Ez nem ilyen egyszerű, a felszerelt tartozékok ugyanis nem azok amik az adott pillanatban pont a motoron vannak, hanem azok, amiket a gyárban felszereltek rá, és azokkal együtt helyezték forgalomba.gabsic írta:Ja, és ha itt tartunk, múltkor mikor tönkrement a féklámpakapcsolóm elöl, akkor hosszas eszmecserét folytattam a cégnél a vizsgabiztosokkal aminek az eredménye:
Ha út közben tönkremegy a féklámpakapcsolód (első) akkor állj meg és vedd le (csavard ki a kapcsolót)!!!
Ugyanis ha megállít a rendőr és van kapcsolód, de nem kapcsol, akkor megbüntethet amiért nem működik.
DE a Kresz NEM írja elő hogy első féknél is kellene lennie kapcsolónak, így azért nem büntethet ha nincs kapcsoló.
Azért ellenben büntethet ha van kapcsoló én nem működik, mivel azt előírja a kresz, hogy a felszerelt tartozékoknak működniük kell (autónál pl ködlámpa).
Ilyen az első féklámpa kapcsoló, vagy mondjuk motoron az index is. Ha leszereled megbüntetnek, de ha gyárilag sem volt rajta, akkor közlekedhetsz nélküle.





 
   
 


 Ha nem esne az eső,meg tudnám javítani.
 Ha nem esne az eső,meg tudnám javítani. 
  
 

















 Szerintem a karbi állítgatásától nem fog megjavulni, valami más lehet a gond...
 Szerintem a karbi állítgatásától nem fog megjavulni, valami más lehet a gond...




