Üzemanyagellátás

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3894
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Üdv!

80-90 es utazóval, hosszú távon nekem megállt 4 literben. Városban 6 is lehet. De az már erősen vezetési stílus függő...
A 150-es valamivel kevesebbet kér, ha ugyanúgy használod mint a 125-öst. De mivel ilyen csak elméletben létezik, ezért ott fél litert rá lehet számolni. :D
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
Avatar
Gaszika
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 182
Csatlakozott: 2010.09.28. 18:58
MZ-d típusa: Mz ETZ 125
Tartózkodási hely: Kaposvár

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Gaszika »

Sziasztok!

Nagyon régóta van bennem ez a kérdés hogy menyit eszik az MZ(ETZ 125), valaki 8 liert mond valaki 4-et és nem tudom eldönteni hogy ki mond igazat, sajnos még nem próbálhatom ki (még nincs jogsim) de egyre jobban idegesít a dolog... valaki mondja már meg hogy ha az ember szép 85-öt utazóba megy mit eszik egy gyári 125ös etz?és mit eszik városba?

Választ előre is köszi!
Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2170
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: hell »

Én nem találtam hozzá könyvet sehol, de bisztos létezik valami. Olyas valami levegő állító bár én nem jövök rá a működésére nem nagyon változik a helyzet ha tekergetem.
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3894
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Köszi!

Egyébként egész más világ ez a karbi a bvf után....
Már a kidolgozása is... Van benne pár okos megoldás... :wink: :D
Esetleg beállítási kézikönyv fellelhető valahol? Ha jól láttam, ezen is van külön keverékképző csavar? Vagy mi az a kisebb csavar a torok környékén?
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2170
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: hell »

Igen.
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3894
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Köszönöm a segítséget!
Ha jól emlékszem, akkor babetta fúvókák jók bele ugye?
Menet szempontjából persze...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2170
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: hell »

Nekem a gyári főfúvóka van a Bing-ben 118, a tű felülről a 3 állásban ha jól emlékszem (most állítottam eddig 2.-ban volt de majdnem fehér volt a gyertya :D ). Az úszószintet nem tudom azt sosem piszkáltam. Ja igen nekem 30 torkú van. Így lehet ezzel nem sokat segítettem!
Avatar
Dénes
fi#azsoké
fi#azsoké
Hozzászólások: 2739
Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Dénes »

Most asszem 115-120 körül van benne. Alapjárati gyári, ami nemtom mekkora. Úszószinthez sosem nyúltam, nameg amugyse olyan elhajlós az úszója mint a bvf-nek. Tehát az is gyári. :) Tű meg mittomén, sztem legszegényebben.
Avatar
takzol
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 103
Csatlakozott: 2010.10.03. 08:43
MZ-d típusa: ETZ 125

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: takzol »

Értem,tehát rövid bovdent! Köszi :)
Takzol
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3894
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Üdv Urak!

Binges kollégákat kérdezném: Milyen fúvókákkal használjátok a gépet?

Dénes!

110-es főfuvit, már említetted... Alapjárati mekkora?
Tűállás, úszószint?

Most szerváltam egy 32-es torkút, és nem szeretném 0-ról kezdve belőni.

Ugyanitt eladó egy sima és egy csatos 30-as karbi.
Kicsit kopottak, és picit csörögnek de bőven használható állapotban vannak. Gyári tűvel, felfúvókázva. Irányár: 5000 Ft/db
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: conus »

takzol írta:Az ETZ 125-höz szeretnék gázbovdent venni. A kínálatban van rövid, és hosszú. Segítsetek, hogy melyiket kell választanom!
Üdv.: Takzol
vagy méretre vágod mint ahogy conus bácsi is tette :P :x :mrgreen:
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Avatar
Dénes
fi#azsoké
fi#azsoké
Hozzászólások: 2739
Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Dénes »

Rövidet. Ha nincs magas kormányod.
Avatar
takzol
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 103
Csatlakozott: 2010.10.03. 08:43
MZ-d típusa: ETZ 125

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: takzol »

Az ETZ 125-höz szeretnék gázbovdent venni. A kínálatban van rövid, és hosszú. Segítsetek, hogy melyiket kell választanom!
Üdv.: Takzol
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: conus »

a karburátor beállításánál dől el h konyítasz-e valamit a motorszereléshez vagy sem. szerintem :P :x :mrgreen:
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Avatar
Dénes
fi#azsoké
fi#azsoké
Hozzászólások: 2739
Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Dénes »

Kérésed parancs!

Kép

egyébként itt lehet nézelődni:
http://www.mzclubhungary.com/index.php? ... &Itemid=18

30-40 év távlatából azonban ezek csak iránymutató adatok szerintem. Ki kell próbálgatni minden lehetséges beállítással. Sok idő és jónéhány fúvóka kell hozzá.
Avatar
pviktor
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 32
Csatlakozott: 2010.10.07. 16:36
MZ-d típusa: MZ ES 250/2
Tartózkodási hely: Kőröstetétlen

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: pviktor »

Sziasztok. 250-es Trophy karburátor beállításához lenne szükségem pár adatra, értem ez alatt levegőcsavar állását, subertű állását, főfúvóka, alapjárati fúvóka méretét! Köszönöm
Avatar
Seri19
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 157
Csatlakozott: 2009.10.21. 02:00
MZ-d típusa: MZ Etz 251
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Seri19 »

Etanolnak kisebb az égéshője sztem ebből adódik a más gyertyakép, amúgy meg nekem a simóm etanolos, csak hiányzik az a finom 2t szag. :)
Avatar
Krepp
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 970
Csatlakozott: 2009.01.31. 00:51
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 SF
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Krepp »

Vizsga előtt néztem át, cseréltem is ezt azt...
teszteltem gumicsonk nélkül is és a szűrő rendszerrel jobb volt...(ezek szerint fog is) mert kevesebb levegőt kapott..
Belső nélküli első külső hátsó belsővel..
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
Avatar
Dénes
fi#azsoké
fi#azsoké
Hozzászólások: 2739
Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Dénes »

Szerintem a levegrendszert nézd át. Úgy értem, nem kap sok levegőt? Gumicső illeszkedik rendesen? Nincs megrepedezve? Légszűrőház tömítései, légszűrő minden oké?
Avatar
nova001155
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 728
Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
Tartózkodási hely: Bácsbokod

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: nova001155 »

Dénes írta:Akkor már be se tekerd a fúvókát. :D
Szerintem úgy értette hogy érdemesebb csak a tartót berakni azon elég nagy a luk :d
Avatar
Krepp
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 970
Csatlakozott: 2009.01.31. 00:51
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 SF
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Krepp »

Ez vicces mert ma a tesztet így fejeztem be....( a tartó bent volt..)
De azért az már sok...de nyélgázon (tanult angol azt mondaná:)
Impressive ! =D>

Ez a 300 adik hozzászólásom....
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Krepp 2010.10.10. 20:08-kor.
Belső nélküli első külső hátsó belsővel..
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
Avatar
Dénes
fi#azsoké
fi#azsoké
Hozzászólások: 2739
Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Dénes »

Akkor már be se tekerd a fúvókát. :D
Avatar
Krepp
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 970
Csatlakozott: 2009.01.31. 00:51
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 SF
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Krepp »

30%???
Van egy verseny szerelő haverom(autó) vele dumálgattam erről...
nekem(első tesztek!) a 300% környéki bővítés jött be, de az igazság valahol 200-250 környékén lehet...
Tudni kell hogy én nem utcára tervezek(eddig) hanem versenyre...
Az alapjáratit én nem tudom drasztikusan bővíteni mert ahhoz már a porlasztót kell alakítani(nem bing!)

Most szólok, nem kellenek a megjegyzések a szabálykövetésemet illetően.... :wink: [-X
Belső nélküli első külső hátsó belsővel..
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
Avatar
kiszsebi
Zsebi San (kőműves)
Zsebi San (kőműves)
Hozzászólások: 2888
Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
Tartózkodási hely: Százhalombatta

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: kiszsebi »

Friggyes Mester írta:a gyújtást hagytam...
egyelőre csak annyi akartam elérni hogy szívató nélkül mennyen..
úgyhogy a fő fúvit bővítgettem... :twisted: durvább módszerekkel
Felül terhelés alatt dadog de eszeveszetten gyorsul
viszont rájöttem:::A gyertyaképnek etanolnál egész más képen kell kinéznie..
Még van mit játszani az biztos, de ígéretes...
Te tiszta etanollal nyomtad? mert ha igen, és jó volt a benzines fűfuvi akkor én vagyok helikopter...(Mondjuk nekem 2000 környékén is stabil..)

Az olajom(ami volt ithon Csak pelyhessen gevergett a "pálinkába", kicsit tejes lett de ülepedett úgyhogy kell jobb megoldás...
Tesztelni jó volt....
ásványi olajat használj, az keveredik jól. Főfuvi ~30%-kal nagyobb kell.
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
Avatar
Dénes
fi#azsoké
fi#azsoké
Hozzászólások: 2739
Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Dénes »

3/4 rész etanollal mentem. Én az alapjáratit növelném drasztikusan.
A szaga viszont tök állat volt. :D

Az meg más kérdés, hogy szimmering mennyire bírja... Egy hosszútávú teszt kéne.
Avatar
Krepp
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 970
Csatlakozott: 2009.01.31. 00:51
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 SF
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Krepp »

a gyújtást hagytam...
egyelőre csak annyi akartam elérni hogy szívató nélkül mennyen..
úgyhogy a fő fúvit bővítgettem... :twisted: durvább módszerekkel
Felül terhelés alatt dadog de eszeveszetten gyorsul
viszont rájöttem:::A gyertyaképnek etanolnál egész más képen kell kinéznie..
Még van mit játszani az biztos, de ígéretes...
Te tiszta etanollal nyomtad? mert ha igen, és jó volt a benzines fűfuvi akkor én vagyok helikopter...(Mondjuk nekem 2000 környékén is stabil..)

Az olajom(ami volt ithon Csak pelyhessen gevergett a "pálinkába", kicsit tejes lett de ülepedett úgyhogy kell jobb megoldás...
Tesztelni jó volt....
Belső nélküli első külső hátsó belsővel..
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
Avatar
Dénes
fi#azsoké
fi#azsoké
Hozzászólások: 2739
Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Dénes »

Igen, és az jelzi, hogy benzinhez kicsit nagy. Merthogy etanollal ment mint a disznó 4ezer felett.
Előgyújtást variáltál?
Avatar
Krepp
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 970
Csatlakozott: 2009.01.31. 00:51
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 SF
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Krepp »

Fő fúvókát úgy hagytad?
Belső nélküli első külső hátsó belsővel..
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
Avatar
Dénes
fi#azsoké
fi#azsoké
Hozzászólások: 2739
Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Dénes »

Mesélj róla mit változtattál és hogy megy a motor?

Nálam jobban pörgött (6ezer felett még simán húzott), de alul nem ment. És nem kezdtem nagyon állítgatni semmit. Azt sem néztem, hogy olajjal hogy keveredik, csak beletöltöttem. :)

Egy nagyonsokkal nagyobb alapjáratival biztos jól menne. Meg ahogy néztem a benzines üzemre kitapasztalt előgyújtás sem tetszik neki, mert kopogósan, keményen járt. Azt toligálni kell, meg kitökölni.
Avatar
Krepp
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 970
Csatlakozott: 2009.01.31. 00:51
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 SF
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Krepp »

Jelentem elértem a 100% etanolos állapotot.. :mrgreen: :-"
(finomítgatás még kell, és fogyasztás mérés is)
Csak besötétedett és eldugolt a benzincsapom(a tankon belüli része)
Belső nélküli első külső hátsó belsővel..
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
Avatar
pviktor
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 32
Csatlakozott: 2010.10.07. 16:36
MZ-d típusa: MZ ES 250/2
Tartózkodási hely: Kőröstetétlen

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: pviktor »

Dénes írta:Ez a "bowdennel állítom az alapjáratot" típusó karbi? Nézd, sok variácó nincs:

-rövidebb bowden (veszel egy új komplettet)
-hosszabb külső bowdenház - esetleg beletoldassz egy gyűrűt a karbihoz vagy a gázkarhoz
-hosszabb csavart kell szerezni a karbi tetjére
Ezek szerint ez még az. A bowden még a gyári szürke színű. Akkor ideiglenesen ez a gyűrűs megoldás fog menni. Trophy hogy viselkedik egy 250-es ETZ karbival?
Avatar
Dénes
fi#azsoké
fi#azsoké
Hozzászólások: 2739
Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Dénes »

Ez a "bowdennel állítom az alapjáratot" típusó karbi? Nézd, sok variácó nincs:

-rövidebb bowden (veszel egy új komplettet)
-hosszabb külső bowdenház - esetleg beletoldassz egy gyűrűt a karbihoz vagy a gázkarhoz
-hosszabb csavart kell szerezni a karbi tetjére
Avatar
pviktor
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 32
Csatlakozott: 2010.10.07. 16:36
MZ-d típusa: MZ ES 250/2
Tartózkodási hely: Kőröstetétlen

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: pviktor »

Sziasztok. Ma megvettem életem első MZ-ét, egy ES 250/2-est. Hogy tudnék rajta alapjáratot állítani, ha a karburátor tetején már a csavar teljesen ki van tekerve? És a karburátoron csak levegőcsavar van!
gabsic
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1481
Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: gabsic »

balintmz írta:sziasztok.
Az a gondom hogy nem tudom állitani az alapgázt a karburátoromon. Már levettem a szerelési utmutatót ahhoz a fajtához, szétszedtem, kitakaritottam (nem volt koszos) de nem lehet állitani csak a bowden spanolásával :(

Ui: Örülök hogy ujra müködik az oldal. Köszönöm a segitséget, Bálintmz
Csatos karbi?
-Akkor a bowdennek legyen holtjátéka.
-CO-csavart 2.5 fordulatot kihajtod
-fordulatszabályzó csavart (könyvben keringtetett levegő csavar néven fut) 4 fordulatot kihajtod
-berugod a vasat
-finomhangolod a beállításokat (ahogy a könyvbe is le van irva).
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-

Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
balintmz
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 80
Csatlakozott: 2009.12.12. 21:19
MZ-d típusa: etz 251

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: balintmz »

sziasztok.
Az a gondom hogy nem tudom állitani az alapgázt a karburátoromon. Már levettem a szerelési utmutatót ahhoz a fajtához, szétszedtem, kitakaritottam (nem volt koszos) de nem lehet állitani csak a bowden spanolásával :(

Ui: Örülök hogy ujra müködik az oldal. Köszönöm a segitséget, Bálintmz
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: conus »

de miért nem újítjátok fel az eredeti csapokat?
strabanc belső szűrőt tesztek rá, ami 1 cm-el hosszabb, és értelem szerűen 1 cm-el hosszabbra cserélitek a benne levő csövet is. tipp gyanánt mondtam. :idea: :x :mrgreen:
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Kázmér
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 45
Csatlakozott: 2007.07.18. 13:34
MZ-d típusa: ETZ-150, CB 500
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Kázmér »

Igazad van, nem sok az a 20km.

A mofakeres fekete színű meg olyan, hogy koppig kifogy, és utána hiába tekered át tartalékra, elfogyott a benya.

Sztem a semmihez képest a 20km is jobb....

(Indulás előtt érdemes megnézni, h mennyi az anyag benne. Gyakorlott Mz-s szemmel megmondja, h elég-e a az anyag, vagy kút lesz belőle... :wink: )
Az Mz egy életstílus. Aki nem próbálta ki azért, aki meg ismeri azért pattanjon egy Ndk kétkerekû volánja mögé :)
Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2355
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: z25z »

valoban jo, csak baszott keves marad benne mikor tartalek allasba kell tenned, vagyis ha menet kozben azt veszed eszre, hogy tartalekra kell valtanod kb 20 km-en belul kell egy benzinkutat talalnod
Kázmér
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 45
Csatlakozott: 2007.07.18. 13:34
MZ-d típusa: ETZ-150, CB 500
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Kázmér »

Sziasztok!

Voltam Fehérváron a Dankovicsnál,és lehet kapni Italy márkájú benzincsapot (ez a jó!)

1700 valamennyi pénz szóval nem is drága.

Egyébként a bolt korrekt az árakat tekintve, a boltos eléggé méla-bamba, de igazából nálam az ár a lényeg...
Az Mz egy életstílus. Aki nem próbálta ki azért, aki meg ismeri azért pattanjon egy Ndk kétkerekû volánja mögé :)
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3894
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Üdv Urak!

32-es torkú Bingről van valakinek tapasztalata?

Előre is köszi a válaszokat!
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
Kázmér
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 45
Csatlakozott: 2007.07.18. 13:34
MZ-d típusa: ETZ-150, CB 500
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Kázmér »

Most Fehérváron vagyok, itt a Dankovics 08.22-ig zárva van, meglesem majd, h lehet-e nála kapni.

Szeptembertől meg Szegeden leszek (utolsó év az egyetemen), ott is ismerek pár boltot, majd megírom, hogy hol lehet kapni... :)

Tajwanit nem szeretnék venni, feleslegesen nem költöm a pénzt...
Az Mz egy életstílus. Aki nem próbálta ki azért, aki meg ismeri azért pattanjon egy Ndk kétkerekû volánja mögé :)
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3894
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Kázmér!

Én a Szigetszentmikósi börzén vettem az egyiket, a másikat meg szintén szszmiklósi szoci-moci boltban.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
Kázmér
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 45
Csatlakozott: 2007.07.18. 13:34
MZ-d típusa: ETZ-150, CB 500
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Kázmér »

Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni, hogy hol lehet venni ilyen olasz csapot? (egyik netes áruháznál se láttam, csak az a-k-f.de-n)

Most újítom a tankot, tiszta rozsda volt, nomeg újra is festem...a régi DDR csap ami benne volt, lekaptam. Nem volt szűrője :!:

Mondom WTF? az előző tulaj alkothatott, a karbi elé is én tettem egy szűrőt...akkor ezek szerint totál szűrő nélkül használta? B*zmeeeg ](*,)
Az Mz egy életstílus. Aki nem próbálta ki azért, aki meg ismeri azért pattanjon egy Ndk kétkerekû volánja mögé :)
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3894
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

kiszsebi! és akiknek csap problémája van.

Próbáljatok olasz csapot szerezni. Az oldalába, az átlátszó vizzsák felett van az ITALY felirat benne.
Nekem mindkettőn az van, tökéletes. Csak a tartalék kevesebb, olyan 25-30 km-re elég. Óvatosan 35 :D
Tökéletesen zár, szűr. 1500 Ft környékén vesztegetik.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
Avatar
kiszsebi
Zsebi San (kőműves)
Zsebi San (kőműves)
Hozzászólások: 2888
Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
Tartózkodási hely: Százhalombatta

Re: Tartalék

Hozzászólás Szerző: kiszsebi »

KrisszETZ251 írta: Én is vettem olyan csapot, de aztán elhánytam magamat tőle és inkább felújítottam a DDR-t. Ha lecsavartod a kis fekete kupakot alul, nincs benne semmi, pedig ott egy szűrőnek kellene lennie.
Attól a szűrőtől kéne tartaléknak lennie.
Egyébként meg nincs DDR csapom...
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
Avatar
KrisszETZ251
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 92
Csatlakozott: 2009.11.19. 19:07
MZ-d típusa: ETZ 251 ETZ 250
Tartózkodási hely: Szeged-Budapest

Re: Tartalék

Hozzászólás Szerző: KrisszETZ251 »

Nandor írta:
kiszsebi írta:Na szóval egy rejtély (még mindig):
nincs tartalékom. De nem azért, mert nem folyik le a benzin tartalékon, hanem azért, mert a csap normál állásában is tökig leürül a tank. Kiszedtem a csapot, a cső benne van, szűrő is, belefújva rendben is van. Viszont beszerelve mégsem jó.
Mofakeres MZ benzincsap :(
Már vettem másikat is, ugyanaz a helyzet.
Nekem is ugyanez a problémám a csappal.

Én is vettem olyan csapot, de aztán elhánytam magamat tőle és inkább felújítottam a DDR-t. Ha lecsavartod a kis fekete kupakot alul, nincs benne semmi, pedig ott egy szűrőnek kellene lennie.
Avatar
Nandor
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 486
Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye

Re: Tartalék

Hozzászólás Szerző: Nandor »

kiszsebi írta:Na szóval egy rejtély (még mindig):
nincs tartalékom. De nem azért, mert nem folyik le a benzin tartalékon, hanem azért, mert a csap normál állásában is tökig leürül a tank. Kiszedtem a csapot, a cső benne van, szűrő is, belefújva rendben is van. Viszont beszerelve mégsem jó.
Mofakeres MZ benzincsap :(
Már vettem másikat is, ugyanaz a helyzet.
Nekem is ugyanez a problémám a csappal.
Avatar
kiszsebi
Zsebi San (kőműves)
Zsebi San (kőműves)
Hozzászólások: 2888
Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
Tartózkodási hely: Százhalombatta

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: kiszsebi »

KILL3R etz írta:kiszsebi!

Nem lehet, hogy a másik lyukba kéne a cső? Így hirtelen... #-o
nem, nem abba. csap állásából is következik :(
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3894
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

kiszsebi!

Nem lehet, hogy a másik lyukba kéne a cső? Így hirtelen... #-o
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
Avatar
kiszsebi
Zsebi San (kőműves)
Zsebi San (kőműves)
Hozzászólások: 2888
Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
Tartózkodási hely: Százhalombatta

Tartalék

Hozzászólás Szerző: kiszsebi »

Na szóval egy rejtély (még mindig):
nincs tartalékom. De nem azért, mert nem folyik le a benzin tartalékon, hanem azért, mert a csap normál állásában is tökig leürül a tank. Kiszedtem a csapot, a cső benne van, szűrő is, belefújva rendben is van. Viszont beszerelve mégsem jó.
Mofakeres MZ benzincsap :(
Már vettem másikat is, ugyanaz a helyzet.
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 2 vendég