Kipufogó
-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 331
- Csatlakozott: 2007.08.19. 16:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250, XJ600
- Tartózkodási hely: Zalalövõ
Re: Kipufogó
Élőben hangos Rendőr szerint legalábbis
A lefelé fordított szimpatikusabb volt, mert úgy véltem, az utasnak gondot okozhat a fölfelé hajlítás. Meg nehezebb is lett volna elrendezni.
Szerk.: Kanyarban egyelőre nem ér le, nem mertem nagyon döntögetni, mert féltem rajta xD Sokkal jobban megy, mint eddig, úgyhogy óvatosan megyegetek vele.
Köszi a dicséretet
A lefelé fordított szimpatikusabb volt, mert úgy véltem, az utasnak gondot okozhat a fölfelé hajlítás. Meg nehezebb is lett volna elrendezni.
Szerk.: Kanyarban egyelőre nem ér le, nem mertem nagyon döntögetni, mert féltem rajta xD Sokkal jobban megy, mint eddig, úgyhogy óvatosan megyegetek vele.
Köszi a dicséretet
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Kipufogó
Ez hangos?
Mondjuk a vidi csalhat... Egyébként miért lefelé fordítottad a hangtompítót? Nem ér le kanyarban?
De ha viszi a 125-öt akkor jó lett!
Grat!
Mondjuk a vidi csalhat... Egyébként miért lefelé fordítottad a hangtompítót? Nem ér le kanyarban?
De ha viszi a 125-öt akkor jó lett!
Grat!
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 331
- Csatlakozott: 2007.08.19. 16:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250, XJ600
- Tartózkodási hely: Zalalövõ
Re: Kipufogó
Sziasztok!
Ma majdnem teljesen elkészült az első rezonátorom. 4900-5000 környékére lett hangolva (pontos adatok híján lett pontatlan). Készült videó is. Itt találjátok:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=csRV1tDIeXg[/youtube]
A rozsdásodás el lesz tüntetve Rendőrök szerint hangos picit, majd ha minden jól megy, lesz rá másik dob (cserélhető)
3000 környékéről (a fordulatszámmérőm nem jó ) már húz, és olyan 5000ig dolgozik. Az utángyártott kipufogónál mérföldekkel jobb, bár a hőn áhított nagyobb fordulat nem jött össze. Viszont gond nélkül viszi a 120-125öt. Ez viszont eredmény
Én elégedett vagyok vele Vélemény?
Ma majdnem teljesen elkészült az első rezonátorom. 4900-5000 környékére lett hangolva (pontos adatok híján lett pontatlan). Készült videó is. Itt találjátok:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=csRV1tDIeXg[/youtube]
A rozsdásodás el lesz tüntetve Rendőrök szerint hangos picit, majd ha minden jól megy, lesz rá másik dob (cserélhető)
3000 környékéről (a fordulatszámmérőm nem jó ) már húz, és olyan 5000ig dolgozik. Az utángyártott kipufogónál mérföldekkel jobb, bár a hőn áhított nagyobb fordulat nem jött össze. Viszont gond nélkül viszi a 120-125öt. Ez viszont eredmény
Én elégedett vagyok vele Vélemény?
- Perec
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 444
- Csatlakozott: 2008.07.13. 21:36
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Oh.
Re: Kipufogó
Ez piszok jól hangzik, van még ebből a csőből?
Az ára 17 lett?
Krómozott, horganyzott, festett vagy saválló?
Az ára 17 lett?
Krómozott, horganyzott, festett vagy saválló?
Alfa írta:Hát az enyém 5 ösben 3500-on jobban húz mint 4ben 5000en
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Hát az enyém 5 ösben 3500-on jobban húz mint 4ben 5000en
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
Re: Kipufogó
nem ismerem azt a kipufogót, de valószínű azért nem akar egy pontnál tovább pörögni, mert az a fordulat már kiesik a rezonancia tartományból. más vezetési stílus kell neki. kicsivel mielött megtorpan el kell váltani. minden bizonnyal váltás után is fog húzni mint az állat:)
Bokodi Áron- WARESZ
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2353
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
nahh felappplikaltam en is az uj csovet, nem sokat mentem meg vele, a tapasztalat: alul tenyleg jol megy hihetetlen de 5-ben 30 km/h sebesseggel is lehet vele cammogni ezerparszazas fordulaton es gazadasra onnan fokozatosan huz. felul nem sok valtozast erzek. 6000-tol viszont "bedadog" mintha ott besokallna, de majd nezem a gyertyakepet es utana karburalok
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Kipufogó
Nos.
Ma letettem legalulra a tűt, és alul mégjobb lett, eltűnt a "bakkecskézés" 50 környékéről. De úgy érzem felül még lenne benne tartalék... Még próbálkozok.
Ma letettem legalulra a tűt, és alul mégjobb lett, eltűnt a "bakkecskézés" 50 környékéről. De úgy érzem felül még lenne benne tartalék... Még próbálkozok.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Nah akkor legközelebb berakom a gyári méretet főfúvókából (125 a 130 helyett) és meglátjuk ott.
Ma mentem vele olyan 150 km-t, tapasztalatok: rötyögtetni remekül lehet vele, mint egy csopper , fent annyira nem akaródzik menni, de nem is gyengül el (mind1 hogy 4500 v 6500 a fordulat, nem fog már húzni túlzottan, csak lejtőn lefele).
Azon gondolkodok hosszabb áttétel kéne, mert a 3500-4000 fordulatot szereti, és most 90 nél ugye kicsit több mint 4000en van. Viszont simán bírná még, csak túlpörög. Mondjuk egy 6. fokozat is elférne . Ha tudná 100 körül ezzel a fordulattal (4k) már minden békés lenne. Erőből telne rá.
Szerpentines részek hegynek fel: az eddigi 70 km/h helyett 80 at is tud tartani a legtöbb szakaszon, és nincs is csőre húzva. Talán csak hosszú egyenes hegyi emelkedőkön zavaró a dolog és marad az "elgyengülés" érzése.
Jah és a csörgéseim és zörgéseim elmúltak a súber kivételével, de az elég jól elkülöníthető a többitől. Szép hangja lett
Ma mentem vele olyan 150 km-t, tapasztalatok: rötyögtetni remekül lehet vele, mint egy csopper , fent annyira nem akaródzik menni, de nem is gyengül el (mind1 hogy 4500 v 6500 a fordulat, nem fog már húzni túlzottan, csak lejtőn lefele).
Azon gondolkodok hosszabb áttétel kéne, mert a 3500-4000 fordulatot szereti, és most 90 nél ugye kicsit több mint 4000en van. Viszont simán bírná még, csak túlpörög. Mondjuk egy 6. fokozat is elférne . Ha tudná 100 körül ezzel a fordulattal (4k) már minden békés lenne. Erőből telne rá.
Szerpentines részek hegynek fel: az eddigi 70 km/h helyett 80 at is tud tartani a legtöbb szakaszon, és nincs is csőre húzva. Talán csak hosszú egyenes hegyi emelkedőkön zavaró a dolog és marad az "elgyengülés" érzése.
Jah és a csörgéseim és zörgéseim elmúltak a súber kivételével, de az elég jól elkülöníthető a többitől. Szép hangja lett
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Nálam nagyjából ugyanolyan fent, mint az utángyártott. Lehet kisebb főfuvi kéne, de most olyan 115-ös van benne. 300-as hengerhez, de Bing. Még nem raktam bele olyan kicsit, hogy az már negatív irányba változtasson, tehát egyszer meg fogom próbálni addig levinni, hogy legyen rossz változás. Eddig minnél kisebb volt benne annál jobb lett. Lehet az én motorom már nem is evilági. Mindenesetre nem ragad és megyeget azért így is, tehát megnézem majd 110-essel, vagy 105 össel is!
(Bambi kalibráló műszerére van hitelesítve a sorozat, így lehet hogy ténylegesen nagyobb a lik mint amit írtam, nemtom)
(Bambi kalibráló műszerére van hitelesítve a sorozat, így lehet hogy ténylegesen nagyobb a lik mint amit írtam, nemtom)
- Krepp
- bajnok
- Hozzászólások: 970
- Csatlakozott: 2009.01.31. 00:51
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 SF
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Nem fogy el.KILL3R etz írta:krepp!
Pont ezt akarom elkerülni.
Neked mekkora van jelenleg?
Nem fogy el 5000 felett az erő?
Nekem az olyan gyorsan változik(ragadás, verseny, stb)hogy nem tudom
Belső nélküli első külső hátsó belsővel..
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Ma fogok menni vele egy karikát Dobogókőig és vissza, és kiderül .KILL3R etz írta:
Alfa!
Fogyasztást néztél már?
A hazamenetel tapasztalata: alul tényleg nagyot tol, és felül is erősebb, mint az utángyártottal, tovább lehet forgatni, nem kezd el kalimpálni 6000 felett sem annyira látványosan.
Nekem 130as főfúvóka van benne, 300as hengerrel, és legdúsabb felett 1 el a tű. Így a motorfék sima, a gyertya pedig rézvörös (szinte világítóan, lol. ez a 145 -> 130 átállás óta ilyen).
Fordulaton ordít (rezós Wartburg-hang ), alapjáraton olyan csendes h a lámpánál többször azt hittem megáll. Az utángyártotthoz képest ég és föld, szerintem megérte a befektetés
Amúgy mentem már hasonló méretű rezóval, és akkor a fogyasztást szinte semennyire nem befolyásolta. Szerintem most sem.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Kipufogó
krepp!
Pont ezt akarom elkerülni.
Neked mekkora van jelenleg?
Nem fogy el 5000 felett az erő?
Pont ezt akarom elkerülni.
Neked mekkora van jelenleg?
Nem fogy el 5000 felett az erő?
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Krepp
- bajnok
- Hozzászólások: 970
- Csatlakozott: 2009.01.31. 00:51
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 SF
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Fogyasztás minimálisan változik...
a 140 rengeteeeegggg
ezt a csövet majdnemhogy alá kell fúvólázni...
(Megragadásért felelőséget nem vállalok... )
Elégek a sajátjaimok..(úúúúúdegáz)
a 140 rengeteeeegggg
ezt a csövet majdnemhogy alá kell fúvólázni...
(Megragadásért felelőséget nem vállalok... )
Elégek a sajátjaimok..(úúúúúdegáz)
Belső nélküli első külső hátsó belsővel..
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
- Krepp
- bajnok
- Hozzászólások: 970
- Csatlakozott: 2009.01.31. 00:51
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 SF
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
a hangot erősen befolyásolja hogy hogy tömöd:::ha annyi üveggyapotot tömsz bele amennyit csak bírsz(majd lenyomja a kupakot )akkor olyan hangja lesz mint az enyémnek(vagy durvább!!)
Ha szépen vékonyan szellősen teszel minél kevesebbet(üres hely azért ne maradjon, csak jól széthúzva)akkor szinte gyári hangerővel kapsz mélyebb tónusú hangot....
Én maradok a pattogósan üvöltőnél
Ha szépen vékonyan szellősen teszel minél kevesebbet(üres hely azért ne maradjon, csak jól széthúzva)akkor szinte gyári hangerővel kapsz mélyebb tónusú hangot....
Én maradok a pattogósan üvöltőnél
Belső nélküli első külső hátsó belsővel..
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Kipufogó
Üdv Urak!
Első benyomás a csőről. Alul jóval nagyobbat tol, felül nekem elfogy, holnap megpróbálom 140-es főfuvival.
A hangja nagyon bejön, kis dörmögős. Csak terhelten ordít, szóval nem zavaró.
Eddig bejön. Ha felülre is sikerül egy kis pluszt karburálni, akkor hibátlan.
Akinek 250-esen van ez a kémény: Mekkora főfuvival a legjobb?
Alfa!
Fogyasztást néztél már?
Első benyomás a csőről. Alul jóval nagyobbat tol, felül nekem elfogy, holnap megpróbálom 140-es főfuvival.
A hangja nagyon bejön, kis dörmögős. Csak terhelten ordít, szóval nem zavaró.
Eddig bejön. Ha felülre is sikerül egy kis pluszt karburálni, akkor hibátlan.
Akinek 250-esen van ez a kémény: Mekkora főfuvival a legjobb?
Alfa!
Fogyasztást néztél már?
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2353
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
bambi írta:ZiZi 4 darab cső elkészült,egyett félretettem neked.Gexxx azt mondja,hogy jövőhéten megy felétek,és elvinné neked.vedd fel vele a kapcsolatott.
szuper, koszonom na majd lesem a messengert, ha meg nem jo neki, akkor a dorozsmai haverom is megy jovo heten pestre szuleihez par napra
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Én a mai nap lefoglaltam egyet még délelőtt
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Kipufogó
Mester!
A maradék három kiadó? Mert akkor én is elvinnék egyet.
A maradék három kiadó? Mert akkor én is elvinnék egyet.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Kipufogó
ZiZi 4 darab cső elkészült,egyett félretettem neked.Gexxx azt mondja,hogy jövőhéten megy felétek,és elvinné neked.vedd fel vele a kapcsolatott.
Re: Kipufogó
gyári új ETZ 250 kipuff eladó!!! összesen 1300km-t futott, csak és kizárólag szintetikus olajjal. olajkoksz lerakódás egyáltalán nincs benne. gyönyörű hangja van!
videó itt: http://www.youtube.com/watch?v=p-Umjvf0LlI
mivel ez egy 24 éves dob, így a tárolásból adódóan van néhány kis hibája. akit érdekel, annak küldök képeket a részletekről.
irányár: 10000ft.
videó itt: http://www.youtube.com/watch?v=p-Umjvf0LlI
mivel ez egy 24 éves dob, így a tárolásból adódóan van néhány kis hibája. akit érdekel, annak küldök képeket a részletekről.
irányár: 10000ft.
Bokodi Áron- WARESZ
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
A könyök nem érhet bele a kúpba. Amikro felrakod nézd a hasítást, és amikor eléri még pár mm-t tolhatod, és ott jó.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- Máté
- versenyző
- Hozzászólások: 675
- Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
- MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
- Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.
Re: Kipufogó
sziasztok!
egy olyan kérdésem lenne hogy számít hogy a kipufogó mennyire van ráhúzva a könyökre? csak múltkor levettem a kipuffot és nem tudom lehet ilyesmiből valami? esetleg fogyasztás növekedés?
köszi
egy olyan kérdésem lenne hogy számít hogy a kipufogó mennyire van ráhúzva a könyökre? csak múltkor levettem a kipuffot és nem tudom lehet ilyesmiből valami? esetleg fogyasztás növekedés?
köszi
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Kipufogó
Nekem is ien van csak kicsit jobban összevan vervezsakfos írta:Ez eredeti lehet?A hegesztési varrat arra utal nem?
http://auto-motor.vatera.hu/veteran_jar ... 31427.html
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Kipufogó
Ez eredeti lehet?A hegesztési varrat arra utal nem?
http://auto-motor.vatera.hu/veteran_jar ... 31427.html
http://auto-motor.vatera.hu/veteran_jar ... 31427.html
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
-
- rolleres
- Hozzászólások: 7
- Csatlakozott: 2009.06.03. 11:27
- MZ-d típusa: TS125
Re: Kipufogó
Köszönöm szépen a segítséget! Remélem beválik!!
Minden jót!!!
Üdv: kovi
Minden jót!!!
Üdv: kovi
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Kipufogó
Kovi!
Én sörösdobozból vágtam oda egy csíkot, így jobban szorítja a bilincs én nem fúj ki. Elég meleg van ott, szóval pasztával nem nagyon lehet tömíteni, mert vagy elég, vagy kifújja.
Én sörösdobozból vágtam oda egy csíkot, így jobban szorítja a bilincs én nem fúj ki. Elég meleg van ott, szóval pasztával nem nagyon lehet tömíteni, mert vagy elég, vagy kifújja.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
-
- rolleres
- Hozzászólások: 7
- Csatlakozott: 2009.06.03. 11:27
- MZ-d típusa: TS125
Re: Kipufogó
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy a kipufogókönyök és a dob közé, ahol összemennek milyen anyagot érdemes tenni, hogy ne fújjon ki. Nem akarom, hogy ráégjen az olaj az új kipufogóra.
Olyan kérdésem lenne, hogy a kipufogókönyök és a dob közé, ahol összemennek milyen anyagot érdemes tenni, hogy ne fújjon ki. Nem akarom, hogy ráégjen az olaj az új kipufogóra.
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Kipufogó
okSeclusion írta:András$!
Ami nekem szemet szúrt hirtelenjében:
A gázsebességet inkább 540 m/s-ra kellene megadni (bár ettől még hosszabb lesz a kipu)
Az 5500-as fordulat még belefér, de SZERINTEM érdemes a csúcsnyomatékra hangolni - én így olvastam annak idején, de ettől lehet jó az 5500 is, csak jobban kell pörgetni)
A könyékátmérőnél (d1) a gyári értéknél kellene maradni (illetve ha 40es a hengeren az átmérő, akkor maradhat), mivel a nagyobb, nem biztos, hogy jobb is. De cáfoljatok meg, ha nem így van (!!!)
Ebből kifolyólag a végcső átmérője is csökkenni fog, ami szerintem szintén túl nagy és rövid is.
A másik - konfúzornak cross motorok esetén 7, esetleg 8°-ot szoktak megadni.
Ennyit tudok most mondani pusztán elméleti tudásom alapján, a hosszt sajnos el kell fogadni. Kis fordulatú motorok az MZ-k Persze csűrés csavarással ezen lehet trükközni. Mint itt: http://sportmotor.hu/motoros_kepek/tuning/?dr=33296
Ha valamit rosszul tudok, akkor meg jelezzétek, az nekem is használna!!!
Más: MSNen tudok adni neked pár tuning könyvet, csak kopogj be
köszi megkereslek
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 331
- Csatlakozott: 2007.08.19. 16:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250, XJ600
- Tartózkodási hely: Zalalövõ
Re: Kipufogó
András$!
Ami nekem szemet szúrt hirtelenjében:
A gázsebességet inkább 540 m/s-ra kellene megadni (bár ettől még hosszabb lesz a kipu)
Az 5500-as fordulat még belefér, de SZERINTEM érdemes a csúcsnyomatékra hangolni - én így olvastam annak idején, de ettől lehet jó az 5500 is, csak jobban kell pörgetni)
A könyékátmérőnél (d1) a gyári értéknél kellene maradni (illetve ha 40es a hengeren az átmérő, akkor maradhat), mivel a nagyobb, nem biztos, hogy jobb is. De cáfoljatok meg, ha nem így van (!!!)
Ebből kifolyólag a végcső átmérője is csökkenni fog, ami szerintem szintén túl nagy és rövid is.
A másik - konfúzornak cross motorok esetén 7, esetleg 8°-ot szoktak megadni.
Ennyit tudok most mondani pusztán elméleti tudásom alapján, a hosszt sajnos el kell fogadni. Kis fordulatú motorok az MZ-k Persze csűrés csavarással ezen lehet trükközni. Mint itt: http://sportmotor.hu/motoros_kepek/tuning/?dr=33296
Ha valamit rosszul tudok, akkor meg jelezzétek, az nekem is használna!!!
Más: MSNen tudok adni neked pár tuning könyvet, csak kopogj be
Ami nekem szemet szúrt hirtelenjében:
A gázsebességet inkább 540 m/s-ra kellene megadni (bár ettől még hosszabb lesz a kipu)
Az 5500-as fordulat még belefér, de SZERINTEM érdemes a csúcsnyomatékra hangolni - én így olvastam annak idején, de ettől lehet jó az 5500 is, csak jobban kell pörgetni)
A könyékátmérőnél (d1) a gyári értéknél kellene maradni (illetve ha 40es a hengeren az átmérő, akkor maradhat), mivel a nagyobb, nem biztos, hogy jobb is. De cáfoljatok meg, ha nem így van (!!!)
Ebből kifolyólag a végcső átmérője is csökkenni fog, ami szerintem szintén túl nagy és rövid is.
A másik - konfúzornak cross motorok esetén 7, esetleg 8°-ot szoktak megadni.
Ennyit tudok most mondani pusztán elméleti tudásom alapján, a hosszt sajnos el kell fogadni. Kis fordulatú motorok az MZ-k Persze csűrés csavarással ezen lehet trükközni. Mint itt: http://sportmotor.hu/motoros_kepek/tuning/?dr=33296
Ha valamit rosszul tudok, akkor meg jelezzétek, az nekem is használna!!!
Más: MSNen tudok adni neked pár tuning könyvet, csak kopogj be
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Kipufogó
Kellene egy kis segítség aki ért az ilyenekhez
mivel eléggé nyitott meg a vége 4 ütemű dob van a "cross" ETZ-n gondoltam csinálok ár egy rezó kipufogót.utána néztem neten meg minden elolvastam Szocimotorosok oldalán a cikket és az alapján próbálom,próbáltam kiszámolni a program segítségével
De elég érdekes adatok jöttek ki hogy minek mekkorának kéne lennie:
például ,hogy az L ami az egész hogy az1799,9 mm hát ez rohadt hosszú hova férne el ekkora meg az L2 a diffúzor is 588,6 mm ez sztem nagyon hosszú.Ugye az első oszlopot nekem kellet kitölteni.
nemtom hogy mit írhattam el vagy mi lehet gond.akinek van ötlete vagy tud segíteni azt megköszönném,
mivel eléggé nyitott meg a vége 4 ütemű dob van a "cross" ETZ-n gondoltam csinálok ár egy rezó kipufogót.utána néztem neten meg minden elolvastam Szocimotorosok oldalán a cikket és az alapján próbálom,próbáltam kiszámolni a program segítségével
De elég érdekes adatok jöttek ki hogy minek mekkorának kéne lennie:
például ,hogy az L ami az egész hogy az1799,9 mm hát ez rohadt hosszú hova férne el ekkora meg az L2 a diffúzor is 588,6 mm ez sztem nagyon hosszú.Ugye az első oszlopot nekem kellet kitölteni.
nemtom hogy mit írhattam el vagy mi lehet gond.akinek van ötlete vagy tud segíteni azt megköszönném,
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Panelbe ezt egy fokkal nehezebb elvégezni.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1128
- Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
- MZ-d típusa: ETZ 250,150
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár-Börgöndpuszta
Re: Kipufogó
Hát nekem úgy fért be hogy egy hordónak levágtam az alját egy másik elejére ráhegesztettem és a belsejében az elejére meg a végére ráhegesztettem egy darab vezérdrót egyik ill másik végét és a kipu dobba pedig kampókat akasztottam és betoltam a vezérdróton és a hordó fedele bilincses rögzítésű és rázártam. és alágyújtottam a tűzrakóhelyen. Kb 2 óra égetés után szabad levegőn kihűlt és tadam kész voltam mint a matek lecke.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Égetés szükségessége:
a dobozon írtak alapján első alkalommal fokozatosan kell felmelegíteni üzemi hőmérsékletre, ekkor éri el a rendes szilárdságát, stb
Amit én írtam, hogy sok vékony rétegben fújva úgy, hogy az egyes rétegeket hagyjuk 5-10 percet száradni: így nekem SOHA nem vált ragacsossá a kipufogón.
A ragacsosság dologban persze van valami, pl a Jawa hengert is ilyennel fújtam, de ugye ott nem lehetett így fújni ahogy írtam. Ahhoz, hogy a bordák belső részeire is megfelelően jusson festék, fújni kellett mint állat, így viszont a bordák külső részénél nagyon bőven, vastagon volt a festék, megfolyásokkal, és helyenként csöpögött is le a bordákról. Na ekkor tényleg nem tudot rendesen megszilárdulni, alapból is puhább volt mint a normális kipufigós eset, meg beindítás után fortyogott a hengeren ez a vastag festékréteg. Kb egy hétig volt ilyen hogy üzemmeleg hengeren fortyogott, buborékolt, és füstölt a festék, de aztán megszilárdult rendesen. De ez szerintem azért volt, mert VASTAGON volt fújva.
Kipufogón, vékony rétegekben fújva ilyen NEM volt. Az első kb 30 km-en van egy sajátos szaga, a könyöknél lévő 15-20 centis szakasz egy árnyalattal szürkésebb és mattabb lesz mint a többi. Tehát szvsz felesleges a ráégetés, meg sütés meg stb.
Majd keresek képet a kipufogómról amit ilyennel fújtam. (már eladtam a motorral, de kép valahol van)
a dobozon írtak alapján első alkalommal fokozatosan kell felmelegíteni üzemi hőmérsékletre, ekkor éri el a rendes szilárdságát, stb
Amit én írtam, hogy sok vékony rétegben fújva úgy, hogy az egyes rétegeket hagyjuk 5-10 percet száradni: így nekem SOHA nem vált ragacsossá a kipufogón.
A ragacsosság dologban persze van valami, pl a Jawa hengert is ilyennel fújtam, de ugye ott nem lehetett így fújni ahogy írtam. Ahhoz, hogy a bordák belső részeire is megfelelően jusson festék, fújni kellett mint állat, így viszont a bordák külső részénél nagyon bőven, vastagon volt a festék, megfolyásokkal, és helyenként csöpögött is le a bordákról. Na ekkor tényleg nem tudot rendesen megszilárdulni, alapból is puhább volt mint a normális kipufigós eset, meg beindítás után fortyogott a hengeren ez a vastag festékréteg. Kb egy hétig volt ilyen hogy üzemmeleg hengeren fortyogott, buborékolt, és füstölt a festék, de aztán megszilárdult rendesen. De ez szerintem azért volt, mert VASTAGON volt fújva.
Kipufogón, vékony rétegekben fújva ilyen NEM volt. Az első kb 30 km-en van egy sajátos szaga, a könyöknél lévő 15-20 centis szakasz egy árnyalattal szürkésebb és mattabb lesz mint a többi. Tehát szvsz felesleges a ráégetés, meg sütés meg stb.
Majd keresek képet a kipufogómról amit ilyennel fújtam. (már eladtam a motorral, de kép valahol van)
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Én is ezt mondtam. És elvileg ezt így kell csinálni. Csak nem fér be a sütőnkbe a kipufogó.Matthej01 írta:De ezt is rá kell égetni használat előtt nem? Mert nekem van olyan hőáló ferstékem amivl lefújtam a régi rendszert hogy előtte én sűtőben meg vashordó alá rakott tűzben rá kellett hogy égessem mert különben mindig nyúlós taknyos maradt a festék de utána tök jó volt. Ja és ahhoz hogy ráégjen nem elég a motor által kibocsáltott hő.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Kipufogó
Az a festék ami a képen van valóban jófajta nekem nagyon bevált(fekete)! Lefujtam a kipuf végét és kész is volt tökéletesen birja a hőt már vagy 2 éve de lehet régebb óta.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1128
- Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
- MZ-d típusa: ETZ 250,150
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár-Börgöndpuszta
Re: Kipufogó
De ezt is rá kell égetni használat előtt nem? Mert nekem van olyan hőáló ferstékem amivl lefújtam a régi rendszert hogy előtte én sűtőben meg vashordó alá rakott tűzben rá kellett hogy égessem mert különben mindig nyúlós taknyos maradt a festék de utána tök jó volt. Ja és ahhoz hogy ráégjen nem elég a motor által kibocsáltott hő.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Kipufogó
Köszi szépen a segítséget, remélem minél előbb fújhatok!
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Kipufogó
amit gabsic mutat én is olyat használtam,használok Jawa-ra és tényleg jó nem ég le róla bírja a hőt első útnál van egy kis szaga de jó cucc
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Csináltam képet, én ezt használom kipufogóra, nekem bevált:KILL3R etz írta:Szerintem egy kép, meg a pontos neve sokat segítene.
Előre is köszi a segítséget!
Fekete és ezüst verzióban láttam eddig. Talán nekem a fekete jobban bevált. Egyébként azt írja, hogy 200°C felett éri el a teljes szilárdságát, de én hengerre is használtam már (csepel125, mz ts, jawa 250), ahol szintén tökéletesen bevált még ha nem is volt 200°C-os.
A lényeg még egyszer:
festés előtt zsírtalanítani, pl hígítós rongygyal áttörölni
én napernyőtartóba fogattam bele a festéshez egy darab csövet, amire rátűztem a kiput. így nem értem hozzá zsírtalanítás után, és szépen körbe lehetett járni, hozzá lehetett férni.
festés: több vékony rétegben kell festeni!!! 2-3 perc szünet és mehet az újabb réteg. 2-3 vékony réteg már szépen takar. vastag réteget ne fújjatok mert nem tud rendesen megszáradni!
egy flakon kb 2 kipufogóra elég nekem
miután megszáradt a kipu bilinccsel vigyázni kell ne karcoljon! az első használat során kb 10-15km-es húzósabb úton melegszik fel rendesen a cucc, és azután lesz totál kemény és karcálló a festék.
ja és ne legyen rozsdás a cucc, faszán le kell csiszolni a rozsdát, mert ronda lesz, és hamar le is dobja a festéket a rozsda!
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Kipufogó
Szerintem egy kép, meg a pontos neve sokat segítene.
Előre is köszi a segítséget!
Előre is köszi a segítséget!
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Ezért írtam hogy a sima "paraszt" hőálló festék nem nyerő. Gagyirezót, ronda krómozású gyári etz puffot, jawa kipuffot viszont mind-mind ilyen kandallófestékkel fújtam, nekem nem ragadt bele semmi. A lényege hogy sok vékony rétegben kellett fújni, de villámgyorsan szárad, 3-4 perc bőven elég a rétegek között. Akkor nem lesz ilyen gond hogy puha marad a cucc (egy, túúúúúl vastag réteg esetén ez is nehezen szárad, mint minden más festék is).Dénes írta:Ha HŐÁLLÓVAL fested, akkor nagy az esély rá, hogy nem keményedik meg rendesen a festék, és a sár-por meg minden apró lóf*sz beleragad a festékbe és trágya lesz a cucc. A többiek, hőállós kipufogófestése miatt alkalmaztam a nem hőállósat. Mert Krepp és Bambi is szívott a hőállóval.
Talán festés után rendes kemencében kéne hevíteni azonos hőfokon x órát, ésa akkor kikeményedne a hőálló.
Ha gondolod délután megnézem a pontos nevét a cumónak.
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Ha HŐÁLLÓVAL fested, akkor nagy az esély rá, hogy nem keményedik meg rendesen a festék, és a sár-por meg minden apró lóf*sz beleragad a festékbe és trágya lesz a cucc. A többiek, hőállós kipufogófestése miatt alkalmaztam a nem hőállósat. Mert Krepp és Bambi is szívott a hőállóval.
Talán festés után rendes kemencében kéne hevíteni azonos hőfokon x órát, ésa akkor kikeményedne a hőálló.
Talán festés után rendes kemencében kéne hevíteni azonos hőfokon x órát, ésa akkor kikeményedne a hőálló.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
NEM hőálló festék egyik jellemzője, hogy NEM HŐÁLLÓDénes írta:Új kipufogósok!
Szépen lefújtam NEM hőálló festékkel a kipufogót, ahogy többen javasoltátok. Száradt két napig. Feltettem és rövid kör után hólyagos lett az egész. Nemtudom, milyen márka, meg mit tudott a festék...de a hőt nem bírta.
Még a sima birka hőálló festék sem jó igazából a kipura ami 260-280°C-t bír.
Amit javaslok: aeroszolos kandallófesték, 600°C-ig bírja. (kandallófestéknek mondják, de valami chopper fényképe van rajta, ezüst és fekete színben van, festékboltokban kapni)
Persze előtte meg kell szabadulj a kipura ráégett ratyi festéktől. (kromofág?)
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Új kipufogósok!
Szépen lefújtam NEM hőálló festékkel a kipufogót, ahogy többen javasoltátok. Száradt két napig. Feltettem és rövid kör után hólyagos lett az egész. Nemtudom, milyen márka, meg mit tudott a festék...de a hőt nem bírta.
Szépen lefújtam NEM hőálló festékkel a kipufogót, ahogy többen javasoltátok. Száradt két napig. Feltettem és rövid kör után hólyagos lett az egész. Nemtudom, milyen márka, meg mit tudott a festék...de a hőt nem bírta.
- Máté
- versenyző
- Hozzászólások: 675
- Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
- MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
- Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.
Re: Kipufogó
nagyon szépen köszönöm így már csak találni kéne egy szp állapotút.revlimit írta:Csikin jól leírta, én illusztrálnám képekkel:Máté írta:sziasztok!
olyan kérdésem lenne, hogy az eredeti 251-es kipufogót miről lehet felismerni? lesz majd börze és szeretném tudni mi a különös ismertető jele.
másik: a 125/150 kipufogója csak kivülről hasonlít a 251-re? mert ha jól láttam hosszra kb egyformák. csak gondolom belül kicist nyitottad mégiscsak kétszer akkora blokkja van a 251-nek.
válaszokat előre is köszi
Máté
A hátsó kipufftartó bilincs alatti varrat egy mélyedésben legyen. Az utángyártotton csak egy látszat varrat van, és nincs mélyítve.
Hátulról látszik az MZ ETZ 251 beütés körben. A csavarok azok utólag kerültek bele, ne kérdezd minek.
Itt látszik jól, hogy matt a végkúp, a krómhoz képest. A cső és a végkúp találkozásánál a mélyedések sem gyáriak, az is az egyik előző tulaj nagy eszét dicséri.
- revlimit
- Simsonos
- Hozzászólások: 141
- Csatlakozott: 2008.04.15. 15:35
- MZ-d típusa: TS 150 75'
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Kipufogó
Csikin jól leírta, én illusztrálnám képekkel:Máté írta:sziasztok!
olyan kérdésem lenne, hogy az eredeti 251-es kipufogót miről lehet felismerni? lesz majd börze és szeretném tudni mi a különös ismertető jele.
másik: a 125/150 kipufogója csak kivülről hasonlít a 251-re? mert ha jól láttam hosszra kb egyformák. csak gondolom belül kicist nyitottad mégiscsak kétszer akkora blokkja van a 251-nek.
válaszokat előre is köszi
Máté
A hátsó kipufftartó bilincs alatti varrat egy mélyedésben legyen. Az utángyártotton csak egy látszat varrat van, és nincs mélyítve.
Hátulról látszik az MZ ETZ 251 beütés körben. A csavarok azok utólag kerültek bele, ne kérdezd minek.
Itt látszik jól, hogy matt a végkúp, a krómhoz képest. A cső és a végkúp találkozásánál a mélyedések sem gyáriak, az is az egyik előző tulaj nagy eszét dicséri.
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
A 251-é olyan vastag mint a 250-é, csak a hegesztés utáni hátsó része sokkal rövidebb. És én úgy tudom nem olyan a vége mint a 250-é, az utángyártottakra hasonlít és nem fényes, hanem matt. És a végében körben kétszer bele van írva: MZ ETZ 251.
- Máté
- versenyző
- Hozzászólások: 675
- Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
- MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
- Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.
Re: Kipufogó
sziasztok!
olyan kérdésem lenne, hogy az eredeti 251-es kipufogót miről lehet felismerni? lesz majd börze és szeretném tudni mi a különös ismertető jele.
másik: a 125/150 kipufogója csak kivülről hasonlít a 251-re? mert ha jól láttam hosszra kb egyformák. csak gondolom belül kicist nyitottad mégiscsak kétszer akkora blokkja van a 251-nek.
válaszokat előre is köszi
Máté
olyan kérdésem lenne, hogy az eredeti 251-es kipufogót miről lehet felismerni? lesz majd börze és szeretném tudni mi a különös ismertető jele.
másik: a 125/150 kipufogója csak kivülről hasonlít a 251-re? mert ha jól láttam hosszra kb egyformák. csak gondolom belül kicist nyitottad mégiscsak kétszer akkora blokkja van a 251-nek.
válaszokat előre is köszi
Máté
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég