Hát ebben teljesen egyet értünk, kár bonyolítani. Jó, ha van néha delej gyújtás nélkül is, ha meg valaki olyan sokáig rajta felejt valamit, hogy teljesen lemerül az akku, az MZ nem egy betolhatatlan szerkezet.
Én például még soha nem felejtettem semmit bedugva, pedig aki nálam feledékenyebb az már nem is használ szivargyújtót, mert elfelejtette, hogy van neki olyan!

[/quote]
Maximálisan egyetértek!
Sőt a későbbi gépekhez már ez a kapcsolás dukált, valamelyiken volt is szivargyújtó gyárilag talán:
Üdv.:Sub-ee[/quote]
Ez jól néz ki, és ha belegondolok, az 5A-es bizti is bőven elég. (Az enyémben 16A-van, de tök fölösleges)
Nem tudod véletlenül, hogy hová tették a gyári szivargyújtót, illetve hogy nézett ki?[/quote]
Nem tudom sajnos, szerintem a kormánynál lehetett valahol, oda célszerű tenni. A relé azért kell pedig,hogy csak gyújtáson legyen fesz a szivargyújtóban és közvetlen az akkufeszt kapcsolja, így nagy áram felvételére is képes, márha az akku bírja, ha nem így szeretné valaki, akkor csak simán beköti.
Üdv.:Sub-ee