Üzemanyagellátás
- Krepp
- bajnok
- Hozzászólások: 970
- Csatlakozott: 2009.01.31. 00:51
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 SF
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Vizsga előtt néztem át, cseréltem is ezt azt...
teszteltem gumicsonk nélkül is és a szűrő rendszerrel jobb volt...(ezek szerint fog is) mert kevesebb levegőt kapott..
teszteltem gumicsonk nélkül is és a szűrő rendszerrel jobb volt...(ezek szerint fog is) mert kevesebb levegőt kapott..
Belső nélküli első külső hátsó belsővel..
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Szerintem a levegrendszert nézd át. Úgy értem, nem kap sok levegőt? Gumicső illeszkedik rendesen? Nincs megrepedezve? Légszűrőház tömítései, légszűrő minden oké?
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Üzemanyagellátás
Szerintem úgy értette hogy érdemesebb csak a tartót berakni azon elég nagy a luk :dDénes írta:Akkor már be se tekerd a fúvókát.
- Krepp
- bajnok
- Hozzászólások: 970
- Csatlakozott: 2009.01.31. 00:51
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 SF
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Ez vicces mert ma a tesztet így fejeztem be....( a tartó bent volt..)
De azért az már sok...de nyélgázon (tanult angol azt mondaná:)
Impressive !
Ez a 300 adik hozzászólásom....
De azért az már sok...de nyélgázon (tanult angol azt mondaná:)
Impressive !

Ez a 300 adik hozzászólásom....
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Krepp 2010.10.10. 20:08-kor.
Belső nélküli első külső hátsó belsővel..
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Akkor már be se tekerd a fúvókát. 

- Krepp
- bajnok
- Hozzászólások: 970
- Csatlakozott: 2009.01.31. 00:51
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 SF
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
30%???
Van egy verseny szerelő haverom(autó) vele dumálgattam erről...
nekem(első tesztek!) a 300% környéki bővítés jött be, de az igazság valahol 200-250 környékén lehet...
Tudni kell hogy én nem utcára tervezek(eddig) hanem versenyre...
Az alapjáratit én nem tudom drasztikusan bővíteni mert ahhoz már a porlasztót kell alakítani(nem bing!)
Most szólok, nem kellenek a megjegyzések a szabálykövetésemet illetően....

Van egy verseny szerelő haverom(autó) vele dumálgattam erről...
nekem(első tesztek!) a 300% környéki bővítés jött be, de az igazság valahol 200-250 környékén lehet...
Tudni kell hogy én nem utcára tervezek(eddig) hanem versenyre...
Az alapjáratit én nem tudom drasztikusan bővíteni mert ahhoz már a porlasztót kell alakítani(nem bing!)
Most szólok, nem kellenek a megjegyzések a szabálykövetésemet illetően....


Belső nélküli első külső hátsó belsővel..
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2852
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Üzemanyagellátás
ásványi olajat használj, az keveredik jól. Főfuvi ~30%-kal nagyobb kell.Friggyes Mester írta:a gyújtást hagytam...
egyelőre csak annyi akartam elérni hogy szívató nélkül mennyen..
úgyhogy a fő fúvit bővítgettem...durvább módszerekkel
Felül terhelés alatt dadog de eszeveszetten gyorsul
viszont rájöttem:::A gyertyaképnek etanolnál egész más képen kell kinéznie..
Még van mit játszani az biztos, de ígéretes...
Te tiszta etanollal nyomtad? mert ha igen, és jó volt a benzines fűfuvi akkor én vagyok helikopter...(Mondjuk nekem 2000 környékén is stabil..)
Az olajom(ami volt ithon Csak pelyhessen gevergett a "pálinkába", kicsit tejes lett de ülepedett úgyhogy kell jobb megoldás...
Tesztelni jó volt....
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
3/4 rész etanollal mentem. Én az alapjáratit növelném drasztikusan.
A szaga viszont tök állat volt.
Az meg más kérdés, hogy szimmering mennyire bírja... Egy hosszútávú teszt kéne.
A szaga viszont tök állat volt.

Az meg más kérdés, hogy szimmering mennyire bírja... Egy hosszútávú teszt kéne.
- Krepp
- bajnok
- Hozzászólások: 970
- Csatlakozott: 2009.01.31. 00:51
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 SF
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
a gyújtást hagytam...
egyelőre csak annyi akartam elérni hogy szívató nélkül mennyen..
úgyhogy a fő fúvit bővítgettem...
durvább módszerekkel
Felül terhelés alatt dadog de eszeveszetten gyorsul
viszont rájöttem:::A gyertyaképnek etanolnál egész más képen kell kinéznie..
Még van mit játszani az biztos, de ígéretes...
Te tiszta etanollal nyomtad? mert ha igen, és jó volt a benzines fűfuvi akkor én vagyok helikopter...(Mondjuk nekem 2000 környékén is stabil..)
Az olajom(ami volt ithon Csak pelyhessen gevergett a "pálinkába", kicsit tejes lett de ülepedett úgyhogy kell jobb megoldás...
Tesztelni jó volt....
egyelőre csak annyi akartam elérni hogy szívató nélkül mennyen..
úgyhogy a fő fúvit bővítgettem...

Felül terhelés alatt dadog de eszeveszetten gyorsul
viszont rájöttem:::A gyertyaképnek etanolnál egész más képen kell kinéznie..
Még van mit játszani az biztos, de ígéretes...
Te tiszta etanollal nyomtad? mert ha igen, és jó volt a benzines fűfuvi akkor én vagyok helikopter...(Mondjuk nekem 2000 környékén is stabil..)
Az olajom(ami volt ithon Csak pelyhessen gevergett a "pálinkába", kicsit tejes lett de ülepedett úgyhogy kell jobb megoldás...
Tesztelni jó volt....
Belső nélküli első külső hátsó belsővel..
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Igen, és az jelzi, hogy benzinhez kicsit nagy. Merthogy etanollal ment mint a disznó 4ezer felett.
Előgyújtást variáltál?
Előgyújtást variáltál?
- Krepp
- bajnok
- Hozzászólások: 970
- Csatlakozott: 2009.01.31. 00:51
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 SF
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Fő fúvókát úgy hagytad?
Belső nélküli első külső hátsó belsővel..
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Mesélj róla mit változtattál és hogy megy a motor?
Nálam jobban pörgött (6ezer felett még simán húzott), de alul nem ment. És nem kezdtem nagyon állítgatni semmit. Azt sem néztem, hogy olajjal hogy keveredik, csak beletöltöttem.
Egy nagyonsokkal nagyobb alapjáratival biztos jól menne. Meg ahogy néztem a benzines üzemre kitapasztalt előgyújtás sem tetszik neki, mert kopogósan, keményen járt. Azt toligálni kell, meg kitökölni.
Nálam jobban pörgött (6ezer felett még simán húzott), de alul nem ment. És nem kezdtem nagyon állítgatni semmit. Azt sem néztem, hogy olajjal hogy keveredik, csak beletöltöttem.

Egy nagyonsokkal nagyobb alapjáratival biztos jól menne. Meg ahogy néztem a benzines üzemre kitapasztalt előgyújtás sem tetszik neki, mert kopogósan, keményen járt. Azt toligálni kell, meg kitökölni.
- Krepp
- bajnok
- Hozzászólások: 970
- Csatlakozott: 2009.01.31. 00:51
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 SF
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Jelentem elértem a 100% etanolos állapotot..
(finomítgatás még kell, és fogyasztás mérés is)
Csak besötétedett és eldugolt a benzincsapom(a tankon belüli része)


(finomítgatás még kell, és fogyasztás mérés is)
Csak besötétedett és eldugolt a benzincsapom(a tankon belüli része)
Belső nélküli első külső hátsó belsővel..
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
- pviktor
- biciklis
- Hozzászólások: 32
- Csatlakozott: 2010.10.07. 16:36
- MZ-d típusa: MZ ES 250/2
- Tartózkodási hely: Kőröstetétlen
Re: Üzemanyagellátás
Ezek szerint ez még az. A bowden még a gyári szürke színű. Akkor ideiglenesen ez a gyűrűs megoldás fog menni. Trophy hogy viselkedik egy 250-es ETZ karbival?Dénes írta:Ez a "bowdennel állítom az alapjáratot" típusó karbi? Nézd, sok variácó nincs:
-rövidebb bowden (veszel egy új komplettet)
-hosszabb külső bowdenház - esetleg beletoldassz egy gyűrűt a karbihoz vagy a gázkarhoz
-hosszabb csavart kell szerezni a karbi tetjére
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Ez a "bowdennel állítom az alapjáratot" típusó karbi? Nézd, sok variácó nincs:
-rövidebb bowden (veszel egy új komplettet)
-hosszabb külső bowdenház - esetleg beletoldassz egy gyűrűt a karbihoz vagy a gázkarhoz
-hosszabb csavart kell szerezni a karbi tetjére
-rövidebb bowden (veszel egy új komplettet)
-hosszabb külső bowdenház - esetleg beletoldassz egy gyűrűt a karbihoz vagy a gázkarhoz
-hosszabb csavart kell szerezni a karbi tetjére
- pviktor
- biciklis
- Hozzászólások: 32
- Csatlakozott: 2010.10.07. 16:36
- MZ-d típusa: MZ ES 250/2
- Tartózkodási hely: Kőröstetétlen
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok. Ma megvettem életem első MZ-ét, egy ES 250/2-est. Hogy tudnék rajta alapjáratot állítani, ha a karburátor tetején már a csavar teljesen ki van tekerve? És a karburátoron csak levegőcsavar van!
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Csatos karbi?balintmz írta:sziasztok.
Az a gondom hogy nem tudom állitani az alapgázt a karburátoromon. Már levettem a szerelési utmutatót ahhoz a fajtához, szétszedtem, kitakaritottam (nem volt koszos) de nem lehet állitani csak a bowden spanolásával
Ui: Örülök hogy ujra müködik az oldal. Köszönöm a segitséget, Bálintmz
-Akkor a bowdennek legyen holtjátéka.
-CO-csavart 2.5 fordulatot kihajtod
-fordulatszabályzó csavart (könyvben keringtetett levegő csavar néven fut) 4 fordulatot kihajtod
-berugod a vasat
-finomhangolod a beállításokat (ahogy a könyvbe is le van irva).
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Re: Üzemanyagellátás
sziasztok.
Az a gondom hogy nem tudom állitani az alapgázt a karburátoromon. Már levettem a szerelési utmutatót ahhoz a fajtához, szétszedtem, kitakaritottam (nem volt koszos) de nem lehet állitani csak a bowden spanolásával
Ui: Örülök hogy ujra müködik az oldal. Köszönöm a segitséget, Bálintmz
Az a gondom hogy nem tudom állitani az alapgázt a karburátoromon. Már levettem a szerelési utmutatót ahhoz a fajtához, szétszedtem, kitakaritottam (nem volt koszos) de nem lehet állitani csak a bowden spanolásával

Ui: Örülök hogy ujra müködik az oldal. Köszönöm a segitséget, Bálintmz
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
de miért nem újítjátok fel az eredeti csapokat?
strabanc belső szűrőt tesztek rá, ami 1 cm-el hosszabb, és értelem szerűen 1 cm-el hosszabbra cserélitek a benne levő csövet is. tipp gyanánt mondtam.

strabanc belső szűrőt tesztek rá, ami 1 cm-el hosszabb, és értelem szerűen 1 cm-el hosszabbra cserélitek a benne levő csövet is. tipp gyanánt mondtam.





10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
-
- biciklis
- Hozzászólások: 45
- Csatlakozott: 2007.07.18. 13:34
- MZ-d típusa: ETZ-150, CB 500
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Re: Üzemanyagellátás
Igazad van, nem sok az a 20km.
A mofakeres fekete színű meg olyan, hogy koppig kifogy, és utána hiába tekered át tartalékra, elfogyott a benya.
Sztem a semmihez képest a 20km is jobb....
(Indulás előtt érdemes megnézni, h mennyi az anyag benne. Gyakorlott Mz-s szemmel megmondja, h elég-e a az anyag, vagy kút lesz belőle...
)
A mofakeres fekete színű meg olyan, hogy koppig kifogy, és utána hiába tekered át tartalékra, elfogyott a benya.
Sztem a semmihez képest a 20km is jobb....
(Indulás előtt érdemes megnézni, h mennyi az anyag benne. Gyakorlott Mz-s szemmel megmondja, h elég-e a az anyag, vagy kút lesz belőle...

Az Mz egy életstílus. Aki nem próbálta ki azért, aki meg ismeri azért pattanjon egy Ndk kétkerekû volánja mögé 

- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
valoban jo, csak baszott keves marad benne mikor tartalek allasba kell tenned, vagyis ha menet kozben azt veszed eszre, hogy tartalekra kell valtanod kb 20 km-en belul kell egy benzinkutat talalnod
-
- biciklis
- Hozzászólások: 45
- Csatlakozott: 2007.07.18. 13:34
- MZ-d típusa: ETZ-150, CB 500
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Voltam Fehérváron a Dankovicsnál,és lehet kapni Italy márkájú benzincsapot (ez a jó!)
1700 valamennyi pénz szóval nem is drága.
Egyébként a bolt korrekt az árakat tekintve, a boltos eléggé méla-bamba, de igazából nálam az ár a lényeg...
Voltam Fehérváron a Dankovicsnál,és lehet kapni Italy márkájú benzincsapot (ez a jó!)
1700 valamennyi pénz szóval nem is drága.
Egyébként a bolt korrekt az árakat tekintve, a boltos eléggé méla-bamba, de igazából nálam az ár a lényeg...
Az Mz egy életstílus. Aki nem próbálta ki azért, aki meg ismeri azért pattanjon egy Ndk kétkerekû volánja mögé 

- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Üdv Urak!
32-es torkú Bingről van valakinek tapasztalata?
Előre is köszi a válaszokat!
32-es torkú Bingről van valakinek tapasztalata?
Előre is köszi a válaszokat!
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
-
- biciklis
- Hozzászólások: 45
- Csatlakozott: 2007.07.18. 13:34
- MZ-d típusa: ETZ-150, CB 500
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Re: Üzemanyagellátás
Most Fehérváron vagyok, itt a Dankovics 08.22-ig zárva van, meglesem majd, h lehet-e nála kapni.
Szeptembertől meg Szegeden leszek (utolsó év az egyetemen), ott is ismerek pár boltot, majd megírom, hogy hol lehet kapni...
Tajwanit nem szeretnék venni, feleslegesen nem költöm a pénzt...
Szeptembertől meg Szegeden leszek (utolsó év az egyetemen), ott is ismerek pár boltot, majd megírom, hogy hol lehet kapni...

Tajwanit nem szeretnék venni, feleslegesen nem költöm a pénzt...
Az Mz egy életstílus. Aki nem próbálta ki azért, aki meg ismeri azért pattanjon egy Ndk kétkerekû volánja mögé 

- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Kázmér!
Én a Szigetszentmikósi börzén vettem az egyiket, a másikat meg szintén szszmiklósi szoci-moci boltban.
Én a Szigetszentmikósi börzén vettem az egyiket, a másikat meg szintén szszmiklósi szoci-moci boltban.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
-
- biciklis
- Hozzászólások: 45
- Csatlakozott: 2007.07.18. 13:34
- MZ-d típusa: ETZ-150, CB 500
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni, hogy hol lehet venni ilyen olasz csapot? (egyik netes áruháznál se láttam, csak az a-k-f.de-n)
Most újítom a tankot, tiszta rozsda volt, nomeg újra is festem...a régi DDR csap ami benne volt, lekaptam. Nem volt szűrője
Mondom WTF? az előző tulaj alkothatott, a karbi elé is én tettem egy szűrőt...akkor ezek szerint totál szűrő nélkül használta? B*zmeeeg](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Azt szeretném megkérdezni, hogy hol lehet venni ilyen olasz csapot? (egyik netes áruháznál se láttam, csak az a-k-f.de-n)
Most újítom a tankot, tiszta rozsda volt, nomeg újra is festem...a régi DDR csap ami benne volt, lekaptam. Nem volt szűrője

Mondom WTF? az előző tulaj alkothatott, a karbi elé is én tettem egy szűrőt...akkor ezek szerint totál szűrő nélkül használta? B*zmeeeg
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Az Mz egy életstílus. Aki nem próbálta ki azért, aki meg ismeri azért pattanjon egy Ndk kétkerekû volánja mögé 

- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
kiszsebi! és akiknek csap problémája van.
Próbáljatok olasz csapot szerezni. Az oldalába, az átlátszó vizzsák felett van az ITALY felirat benne.
Nekem mindkettőn az van, tökéletes. Csak a tartalék kevesebb, olyan 25-30 km-re elég. Óvatosan 35
Tökéletesen zár, szűr. 1500 Ft környékén vesztegetik.
Próbáljatok olasz csapot szerezni. Az oldalába, az átlátszó vizzsák felett van az ITALY felirat benne.
Nekem mindkettőn az van, tökéletes. Csak a tartalék kevesebb, olyan 25-30 km-re elég. Óvatosan 35

Tökéletesen zár, szűr. 1500 Ft környékén vesztegetik.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2852
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Tartalék
Attól a szűrőtől kéne tartaléknak lennie.KrisszETZ251 írta: Én is vettem olyan csapot, de aztán elhánytam magamat tőle és inkább felújítottam a DDR-t. Ha lecsavartod a kis fekete kupakot alul, nincs benne semmi, pedig ott egy szűrőnek kellene lennie.
Egyébként meg nincs DDR csapom...
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- KrisszETZ251
- Simsonos
- Hozzászólások: 92
- Csatlakozott: 2009.11.19. 19:07
- MZ-d típusa: ETZ 251 ETZ 250
- Tartózkodási hely: Szeged-Budapest
Re: Tartalék
Nandor írta:Nekem is ugyanez a problémám a csappal.kiszsebi írta:Na szóval egy rejtély (még mindig):
nincs tartalékom. De nem azért, mert nem folyik le a benzin tartalékon, hanem azért, mert a csap normál állásában is tökig leürül a tank. Kiszedtem a csapot, a cső benne van, szűrő is, belefújva rendben is van. Viszont beszerelve mégsem jó.
Mofakeres MZ benzincsap
Már vettem másikat is, ugyanaz a helyzet.
Én is vettem olyan csapot, de aztán elhánytam magamat tőle és inkább felújítottam a DDR-t. Ha lecsavartod a kis fekete kupakot alul, nincs benne semmi, pedig ott egy szűrőnek kellene lennie.
- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Tartalék
Nekem is ugyanez a problémám a csappal.kiszsebi írta:Na szóval egy rejtély (még mindig):
nincs tartalékom. De nem azért, mert nem folyik le a benzin tartalékon, hanem azért, mert a csap normál állásában is tökig leürül a tank. Kiszedtem a csapot, a cső benne van, szűrő is, belefújva rendben is van. Viszont beszerelve mégsem jó.
Mofakeres MZ benzincsap
Már vettem másikat is, ugyanaz a helyzet.
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2852
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Üzemanyagellátás
nem, nem abba. csap állásából is következikKILL3R etz írta:kiszsebi!
Nem lehet, hogy a másik lyukba kéne a cső? Így hirtelen...

Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
kiszsebi!
Nem lehet, hogy a másik lyukba kéne a cső? Így hirtelen...
Nem lehet, hogy a másik lyukba kéne a cső? Így hirtelen...

"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2852
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Tartalék
Na szóval egy rejtély (még mindig):
nincs tartalékom. De nem azért, mert nem folyik le a benzin tartalékon, hanem azért, mert a csap normál állásában is tökig leürül a tank. Kiszedtem a csapot, a cső benne van, szűrő is, belefújva rendben is van. Viszont beszerelve mégsem jó.
Mofakeres MZ benzincsap
Már vettem másikat is, ugyanaz a helyzet.
nincs tartalékom. De nem azért, mert nem folyik le a benzin tartalékon, hanem azért, mert a csap normál állásában is tökig leürül a tank. Kiszedtem a csapot, a cső benne van, szűrő is, belefújva rendben is van. Viszont beszerelve mégsem jó.
Mofakeres MZ benzincsap

Már vettem másikat is, ugyanaz a helyzet.
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- festékes
- bajnok
- Hozzászólások: 772
- Csatlakozott: 2010.02.23. 09:09
- MZ-d típusa: ts250/1
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Üzemanyagellátás
A barkács topicban jól kiveséztük ezt a témát régebben!Ott keresddKázmér írta:Nah hali!
Eljött Pátkáról hozzám egy Mz szaki, hogy megszakértse a gépemet. szétszedtük a karbit, azt mondta, hogy minden rendben van, a régi tűszelepet szétkaptuk, ki fogom tisztítani és visszarakni.
A másik kifogása az volt, hogy régi a benzin, már 2 éve ott áll a tankban. A szerelő szerint olyan gázolaj szaga volt, és hogy egyáltalán nem tesz neki jót...
A tankot leeresztettem, viszont most látom, hogy eléggé rozsdás...szeretném megkérdezni, hogy ti hogyan takarítanátok ki?

- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Olvass vissza, vagy keress. Már többször átbeszéltük, mindenkinek meg van a maga receptje. 

-
- biciklis
- Hozzászólások: 45
- Csatlakozott: 2007.07.18. 13:34
- MZ-d típusa: ETZ-150, CB 500
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Re: Üzemanyagellátás
Nah hali!
Eljött Pátkáról hozzám egy Mz szaki, hogy megszakértse a gépemet. szétszedtük a karbit, azt mondta, hogy minden rendben van, a régi tűszelepet szétkaptuk, ki fogom tisztítani és visszarakni.
A másik kifogása az volt, hogy régi a benzin, már 2 éve ott áll a tankban. A szerelő szerint olyan gázolaj szaga volt, és hogy egyáltalán nem tesz neki jót...
A tankot leeresztettem, viszont most látom, hogy eléggé rozsdás...szeretném megkérdezni, hogy ti hogyan takarítanátok ki?
Eljött Pátkáról hozzám egy Mz szaki, hogy megszakértse a gépemet. szétszedtük a karbit, azt mondta, hogy minden rendben van, a régi tűszelepet szétkaptuk, ki fogom tisztítani és visszarakni.
A másik kifogása az volt, hogy régi a benzin, már 2 éve ott áll a tankban. A szerelő szerint olyan gázolaj szaga volt, és hogy egyáltalán nem tesz neki jót...
A tankot leeresztettem, viszont most látom, hogy eléggé rozsdás...szeretném megkérdezni, hogy ti hogyan takarítanátok ki?
Az Mz egy életstílus. Aki nem próbálta ki azért, aki meg ismeri azért pattanjon egy Ndk kétkerekû volánja mögé 

- festékes
- bajnok
- Hozzászólások: 772
- Csatlakozott: 2010.02.23. 09:09
- MZ-d típusa: ts250/1
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Üzemanyagellátás
Nekem anno ki is esett az a tüske,emiatt felakadt a súber,mindjárt rekordfordulaton bömbölt a gépzonafa írta:Kázmér írta:Sziasztok!
ETZ-150-es Bvf karbi.
Kipucoltam, összeraktam..karbi tuti fullos (Tajwani karbifelújítószettel szerelve)
Beállítottam, tegnap mentem a vassal 25 km-t...az alapjáratot kissé dúsnak éreztem, döcögős volt.
Erre ma, úgy, hogy hozzá se nyúltam már nem müxik.
Nem először csinál ilyet a karbi, most minden egyes út előtt szedjem szét, rakjam össze???
Hol ronthatom vajon el???? Kurva ideges vagyok már.....
(alapjáraton kívül teljesen normálisan megy)
Szia!
Lehet,hogy hüleség amit mondok,de én is valahogy így szívtam . Nálam visszacsúszott (csúszik) állandóan az a kis tüske,ami megvezeti a súbert,és nem hagyja elfordulni.Ezért ment el az alapjáratom,és nem tudtam normális benzin-levegő arányt beállítani.Ettől függetlenül tök jól ment a gép. Pont ma szedtem szét a karbit,mert nem volt jó az úszószint(elromlott a benzincsap tömítőgumi is,és csöpögött a benya),és most is vissza volt csúszva , úgyhogy csak napok kérdése volt,hogy újra ne legyen alapjárat.


Re: Üzemanyagellátás
Ami a képeken van az nem bizti,hogy azt kapod,lásd Zsakfos kolléga kálváriáját.Kázmér írta:Kösz bambi, h szóltál...
Itt is lehet kapni csak az árak mások....
http://e-motorparts.addel.hu/products.p ... 19&count=3
A Tajwani BVF 7.813 Huf
A Német Bing 25.000 Huf
De igazából nem látok kép alapján különbséget a Bingek között...
Valakinek van tapasztalata bármelyikkel?
Csak akkor vegyél internetről,ha van vissza gari,ha nem azt kapod,mint amit te szeretnél.Amit az mzhez hirdetnek Binget,az általában jó karbi,ráadásul ehez fejlesztették.
Re: Üzemanyagellátás
Kázmér írta:Sziasztok!
ETZ-150-es Bvf karbi.
Kipucoltam, összeraktam..karbi tuti fullos (Tajwani karbifelújítószettel szerelve)
Beállítottam, tegnap mentem a vassal 25 km-t...az alapjáratot kissé dúsnak éreztem, döcögős volt.
Erre ma, úgy, hogy hozzá se nyúltam már nem müxik.
Nem először csinál ilyet a karbi, most minden egyes út előtt szedjem szét, rakjam össze???
Hol ronthatom vajon el???? Kurva ideges vagyok már.....
(alapjáraton kívül teljesen normálisan megy)
Szia!
Lehet,hogy hüleség amit mondok,de én is valahogy így szívtam . Nálam visszacsúszott (csúszik) állandóan az a kis tüske,ami megvezeti a súbert,és nem hagyja elfordulni.Ezért ment el az alapjáratom,és nem tudtam normális benzin-levegő arányt beállítani.Ettől függetlenül tök jól ment a gép. Pont ma szedtem szét a karbit,mert nem volt jó az úszószint(elromlott a benzincsap tömítőgumi is,és csöpögött a benya),és most is vissza volt csúszva , úgyhogy csak napok kérdése volt,hogy újra ne legyen alapjárat.
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Üzemanyagellátás
Kerestem a kézikönyven de nemtaláltam nemvoltam elég alapos nyilvan. Keverési arány is nem kell neki kicsit olajosabb most 1:40 keverék van benne mehet bele az 50 es is nyugodtan ?Alfa írta:A szervizkonyvben szerepel a normal meret: 125
A bejarato meret pedig elvileg nem letezik, ugyanugy kell mint a normal (keveresi arany is!!)
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
A szervizkonyvben szerepel a normal meret: 125
A bejarato meret pedig elvileg nem letezik, ugyanugy kell mint a normal (keveresi arany is!!)
A bejarato meret pedig elvileg nem letezik, ugyanugy kell mint a normal (keveresi arany is!!)
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Üzemanyagellátás
Megtundá valaki mondani hogy mekkora a bejárató főfúvóka meg a normál mérete? 30n2-5 karbinál
-
- biciklis
- Hozzászólások: 45
- Csatlakozott: 2007.07.18. 13:34
- MZ-d típusa: ETZ-150, CB 500
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Re: Üzemanyagellátás
Kösz bambi, h szóltál...
Itt is lehet kapni csak az árak mások....
http://e-motorparts.addel.hu/products.p ... 19&count=3
A Tajwani BVF 7.813 Huf
A Német Bing 25.000 Huf
De igazából nem látok kép alapján különbséget a Bingek között...
Valakinek van tapasztalata bármelyikkel?
Itt is lehet kapni csak az árak mások....
http://e-motorparts.addel.hu/products.p ... 19&count=3
A Tajwani BVF 7.813 Huf
A Német Bing 25.000 Huf
De igazából nem látok kép alapján különbséget a Bingek között...
Valakinek van tapasztalata bármelyikkel?
Az Mz egy életstílus. Aki nem próbálta ki azért, aki meg ismeri azért pattanjon egy Ndk kétkerekû volánja mögé 

Re: Üzemanyagellátás
Ezek kínaiakKázmér írta:Azon gondolkoztam, hogy veszek egy új karbit.
A BING-ekről mi a véleményetek?
Az Et Bike-nál egy 10-ért lehet kapni BING-et is, meg BVF-et is...
http://etbike.com/index.php?productID=4343
http://etbike.com/index.php?productID=4337
-
- biciklis
- Hozzászólások: 45
- Csatlakozott: 2007.07.18. 13:34
- MZ-d típusa: ETZ-150, CB 500
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Re: Üzemanyagellátás
Azon gondolkoztam, hogy veszek egy új karbit.
A BING-ekről mi a véleményetek?
Az Et Bike-nál egy 10-ért lehet kapni BING-et is, meg BVF-et is...
http://etbike.com/index.php?productID=4343
http://etbike.com/index.php?productID=4337
A BING-ekről mi a véleményetek?
Az Et Bike-nál egy 10-ért lehet kapni BING-et is, meg BVF-et is...
http://etbike.com/index.php?productID=4343
http://etbike.com/index.php?productID=4337
Az Mz egy életstílus. Aki nem próbálta ki azért, aki meg ismeri azért pattanjon egy Ndk kétkerekû volánja mögé 

Re: Üzemanyagellátás
Én is próbáltam taiwanit (talán Kensei vagy valami hasonló) de csak a fúvóka volt belőle használható. Nézd meg a tűszelepet, lehet hogy nem zár rendesen. Ettől is dúsúlhat a keverék. Nekem eresztett.Kázmér írta:Sziasztok!
ETZ-150-es Bvf karbi.
Kipucoltam, összeraktam..karbi tuti fullos (Tajwani karbifelújítószettel szerelve)
Beállítottam, tegnap mentem a vassal 25 km-t...az alapjáratot kissé dúsnak éreztem, döcögős volt.
Erre ma, úgy, hogy hozzá se nyúltam már nem müxik.
Nem először csinál ilyet a karbi, most minden egyes út előtt szedjem szét, rakjam össze???
Hol ronthatom vajon el???? Kurva ideges vagyok már.....
(alapjáraton kívül teljesen normálisan megy)
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Üdv Uraim!
Olyan esztergályosra lenne szükségem, aki elvállalna egy csatos karbi súberének megperselyezését.
Ha lehet Pest környékén, és elérhető áron.
Előre is köszi a válaszokat!
Olyan esztergályosra lenne szükségem, aki elvállalna egy csatos karbi súberének megperselyezését.
Ha lehet Pest környékén, és elérhető áron.

Előre is köszi a válaszokat!
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Máté
- versenyző
- Hozzászólások: 675
- Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
- MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
- Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.
Re: Üzemanyagellátás
Szerintem a probléma ez lehet. az ilyen felújító szettek sokszor inkább rontanak mint javítanak. még régebben próbálkoztam ilyennel, de nálam csak rontottak a helyzeten.Kázmér írta:Sziasztok!
karbi tuti fullos (Tajwani karbifelújítószettel szerelve)
szerintem próbálj meg eredeti alkatrészeket szerezni hozzá.
-
- biciklis
- Hozzászólások: 45
- Csatlakozott: 2007.07.18. 13:34
- MZ-d típusa: ETZ-150, CB 500
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
ETZ-150-es Bvf karbi.
Kipucoltam, összeraktam..karbi tuti fullos (Tajwani karbifelújítószettel szerelve)
Beállítottam, tegnap mentem a vassal 25 km-t...az alapjáratot kissé dúsnak éreztem, döcögős volt.
Erre ma, úgy, hogy hozzá se nyúltam már nem müxik.
Nem először csinál ilyet a karbi, most minden egyes út előtt szedjem szét, rakjam össze???
Hol ronthatom vajon el???? Kurva ideges vagyok már.....
(alapjáraton kívül teljesen normálisan megy)
ETZ-150-es Bvf karbi.
Kipucoltam, összeraktam..karbi tuti fullos (Tajwani karbifelújítószettel szerelve)
Beállítottam, tegnap mentem a vassal 25 km-t...az alapjáratot kissé dúsnak éreztem, döcögős volt.
Erre ma, úgy, hogy hozzá se nyúltam már nem müxik.
Nem először csinál ilyet a karbi, most minden egyes út előtt szedjem szét, rakjam össze???
Hol ronthatom vajon el???? Kurva ideges vagyok már.....
(alapjáraton kívül teljesen normálisan megy)
Az Mz egy életstílus. Aki nem próbálta ki azért, aki meg ismeri azért pattanjon egy Ndk kétkerekû volánja mögé 

- Seri19
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 157
- Csatlakozott: 2009.10.21. 02:00
- MZ-d típusa: MZ Etz 251
- Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület
Re: Üzemanyagellátás
Pont ezt mondtam én is hogy mire a fém pöcst a csapon megeszi a benga azalatt a tömítést már többször ki kel cserélni. Szóval sztem ha nincs lehetősége az embernek bronzból csináltatni vagy aluból akkor fölös vele bajlódni.conus írta:tél-leg? szerintem nyár van de mindegy.Seri19 írta: A tank is abból van. mmint vasból. amennyi idő alatt megeszi anyi idő alatt már 4szer cseréltél a csapban tömítést.![]()
3 éve rozsdamentesítettem a tankot üvegszilánkkal + rozsdamaróval, és még most is fémtiszta belül mindenhol. most kell cserélnem a 2. benzincsap tömítést a kar alatt. akkor most h van ez?![]()
amúgy ez a horganyzott csavar belseje 2 hét alatt megrozsdásodott az agresszív benzintől, holott a tank rozsdamentesítve volt az előbbi technikávalérdekes, nem
![]()
![]()
Amúgy meg nem hiszem el hogy fémtiszta a tankod belül 3 év után.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég