Kipufogó

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3375
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: zsakfos »

Kipróbáltam az új kipufogómat a /1-en.
Nem sokat mentem vele,éppen csak 4-5 km-t.

A hangja olyan jó pattogós.Tetszik.

Így elsőre viszont nekem nem lett jobb a gép vele,sőt azt kell mondjam az utángyártott Etz dobbal amit a Mestertől kaptam tavaly jobban megy.
Amiért én akartam magamnak egy jó dobot,azon nem segitett.Magyarul az 5-ik fokozatban szerettem volna ha rendesen kipörög a gépem.
Hát ez nem jött össze.4500-nál megáll a fordulat,mintha odaszögezték volna.Pedig amikor eléri ezt a fordulatot,akkor még a gáz kb a 3/4-nél van-Hiába húzom neki,a fordulat semmit nem változik.Próbáltam olyankor egy szivatót húzni neki,de semmi változás nem történik.A lentebbi fokozatokban jobban kipörög,de ott sem az igazi.
Gondolom karburálni is kéne ilyenkor,de fogalmam sincs mivel próbálkozzak.
A Mester amit adott Etz kipuffot tavaly,azzal jobban megy és ha nem is éri el a maximumát a fordulat 5-ben,de azért 4500 helyett 5500 a fordulat.

Szóval nekem így elsőre ez a tapasztalat.Ja meg még annyi hogy ennél a kipuffnál jobban füstölt hidegen mint a másikkal.Nem tudom ez jelent-e valamit.
Hiába no.Ez a karburálás ez nem az én világom.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Avatar
ambrusviktor
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 643
Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
MZ-d típusa: etz 250

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: ambrusviktor »

nova001155 írta:Fogalmam sincs de szerintem a két szelső között biztos van olyan 6-7 mm . Hanem több. Ugye ha azt nézed hogy a legnagyobb előgyújtástól a legnagyobb utógyújtásig. Sok sikert az állításhoz.
:smt023 köszi! Akkor hétvégén próbálkozom :)
Avatar
nova001155
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 728
Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
Tartózkodási hely: Bácsbokod

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: nova001155 »

Fogalmam sincs de szerintem a két szelső között biztos van olyan 6-7 mm . Hanem több. Ugye ha azt nézed hogy a legnagyobb előgyújtástól a legnagyobb utógyújtásig. Sok sikert az állításhoz.
Avatar
ambrusviktor
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 643
Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
MZ-d típusa: etz 250

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: ambrusviktor »

nova001155 írta:
ambrusviktor írta: Hmm..csak az állórészre rögzített jeladótartót kell elmozgatni jobbra vagy balra (merre ha növelni szeretném? (gondolom vele mozog a jeladó? nem tudom...)
Igen csak az állórészt kell mozgatni balra kell ha nagyobb előgyuszit akarsz jobbra ha kisebbet érezni fogod hogy mikor jó jelöld meg hogy hol van eredetileg és mihez tartás végett forgasd először ki jobbra menny vele érezd milyen ha nagy az utógyújtás hogy felismert majd tökig ki balra próba akkor már tudod milyen a nagy előgyújtás azt a kettő között lődd be oda ahol nem csörög és jól is megy nem nagy kunszt.
Okés, köszönöm szépen!! Még annyi kérdésem van, csak a miheztartás végett, hogy a két szélső állás közt mekkora kb a különbség mm ben, már ami a dugattyú útját illeti?
Köszönöm!
Avatar
nova001155
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 728
Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
Tartózkodási hely: Bácsbokod

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: nova001155 »

ambrusviktor írta:
Alfa írta:Nem is kell. Ha most jó, jelöld be alkoholos filccel a mostani beállítást, és ehhez képest csúsztatgasd tippre. A motor egyik és másik véglet pozícióban is működik, csak nem olyan jól mint az optimálisban, rosszul nem tudod beállítani úgy h el se induljon. Ha nem sikeres az állítgatás, simán visszateszed a megjelölt pozícióba. Ha sikeres, otthagyod. Kit érdekel hány mm ha jól megy? :)
Hmm..csak az állórészre rögzített jeladótartót kell elmozgatni jobbra vagy balra (merre ha növelni szeretném? (gondolom vele mozog a jeladó? nem tudom...)
Igen csak az állórészt kell mozgatni balra kell ha nagyobb előgyuszit akarsz jobbra ha kisebbet érezni fogod hogy mikor jó jelöld meg hogy hol van eredetileg és mihez tartás végett forgasd először ki jobbra menny vele érezd milyen ha nagy az utógyújtás hogy felismert majd tökig ki balra próba akkor már tudod milyen a nagy előgyújtás azt a kettő között lődd be oda ahol nem csörög és jól is megy nem nagy kunszt.
Avatar
ambrusviktor
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 643
Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
MZ-d típusa: etz 250

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: ambrusviktor »

Alfa írta:Nem is kell. Ha most jó, jelöld be alkoholos filccel a mostani beállítást, és ehhez képest csúsztatgasd tippre. A motor egyik és másik véglet pozícióban is működik, csak nem olyan jól mint az optimálisban, rosszul nem tudod beállítani úgy h el se induljon. Ha nem sikeres az állítgatás, simán visszateszed a megjelölt pozícióba. Ha sikeres, otthagyod. Kit érdekel hány mm ha jól megy? :)
Hmm..csak az állórészre rögzített jeladótartót kell elmozgatni jobbra vagy balra (merre ha növelni szeretném? (gondolom vele mozog a jeladó? nem tudom...)
Avatar
Alfa
Keljfeljancsi
Keljfeljancsi
Hozzászólások: 1664
Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyömrő
Kapcsolat:

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: Alfa »

Nem is kell. Ha most jó, jelöld be alkoholos filccel a mostani beállítást, és ehhez képest csúsztatgasd tippre. A motor egyik és másik véglet pozícióban is működik, csak nem olyan jól mint az optimálisban, rosszul nem tudod beállítani úgy h el se induljon. Ha nem sikeres az állítgatás, simán visszateszed a megjelölt pozícióba. Ha sikeres, otthagyod. Kit érdekel hány mm ha jól megy? :)
Avatar
ambrusviktor
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 643
Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
MZ-d típusa: etz 250

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: ambrusviktor »

Alfa írta:
ambrusviktor írta:Bambi feltette a kipufogót :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
A kérdés, hogy (elektronikus gyújtásról van szó) 3mm ről az előgyújtást érdemes-e felemelni 3,2 esetleg 3,4 vagy 3,6mmre?
Elindulsz gyújtásdekni nélkül a megfelelő szerszámokkal, állítgatod, mész, állítgatod stb, és kiderül :mrgreen:
Néztem a wiki szerelési oldalt, de ennek ellenére sem tudom az elektronikusat magamnak beállítani :S
Avatar
Alfa
Keljfeljancsi
Keljfeljancsi
Hozzászólások: 1664
Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyömrő
Kapcsolat:

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: Alfa »

ambrusviktor írta:Bambi feltette a kipufogót :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
A kérdés, hogy (elektronikus gyújtásról van szó) 3mm ről az előgyújtást érdemes-e felemelni 3,2 esetleg 3,4 vagy 3,6mmre?
Elindulsz gyújtásdekni nélkül a megfelelő szerszámokkal, állítgatod, mész, állítgatod stb, és kiderül :mrgreen:
Avatar
ambrusviktor
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 643
Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
MZ-d típusa: etz 250

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: ambrusviktor »

Bambi feltette a kipufogót :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
A kérdés, hogy (elektronikus gyújtásról van szó) 3mm ről az előgyújtást érdemes-e felemelni 3,2 esetleg 3,4 vagy 3,6mmre?
Avatar
MZCs
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 811
Csatlakozott: 2009.10.04. 11:04
MZ-d típusa: ETZ-251
Tartózkodási hely: Budapest - Füzesgyarmat
Kapcsolat:

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: MZCs »

bambi írta:megjöttek
Kép
Jövő hét elején én is beugrok érte.
És rendezem a többi tartozásomat is. Élnézést a késésért! :oops:
Avatar
Gyurmooo
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 652
Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
Tartózkodási hely: Kecskemét

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: Gyurmooo »

Köszi, közben Bambi írta pü.-ben. De sajnos elfogyott... ](*,)
Avatar
csoka
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 436
Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: csoka »

Gyurmooo írta:Nem láttam az "eladó alkatrészek" között, mi az áruk ezeknek a kipuffoknak? :-k
Utoljára 11 000Ft volt,ha jól emlékszem.(az óta inflálódott a forint ;-) )
Avatar
Gyurmooo
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 652
Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
Tartózkodási hely: Kecskemét

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: Gyurmooo »

Nem láttam az "eladó alkatrészek" között, mi az áruk ezeknek a kipuffoknak? :-k
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: bambi »

Seri19 írta:Hány db kipu van?
11 :D
Avatar
Seri19
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 157
Csatlakozott: 2009.10.21. 02:00
MZ-d típusa: MZ Etz 251
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: Seri19 »

Hány db kipu van?
Avatar
tjacint
defektes
defektes
Hozzászólások: 889
Csatlakozott: 2009.03.22. 23:34
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: tjacint »

bambi írta:megjöttek
Kép
\:D/
A héten én is beugrom érte.
Egy Henger mind fölött, egy Henger kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen.
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3885
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

:smt023 \:D/
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: bambi »

KILL3R etz írta:Ha nem jön össze a pályázás, akkor megyek NDK-ra, és akkor leviszem a csövedet szívesen. :wink:
Úgyis megyek addig a mesterhez elvileg...
Gyakorlatilag is jöhetsz,kész vannak a gátlók. :)
Avatar
yofo
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 680
Csatlakozott: 2008.01.29. 20:54
MZ-d típusa: TS 250/1
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: yofo »

Húúú , ezek nagyon szépek lettek . :smt023 Holnap egyeztetek veled Bambi mester , a fizetést és az átvételt illetőleg , és köszönöm . \:D/
Powered by Bambi MZ ts 250/1
Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3375
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: zsakfos »

Előre is köszönöm.
Sajnos én melózok szombaton,de egy telefont megeresztesz amikor már itt vagy a szántódi találka pontnál és akkor elugrok érte.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3885
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Ha nem jön össze a pályázás, akkor megyek NDK-ra, és akkor leviszem a csövedet szívesen. :wink:
Úgyis megyek addig a mesterhez elvileg...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3375
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: zsakfos »

bambi írta:megjöttek
Kép
Szépek!

Valaki esetleg eltudná hozni szombaton az Ndk-s talira?

Ha nem,akkor meg valahogy elmegyek érte a jövő héten.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: bambi »

megjöttek
Kép
Avatar
tjacint
defektes
defektes
Hozzászólások: 889
Csatlakozott: 2009.03.22. 23:34
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: tjacint »

\:D/
Egy Henger mind fölött, egy Henger kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen.
Avatar
yofo
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 680
Csatlakozott: 2008.01.29. 20:54
MZ-d típusa: TS 250/1
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: yofo »

bambi írta:A TÍZ DARAB KIPUFOGÓ ÁLLÍTÓLAG JÖVŐHÉTEN KÉSZ VANNAK,LEHET GYŰJTÖGETNI:-)
\:D/
Powered by Bambi MZ ts 250/1
Avatar
ambrusviktor
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 643
Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
MZ-d típusa: etz 250

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: ambrusviktor »

Jövőhét pénteken megyek is...és juhé :D:D =D> =D> =D> =D> :lol:
Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3375
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: zsakfos »

bambi írta:A TÍZ DARAB KIPUFOGÓ ÁLLÍTÓLAG JÖVŐHÉTEN KÉSZ VANNAK,LEHET GYŰJTÖGETNI:-)
=D> \:D/ :smt023
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: bambi »

A TÍZ DARAB KIPUFOGÓ ÁLLÍTÓLAG JÖVŐHÉTEN KÉSZ VANNAK,LEHET GYŰJTÖGETNI:-)
Avatar
Alfa
Keljfeljancsi
Keljfeljancsi
Hozzászólások: 1664
Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyömrő
Kapcsolat:

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: Alfa »

Na most már kezd érdekelni melyik is a Bambi I. rezó..., és az van -e a gépemen, mert mintha 2 különböző kéményről lenne szó...

Apropo, hogyan vettél fel nyomatékgörbét? :D
Avatar
Krepp
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 970
Csatlakozott: 2009.01.31. 00:51
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 SF
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: Krepp »

Remélem jössz bakonyra mert kötelező jelleggel gyorsulnod kell velem.... :twisted: :mrgreen:
Belső nélküli első külső hátsó belsővel..
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
Avatar
Perec
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 444
Csatlakozott: 2008.07.13. 21:36
MZ-d típusa: ETZ250
Tartózkodási hely: Oh.

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: Perec »

Úgy néz ki nem tudok prezentálni jó Bambi-rezó I. tesztet :(

A rezóban nem találtam végcsövet, egy perforált csőben folytatódik a kúp, ami áthalad a gyapottal töltött téren és közvetlenül a szabadba pufog. Ezt gyorsan orvosoltam és bedugtam a kúp felől egy 17mm/17 cm (túl vékony, de csak ilyen volt) paraméterű kívül passzos csövet amitől nagyon kellemesen lehalkult ugyan, de a 2000 alatti virgoncság eltűnt, és jóval nagyobb alapjárati előgyújtást kért (alapjárati előgyújtással még nem kellett foglalkozni eddig soha, a nem fojtott rezó, és a két normál kipu is olyan 5-6 mm-t szeret, de tág tartományban érzéketlen rá). Nem értettem teljesen, hogy egy fojtástól miért az extrém alacsony fordulati paraméterek változnak elsősorban, a végsebesség viszont csak minimálisan csökkent. Ezt a nagyobb előgyújtást csak azért írom, mert gyanakszok arra, hogy funkciójának megfelelően a rezonátor pumpál vissza a hengerbe a könyökből gázt, ami ebben az esetben gondolom még égéstermék, ami lassítja az égést.

Felvettem egy nyomaték görbét (sajna már a fojtott állapotban), ami jellegében teljesen, értékeben hozzávetőlegesen megegyezik az utángyártottéval és a homorú hegesztésű noname/gyári? kipufogóval.
Ennyire nem lehet azonos 3 különböző cső, úgyhogy a következő lépésben szívóoldali tuningot helyezek kilátásba, mert egy 3-4 lovacska továbbra is hiányzik a ménesből.

A csővel már mértem egy fogyasztást is (nem fojtott állapot), amikor megláttam az 5,7 litert a kútkijelzőn szomorúan lemondtam a rezóról (a hangjára és kinézetére tett erős megjegyzések után). Mikor viszont számításba vettem az általam gondoltnál hosszabb megtett utat kellemesen csalódtam: 4,28l/100km-es érték a jórészt nem kimondottan papás motorozáshoz. /mondjuk a jó-öreg kopott BVF 2N-5 is visszatért, tehát talán újra beszállok a ringbe a legkedvezőbb fogyasztás címért ezután a fél éves, rossz szájízű BVF 3N-1 kitérő után/. A hangját is sikerült megfojtani, úgyhogy a kidörgő nálam marad. és várja, hogy kihasználjam a benne lévő extra pontenciált.

Eddig sajna nem csiklandozta meg a lovacskákat, de kellemes karakterével további kísérletezésre ösztönöz. Pl 90-ről ötvenre lassítottam oly módon, hogy visszaengedtem a gázt, de nem motorfékig, hanem egyenletesen járva, a motor végig hajtott. Városban is tudok 4.-ben és 5.ben is 40-50-60 -al haladni különösebb rángatás nélkül \:D/
Kép
Avatar
Perec
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 444
Csatlakozott: 2008.07.13. 21:36
MZ-d típusa: ETZ250
Tartózkodási hely: Oh.

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: Perec »

Most jönne az, hogy el lehet vele indulni alapjáraton, gázhúzás nélkül, de sajna nem bírja, talán egy leheletnyivel magasabb alapjárattal... :D

Ahogy mentem a városban forogtak a fejek rendesen, lehet, hogy kéne az a gyapottömés...állat :twisted:
Ne érts félre 2000 felett sincs gond, nem érzem rosszabbnak a nyomatékosabb kipunál, de még kéne egy kicsit karburálni, aztán mérni egyet.
Az viszont teljesen egyértelmű, hogy alul átöblíti a hengert rendesen, ott radikális a változás.
Az autót sem pörgeti az ember 4000-el, ha 2000-nél is megy...

KILL3R etz: Az, de nagyon kéne egy méretezett szívócső, mert érzékenyen reagál minden változásra, szerintem hosszabb kellene, de a karbit nem tehetem a légszűrőházba...Ez a bedobunk egy membránt és jó lesz nem akar működni.
Atilla írta: 25-nél negyedikben- elindulni ötödikben, 90-95-ig megy, meg 2000 rpm alatt erősebb?
Valami nem stimmel itt nekem! :-k
Kép
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3885
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Membám... :-"
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
Avatar
Atilla
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 521
Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
Tartózkodási hely: Tokod

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: Atilla »

Perec írta:Sikerül tesztelnem egy Bambi I.-t.

1. benyomás: könnyű, nagyon.
2. precíz, könnyű feltenni, nem fúj ki.
3. randa és hangos (finomítható)
Menetpróba:
Az amit vártam tőle, hogy eltünteti a teljesítménylyukat az nem jött össze. + könyök nélkül 90-95-ig megy 5.ben, könyökbe betoldva 80 körül ugyanúgy gyenge, mint eddig.
Alapjárat jobb, erősebb lett.
Ha nem figyelek oda a kereszteződésekben jobbra fordulva 4.-ig kapcsolok vissza. Ez gondolom olyan 25-30-as tempó. Nem mondom, hogy 5.ben nem bírná el, de érzésre ezt kívánja. Eddig 3.-ig váltottam vissza ugyanezeken a helyeken.
Csináltam pár 5.-ben indulást is, viszonylag "könnyednek" tűnik, nem kell forgatni.
2000 fordulat alatt határozottan erősebb a két másik csövemnél.

Objektív mérést is próbálok majd csinálni.
25-nél negyedikben- elindulni ötödikben, 90-95-ig megy, meg 2000 rpm alatt erősebb?
Valami nem stimmel itt nekem! :-k
Avatar
Alfa
Keljfeljancsi
Keljfeljancsi
Hozzászólások: 1664
Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyömrő
Kapcsolat:

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: Alfa »

Bambi I. elvileg alacsony fordulatú rezó :mrgreen: Én használom rendeltetésszerűen 8)
Avatar
Krepp
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 970
Csatlakozott: 2009.01.31. 00:51
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 SF
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: Krepp »

Disznók elé gyöngyöt... :|
Belső nélküli első külső hátsó belsővel..
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
Avatar
Alfa
Keljfeljancsi
Keljfeljancsi
Hozzászólások: 1664
Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyömrő
Kapcsolat:

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: Alfa »

Ha ez az ami nekem is van fenn, akkor nem áll meg 95nél ez se. De 80nál nem is gyenge, sőt inkább ott a legerősebb. 5.ben indulás perverz, ilyet még nem próbáltam :twisted:

Pontosabban megáll ott, de csak mert nem húzom a gázt tovább :lol: nem sietek sehova.

Amúgy 3.ban még simán kiforog (csak ott forgattam 6k fölé eddig), sőt. Meg is jön fent az ereje, aminek annyira nem örülök, mert jobb lenne ha 4500 környékén jönne meg az a plusz löket. De hát ugye mindent egyszerre nem lehet :mrgreen:
Avatar
Dénes
fi#azsoké
fi#azsoké
Hozzászólások: 2738
Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya
Kapcsolat:

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: Dénes »

Nálam se állt meg 95 Km/h -nál. Nézd meg a többi beállítást is.
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3885
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Bele forog az a 6000-be 5. ben is. :twisted:
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
Avatar
Perec
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 444
Csatlakozott: 2008.07.13. 21:36
MZ-d típusa: ETZ250
Tartózkodási hely: Oh.

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: Perec »

Sikerül tesztelnem egy Bambi I.-t.

1. benyomás: könnyű, nagyon.
2. precíz, könnyű feltenni, nem fúj ki.
3. randa és hangos (finomítható)
Menetpróba:
Az amit vártam tőle, hogy eltünteti a teljesítménylyukat az nem jött össze. + könyök nélkül 90-95-ig megy 5.ben, könyökbe betoldva 80 körül ugyanúgy gyenge, mint eddig.
Alapjárat jobb, erősebb lett.
Ha nem figyelek oda a kereszteződésekben jobbra fordulva 4.-ig kapcsolok vissza. Ez gondolom olyan 25-30-as tempó. Nem mondom, hogy 5.ben nem bírná el, de érzésre ezt kívánja. Eddig 3.-ig váltottam vissza ugyanezeken a helyeken.
Csináltam pár 5.-ben indulást is, viszonylag "könnyednek" tűnik, nem kell forgatni.
2000 fordulat alatt határozottan erősebb a két másik csövemnél.

Objektív mérést is próbálok majd csinálni.
Kép
Józ$i
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2011.05.04. 20:22
MZ-d típusa: mz ts 150

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: Józ$i »

Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hogy kipufogót hőfúvóval jól ki lehet égetni?
Köszi előre is a válaszokat.
DrV
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 195
Csatlakozott: 2011.01.04. 17:13
MZ-d típusa: MZ ETZ 250
Tartózkodási hely: Őrség

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: DrV »

tiva írta:Sziasztok!

Olyan problémában kérném a segítségeteket ,hogy a kipufogó könyökét mennyire lehet megnyújtani , variálni a hosszát?
Nemrég vettem egy mz rezót és sehogy nem megy a beépítése a cső megnyújtása nélkül ( egyedi vázba ). Kb egy olyan 15 - 20 cm plusz csőre lenne szükségem a könyök és a rezó között.
Miben befolyásolja ez a motor működését , mennyire lenne káros?

Előre köszi a válaszért!


Tudtommal minél messzebb kezdődik a rezó a hengertől annál nagyobb fordulatszám tartományban fejti ki hatását, de gyengébb lesz a max teljesítmény.
A temetőben két parcella van. Az egyikben azok fekszenek, akiknek elsőbbségük volt...
A fém a hús felé hajlik.
tiva
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: 2011.05.04. 21:56
MZ-d típusa: mz ts 250

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: tiva »

Sziasztok!

Olyan problémában kérném a segítségeteket ,hogy a kipufogó könyökét mennyire lehet megnyújtani , variálni a hosszát?
Nemrég vettem egy mz rezót és sehogy nem megy a beépítése a cső megnyújtása nélkül ( egyedi vázba ). Kb egy olyan 15 - 20 cm plusz csőre lenne szükségem a könyök és a rezó között.
Miben befolyásolja ez a motor működését , mennyire lenne káros?

Előre köszi a válaszért!
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: bambi »

Seri19 írta:
bambi írta:De igen
Oks, akkor nekem is kéne 1. :)
Átutalással is fizethetem?
igen
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: bambi »

Devil írta:Bambi!

Mikor kell fizetni?
szerintem mielőtt megkapom,az kb 2 hét mulva
Avatar
Devil
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 348
Csatlakozott: 2007.07.16. 20:36
Tartózkodási hely: Kecskemet

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: Devil »

Bambi!

Mikor kell fizetni?
Avatar
Seri19
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 157
Csatlakozott: 2009.10.21. 02:00
MZ-d típusa: MZ Etz 251
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: Seri19 »

bambi írta:
Seri19 írta:11.ként nem férnék még be arra a listára? [-o<
De igen
Oks, akkor nekem is kéne 1. :)
Átutalással is fizethetem?
Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3375
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: zsakfos »

bambi írta: 2-3 hét
Akkor Bakony túrán még nem villogunk vele :(
Na sebaj,lényeg hogy elindul a gyártás.
Mester a lóvét mikortól szeded?
Bakony túrán jó lesz?
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Re: Kipufogó

Hozzászólás Szerző: bambi »

tjacint írta:Erre vártam uraim!!!

Bambi!
Kb. mennyi idő alatt gyártják le a kipufókokat?
2-3 hét
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég