fúvóka van, úszószint beállítva, falsot nem szív (nincs már hol, mindent letömítettem

Levegő csavarra nem nagyon reagál...
Kérdés hogy mit tegyek? Hallottam olyat, hogy cserélni kéne a karbit... De mire?
Valakinek ötlet, akinek szintén 300asa van? Help PLS, mert eddig 70embe van csak a felújítás
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Előre is nagyon köszönöm a segítséget!!!
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Üzemanyagellátás
No, a benzinellátás gond megoldódott; mint ahogy korábban mondták az volt a gond, hogy a benzincsap nem eresztett megfelelően. Csak kicsit megviccelt, mert akkor romlott el, amikor az új karbit betettem, és bár semmi kapcsolat én összefüggést kerestem az új karbi és a leállások között. Szerencsére, csak véletlen egybeesés volt. (Azért az úszót kicseréltem)
Köszi a segítségeket!
Köszi a segítségeket!
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Üzemanyagellátás
Levegőcsavar? Nem szív falsot? Nem kopott ki a súber? sehol sincs semmi eltömődve?Dargo írta:Üdv.
Van egy kis gond az alapjáratommal. Egy pár másodpercig ketyeg a motor, utána leáll. Csak akkor akar megmaradni hosszabb ideig alapjáraton, ha felcsavarom az alapjárati csavart. Régebben nem kellett ennyire pörgetni, hogy alapjáraton mennyen.
Mi történhetett? Van valami ötletetek?
Előre is köszi....
Széles utat....
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 67
- Csatlakozott: 2011.07.11. 20:35
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Budapest XXI.
Re: Üzemanyagellátás
Üdv.
Van egy kis gond az alapjáratommal. Egy pár másodpercig ketyeg a motor, utána leáll. Csak akkor akar megmaradni hosszabb ideig alapjáraton, ha felcsavarom az alapjárati csavart. Régebben nem kellett ennyire pörgetni, hogy alapjáraton mennyen.
Mi történhetett? Van valami ötletetek?
Előre is köszi....
Széles utat....
Van egy kis gond az alapjáratommal. Egy pár másodpercig ketyeg a motor, utána leáll. Csak akkor akar megmaradni hosszabb ideig alapjáraton, ha felcsavarom az alapjárati csavart. Régebben nem kellett ennyire pörgetni, hogy alapjáraton mennyen.
Mi történhetett? Van valami ötletetek?
Előre is köszi....
Széles utat....
Széles utat...
Üdv. Dárgo
Üdv. Dárgo
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2330
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Terhelésen elfogyó üzemanyag: kicsi tűszelep fúvóka, vagy részlegesen dugult ellátórendszer.ambrusviktor írta: Hmm... a csap nekem is gyanús (bár már min3 éve benne van ebben a motorban hibátlanul), mindenképp cserés lesz, mert a zárt állásban is ugyanúgy enged, tanksapka szerintem jó, de azért holnap átfújom kompresszorral. Köszi!
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Üzemanyagellátás
Hmm... a csap nekem is gyanús (bár már min3 éve benne van ebben a motorban hibátlanul), mindenképp cserés lesz, mert a zárt állásban is ugyanúgy enged, tanksapka szerintem jó, de azért holnap átfújom kompresszorral. Köszi!KILL3R etz írta:Fújj bele a benzincsőbe... Szerintem el van dugulva egy picit, vagy a tömítés dagadt bele a csapba...
Szerintem keveset ereszt át...
Tanksapka szuszogó nincs eltömődve?
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Fújj bele a benzincsőbe... Szerintem el van dugulva egy picit, vagy a tömítés dagadt bele a csapba...
Szerintem keveset ereszt át...
Tanksapka szuszogó nincs eltömődve?
Szerintem keveset ereszt át...
Tanksapka szuszogó nincs eltömődve?
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Üzemanyagellátás
A gyertyára először én is gyanakodtam, de az a hiba spontánabbul lépne fel, itt pedig mindig tök egzakt módon jelentkezik, 5.ben 80-90 körül, amikor tornászik felfelé. Leáll, félregurulok, szivató majd indul is. Picit mintha gyöngébb lenne ilyenkor.DrV írta:Ha van egy biztos hibalehetőség, nyilván el kell hárítani... A fúvókát nem véletlenül írtam zárójelben, hisz írtad, h az előző karbi beállításaidat tetted át a mostaniba.
