Kipufogó
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Kipufogó
Kipróbáltam az új kipufogómat a /1-en.
Nem sokat mentem vele,éppen csak 4-5 km-t.
A hangja olyan jó pattogós.Tetszik.
Így elsőre viszont nekem nem lett jobb a gép vele,sőt azt kell mondjam az utángyártott Etz dobbal amit a Mestertől kaptam tavaly jobban megy.
Amiért én akartam magamnak egy jó dobot,azon nem segitett.Magyarul az 5-ik fokozatban szerettem volna ha rendesen kipörög a gépem.
Hát ez nem jött össze.4500-nál megáll a fordulat,mintha odaszögezték volna.Pedig amikor eléri ezt a fordulatot,akkor még a gáz kb a 3/4-nél van-Hiába húzom neki,a fordulat semmit nem változik.Próbáltam olyankor egy szivatót húzni neki,de semmi változás nem történik.A lentebbi fokozatokban jobban kipörög,de ott sem az igazi.
Gondolom karburálni is kéne ilyenkor,de fogalmam sincs mivel próbálkozzak.
A Mester amit adott Etz kipuffot tavaly,azzal jobban megy és ha nem is éri el a maximumát a fordulat 5-ben,de azért 4500 helyett 5500 a fordulat.
Szóval nekem így elsőre ez a tapasztalat.Ja meg még annyi hogy ennél a kipuffnál jobban füstölt hidegen mint a másikkal.Nem tudom ez jelent-e valamit.
Hiába no.Ez a karburálás ez nem az én világom.
Nem sokat mentem vele,éppen csak 4-5 km-t.
A hangja olyan jó pattogós.Tetszik.
Így elsőre viszont nekem nem lett jobb a gép vele,sőt azt kell mondjam az utángyártott Etz dobbal amit a Mestertől kaptam tavaly jobban megy.
Amiért én akartam magamnak egy jó dobot,azon nem segitett.Magyarul az 5-ik fokozatban szerettem volna ha rendesen kipörög a gépem.
Hát ez nem jött össze.4500-nál megáll a fordulat,mintha odaszögezték volna.Pedig amikor eléri ezt a fordulatot,akkor még a gáz kb a 3/4-nél van-Hiába húzom neki,a fordulat semmit nem változik.Próbáltam olyankor egy szivatót húzni neki,de semmi változás nem történik.A lentebbi fokozatokban jobban kipörög,de ott sem az igazi.
Gondolom karburálni is kéne ilyenkor,de fogalmam sincs mivel próbálkozzak.
A Mester amit adott Etz kipuffot tavaly,azzal jobban megy és ha nem is éri el a maximumát a fordulat 5-ben,de azért 4500 helyett 5500 a fordulat.
Szóval nekem így elsőre ez a tapasztalat.Ja meg még annyi hogy ennél a kipuffnál jobban füstölt hidegen mint a másikkal.Nem tudom ez jelent-e valamit.
Hiába no.Ez a karburálás ez nem az én világom.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Kipufogó
köszi! Akkor hétvégén próbálkozomnova001155 írta:Fogalmam sincs de szerintem a két szelső között biztos van olyan 6-7 mm . Hanem több. Ugye ha azt nézed hogy a legnagyobb előgyújtástól a legnagyobb utógyújtásig. Sok sikert az állításhoz.
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Kipufogó
Fogalmam sincs de szerintem a két szelső között biztos van olyan 6-7 mm . Hanem több. Ugye ha azt nézed hogy a legnagyobb előgyújtástól a legnagyobb utógyújtásig. Sok sikert az állításhoz.
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Kipufogó
Okés, köszönöm szépen!! Még annyi kérdésem van, csak a miheztartás végett, hogy a két szélső állás közt mekkora kb a különbség mm ben, már ami a dugattyú útját illeti?nova001155 írta:Igen csak az állórészt kell mozgatni balra kell ha nagyobb előgyuszit akarsz jobbra ha kisebbet érezni fogod hogy mikor jó jelöld meg hogy hol van eredetileg és mihez tartás végett forgasd először ki jobbra menny vele érezd milyen ha nagy az utógyújtás hogy felismert majd tökig ki balra próba akkor már tudod milyen a nagy előgyújtás azt a kettő között lődd be oda ahol nem csörög és jól is megy nem nagy kunszt.ambrusviktor írta: Hmm..csak az állórészre rögzített jeladótartót kell elmozgatni jobbra vagy balra (merre ha növelni szeretném? (gondolom vele mozog a jeladó? nem tudom...)
Köszönöm!
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Kipufogó
Igen csak az állórészt kell mozgatni balra kell ha nagyobb előgyuszit akarsz jobbra ha kisebbet érezni fogod hogy mikor jó jelöld meg hogy hol van eredetileg és mihez tartás végett forgasd először ki jobbra menny vele érezd milyen ha nagy az utógyújtás hogy felismert majd tökig ki balra próba akkor már tudod milyen a nagy előgyújtás azt a kettő között lődd be oda ahol nem csörög és jól is megy nem nagy kunszt.ambrusviktor írta:Hmm..csak az állórészre rögzített jeladótartót kell elmozgatni jobbra vagy balra (merre ha növelni szeretném? (gondolom vele mozog a jeladó? nem tudom...)Alfa írta:Nem is kell. Ha most jó, jelöld be alkoholos filccel a mostani beállítást, és ehhez képest csúsztatgasd tippre. A motor egyik és másik véglet pozícióban is működik, csak nem olyan jól mint az optimálisban, rosszul nem tudod beállítani úgy h el se induljon. Ha nem sikeres az állítgatás, simán visszateszed a megjelölt pozícióba. Ha sikeres, otthagyod. Kit érdekel hány mm ha jól megy?
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Kipufogó
Hmm..csak az állórészre rögzített jeladótartót kell elmozgatni jobbra vagy balra (merre ha növelni szeretném? (gondolom vele mozog a jeladó? nem tudom...)Alfa írta:Nem is kell. Ha most jó, jelöld be alkoholos filccel a mostani beállítást, és ehhez képest csúsztatgasd tippre. A motor egyik és másik véglet pozícióban is működik, csak nem olyan jól mint az optimálisban, rosszul nem tudod beállítani úgy h el se induljon. Ha nem sikeres az állítgatás, simán visszateszed a megjelölt pozícióba. Ha sikeres, otthagyod. Kit érdekel hány mm ha jól megy?
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Nem is kell. Ha most jó, jelöld be alkoholos filccel a mostani beállítást, és ehhez képest csúsztatgasd tippre. A motor egyik és másik véglet pozícióban is működik, csak nem olyan jól mint az optimálisban, rosszul nem tudod beállítani úgy h el se induljon. Ha nem sikeres az állítgatás, simán visszateszed a megjelölt pozícióba. Ha sikeres, otthagyod. Kit érdekel hány mm ha jól megy?
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Kipufogó
Néztem a wiki szerelési oldalt, de ennek ellenére sem tudom az elektronikusat magamnak beállítani :SAlfa írta:Elindulsz gyújtásdekni nélkül a megfelelő szerszámokkal, állítgatod, mész, állítgatod stb, és kiderülambrusviktor írta:Bambi feltette a kipufogót
A kérdés, hogy (elektronikus gyújtásról van szó) 3mm ről az előgyújtást érdemes-e felemelni 3,2 esetleg 3,4 vagy 3,6mmre?
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Elindulsz gyújtásdekni nélkül a megfelelő szerszámokkal, állítgatod, mész, állítgatod stb, és kiderülambrusviktor írta:Bambi feltette a kipufogót
A kérdés, hogy (elektronikus gyújtásról van szó) 3mm ről az előgyújtást érdemes-e felemelni 3,2 esetleg 3,4 vagy 3,6mmre?
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Kipufogó
Bambi feltette a kipufogót
A kérdés, hogy (elektronikus gyújtásról van szó) 3mm ről az előgyújtást érdemes-e felemelni 3,2 esetleg 3,4 vagy 3,6mmre?
A kérdés, hogy (elektronikus gyújtásról van szó) 3mm ről az előgyújtást érdemes-e felemelni 3,2 esetleg 3,4 vagy 3,6mmre?
- MZCs
- bajnok
- Hozzászólások: 811
- Csatlakozott: 2009.10.04. 11:04
- MZ-d típusa: ETZ-251
- Tartózkodási hely: Budapest - Füzesgyarmat
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Jövő hét elején én is beugrok érte.
És rendezem a többi tartozásomat is. Élnézést a késésért!
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Kipufogó
Köszi, közben Bambi írta pü.-ben. De sajnos elfogyott...
- csoka
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 436
- Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
- MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
- Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye
Re: Kipufogó
Utoljára 11 000Ft volt,ha jól emlékszem.(az óta inflálódott a forint )Gyurmooo írta:Nem láttam az "eladó alkatrészek" között, mi az áruk ezeknek a kipuffoknak?
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Kipufogó
Nem láttam az "eladó alkatrészek" között, mi az áruk ezeknek a kipuffoknak?
Re: Kipufogó
11Seri19 írta:Hány db kipu van?
- Seri19
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 157
- Csatlakozott: 2009.10.21. 02:00
- MZ-d típusa: MZ Etz 251
- Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület
Re: Kipufogó
Hány db kipu van?
- tjacint
- defektes
- Hozzászólások: 889
- Csatlakozott: 2009.03.22. 23:34
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Kipufogó
Egy Henger mind fölött, egy Henger kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Kipufogó
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Kipufogó
Gyakorlatilag is jöhetsz,kész vannak a gátlók.KILL3R etz írta:Ha nem jön össze a pályázás, akkor megyek NDK-ra, és akkor leviszem a csövedet szívesen.
Úgyis megyek addig a mesterhez elvileg...
- yofo
- versenyző
- Hozzászólások: 680
- Csatlakozott: 2008.01.29. 20:54
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Re: Kipufogó
Húúú , ezek nagyon szépek lettek . Holnap egyeztetek veled Bambi mester , a fizetést és az átvételt illetőleg , és köszönöm .
Powered by Bambi MZ ts 250/1
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Kipufogó
Előre is köszönöm.
Sajnos én melózok szombaton,de egy telefont megeresztesz amikor már itt vagy a szántódi találka pontnál és akkor elugrok érte.
Sajnos én melózok szombaton,de egy telefont megeresztesz amikor már itt vagy a szántódi találka pontnál és akkor elugrok érte.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Kipufogó
Ha nem jön össze a pályázás, akkor megyek NDK-ra, és akkor leviszem a csövedet szívesen.
Úgyis megyek addig a mesterhez elvileg...
Úgyis megyek addig a mesterhez elvileg...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Kipufogó
Szépek!
Valaki esetleg eltudná hozni szombaton az Ndk-s talira?
Ha nem,akkor meg valahogy elmegyek érte a jövő héten.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- tjacint
- defektes
- Hozzászólások: 889
- Csatlakozott: 2009.03.22. 23:34
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Kipufogó
Egy Henger mind fölött, egy Henger kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen.
- yofo
- versenyző
- Hozzászólások: 680
- Csatlakozott: 2008.01.29. 20:54
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Re: Kipufogó
bambi írta:A TÍZ DARAB KIPUFOGÓ ÁLLÍTÓLAG JÖVŐHÉTEN KÉSZ VANNAK,LEHET GYŰJTÖGETNI:-)
Powered by Bambi MZ ts 250/1
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Kipufogó
Jövőhét pénteken megyek is...és juhé :D
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Kipufogó
bambi írta:A TÍZ DARAB KIPUFOGÓ ÁLLÍTÓLAG JÖVŐHÉTEN KÉSZ VANNAK,LEHET GYŰJTÖGETNI:-)
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Re: Kipufogó
A TÍZ DARAB KIPUFOGÓ ÁLLÍTÓLAG JÖVŐHÉTEN KÉSZ VANNAK,LEHET GYŰJTÖGETNI:-)
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Na most már kezd érdekelni melyik is a Bambi I. rezó..., és az van -e a gépemen, mert mintha 2 különböző kéményről lenne szó...
Apropo, hogyan vettél fel nyomatékgörbét?
Apropo, hogyan vettél fel nyomatékgörbét?
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- Krepp
- bajnok
- Hozzászólások: 970
- Csatlakozott: 2009.01.31. 00:51
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 SF
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Remélem jössz bakonyra mert kötelező jelleggel gyorsulnod kell velem....
Belső nélküli első külső hátsó belsővel..
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
- Perec
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 444
- Csatlakozott: 2008.07.13. 21:36
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Oh.
Re: Kipufogó
Úgy néz ki nem tudok prezentálni jó Bambi-rezó I. tesztet
A rezóban nem találtam végcsövet, egy perforált csőben folytatódik a kúp, ami áthalad a gyapottal töltött téren és közvetlenül a szabadba pufog. Ezt gyorsan orvosoltam és bedugtam a kúp felől egy 17mm/17 cm (túl vékony, de csak ilyen volt) paraméterű kívül passzos csövet amitől nagyon kellemesen lehalkult ugyan, de a 2000 alatti virgoncság eltűnt, és jóval nagyobb alapjárati előgyújtást kért (alapjárati előgyújtással még nem kellett foglalkozni eddig soha, a nem fojtott rezó, és a két normál kipu is olyan 5-6 mm-t szeret, de tág tartományban érzéketlen rá). Nem értettem teljesen, hogy egy fojtástól miért az extrém alacsony fordulati paraméterek változnak elsősorban, a végsebesség viszont csak minimálisan csökkent. Ezt a nagyobb előgyújtást csak azért írom, mert gyanakszok arra, hogy funkciójának megfelelően a rezonátor pumpál vissza a hengerbe a könyökből gázt, ami ebben az esetben gondolom még égéstermék, ami lassítja az égést.
Felvettem egy nyomaték görbét (sajna már a fojtott állapotban), ami jellegében teljesen, értékeben hozzávetőlegesen megegyezik az utángyártottéval és a homorú hegesztésű noname/gyári? kipufogóval.
Ennyire nem lehet azonos 3 különböző cső, úgyhogy a következő lépésben szívóoldali tuningot helyezek kilátásba, mert egy 3-4 lovacska továbbra is hiányzik a ménesből.
A csővel már mértem egy fogyasztást is (nem fojtott állapot), amikor megláttam az 5,7 litert a kútkijelzőn szomorúan lemondtam a rezóról (a hangjára és kinézetére tett erős megjegyzések után). Mikor viszont számításba vettem az általam gondoltnál hosszabb megtett utat kellemesen csalódtam: 4,28l/100km-es érték a jórészt nem kimondottan papás motorozáshoz. /mondjuk a jó-öreg kopott BVF 2N-5 is visszatért, tehát talán újra beszállok a ringbe a legkedvezőbb fogyasztás címért ezután a fél éves, rossz szájízű BVF 3N-1 kitérő után/. A hangját is sikerült megfojtani, úgyhogy a kidörgő nálam marad. és várja, hogy kihasználjam a benne lévő extra pontenciált.
Eddig sajna nem csiklandozta meg a lovacskákat, de kellemes karakterével további kísérletezésre ösztönöz. Pl 90-ről ötvenre lassítottam oly módon, hogy visszaengedtem a gázt, de nem motorfékig, hanem egyenletesen járva, a motor végig hajtott. Városban is tudok 4.-ben és 5.ben is 40-50-60 -al haladni különösebb rángatás nélkül
A rezóban nem találtam végcsövet, egy perforált csőben folytatódik a kúp, ami áthalad a gyapottal töltött téren és közvetlenül a szabadba pufog. Ezt gyorsan orvosoltam és bedugtam a kúp felől egy 17mm/17 cm (túl vékony, de csak ilyen volt) paraméterű kívül passzos csövet amitől nagyon kellemesen lehalkult ugyan, de a 2000 alatti virgoncság eltűnt, és jóval nagyobb alapjárati előgyújtást kért (alapjárati előgyújtással még nem kellett foglalkozni eddig soha, a nem fojtott rezó, és a két normál kipu is olyan 5-6 mm-t szeret, de tág tartományban érzéketlen rá). Nem értettem teljesen, hogy egy fojtástól miért az extrém alacsony fordulati paraméterek változnak elsősorban, a végsebesség viszont csak minimálisan csökkent. Ezt a nagyobb előgyújtást csak azért írom, mert gyanakszok arra, hogy funkciójának megfelelően a rezonátor pumpál vissza a hengerbe a könyökből gázt, ami ebben az esetben gondolom még égéstermék, ami lassítja az égést.
Felvettem egy nyomaték görbét (sajna már a fojtott állapotban), ami jellegében teljesen, értékeben hozzávetőlegesen megegyezik az utángyártottéval és a homorú hegesztésű noname/gyári? kipufogóval.
Ennyire nem lehet azonos 3 különböző cső, úgyhogy a következő lépésben szívóoldali tuningot helyezek kilátásba, mert egy 3-4 lovacska továbbra is hiányzik a ménesből.
A csővel már mértem egy fogyasztást is (nem fojtott állapot), amikor megláttam az 5,7 litert a kútkijelzőn szomorúan lemondtam a rezóról (a hangjára és kinézetére tett erős megjegyzések után). Mikor viszont számításba vettem az általam gondoltnál hosszabb megtett utat kellemesen csalódtam: 4,28l/100km-es érték a jórészt nem kimondottan papás motorozáshoz. /mondjuk a jó-öreg kopott BVF 2N-5 is visszatért, tehát talán újra beszállok a ringbe a legkedvezőbb fogyasztás címért ezután a fél éves, rossz szájízű BVF 3N-1 kitérő után/. A hangját is sikerült megfojtani, úgyhogy a kidörgő nálam marad. és várja, hogy kihasználjam a benne lévő extra pontenciált.
Eddig sajna nem csiklandozta meg a lovacskákat, de kellemes karakterével további kísérletezésre ösztönöz. Pl 90-ről ötvenre lassítottam oly módon, hogy visszaengedtem a gázt, de nem motorfékig, hanem egyenletesen járva, a motor végig hajtott. Városban is tudok 4.-ben és 5.ben is 40-50-60 -al haladni különösebb rángatás nélkül
- Perec
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 444
- Csatlakozott: 2008.07.13. 21:36
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Oh.
Re: Kipufogó
Most jönne az, hogy el lehet vele indulni alapjáraton, gázhúzás nélkül, de sajna nem bírja, talán egy leheletnyivel magasabb alapjárattal...
Ahogy mentem a városban forogtak a fejek rendesen, lehet, hogy kéne az a gyapottömés...állat
Ne érts félre 2000 felett sincs gond, nem érzem rosszabbnak a nyomatékosabb kipunál, de még kéne egy kicsit karburálni, aztán mérni egyet.
Az viszont teljesen egyértelmű, hogy alul átöblíti a hengert rendesen, ott radikális a változás.
Az autót sem pörgeti az ember 4000-el, ha 2000-nél is megy...
KILL3R etz: Az, de nagyon kéne egy méretezett szívócső, mert érzékenyen reagál minden változásra, szerintem hosszabb kellene, de a karbit nem tehetem a légszűrőházba...Ez a bedobunk egy membránt és jó lesz nem akar működni.
Ahogy mentem a városban forogtak a fejek rendesen, lehet, hogy kéne az a gyapottömés...állat
Ne érts félre 2000 felett sincs gond, nem érzem rosszabbnak a nyomatékosabb kipunál, de még kéne egy kicsit karburálni, aztán mérni egyet.
Az viszont teljesen egyértelmű, hogy alul átöblíti a hengert rendesen, ott radikális a változás.
Az autót sem pörgeti az ember 4000-el, ha 2000-nél is megy...
KILL3R etz: Az, de nagyon kéne egy méretezett szívócső, mert érzékenyen reagál minden változásra, szerintem hosszabb kellene, de a karbit nem tehetem a légszűrőházba...Ez a bedobunk egy membránt és jó lesz nem akar működni.
Atilla írta: 25-nél negyedikben- elindulni ötödikben, 90-95-ig megy, meg 2000 rpm alatt erősebb?
Valami nem stimmel itt nekem!
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Kipufogó
Membám...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Atilla
- versenyző
- Hozzászólások: 521
- Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
- MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
- Tartózkodási hely: Tokod
Re: Kipufogó
25-nél negyedikben- elindulni ötödikben, 90-95-ig megy, meg 2000 rpm alatt erősebb?Perec írta:Sikerül tesztelnem egy Bambi I.-t.
1. benyomás: könnyű, nagyon.
2. precíz, könnyű feltenni, nem fúj ki.
3. randa és hangos (finomítható)
Menetpróba:
Az amit vártam tőle, hogy eltünteti a teljesítménylyukat az nem jött össze. + könyök nélkül 90-95-ig megy 5.ben, könyökbe betoldva 80 körül ugyanúgy gyenge, mint eddig.
Alapjárat jobb, erősebb lett.
Ha nem figyelek oda a kereszteződésekben jobbra fordulva 4.-ig kapcsolok vissza. Ez gondolom olyan 25-30-as tempó. Nem mondom, hogy 5.ben nem bírná el, de érzésre ezt kívánja. Eddig 3.-ig váltottam vissza ugyanezeken a helyeken.
Csináltam pár 5.-ben indulást is, viszonylag "könnyednek" tűnik, nem kell forgatni.
2000 fordulat alatt határozottan erősebb a két másik csövemnél.
Objektív mérést is próbálok majd csinálni.
Valami nem stimmel itt nekem!
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Bambi I. elvileg alacsony fordulatú rezó Én használom rendeltetésszerűen
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- Krepp
- bajnok
- Hozzászólások: 970
- Csatlakozott: 2009.01.31. 00:51
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 SF
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Disznók elé gyöngyöt...
Belső nélküli első külső hátsó belsővel..
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Ha ez az ami nekem is van fenn, akkor nem áll meg 95nél ez se. De 80nál nem is gyenge, sőt inkább ott a legerősebb. 5.ben indulás perverz, ilyet még nem próbáltam
Pontosabban megáll ott, de csak mert nem húzom a gázt tovább nem sietek sehova.
Amúgy 3.ban még simán kiforog (csak ott forgattam 6k fölé eddig), sőt. Meg is jön fent az ereje, aminek annyira nem örülök, mert jobb lenne ha 4500 környékén jönne meg az a plusz löket. De hát ugye mindent egyszerre nem lehet
Pontosabban megáll ott, de csak mert nem húzom a gázt tovább nem sietek sehova.
Amúgy 3.ban még simán kiforog (csak ott forgattam 6k fölé eddig), sőt. Meg is jön fent az ereje, aminek annyira nem örülök, mert jobb lenne ha 4500 környékén jönne meg az a plusz löket. De hát ugye mindent egyszerre nem lehet
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Nálam se állt meg 95 Km/h -nál. Nézd meg a többi beállítást is.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Kipufogó
Bele forog az a 6000-be 5. ben is.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Perec
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 444
- Csatlakozott: 2008.07.13. 21:36
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Oh.
Re: Kipufogó
Sikerül tesztelnem egy Bambi I.-t.
1. benyomás: könnyű, nagyon.
2. precíz, könnyű feltenni, nem fúj ki.
3. randa és hangos (finomítható)
Menetpróba:
Az amit vártam tőle, hogy eltünteti a teljesítménylyukat az nem jött össze. + könyök nélkül 90-95-ig megy 5.ben, könyökbe betoldva 80 körül ugyanúgy gyenge, mint eddig.
Alapjárat jobb, erősebb lett.
Ha nem figyelek oda a kereszteződésekben jobbra fordulva 4.-ig kapcsolok vissza. Ez gondolom olyan 25-30-as tempó. Nem mondom, hogy 5.ben nem bírná el, de érzésre ezt kívánja. Eddig 3.-ig váltottam vissza ugyanezeken a helyeken.
Csináltam pár 5.-ben indulást is, viszonylag "könnyednek" tűnik, nem kell forgatni.
2000 fordulat alatt határozottan erősebb a két másik csövemnél.
Objektív mérést is próbálok majd csinálni.
1. benyomás: könnyű, nagyon.
2. precíz, könnyű feltenni, nem fúj ki.
3. randa és hangos (finomítható)
Menetpróba:
Az amit vártam tőle, hogy eltünteti a teljesítménylyukat az nem jött össze. + könyök nélkül 90-95-ig megy 5.ben, könyökbe betoldva 80 körül ugyanúgy gyenge, mint eddig.
Alapjárat jobb, erősebb lett.
Ha nem figyelek oda a kereszteződésekben jobbra fordulva 4.-ig kapcsolok vissza. Ez gondolom olyan 25-30-as tempó. Nem mondom, hogy 5.ben nem bírná el, de érzésre ezt kívánja. Eddig 3.-ig váltottam vissza ugyanezeken a helyeken.
Csináltam pár 5.-ben indulást is, viszonylag "könnyednek" tűnik, nem kell forgatni.
2000 fordulat alatt határozottan erősebb a két másik csövemnél.
Objektív mérést is próbálok majd csinálni.
Re: Kipufogó
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hogy kipufogót hőfúvóval jól ki lehet égetni?
Köszi előre is a válaszokat.
Az lenne a kérdésem hogy kipufogót hőfúvóval jól ki lehet égetni?
Köszi előre is a válaszokat.
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 195
- Csatlakozott: 2011.01.04. 17:13
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Őrség
Re: Kipufogó
tiva írta:Sziasztok!
Olyan problémában kérném a segítségeteket ,hogy a kipufogó könyökét mennyire lehet megnyújtani , variálni a hosszát?
Nemrég vettem egy mz rezót és sehogy nem megy a beépítése a cső megnyújtása nélkül ( egyedi vázba ). Kb egy olyan 15 - 20 cm plusz csőre lenne szükségem a könyök és a rezó között.
Miben befolyásolja ez a motor működését , mennyire lenne káros?
Előre köszi a válaszért!
Tudtommal minél messzebb kezdődik a rezó a hengertől annál nagyobb fordulatszám tartományban fejti ki hatását, de gyengébb lesz a max teljesítmény.
A temetőben két parcella van. Az egyikben azok fekszenek, akiknek elsőbbségük volt...
A fém a hús felé hajlik.
A fém a hús felé hajlik.
Re: Kipufogó
Sziasztok!
Olyan problémában kérném a segítségeteket ,hogy a kipufogó könyökét mennyire lehet megnyújtani , variálni a hosszát?
Nemrég vettem egy mz rezót és sehogy nem megy a beépítése a cső megnyújtása nélkül ( egyedi vázba ). Kb egy olyan 15 - 20 cm plusz csőre lenne szükségem a könyök és a rezó között.
Miben befolyásolja ez a motor működését , mennyire lenne káros?
Előre köszi a válaszért!
Olyan problémában kérném a segítségeteket ,hogy a kipufogó könyökét mennyire lehet megnyújtani , variálni a hosszát?
Nemrég vettem egy mz rezót és sehogy nem megy a beépítése a cső megnyújtása nélkül ( egyedi vázba ). Kb egy olyan 15 - 20 cm plusz csőre lenne szükségem a könyök és a rezó között.
Miben befolyásolja ez a motor működését , mennyire lenne káros?
Előre köszi a válaszért!
Re: Kipufogó
igenSeri19 írta:Oks, akkor nekem is kéne 1.bambi írta:De igen
Átutalással is fizethetem?
Re: Kipufogó
szerintem mielőtt megkapom,az kb 2 hét mulvaDevil írta:Bambi!
Mikor kell fizetni?
Re: Kipufogó
Bambi!
Mikor kell fizetni?
Mikor kell fizetni?
- Seri19
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 157
- Csatlakozott: 2009.10.21. 02:00
- MZ-d típusa: MZ Etz 251
- Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület
Re: Kipufogó
Oks, akkor nekem is kéne 1.bambi írta:De igenSeri19 írta:11.ként nem férnék még be arra a listára?
Átutalással is fizethetem?
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Kipufogó
Akkor Bakony túrán még nem villogunk velebambi írta: 2-3 hét
Na sebaj,lényeg hogy elindul a gyártás.
Mester a lóvét mikortól szeded?
Bakony túrán jó lesz?
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Re: Kipufogó
2-3 héttjacint írta:Erre vártam uraim!!!
Bambi!
Kb. mennyi idő alatt gyártják le a kipufókokat?
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég