Kipufogó
- Krepp
- bajnok
- Hozzászólások: 970
- Csatlakozott: 2009.01.31. 00:51
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 SF
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
OFF
Szerintem a Dénes motorjába a leghatásosabb tuning hogy egy fika zsoké üli meg
Ha az MZ-n !EMBER! ül, nem megy az 140-et....
ON
Szerintem a Dénes motorjába a leghatásosabb tuning hogy egy fika zsoké üli meg
Ha az MZ-n !EMBER! ül, nem megy az 140-et....
ON
Belső nélküli első külső hátsó belsővel..
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
ETZ esetében a 125-135 még kihozható egy nem széttuningolt "szériából" is.
(max kis extrák kellenek és kicsi pilóta)
Nade ez már a scifi-csevegő téma.
(max kis extrák kellenek és kicsi pilóta)
Nade ez már a scifi-csevegő téma.
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Végsebességben 120at, utazóban 110et kéne szerintem tudnia minden motornak, annál fentebb már csak a ráadás
Mivel a 120 a 6k fordulat, annál nem igazán kéne többet elvárni. Se 300assal, se mással ami nincs hatással a max. fordulatszámra (sőt utóbbi még ronthatja is).
Viszont annyit meg mennie kell. Amíg nem teszi, de kompót van, és a főtengely nem lóg, addig Dénes szavaival élve a "hardver" tudja ezt, tehát valami beállítással kell szöszmötölni.
Mivel a 120 a 6k fordulat, annál nem igazán kéne többet elvárni. Se 300assal, se mással ami nincs hatással a max. fordulatszámra (sőt utóbbi még ronthatja is).
Viszont annyit meg mennie kell. Amíg nem teszi, de kompót van, és a főtengely nem lóg, addig Dénes szavaival élve a "hardver" tudja ezt, tehát valami beállítással kell szöszmötölni.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- Atilla
- versenyző
- Hozzászólások: 521
- Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
- MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
- Tartózkodási hely: Tokod
Re: Kipufogó
Szerintem az nem túl nagy elvárás, hogy 105-nél jobban menyjen, ha nem akar, ott valami gond van!zsakfos írta:Értem!
Felettébb érdekes számomra hogy lefelé mentél a főfuvókával.Az ember józan paraszti ésszel azt gondolná hogy a nagyobb köbcenti nagyobb főfuvit kiván.
Nem félsz hogy maxi gázállásnál elszegényedik?
Na ezek azok a dolgok,ami miatt én sosem fogok érteni a karburáláshoz.
A magam részéről én már lassan beletörődök hogy az én gépem sosem fog 105-nél jobban menni. Ez van.Pedig sokat reméltem az új kipufftól.
Mondjuk az igaz hogy ugyebár az enyém nem Etz blokkos és hát a felömlők ugye kevesebbek is 2-vel,szóval lehet túl sokat vártam el.
Na mindegy,tartalék kipuffnak jó lesz.
Ha nem bírsz vele, szerintem vidd el Bambihoz, ő majd helyreteszi a lelki világát.
- Atilla
- versenyző
- Hozzászólások: 521
- Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
- MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
- Tartózkodási hely: Tokod
Re: Kipufogó
Én is gondolkodtam egy átfúráson, mert magasabb fordulaton nem az igazi. A lustaságom ebben meggátolt.Dénes írta:Nem félek, oda állítom ahol jól megy. Gyertyaképpel sem szoktam idegesíteni magam, meg koptatni a menetet. Aztán ha jól megy, akkor az mindenhogy csak optimális a motornak.
120-at annak is tudni kéne. Segítek, ha feléd járok (vagy te itt)! Aztán beállítjuk azt a szekeret.
Csak addig szerezz főfuvi sort (120-140-ig, 0.05ös osztással), vagy inkább 3 db 120-ast, azt majd dörzsárazunk.
Ezenkívül, hozz egy új trafót, kondit, meg egy gyertyát.
Ha ezenkívül nincs szétkopva a motorod akkor új kipuffal nincs az az isten, hogy ne menjen 120-at.
Feltételezve h nem fog be a fék, felvan fújva a gumi, megvan kenve a lánc..stb.
A barátnőm 251-én teljesen jó. Egy nagyobb fúvóka kellett bele és kész.
Amúgy sincs most fönn a dob az enyémen, van még addig 1000 más javítandó a motoron, most eléggé halott.
A TS javítgatása volt idén a főprojekt. Az megy is ahogy kell. Majd, ha már nagyon szétesett sorra kerül az ETZ is, addig meg elzörög. Most nincs hozzá "kedvem"
A gépműhely is megszűnt, ahol tudtam fúrni önköltségi áron.
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Nem félek, oda állítom ahol jól megy. Gyertyaképpel sem szoktam idegesíteni magam, meg koptatni a menetet. Aztán ha jól megy, akkor az mindenhogy csak optimális a motornak.
120-at annak is tudni kéne. Segítek, ha feléd járok (vagy te itt)! Aztán beállítjuk azt a szekeret.
Csak addig szerezz főfuvi sort (120-140-ig, 0.05ös osztással), vagy inkább 3 db 120-ast, azt majd dörzsárazunk.
Ezenkívül, hozz egy új trafót, kondit, meg egy gyertyát.
Ha ezenkívül nincs szétkopva a motorod akkor új kipuffal nincs az az isten, hogy ne menjen 120-at.
Feltételezve h nem fog be a fék, felvan fújva a gumi, megvan kenve a lánc..stb.
120-at annak is tudni kéne. Segítek, ha feléd járok (vagy te itt)! Aztán beállítjuk azt a szekeret.
Csak addig szerezz főfuvi sort (120-140-ig, 0.05ös osztással), vagy inkább 3 db 120-ast, azt majd dörzsárazunk.
Ezenkívül, hozz egy új trafót, kondit, meg egy gyertyát.
Ha ezenkívül nincs szétkopva a motorod akkor új kipuffal nincs az az isten, hogy ne menjen 120-at.
Feltételezve h nem fog be a fék, felvan fújva a gumi, megvan kenve a lánc..stb.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Kipufogó
Értem!
Felettébb érdekes számomra hogy lefelé mentél a főfuvókával.Az ember józan paraszti ésszel azt gondolná hogy a nagyobb köbcenti nagyobb főfuvit kiván.
Nem félsz hogy maxi gázállásnál elszegényedik?
Na ezek azok a dolgok,ami miatt én sosem fogok érteni a karburáláshoz.
A magam részéről én már lassan beletörődök hogy az én gépem sosem fog 105-nél jobban menni. Ez van.Pedig sokat reméltem az új kipufftól.
Mondjuk az igaz hogy ugyebár az enyém nem Etz blokkos és hát a felömlők ugye kevesebbek is 2-vel,szóval lehet túl sokat vártam el.
Na mindegy,tartalék kipuffnak jó lesz.
Felettébb érdekes számomra hogy lefelé mentél a főfuvókával.Az ember józan paraszti ésszel azt gondolná hogy a nagyobb köbcenti nagyobb főfuvit kiván.
Nem félsz hogy maxi gázállásnál elszegényedik?
Na ezek azok a dolgok,ami miatt én sosem fogok érteni a karburáláshoz.
A magam részéről én már lassan beletörődök hogy az én gépem sosem fog 105-nél jobban menni. Ez van.Pedig sokat reméltem az új kipufftól.
Mondjuk az igaz hogy ugyebár az enyém nem Etz blokkos és hát a felömlők ugye kevesebbek is 2-vel,szóval lehet túl sokat vártam el.
Na mindegy,tartalék kipuffnak jó lesz.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
De rögtön, mert feltételeztem, hogy ugyanaz a tompító része, mint amit a cég a "hazai" piacra gyártott kipufogójának. Namármost én korábban egy ugyanilyen tompító részű kipuffot használtam már, és ez a finom átalakítás hozta meg a javulást.zsakfos írta: Gondolom nem rögtön estél neki az új kipuff átfúrásának?Vagy igen?Gondoltál egyet azt már estél is neki a fúrásnak?
Így miután hallottam a ti tapasztalaitokat, és én is mentem egy kört csak simán felrakva...szóval meghallgattam mit súg az öreg MZ , egyből fúrtam.
Szóval korábbi tapasztalatokra támaszkodtam. Akkor (2 éve) asszem 300-asítás után (de nem emlékszem már) nem akart pörögni. És egy bizonyos Árpi súgott.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Kipufogó
Kösz Dénes.Dénes írta:
Feltéve alakítás nélkül:
Középen jó, felül kevésbé, fasza hang.
Beállítás, alakítás után tökéletes lett!
Először is a tompító részt végig átfúrtam/döftem kb. 20mm-es szárral. (az én motoromhoz - 300 ez kell, ezt szereti)
Eztán kisebb főfúvóka a karbiba, majd további beállítás (tű, csavarok) ízlés szerint.
Gyújtáson nem változtattam.
Most jól megy, egyébiránt meg hangos és "horákolós"
Semmiért nem vállalok felelősséget, csak akkor nyúljatok a hardverhez ha ti is úgy akarjátok.
Viszont az még érdekelne,hogy a hamgtompitó átfúrása előtt a fuvókázással nem javult a felső tartomány?
Gondolom nem rögtön estél neki az új kipuff átfúrásának?Vagy igen?Gondoltál egyet azt már estél is neki a fúrásnak?Egyáltalán hogy jött az ötlet?Talán súgott valaki?
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Hát nemtom, milyen további részletezésre vagy kiváncsi.
Megfogtam és átfúrtam, ameddig beért a szár. Aztán fogtam egy vasrudat és kíméletlenül belekalapáltam további 30 cm-en.
Ezután úgy beszorult a vasrúd, hogy csak killerrel ketten tudtuk (röhögőgörcsök közepette) kiráncigálni.
Komolyabb emberkék hegesztenek hosszabb fúrószárat, a sufnisok kalapálnak. (ugye megvan a "lamellák" leszakadásának veszélye)
2mm = 20mm
Bocsi.
Megfogtam és átfúrtam, ameddig beért a szár. Aztán fogtam egy vasrudat és kíméletlenül belekalapáltam további 30 cm-en.
Ezután úgy beszorult a vasrúd, hogy csak killerrel ketten tudtuk (röhögőgörcsök közepette) kiráncigálni.
Komolyabb emberkék hegesztenek hosszabb fúrószárat, a sufnisok kalapálnak. (ugye megvan a "lamellák" leszakadásának veszélye)
2mm = 20mm
Bocsi.
- Perec
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 444
- Csatlakozott: 2008.07.13. 21:36
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Oh.
Re: Kipufogó
Ez elég hihetően hangzik...pontosan hogy csináltad?
Dénes írta: Először is a tompító részt végig átfúrtam/döftem kb. 2mm-es szárral. (az én motoromhoz - 300 ez kell, ezt szereti)
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Feltéve alakítás nélkül:zsakfos írta:Engem továbbra is érdekelnének a Bambi 2 rezósok tapasztalatai.
Milyen lett változtatás nélkül a motor amikor feltettétek?
Milyen irányba lett átfuvókázva hogy jó legyen,ha egy az egyben nem volt jó?Stb stb.
Középen jó, felül kevésbé, fasza hang.
Beállítás, alakítás után tökéletes lett!
Először is a tompító részt végig átfúrtam/döftem kb. 20mm-es szárral. (az én motoromhoz - 300 ez kell, ezt szereti)
Eztán kisebb főfúvóka a karbiba, majd további beállítás (tű, csavarok) ízlés szerint.
Gyújtáson nem változtattam.
Most jól megy, egyébiránt meg hangos és "horákolós"
Semmiért nem vállalok felelősséget, csak akkor nyúljatok a hardverhez ha ti is úgy akarjátok.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Dénes 2011.07.14. 13:33-kor.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Én is szoktam gázolajat önteni bele. De csak azért, hogy jobban égjen ha kiégetem (könnyebben begyullad)Seclusion írta: ÁLLÍTÓLAG, ha bedugózod a végét, és feltöltöd gázolajjal, állni hagyod, akkor egy idő után szépen kijön. Nem próbáltam még ki, de nem soká aktuálissá válik nekem is.
Dugulásra pedig kiégetés a megoldás, elszíneződésre meg polírozás.
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Kipufogó
Gaszika!
Nem a tanksapkád miatt van a dolog? Átereszt rendesen?
Esetleg levált egy lemez a kipuffban... Kopogtasd végig csavarhúzó nyéllel, sokat elárul a hangja.
De ha télleg dugulás van, akkor csak a kiégetés a megoldás...
Nem a tanksapkád miatt van a dolog? Átereszt rendesen?
Esetleg levált egy lemez a kipuffban... Kopogtasd végig csavarhúzó nyéllel, sokat elárul a hangja.
De ha télleg dugulás van, akkor csak a kiégetés a megoldás...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 331
- Csatlakozott: 2007.08.19. 16:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250, XJ600
- Tartózkodási hely: Zalalövõ
Re: Kipufogó
ÁLLÍTÓLAG, ha bedugózod a végét, és feltöltöd gázolajjal, állni hagyod, akkor egy idő után szépen kijön. Nem próbáltam még ki, de nem soká aktuálissá válik nekem is.Gaszika írta:Srácok!
A Kipufogóm annyira eldugult hogy pár kilométer után megtelik gázzal és akadozva megy a motor. Félek ha kiégetem elszíneződik, és csúnya..tudtok valami jobb megoldást? vagy praktikát?
Előre is köszi
- Gaszika
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 182
- Csatlakozott: 2010.09.28. 18:58
- MZ-d típusa: Mz ETZ 125
- Tartózkodási hely: Kaposvár
Re: Kipufogó
Srácok!
A Kipufogóm annyira eldugult hogy pár kilométer után megtelik gázzal és akadozva megy a motor. Félek ha kiégetem elszíneződik, és csúnya..tudtok valami jobb megoldást? vagy praktikát?
Előre is köszi
A Kipufogóm annyira eldugult hogy pár kilométer után megtelik gázzal és akadozva megy a motor. Félek ha kiégetem elszíneződik, és csúnya..tudtok valami jobb megoldást? vagy praktikát?
Előre is köszi
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Kipufogó
Engem továbbra is érdekelnének a Bambi 2 rezósok tapasztalatai.
Milyen lett változtatás nélkül a motor amikor feltettétek?
Milyen irányba lett átfuvókázva hogy jó legyen,ha egy az egyben nem volt jó?Stb stb.
Milyen lett változtatás nélkül a motor amikor feltettétek?
Milyen irányba lett átfuvókázva hogy jó legyen,ha egy az egyben nem volt jó?Stb stb.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Nekem a bambi 1-el:
115 km/h volt a vége, 4.ben.
137 pedig 5.ben.
Ezenkívül 4 ezres fordulatnál nagy lyuk volt...ezért mindig 100 felett kellett mennem.
Igazából eme lyuk miatt cseréltem le, meg mert nem volt szép.
115 km/h volt a vége, 4.ben.
137 pedig 5.ben.
Ezenkívül 4 ezres fordulatnál nagy lyuk volt...ezért mindig 100 felett kellett mennem.
Igazából eme lyuk miatt cseréltem le, meg mert nem volt szép.
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Jaja 115 km/h végsebességem van GPS-el és bringaórával a legutóbbi adat szerint (azóta a 2 éve megragadt dugattyúmat kicseréltük, most nemtom) ahogy Killer mondta. A beállítás még korántsem tökéletes, főleg 2/3 gáz felett nem.csdani írta:Szevasztok!
Valaki Veszprém-Székesfehérvár közeléből, akinek van Bambi I rezója. Ha kölcsön adná egy próbára, megköszönném. 1-el nagyobb lánckerék van a 251/300-asomon, érdekelne, hogy ezzel jobban vinné-e a 2 személyt, csomagokat.
üdv:
csdani
Az biztos, hogy földutakon 30as tempót elviszi 4.ben vagy 5.ben alapjárati fordulaton minimális gázzal, hogy 5.ben 40ről ki lehet vele gyorsítani (nyilván, lassan, de elviszi). Fent szerintem jól pörög, jól beállított motorral nem füstöl. Sík úton 80at 1/3 gázállásnál tart, 90et 1/2el. Városban általában felkapcsolok 5.ig, de 4 alá szinte sosem engedem a megállásokat és előzéseket kivéve.
Mit mondjak még? 2 személlyel csomaggal (2 ember full beöltözve, 5 napi cuccal, + 6 személyes sátor, hálózsákok, 2 oldaltáska, tanktáska, hátsódoboz, nagy fejidom) a régi dugóval tudta a 100-110et (nem nyelezve, olyat csak kigyorsításnál csinálok, konstans menetben sosem), nem szerpentines szakaszon 90 alá nem igazán kell engedni. 4 ben kb 100ig pörög ki, talán kicsit fentebb is, nem teszteltem ott a teljesgázt.
2 személlyel 90-100 tempóval 1számjegyű úton előzgetve, lámpánál dinamikusan, 5,5 öt eszik. Clubtúrákon kb 4et. Lánckerekek gyárik.
Én kiszálltam, a 3,9-el asszem elértem amit ott el akartam , most inkább az számít, hogy olyan beállítást találjak (reszeljek, a szó szoros értelmében) ahol pont annyit kap amennyi kell, nem rángat, nem bakkecskézik (a régi hengerszettel ez már megvolt, most kezdhetem előről), nem taknyos a kémény vége. Ez olyan 4 és 5 között alakul 1 személlyel egyelőre. Valahogy a gyorsulás és a visító motor hangja felülírja a számadatokon való örömködéstPerec írta:Alfának fel kell kötni a gatyát: új fegyverem van a fogyiversenyben. (persze egyáltalán nem érdekel a fogyasztás , annyi amennyi, de azért a verseny az verseny!)
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Engem a Jawánál a tanksapka szopatott. Mikor már 4edszer állt meg alattam sivítva megragadó dugattyúval, akkor végre leellenőriztem ezt is: karbiról cső lehúz, flakonba beledug, csap kinyit. Az elején szépen csordogált a benzin, aztán egy perc múlva már csak csöpögött. Tanksapka leteker, benzin újra csorog. Erre berágtam, fúrógép elő, a gyári 1mm helyett 2.5mm lyukat fúrtam a sapkáraPerec írta:Nincs szuszogó, kulcslyuk van, kifele jön rajta a trutyi rendesen, hogy befele mit ereszt nem tudom.
Ha kevés a nafta tovább romlik a helyzet, csökken a végsebesség.
Fel kéne javítani a dolgot, mert egy kisTS-el kell lépés tartanom a balatonra pár hét múlva és barátnőm már aggódik.
A kis TS 4 óra utat tervez, mi 8-at számoltunk (340 km)...
Azóta folyik rendesen. SZVSZ csekkold le te is. Így kiderül hogy jó-e a szuszogó, ill a csap tömítésének áteresztése is.
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- Perec
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 444
- Csatlakozott: 2008.07.13. 21:36
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Oh.
Re: Kipufogó
Nincs szuszogó, kulcslyuk van, kifele jön rajta a trutyi rendesen, hogy befele mit ereszt nem tudom.
Ha kevés a nafta tovább romlik a helyzet, csökken a végsebesség.
Fel kéne javítani a dolgot, mert egy kisTS-el kell lépés tartanom a balatonra pár hét múlva és barátnőm már aggódik.
A kis TS 4 óra utat tervez, mi 8-at számoltunk (340 km)...
Ha kevés a nafta tovább romlik a helyzet, csökken a végsebesség.
Fel kéne javítani a dolgot, mert egy kisTS-el kell lépés tartanom a balatonra pár hét múlva és barátnőm már aggódik.
A kis TS 4 óra utat tervez, mi 8-at számoltunk (340 km)...
gabsic írta: Tanksapkád szuszogója átereszt rendesen?
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Tanksapkád szuszogója átereszt rendesen?Perec írta: Még mindig szinte lefullad egy perc nyelezés után, pedig a másik karbival nem csinálta, tűszelep lónagy van benne, úszó nyelve szinte lóg lefelé akkor miért???
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- Perec
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 444
- Csatlakozott: 2008.07.13. 21:36
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Oh.
Re: Kipufogó
Végcsövezett BambiI.
Érzésre kéne már tankolni, megyek, szépen beöntöm a 10 lityóhoz való olajat, pisztoly le, tölt. Oké tele. Nézem számláló 6,09 lit'ér. Éppen a "kilóméter" kevesebb volt, mint gondoltam, csak 155,3.
Azaz 3,92 lit'ért számít az ofisz. /Samu kedvéért kiszámolom rendesen is: 3,9214423696072118480360592401803/
Nem új világrekord, de nem is túrázni voltam, városi közlekedés, meg pici nyelezés.
Még mindig szinte lefullad egy perc nyelezés után, pedig a másik karbival nem csinálta, tűszelep lónagy van benne, úszó nyelve szinte lóg lefelé akkor miért???
Szóval ott van a szeren a cső, mint a "csokító": randa és finom
Alfának fel kell kötni a gatyát: új fegyverem van a fogyiversenyben. (persze egyáltalán nem érdekel a fogyasztás , annyi amennyi, de azért a verseny az verseny!)
Érzésre kéne már tankolni, megyek, szépen beöntöm a 10 lityóhoz való olajat, pisztoly le, tölt. Oké tele. Nézem számláló 6,09 lit'ér. Éppen a "kilóméter" kevesebb volt, mint gondoltam, csak 155,3.
Azaz 3,92 lit'ért számít az ofisz. /Samu kedvéért kiszámolom rendesen is: 3,9214423696072118480360592401803/
Nem új világrekord, de nem is túrázni voltam, városi közlekedés, meg pici nyelezés.
Még mindig szinte lefullad egy perc nyelezés után, pedig a másik karbival nem csinálta, tűszelep lónagy van benne, úszó nyelve szinte lóg lefelé akkor miért???
Szóval ott van a szeren a cső, mint a "csokító": randa és finom
Alfának fel kell kötni a gatyát: új fegyverem van a fogyiversenyben. (persze egyáltalán nem érdekel a fogyasztás , annyi amennyi, de azért a verseny az verseny!)
KILL3R etz írta:Alacsony fordulaton biztos, meg úgy egészében nagyobb a nyomatéka.
Viszont 5. ben 110 körül lesz a vége. Legalábbis hármunknak ez a véleményünk asszem...
Túrázásra pedig szerintem a legjobb...
90-95-ös utazó, 4-4.5l-es fogyasztás.
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 195
- Csatlakozott: 2011.01.04. 17:13
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Őrség
Re: Kipufogó
Ha van benne rozenátor, furulyarendszer vagy vmi ahhoz hasnoló, akkor rossz nem lehet. Próbáld ki, ha nem jön be hátha vissza lehet vinni. Sztem érdemes az eredetit kiégetni. Nekem sikerült menet közben gázolajos benzinnel És sikerült, azóta is hibátlan a blokk, kipuff:dudi írta:sziasztok. mi a véleményetek az utángyártott számozott végű kipufogóról; etz 250 re vettem. előre is köszi
A temetőben két parcella van. Az egyikben azok fekszenek, akiknek elsőbbségük volt...
A fém a hús felé hajlik.
A fém a hús felé hajlik.
Re: Kipufogó
sziasztok. mi a véleményetek az utángyártott számozott végű kipufogóról; etz 250 re vettem. előre is köszi
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Kipufogó
Alacsony fordulaton biztos, meg úgy egészében nagyobb a nyomatéka.
Viszont 5. ben 110 körül lesz a vége. Legalábbis hármunknak ez a véleményünk asszem...
Túrázásra pedig szerintem a legjobb...
90-95-ös utazó, 4-4.5l-es fogyasztás.
Viszont 5. ben 110 körül lesz a vége. Legalábbis hármunknak ez a véleményünk asszem...
Túrázásra pedig szerintem a legjobb...
90-95-ös utazó, 4-4.5l-es fogyasztás.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- csdani
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 169
- Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
- MZ-d típusa: ETZ-251
- Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém
Re: Kipufogó
Szevasztok!
Valaki Veszprém-Székesfehérvár közeléből, akinek van Bambi I rezója. Ha kölcsön adná egy próbára, megköszönném. 1-el nagyobb lánckerék van a 251/300-asomon, érdekelne, hogy ezzel jobban vinné-e a 2 személyt, csomagokat.
üdv:
csdani
Valaki Veszprém-Székesfehérvár közeléből, akinek van Bambi I rezója. Ha kölcsön adná egy próbára, megköszönném. 1-el nagyobb lánckerék van a 251/300-asomon, érdekelne, hogy ezzel jobban vinné-e a 2 személyt, csomagokat.
üdv:
csdani
- Atilla
- versenyző
- Hozzászólások: 521
- Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
- MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
- Tartózkodási hely: Tokod
Re: Kipufogó
Nekem ez kicsit furcsán hangzik, szerintem a gyertya foltosságának nem sok köze van a szimeringhez, inkább az égéstérhez és a nem egyenletes égéshez. A dugattyú tető ebből még többet elárulna.
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Kipufogó
Am nem néztem melyik oldal a fehérebb, de majd megvizsgálom; köszi.
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Kipufogó
Szerintem abszurde mind1 hogy egyik fele sötétebb mint a másik majd kitisztul az ha meg nem akkor isten áldja nem attól fog meg állni a gép!ambrusviktor írta: Egyébként nekem csak az a problémám, hogy a gyertyám elég szép, de valamiért egyik oldalon sokkal fehérebb, mint a másikon, pedig kb 1 hete cserélte Bambi a főtengeszimeringeket... ennek mi a rosseb lehet az oka? és hogy küszöböljem ki? vagy nem gond?
Re: Kipufogó
A gyertya melyik oldala fahérrebb? a kipufogó felölni vagy pedig a karburátor felöli?ambrusviktor írta: Egyébként nekem csak az a problémám, hogy a gyertyám elég szép, de valamiért egyik oldalon sokkal fehérebb, mint a másikon, pedig kb 1 hete cserélte Bambi a főtengeszimeringeket... ennek mi a rosseb lehet az oka? és hogy küszöböljem ki? vagy nem gond?
,,Ha szikra van, benzin van, meg levegő van: annak működni kell"
- Atilla
- versenyző
- Hozzászólások: 521
- Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
- MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
- Tartózkodási hely: Tokod
Re: Kipufogó
Szerintem ne keresd máshol, még 1-2 cm is felborítja a lelki világát, nemhogy 30!tiva írta:Sziasztok!
Felújítottam teljesen a motoromat ,szétszedés előtt tökéletesen működött a motor , viszont most nagy gáznál az egész lehörög , egy darabig jól felpörög és utána mintha kifogyna belőle a benzin. Szétszedtem a karbit is hátha kosz ment bele de nem , viszont a könyökcsövet meg kellett hosszabítanom ,hogy elférjen a vázba ( nem gyári váz) a sport rezó kb olyan 30cm-rel. Ez befolyásolhatja azt hogy a motor nem tud magas fordulatra felpörögni? Vagy keressem máshol a hibát? Előre köszi a segítséget!
Minél messzebb van a rezó annál alacsonyabb fordulaton dolgozik.
+30cm hossznál valahol az alapjárat alatt lehet az optimális fordulat.
Re: Kipufogó
Sziasztok!
Felújítottam teljesen a motoromat ,szétszedés előtt tökéletesen működött a motor , viszont most nagy gáznál az egész lehörög , egy darabig jól felpörög és utána mintha kifogyna belőle a benzin. Szétszedtem a karbit is hátha kosz ment bele de nem , viszont a könyökcsövet meg kellett hosszabítanom ,hogy elférjen a vázba ( nem gyári váz) a sport rezó kb olyan 30cm-rel. Ez befolyásolhatja azt hogy a motor nem tud magas fordulatra felpörögni? Vagy keressem máshol a hibát? Előre köszi a segítséget!
Felújítottam teljesen a motoromat ,szétszedés előtt tökéletesen működött a motor , viszont most nagy gáznál az egész lehörög , egy darabig jól felpörög és utána mintha kifogyna belőle a benzin. Szétszedtem a karbit is hátha kosz ment bele de nem , viszont a könyökcsövet meg kellett hosszabítanom ,hogy elférjen a vázba ( nem gyári váz) a sport rezó kb olyan 30cm-rel. Ez befolyásolhatja azt hogy a motor nem tud magas fordulatra felpörögni? Vagy keressem máshol a hibát? Előre köszi a segítséget!
Re: Kipufogó
Csatlakozom!!Az égetés csodákra képes!Égettem és azóta élvezem a hangját,és normálisan jár a motor is!RR_ZOZY írta:Zael86:
Ebből is látszik hogy a többi "csodamódszer" mind hülyeség. Le kell venni, ki kell égetni normálisan. Látod mennyit jelent.
- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1447
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Re: Kipufogó
Zael86:
Ebből is látszik hogy a többi "csodamódszer" mind hülyeség. Le kell venni, ki kell égetni normálisan. Látod mennyit jelent.
Ebből is látszik hogy a többi "csodamódszer" mind hülyeség. Le kell venni, ki kell égetni normálisan. Látod mennyit jelent.
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Re: Kipufogó
Sziasztok...
azért írom ide, mert ezzel a fő darabbal oldottam meg a problémáim sokaságát.
Motorom mindig is erőtlen, nem igazi EZT "hangú", 2000-res fordulatnál sosem tudtam alapjáratot állítani...stb. Sokan mondták már hogy kipufogó lesz...
El is kezdtem a tükköket, bricéciol (egyéb vegyszerek), holtpontgyujtás 4.sebességen maxgázon, és még sok más...egyik sem hozta meg a várt eredmény...
Hétvégén olyan szinten bemérgeltem magam, hogy hirtelen felindulásból vettem egy gázpalackot, kértem egy "speckós egyedi turbólángos"(Takó bácsi találmánya) perzselőt, porszívót és kiégettem kipufogómat.
Ez viszont megoldott mindent, olyan 1000 alapjáratot (és még alattit is lehetne) belőni hogy besz*rás!!! új erőre kapott (próbát két személy alatt tettem, egyszerűen hihetetlen mennyit jelent)
Én minden kipufogós problémával küszködőnek ajánlom, hogy KI KELL ÉGETNI!!!! [color]
azért írom ide, mert ezzel a fő darabbal oldottam meg a problémáim sokaságát.
Motorom mindig is erőtlen, nem igazi EZT "hangú", 2000-res fordulatnál sosem tudtam alapjáratot állítani...stb. Sokan mondták már hogy kipufogó lesz...
El is kezdtem a tükköket, bricéciol (egyéb vegyszerek), holtpontgyujtás 4.sebességen maxgázon, és még sok más...egyik sem hozta meg a várt eredmény...
Hétvégén olyan szinten bemérgeltem magam, hogy hirtelen felindulásból vettem egy gázpalackot, kértem egy "speckós egyedi turbólángos"(Takó bácsi találmánya) perzselőt, porszívót és kiégettem kipufogómat.
Ez viszont megoldott mindent, olyan 1000 alapjáratot (és még alattit is lehetne) belőni hogy besz*rás!!! új erőre kapott (próbát két személy alatt tettem, egyszerűen hihetetlen mennyit jelent)
Én minden kipufogós problémával küszködőnek ajánlom, hogy KI KELL ÉGETNI!!!! [color]
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Kipufogó
Hát nem tudom, arra minden esetre jó volt, hogy megerősítsen, mert nálam is a kisebb fúvóka és tűállás (125 - 2.) lett a nyerő, és ahogy észrevettem nálam is a 3mm es környéki előgyújtás jött be. Mert mindenki a nagyobbat ajánlotta, de úgy annyira nem volt az igazi (csak a végén éreztem különbséget) viszont így amit írtál, az egy picit megerősített benne. Köszi.Atilla írta:Direkt nem írtam, mert nálam sok minden más. Például a könyök is rövidebb 4cm-vel. A felömlőket is átfaragtam kicsit.
A főfúvókából végül 110-es lett jó. Alapjárati 35. (Nem mond hogy kicsi, mert tudom, de jól megy és nem akar elolvadni a dugó.)
A gyújtást nem tudom pontosan 3,4-ről mentem vissza "fülre". A végeredmény 3mm körül, talán kicsit 3 alatt van.
lényeg, hogy nálam a gyári kipufogóhoz képest kisebb fúvókát és kisebb előgyújtást kívánt.
Csak azért írtam mert kérdezted, de ezekkel a beállításokkal egy másik motoron nem sokra mész!
Egyébként nekem csak az a problémám, hogy a gyertyám elég szép, de valamiért egyik oldalon sokkal fehérebb, mint a másikon, pedig kb 1 hete cserélte Bambi a főtengeszimeringeket... ennek mi a rosseb lehet az oka? és hogy küszöböljem ki? vagy nem gond?
- Atilla
- versenyző
- Hozzászólások: 521
- Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
- MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
- Tartózkodási hely: Tokod
Re: Kipufogó
Direkt nem írtam, mert nálam sok minden más. Például a könyök is rövidebb 4cm-vel. A felömlőket is átfaragtam kicsit.
A főfúvókából végül 110-es lett jó. Alapjárati 35. (Nem mond hogy kicsi, mert tudom, de jól megy és nem akar elolvadni a dugó.)
A gyújtást nem tudom pontosan 3,4-ről mentem vissza "fülre". A végeredmény 3mm körül, talán kicsit 3 alatt van.
lényeg, hogy nálam a gyári kipufogóhoz képest kisebb fúvókát és kisebb előgyújtást kívánt.
Csak azért írtam mert kérdezted, de ezekkel a beállításokkal egy másik motoron nem sokra mész!
A főfúvókából végül 110-es lett jó. Alapjárati 35. (Nem mond hogy kicsi, mert tudom, de jól megy és nem akar elolvadni a dugó.)
A gyújtást nem tudom pontosan 3,4-ről mentem vissza "fülre". A végeredmény 3mm körül, talán kicsit 3 alatt van.
lényeg, hogy nálam a gyári kipufogóhoz képest kisebb fúvókát és kisebb előgyújtást kívánt.
Csak azért írtam mert kérdezted, de ezekkel a beállításokkal egy másik motoron nem sokra mész!
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Kipufogó
De azt nem láttam a hozzászólások közt, hogy hogy karburáltad át, és engem pont a változtatások érdekelnének (leginkább hogy milyen előgyújtást használsz hozzá)köszi.Atilla írta:
Én is vettem egyet és írtam is róla! Tudod, én vettem meg a próbadarabot.
Dióhéjban annyit, hogy szoptam vele, mert nem akart rendesen kipörögni vele a gép.
Beállítás után olyan lett mint a gyári.
- Atilla
- versenyző
- Hozzászólások: 521
- Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
- MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
- Tartózkodási hely: Tokod
Re: Kipufogó
Én is vettem egyet és írtam is róla! Tudod, én vettem meg a próbadarabot.zsakfos írta:11 új kipufogó kelt el.
Eddig 2-en irtunk róla ha jól figyeltem.Ambrusviktor(Etz250) és én(Ts 250/1)
Kiváncsian várom mindenki tapasztalatát.
Nyomjátok fiúk!
Dióhéjban annyit, hogy szoptam vele, mert nem akart rendesen kipörögni vele a gép.
Beállítás után olyan lett mint a gyári.
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Kipufogó
Az új Bambi-féle kipuhoz sikerült már valakinek tesztelnie az optimális előgyújtást? Ki milyet használ, ha nem túl indiszkrét a kérdés
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Kipufogó
Igen azóta már tudom hogy Jácint volt.MZCs írta:
Nem én voltam.
Bár az én kezemben is volt egy pillanatra a kipufogód.
De talán Jácintra gondosz. Neki már fel is volt szerelve.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- MZCs
- bajnok
- Hozzászólások: 811
- Csatlakozott: 2009.10.04. 11:04
- MZ-d típusa: ETZ-251
- Tartózkodási hely: Budapest - Füzesgyarmat
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Nem én voltam.zsakfos írta:Akkor valamire nagyon rosszul emlékszem.
Nem te mondtad Szántódon az NDK talin amikor vettem át az enyémet hogy már próbálod és még állitgatni kell?
Akkor ki volt?
Hiába a memóriám nem a régi.
Bár az én kezemben is volt egy pillanatra a kipufogód.
De talán Jácintra gondosz. Neki már fel is volt szerelve.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Kipufogó
Akkor valamire nagyon rosszul emlékszem.MZCs írta:Az enyémet meg majd még késöbb rakom fel.
Egyelőre ott pihen a villanyórában. (lakótelepi lakás)
Nem te mondtad Szántódon az NDK talin amikor vettem át az enyémet hogy már próbálod és még állitgatni kell?
Akkor ki volt?
Hiába a memóriám nem a régi.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Feltettem, szép. Jövőhéten 4 hónap után ismét püfög az MZ ha minden igaz. Jaigen, és majd irok.zsakfos írta:11 új kipufogó kelt el.
Eddig 2-en irtunk róla ha jól figyeltem.Ambrusviktor(Etz250) és én(Ts 250/1)
Kiváncsian várom mindenki tapasztalatát.
Nyomjátok fiúk!
- young boys
- versenyző
- Hozzászólások: 545
- Csatlakozott: 2010.09.30. 20:22
- MZ-d típusa: MZ ETZ 125/150
Re: Kipufogó
Atilla írta:
Szerintem úgy értette, hogy a legfelső rovátkába van rögzítve a tű, vagyis akkor kap a legkevesebbet.Pontosan...Így az autópályás fogyasztása 5 L/100 km...
Legalábbis én így értelmeztem
Persze lehet, hogy félre értettem, nehéz nyelv ez az MZ-s szleng...
Két fajta motoros van:
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
- MZCs
- bajnok
- Hozzászólások: 811
- Csatlakozott: 2009.10.04. 11:04
- MZ-d típusa: ETZ-251
- Tartózkodási hely: Budapest - Füzesgyarmat
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Az enyémet meg majd még késöbb rakom fel.
Egyelőre ott pihen a villanyórában. (lakótelepi lakás)
Egyelőre ott pihen a villanyórában. (lakótelepi lakás)
- yofo
- versenyző
- Hozzászólások: 680
- Csatlakozott: 2008.01.29. 20:54
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Re: Kipufogó
Az enyém majd talán 2 hét múlva fog felkerülni a mocira , de ha megvolt a teszt , megosztom veletek .
Powered by Bambi MZ ts 250/1
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Kipufogó
11 új kipufogó kelt el.
Eddig 2-en irtunk róla ha jól figyeltem.Ambrusviktor(Etz250) és én(Ts 250/1)
Kiváncsian várom mindenki tapasztalatát.
Nyomjátok fiúk!
Eddig 2-en irtunk róla ha jól figyeltem.Ambrusviktor(Etz250) és én(Ts 250/1)
Kiváncsian várom mindenki tapasztalatát.
Nyomjátok fiúk!
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- Atilla
- versenyző
- Hozzászólások: 521
- Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
- MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
- Tartózkodási hely: Tokod
Re: Kipufogó
Szerintem úgy értette, hogy a legfelső rovátkába van rögzítve a tű, vagyis akkor kap a legkevesebbet.nova001155 írta: De azt írtad hogy legfelül van a tű ha lentebb rakod akkor még kevesebb nyál megy majd be. Vagy csak simán elírtad.
Legalábbis én így értelmeztem
Persze lehet, hogy félre értettem, nehéz nyelv ez az MZ-s szleng...
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég