Erre nincs mit írni.Friggyes Mester írta:Hát mindíg van új a nap alatt...
Rossz kipufogóhangra olajosabb keverék....![]()
![]()
Csak a bambi ide ne tévedjen...
![Brick wall ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Erre nincs mit írni.Friggyes Mester írta:Hát mindíg van új a nap alatt...
Rossz kipufogóhangra olajosabb keverék....![]()
![]()
Csak a bambi ide ne tévedjen...
Bambi? Talán járatásra 1:50, aztán 1:100. Drága az olaj, igaz? És szennyezi a környezetet...POINTER írta:Hát srácok várom az ötleteket, eddig egy üres fém hangon, hangosan pattogó kipufogóm volt, az a 3-400km amit Arol 2T-vel mentem már halkult valamit (1:50 ben keverve). Hétvégén lesz fúrva a henger, én utána valamiért nem merem 1:50ben Sprinttel járatni, ezért irtam 1:25-öt, ettől függetlenül szerintem tovább fog halkulni. és ha már itt tartunk kíváncsi lennék Bambi véleményére isFriggyes Mester írta:Hát mindíg van új a nap alatt...
Rossz kipufogóhangra olajosabb keverék....![]()
![]()
Csak a bambi ide ne tévedjen...
Hát srácok várom az ötleteket, eddig egy üres fém hangon, hangosan pattogó kipufogóm volt, az a 3-400km amit Arol 2T-vel mentem már halkult valamit (1:50 ben keverve). Hétvégén lesz fúrva a henger, én utána valamiért nem merem 1:50ben Sprinttel járatni, ezért irtam 1:25-öt, ettől függetlenül szerintem tovább fog halkulni. és ha már itt tartunk kíváncsi lennék Bambi véleményére isFriggyes Mester írta:Hát mindíg van új a nap alatt...
Rossz kipufogóhangra olajosabb keverék....![]()
![]()
Csak a bambi ide ne tévedjen...
Kedves Kizsebi!kiszsebi írta:szerintem meg 1:10 de 1:5 még jobb lesz...POINTER írta:Köszi a tippeket!
Egy tankot szerintem 1:25 el fogok keverni, a többit hígabban.
Pointer
mi a f@5zn@k?
legalább a felhasználói kézikönyvét olvasd el. A főoldalon megtalálod.
szerintem meg 1:10 de 1:5 még jobb lesz...POINTER írta:Köszi a tippeket!
Egy tankot szerintem 1:25 el fogok keverni, a többit hígabban.
Pointer
Persze, mert csúszik a hátsó gumi és visít!Dénes írta: Ha magas visító hangot hallasz (észre fogod venni) akkor rögtön húzd be a kulpungkart
Nem 1-2 ezer forintot akartál írni.Legalábbis én nem egészen 2 ezerért vettem autósboltban.Igaz van már egy pár éve.csikin írta:Pointer: Igen valószínűleg hengerfelújítás megoldaná.
Fores: Kell egy nyomásmérő, egy visszacsapószelep, egy leeresztőszelep és egy tömlő a megfelelő szerelvényekkel.
De lehet venni gondolom boltban és börzéken is 10-20ezer forintért.
Szia!csikin írta:Sűrítési végnyomásra 10-14 bar a jó érték. Teljes gáznál addig rugdosni, amíg már nem megy feljebb a mutató.
Nem, nem, kiszsebi vette le jól.... a két különböző típusú/méretű csapágynak volt más-más a játéka.... két egyforma esetén azért már én is gyanakodtam volna....Alfa írta:kiszsebi írta:
Szerintem meg két félét írt, ami azt jelenti kis ETZ főtengely esetében, hogy 6304 és 6204.Alfa írta:Szerintem azt akarja mondani, hogy két, ugyanolyan szériás, 6304 C3 csapágy közül az egyik jóval kotyogósabb mint a másik. Ha így érti, az baj, érezhető különbségnek nem szabadna 2 ugyanolyan cucc között lennie.kiszsebi írta: mivel a hőtágulás miatt lazább az illesztés, így a nagyobbnak a hőtágulása is nagyobb, tehát kotyogósabbnak kell lennie. És igen, jó ez így
Szerintem azt akarja mondani, hogy két, ugyanolyan szériás, 6304 C3 csapágy közül az egyik jóval kotyogósabb mint a másik. Ha így érti, az baj, érezhető különbségnek nem szabadna 2 ugyanolyan cucc között lennie.kiszsebi írta:mivel a hőtágulás miatt lazább az illesztés, így a nagyobbnak a hőtágulása is nagyobb, tehát kotyogósabbnak kell lennie. És igen, jó ez ígym-tom írta:...