Leállás után mennyi idő kell, h újra menjen? Szikra van olyankor? Ha kivenni nem is tudod, de egy másik gyertyával ellenőrizheted, h a gyújtás jó e, igaz ha a bentlévő gyertya a hibás, azt így nehéz kiszűrni.
Arra gondoltam, hogy lehet hogy mivel benzin van az úszóban, ezért nehezebben zárja a tűszelepet, és én ehhez állítottam hozzá, és így akkor nem jön rendesen a benzin, de amikor néztem akkor nyitott állásban a szelep teljesen nyitva volt.
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 195
- Csatlakozott: 2011.01.04. 17:13
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Őrség
Re: Üzemanyagellátás
Ha van egy biztos hibalehetőség, nyilván el kell hárítani... A fúvókát nem véletlenül írtam zárójelben, hisz írtad, h az előző karbi beállításaidat tetted át a mostaniba.
Leállás után mennyi idő kell, h újra menjen? Szikra van olyankor? Ha kivenni nem is tudod, de egy másik gyertyával ellenőrizheted, h a gyújtás jó e, igaz ha a bentlévő gyertya a hibás, azt így nehéz kiszűrni.
Leállás után mennyi idő kell, h újra menjen? Szikra van olyankor? Ha kivenni nem is tudod, de egy másik gyertyával ellenőrizheted, h a gyújtás jó e, igaz ha a bentlévő gyertya a hibás, azt így nehéz kiszűrni.
A temetőben két parcella van. Az egyikben azok fekszenek, akiknek elsőbbségük volt...
A fém a hús felé hajlik.
A fém a hús felé hajlik.
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Üzemanyagellátás
Nem nemtökéletessé válik, hanem leáll a motor, gyertyakép kicsit kormos 135ös fúvóka új 300asra. Igen lyukas az úszó, így mindenképp csere (de ez a víz ez jó ötlet, köszi! ), csak azt nem tudom, hogy ez okozza-e a gondot, vagy máshol keresgéljek.DrV írta:Ha lötyög benne egy kis benzin akkor valszeg lyukas. Tedd be forró vízben és nézd a levegő buborékokat. A hőtágulás hatása alapján működik a buborékos ellenőrzés. (Egyébként ha teljesgázon válik nem tökéletessé a keverék az a nem helyes főfúvókára is utalhat.)
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 195
- Csatlakozott: 2011.01.04. 17:13
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Őrség
Re: Üzemanyagellátás
Ha lötyög benne egy kis benzin akkor valszeg lyukas. Tedd be forró vízben és nézd a levegő buborékokat. A hőtágulás hatása alapján működik a buborékos ellenőrzés. (Egyébként ha teljesgázon válik nem tökéletessé a keverék az a nem helyes főfúvókára is utalhat.)
A temetőben két parcella van. Az egyikben azok fekszenek, akiknek elsőbbségük volt...
A fém a hús felé hajlik.
A fém a hús felé hajlik.
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Üzemanyagellátás
Üdv!
No betettem a motorba a BVF 30 N 2-3 as karbit, de minden fúvókát és úszót a régiből (2-5) tettem bele. Egyébként nem csak ránézésre (és méretekre) hasonlít az egész, hanem még a belső hasára beleütött számok is ugyanazok. Nem tudom, mi lehet a különbség, viszont most egy érdekes problémám van, ami miatt először azt hittem a karbi a gyanús, de valószínűleg nem.
Amikor 2-3percnél többet megyek nagy gázzal 5.ben, egyszer csak, mintha az egész megállna és puff, elkezd fulladozni. Van hogy le is áll, akkor viszont csak szivatóval indítható. Van, hogy gyors kuplungolással pici gázadásokkal feléleszthető. Olyan, mintha a benzin elfogyott volna belőle. Próbáltam több úszószintállás, mindenfélét, de vagy folyik a túlfolyón a benzin, vagy ezt csinálja (lehet hogy akkor is csinálná, ha folyik a túlfolyón, ezt nem tudom), de eddig az úszót mindig egyből be tudtam állítani, most egy nap alatt sem sikerült. Aztán hallottam, hogy az úszóban egy pici benzin lötyög. Okozhatja ez ezt a gondot? Vagy talán tűszelep (de abból kettőt is próbáltam), esetleg benzincsap adna keveset? Nekem ez az úszó gyanús... erről kérhetnék véleményeket?
No betettem a motorba a BVF 30 N 2-3 as karbit, de minden fúvókát és úszót a régiből (2-5) tettem bele. Egyébként nem csak ránézésre (és méretekre) hasonlít az egész, hanem még a belső hasára beleütött számok is ugyanazok. Nem tudom, mi lehet a különbség, viszont most egy érdekes problémám van, ami miatt először azt hittem a karbi a gyanús, de valószínűleg nem.
Amikor 2-3percnél többet megyek nagy gázzal 5.ben, egyszer csak, mintha az egész megállna és puff, elkezd fulladozni. Van hogy le is áll, akkor viszont csak szivatóval indítható. Van, hogy gyors kuplungolással pici gázadásokkal feléleszthető. Olyan, mintha a benzin elfogyott volna belőle. Próbáltam több úszószintállás, mindenfélét, de vagy folyik a túlfolyón a benzin, vagy ezt csinálja (lehet hogy akkor is csinálná, ha folyik a túlfolyón, ezt nem tudom), de eddig az úszót mindig egyből be tudtam állítani, most egy nap alatt sem sikerült. Aztán hallottam, hogy az úszóban egy pici benzin lötyög. Okozhatja ez ezt a gondot? Vagy talán tűszelep (de abból kettőt is próbáltam), esetleg benzincsap adna keveset? Nekem ez az úszó gyanús... erről kérhetnék véleményeket?
Re: Üzemanyagellátás
Kipufogóbeli gondok (pl. túl sok olaj, koksz lerakódás, tömődés) okozhatnak szaggatást? Ma leszedtem és elég nehézkesnek tűnt, főleg a végénél. Kicsit hülye a kérdés, de tisztán, "gyárilag" mennyi a tömege egy 250-es etz kipufogónak?
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Csatosnál a levegő csavar gyárilag le van plombálva... Ahhoz nem kéne nyúlkálni.... A dajcsok műszerrel állították be, annak ott a helye. 

"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Perec
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 444
- Csatlakozott: 2008.07.13. 21:36
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Oh.
Re: Üzemanyagellátás
Érdekes, az csatosomban van 2 csavar+alapjárati fúvóka is. Ki is cseréltem 35-ösre, utánaállítottam CO csavarral, de azzal is ugyanolyan túldúsulási problémáim voltak, benzinszinttel se mentem sokra. Alapjárat szuper, utána majdnem 1/3-ad gázig használhatatlan, aztán tűvel jól állítható tartomány. Rossz részterhelés, gyertyaköpködés, nagyobb (+1liter) fogyasztás, füst városban.
Vissza kellett állni 2-5-re sajnos. Ez reagál alapjárati fúvókára, benzinszintre. Ez a csavar dolog tudtommal csak extrém kicsi gázállásig változtat, aztán csak alapjárati fúvóka és benzinszint és csak 1/3-ad gáz közelében jön a tűállás.
Vissza kellett állni 2-5-re sajnos. Ez reagál alapjárati fúvókára, benzinszintre. Ez a csavar dolog tudtommal csak extrém kicsi gázállásig változtat, aztán csak alapjárati fúvóka és benzinszint és csak 1/3-ad gáz közelében jön a tűállás.
emdzsi írta:Csatos karbinál alapból nincs alapjárati fúvóka, más elven működik az alapjárat, meg csak egy csavar van nem 2 amit állíthatsz (az alapjáratot). Megpróbáltam úgy, hogy tövig betekertem az alapjárati csavart, de semmi nem változott(leszámítva azt, hogy nem lett alapjáratom
)
Re: Üzemanyagellátás
De ahogy írtam, szerintem nem karburátor beállítási probléma a szaggatás okozója, hanem valami más. Volt egy másik karbi is a motoron (nem csatos, n2-4) azzal is ugyanaz a szaggatás volt.
Szimmeringekkel meg gyűrűkkel szintén nem lehet gond, mivel 2 hete lett felújítva a blokk, gyertyák ezreit próbáltam már, mindegyikkel szaggatott, gyújtást szintén az összes létező helyre beállítottam már. Egyszerűen kifogytam az ötelekből. :S
Szimmeringekkel meg gyűrűkkel szintén nem lehet gond, mivel 2 hete lett felújítva a blokk, gyertyák ezreit próbáltam már, mindegyikkel szaggatott, gyújtást szintén az összes létező helyre beállítottam már. Egyszerűen kifogytam az ötelekből. :S
Re: Üzemanyagellátás
Csatos karbinál alapból nincs alapjárati fúvóka, más elven működik az alapjárat, meg csak egy csavar van nem 2 amit állíthatsz (az alapjáratot). Megpróbáltam úgy, hogy tövig betekertem az alapjárati csavart, de semmi nem változott
(leszámítva azt, hogy nem lett alapjáratom
)


- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2739
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
"Hát...nekem volt ilyesmi, bár nem csatos karbival, de nekem akkor úgy tűnt, hogy amikor konstans értéken akarod tartani, akkor az alapjárat is komolyan beleszól és nekem az sokszor megrángatta; ezzel sokat szenvedtem (meg falsot is szívott, talán az is számít). Aztán jól be lett állítva, utána nem nagyon rángatott már. Zárd ki a karbit egyszerűen: vedd le az alapjáratot 0ra, ha úgy is rángat akkor nem az a gond. Utána persze állítsd vissza az általad tetsző értékre."
Az alapjárati csavar csak megemeli a súbert, semmi köze nincs az alapjárati fúvókához. A csavart akárhova tekerheted, az alapjárati fúvóka ugyanugy dolgozik részterhelésen. (hiszen a súbert ott a bovdennel emeled ugyis....)
Amugy meg jah, simán lehet h nagy az alapjárati, ezt mondtam én is.
Az alapjárati csavar csak megemeli a súbert, semmi köze nincs az alapjárati fúvókához. A csavart akárhova tekerheted, az alapjárati fúvóka ugyanugy dolgozik részterhelésen. (hiszen a súbert ott a bovdennel emeled ugyis....)
Amugy meg jah, simán lehet h nagy az alapjárati, ezt mondtam én is.

- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Üzemanyagellátás
Hm.. el tudnék hozni egy szinte új BVF n2-3 as karburátort. Ránézésre olyan, mint ami a 250esen van a n2-5 ös, de csak kívülről láttam, meg a súbert. Először arra gondoltam, hogy 125-ösé, de annál nagyobb, méreteiben a korábban írtra hajaz. Mi akkor a különbség a n2-3 és a n2-5 között? 250esbe betehetem ezt?
Ami érdekes, hogy én ilyen karbiról még soha nem is hallottam, ráadásul a 3-as szám mintha másként lenne beleütve, vagy nem is tudom... mintha utólag lett volna beletéve...
Ami érdekes, hogy én ilyen karbiról még soha nem is hallottam, ráadásul a 3-as szám mintha másként lenne beleütve, vagy nem is tudom... mintha utólag lett volna beletéve...
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Üzemanyagellátás
Okés, köszi, akkor felhívom, aztán megkérdezem, hogy mit tud ajánlani. Köszi!Alfa írta:Hát nem azt kell venni ami eleve is szarÉs nem is MZ cuccot kell. A nyugatit pont arra találták ki hogy szinte mindent helyettesíthetsz vele. Az én gépemen nem sok utángyártott MZ kiegészítő van pl
![]()
Épp azért jó az a bolt, mert szinte mindenből kapsz nyugatit, amiből meg csak a szar van (pl karbi, főfékhenger) abból is tart, de ha megkérdezed meg is mondja hogy az fos. Persze ilyenből is hoz neked jót, csak baromi drágán.
Nekem is halódik a benzincsapom, de sose vennék hozzá MZhez valót. Pont jó egy olasz vagy mittomén, aminek a menete ugyanaz.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég