 
  
Milyen kúton vetted?


Ha valakit érdekel,nálam is van eladó kimondott verseny olaj,ELF HTX Lubricant.Stravkó írta:Én az utcaiba Repsol Sintetico-t használok,nagyon bevált! MZ Clubkedvezménnyel 2000 alatt van az ára!
A racingos motorba Castrol XTS-t használok,de van még egy bontatlan A 747 -esem is!









Okéokéoké....kisbocsi írta:Gondolj arra, amikor tekered a Camping brinyót, hogy néz ki a lánc, meg a fogaskerék, meg amikor 6000 ig pörgeted 5. ben a gépet, hogy néz ki........
Szerinted melyiket ajánljuk?
m-tom írta:Sziasztok,
A MoFa-ba mennék láncspray-ért. Van kerékpárláncra 250 ml 500,-Ft körül, a motorlánchoz a duplája. Van valami különbség a kettő között? Melyiket ajánljátok?
Villaolajban Castrol 10W-t találtam ugyanott, 0,5 l 1000,-Ft. Szeretném, ha keményebb lenne az első teló. Ez megfelelő lenne? Ha nem, helyette mit?
Köszi,

 
  
 
m-tom írta:Sziasztok,
A MoFa-ba mennék láncspray-ért. Van kerékpárláncra 250 ml 500,-Ft körül, a motorlánchoz a duplája. Van valami különbség a kettő között? Melyiket ajánljátok?
Villaolajban Castrol 10W-t találtam ugyanott, 0,5 l 1000,-Ft. Szeretném, ha keményebb lenne az első teló. Ez megfelelő lenne? Ha nem, helyette mit?
Köszi,

Hiába tennél bele sűrűbb olajat úgyis szivárogna az is.A váltó és a kuplung szempontjából pedig a 15w40-es a jobb választás.biacs írta:Köszi a segítséget!Ezt e Wikis oldalt nem ismertem,új vagyok még itt.Mindenesetre több infó van rajt olajokkal kapcsolatban mint a javítási könyvben.Az a dilemám hogy most 10w40es motorolaj van benn,de ezt elég jól folyatja mindenhol,a 80W-től meg többen lebeszéltek h hidegben nem emel ki a kuplung.Mondjuk én csak nyáron használom a gépet.Máté írta: Teleszkópolajat érdemes bele tölteni ha lehet 15w-et. Váltóba jó lehet a 80w, de hidegben besűrűlhet és kuplung gondok lehetnek. Szerintem jobb a 15w40 motorolaj, de nézd meg a viszkozitását. Mz-s wiki-n le van írva jól milyen a jó érték.


Amikor beleraktam én is így gondolkodtam. De volt hogy kb 10fok alatt motoroztam és minden egyes elindul szenvedés volt. Menet közben is voltak problémák.biacs írta:Köszi a segítséget!Ezt e Wikis oldalt nem ismertem,új vagyok még itt.Mindenesetre több infó van rajt olajokkal kapcsolatban mint a javítási könyvben.Az a dilemám hogy most 10w40es motorolaj van benn,de ezt elég jól folyatja mindenhol,a 80W-től meg többen lebeszéltek h hidegben nem emel ki a kuplung.Mondjuk én csak nyáron használom a gépet.Máté írta: Teleszkópolajat érdemes bele tölteni ha lehet 15w-et. Váltóba jó lehet a 80w, de hidegben besűrűlhet és kuplung gondok lehetnek. Szerintem jobb a 15w40 motorolaj, de nézd meg a viszkozitását. Mz-s wiki-n le van írva jól milyen a jó érték.
Köszi a segítséget!Ezt e Wikis oldalt nem ismertem,új vagyok még itt.Mindenesetre több infó van rajt olajokkal kapcsolatban mint a javítási könyvben.Az a dilemám hogy most 10w40es motorolaj van benn,de ezt elég jól folyatja mindenhol,a 80W-től meg többen lebeszéltek h hidegben nem emel ki a kuplung.Mondjuk én csak nyáron használom a gépet.Máté írta:Teleszkópolajat érdemes bele tölteni ha lehet 15w-et. Váltóba jó lehet a 80w, de hidegben besűrűlhet és kuplung gondok lehetnek. Szerintem jobb a 15w40 motorolaj, de nézd meg a viszkozitását. Mz-s wiki-n le van írva jól milyen a jó érték.biacs írta:Üdv!Tud nekem valaki segíteni abban hogy 250-es etz első teleszkópjába milyen olajat célszerű rakni hogy a gyárival megegyező csillapítást érjek el? Illetve a másik kérdésem:váltóba a shell 80w egyfokozatú váltóolaját néztem,amit direkt motorkerékpárokhoz ajánlanak.Az jó lehet bele?

Teleszkópolajat érdemes bele tölteni ha lehet 15w-et. Váltóba jó lehet a 80w, de hidegben besűrűlhet és kuplung gondok lehetnek. Szerintem jobb a 15w40 motorolaj, de nézd meg a viszkozitását. Mz-s wiki-n le van írva jól milyen a jó érték.biacs írta:Üdv!Tud nekem valaki segíteni abban hogy 250-es etz első teleszkópjába milyen olajat célszerű rakni hogy a gyárival megegyező csillapítást érjek el? Illetve a másik kérdésem:váltóba a shell 80w egyfokozatú váltóolaját néztem,amit direkt motorkerékpárokhoz ajánlanak.Az jó lehet bele?




 én volt hogy beolajoztam a bovdeneket és  az olaj is szépen végigfojt a bovdenházon keresztül. ez csak egy feltevés
  én volt hogy beolajoztam a bovdeneket és  az olaj is szépen végigfojt a bovdenházon keresztül. ez csak egy feltevés  bocs ha hülyeségeket beszélek
 bocs ha hülyeségeket beszélek 

Azok a tengelyvégek ledugózva, az üres jelző mellett a léptetővilla tengely vége van, és ha jól emlékszem az arretáló dob végén is van egy dugó. Azokat gyárilag lakkozták. Szerintem, az is a legjobb oda, alapos zsírtalanítás után valami olajálló nitrolakkal be kell kenni és kész. Ezek a rugalmas tömítők nem eree valók.MiszterQ írta: Egyébként nekem is jön valami az üresjelzőnél szerintem. Meg mellette közvetlenül egy dugó szerűség, de nekem az le lett tömítve. Ez az ottani olajfolyás típushiba szerintem.

Az is lehet, de látszólag ott is rendben van minden.KILL3R etz írta:Atilla!
Nem lehet, hogy a fordulat kihajtásnál kap vizet? Ott azért elég sok illesztés van...


MiszterQ írta:OFFfestékes írta:Ugyanis nekem középen a kormánynál van betéve az üresvisszajelző lámpa igy vettem az előző gazdája maszekolta
Nos Úgy gondoltam,ennyi év után becsukott szemmel is illendő megtalálni az üresetezért megszüntettem és egy féklámpa visszajelzőt köttöttem be,lévén jó tudni menetközben ,hogy müködik e eme fontos világítóeszköz, mielőtt fenékbe találna valaki!
De ez már inkább barkácstopic bocsi
Nekem is úgy van megmókolvaez a féklámpa-visszajelző nagyon jó ötlet, mert nekem se megbízhatók a kapcsolóim. A hátsót le is kötöttem mert gyakran beragadt.
ON
Egyébként nekem is jön valami az üresjelzőnél szerintem. Meg mellette közvetlenül egy dugó szerűség, de nekem az le lett tömítve. Ez az ottani olajfolyás típushiba szerintem.

OFFfestékes írta:Ugyanis nekem középen a kormánynál van betéve az üresvisszajelző lámpa igy vettem az előző gazdája maszekolta
Nos Úgy gondoltam,ennyi év után becsukott szemmel is illendő megtalálni az üresetezért megszüntettem és egy féklámpa visszajelzőt köttöttem be,lévén jó tudni menetközben ,hogy müködik e eme fontos világítóeszköz, mielőtt fenékbe találna valaki!
De ez már inkább barkácstopic bocsi
 ez a féklámpa-visszajelző nagyon jó ötlet, mert nekem se megbízhatók a kapcsolóim. A hátsót le is kötöttem mert gyakran beragadt.
 ez a féklámpa-visszajelző nagyon jó ötlet, mert nekem se megbízhatók a kapcsolóim. A hátsót le is kötöttem mert gyakran beragadt.
 
  ezért megszüntettem és egy féklámpa visszajelzőt köttöttem be,lévén jó tudni menetközben ,hogy müködik e eme fontos világítóeszköz, mielőtt fenékbe találna valaki!
 ezért megszüntettem és egy féklámpa visszajelzőt köttöttem be,lévén jó tudni menetközben ,hogy müködik e eme fontos világítóeszköz, mielőtt fenékbe találna valaki! 


Ahogy mondod még ki is gletteltem!Atilla írta:Ott, hogy kented ki? Az egy rugós mozgó kis izé.festékes írta:Már ott is kikentem,lassan jobbra húz a motor a sok paszta súlyától!

Vagy kívülről "bevakoltad" kábelestől az egészet?
 
   
   
  



Azt már írtam, a dugó már átalakítva.Friggyes Mester írta:A dénest egyszer felvilágosítottam hogy ha a gumidugó szuszogója előre fele néz, nyeli a vizet rendessen,.
 
  
  
 
Ott, hogy kented ki? Az egy rugós mozgó kis izé.festékes írta:Már ott is kikentem,lassan jobbra húz a motor a sok paszta súlyától!








Még jó hogy nem az alkoholt nyeli ottanFriggyes Mester írta:A dénest egyszer felvilágosítottam hogy ha a gumidugó szuszogója előre fele néz, nyeli a vizet rendessen,.
 
   
   
  
   )
 )

 
   
  


 Tavaly sokat szívtam vele ,Előbb tettem rézalátétet,meg o gyürüt,aztán rájöttem,hogy nem ott szivárog hanem valahol mellette,na erre is születtek megoldások,a végén hőálló pasztával elcsumizoltam,na ez beválik egy darabig,ja és közbe lánckerék szimmeringcsere na nem baj ez is újult,és nem csak a peresemen van ez a gond az egyik régebbi etz-mnél is megvolt
 Tavaly sokat szívtam vele ,Előbb tettem rézalátétet,meg o gyürüt,aztán rájöttem,hogy nem ott szivárog hanem valahol mellette,na erre is születtek megoldások,a végén hőálló pasztával elcsumizoltam,na ez beválik egy darabig,ja és közbe lánckerék szimmeringcsere na nem baj ez is újult,és nem csak a peresemen van ez a gond az egyik régebbi etz-mnél is megvolt  
   

 
  

 Dugó akkor megoldva...
 Dugó akkor megoldva...   
 
 
 





Hát, nekem az offroad túrán telementAtilla írta:Jut eszembe, nektek is tele megy vízzel a blokk?...
 
  

 
 
 
 



 még egyenlőre én is ízlelgetem az Mz-t 4 év simsonozás meg 2 motor teljes felújítása után
  még egyenlőre én is ízlelgetem az Mz-t 4 év simsonozás meg 2 motor teljes felújítása után  ... kicsit furcsa
 ... kicsit furcsa  ...
 ...Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég