Az Alföld III. esős körülményei és az az előtti pénteki, alapos motormosásnak köszönhetően
ismét ,,vizes karburátoros,vizes gyújtásos" túrában volt részem
Szétszedtem a gyújtás elektronika fekete dobozát, amit előzőleg már jól kiszigeteltem szilóval, ez a szigetelőanyag sem vált be, elengedett a felülettől, beengedte a vizet. Belül vízcseppek, párás panel látványa fogadott.
Indulni indult a motor tőle, ment is gyújtáskihagyás nélkül, a ~3800-4200 ford.szám tartományt kivéve. Egyenletes tempónál a jelenség nem jelentkezett! Csak mikor odahúztam neki. Tippeltem a vizes karburátorra, hogy csak egy bizonyos vákumra szippantja fel a vizet a súber tetejéről, és alóla, mert itt is találtam vizet, nem keveset, de az úszóház vízmentes volt. A gáz és szivató bowden alsó végén vadiúj szigetelő gumi van, elvileg ott nem mehet be víz, de akkor hol
Minden esetre a gyújtás dobozt alaposan kiszárítottam kompresszorral & hőlégfúvóval, majd a doboz rögzítőgumik eltávolítása után, furatait le celluxoztam, és kiszámoltam hogy ~150ml műgyanta fér el a dobozban az elektronika körül
Bekevertem a ,,lét" és beletöltöttem a dobozba, színültig!
Ezzel a +oldással remélhetőleg víz alatt is motorozhatok, ha elég gázt húzok, és nem engedem visszaesni a furdulatot
Sub-ee mondja: ,,Meg ha valaki barkácsolni szeretne, akkor jobb egy kész panelből kiindulni amit tud építgetni a maga kedvére."
Én mondom: Ez így van!
