Elő a tudománnyal!
Adott egy 125/150-es ETZ...
A jobb oldalon megforgott a főtengely a csapágyban és ezért lóg...
Most kapott új csapágyat, szimeringet...stb
Ha a gyári értékre állítom be a moci gyújtását (






A megszakító bütyök jól van beállítva!
Viszont ha eltekerem a gyújtást


És csak hébe hóba indul hátra felé...
DE...
Képes azt is megcsinálni járó motorral hogy megfordul a forgásiránya...
Pl...
Jöttem vele haza...
Megálltam a kapu előtt...
Üres...Motor jár alapjáraton
Kapu kinyit...
Mocira felülök...
Kuplung egyes és elindul hátra felé...
Na ezt magyarázza meg nekem valaki...
A forgórész végében nincs tájoló csap...
Killer hozott át tájoló csapos forgórészt és azzal se tudtunk gyújtást állitani...
Ma csináltam rá gyújtást és mentem vele vagy 25 km-t.Élmény volt ahogy kb 5000-ig dolgozik a motor...
5000-től elfogy a lendület meg kihagy a gyújtás de gondolom ez a főtengely miatt van...
Bár...
Járó motornál állítottam gyújtást meg megszakító hézagot na akkor kipörgött végig...csak leállítás után nem indult el...
Na erre adjon nekem valaki magyarázatot...
YB