De azt írtad hogy legfelül van a tű ha lentebb rakod akkor még kevesebb nyál megy majd be. Vagy csak simán elírtad.kicsit szegény az üzemanyag és nincs megfelelő kenése ezért megszorul a dugattyú a hengerben...
Kipufogó
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Kipufogó
- young boys
- versenyző
- Hozzászólások: 545
- Csatlakozott: 2010.09.30. 20:22
- MZ-d típusa: MZ ETZ 125/150
Re: Kipufogó
Kicsit szegény az üzemanyag és nincs megfelelő kenése ezért megszorul a dugattyú a hengerben...nova001155 írta:
Ezt hogy érted hogy ragad?
Két fajta motoros van:
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Kipufogó
Ezt hogy érted hogy ragad?Ha jobban megnézed akkor láthatod hogy ez bizony 250-es rezó...
Ma mértem egy kis fogyasztást...
Városban mentem vele 80 km-t és erre tankoltam 3.2 Litert...
Az országúti (M2-M0-M5-M0-51-es főút) 110 km...tempó 80-100 km/h között...holnap meg lesz ez a fogyasztás is...
Subertű legfelül...de lejebb kell raknom mert az országúton 30-40 km után kicsit ragad...
- young boys
- versenyző
- Hozzászólások: 545
- Csatlakozott: 2010.09.30. 20:22
- MZ-d típusa: MZ ETZ 125/150
Re: Kipufogó
Ha jobban megnézed akkor láthatod hogy ez bizony 250-es rezó...ambrusviktor írta:Ez most a 250es vagy a 125ös rezó? Mert most 125ösre szeretnék rezót tenni, de arra nem jobb a 125ösre való? +sporlégszűrőről mi a véleményetek? (természetesen a 125re)young boys írta: Az én tapasztalatom...
5.-ben 35-40 km/h
Nem rángat...Szépen pöfög...Egyenletesen lehet gyorsítani...Kissé nyomaték szegény...
5.-ben 70-80 km/h
Könnyedén fut...egyenletesen lehet gyorsítani...Semmi extra
5.-ben 80-90 km/h
Meg jön a nyomaték...Sőt gyorsításkor olyan mintha vissza váltottam volna egyet...Lazán erőlködés nélkül felszalad 100-110-ig...
A fogyasztás csak a subertű állása befolyásolja...Most a legfelső állásban olyan 4-4,3 liter...Középen(3. rovátka) 4,5-4,8 liter és ez városban-országúton 50-el 100-al változatlan...
Ja a végcsövet belül én szerkesztettem...teherautó légszűrő fém hálója van beletekerve...kb 20 mm-es belső mérettel...
Ma mértem egy kis fogyasztást...
Városban mentem vele 80 km-t és erre tankoltam 3.2 Litert...
Az országúti (M2-M0-M5-M0-51-es főút) 110 km...tempó 80-100 km/h között...holnap meg lesz ez a fogyasztás is...
Subertű legfelül...de lejebb kell raknom mert az országúton 30-40 km után kicsit ragad...
Két fajta motoros van:
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
Re: Kipufogó
én targoncalevegőszűrőből kreáltam bele perforált csövet (egyébként kirepül a az üveggyapi:) ) de nekme komolyan tökéletesen megy velealacsonyfordulaton kissé nyomatszegény ez tény... de fordulaton nekem izmosabb mint a gyárival volt. csak szarok ezek a rezók annyiból hogy pl az enyémbe a végcsőnek a felébe olyan heggesztsési hiba volt a végcső fele gyakorlatilag elvolt heggesztve.. nem értettem miért nemmegy leszdtem a rezót megnézem mindenér akkor láttam hogy a motor tulajdonképpen levan folytva majd egy reszelővel orvosoltam a problémát azóta korrekt
,,Ha szikra van, benzin van, meg levegő van: annak működni kell"
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Kipufogó
Ez most a 250es vagy a 125ös rezó? Mert most 125ösre szeretnék rezót tenni, de arra nem jobb a 125ösre való? +sporlégszűrőről mi a véleményetek? (természetesen a 125re)young boys írta:Az én tapasztalatom...seagateh írta:meg ami érdekesség 50et tartom folyamatosan gyári kipufogóval rángatott, boltirezóval nem rángat hanem szépen trartja... nemtudtam úgy belőni gyári kipuffal hogy ne rángasson.. ezzel nem rángat le, fordulaton erősebb . alacsony fordulaton viszont kissé elveszett a nyomaték... boltirezóba kell csinálni perforált végcsövet és akkor utána már viszonylag jó...
5.-ben 35-40 km/h
Nem rángat...Szépen pöfög...Egyenletesen lehet gyorsítani...Kissé nyomaték szegény...
5.-ben 70-80 km/h
Könnyedén fut...egyenletesen lehet gyorsítani...Semmi extra
5.-ben 80-90 km/h
Meg jön a nyomaték...Sőt gyorsításkor olyan mintha vissza váltottam volna egyet...Lazán erőlködés nélkül felszalad 100-110-ig...
A fogyasztás csak a subertű állása befolyásolja...Most a legfelső állásban olyan 4-4,3 liter...Középen(3. rovátka) 4,5-4,8 liter és ez városban-országúton 50-el 100-al változatlan...
Ja a végcsövet belül én szerkesztettem...teherautó légszűrő fém hálója van beletekerve...kb 20 mm-es belső mérettel...
- young boys
- versenyző
- Hozzászólások: 545
- Csatlakozott: 2010.09.30. 20:22
- MZ-d típusa: MZ ETZ 125/150
Re: Kipufogó
Az én tapasztalatom...seagateh írta:meg ami érdekesség 50et tartom folyamatosan gyári kipufogóval rángatott, boltirezóval nem rángat hanem szépen trartja... nemtudtam úgy belőni gyári kipuffal hogy ne rángasson.. ezzel nem rángat le, fordulaton erősebb . alacsony fordulaton viszont kissé elveszett a nyomaték... boltirezóba kell csinálni perforált végcsövet és akkor utána már viszonylag jó...
5.-ben 35-40 km/h
Nem rángat...Szépen pöfög...Egyenletesen lehet gyorsítani...Kissé nyomaték szegény...
5.-ben 70-80 km/h
Könnyedén fut...egyenletesen lehet gyorsítani...Semmi extra
5.-ben 80-90 km/h
Meg jön a nyomaték...Sőt gyorsításkor olyan mintha vissza váltottam volna egyet...Lazán erőlködés nélkül felszalad 100-110-ig...
A fogyasztás csak a subertű állása befolyásolja...Most a legfelső állásban olyan 4-4,3 liter...Középen(3. rovátka) 4,5-4,8 liter és ez városban-országúton 50-el 100-al változatlan...
Ja a végcsövet belül én szerkesztettem...teherautó légszűrő fém hálója van beletekerve...kb 20 mm-es belső mérettel...
Két fajta motoros van:
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
Re: Kipufogó
meg ami érdekesség 50et tartom folyamatosan gyári kipufogóval rángatott, boltirezóval nem rángat hanem szépen trartja... nemtudtam úgy belőni gyári kipuffal hogy ne rángasson.. ezzel nem rángat le, fordulaton erősebb . alacsony fordulaton viszont kissé elveszett a nyomaték... boltirezóba kell csinálni perforált végcsövet és akkor utána már viszonylag jó...
,,Ha szikra van, benzin van, meg levegő van: annak működni kell"
Re: Kipufogó
srácok nekem is bolti rezó van fent minden gyárira van állítva 3,5 litert fogyaszt az öreg... ezen kívül tökéletesen megy.
,,Ha szikra van, benzin van, meg levegő van: annak működni kell"
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Kipufogó
Pedig hát a gyári érték is 3,5-5l . Furcsa... na holnap reggel tankolom és megmérem a mostani állásét...nova001155 írta:Nekem gyári a kipuffom és gond nélkül beveri a 5-5.5 lityót nekem szerintem azért ennyi mert a légszűrőm már igencsak öreg! majd cserélem ha lesz zsém.ambrusviktor írta:Ok, de én hozzászoktam a békés kis max 4l es fogyasztáshoz, ez így jó, ne nőjön meg
4l nekem sosem volt a fogyasztásom XD.
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Kipufogó
Nekem gyári a kipuffom és gond nélkül beveri a 5-5.5 lityót nekem szerintem azért ennyi mert a légszűrőm már igencsak öreg! majd cserélem ha lesz zsém.ambrusviktor írta:Ok, de én hozzászoktam a békés kis max 4l es fogyasztáshoz, ez így jó, ne nőjön meg
4l nekem sosem volt a fogyasztásom XD.
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Kipufogó
Ok, de én hozzászoktam a békés kis max 4l es fogyasztáshoz, ez így jó, ne nőjön meg
- young boys
- versenyző
- Hozzászólások: 545
- Csatlakozott: 2010.09.30. 20:22
- MZ-d típusa: MZ ETZ 125/150
Re: Kipufogó
És én mit mondjak a 4,5-5 L/100 km fogyasztásra?ambrusviktor írta: És bazisokat fogyaszt..kb 5,2l-t
Fele akkora motorral?
Nekem 250-es gagyi rezó van fent...
Két fajta motoros van:
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
- csdani
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 169
- Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
- MZ-d típusa: ETZ-251
- Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém
Re: Kipufogó
Inkább nagyobb holtjáték legyen! Én mindig visszatolom úgy, hogy közben megfogom a bowdenházat, h tutira ne kaphasson a szivatón benyát
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Kipufogó
Pont most tettem be azt a kombót amit javasoltál Légszűrőm kb másfél hetes, tehát új, nincs túl nagy holtjáték, csak amennyit megkíván, hogy a bovden még néhány mmre laza maradjon. A baj hogy a fogyasztás bazi nagy... ezen kéne korrigálnom... na majd most elgurulok Esztergomba, vagy még tovább aztán úgy tesztelődik ezcsdani írta:Na látom, alakul az. Érdemes lenne 130, legfelső tűállással is megpróbálni a 18-as lánckeróval.
Légszűrőd milyen? Szivatóholtjáték van rendesen?
Ha valakinek van kedve délután -Héreg - Bajna- Esztergom útvonalon megyek és még egy kicsit tán a 11esen.
- csdani
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 169
- Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
- MZ-d típusa: ETZ-251
- Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém
Re: Kipufogó
Na látom, alakul az. Érdemes lenne 130, legfelső tűállással is megpróbálni a 18-as lánckeróval.
Légszűrőd milyen? Szivatóholtjáték van rendesen?
Légszűrőd milyen? Szivatóholtjáték van rendesen?
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Kipufogó
No ma mentem egy icipici túrakört az új kipuval, és direkt útbaejtettem egy autópályát, hogy tesztelni lehessen. A jelenlegi beállítás: 125főfúvóka 3.tűállás, 18as lánckerék. Érdekes, hogy elég gyorsan felhúzott 5.ben is 6000ig, ez kb 125km/h-t jelentett, de itt már sajnáltam =(
Eddig nagyon dadogott, mintha sokat kapna mindenhol... érdekes. És bazisokat fogyaszt..kb 5,2l-t
Eddig nagyon dadogott, mintha sokat kapna mindenhol... érdekes. És bazisokat fogyaszt..kb 5,2l-t
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Kipufogó
gratNandor írta:Hiába minden! A "bilikék" TS mind felett!ambrusviktor írta: Állítsd be az órádat
- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Kipufogó
Hiába minden! A "bilikék" TS mind felett!ambrusviktor írta:Állítsd be az órádatNandor írta:34-éves 19LE-s TS gyári méretű ÚJ fúvókák, 4.-ben 5200-as fordulaton oldaldobozokkal óra szerint 120km/h.
Ja és 100kg vagyok és nem szoktam legörnyedni a tankra.
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
km óra tuning?
Bambi, elveszik a bizniszedet!!!
Bambi, elveszik a bizniszedet!!!
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Kipufogó
Állítsd be az órádatNandor írta:34-éves 19LE-s TS gyári méretű ÚJ fúvókák, 4.-ben 5200-as fordulaton oldaldobozokkal óra szerint 120km/h.
Ja és 100kg vagyok és nem szoktam legörnyedni a tankra.
- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Kipufogó
34-éves 19LE-s TS gyári méretű ÚJ fúvókák, 4.-ben 5200-as fordulaton oldaldobozokkal óra szerint 120km/h.
Ja és 100kg vagyok és nem szoktam legörnyedni a tankra.
Ja és 100kg vagyok és nem szoktam legörnyedni a tankra.
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Kipufogó
130as fúvóka fentről a 2. állás (folyt.):
Egyértelműen túl sok benzint kap nagyobb gáznál, dadog, húz bár, de gyengén, 50nél 5. gyenge, 50 nél 4. ideális de picit erőszakos. Gyertya szép őzbarna. 4.ben 5000nél tovább csak nyüszögve forgott, 5.ben 4400-4500 a vége önmagától, 100fölé nehezen ment, mert lassan gyorsult.
130 as fő fentről 1. tűállás, tehát a legmélyebben belógó: nagyon ideálisnak tűnik. 50 nel 2300as fordulat 5.ben még dombnak felfelé is egyenletesen rángatás nélkül megy, akár még gyorsítani is tudok dombnak felfelé vele (bár ezt azért lassan). Kis gázokkal szépen megy nem rángat nem dadog, 4.ben 6000ig elpörög (talán tovább is, de itt visszavettem a gázt) ez kb 105 körül talán picit több, 5.ben 4600 volt a vége, de sajnos nem volt út ahol sokáig gyorsíthattam volna. Itt tényleg szépen viselkedett, kicsit hasonló volt, mint 125ös fúvóka fentről 3. tűállás; szóval ez nagyon tetszett nekem. (Az 5.ben nem pörörg jól dolgon segítek egy 18as lánckerékkel)
A gyertya barnult, de azért még picit fehérlik, bár ez lehet hogy a tényleg sok 6000 és 5000 közti túráztatástól. (szerintem a kép kicsit sötétíti, élőben mintha leheletnyivel világosabb lenne)
Szóval egyenlőre nekem ez a tűállás/ fúvóka tetszett a legjobban, ráadásul a sebesség/fordulat/fokozat értékek itt produkálták a gyárihoz legközelebb eső értékeket.
Egyébként ha a kipu kapna egy kis fúrást, akkor biztos engedné feljebb is
folyt.: 18as lánckerék, Bambi féle kipu, BP8HS gyertya, 130főfúvóka fentről az első (tehát legmélyebbre lógó) tűállás: a gép jól megy, kicsit erősebb mint korábban, 5.ben 50 2600, szépen duruzsol, nem rángat nem is erőszakos, elengedett kormánnyal is több száz métert lehet vele menni alapjáraton gurulászva, 4.ben 50 itt is szép, 3.ban szintén bár kicsit dörömböl ahogy ez itt lenni szokott. A jó,l hogy 50től szépen lehet 5.ben menni egészen a végéig, de ha erőtartalék kell, akkor 4,ben akár 6000ig és fölé is kigyorsít 100ig. Egyébként 5.ben valóban történt változás, méghozzá, az hogy 5300ig felhúz ami kmben 110et jelent. A GPS szerint az órám kicsit alá mér, tehát mondhatnánk esetleg 115öt, de mivel enyhe lejtőcske volt, ezért legyen 110, mert annyi biztos. itt viszont szerintem már nem tudna tovább pörögni, mert a futómű rángatni kezd és mintha picit sok benzint kapna.
Lehet hogy még a 125fúvóka 3.hely amit megnézek így, hogy mit produkál. Ez a beállítás viszont szépen jár.
Egyértelműen túl sok benzint kap nagyobb gáznál, dadog, húz bár, de gyengén, 50nél 5. gyenge, 50 nél 4. ideális de picit erőszakos. Gyertya szép őzbarna. 4.ben 5000nél tovább csak nyüszögve forgott, 5.ben 4400-4500 a vége önmagától, 100fölé nehezen ment, mert lassan gyorsult.
130 as fő fentről 1. tűállás, tehát a legmélyebben belógó: nagyon ideálisnak tűnik. 50 nel 2300as fordulat 5.ben még dombnak felfelé is egyenletesen rángatás nélkül megy, akár még gyorsítani is tudok dombnak felfelé vele (bár ezt azért lassan). Kis gázokkal szépen megy nem rángat nem dadog, 4.ben 6000ig elpörög (talán tovább is, de itt visszavettem a gázt) ez kb 105 körül talán picit több, 5.ben 4600 volt a vége, de sajnos nem volt út ahol sokáig gyorsíthattam volna. Itt tényleg szépen viselkedett, kicsit hasonló volt, mint 125ös fúvóka fentről 3. tűállás; szóval ez nagyon tetszett nekem. (Az 5.ben nem pörörg jól dolgon segítek egy 18as lánckerékkel)
A gyertya barnult, de azért még picit fehérlik, bár ez lehet hogy a tényleg sok 6000 és 5000 közti túráztatástól. (szerintem a kép kicsit sötétíti, élőben mintha leheletnyivel világosabb lenne)
Szóval egyenlőre nekem ez a tűállás/ fúvóka tetszett a legjobban, ráadásul a sebesség/fordulat/fokozat értékek itt produkálták a gyárihoz legközelebb eső értékeket.
Egyébként ha a kipu kapna egy kis fúrást, akkor biztos engedné feljebb is
folyt.: 18as lánckerék, Bambi féle kipu, BP8HS gyertya, 130főfúvóka fentről az első (tehát legmélyebbre lógó) tűállás: a gép jól megy, kicsit erősebb mint korábban, 5.ben 50 2600, szépen duruzsol, nem rángat nem is erőszakos, elengedett kormánnyal is több száz métert lehet vele menni alapjáraton gurulászva, 4.ben 50 itt is szép, 3.ban szintén bár kicsit dörömböl ahogy ez itt lenni szokott. A jó,l hogy 50től szépen lehet 5.ben menni egészen a végéig, de ha erőtartalék kell, akkor 4,ben akár 6000ig és fölé is kigyorsít 100ig. Egyébként 5.ben valóban történt változás, méghozzá, az hogy 5300ig felhúz ami kmben 110et jelent. A GPS szerint az órám kicsit alá mér, tehát mondhatnánk esetleg 115öt, de mivel enyhe lejtőcske volt, ezért legyen 110, mert annyi biztos. itt viszont szerintem már nem tudna tovább pörögni, mert a futómű rángatni kezd és mintha picit sok benzint kapna.
Lehet hogy még a 125fúvóka 3.hely amit megnézek így, hogy mit produkál. Ez a beállítás viszont szépen jár.
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Kipufogó
Eddigiek alapján a BVF n2-5nél a 125ös a gyári fúvóka és a felülről a 3.-4. tűállás, de ez itt lényegtelen, most jönnek az újabb tapasztalatokcsdani írta:ambrusviktor írta:Nekem eddig a tapasztalat az új kipuffal...
- 125 főfúvóka tűállás fentről a 2.: 3.ban pörög 6000is, 4.ben kb4800, 5.ben 4500 (lehet hogy feljebb is menne, ez így nem egzakt, mert dombos kanyaros helyen próbáltam nem hosszú egyenes úton) 2000 fodulaton gyenge (5.ben 50) 2500-3000 fordulaton már teljesen használható városi körülmények közt, de nehezebben pörög fel mint egy rezó (talán mert nem rezó...). Gyertya (BP8HS) tökfehérre égve, némi barnás nyomocskával
- 125 főfúvóka egyel magasabb tűálás, tehát fentről a 3.: 3.pörög 6000ig, 4.ben 5000ig [90-95km/h] (talán tovább is, csak elkezdtem sajnálni) 5.ben 4600-4700kb. Kis fordulaton teljesen jó, szépen zakatol, nem rángat és nem is erőszakos. Itt egészen tetszett már. De a gyertya még mindig túl fehér, bár már barnásabb.
Holnap próbálom 4. tehát a legmagasabbra húzott tűállásban, ha a gyertya úgy is csúnya, akkor tovább lépek 130as fúvókára. Egyébként tényleg nem csodakipufogó, de nekem nagyon tetszik, hogy alul szépen dolgozik.
Egyenlőre ennyi... holnap folytatom.
Egyből 130-assal kezdd! Amúgy is az a gyári. Mindig dúsabbtól haladunk a szegényebb felé, ellenkező esetben könnyen nyikkanás lehet a végeredmény! Tű maradhat a legdúsabbnál 1-el szegényebben.
Én is sokat próbálkoztam a 300-as hengerrel: nekem az öngyulladás miatt kellett kísérletezgetni. A főfúvóka igen is beleszól már jó közepes, 4000-es fordulaton is. Végül gyári tűállás a gyári tűvel, 145-ös fúvóka lett a nyerő, 140-essel mégsokat csörgött 3mm-es gyuszival, 135-össel már alig ment (csatos karbi)
125ös fúvó felülről 4.tűállás: 5.ben50 2300as fordulat szépen megy, húz is egész jól, de lassan gyorsul. 4.ben 50 3000fordulat kb: még így is elég szép, bár meglepő hogy 3000-4000fordulat közt minden sebességfokozatban (talán5.ben nem) túl sok benzint kap, úgy dadog. 4.ben 5000fordulat 105ig felhúz, 5.ben gyengül vagy csak tart. 3.ban pillanatok alatt kiforog 6000fölé is. A gyertya már egy picit barnult, de még nem az igazi.
Tehát 3000-4000közt túl sok benzin, ha húzom a gázt, gáz nélkül szépen döcög, de kis gázzal szenved. Vagy egy tűt kellene csinálnom ami ezt kiküszöböli, vagy :
most megpróbálom 130as főfúvókával és felülről 2. tűállással, ezt követően a 3. majd 4. el. Később írom a tapasztalatokat.
- csdani
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 169
- Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
- MZ-d típusa: ETZ-251
- Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém
Re: Kipufogó
300-as hengeres 251-esemre most raktam 1-el nagyobb, 22-es lánckerót. Tapasztalat: egyedül is kissé nehezebben gyorsul, 2 személy, csomaggal már nagyon nehézkes, kis emelkedőn szembeszéllel már 105-nél megáll, sík úton könnyen megy 110-et is. Ahol ment 5-ösben is, most már vissza kell tenni.
A gyári dobnak szét van hullva a bele, majd szétesik, olyan hangja van.
Valaki próbálta már szétvágni, és újra összetenni, mennyire hozzáférhető?
Mióta így szétesett, azóta nem pufog akkorát, valszeg le is fogja a gépet.
A gyári dobnak szét van hullva a bele, majd szétesik, olyan hangja van.
Valaki próbálta már szétvágni, és újra összetenni, mennyire hozzáférhető?
Mióta így szétesett, azóta nem pufog akkorát, valszeg le is fogja a gépet.
- csdani
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 169
- Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
- MZ-d típusa: ETZ-251
- Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém
Re: Kipufogó
ambrusviktor írta:Nekem eddig a tapasztalat az új kipuffal...
- 125 főfúvóka tűállás fentről a 2.: 3.ban pörög 6000is, 4.ben kb4800, 5.ben 4500 (lehet hogy feljebb is menne, ez így nem egzakt, mert dombos kanyaros helyen próbáltam nem hosszú egyenes úton) 2000 fodulaton gyenge (5.ben 50) 2500-3000 fordulaton már teljesen használható városi körülmények közt, de nehezebben pörög fel mint egy rezó (talán mert nem rezó...). Gyertya (BP8HS) tökfehérre égve, némi barnás nyomocskával
- 125 főfúvóka egyel magasabb tűálás, tehát fentről a 3.: 3.pörög 6000ig, 4.ben 5000ig [90-95km/h] (talán tovább is, csak elkezdtem sajnálni) 5.ben 4600-4700kb. Kis fordulaton teljesen jó, szépen zakatol, nem rángat és nem is erőszakos. Itt egészen tetszett már. De a gyertya még mindig túl fehér, bár már barnásabb.
Holnap próbálom 4. tehát a legmagasabbra húzott tűállásban, ha a gyertya úgy is csúnya, akkor tovább lépek 130as fúvókára. Egyébként tényleg nem csodakipufogó, de nekem nagyon tetszik, hogy alul szépen dolgozik.
Egyenlőre ennyi... holnap folytatom.
Egyből 130-assal kezdd! Amúgy is az a gyári. Mindig dúsabbtól haladunk a szegényebb felé, ellenkező esetben könnyen nyikkanás lehet a végeredmény! Tű maradhat a legdúsabbnál 1-el szegényebben.
Én is sokat próbálkoztam a 300-as hengerrel: nekem az öngyulladás miatt kellett kísérletezgetni. A főfúvóka igen is beleszól már jó közepes, 4000-es fordulaton is. Végül gyári tűállás a gyári tűvel, 145-ös fúvóka lett a nyerő, 140-essel mégsokat csörgött 3mm-es gyuszival, 135-össel már alig ment (csatos karbi)
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Kipufogó
A másik csővel jobban kiforog.Most így hirtelen megnem mondom pont meddig,de kb olyan 5300-5500 a max.Ugye ez sem az a fú de mekkora fordulat és épp ezen reméltem hogy segit az új kipuff.
Hidegen milyen?Hát sokáig azt nem lehet tesztelgetni,hisz hamar bemelegszik.
Kedden lesz egy szabadnapom és majd tesztelgetem tovább.Elsősorban ráteszem a BVF karbimat,aztán ha azzal sem jó,akkor jön az 1-el kisebb lánckerék.Aztán a másik cső újrazongorázva mindenen.Szóval nem adom fel.
Ambrusviktor tapasztalata kisértetiesen hasonlit az enyémre,bár őneki ahogy irja nem volt egyenes úton lehetősége.
Kiváncsian várom a többiek tapasztalatait is.
Hidegen milyen?Hát sokáig azt nem lehet tesztelgetni,hisz hamar bemelegszik.
Kedden lesz egy szabadnapom és majd tesztelgetem tovább.Elsősorban ráteszem a BVF karbimat,aztán ha azzal sem jó,akkor jön az 1-el kisebb lánckerék.Aztán a másik cső újrazongorázva mindenen.Szóval nem adom fel.
Ambrusviktor tapasztalata kisértetiesen hasonlit az enyémre,bár őneki ahogy irja nem volt egyenes úton lehetősége.
Kiváncsian várom a többiek tapasztalatait is.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Kipufogó
És a másik csővel simán forog 4500 fölé?
Hidegen-melegen ugyanaz a helyzet?
Hidegen-melegen ugyanaz a helyzet?
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Kipufogó
Trabant elektronikus.KILL3R etz írta:zsaki!
Milyen gyújtásod van?
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Kipufogó
zsaki!
Milyen gyújtásod van?
Milyen gyújtásod van?
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Kipufogó
Nekem eddig a tapasztalat az új kipuffal...
- 125 főfúvóka tűállás fentről a 2.: 3.ban pörög 6000is, 4.ben kb4800, 5.ben 4500 (lehet hogy feljebb is menne, ez így nem egzakt, mert dombos kanyaros helyen próbáltam nem hosszú egyenes úton) 2000 fodulaton gyenge (5.ben 50) 2500-3000 fordulaton már teljesen használható városi körülmények közt, de nehezebben pörög fel mint egy rezó (talán mert nem rezó...). Gyertya (BP8HS) tökfehérre égve, némi barnás nyomocskával
- 125 főfúvóka egyel magasabb tűálás, tehát fentről a 3.: 3.pörög 6000ig, 4.ben 5000ig [90-95km/h] (talán tovább is, csak elkezdtem sajnálni) 5.ben 4600-4700kb. Kis fordulaton teljesen jó, szépen zakatol, nem rángat és nem is erőszakos. Itt egészen tetszett már. De a gyertya még mindig túl fehér, bár már barnásabb.
Holnap próbálom 4. tehát a legmagasabbra húzott tűállásban, ha a gyertya úgy is csúnya, akkor tovább lépek 130as fúvókára. Egyébként tényleg nem csodakipufogó, de nekem nagyon tetszik, hogy alul szépen dolgozik.
Egyenlőre ennyi... holnap folytatom.
- 125 főfúvóka tűállás fentről a 2.: 3.ban pörög 6000is, 4.ben kb4800, 5.ben 4500 (lehet hogy feljebb is menne, ez így nem egzakt, mert dombos kanyaros helyen próbáltam nem hosszú egyenes úton) 2000 fodulaton gyenge (5.ben 50) 2500-3000 fordulaton már teljesen használható városi körülmények közt, de nehezebben pörög fel mint egy rezó (talán mert nem rezó...). Gyertya (BP8HS) tökfehérre égve, némi barnás nyomocskával
- 125 főfúvóka egyel magasabb tűálás, tehát fentről a 3.: 3.pörög 6000ig, 4.ben 5000ig [90-95km/h] (talán tovább is, csak elkezdtem sajnálni) 5.ben 4600-4700kb. Kis fordulaton teljesen jó, szépen zakatol, nem rángat és nem is erőszakos. Itt egészen tetszett már. De a gyertya még mindig túl fehér, bár már barnásabb.
Holnap próbálom 4. tehát a legmagasabbra húzott tűállásban, ha a gyertya úgy is csúnya, akkor tovább lépek 130as fúvókára. Egyébként tényleg nem csodakipufogó, de nekem nagyon tetszik, hogy alul szépen dolgozik.
Egyenlőre ennyi... holnap folytatom.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Kipufogó
Most kisérleteztem kicsit az új kipuffal.BING karbi!
Subertű lejebb téve---nem pörög 4500-nél tovább
subertű feljebb téve--nem pörög 4500 fölé
nagyobb főfuvoka-subertű fent(dús)--a motor szinte csak alapjáraton tud üzemelni,gázt húzva nem pörög 200 fölé sem
nagyobb főfuvoka-subertű lent(szegény)--így már hajlandó a gázadásra emelkedni a fordulat,de érezni hogy nem az igazi.
Még kifogom próbálni a régi BVF karbimmal is és ha azzal sem jó,akkor vagy eladásra kinálom a kipuffot vagy ha a visszajelzéek jók lesznek az Etz-knél akkor lehet hogy váltok Etz blokkra.
Subertű lejebb téve---nem pörög 4500-nél tovább
subertű feljebb téve--nem pörög 4500 fölé
nagyobb főfuvoka-subertű fent(dús)--a motor szinte csak alapjáraton tud üzemelni,gázt húzva nem pörög 200 fölé sem
nagyobb főfuvoka-subertű lent(szegény)--így már hajlandó a gázadásra emelkedni a fordulat,de érezni hogy nem az igazi.
Még kifogom próbálni a régi BVF karbimmal is és ha azzal sem jó,akkor vagy eladásra kinálom a kipuffot vagy ha a visszajelzéek jók lesznek az Etz-knél akkor lehet hogy váltok Etz blokkra.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Re: Kipufogó
Akkor az már megértett egy égetésre.Mérd meg előtte és utána!El fogsz csodálkozni!Csak szórd ki előtte a salakot.Én anno kifurkáltam meg kiszedtem belőle dolgokat amit feleslegesnek találtam!De mostanra rájöttem hogy egy jó és tiszta eredeti gyári kipufogónál nem kell jobb!Úgy hogy először égettem,majd szétvágtam és visszacsináltam mindent majd összehegesztetem.Csodák nem történtek!De jó a hangja és szépen jár a motor.Fogyasztás is kedvezőbb lett valamivel.Csendben teszi a dolgát és kész.nagydivad írta:Igazad van, kiégetem akkor. Nagyon kíváncsi vagyok mennyivel lesz könnyebb. Ja és köszi a linket!
frissítés:
megkopogtattam egy vasrúddal és olyan hangja van, mintha a földet kocogtatnám.
- nagydivad
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 191
- Csatlakozott: 2011.04.23. 13:09
- MZ-d típusa: ETZ 125/150.2, TS125
- Tartózkodási hely: Tápiógyörgye
Re: Kipufogó
Igazad van, kiégetem akkor. Nagyon kíváncsi vagyok mennyivel lesz könnyebb. Ja és köszi a linket!
frissítés:
megkopogtattam egy vasrúddal és olyan hangja van, mintha a földet kocogtatnám.
frissítés:
megkopogtattam egy vasrúddal és olyan hangja van, mintha a földet kocogtatnám.
Re: Kipufogó
Meg nem ártana az biztos,de te tudod.Én vissza csináltam minden átalakítást a kipufogón.Kaptam segítséget is amit tovább adok neked,Használd belátásod szerint!nagydivad írta:Kiégetném én, nem az a baj. Csak most feleslegesen nem akarom, mert így is megy 90-et, nem fullad, stb. De nekem akkor is túl nehéznek tűnik a kipu.daranyi68 írta: Akkor időszerű volna elővenni egy perzselőt majd a rakéta porszívóval levegőztetni míg izzik benne a koksz
http://www.szocimotoros.hu/hu/cikkek/145
- nagydivad
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 191
- Csatlakozott: 2011.04.23. 13:09
- MZ-d típusa: ETZ 125/150.2, TS125
- Tartózkodási hely: Tápiógyörgye
Re: Kipufogó
Kiégetném én, nem az a baj. Csak most feleslegesen nem akarom, mert így is megy 90-et, nem fullad, stb. De nekem akkor is túl nehéznek tűnik a kipu.daranyi68 írta:Akkor időszerű volna elővenni egy perzselőt majd a rakéta porszívóval levegőztetni míg izzik benne a koksznagydivad írta:Valaki meg tudná mondani, hogy egy gyári kipufogó (TS 125) súlya mennyi? Csak azért, mert szerintem az enyém van vagy 10 kiló. Lehet, hogy teljesen el van tömődve.
Re: Kipufogó
Akkor időszerű volna elővenni egy perzselőt majd a rakéta porszívóval levegőztetni míg izzik benne a koksznagydivad írta:Valaki meg tudná mondani, hogy egy gyári kipufogó (TS 125) súlya mennyi? Csak azért, mert szerintem az enyém van vagy 10 kiló. Lehet, hogy teljesen el van tömődve.
- nagydivad
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 191
- Csatlakozott: 2011.04.23. 13:09
- MZ-d típusa: ETZ 125/150.2, TS125
- Tartózkodási hely: Tápiógyörgye
Re: Kipufogó
Valaki meg tudná mondani, hogy egy gyári kipufogó (TS 125) súlya mennyi? Csak azért, mert szerintem az enyém van vagy 10 kiló. Lehet, hogy teljesen el van tömődve.
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Na mégse olyan nagy hülyeség ez a karburálás dolog?
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- tjacint
- defektes
- Hozzászólások: 887
- Csatlakozott: 2009.03.22. 23:34
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Kipufogó
Ehhez a kipufogóhoz teljesen más beállítások kellenek, mint mondjuk egy utángyártotthoz.Atilla írta:Nekem sem volt jó elsőre, át kellett karburálni a gépet hozzá és azután elindult.
De már írtam, hogy senki ne várjon tőle csodát, nem jobb mint egy gyári dob!
Én is meglepődtem, mikor az első próbaútnál nem akart úgy menni a gép, ahogy előtte.
Sajnos próbálgatni kell a beállításokat, csak úgy lesz jó.
Viszont jól néz ki, és egyedi a hangja.
Egy Henger mind fölött, egy Henger kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen.
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 195
- Csatlakozott: 2011.01.04. 17:13
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Őrség
Re: Kipufogó
Melyik a df?
Inkább az elektronikába folytassuk sztem...
Inkább az elektronikába folytassuk sztem...
A temetőben két parcella van. Az egyikben azok fekszenek, akiknek elsőbbségük volt...
A fém a hús felé hajlik.
A fém a hús felé hajlik.
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
A df vezetékre rákötsz egy kapcsolót oszt kapcsolgatod! Írj eredményeket!DrV írta:Viszont a kevesebb töltés kevésbé terheli a motort... Tényleg, nem lehetne valahogy menetközben a generátort lekapcsolni , kis időre (nyilván nem addig, hogy az aksi lemerüljön) pl előzéseknél vagy amikor egy kis plusz nem árt, mint vmi turbo gomb vagy hasonlóKILL3R etz írta: A tiétek villannyal megy? Az enyém benzinnel....
Egyébként 13.6V-nak kell lennie a töltésnek... "Szakember"....
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Kipufogó
Parasztturbó.. Mint amikor kocsiban a klímát kikapcsolják előzésnél...
Nyernél vagy 0.2 KW-ot... Picit több mint fél lóerő...Akkor inkább dobd ki az akksit... a súly többet számít...
Na de ne OFFoljuk szét...
Nyernél vagy 0.2 KW-ot... Picit több mint fél lóerő...Akkor inkább dobd ki az akksit... a súly többet számít...
Na de ne OFFoljuk szét...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 195
- Csatlakozott: 2011.01.04. 17:13
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Őrség
Re: Kipufogó
Viszont a kevesebb töltés kevésbé terheli a motort... Tényleg, nem lehetne valahogy menetközben a generátort lekapcsolni , kis időre (nyilván nem addig, hogy az aksi lemerüljön) pl előzéseknél vagy amikor egy kis plusz nem árt, mint vmi turbo gomb vagy hasonlóKILL3R etz írta: A tiétek villannyal megy? Az enyém benzinnel....
Egyébként 13.6V-nak kell lennie a töltésnek... "Szakember"....
A temetőben két parcella van. Az egyikben azok fekszenek, akiknek elsőbbségük volt...
A fém a hús felé hajlik.
A fém a hús felé hajlik.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Kipufogó
A tiétek villannyal megy? Az enyém benzinnel....
Egyébként 13.6V-nak kell lennie a töltésnek... "Szakember"....
Egyébként 13.6V-nak kell lennie a töltésnek... "Szakember"....
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Atilla
- versenyző
- Hozzászólások: 521
- Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
- MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
- Tartózkodási hely: Tokod
Re: Kipufogó
Nekem sem volt jó elsőre, át kellett karburálni a gépet hozzá és azután elindult.zsakfos írta: Így elsőre viszont nekem nem lett jobb a gép vele,sőt azt kell mondjam az utángyártott Etz dobbal amit a Mestertől kaptam tavaly jobban megy.
Amiért én akartam magamnak egy jó dobot,azon nem segitett.Magyarul az 5-ik fokozatban szerettem volna ha rendesen kipörög a gépem.
Hát ez nem jött össze.4500-nál megáll a fordulat,mintha odaszögezték volna.
De már írtam, hogy senki ne várjon tőle csodát, nem jobb mint egy gyári dob!
-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 331
- Csatlakozott: 2007.08.19. 16:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250, XJ600
- Tartózkodási hely: Zalalövõ
Re: Kipufogó
Az én gépemnek detto ugyanez volt a baja. Aztán rádobtam az én rezómat, ott nem kérdezősködött, hogy menjen-e, vagy sem, de 5000 fölé így sem ment. Most vagyok nagy generálban, esélyes, hogy nekem a szimmering és a karburátor kopottsága tett be. Sajnos többre senkivel sem sikerült jutni. Egy környéki szerelő állítja, ha jól emlékszem, hogy amikor megnöveled a töltést, tehát a rendszerben 12.xx V lesz, azzal nől a teljesítménye "sokat" (kipörög 130-140 közé). Nekem stabil 11.98V volt a rendszerben.zsakfos írta:Kipróbáltam az új kipufogómat a /1-en.
Nem sokat mentem vele,éppen csak 4-5 km-t.
A hangja olyan jó pattogós.Tetszik.
Így elsőre viszont nekem nem lett jobb a gép vele,sőt azt kell mondjam az utángyártott Etz dobbal amit a Mestertől kaptam tavaly jobban megy.
Amiért én akartam magamnak egy jó dobot,azon nem segitett.Magyarul az 5-ik fokozatban szerettem volna ha rendesen kipörög a gépem.
Hát ez nem jött össze.4500-nál megáll a fordulat,mintha odaszögezték volna.Pedig amikor eléri ezt a fordulatot,akkor még a gáz kb a 3/4-nél van-Hiába húzom neki,a fordulat semmit nem változik.Próbáltam olyankor egy szivatót húzni neki,de semmi változás nem történik.A lentebbi fokozatokban jobban kipörög,de ott sem az igazi.
Gondolom karburálni is kéne ilyenkor,de fogalmam sincs mivel próbálkozzak.
A Mester amit adott Etz kipuffot tavaly,azzal jobban megy és ha nem is éri el a maximumát a fordulat 5-ben,de azért 4500 helyett 5500 a fordulat.
Szóval nekem így elsőre ez a tapasztalat.Ja meg még annyi hogy ennél a kipuffnál jobban füstölt hidegen mint a másikkal.Nem tudom ez jelent-e valamit.
Hiába no.Ez a karburálás ez nem az én világom.
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Kipufogó
Kicsit megfúrni belül a kipufogót máris rezósabb lesz...zsakfos írta:Kipróbáltam az új kipufogómat a /1-en.
Nem sokat mentem vele,éppen csak 4-5 km-t.
A hangja olyan jó pattogós.Tetszik.
Így elsőre viszont nekem nem lett jobb a gép vele,sőt azt kell mondjam az utángyártott Etz dobbal amit a Mestertől kaptam tavaly jobban megy.
Amiért én akartam magamnak egy jó dobot,azon nem segitett.Magyarul az 5-ik fokozatban szerettem volna ha rendesen kipörög a gépem.
Hát ez nem jött össze.4500-nál megáll a fordulat,mintha odaszögezték volna.Pedig amikor eléri ezt a fordulatot,akkor még a gáz kb a 3/4-nél van-Hiába húzom neki,a fordulat semmit nem változik.Próbáltam olyankor egy szivatót húzni neki,de semmi változás nem történik.A lentebbi fokozatokban jobban kipörög,de ott sem az igazi.
Gondolom karburálni is kéne ilyenkor,de fogalmam sincs mivel próbálkozzak.
A Mester amit adott Etz kipuffot tavaly,azzal jobban megy és ha nem is éri el a maximumát a fordulat 5-ben,de azért 4500 helyett 5500 a fordulat.
Szóval nekem így elsőre ez a tapasztalat.Ja meg még annyi hogy ennél a kipuffnál jobban füstölt hidegen mint a másikkal.Nem tudom ez jelent-e valamit.
Hiába no.Ez a karburálás ez nem az én világom.
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 195
- Csatlakozott: 2011.01.04. 17:13
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Őrség
Re: Kipufogó
Nem lehet, h hogy hosszú a végáttétel? Nekem ETZmen 19 helyett 18as lánckerék van fent és mint a mesében... 40km/h szembeszélben 105 felett mentem.zsakfos írta:....4500-nál megáll a fordulat,mintha odaszögezték volna.Pedig amikor eléri ezt a fordulatot,akkor még a gáz kb a 3/4-nél van-Hiába húzom neki,a fordulat semmit nem változik.Próbáltam olyankor egy szivatót húzni neki,de semmi változás nem történik.A lentebbi fokozatokban jobban kipörög,de ott sem az igazi....
Nem lehet, h sokat kap a gép? Gyertyakép? Hangtopmító milyen? Tudtommal a hangtompító variálása miatt nem lesz megfelelő nyomás a rendszerben, romlik a hatásfok. Tehát egy kis bejáratás lehet, h segít, de a Mester biztosan jobb tanáccsal szolgál a kipuffal ill hangolásával kapcsolatban.
A temetőben két parcella van. Az egyikben azok fekszenek, akiknek elsőbbségük volt...
A fém a hús felé hajlik.
A fém a hús felé hajlik.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Kipufogó
Próbálj ki egy századdal nagyobb főfúvókát... Vagy ami van otthon. De inkább felfelé indulj el. Aztán meglátod hogyan változik...
Sajnos kísérletezni kell...
Sajnos kísérletezni kell...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég