Jó, igazad van, lehet úgy kellett volna h írjam h babetta gyújtás nemcsak a gyújtásrészel, hanem a világítás tekercsekkel együttGexxx írta:Te is írtad... Babetta GYÚJTÁS! Nem Babetta GENERÁTOR!
Gyújtás a szikrához kell, Generátor a töltéshez.
Ha leszeded a generátort, akkor vigyél jó nagy akksit vagy 30 km után tedd fel töltõre 1 napraJa, és persze közben ne indexelj, ne világíts, ne dudálj... És ne is fékezz, mert a féklámpa is fogyaszt áramot....
http://www.taborituning.hu/images/motor ... _07_26.jpg
A lényeg pont lemaradt a képrõl: "A lekötött bal oldali tekercsre ugyanolyan huzalból kb. 50 menetet kell pótlólag feltekercselni. Ez a tekercs szolgáltatja a töltõ áramot az akkumlátor számára... a féklámpa az akkumlátorról fog mûködni..."
valami ilyesmire gondoltam, nem tudom h a 210-es babetta is 6V-os volt-e még-e vagy sem, mert ez a leírás ha jól tudom akkor az egy sebességes 207-es babettának az elektronikájáról szól. További kérdés h az a forgórész felmenne-e a fõtengelyre vagy valamit marni kéne rajta, köztes darab hogyan nézne ki, az eredtileg a müzüben levõ fesszabályzóval, dióda híddal mi lenne stb. De a legkérdésesebb a fogyasztók ellátása: elsõ fényszóró, hátsó lámpa, féklámpa, mert az LED-es index alig fogyaszt valamit ha jól érzem, de az mehetne az aksiról direkbe nem?

<-----------------------