Köszi! Tanulok....![]()
És az normális, hogy a két féle, eredeti csomagolású C3-as Koyo főtengelycsapágy közül az egyik (konkrétan a 6304-es) érezhetően "kotyogósabb", mint a másik? A blokkban majd kicsit szorulni fog a hő hatására? Jó ez így?
mivel a hőtágulás miatt lazább az illesztés, így a nagyobbnak a hőtágulása is nagyobb, tehát kotyogósabbnak kell lennie. És igen, jó ez ígym-tom írta:...
Köszi! Tanulok....![]()
És az normális, hogy a két féle, eredeti csomagolású C3-as Koyo főtengelycsapágy közül az egyik (konkrétan a 6304-es) érezhetően "kotyogósabb", mint a másik? A blokkban majd kicsit szorulni fog a hő hatására? Jó ez így?
Köszi! Tanulok....conus írta:a C4 az nem minőséget, hanem illesztési hézagot jelöl.m-tom írta:Sziasztok,
Jól tudom, hogy kis ETZ főtengelyének csapágyai 6304 - 1db, 6204 -2db és mindegyik C4 minőségű?
Lsz jelezzetek vissza, sürgős lenne, köszi.
a C4 az nem minőséget, hanem illesztési hézagot jelöl.m-tom írta:Sziasztok,
Jól tudom, hogy kis ETZ főtengelyének csapágyai 6304 - 1db, 6204 -2db és mindegyik C4 minőségű?
Lsz jelezzetek vissza, sürgős lenne, köszi.
Nem fogtál mellé, mindenhova jó a C3 is, a főtengelycsapágynak is.m-tom írta:Kedvenc csapágyboltomban csak C3-as Koyo-t kaptam főtengelycsapágynak, azt mondták, hogy valamelyikből nem is létezik C4, csak pl. SKF-ből. NAgyon melléfogtam ezzel?kiszsebi írta: Van egy főoldala is a Klubunknak, ott sok érdekes dolgot találhatsz, pl.:
http://www.mzclubhungary.com/Letoltesek ... asi_kk.pdf
de egyébként meg igen.
Segítsetek lsz!
Köszi,
Kedvenc csapágyboltomban csak C3-as Koyo-t kaptam főtengelycsapágynak, azt mondták, hogy valamelyikből nem is létezik C4, csak pl. SKF-ből. NAgyon melléfogtam ezzel?kiszsebi írta:Van egy főoldala is a Klubunknak, ott sok érdekes dolgot találhatsz, pl.:m-tom írta:Sziasztok,
Jól tudom, hogy kis ETZ főtengelyének csapágyai 6304 - 1db, 6204 -2db és mindegyik C4 minőségű?
Lsz jelezzetek vissza, sürgős lenne, köszi.
http://www.mzclubhungary.com/Letoltesek ... asi_kk.pdf
de egyébként meg igen.
Új menetet fúrj bele, menetmetszővel, ne a csavarral végeztesd ezt a munkát! Ha jól bezsírozod a menetmetszőt, akkor a forgács rátapad a metszőre, így nem kerül be az olajtérbe: mikor lepattan a sorja, a zsírba beleragad, nem pedig eulgrik. Persze, csak annyi zsírt tegyél rá, hogy még elférjen a forgács is.kisbocsi írta:Nem fogja a nagyobb csavar szétfeszítve eltörni a blokkot? Mert akkor van kurva nagy gáz
Van egy főoldala is a Klubunknak, ott sok érdekes dolgot találhatsz, pl.:m-tom írta:Sziasztok,
Jól tudom, hogy kis ETZ főtengelyének csapágyai 6304 - 1db, 6204 -2db és mindegyik C4 minőségű?
Lsz jelezzetek vissza, sürgős lenne, köszi.
Szerintem nagyobb átmérőjű. Lényegében bele fogja vágni magát a blokkba. Mármint a csavarkisbocsi írta:mármint úgy értitek, hogy nagyobb menetszárú (mert az is lehetséges) vagy nagyobb átmérőjű?
Heli-Coil vagy esetleg eggyel nagyobb csavar.kisbocsi írta:Üdv!
Lukra futtattam magam....
Hétvégén szülinapomra gondoltam jót teszek a mocinak és kap egy olajcserét, csakhogy a már korábban is nagyon szar menettel rendelkező olaj leeresztő csavarnál a menet a blokkban megadta magát....
Sajna a teflonozás sem segített rajta, nem tudott megszorulni a csavar....
Ötletek, javaslatok?
Előre is köszi
Konkrétabban megéri vagy túl nagy meló?[/quote]nyakas írta: igen , kell kicsit /furni,faragni//1 ua.ETZ ok
Köszönöm a válaszokat, akkor inkább nem erőltetem. Mindenesetre kár mert a 4 sebes. nem igazán jó kétszemélyes túrához. Nem nagyon bírja két személlyel, csomagokkal az emelkedőt negyedikbe. Viszont ha visszaváltok háromba akkor meg 5-ezerre kell felpörgetni, hogy 80-al menjen. /előzésnél ugyan ez/bambi írta:túl nagy melo
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég