Felmertült egy probléma a Sástó túra során, ezért felhívom mindenkinek a figyelmét egy ,,apróságra" !
Úgy vettem észre a hírekből is és saját tapasztalat hogy a Sástó túrák sorsa a vasárnapi eső ! Ebből ered a tapasztalat hogy esőben motorozásnál, ha tudjuk hogy ilyen lesz, figyeljünk a gáz bowden és a szivató bowden alsó végén levő szigetelő gumiharang vízzáróságára!
Ugyanis a bowdenen lecsorgó víz az állítócsavarokon keresztül bejut a suberen keresztül és ,,beszívódik" menet közben, és a víz tudvalevőleg nem üzemanyag, kivéve ha gőzmozdonnyal motorozunk

, tehát 2ütemű motorunk esetében nem az!
Menet közben kellemetlen rángatózás prüszkülés,erővesztés és motorleállás lehet a következménye, és ha nincs a gépnek elég sebessége/lendülete ki sem tudja dolgozni a hengerből a beszívott vizet egy erős nyélgáz, v. szivatózás alkalmazásával. Tehát az alapjárat megszűnik pl piros lámpához guruláskor és mire zöld lesz talán nagy nehezen be lehet rúgni a mocit, ha nincs szerencséd még addigra sem,és a többiek ott várnak hogy namizu?
... tehát figyeljünk erre az apró, jelentéktelennek tűnő gumibigyókra!
