OFFDénes írta:A 125 a főfúvóka kapcsán volt emlegetve. Nova félrebeszélt...mint te.
biztos a saját motorja után ment vagy karburátort szerelt
ON
OFFDénes írta:A 125 a főfúvóka kapcsán volt emlegetve. Nova félrebeszélt...mint te.
Igazatok van én is előszór meglepődtem(az alkatrész neve tűfúvóka"és eddig nem is tudtam van e jelentősége) a méreteken azt hitem mindegyikbe egyforma"(25 éves MZ szerelgetés után)de valóban van itt is különbség érdemes odafigyelni erre is,én vagyok az intő példa erre ezért is írtam le nektek.Dénes írta:Egyik se. Az az, amibe a főfúvóka van belecsavarva. Az a hosszú cucc amiben a tű mozog.
Na ki nyert?
Ezen a képen pl a 23-as.
HarántfurattalDénes írta:Egyik se. Az az, amibe a főfúvóka van belecsavarva. Az a hosszú cucc amiben a tű mozog.
Na ki nyert?
Akkor bocsánat azt hittem a főfúkárol beszél.Friggyes Mester írta:De ha jól értem ő az alapjárati fúvókáról beszél(=tű fúvóka)
aszzem 45ös
A 250-esbe a gyári méret 125kupi írta:Ma kiderült a turpisság:szétszedtem a karbit teljesen és a tűfúvóka" 70-es volt benne ami szerintem a 250 es méret,kicseréltem 65-re(125-150 be ez van)és láss csodát tökéletes.Tényleg igaz a mondás minden motor a gyári méretekkel a tökéletes"nem érdemes házilag okoskodni.Fel is hívtam az ismerősömet ő úgy emlékszik régen egy fiatal"motorostársa adta neki a tanácsot:cseréld ki 65-70re jobban fog menni...Hát nem lett igaza.kupi írta:Üdv egyik ismerősöm rám hagyományozott"egy príma alig használt BVF 24 es karbit(ez már két csavaros alapjárat állító csavarral) amit ma fel is szereltem,az úszó szint tökéletes a fő fúvoka95 a sublertű középen szépen indul és fél gázig tökéletes vele bár hiába rakom máshova jobb nem lesz a 150-es TS aztán félgáz után fulladás.Mi lehet az oka? A saját karbim is ilyen BVF24 es de abban 100 as a főfúvóka azzal szépen húz végig lehet itt a bibi? Szerintem az az 5 nem számíthat ennyit,vagy esetleg valakinek tipp? Előre is köszönöm.
Ma kiderült a turpisság:szétszedtem a karbit teljesen és a tűfúvóka" 70-es volt benne ami szerintem a 250 es méret,kicseréltem 65-re(125-150 be ez van)és láss csodát tökéletes.Tényleg igaz a mondás minden motor a gyári méretekkel a tökéletes"nem érdemes házilag okoskodni.Fel is hívtam az ismerősömet ő úgy emlékszik régen egy fiatal"motorostársa adta neki a tanácsot:cseréld ki 65-70re jobban fog menni...Hát nem lett igaza.kupi írta:Üdv egyik ismerősöm rám hagyományozott"egy príma alig használt BVF 24 es karbit(ez már két csavaros alapjárat állító csavarral) amit ma fel is szereltem,az úszó szint tökéletes a fő fúvoka95 a sublertű középen szépen indul és fél gázig tökéletes vele bár hiába rakom máshova jobb nem lesz a 150-es TS aztán félgáz után fulladás.Mi lehet az oka? A saját karbim is ilyen BVF24 es de abban 100 as a főfúvóka azzal szépen húz végig lehet itt a bibi? Szerintem az az 5 nem számíthat ennyit,vagy esetleg valakinek tipp? Előre is köszönöm.
Benzinszint rendben? Légszűrő tiszta?kupi írta:Én is gondoltam már erre de a gyári adat is 95-ös fúvókát ír.De azért köszi ha más nem lesz kipróbálom egy 100as al is.
Én is gondoltam már erre de a gyári adat is 95-ös fúvókát ír.De azért köszi ha más nem lesz kipróbálom egy 100as al is.kiszsebi írta:Az az 5 qrv@ sokat tud számítanikupi írta:... Szerintem az az 5 nem számíthat ennyit,vagy esetleg valakinek tipp? Előre is köszönöm.
Az az 5 qrv@ sokat tud számítanikupi írta:... Szerintem az az 5 nem számíthat ennyit,vagy esetleg valakinek tipp? Előre is köszönöm.
Azt befolyásolja, hogy egységnyi levegőhöz több vagy kevesebb benzin legyen keverve, vagyis dúsítani, ill szegényíteni tudod vele a keveréket terhelési tartományban.balintmz írta:sziasztok.
olvasgattam itt a kommenteket és elöjött a sublertü. Mit befolyásol hogy a tü milyen magasan van? (olvastam a karbis dolgot csak most kapásbol nem vágom)
Ja és még annyit hogy állitottam az alapjáratot és hiába tekertem ki a csavart nem met fel a fordulat. aztán totál kitekertem és szivogatta vissza vákum. ez függhet a tü magasságátol?
csatos karbom van, ott külön járaton megy az alapjárat. gondoltam hogy koszos lenne de nem találtam benne semmit :S
Köszi a segitségeket. Ha rájövök közben megirom
150-es ETZ, lelkiismeretes sajátkezű nagygenerál után, átlag fogyasztás városon kívül 180 cm magas, 65 kg-os pilótával 3,5 liter körül 100 km-entakzol írta:Információt kérek Tőletek a kis ETZ fogyasztásával kapcsolatban. Városon kívül, túrázásnál milyen fogyasztási adatokat mértetek, milyen beállításon van a részterheléstű stb.
Sok helyen, és sokat kérdezek, de kezdő 125-ös ETZ-s vagyok,és sok mindennel szeretnék legalább a saját szintemen tisztában lenni. Különben nagy örömmel motorozok vele, és a motorral való foglalatosság is ínyemre van.
Üdvözlet.: Takzol
Én két 125-ös ETZ-t hajtottam a cégnél /menetlevél norma stb/ 3.5l volt megadva 4 litert fogyasztott egy személlyel mentem általában.takzol írta:Információt kérek Tőletek a kis ETZ fogyasztásával kapcsolatban. Városon kívül, túrázásnál milyen fogyasztási adatokat mértetek, milyen beállításon van a részterheléstű stb.
Sok helyen, és sokat kérdezek, de kezdő 125-ös ETZ-s vagyok,és sok mindennel szeretnék legalább a saját szintemen tisztában lenni. Különben nagy örömmel motorozok vele, és a motorral való foglalatosság is ínyemre van.
Üdvözlet.: Takzol
Fogyasztás: volt, hogy 2,5, de volt, hogy 5,5 literre jöttem ki százon. Ez függ attól, hogy a csuklód mennyire merev. Na meg a súlyodtól, a széltől... Szóval soktól.takzol írta:Információt kérek Tőletek a kis ETZ fogyasztásával kapcsolatban. Városon kívül, túrázásnál milyen fogyasztási adatokat mértetek, milyen beállításon van a részterheléstű stb.
Sok helyen, és sokat kérdezek, de kezdő 125-ös ETZ-s vagyok,és sok mindennel szeretnék legalább a saját szintemen tisztában lenni. Különben nagy örömmel motorozok vele, és a motorral való foglalatosság is ínyemre van.
Üdvözlet.: Takzol
Nem lehet, hogy kicsit sokat kap?matt1989 írta:Hali!
Az lenne a kérdésem, hogy természetes jelenség az, ha hideg motornál beindítás után magasabb az alapjárat, mint bemelegedve?
Körülbelül 300-500 fordulat/perc különbség van a hideg és meleg motor között, de az alapjárat mindkét esetben egyenletes.
Talán a tűszelepet kéne ellenőrizni, illetve a benzinszintet.MiszterQ írta:Sziasztok!
Lenne 1 kérdésem. Mai nap észleltem, hogyha megyek a müzüvel, akkor megállás után ott virít egy kis benzin a blokk tetején, a karbi túlfolyóból került oda. Ezzel együtt a gép nehezen indul melegen (szivató nélkül vagy azzal se).
Mi a diagnosis?
Köszi üdv Q.
Lehet csak sok már benne a km-er szerintem nincs komoly gondja .MiszterQ írta:Ha megindul, akkor megy rendesen valamint hidegen is jól indul szivatóval 3-4 rúgás.nova001155 írta: Hú akkor nagy a baj azonnal add nekem ingyen javíthatatlan.
Viccet félretéve lehet a karbitömítés adta meg magát azért került oda az a kis benzin nekem is odaszokott kerülni .
Nehezen indul nézted a gyertyaképet abból megtudod sok vagy kevés az anyag. amúgy megy rendesen ? Ha egyszer megindul.
Ha megindul, akkor megy rendesen valamint hidegen is jól indul szivatóval 3-4 rúgás.nova001155 írta:Hú akkor nagy a baj azonnal add nekem ingyen javíthatatlan.MiszterQ írta:Sziasztok!
Lenne 1 kérdésem. Mai nap észleltem, hogyha megyek a müzüvel, akkor megállás után ott virít egy kis benzin a blokk tetején, a karbi túlfolyóból került oda. Ezzel együtt a gép nehezen indul melegen (szivató nélkül vagy azzal se).
Mi a diagnosis?
Köszi üdv Q.
Viccet félretéve lehet a karbitömítés adta meg magát azért került oda az a kis benzin nekem is odaszokott kerülni .
Nehezen indul nézted a gyertyaképet abból megtudod sok vagy kevés az anyag. amúgy megy rendesen ? Ha egyszer megindul.
Hú akkor nagy a baj azonnal add nekem ingyen javíthatatlan.MiszterQ írta:Sziasztok!
Lenne 1 kérdésem. Mai nap észleltem, hogyha megyek a müzüvel, akkor megállás után ott virít egy kis benzin a blokk tetején, a karbi túlfolyóból került oda. Ezzel együtt a gép nehezen indul melegen (szivató nélkül vagy azzal se).
Mi a diagnosis?
Köszi üdv Q.
Tegnap elött néztem az egyik TV csatornán(DW)Friggyes Mester írta:Igen az etanol jól old...
első szűrőm 30000 km
második szűrőm 2000 km, majd : etanol tesztüzem 2. napján
Én részemről sódert és benzint(már etanolt is) használok sok rázással
A szikrás baromságot meg felejtsétek el....
Időnként nekem is sinál ilyet nagy hidegben. Elindítom ahogy Te is írtad, elkezed pöfögni de nem veszi a gázt és leáll. Utána ugyanígy beíndítom és minden oké. Nem tudom miért csinálja ezt, de csak hidegben van így, melegben sohasem.Ricsi414 írta:Gyors segítséget kérek a T. Szakértő Uraktól!
1980-as TS 250/1. Karbi felújítva: új főfúvóka,új úszó,ultra precízen beállítva,új tüszelep,minden lik,alkatrész aranytisztára pucolva,kifújva,stb.
Indítás az MZ Szent Biblia szerint:szivatóval,gyújtás nélkül kettő rúgás,harmadikra gyújtás reá és indul.Ezután pöfög párat,de nem pörög föl és a gázadásra sem reagál,majd lefullad. Új benzincső van rajta,vadonat benzincsap és ugyanilyen külső szűrő.Ha lekapom a csövet és nyitom a csapot látszólag normálisan jön a nyál...
Amikor van elég idöm rugdalni,egy idő után szépen elkapja az alapjáratot és lehet vele kimenni a világból.Száz fölött megy,nem akadozik,jól húz....
Ezek után feltenném a nap kérdését: MI A TÚRÓ BAJA VAN????
A mofakeres szénkefe csak arra jó, hogy lekoptassa a forgórész csúszógyűrűit!Ricsi414 írta:Na akkor ráteszek egy lapáttal.Ha megyek vele és üzem meleg,akkor minden perfekt.Pirosnál gyönyörü alap,bár lehet hogy az 1300 körüli sok,leállítás után elsöre indul és azonnal felveszi az alapgázt...
Elektronikus gond biztos kizárt? Ugyanis alapon sürün világlik a töltés lámpa.Jövö heti vásárlási tervek között uj szénkefék is szerepelnek...
1000 pár százas fordulaton nem baj hogyha kivillan a töltés lámpa.Ricsi414 írta:Na akkor ráteszek egy lapáttal.Ha megyek vele és üzem meleg,akkor minden perfekt.Pirosnál gyönyörü alap,bár lehet hogy az 1300 körüli sok,leállítás után elsöre indul és azonnal felveszi az alapgázt...
Elektronikus gond biztos kizárt? Ugyanis alapon sürün világlik a töltés lámpa.Jövö heti vásárlási tervek között uj szénkefék is szerepelnek...
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég