Szerintem a Dénes motorjába a leghatásosabb tuning hogy egy fika zsoké üli meg


Ha az MZ-n !EMBER! ül, nem megy az 140-et....
ON
Szerintem az nem túl nagy elvárás, hogy 105-nél jobban menyjen, ha nem akar, ott valami gond van!zsakfos írta:Értem!
Felettébb érdekes számomra hogy lefelé mentél a főfuvókával.Az ember józan paraszti ésszel azt gondolná hogy a nagyobb köbcenti nagyobb főfuvit kiván.
Nem félsz hogy maxi gázállásnál elszegényedik?
Na ezek azok a dolgok,ami miatt én sosem fogok érteni a karburáláshoz.
A magam részéről én már lassan beletörődök hogy az én gépem sosem fog 105-nél jobban menni.Ez van.Pedig sokat reméltem az új kipufftól.
Mondjuk az igaz hogy ugyebár az enyém nem Etz blokkos és hát a felömlők ugye kevesebbek is 2-vel,szóval lehet túl sokat vártam el.
Na mindegy,tartalék kipuffnak jó lesz.
Én is gondolkodtam egy átfúráson, mert magasabb fordulaton nem az igazi. A lustaságom ebben meggátolt.Dénes írta:Nem félek, oda állítom ahol jól megy. Gyertyaképpel sem szoktam idegesíteni magam, meg koptatni a menetet.Aztán ha jól megy, akkor az mindenhogy csak optimális a motornak.
120-at annak is tudni kéne. Segítek, ha feléd járok (vagy te itt)! Aztán beállítjuk azt a szekeret.
Csak addig szerezz főfuvi sort (120-140-ig, 0.05ös osztással), vagy inkább 3 db 120-ast, azt majd dörzsárazunk.
Ezenkívül, hozz egy új trafót, kondit, meg egy gyertyát.
Ha ezenkívül nincs szétkopva a motorod akkor új kipuffal nincs az az isten, hogy ne menjen 120-at.
Feltételezve h nem fog be a fék, felvan fújva a gumi, megvan kenve a lánc..stb.
De rögtön, mert feltételeztem, hogy ugyanaz a tompító része, mint amit a cég a "hazai" piacra gyártott kipufogójának. Namármost én korábban egy ugyanilyen tompító részű kipuffot használtam már, és ez a finom átalakítászsakfos írta: Gondolom nem rögtön estél neki az új kipuff átfúrásának?Vagy igen?Gondoltál egyet azt már estél is neki a fúrásnak?
Kösz Dénes.Dénes írta:
Feltéve alakítás nélkül:
Középen jó, felül kevésbé, fasza hang.
Beállítás, alakítás után tökéletes lett!
Először is a tompító részt végig átfúrtam/döftem kb. 20mm-es szárral. (az én motoromhoz - 300 ez kell, ezt szereti)
Eztán kisebb főfúvóka a karbiba, majd további beállítás (tű, csavarok) ízlés szerint.
Gyújtáson nem változtattam.
Most jól megy, egyébiránt meg hangos és "horákolós"
Semmiért nem vállalok felelősséget, csak akkor nyúljatok a hardverhez ha ti is úgy akarjátok.
Dénes írta: Először is a tompító részt végig átfúrtam/döftem kb. 2mm-es szárral. (az én motoromhoz - 300 ez kell, ezt szereti)
Feltéve alakítás nélkül:zsakfos írta:Engem továbbra is érdekelnének a Bambi 2 rezósok tapasztalatai.
Milyen lett változtatás nélkül a motor amikor feltettétek?
Milyen irányba lett átfuvókázva hogy jó legyen,ha egy az egyben nem volt jó?Stb stb.
Én is szoktam gázolajat önteni bele. De csak azért, hogy jobban égjen ha kiégetemSeclusion írta: ÁLLÍTÓLAG, ha bedugózod a végét, és feltöltöd gázolajjal, állni hagyod, akkor egy idő után szépen kijön. Nem próbáltam még ki, de nem soká aktuálissá válik nekem is.
ÁLLÍTÓLAG, ha bedugózod a végét, és feltöltöd gázolajjal, állni hagyod, akkor egy idő után szépen kijön. Nem próbáltam még ki, de nem soká aktuálissá válik nekem is.Gaszika írta:Srácok!
A Kipufogóm annyira eldugult hogy pár kilométer után megtelik gázzal és akadozva megy a motor. Félek ha kiégetem elszíneződik, és csúnya..tudtok valami jobb megoldást? vagy praktikát?
Előre is köszi
Jaja 115 km/h végsebességem van GPS-el és bringaórával a legutóbbi adat szerint (azóta a 2 éve megragadt dugattyúmat kicseréltük, most nemtom) ahogy Killer mondta. A beállítás még korántsem tökéletes, főleg 2/3 gáz felett nem.csdani írta:Szevasztok!
Valaki Veszprém-Székesfehérvár közeléből, akinek van Bambi I rezója. Ha kölcsön adná egy próbára, megköszönném. 1-el nagyobb lánckerék van a 251/300-asomon, érdekelne, hogy ezzel jobban vinné-e a 2 személyt, csomagokat.
üdv:
csdani
Én kiszálltam, a 3,9-el asszem elértem amit ott el akartamPerec írta:Alfának fel kell kötni a gatyát: új fegyverem van a fogyiversenyben. (persze egyáltalán nem érdekel a fogyasztás , annyi amennyi, de azért a verseny az verseny!)
Engem a Jawánál a tanksapka szopatott. Mikor már 4edszer állt meg alattam sivítva megragadó dugattyúval, akkor végre leellenőriztem ezt is: karbiról cső lehúz, flakonba beledug, csap kinyit. Az elején szépen csordogált a benzin, aztán egy perc múlva már csak csöpögött. Tanksapka leteker, benzin újra csorog. Erre berágtam, fúrógép elő, a gyári 1mm helyett 2.5mm lyukat fúrtam a sapkáraPerec írta:Nincs szuszogó, kulcslyuk van, kifele jön rajta a trutyi rendesen, hogy befele mit ereszt nem tudom.
Ha kevés a nafta tovább romlik a helyzet, csökken a végsebesség.
Fel kéne javítani a dolgot, mert egy kisTS-el kell lépés tartanom a balatonra pár hét múlva és barátnőm már aggódik.
A kis TS 4 óra utat tervez, mi 8-at számoltunk (340 km)...
gabsic írta: Tanksapkád szuszogója átereszt rendesen?
Tanksapkád szuszogója átereszt rendesen?Perec írta: Még mindig szinte lefullad egy perc nyelezés után, pedig a másik karbival nem csinálta, tűszelep lónagy van benne, úszó nyelve szinte lóg lefelé akkor miért???
KILL3R etz írta:Alacsony fordulaton biztos, meg úgy egészében nagyobb a nyomatéka.
Viszont 5. ben 110 körül lesz a vége. Legalábbis hármunknak ez a véleményünk asszem...![]()
Túrázásra pedig szerintem a legjobb...![]()
90-95-ös utazó, 4-4.5l-es fogyasztás.![]()
Ha van benne rozenátor, furulyarendszer vagy vmi ahhoz hasnoló, akkor rossz nem lehet. Próbáld ki, ha nem jön be hátha vissza lehet vinni. Sztem érdemes az eredetit kiégetni. Nekem sikerült menet közben gázolajos benzinneldudi írta:sziasztok. mi a véleményetek az utángyártott számozott végű kipufogóról; etz 250 re vettem. előre is köszi
Szerintem abszurde mind1 hogy egyik fele sötétebb mint a másik majd kitisztul az ha meg nem akkor isten áldja nem attól fog meg állni a gép!ambrusviktor írta: Egyébként nekem csak az a problémám, hogy a gyertyám elég szép, de valamiért egyik oldalon sokkal fehérebb, mint a másikon, pedig kb 1 hete cserélte Bambi a főtengeszimeringeket... ennek mi a rosseb lehet az oka? és hogy küszöböljem ki? vagy nem gond?
A gyertya melyik oldala fahérrebb? a kipufogó felölni vagy pedig a karburátor felöli?ambrusviktor írta: Egyébként nekem csak az a problémám, hogy a gyertyám elég szép, de valamiért egyik oldalon sokkal fehérebb, mint a másikon, pedig kb 1 hete cserélte Bambi a főtengeszimeringeket... ennek mi a rosseb lehet az oka? és hogy küszöböljem ki? vagy nem gond?
Szerintem ne keresd máshol, még 1-2 cm is felborítja a lelki világát, nemhogy 30!tiva írta:Sziasztok!
Felújítottam teljesen a motoromat ,szétszedés előtt tökéletesen működött a motor , viszont most nagy gáznál az egész lehörög , egy darabig jól felpörög és utána mintha kifogyna belőle a benzin. Szétszedtem a karbit is hátha kosz ment bele de nem , viszont a könyökcsövet meg kellett hosszabítanom ,hogy elférjen a vázba ( nem gyári váz) a sport rezó kb olyan 30cm-rel. Ez befolyásolhatja azt hogy a motor nem tud magas fordulatra felpörögni? Vagy keressem máshol a hibát? Előre köszi a segítséget!
Csatlakozom!!Az égetés csodákra képes!Égettem és azóta élvezem a hangját,és normálisan jár a motor is!RR_ZOZY írta:Zael86:
Ebből is látszik hogy a többi "csodamódszer" mind hülyeség. Le kell venni, ki kell égetni normálisan. Látod mennyit jelent.
Hát nem tudom, arra minden esetre jó volt, hogy megerősítsen, mert nálam is a kisebb fúvóka és tűállás (125 - 2.) lett a nyerő, és ahogy észrevettem nálam is a 3mm es környéki előgyújtás jött be. Mert mindenki a nagyobbat ajánlotta, de úgy annyira nem volt az igazi (csak a végén éreztem különbséget) viszont így amit írtál, az egy picit megerősített benne. Köszi.Atilla írta:Direkt nem írtam, mert nálam sok minden más. Például a könyök is rövidebb 4cm-vel. A felömlőket is átfaragtam kicsit.
A főfúvókából végül 110-es lett jó. Alapjárati 35. (Nem mond hogy kicsi, mert tudom, de jól megy és nem akar elolvadni a dugó.)
A gyújtást nem tudom pontosan 3,4-ről mentem vissza "fülre". A végeredmény 3mm körül, talán kicsit 3 alatt van.
lényeg, hogy nálam a gyári kipufogóhoz képest kisebb fúvókát és kisebb előgyújtást kívánt.
Csak azért írtam mert kérdezted, de ezekkel a beállításokkal egy másik motoron nem sokra mész!
De azt nem láttam a hozzászólások közt, hogy hogy karburáltad át, és engem pont a változtatások érdekelnénekAtilla írta:
Én is vettem egyet és írtam is róla! Tudod, én vettem meg a próbadarabot.
Dióhéjban annyit, hogy szoptam vele, mert nem akart rendesen kipörögni vele a gép.
Beállítás után olyan lett mint a gyári.
Én is vettem egyet és írtam is róla! Tudod, én vettem meg a próbadarabot.zsakfos írta:11 új kipufogó kelt el.
Eddig 2-en irtunk róla ha jól figyeltem.Ambrusviktor(Etz250) és én(Ts 250/1)
Kiváncsian várom mindenki tapasztalatát.
Nyomjátok fiúk!
Igen azóta már tudom hogy Jácint volt.MZCs írta:
Nem én voltam.![]()
Bár az én kezemben is volt egy pillanatra a kipufogód.
De talán Jácintra gondosz. Neki már fel is volt szerelve.
Nem én voltam.zsakfos írta:Akkor valamire nagyon rosszul emlékszem.![]()
![]()
Nem te mondtad Szántódon az NDK talin amikor vettem át az enyémet hogy már próbálod és még állitgatni kell?
Akkor ki volt?
Hiába a memóriám nem a régi.
Akkor valamire nagyon rosszul emlékszem.MZCs írta:Az enyémet meg majd még késöbb rakom fel.
Egyelőre ott pihen a villanyórában. (lakótelepi lakás)
Feltettem, szép.zsakfos írta:11 új kipufogó kelt el.
Eddig 2-en irtunk róla ha jól figyeltem.Ambrusviktor(Etz250) és én(Ts 250/1)
Kiváncsian várom mindenki tapasztalatát.
Nyomjátok fiúk!
Atilla írta:
Szerintem úgy értette, hogy a legfelső rovátkába van rögzítve a tű, vagyis akkor kap a legkevesebbet.Pontosan...Így az autópályás fogyasztása 5 L/100 km...
Legalábbis én így értelmeztem![]()
Persze lehet, hogy félre értettem, nehéz nyelv ez az MZ-s szleng...
Szerintem úgy értette, hogy a legfelső rovátkába van rögzítve a tű, vagyis akkor kap a legkevesebbet.nova001155 írta: De azt írtad hogy legfelül van a tűha lentebb rakod akkor még kevesebb nyál megy majd be. Vagy csak simán elírtad.
Jelenlévő fórumozók: Majestic-12 [Bot] valamint 3 vendég