
egyébként itt lehet nézelődni:
http://www.mzclubhungary.com/index.php? ... &Itemid=18
30-40 év távlatából azonban ezek csak iránymutató adatok szerintem. Ki kell próbálgatni minden lehetséges beállítással. Sok idő és jónéhány fúvóka kell hozzá.
Szerintem úgy értette hogy érdemesebb csak a tartót berakni azon elég nagy a luk :dDénes írta:Akkor már be se tekerd a fúvókát.
ásványi olajat használj, az keveredik jól. Főfuvi ~30%-kal nagyobb kell.Friggyes Mester írta:a gyújtást hagytam...
egyelőre csak annyi akartam elérni hogy szívató nélkül mennyen..
úgyhogy a fő fúvit bővítgettem...durvább módszerekkel
Felül terhelés alatt dadog de eszeveszetten gyorsul
viszont rájöttem:::A gyertyaképnek etanolnál egész más képen kell kinéznie..
Még van mit játszani az biztos, de ígéretes...
Te tiszta etanollal nyomtad? mert ha igen, és jó volt a benzines fűfuvi akkor én vagyok helikopter...(Mondjuk nekem 2000 környékén is stabil..)
Az olajom(ami volt ithon Csak pelyhessen gevergett a "pálinkába", kicsit tejes lett de ülepedett úgyhogy kell jobb megoldás...
Tesztelni jó volt....
Ezek szerint ez még az. A bowden még a gyári szürke színű. Akkor ideiglenesen ez a gyűrűs megoldás fog menni. Trophy hogy viselkedik egy 250-es ETZ karbival?Dénes írta:Ez a "bowdennel állítom az alapjáratot" típusó karbi? Nézd, sok variácó nincs:
-rövidebb bowden (veszel egy új komplettet)
-hosszabb külső bowdenház - esetleg beletoldassz egy gyűrűt a karbihoz vagy a gázkarhoz
-hosszabb csavart kell szerezni a karbi tetjére
Csatos karbi?balintmz írta:sziasztok.
Az a gondom hogy nem tudom állitani az alapgázt a karburátoromon. Már levettem a szerelési utmutatót ahhoz a fajtához, szétszedtem, kitakaritottam (nem volt koszos) de nem lehet állitani csak a bowden spanolásával
Ui: Örülök hogy ujra müködik az oldal. Köszönöm a segitséget, Bálintmz
Attól a szűrőtől kéne tartaléknak lennie.KrisszETZ251 írta: Én is vettem olyan csapot, de aztán elhánytam magamat tőle és inkább felújítottam a DDR-t. Ha lecsavartod a kis fekete kupakot alul, nincs benne semmi, pedig ott egy szűrőnek kellene lennie.
Nandor írta:Nekem is ugyanez a problémám a csappal.kiszsebi írta:Na szóval egy rejtély (még mindig):
nincs tartalékom. De nem azért, mert nem folyik le a benzin tartalékon, hanem azért, mert a csap normál állásában is tökig leürül a tank. Kiszedtem a csapot, a cső benne van, szűrő is, belefújva rendben is van. Viszont beszerelve mégsem jó.
Mofakeres MZ benzincsap
Már vettem másikat is, ugyanaz a helyzet.
Nekem is ugyanez a problémám a csappal.kiszsebi írta:Na szóval egy rejtély (még mindig):
nincs tartalékom. De nem azért, mert nem folyik le a benzin tartalékon, hanem azért, mert a csap normál állásában is tökig leürül a tank. Kiszedtem a csapot, a cső benne van, szűrő is, belefújva rendben is van. Viszont beszerelve mégsem jó.
Mofakeres MZ benzincsap
Már vettem másikat is, ugyanaz a helyzet.
nem, nem abba. csap állásából is következikKILL3R etz írta:kiszsebi!
Nem lehet, hogy a másik lyukba kéne a cső? Így hirtelen...
A barkács topicban jól kiveséztük ezt a témát régebben!Ott keresddKázmér írta:Nah hali!
Eljött Pátkáról hozzám egy Mz szaki, hogy megszakértse a gépemet. szétszedtük a karbit, azt mondta, hogy minden rendben van, a régi tűszelepet szétkaptuk, ki fogom tisztítani és visszarakni.
A másik kifogása az volt, hogy régi a benzin, már 2 éve ott áll a tankban. A szerelő szerint olyan gázolaj szaga volt, és hogy egyáltalán nem tesz neki jót...
A tankot leeresztettem, viszont most látom, hogy eléggé rozsdás...szeretném megkérdezni, hogy ti hogyan takarítanátok ki?
Nekem anno ki is esett az a tüske,emiatt felakadt a súber,mindjárt rekordfordulaton bömbölt a gépzonafa írta:Kázmér írta:Sziasztok!
ETZ-150-es Bvf karbi.
Kipucoltam, összeraktam..karbi tuti fullos (Tajwani karbifelújítószettel szerelve)
Beállítottam, tegnap mentem a vassal 25 km-t...az alapjáratot kissé dúsnak éreztem, döcögős volt.
Erre ma, úgy, hogy hozzá se nyúltam már nem müxik.
Nem először csinál ilyet a karbi, most minden egyes út előtt szedjem szét, rakjam össze???
Hol ronthatom vajon el???? Kurva ideges vagyok már.....
(alapjáraton kívül teljesen normálisan megy)
Szia!
Lehet,hogy hüleség amit mondok,de én is valahogy így szívtam . Nálam visszacsúszott (csúszik) állandóan az a kis tüske,ami megvezeti a súbert,és nem hagyja elfordulni.Ezért ment el az alapjáratom,és nem tudtam normális benzin-levegő arányt beállítani.Ettől függetlenül tök jól ment a gép. Pont ma szedtem szét a karbit,mert nem volt jó az úszószint(elromlott a benzincsap tömítőgumi is,és csöpögött a benya),és most is vissza volt csúszva , úgyhogy csak napok kérdése volt,hogy újra ne legyen alapjárat.
Ami a képeken van az nem bizti,hogy azt kapod,lásd Zsakfos kolléga kálváriáját.Kázmér írta:Kösz bambi, h szóltál...
Itt is lehet kapni csak az árak mások....
http://e-motorparts.addel.hu/products.p ... 19&count=3
A Tajwani BVF 7.813 Huf
A Német Bing 25.000 Huf
De igazából nem látok kép alapján különbséget a Bingek között...
Valakinek van tapasztalata bármelyikkel?
Kázmér írta:Sziasztok!
ETZ-150-es Bvf karbi.
Kipucoltam, összeraktam..karbi tuti fullos (Tajwani karbifelújítószettel szerelve)
Beállítottam, tegnap mentem a vassal 25 km-t...az alapjáratot kissé dúsnak éreztem, döcögős volt.
Erre ma, úgy, hogy hozzá se nyúltam már nem müxik.
Nem először csinál ilyet a karbi, most minden egyes út előtt szedjem szét, rakjam össze???
Hol ronthatom vajon el???? Kurva ideges vagyok már.....
(alapjáraton kívül teljesen normálisan megy)
Kerestem a kézikönyven de nemtaláltam nemvoltam elég alapos nyilvan. Keverési arány is nem kell neki kicsit olajosabb most 1:40 keverék van benne mehet bele az 50 es is nyugodtan ?Alfa írta:A szervizkonyvben szerepel a normal meret: 125
A bejarato meret pedig elvileg nem letezik, ugyanugy kell mint a normal (keveresi arany is!!)
Ezek kínaiakKázmér írta:Azon gondolkoztam, hogy veszek egy új karbit.
A BING-ekről mi a véleményetek?
Az Et Bike-nál egy 10-ért lehet kapni BING-et is, meg BVF-et is...
http://etbike.com/index.php?productID=4343
http://etbike.com/index.php?productID=4337
Én is próbáltam taiwanit (talán Kensei vagy valami hasonló) de csak a fúvóka volt belőle használható. Nézd meg a tűszelepet, lehet hogy nem zár rendesen. Ettől is dúsúlhat a keverék. Nekem eresztett.Kázmér írta:Sziasztok!
ETZ-150-es Bvf karbi.
Kipucoltam, összeraktam..karbi tuti fullos (Tajwani karbifelújítószettel szerelve)
Beállítottam, tegnap mentem a vassal 25 km-t...az alapjáratot kissé dúsnak éreztem, döcögős volt.
Erre ma, úgy, hogy hozzá se nyúltam már nem müxik.
Nem először csinál ilyet a karbi, most minden egyes út előtt szedjem szét, rakjam össze???
Hol ronthatom vajon el???? Kurva ideges vagyok már.....
(alapjáraton kívül teljesen normálisan megy)
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég