Olajok (hajtómû, 2T... )
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
igen volt szerelve uj csapágyak lettek bele véve meg szimeringek 20 évet állt kb apámtól örököltem szárazon olaj nélkül tökéletesen huzottt a mostz meg nem huzzzaa a kuplungot (még nemjárt a motorja a felujitás óta)
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Volt szerelve is?Vagy csak állítva lett?erdos95 írta:Sziasztok!
Egy ts 250/1 sel rendelkezem minden bevan állitva a kuplungnál és szárazon muködött is a kuplung több olajat töltöttem bele elsőre de leeresztettem már (80W-90 Valvoline) de most valamiért csúsdzik a kuplung hózom és m,int a halottnak a csók valaki tudna segiteni mit tudok tenni?
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Sziasztok!
Egy ts 250/1 sel rendelkezem minden bevan állitva a kuplungnál és szárazon muködött is a kuplung több olajat töltöttem bele elsőre de leeresztettem már (80W-90 Valvoline) de most valamiért csúsdzik a kuplung hózom és m,int a halottnak a csók valaki tudna segiteni mit tudok tenni?
Egy ts 250/1 sel rendelkezem minden bevan állitva a kuplungnál és szárazon muködött is a kuplung több olajat töltöttem bele elsőre de leeresztettem már (80W-90 Valvoline) de most valamiért csúsdzik a kuplung hózom és m,int a halottnak a csók valaki tudna segiteni mit tudok tenni?
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
prista 2t extrát a falubeli kúton vettem 1290 ft/literjét és kib.szottul jó. be is vagyok tárazva 3 flakonnal, ráadásul van rajta 2dl-enként rublika is 



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1427
- Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
- MZ-d típusa: BMW R1100RT
- Tartózkodási hely: Dabas
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Nekem is bevált a sprint.
Mostanában úgy szoktam, hogy veszek egy doboz sprintet és egy doboz motul scooter expert 2T-t és összeöntöm őket.
Mostanában úgy szoktam, hogy veszek egy doboz sprintet és egy doboz motul scooter expert 2T-t és összeöntöm őket.

- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Nekem is ez a tapasztalatom az olajjal kapcsolatban.
Nem tudom, valamiért ez az ár maradt meg bennem. Mindig a kúton veszem, ami útba esik a shell kút felé.
De ahogy néztem tényleg nincs nagyon 1500 alatt...

Nem tudom, valamiért ez az ár maradt meg bennem. Mindig a kúton veszem, ami útba esik a shell kút felé.

De ahogy néztem tényleg nincs nagyon 1500 alatt...

"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Máté
- versenyző
- Hozzászólások: 675
- Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
- MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
- Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Én ahol eddig láttam és vettem mindehol 1490,- volt. de ha tudsz helyet akkor ki vele.KILL3R etz írta:A Sprint az 1300Ft nem?Ugyanazok a jellemzők...
![]()

- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2856
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
~ 30 -35 ezer km-t ment a motor ezzel a felállással. Utána lett megfúrva +1-re. Ezután már a "jó" szlovák 2T olajat használtam, mert a Duna túloldalán tankoltam hosszú-hosszú évekig.Atilla írta:Hát, ez tény.
És hogy bírta a motor hosszútávon ezt a kiképzést?
A kiput kb 70000 km után égettem ki először.
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
A Sprint az 1300Ft nem?
Ugyanazok a jellemzők...




"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- yofo
- versenyző
- Hozzászólások: 680
- Csatlakozott: 2008.01.29. 20:54
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Én sokat használtam ,soha nem volt semmi baj vele , és az ára is kedvező . Nem füstöl vele a motor , és a kipufogó vége sem olajosodik , (1:50) . Ami szokatlan volt az , hogy nincs megszínezve , és ha be kevered nem igazán látszik a benzin szinén . Stravi jóvoltából az unix-nél szoktam venni . 

Powered by Bambi MZ ts 250/1
- Máté
- versenyző
- Hozzászólások: 675
- Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
- MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
- Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
sziasztok!
használta valaki ezt az olajat: Repsol moto sintetico 2t? most az olajshop-nál lehet 1900ft-ért kapni. eddig mol sprint 2t-t használtam, elvileg tanusítványok alapján ugyan annyira jó. kérdés hogy kinek mi a tapasztalata vele? köszi
használta valaki ezt az olajat: Repsol moto sintetico 2t? most az olajshop-nál lehet 1900ft-ért kapni. eddig mol sprint 2t-t használtam, elvileg tanusítványok alapján ugyan annyira jó. kérdés hogy kinek mi a tapasztalata vele? köszi
- Atilla
- versenyző
- Hozzászólások: 521
- Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
- MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
- Tartózkodási hely: Tokod
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Hát, ez tény.kiszsebi írta:Mert volt 2 db 200l-es hordóval.Atilla írta:...Egyébként mi értelme volt? Nem lehetett kapni 2t olajat, vagy nagyon drága volt?
Egyébként az ingyérnél minden drágább
És hogy bírta a motor hosszútávon ezt a kiképzést?
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2856
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Mert volt 2 db 200l-es hordóval.Atilla írta:...Egyébként mi értelme volt? Nem lehetett kapni 2t olajat, vagy nagyon drága volt?
Egyébként az ingyérnél minden drágább

Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
a régi arol 2t olaj sárgásbarnás volt, leginkább a most kapható mol sprintre emlékeztet az állaga is meg a szaga is. 



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Atilla
- versenyző
- Hozzászólások: 521
- Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
- MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
- Tartózkodási hely: Tokod
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Nekem jó világ volt régen, apám évekig Barkas-val járt. Valamiért 1:40-es normához kapta az olajat, ő meg 1:50-ben keverte. Tele volt a garázs Arol 2t-vel. Az a régi jófajta behegesztett tetejű műanyag flakonban.
Évekig öntöttem a kismotorokba, majd később a 250/1-be mire elfogyott, de nem emlékszem rá milyen szaga volt.
Motorolajjal soha nem próbálkoztam.
Egyébként mi értelme volt? Nem lehetett kapni 2t olajat, vagy nagyon drága volt?
Évekig öntöttem a kismotorokba, majd később a 250/1-be mire elfogyott, de nem emlékszem rá milyen szaga volt.
Motorolajjal soha nem próbálkoztam.
Egyébként mi értelme volt? Nem lehetett kapni 2t olajat, vagy nagyon drága volt?
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2856
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
igen. volt idő, amikor mdc-vel jártunk. kis benzinben elkevertük alaposan, majd mehetett a tankba. de gyorsan ki kellett fogyasztani, mert 2-3 nap alatt leülepedett. később gázolajat is adalékoltunk, így lassabb volt az ülepedés (1 hétnél tovább sosem maradt a tankban az anyag, így ennél hosszabb időre nincs tapasztalatAtilla írta:Egyáltalán oldódik benzinben?

Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- Atilla
- versenyző
- Hozzászólások: 521
- Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
- MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
- Tartózkodási hely: Tokod
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Egyáltalán oldódik benzinben?
- yofo
- versenyző
- Hozzászólások: 680
- Csatlakozott: 2008.01.29. 20:54
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Máté válaszához még annyit tennék hozzá , hogy környezetvédelmi szempontokból sem legjobb a sima motorolaj.kisbocsi írta:Üdv!
Egy balfasz kérdés:
Tesóm kérdezte, hogy miért nem jó pl egy autóba való olaj a mi 2 ütemű csodánk benzinhez való keveréséhez?
Konkrét választ nem tudtam adni, hablatyoltam valamit a nem megfelelő kenésről, de mi az ennél korrektebb megfogalmazás?

A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára yofo 2011.01.03. 17:09-kor.
Powered by Bambi MZ ts 250/1
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2856
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Inkább az a probléma, hogy az önkeveredése nem megfelelő, leül a tank aljára, mert nem keveredik el a benzinnel.Máté írta:A kenés se lenne megfelelő, de a legnagyobb bak az, hogy az autó olaj nem arra való hogy elégjen. Nem ég annyira jól mint a 2t olaj, ezért nagyon hamar eldugulna a kipufogó, másrészt a henger és a dugattyú se érzené jól magát. Szerintem.kisbocsi írta:Üdv!
...miért nem jó pl egy autóba való olaj a mi 2 ütemű csodánk benzinhez való keveréséhez?
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- Máté
- versenyző
- Hozzászólások: 675
- Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
- MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
- Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
A kenés se lenne megfelelő, de a legnagyobb bak az, hogy az autó olaj nem arra való hogy elégjen. Nem ég annyira jól mint a 2t olaj, ezért nagyon hamar eldugulna a kipufogó, másrészt a henger és a dugattyú se érzené jól magát. Szerintem.kisbocsi írta:Üdv!
Egy balfasz kérdés:
Tesóm kérdezte, hogy miért nem jó pl egy autóba való olaj a mi 2 ütemű csodánk benzinhez való keveréséhez?
Konkrét választ nem tudtam adni, hablatyoltam valamit a nem megfelelő kenésről, de mi az ennél korrektebb megfogalmazás?
- kisbocsi
- matekzokni
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2008.03.13. 12:28
- Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Üdv!
Egy balfasz kérdés:
Tesóm kérdezte, hogy miért nem jó pl egy autóba való olaj a mi 2 ütemű csodánk benzinhez való keveréséhez?
Konkrét választ nem tudtam adni, hablatyoltam valamit a nem megfelelő kenésről, de mi az ennél korrektebb megfogalmazás?
Egy balfasz kérdés:
Tesóm kérdezte, hogy miért nem jó pl egy autóba való olaj a mi 2 ütemű csodánk benzinhez való keveréséhez?
Konkrét választ nem tudtam adni, hablatyoltam valamit a nem megfelelő kenésről, de mi az ennél korrektebb megfogalmazás?
- festékes
- bajnok
- Hozzászólások: 772
- Csatlakozott: 2010.02.23. 09:09
- MZ-d típusa: ts250/1
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
[quote="Boge"]Hali!
A MOL termékei közt találsz olyat, hogy Hydro SA 15.
Enyémbe is ez van
A MOL termékei közt találsz olyat, hogy Hydro SA 15.
Enyémbe is ez van

- Boge
- versenyző
- Hozzászólások: 683
- Csatlakozott: 2010.03.20. 21:52
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251
- Tartózkodási hely: Becsehely
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Hali!
A MOL termékei közt találsz olyat, hogy Hydro SA 15.
"gépjárművek folyadéktöltésű lengéscsillapítóinak feltöltésére szolgáló hidraulikus munkafolyadék".
Ezen termék ára: 1.495,- Ft.
A MOL termékei közt találsz olyat, hogy Hydro SA 15.
"gépjárművek folyadéktöltésű lengéscsillapítóinak feltöltésére szolgáló hidraulikus munkafolyadék".
Ezen termék ára: 1.495,- Ft.
"nem letudni akarom az utat, hanem gyönyörködni benne"
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
ja és olajcserekor érdemes a lyuggatott tárcsát is cserélni 



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2167
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
15W a tuti egy kis acél pogácsával megspékelve a rugó tetejét! 

- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
előző hsz-emben olvashatod én 10w castrol olajat dobtam bele príma lett vele aszem 230 mililiter / szár.redocstomi írta:Helló!
Milyen olaj való 250-es ETZ első teleszkópba?
Kösz
- redocstomi
- biciklis
- Hozzászólások: 42
- Csatlakozott: 2008.06.12. 13:46
- Tartózkodási hely: Körmend
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Helló!
Milyen olaj való 250-es ETZ első teleszkópba?
Kösz
Milyen olaj való 250-es ETZ első teleszkópba?
Kösz
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Ma garázdálokdtam 1 Re-cord os boltban :d eredménye:
-10W-s villa olaj castrol
-Repsol láncspray
Record 2T olaj API TC JASO FC Van rá felvésve nem tudom baj e hogy ez zöld? végülis ez csak szín Semy Synthetic.
Ha valakinek van ezzel a record olajjal tapasztalata akkor kérem ossza meg milyen arányban a legjobb?
-10W-s villa olaj castrol
-Repsol láncspray
Record 2T olaj API TC JASO FC Van rá felvésve nem tudom baj e hogy ez zöld? végülis ez csak szín Semy Synthetic.
Ha valakinek van ezzel a record olajjal tapasztalata akkor kérem ossza meg milyen arányban a legjobb?
- Seri19
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 157
- Csatlakozott: 2009.10.21. 02:00
- MZ-d típusa: MZ Etz 251
- Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Nekem a 10w40nél melegen nem emel ki rendesen a kuplung, és emiatt nehéz kapcsolni a sebeségeket. Szóval ezért csere lessz már csak egy szép napos délután kéneMáté írta:Régebben írtam hogy lecserélem az olajat 10w40 motorolajra. Megcsináltam és múltkor teszteltem kicisit: sokkal finomabb a váltó, nem ragad a kuplung, szóval minden tekintetben jobb. csak ajánlani tudom: castrol actevo 10w40 4t. 2500ft, szóval ez sem drága de legalább jó a váltónak és a kuplungnak is.

- Máté
- versenyző
- Hozzászólások: 675
- Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
- MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
- Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Régebben írtam hogy lecserélem az olajat 10w40 motorolajra. Megcsináltam és múltkor teszteltem kicisit: sokkal finomabb a váltó, nem ragad a kuplung, szóval minden tekintetben jobb. csak ajánlani tudom: castrol actevo 10w40 4t. 2500ft, szóval ez sem drága de legalább jó a váltónak és a kuplungnak is.
- MiszterQ
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 273
- Csatlakozott: 2010.01.31. 12:57
- MZ-d típusa: ETZ 250, BMW F650ST
- Tartózkodási hely: Pápa
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Csatlakozok a 80w90 táborhoz. Régebben német Finke márkájút tettem, most MOL Hykomolt. Mindkettő jó óccsó 

Relax, don't do it
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
kiszsebi írta:is? még kinek?Andrá$ írta:nekem is 90w90 van benne
Úh bocsánat elírtam 80w90 akart lenni

"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2856
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
is? még kinek?Andrá$ írta:nekem is 90w90 van benne
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
nekem is 90w90 van benne 

"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
helyesSeri19 írta:Én is azt fogok rakni sztem bele.nova001155 írta: Biztos azért hogy kezdjük elölről :d
Én 80w 90 es mol hykomolt használok ti mit

- Seri19
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 157
- Csatlakozott: 2009.10.21. 02:00
- MZ-d típusa: MZ Etz 251
- Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Én is azt fogok rakni sztem bele.nova001155 írta:Biztos azért hogy kezdjük elölről :dFriggyes Mester írta:Ezt a kérdést tényleg feltetted, úgy hogy eddig erról folyt a vita?
Én 80w 90 es mol hykomolt használok ti mit

- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Biztos azért hogy kezdjük elölről :dFriggyes Mester írta:Ezt a kérdést tényleg feltetted, úgy hogy eddig erról folyt a vita?
Én 80w 90 es mol hykomolt használok ti mit

- Krepp
- bajnok
- Hozzászólások: 970
- Csatlakozott: 2009.01.31. 00:51
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 SF
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Ezt a kérdést tényleg feltetted, úgy hogy eddig erról folyt a vita?
Belső nélküli első külső hátsó belsővel..
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
- kisbocsi
- matekzokni
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2008.03.13. 12:28
- Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Üdv!
Tudnátok tanácsot adni?
Olajcsere lesz a gépemen, és szeretnék neki valami jobbféle anyagot adni...
Mit javasoltok?
Ha esetleg a bocsi.balazs@sade.hu emilre írnátok meg, nagyon megköszönném, mert mostanában nagyon keveset vagyok fent.
Előre is köszi
Tudnátok tanácsot adni?
Olajcsere lesz a gépemen, és szeretnék neki valami jobbféle anyagot adni...
Mit javasoltok?
Ha esetleg a bocsi.balazs@sade.hu emilre írnátok meg, nagyon megköszönném, mert mostanában nagyon keveset vagyok fent.
Előre is köszi
- young boys
- versenyző
- Hozzászólások: 545
- Csatlakozott: 2010.09.30. 20:22
- MZ-d típusa: MZ ETZ 125/150
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Én spec nem tudom milyen olaj van az enyémben de nekem a kuplungom úgy 1/4 kiengedés után kezd fogni és 3/4 után valamivel fejezi be a kiemelést.Máté írta:Lehet hogy hülye kérdés de hogy kéne fognia a kuplungnak? Csak mert ha autókból és más motorokból indulok ki akkor az utolsó harmadban kéne fognia. Ha az utolsó harmadig fog akkor megcsúszhat nem? Vagy én gondolom rosszul?conus írta: egy kérdés: hogy fog a kuplungod?
ahogy engeded vissza a kart, az utolsó harmadban hirtelen fog, vagy ahogy engeded vissza fokozatosan fog az utolsó harmadig?![]()
Vagyis magyarra leforditva


És nem csúszik meg jól egyenletesen adagolható...
Két fajta motoros van:
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
- Seri19
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 157
- Csatlakozott: 2009.10.21. 02:00
- MZ-d típusa: MZ Etz 251
- Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Találtam egy ilyet tök véletlenül: http://www.bigbikeshop.hu/termek/503
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Nekem meg fogalmam sincs, majd legközelebb megnézem
Mindenesetre nem csúszik és nem ugrik, nagyon szépen adagolható...

Mindenesetre nem csúszik és nem ugrik, nagyon szépen adagolható...
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- Máté
- versenyző
- Hozzászólások: 675
- Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
- MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
- Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Lehet hogy hülye kérdés de hogy kéne fognia a kuplungnak? Csak mert ha autókból és más motorokból indulok ki akkor az utolsó harmadban kéne fognia. Ha az utolsó harmadig fog akkor megcsúszhat nem? Vagy én gondolom rosszul?conus írta:egy kérdés: hogy fog a kuplungod?Alfa írta:Érdekes módon nekem 80w90 van (és volt mindig), és a kuplung 1 ujjas, a váltó soha még csak nem is kattan (csak 1be rakva), 95%ban megtalálja az ürest, állás közben is. Lamellák sose ragadnak, hidegen kb 100al kisebb az alapjárat ha 1 ben van és kuplungolok épp, mint üresben.
Tegyük hozzá, Bambi rakta össze az egészet.
nem olaj, hanem szerelésfüggőek ezek a dolgok. Az biztos, hogy gyárilag semmi bajának nem kéne lennie.
ahogy engeded vissza a kart, az utolsó harmadban hirtelen fog, vagy ahogy engeded vissza fokozatosan fog az utolsó harmadig?![]()
- Gaszika
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 182
- Csatlakozott: 2010.09.28. 18:58
- MZ-d típusa: Mz ETZ 125
- Tartózkodási hely: Kaposvár
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Nekem 10W-40 van benn és az utolsó harmadba hirtelen kezd el fogni...conus írta:egy kérdés: hogy fog a kuplungod?Alfa írta:Érdekes módon nekem 80w90 van (és volt mindig), és a kuplung 1 ujjas, a váltó soha még csak nem is kattan (csak 1be rakva), 95%ban megtalálja az ürest, állás közben is. Lamellák sose ragadnak, hidegen kb 100al kisebb az alapjárat ha 1 ben van és kuplungolok épp, mint üresben.
Tegyük hozzá, Bambi rakta össze az egészet.
nem olaj, hanem szerelésfüggőek ezek a dolgok. Az biztos, hogy gyárilag semmi bajának nem kéne lennie.
ahogy engeded vissza a kart, az utolsó harmadban hirtelen fog, vagy ahogy engeded vissza fokozatosan fog az utolsó harmadig?![]()

- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
egy kérdés: hogy fog a kuplungod?Alfa írta:Érdekes módon nekem 80w90 van (és volt mindig), és a kuplung 1 ujjas, a váltó soha még csak nem is kattan (csak 1be rakva), 95%ban megtalálja az ürest, állás közben is. Lamellák sose ragadnak, hidegen kb 100al kisebb az alapjárat ha 1 ben van és kuplungolok épp, mint üresben.
Tegyük hozzá, Bambi rakta össze az egészet.
nem olaj, hanem szerelésfüggőek ezek a dolgok. Az biztos, hogy gyárilag semmi bajának nem kéne lennie.
ahogy engeded vissza a kart, az utolsó harmadban hirtelen fog, vagy ahogy engeded vissza fokozatosan fog az utolsó harmadig?




10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Máté
- versenyző
- Hozzászólások: 675
- Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
- MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
- Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Pont 15w40-et fogok beletenni. sajnos ez ami most benne van nagyon rossz, alig lehet így használni a motort. kiváncsi leszek mi lesz az eredmény. majd írok a tapasztalatokról.Seri19 írta:Mire cseréled? Nekem 15w40 van benne és az is szar. Most akarok bele 80w90et tenni.Máté írta: Nekem az előző 150-es etzben volt 80w90-es hajtóműolaj, és volt hogy 1-2fokban motoroztam és jó volt a váltó. most hogy 10fokban mentem máris rosszabb volt a 251-ben. hétvégén fogom lecserélni, kiváncsi vagyok milyen lesz.
bár ennél csak jobb lehet...
- Seri19
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 157
- Csatlakozott: 2009.10.21. 02:00
- MZ-d típusa: MZ Etz 251
- Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Mire cseréled? Nekem 15w40 van benne és az is szar. Most akarok bele 80w90et tenni.Máté írta:Nekem az előző 150-es etzben volt 80w90-es hajtóműolaj, és volt hogy 1-2fokban motoroztam és jó volt a váltó. most hogy 10fokban mentem máris rosszabb volt a 251-ben. hétvégén fogom lecserélni, kiváncsi vagyok milyen lesz.Alfa írta:Érdekes módon nekem 80w90 van (és volt mindig), és a kuplung 1 ujjas, a váltó soha még csak nem is kattan (csak 1be rakva), 95%ban megtalálja az ürest, állás közben is. Lamellák sose ragadnak, hidegen kb 100al kisebb az alapjárat ha 1 ben van és kuplungolok épp, mint üresben.
Tegyük hozzá, Bambi rakta össze az egészet.
nem olaj, hanem szerelésfüggőek ezek a dolgok. Az biztos, hogy gyárilag semmi bajának nem kéne lennie.
bár ennél csak jobb lehet...
- Máté
- versenyző
- Hozzászólások: 675
- Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
- MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
- Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Nekem az előző 150-es etzben volt 80w90-es hajtóműolaj, és volt hogy 1-2fokban motoroztam és jó volt a váltó. most hogy 10fokban mentem máris rosszabb volt a 251-ben. hétvégén fogom lecserélni, kiváncsi vagyok milyen lesz.Alfa írta:Érdekes módon nekem 80w90 van (és volt mindig), és a kuplung 1 ujjas, a váltó soha még csak nem is kattan (csak 1be rakva), 95%ban megtalálja az ürest, állás közben is. Lamellák sose ragadnak, hidegen kb 100al kisebb az alapjárat ha 1 ben van és kuplungolok épp, mint üresben.
Tegyük hozzá, Bambi rakta össze az egészet.
nem olaj, hanem szerelésfüggőek ezek a dolgok. Az biztos, hogy gyárilag semmi bajának nem kéne lennie.
bár ennél csak jobb lehet...
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Én is ezeket a bajokat tapasztalom két kezem munkája van benneAlfa írta:Érdekes módon nekem 80w90 van (és volt mindig), és a kuplung 1 ujjas, a váltó soha még csak nem is kattan (csak 1be rakva), 95%ban megtalálja az ürest, állás közben is. Lamellák sose ragadnak, hidegen kb 100al kisebb az alapjárat ha 1 ben van és kuplungolok épp, mint üresben.
Tegyük hozzá, Bambi rakta össze az egészet.
nem olaj, hanem szerelésfüggőek ezek a dolgok. Az biztos, hogy gyárilag semmi bajának nem kéne lennie.

Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot], Google [Bot] valamint 1 vendég