Üdv. Én csináltam egy ilyen átalakitást a kis ts-en. Nekem bejött, kicsivel gyorsabbnak tünik a motor. Meg másabb lett. Viccesebb. De , hogy mi változott a kiegyensulyozáson, meg még egy csomo fontos dolgon, azt nem tudom. Jo sokáig hajtottam, és birta. A kis ts örök, és elpusztithatatlan.
Tuning
-
- rolleres
- Hozzászólások: 15
- Csatlakozott: 2010.11.26. 14:01
- MZ-d típusa: MZ-Honda-P20-CZ175
- Tartózkodási hely: Vadkenderes
Re: Tuning
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Tuning
Ezt benézted mert kis MZ-hez jóconus írta:sajnos nem. ez etz 250-hez való.
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Tuning
sajnos nem. ez etz 250-hez való.
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Tuning
Más a fogalmunk a kényelmesről Úgy értettem Mátraháza felé a szerpentinen hegynek fel 100Dénes írta:Ahhoz minek bármit is tuningolni?Alfa írta: A célom a kényelmesen tartott 100as utazó.
Na jó nem, de azért ha odahúzom neki utazón gyorsuljon jól. Jobban mint most.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- Atilla
- versenyző
- Hozzászólások: 521
- Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
- MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
- Tartózkodási hely: Tokod
Re: Tuning
Én már írtam, hogy nem szeretem a membránt.MP1 írta:Atilla!
Ebben igazad van, az előbbi HSZban el is kezdtem egy mondatot pont erről, ..., de nem fejeztem be, gyorsan kitöröltem, mert el kellett sietnem.
A te tuningosod is membrános van/lesz? Milyent teszel bele?
Üdv: P.
Majdnem kellett, mert nem jutott más eszembe, de azután nem lett és szépen megy a gép sima résvezérléssel.
A most készülőben sem lesz. (Ami már kész van, csak be kell még építeni az ETZ-be)
A tervben lévő tuningban sem lesz. Az terveim szerint egyébként igazi túratuning lesz.
Ott például elférne az RD membrán, mert alacsony fordulatszámra tervezem, de nem lesz benne.
Majd meglátjuk hogy sikerül!
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 87
- Csatlakozott: 2010.02.02. 23:39
- MZ-d típusa: TS 250/1 oldalkocsis
- Tartózkodási hely: Szekszárd, Bátaszék
Re: Tuning
Atilla!
Ebben igazad van, az előbbi HSZban el is kezdtem egy mondatot pont erről, ..., de nem fejeztem be, gyorsan kitöröltem, mert el kellett sietnem.
A te tuningosod is membrános van/lesz? Milyent teszel bele?
Üdv: P.
Ebben igazad van, az előbbi HSZban el is kezdtem egy mondatot pont erről, ..., de nem fejeztem be, gyorsan kitöröltem, mert el kellett sietnem.
A te tuningosod is membrános van/lesz? Milyent teszel bele?
Üdv: P.
- Atilla
- versenyző
- Hozzászólások: 521
- Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
- MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
- Tartózkodási hely: Tokod
Re: Tuning
Azért ez nincs teljesen arányban a ccm-el! Lásd Aprilia RS 125 membrán mekkora dög, a motor meg ugye 125-ös.MP1 írta:Alfa!
Az RD 350-é ha kicsi, akkor azért "kicsi", mert tulképp 125-175 köbcihez van kitalálva - ha jól tudom a 250, és 350-nek ua. a membránja.
Egyébként az angolok is az RD350 membránját használják, pedig ők elforgatják 8k fölé is. (Persze nem az MZ dugójával, hanem valami 2, vagy 1 gyűrűs japó dugóval - Suzki TS250, vagy RM250.)
P.
Olvastam én is az Angol tunungleírást, ha jól emlékszem ott is olyasmit írnak, hogy az RD membrán bizony kicsi, csak azért használják, mert kezelhető marad vele a motor.
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 87
- Csatlakozott: 2010.02.02. 23:39
- MZ-d típusa: TS 250/1 oldalkocsis
- Tartózkodási hely: Szekszárd, Bátaszék
Re: Tuning
Alfa!
Az RD 350-é ha kicsi, akkor azért "kicsi", mert tulképp 125-175 köbcihez van kitalálva - ha jól tudom a 250, és 350-nek ua. a membránja.
Egyébként az angolok is az RD350 membránját használják, pedig ők elforgatják 8k fölé is. (Persze nem az MZ dugójával, hanem valami 2, vagy 1 gyűrűs japó dugóval - Suzki TS250, vagy RM250.)
P.
Az RD 350-é ha kicsi, akkor azért "kicsi", mert tulképp 125-175 köbcihez van kitalálva - ha jól tudom a 250, és 350-nek ua. a membránja.
Egyébként az angolok is az RD350 membránját használják, pedig ők elforgatják 8k fölé is. (Persze nem az MZ dugójával, hanem valami 2, vagy 1 gyűrűs japó dugóval - Suzki TS250, vagy RM250.)
P.
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Tuning
Ahhoz minek bármit is tuningolni?Alfa írta: A célom a kényelmesen tartott 100as utazó.
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Tuning
a beletett idő és energia nem éri meg. 5 évvel ezelőtt még én is másképp gondolkodtam.csikin írta:Ejnye Kónusz olyan nincs hogy nem éri meg
Ha már ilyesmire adod a fejed minden apró eredmény megéri
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Tuning
Hát épp ez a kérdés, milyen tegyek bele. RD350est szoktak, de az állítólag kicsi, ezért nagy sebességnél megtorpan. A célom a kényelmesen tartott 100as utazó.
Valami gyárilag 300as gépet kéne keresni, csak félek ahhoz meg a szívótorok lesz kicsi. Van valami tapasztalatod a témában? Szívesen veszek minden javaslatot és észrevételt
Valami gyárilag 300as gépet kéne keresni, csak félek ahhoz meg a szívótorok lesz kicsi. Van valami tapasztalatod a témában? Szívesen veszek minden javaslatot és észrevételt
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 87
- Csatlakozott: 2010.02.02. 23:39
- MZ-d típusa: TS 250/1 oldalkocsis
- Tartózkodási hely: Szekszárd, Bátaszék
Re: Tuning
Csikin!
Ez nem az én gépem, a képeket a NETről -talán a német klubból - szedtem le.
(Nekem oldalas /1 -em van. )
A videó végén van egy cím, ( http://www.imaginex.eu ) érdemes megnézni!
Alfa!
Milyen membránt akarsz beletenni?
Üdv:P.
Ez nem az én gépem, a képeket a NETről -talán a német klubból - szedtem le.
(Nekem oldalas /1 -em van. )
A videó végén van egy cím, ( http://www.imaginex.eu ) érdemes megnézni!
Alfa!
Milyen membránt akarsz beletenni?
Üdv:P.
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Tuning
MP1: Azt a szűkítőt én kihagynám a karbi elől. Ha gyári légszűrővel akarod, a 250-es gumija pont jó oda.
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Tuning
Hát ez a legdurvábban feltuningolt mz amit életemben láttam
300ashoz jó reed szelepet (membránt) tud valaki?
300ashoz jó reed szelepet (membránt) tud valaki?
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- Atilla
- versenyző
- Hozzászólások: 521
- Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
- MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
- Tartózkodási hely: Tokod
Re: Tuning
Hát ez kész!bambi írta:Dénes írta:Az nem úgy van, jövőre le kell nyomnom bambit végsebességben.
Persze így hagyom, ez így jó, gyárilag. Próbáltam kisebbet, de vele 110-nál nagyon pörgött a motor.
Elég tömör válasz volt.
Re: Tuning
Dénes írta:Az nem úgy van, jövőre le kell nyomnom bambit végsebességben.
Persze így hagyom, ez így jó, gyárilag. Próbáltam kisebbet, de vele 110-nál nagyon pörgött a motor.
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Tuning
Ejnye Kónusz olyan nincs hogy nem éri meg
Ha már ilyesmire adod a fejed minden apró eredmény megéri
Ha már ilyesmire adod a fejed minden apró eredmény megéri
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Tuning
azért nem találtál az interneten semmi érdemlegeset, mert nem éri meg tuningolni a kis ETZ-t.
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Tuning
Az nem úgy van, jövőre le kell nyomnom bambit végsebességben.
Persze így hagyom, ez így jó, gyárilag. Próbáltam kisebbet, de vele 110-nál nagyon pörgött a motor.
Persze így hagyom, ez így jó, gyárilag. Próbáltam kisebbet, de vele 110-nál nagyon pörgött a motor.
- Atilla
- versenyző
- Hozzászólások: 521
- Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
- MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
- Tartózkodási hely: Tokod
Re: Tuning
Hát akkor módosítsd az áttételt!Dénes írta:De jelenleg 5. sebességben is túlpörög a csúcsnyomatékon.
Persze csak akkor, ha a nagyobb végsebesség a lényeg.
Ha megpakolva túrázni használod, akkor én így hagynám. Akkor kit érdekel, hogy megy 140-et, vagy nem!
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Tuning
ha jól emlékszem bambi mondta valamikor h mz-nél nem polírozunk semmit, mert túl gyorsan fog áramlani visszafelé is a gáz a csatornákbanDénes írta:Mesterek!
Az ilyen szívócsonk felpolírozása és ilyesmi paraszttuningok érnek valamit? Hallottam olyat is már, hogy az úgy gyári "érdesen" a jó, mert hogy nemtudom miért.
Mi az igazság?
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Tuning
De jelenleg 5. sebességben is túlpörög a csúcsnyomatékon.
- Atilla
- versenyző
- Hozzászólások: 521
- Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
- MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
- Tartózkodási hely: Tokod
Re: Tuning
Igazad lehet! Barátnőm most vett egy 251-es ETZ-t 50-nél 80-at mutat az óra!Dénes írta: Tehát feltehettem volna, hogy 150-et mutat a gyári óra.
Így nézve az is viszi a 140-et!
Ráadásul félgázon!
Ja igen! Nem rég írtuk, hogy csúcssebességnek a csúcsnyomatéknál kell lennie! A 20-as fogaskerékkel szerintem nem érsz semmit, mert már a csúcsnyomatékhoz közeledve elfogy a kraft és nem pörög el addig. Szarul fog gyorsulni és lassabban is fog menni...
De aki nem hiszi számoljon utána!
- Seri19
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 157
- Csatlakozott: 2009.10.21. 02:00
- MZ-d típusa: MZ Etz 251
- Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület
Re: Tuning
Mert a gödrökben lerakódnak a benzincseppek és azon jobban siklik a nafta.
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Tuning
Szerintem a csatornáknak elég simának és lépcsőmentesnek kell lenniük, de semmiképp sem tükrösnek.
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Tuning
Mesterek!
Az ilyen szívócsonk felpolírozása és ilyesmi paraszttuningok érnek valamit? Hallottam olyat is már, hogy az úgy gyári "érdesen" a jó, mert hogy nemtudom miért.
Mi az igazság?
Az ilyen szívócsonk felpolírozása és ilyesmi paraszttuningok érnek valamit? Hallottam olyat is már, hogy az úgy gyári "érdesen" a jó, mert hogy nemtudom miért.
Mi az igazság?
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Tuning
Jogos. Azt tegyük hozzá, hogy a műszer itt már rég kiakad. És akkoriban mikor a legendák születtek még nem volt gps és pontos sebességmérés.
Tehát feltehettem volna, hogy 150-et mutat a gyári óra.
Az a plusz 50 ccm-t beszámítjuk, hogy már nem vadiúj gyári a motor, fék befog (hullámos a tárcsám)...
Én tartom hogy egy széria, jól beállított gép tud menni 140-et, ha teljesülnek bizonyos feltételek (60 kilós pilóta, behasalás, szélcsend)
Ja és azt is hallottam, hogy 300 cmm esetén a pörgési hajlandóság csökken, vagyis ha 20-as lánckerekem lenne, lehet menne többet.
Tehát feltehettem volna, hogy 150-et mutat a gyári óra.
Az a plusz 50 ccm-t beszámítjuk, hogy már nem vadiúj gyári a motor, fék befog (hullámos a tárcsám)...
Én tartom hogy egy széria, jól beállított gép tud menni 140-et, ha teljesülnek bizonyos feltételek (60 kilós pilóta, behasalás, szélcsend)
Ja és azt is hallottam, hogy 300 cmm esetén a pörgési hajlandóság csökken, vagyis ha 20-as lánckerekem lenne, lehet menne többet.
- Atilla
- versenyző
- Hozzászólások: 521
- Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
- MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
- Tartózkodási hely: Tokod
Re: Tuning
Én azt mondtam, hogy széria ETZ-t nem láttam még annyit menni, csak hallottam meséket róla. (Amit kétlem, hogy igazak lennének...)
Erre bemutatsz egy 300-ra fúrt gépet, ami még lejtőn sem megy annyit.
Elgondolkodtató...
Erre bemutatsz egy 300-ra fúrt gépet, ami még lejtőn sem megy annyit.
Elgondolkodtató...
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Tuning
A felvételben nincs trükk, de valóban lejtőn megyek.
Eléggé dimbes-dombos erre a vidék, talán Tata felé jobb lett volna, de ott meg emelkedik.
Egyenesben is megy (ment) így egyébként, próbáltam már, csak akkor nemvolt kamera. De tényleg.
Eléggé dimbes-dombos erre a vidék, talán Tata felé jobb lett volna, de ott meg emelkedik.
Egyenesben is megy (ment) így egyébként, próbáltam már, csak akkor nemvolt kamera. De tényleg.
- plunk
- Simsonos
- Hozzászólások: 61
- Csatlakozott: 2010.10.10. 12:52
- MZ-d típusa: † ETZ250 DeLuxe †
- Tartózkodási hely: Budapest XI
Re: Tuning
OFF:Dénes írta:Nekem majdnem ment annyit. Sőt, még a láncvédő burkolat is rajta volt. És az elsőfék is befog kicsit. A többi nagyjából stimmelt. Gyári vezérlés, megszakítós deviszon' 300ccm.
A sebesség adatok valósak!
De ez trükkfelvétel. Tatabányai lejtőn nem érvényes a mérés.
ON
Üdv.
plunk
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Tuning
Szia! Ez kis MZ-hez van, a 250-eseken nem tudod megfaragni a főtengelyt ilyen módon! Ez működik, amúgy, az endúróm blokkja így van megcsinálva!
Szépen veszi a lapot!
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Tuning
Az még csak tervben van, nem készül. A listámon még vannak előtte dolgok.Atilla írta:A motorról tudom, hogy nem a tiéd. A forgótárcsa-porlasztó kombóról hittem azt, hogy ez már a készülő fordított hengeres rettenethez készül!csikin írta:Atilla, ne érts félre, nem az én motorom van a képeken amiket feltöltöttem
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Tuning
Nekem majdnem ment annyit. Sőt, még a láncvédő burkolat is rajta volt. És az elsőfék is befog kicsit. A többi nagyjából stimmelt. Gyári vezérlés, megszakítós deviszon' 300ccm.
A sebesség adatok valósak!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=BXR0VbMA ... re=related[/youtube]
A sebesség adatok valósak!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=BXR0VbMA ... re=related[/youtube]
- Atilla
- versenyző
- Hozzászólások: 521
- Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
- MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
- Tartózkodási hely: Tokod
Re: Tuning
A motorról tudom, hogy nem a tiéd. A forgótárcsa-porlasztó kombóról hittem azt, hogy ez már a készülő fordított hengeres rettenethez készül!csikin írta:Atilla, ne érts félre, nem az én motorom van a képeken amiket feltöltöttem
- Atilla
- versenyző
- Hozzászólások: 521
- Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
- MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
- Tartózkodási hely: Tokod
Re: Tuning
Már én is hallottam olyan emberről aki látott már olyan embert akinek a szomszédjának ennyit ment az MZ, de erre azért nem vennék mérget, nekem még sose ment annyit széria ETZ...Dénes írta:OFF:
Legolcsóbb, legeredményeseb tuning:
-szépen be kell járatni a motort
-gyújtást be kell állítani
-karbit be kell állítani
-gumikat felfújni
-láncot megkenni
-csapágyak forogjanak
-fékek ne fogjanak be
-műszereket esetleg lekötni
-jó olajat kell használni
Ráhasalni a tankra és máris megy 140et egy MZ.
Én erre módszerre esküszök.
ON:
Lehet, hogy csak fogyókúráznom kéne?
Viszont a láncot nem megkenni kell, hanem a tokot levenni! Az sokat ér, ezzel a km óra kikötés is megoldódott!
egyébként a legolcsóbb/legegyszerűbb a ccm tuning.
Ezért azt nem csinálom...
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Atilla 2010.12.07. 22:30-kor.
- Stravkó
- Long Vehicle
- Hozzászólások: 1269
- Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Tuning
Az sem baj,ha a pilóta 40 kilós!Dénes írta:OFF:
Legolcsóbb, legeredményeseb tuning:
-szépen be kell járatni a motort
-gyújtást be kell állítani
-karbit be kell állítani
-gumikat felfújni
-láncot megkenni
-csapágyak forogjanak
-fékek ne fogjanak be
-műszereket esetleg lekötni
-jó olajat kell használni
Ráhasalni a tankra és máris megy 140et egy MZ.
Én erre módszerre esküszök.
ON:
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Szinter, pipa!!!
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Tuning
na végre már valaki aki osztja a véleményemetDénes írta: ...
-szépen be kell járatni a motort
...
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Tuning
Atilla, ne érts félre, nem az én motorom van a képeken amiket feltöltöttem
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Tuning
OFF:
Legolcsóbb, legeredményeseb tuning:
-szépen be kell járatni a motort
-gyújtást be kell állítani
-karbit be kell állítani
-gumikat felfújni
-láncot megkenni
-csapágyak forogjanak
-fékek ne fogjanak be
-műszereket esetleg lekötni
-jó olajat kell használni
Ráhasalni a tankra és máris megy 140et egy MZ.
Én erre módszerre esküszök.
ON:
Legolcsóbb, legeredményeseb tuning:
-szépen be kell járatni a motort
-gyújtást be kell állítani
-karbit be kell állítani
-gumikat felfújni
-láncot megkenni
-csapágyak forogjanak
-fékek ne fogjanak be
-műszereket esetleg lekötni
-jó olajat kell használni
Ráhasalni a tankra és máris megy 140et egy MZ.
Én erre módszerre esküszök.
ON:
- Atilla
- versenyző
- Hozzászólások: 521
- Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
- MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
- Tartózkodási hely: Tokod
Re: Tuning
csikin írta:Ha már egyszer megbízhatóvá is akarod tenni az ügyesen átfaragott motorod, akkor nem egy "hagyományos" szikráztató jár neki
Hát te nagyon nyomod, az enyém szerény gép lesz ehhez képest!
Kíváncsi leszek rá, ha elkészül!
Bambinak ígértem Agárdon az én készülő hengeremről pár képet.
Hát íme:
(Sajnos elég rosszak, fényképezőm nincs, a telefonom meg ennyire képes)
A kipufogó oldali tuning
A 6 felömlő belefaragva...
A dugó hozzáalakítva...
És végül a megmunkált henger és a megmunkált dugattyú. Már csak az éleket kéne letörni, hengerfejet átalakítani. Na meg persze össze kéne rakni, bekarburálni és húzni a gázt
Ez a 6 felömlős projekt!
Egy 5 felömlős már 1,5 szezont működött a TS-en, jelenleg is azzal megy. És nem is akárhogyan.
Ennek ellenére Bambinak igaza volt, nem érdemes több felömlővel szórakozni. Nagyon érzékeny cucc. Még ez sincs kész, de már most tudom, hogy a legközelebbi tuningom teljesen más lesz...
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Tuning
Ha már egyszer megbízhatóvá is akarod tenni az ügyesen átfaragott motorod, akkor nem egy "hagyományos" szikráztató jár neki
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Tuning
hú bazze... mindjárt berosálok...
de akkor sem a "hagyományos gyújtások" közül való...
de akkor sem a "hagyományos gyújtások" közül való...
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Tuning
képet róla.
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Tuning
Hát a helyén.conus írta:na de hol van ilyenkor a gyújtás?csikin írta:Nem zavar az a szívónyílás semmit le kell vakolni és elfelejteni:) Henger megfordítás pedig amellett hogy szokatlan és jól néz ki, előnyös hatása van a kipuff hőháztartására.
- Forrest
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 186
- Csatlakozott: 2008.05.21. 11:27
- MZ-d típusa: RD 350
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Re: Tuning
Valami Vespán pedig úgy van megcsinálva ha minden igaz, hogy maga a főtengely "sonka" vezérel.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég