
Üdv. Ghost
Andrei írta:58-as az utolsó dugattyú kis etz-be, ez 155 köbcenti körül van, ettõl nagyobbra hiába fúrod, egyrészt nincs bele dugattyú, másrészt túlzottan elvékonyodik a hüvely és elrepedhet, jah, és egy esetleges hibánál amin megsérül a hengerfal, dobhatod el mert nem lesz hova fúrni...
tothszilard írta:Bocsánat,
az elõzõ két hozzászólás az enyémek voltak, csa kelfelejtettem kijelentkezni a kolega profiljából.
tothszilard írta:Bocsánat,
az elõzõ két hozzászólás az enyémek voltak, csa kelfelejtettem kijelentkezni a kolega profiljából.
gabesz11 írta:Kolegák,
gondolom sokan kérdezték már, de én is felteszem a kérdést. Ugyebár a 250es Tz-t fel lehet furni 300köré, akkor a 125öst meddig? Bambi mester nem foglalkozik a 125ösök felfúrásával? Esetleg valaki mást nem tudtok aki ért hozzá és kicsit meg tudná peckelni?
KISSS gépén valahova középre van hegesztve. Keresek képet hozzá, ha sikerül.Raven írta:Sziasztok!
Némi infóra lenne szükségem. A fejembe vettem, hogy az oldaltámaszt a hátsó kerék mellõli nyomorult helyrõl át kéne rakni valahova a közepére.
Van akinek ez így van megoldva? Szeretnék valami vizuális élményanyagot magaménak tudhatni errõl, vagy legalább ötleteket szeretnék a megvalósításra. Köszi!
gabesz11 írta:Kolegák,
gondolom sokan kérdezték már, de én is felteszem a kérdést. Ugyebár a 250es Tz-t fel lehet furni 300köré, akkor a 125öst meddig? Bambi mester nem foglalkozik a 125ösök felfúrásával? Esetleg valaki mást nem tudtok aki ért hozzá és kicsit meg tudná peckelni?
KILL3R etz írta:Hi all!
Szeretnék a 125 ös etz-m re 150 es hengert rakni. A kérdés az lenne hogy a blokk többi része mit szólna hozzá? (új a kuplung meg a fõtengely is).És a karbiban mit kellen kicseréln hogy ne legyen olyan szerény a dolog? Ha esetleg v.ki csinált már ilyet és leírná hogy nagyjából ez miben van azt megköszönném.
A válaszokat elõre is köszönöm:
KILL3R
A válasz NEM !Matee86 írta:Üdv!
Érdekelne a véleményetek!Szerintetek érdemes a 250es ETZ mre rezossportkipufogót vennem,vagy csak fölös pénzkidobás lenne?Valóban megnöveli a teljesítményt,vagy csak ,,dísz,,(mondjuk dztem jól néz ki)?Ha valaki tud egyet,az írjon lécci!!! elõre is köszi
üdv:Matee![]()
mzgergõ írta:Egyszerüen csak a karbit, meg a hengerfejet kell kicserélni 150-esre.Ha karbit nem akarod kompletten, akkor 150felújjító készletet kell kérned, és azt kicserélni.Nekem így az elsõ MZ-m mûködött rendesen.
msn-nen egyszerûbb lenne a cimem :bambi1@axelero.humzgergõ írta:Nagyon szépen köszönöm!Ezzel is sokkal elõrébb jutottam!
Sajnálom, hogy így lett vége ennek az egésznek...
De érdekes, hogy ennyi dologgal mennyivel fel lehet dobni a blokkot.Ezért is kérdeztem, hogy milyen merevítések kerültek a motorra, mert ezek a adatok láttán 35le körüli teljesítményre lehetett képes a blokk(vagy több?).A gyári 22le -vel is megtudja csavarni a vázat, nem beszélve a blokk tartókról.Gondolom ha mostanság össze lenne rakva egy ilyen gép, akkor sokkal kevesebb km-t tudna teljesíteni, és teljesítményileg is, mint akkoriban az alkatrészek miatt!?![]()
Olyan kérdéseim lennének még, hogy a gyújtás az nagyon sok macerával jár módosítani?A fõtengely könnyítés után érdemes erõsebb tûgörgõvel felújjítani?És, ha 300-ra fúrom a hengert, akkor járatni kell ugye, de ha könnyítem, és felújjítom a fõtengelyt is, akkor nem fog már a járatásnál szétmenni a fõtengely, és talán az egész blokk?![]()
Üdv!
Tiszteletem!
Samu írta:Parancsolj:skeke írta:Köszi az infot!Most már csak az érdekelne hogy hogyan találom meg az oldalon azt amit keresek.Ott domping van adatból!
http://www.szocimotoros.hu/hu/tuningfejlesztes/27
Parancsolj:skeke írta:Köszi az infot!Most már csak az érdekelne hogy hogyan találom meg az oldalon azt amit keresek.Ott domping van adatból!
skeke írta:Sziasztok!
Az után érdeklõdnél ,hogy valaki tudna-e pontos leírés adni a könnyitett kuplung mibenlétérõl ETZ-251-hez.
Elõre is köszönettel.
Ahj.. azoka 80as évek... kár hogy még akkor csak oviba jártam...
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég