és a főtengely sonkán az a két lyuk a hajtókar mellett az ott micsoda?csikin írta:Ezt benézted mert kis MZ-hez jóconus írta:sajnos nem. ez etz 250-hez való.

és a főtengely sonkán az a két lyuk a hajtókar mellett az ott micsoda?csikin írta:Ezt benézted mert kis MZ-hez jóconus írta:sajnos nem. ez etz 250-hez való.
Üdv. Én csináltam egy ilyen átalakitást a kis ts-en. Nekem bejött, kicsivel gyorsabbnak tünik a motor. Meg másabb lett. Viccesebb. De , hogy mi változott a kiegyensulyozáson, meg még egy csomo fontos dolgon, azt nem tudom. Jo sokáig hajtottam, és birta. A kis ts örök, és elpusztithatatlan.
Ezt benézted mert kis MZ-hez jóconus írta:sajnos nem. ez etz 250-hez való.
Más a fogalmunk a kényelmesrőlDénes írta:Ahhoz minek bármit is tuningolni?Alfa írta: A célom a kényelmesen tartott 100as utazó.
Én már írtam, hogy nem szeretem a membránt.MP1 írta:Atilla!
Ebben igazad van, az előbbi HSZban el is kezdtem egy mondatot pont erről, ..., de nem fejeztem be, gyorsan kitöröltem, mert el kellett sietnem.
A te tuningosod is membrános van/lesz? Milyent teszel bele?
Üdv: P.
Azért ez nincs teljesen arányban a ccm-el! Lásd Aprilia RS 125 membrán mekkora dög, a motor meg ugye 125-ös.MP1 írta:Alfa!
Az RD 350-é ha kicsi, akkor azért "kicsi", mert tulképp 125-175 köbcihez van kitalálva - ha jól tudom a 250, és 350-nek ua. a membránja.
Egyébként az angolok is az RD350 membránját használják, pedig ők elforgatják 8k fölé is. (Persze nem az MZ dugójával, hanem valami 2, vagy 1 gyűrűs japó dugóval - Suzki TS250, vagy RM250.)
P.
Ahhoz minek bármit is tuningolni?Alfa írta: A célom a kényelmesen tartott 100as utazó.
a beletett idő és energia nem éri meg. 5 évvel ezelőtt még én is másképp gondolkodtam.csikin írta:Ejnye Kónusz olyan nincs hogy nem éri meg![]()
Ha már ilyesmire adod a fejed minden apró eredmény megéri
Hát ez kész!bambi írta:Dénes írta:Az nem úgy van, jövőre le kell nyomnom bambit végsebességben.
Persze így hagyom, ez így jó, gyárilag. Próbáltam kisebbet, de vele 110-nál nagyon pörgött a motor.
Dénes írta:Az nem úgy van, jövőre le kell nyomnom bambit végsebességben.
Persze így hagyom, ez így jó, gyárilag. Próbáltam kisebbet, de vele 110-nál nagyon pörgött a motor.
Hát akkor módosítsd az áttételt!Dénes írta:De jelenleg 5. sebességben is túlpörög a csúcsnyomatékon.
ha jól emlékszem bambi mondta valamikor h mz-nél nem polírozunk semmit, mert túl gyorsan fog áramlani visszafelé is a gáz a csatornákbanDénes írta:Mesterek!
Az ilyen szívócsonk felpolírozása és ilyesmi paraszttuningok érnek valamit? Hallottam olyat is már, hogy az úgy gyári "érdesen" a jó, mert hogy nemtudom miért.
Mi az igazság?
Igazad lehet! Barátnőm most vett egy 251-es ETZ-t 50-nél 80-at mutat az óra!Dénes írta: Tehát feltehettem volna, hogy 150-et mutat a gyári óra.![]()
OFF:Dénes írta:Nekem majdnem ment annyit.Sőt, még a láncvédő burkolat is rajta volt.
És az elsőfék is befog kicsit. A többi nagyjából stimmelt. Gyári vezérlés, megszakítós deviszon' 300ccm.
A sebesség adatok valósak!
Szia! Ez kis MZ-hez van, a 250-eseken nem tudod megfaragni a főtengelyt ilyen módon! Ez működik, amúgy, az endúróm blokkja így van megcsinálva!
Az még csak tervben van, nem készül. A listámon még vannak előtte dolgok.Atilla írta:A motorról tudom, hogy nem a tiéd. A forgótárcsa-porlasztó kombóról hittem azt, hogy ez már a készülő fordított hengeres rettenethez készül!csikin írta:Atilla, ne érts félre, nem az én motorom van a képeken amiket feltöltöttem
A motorról tudom, hogy nem a tiéd. A forgótárcsa-porlasztó kombóról hittem azt, hogy ez már a készülő fordított hengeres rettenethez készül!csikin írta:Atilla, ne érts félre, nem az én motorom van a képeken amiket feltöltöttem
Már én is hallottam olyan emberről aki látott már olyan embert akinek a szomszédjának ennyit ment az MZ, de erre azért nem vennék mérget, nekem még sose ment annyit széria ETZ...Dénes írta:OFF:
Legolcsóbb, legeredményeseb tuning:
-szépen be kell járatni a motort
-gyújtást be kell állítani
-karbit be kell állítani
-gumikat felfújni
-láncot megkenni
-csapágyak forogjanak
-fékek ne fogjanak be
-műszereket esetleg lekötni
-jó olajat kell használni
Ráhasalni a tankra és máris megy 140et egy MZ.
Én erre módszerre esküszök.
ON:
Az sem baj,ha a pilóta 40 kilós!Dénes írta:OFF:
Legolcsóbb, legeredményeseb tuning:
-szépen be kell járatni a motort
-gyújtást be kell állítani
-karbit be kell állítani
-gumikat felfújni
-láncot megkenni
-csapágyak forogjanak
-fékek ne fogjanak be
-műszereket esetleg lekötni
-jó olajat kell használni
Ráhasalni a tankra és máris megy 140et egy MZ.
Én erre módszerre esküszök.
ON:
na végre már valaki aki osztja a véleményemetDénes írta: ...
-szépen be kell járatni a motort
...
csikin írta:Ha már egyszer megbízhatóvá is akarod tenni az ügyesen átfaragott motorod, akkor nem egy "hagyományos" szikráztató jár neki
Hát a helyén.conus írta:na de hol van ilyenkor a gyújtás?csikin írta:Nem zavar az a szívónyílás semmitle kell vakolni és elfelejteni:) Henger megfordítás pedig amellett hogy szokatlan és jól néz ki, előnyös hatása van a kipuff hőháztartására.
![]()
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég