Üzemanyagellátás
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Van 2 módszer is, ugyanazt adja. A 3. a kézikönyvben van, azt nem írom le.
1.: úszóház csavarok ki, majd összefogva az alját meg a tetejét vízszintesen a benzincsőröl töltsd meg benzinnel. Ezután vedd szét a 2 felét, és az alsóban van egy borda, annak a vonaláig kell érnie a szintnek.
2.: hasonló eredményt ad mint az első kb 0,5 mm pontosságig. ugyanúgy megtöltöd az összefogott karbit, majd kiveszed és beledobsz egy tartalék úszót a benzinnel telt aljába. A benzinszint és a perem távolsága egyenlő a kézikönyvben szereplővel (amit ott írnak ahol ki kéne szuperálni az úszóházat), de add hozzá még értelemszerűen a tömítés vastagságát.
1.: úszóház csavarok ki, majd összefogva az alját meg a tetejét vízszintesen a benzincsőröl töltsd meg benzinnel. Ezután vedd szét a 2 felét, és az alsóban van egy borda, annak a vonaláig kell érnie a szintnek.
2.: hasonló eredményt ad mint az első kb 0,5 mm pontosságig. ugyanúgy megtöltöd az összefogott karbit, majd kiveszed és beledobsz egy tartalék úszót a benzinnel telt aljába. A benzinszint és a perem távolsága egyenlő a kézikönyvben szereplővel (amit ott írnak ahol ki kéne szuperálni az úszóházat), de add hozzá még értelemszerűen a tömítés vastagságát.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Üzemanyagellátás
Valaki megtudja mondani hogy a karbiban hogy a legegyszerűbb belőni a benzinszintet és mennyinek kell ott lenni pontoson hogy érdemes mérni?
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
tél-leg? szerintem nyár van de mindegy.Seri19 írta:A tank is abból van. mmint vasból. amennyi idő alatt megeszi anyi idő alatt már 4szer cseréltél a csapban tömítést.conus írta:de ez a fémcsavar horganyzott acél vagy lágyf.svas, amit megzabál a benzin
ezért kell bronzból esztergáltatni
3 éve rozsdamentesítettem a tankot üvegszilánkkal + rozsdamaróval, és még most is fémtiszta belül mindenhol. most kell cserélnem a 2. benzincsap tömítést a kar alatt. akkor most h van ez?
amúgy ez a horganyzott csavar belseje 2 hét alatt megrozsdásodott az agresszív benzintől, holott a tank rozsdamentesítve volt az előbbi technikával érdekes, nem
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Seri19
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 157
- Csatlakozott: 2009.10.21. 02:00
- MZ-d típusa: MZ Etz 251
- Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület
Re: Üzemanyagellátás
Meg lett a hiba, a benzin csap tömítése halt meg, csak anyira kis mértékben folyt a benzin hogy csak hosszú idő alatt látszódott, kicseréltem a csapot mert tömítést nem lehet kapni hozzá (olasz fajta), meg kitiszítottam a karbit és most frankó.Dénes írta:1: Már előtted is ott volt a folt.
2: A benzincső nem illeszkedik rendesen (vagy ha van közbeiktatva szűrő, akkor annak forrasztása elengedett, vagy eltörött a burkolat stb.) így a csőben lévő benzin ráfolyt kívülről a karbira és onnan lecsöpögött.
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
szívesen azért nekem is jó érzés ha néha van aki megfogadja a tanácsomatNandor írta:
Köszönöm a segítséget conus igazad lett. Vettem bele egy 120-as főfúvókát a 90ft-osból, a belerakás után minden kellemetlen jelenség azonnal megszűnt. Végre ki tudom pörgetni akár 6000-ig is, remélem a fogyasztás is kevesebb lesz mert az 5.5-6L-t kicsit sokallottam.
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
1: Már előtted is ott volt a folt.
2: A benzincső nem illeszkedik rendesen (vagy ha van közbeiktatva szűrő, akkor annak forrasztása elengedett, vagy eltörött a burkolat stb.) így a csőben lévő benzin ráfolyt kívülről a karbira és onnan lecsöpögött.
2: A benzincső nem illeszkedik rendesen (vagy ha van közbeiktatva szűrő, akkor annak forrasztása elengedett, vagy eltörött a burkolat stb.) így a csőben lévő benzin ráfolyt kívülről a karbira és onnan lecsöpögött.
- Seri19
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 157
- Csatlakozott: 2009.10.21. 02:00
- MZ-d típusa: MZ Etz 251
- Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület
Re: Üzemanyagellátás
Ma amikro odamentem a motorhoz látom, hogy egy folt van alatta, megnéztem, benzin, a karbi túlfolyóján folyt ki, zárt benzin csapnál, lehúzom a csövet a karbiról, a csap nem folyik.
Visszadugtam a csövet, megnyitom a csapot, a karbi sem folyik, nyitva ios hagytam egy ideig úgy sem folyt. Nah vkinek vmi tipje hogy akkor mégis hogy került oda a benzin? Tuti hogy a karbi túlfolyóján, de még is hogy? Ja ez egy 251es etz csattos karbival.
Visszadugtam a csövet, megnyitom a csapot, a karbi sem folyik, nyitva ios hagytam egy ideig úgy sem folyt. Nah vkinek vmi tipje hogy akkor mégis hogy került oda a benzin? Tuti hogy a karbi túlfolyóján, de még is hogy? Ja ez egy 251es etz csattos karbival.
- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Üzemanyagellátás
Köszönöm a segítséget conus igazad lett. Vettem bele egy 120-as főfúvókát a 90ft-osból, a belerakás után minden kellemetlen jelenség azonnal megszűnt. Végre ki tudom pörgetni akár 6000-ig is, remélem a fogyasztás is kevesebb lesz mert az 5.5-6L-t kicsit sokallottam.conus írta:
azonnali újrafúvókázás + kalibrálás
magasabb fordulaton több benzin kell a motornak, de több levegő is.
ha már alacsony fordulaton sincs rendben a bezin-levegő keverék aránya, akkor magasabbon sem lesz rendben.
meg valami 20 vagy 30 ezer km-enként kell fúvókát cserélni... ha jól emlékszem
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Futárnál 200 Ft/dbért sikerült BVF főfúvókákat szerezni!! Nem tudom mennyire utángyártott szar, de bele van vésve h BVF és a száma, pontosan olyan a színe és minden mérete is mint a gyárinak. Nem sorjás, nem rojtos, elég jónak látszik. Hétfőn tudok véleményt mondani róla.
van 125, 130, 135, 140, 145 neki, én ebből az első 4 et vettem.
Alapjárati is van, de az 450 ft volt, az annyira nem kellett amúgy is gyári méret van a gépben.
A felújító készlet helyett külön kell venni, az úszó, tű és tűszelep is elég jó minőségű ott, már 2 éve funkciolnálnak, nem csöpög, nem folyik.
van 125, 130, 135, 140, 145 neki, én ebből az első 4 et vettem.
Alapjárati is van, de az 450 ft volt, az annyira nem kellett amúgy is gyári méret van a gépben.
A felújító készlet helyett külön kell venni, az úszó, tű és tűszelep is elég jó minőségű ott, már 2 éve funkciolnálnak, nem csöpög, nem folyik.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
vannak akik panaszkodnak a bolti karbi felújító készletre, én eddig 2x vettem, de mind a 2x meg voltam vele elégedve.Nandor írta:Milyen fúvókát érdemes bele tenni? A boltban kapható utángyártott jó? Esetleg valamelyik autóé nem jó hozzá?conus írta:Nandor,
azonnali újrafúvókázás + kalibrálás
magasabb fordulaton több benzin kell a motornak, de több levegő is.
ha már alacsony fordulaton sincs rendben a bezin-levegő keverék aránya, akkor magasabbon sem lesz rendben.
meg valami 20 vagy 30 ezer km-enként kell fúvókát cserélni... ha jól emlékszem
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
igen. vaterán volt egy szaki aki perselyezett karburátorokat a súbernál.
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Re: Üzemanyagellátás
sziasztok!
a karburátorom egy kicsit ciripel, de csak akkor amikor a gáz bowdent egy picit megfeszítem.Tehát alapjáraton egyáltalán nem. Vettem egy vadiúj súbert (Huber Művek), de azzal még jobban csörög (vissza is tettem a régit). Elképzelhető, hogy súbervezető furat van már kikopva? A megfeszítésem azt értem, hogy a súber még nem mozdul, a fordulat sem emekedik.
a karburátorom egy kicsit ciripel, de csak akkor amikor a gáz bowdent egy picit megfeszítem.Tehát alapjáraton egyáltalán nem. Vettem egy vadiúj súbert (Huber Művek), de azzal még jobban csörög (vissza is tettem a régit). Elképzelhető, hogy súbervezető furat van már kikopva? A megfeszítésem azt értem, hogy a súber még nem mozdul, a fordulat sem emekedik.
- Feri_Vp
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 290
- Csatlakozott: 2008.03.18. 00:49
- MZ-d típusa: Suzuki GZ 250
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Üzemanyagellátás
Ez tényleg nagyon jó!
Amikor a garázsnál szoktam bogarászni, néha felbukkan egy-egy helyi nagy mágus és akkor hasonló sztorikat hallgathatok...mert ugye ott általában nyakig olajban, koszban vagyok, munkában - nem tudok elmenekülni, ő meg ezt kihasználja és mondja...mondja...
De legalább nem kell a kabarécsütörtök
Amikor a garázsnál szoktam bogarászni, néha felbukkan egy-egy helyi nagy mágus és akkor hasonló sztorikat hallgathatok...mert ugye ott általában nyakig olajban, koszban vagyok, munkában - nem tudok elmenekülni, ő meg ezt kihasználja és mondja...mondja...
De legalább nem kell a kabarécsütörtök
Bõrfotel és dobozok...
Re: Üzemanyagellátás
Hát vmiért én is furcsáltam a 160 km/h-t.zsakfos írta:Á ez nagyon jó!!!szaké írta:Sziasztok!
Probléma a következő:
A kis 125 etz-vel elindultam Pestről Debrecenbe a pályán. Fél gázon szépen vitte a 140-et és 160-ig is dinamikusan gyorsult. Gyöngyös közelében vettem észre, hogy mintha valami fogná a gépet, sehogy nem akart 120 felé menni a mutató. Kál-nál végképp szaggatott, ezért beálltam a MOL-ra. Rövid szemrevételezés során megállapítottam,hogy el volt zárva a benzincsap.
Szerintetek nem kap túl sokat? A súber tű tökig lent van. Elképzelhető,hogy kisebb fúvókával a miskolci elágazásig is bírta volna 120-al?
Az évszázad poénja.Van akinek nem tünt fel hogy ez csak VICC
Jó kis fricskát mutatsz az itt folyó sebesség illetve fogyasztás mérésekre,amik már szinte a sci-fi műfajhoz tartoznak.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Á ez nagyon jó!!!szaké írta:Sziasztok!
Probléma a következő:
A kis 125 etz-vel elindultam Pestről Debrecenbe a pályán. Fél gázon szépen vitte a 140-et és 160-ig is dinamikusan gyorsult. Gyöngyös közelében vettem észre, hogy mintha valami fogná a gépet, sehogy nem akart 120 felé menni a mutató. Kál-nál végképp szaggatott, ezért beálltam a MOL-ra. Rövid szemrevételezés során megállapítottam,hogy el volt zárva a benzincsap.
Szerintetek nem kap túl sokat? A súber tű tökig lent van. Elképzelhető,hogy kisebb fúvókával a miskolci elágazásig is bírta volna 120-al?
Az évszázad poénja.Van akinek nem tünt fel hogy ez csak VICC
Jó kis fricskát mutatsz az itt folyó sebesség illetve fogyasztás mérésekre,amik már szinte a sci-fi műfajhoz tartoznak.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Nyisd meg újra a csapot és megint menni fog 160-al. Mihez képest kap túl sokat? Ha így megy akkor pont jó.szaké írta:Sziasztok!
Probléma a következő:
A kis 125 etz-vel elindultam Pestről Debrecenbe a pályán. Fél gázon szépen vitte a 140-et és 160-ig is dinamikusan gyorsult. Gyöngyös közelében vettem észre, hogy mintha valami fogná a gépet, sehogy nem akart 120 felé menni a mutató. Kál-nál végképp szaggatott, ezért beálltam a MOL-ra. Rövid szemrevételezés során megállapítottam,hogy el volt zárva a benzincsap.
Szerintetek nem kap túl sokat? A súber tű tökig lent van. Elképzelhető,hogy kisebb fúvókával a miskolci elágazásig is bírta volna 120-al?
Re: Üzemanyagellátás
Most konkrétan milyen motorról is beszélsz Egy ETZ 125-ös nem tudom, hogyan menne 160 km/h-val.szaké írta:Sziasztok!
Probléma a következő:
A kis 125 etz-vel elindultam Pestről Debrecenbe a pályán. Fél gázon szépen vitte a 140-et és 160-ig is dinamikusan gyorsult. Gyöngyös közelében vettem észre, hogy mintha valami fogná a gépet, sehogy nem akart 120 felé menni a mutató. Kál-nál végképp szaggatott, ezért beálltam a MOL-ra. Rövid szemrevételezés során megállapítottam,hogy el volt zárva a benzincsap.
Szerintetek nem kap túl sokat? A súber tű tökig lent van. Elképzelhető,hogy kisebb fúvókával a miskolci elágazásig is bírta volna 120-al?
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Szia!szaké írta:Sziasztok!
Probléma a következő:
A kis 125 etz-vel elindultam Pestről Debrecenbe a pályán. Fél gázon szépen vitte a 140-et és 160-ig is dinamikusan gyorsult. Gyöngyös közelében vettem észre, hogy mintha valami fogná a gépet, sehogy nem akart 120 felé menni a mutató. Kál-nál végképp szaggatott, ezért beálltam a MOL-ra. Rövid szemrevételezés során megállapítottam,hogy el volt zárva a benzincsap.
Szerintetek nem kap túl sokat? A súber tű tökig lent van. Elképzelhető,hogy kisebb fúvókával a miskolci elágazásig is bírta volna 120-al?
Szerintem selejtezd le a gépet!
Elzárt benzincsappal nem kaphat anyagot, így nem is mehet pár száz méternél többet. Valami baja van a motorodnak, én nem küszködnék vele............... kuka......, mondjuk 160-nál leszállsz róla miután megcéloztál vele egy roncstelepet.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Probléma a következő:
A kis 125 etz-vel elindultam Pestről Debrecenbe a pályán. Fél gázon szépen vitte a 140-et és 160-ig is dinamikusan gyorsult. Gyöngyös közelében vettem észre, hogy mintha valami fogná a gépet, sehogy nem akart 120 felé menni a mutató. Kál-nál végképp szaggatott, ezért beálltam a MOL-ra. Rövid szemrevételezés során megállapítottam,hogy el volt zárva a benzincsap.
Szerintetek nem kap túl sokat? A súber tű tökig lent van. Elképzelhető,hogy kisebb fúvókával a miskolci elágazásig is bírta volna 120-al?
Probléma a következő:
A kis 125 etz-vel elindultam Pestről Debrecenbe a pályán. Fél gázon szépen vitte a 140-et és 160-ig is dinamikusan gyorsult. Gyöngyös közelében vettem észre, hogy mintha valami fogná a gépet, sehogy nem akart 120 felé menni a mutató. Kál-nál végképp szaggatott, ezért beálltam a MOL-ra. Rövid szemrevételezés során megállapítottam,hogy el volt zárva a benzincsap.
Szerintetek nem kap túl sokat? A súber tű tökig lent van. Elképzelhető,hogy kisebb fúvókával a miskolci elágazásig is bírta volna 120-al?
- MiszterQ
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 273
- Csatlakozott: 2010.01.31. 12:57
- MZ-d típusa: ETZ 250, BMW F650ST
- Tartózkodási hely: Pápa
Re: Üzemanyagellátás
Na. Nem is N17 hanem N19-cel használom most, és semmi baja. Nagyobb gázos menetek után sem. Ja, és megkapta a nagyobb fúvűkát meg egy pici úszószint emelést mert nem akart indulni. De most pöpec lett a gípconus írta:lehetséges megoldás: gyertya és főfúvóka.
egyébként erősen ajánlom h a tank beljese olyan tiszta legyen h enni lehessen belőle
gyertya: Brisk n14c, champion L78, denso w26fsu, ngk b8hs
főfúvóka: alkatrészjegyzékből. egyébként főfúvókánál már 0,05 sokat számít
Relax, don't do it
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Egy kis benzin lehet a forgattyús házban, váltóolaj nem folyhat be a főtengelyhez, ha mégis, akkor javítani kell. Hidraulikaolaj, ahogy a neve is sejteti nem jó a váltóba.
Re: Üzemanyagellátás
köszi, a főtengelyhez folyik be valami "trutyi" amit egyszer leívtam és utánna ment a motor, ezt a trutyit felveri a gyertyához és nem indul.A váltóolajnak át szabad folynia oda ? hidraulika olaj jó váltóolja helyett ?
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3071
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Üzemanyagellátás
Felmertült egy probléma a Sástó túra során, ezért felhívom mindenkinek a figyelmét egy ,,apróságra" !
Úgy vettem észre a hírekből is és saját tapasztalat hogy a Sástó túrák sorsa a vasárnapi eső ! Ebből ered a tapasztalat hogy esőben motorozásnál, ha tudjuk hogy ilyen lesz, figyeljünk a gáz bowden és a szivató bowden alsó végén levő szigetelő gumiharang vízzáróságára!
Ugyanis a bowdenen lecsorgó víz az állítócsavarokon keresztül bejut a suberen keresztül és ,,beszívódik" menet közben, és a víz tudvalevőleg nem üzemanyag, kivéve ha gőzmozdonnyal motorozunk , tehát 2ütemű motorunk esetében nem az!
Menet közben kellemetlen rángatózás prüszkülés,erővesztés és motorleállás lehet a következménye, és ha nincs a gépnek elég sebessége/lendülete ki sem tudja dolgozni a hengerből a beszívott vizet egy erős nyélgáz, v. szivatózás alkalmazásával. Tehát az alapjárat megszűnik pl piros lámpához guruláskor és mire zöld lesz talán nagy nehezen be lehet rúgni a mocit, ha nincs szerencséd még addigra sem,és a többiek ott várnak hogy namizu?
... tehát figyeljünk erre az apró, jelentéktelennek tűnő gumibigyókra!
Úgy vettem észre a hírekből is és saját tapasztalat hogy a Sástó túrák sorsa a vasárnapi eső ! Ebből ered a tapasztalat hogy esőben motorozásnál, ha tudjuk hogy ilyen lesz, figyeljünk a gáz bowden és a szivató bowden alsó végén levő szigetelő gumiharang vízzáróságára!
Ugyanis a bowdenen lecsorgó víz az állítócsavarokon keresztül bejut a suberen keresztül és ,,beszívódik" menet közben, és a víz tudvalevőleg nem üzemanyag, kivéve ha gőzmozdonnyal motorozunk , tehát 2ütemű motorunk esetében nem az!
Menet közben kellemetlen rángatózás prüszkülés,erővesztés és motorleállás lehet a következménye, és ha nincs a gépnek elég sebessége/lendülete ki sem tudja dolgozni a hengerből a beszívott vizet egy erős nyélgáz, v. szivatózás alkalmazásával. Tehát az alapjárat megszűnik pl piros lámpához guruláskor és mire zöld lesz talán nagy nehezen be lehet rúgni a mocit, ha nincs szerencséd még addigra sem,és a többiek ott várnak hogy namizu?
... tehát figyeljünk erre az apró, jelentéktelennek tűnő gumibigyókra!
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
Re: Üzemanyagellátás
helló mostmár bármikor indul a motorom de nem áll be alapjáratra sehogy , amikor az alapjárati csavar becsavarására godolnak ott a rugót is beleszámítják ?
vagy az alapjárati fúvókával van baj?
vagy az alapjárati fúvókával van baj?
- MiszterQ
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 273
- Csatlakozott: 2010.01.31. 12:57
- MZ-d típusa: ETZ 250, BMW F650ST
- Tartózkodási hely: Pápa
Re: Üzemanyagellátás
Gyertyát majd nézek valamit, a boltban csak n17c volt, de majd kutakodok. A főfúvókát meg berakom nincs már választás. Kössz a segítséget. Majd meglátjuk javul-e.conus írta:lehetséges megoldás: gyertya és főfúvóka.
egyébként erősen ajánlom h a tank beljese olyan tiszta legyen h enni lehessen belőle
gyertya: Brisk n14c, champion L78, denso w26fsu, ngk b8hs
főfúvóka: alkatrészjegyzékből. egyébként főfúvókánál már 0,05 sokat számít
Relax, don't do it
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
lehetséges megoldás: gyertya és főfúvóka.
egyébként erősen ajánlom h a tank beljese olyan tiszta legyen h enni lehessen belőle
gyertya: Brisk n14c, champion L78, denso w26fsu, ngk b8hs
főfúvóka: alkatrészjegyzékből. egyébként főfúvókánál már 0,05 sokat számít
egyébként erősen ajánlom h a tank beljese olyan tiszta legyen h enni lehessen belőle
gyertya: Brisk n14c, champion L78, denso w26fsu, ngk b8hs
főfúvóka: alkatrészjegyzékből. egyébként főfúvókánál már 0,05 sokat számít
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- MiszterQ
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 273
- Csatlakozott: 2010.01.31. 12:57
- MZ-d típusa: ETZ 250, BMW F650ST
- Tartózkodási hely: Pápa
Re: Üzemanyagellátás
Szia!
A tank az nem olyan koszos. A benzin akadálytalanul folyik, nem csöpög.
Tanksapka: zárható van, gondolom az a kulcslyukon keresztül szelel, és vadiúj, szóval jónak kell lennie.
Karbi kristálytiszta.
Brisk N17C gyertya, tudtommal 225-ös a hőértéke.
Gyertyakép: amikor hasonló gondjaim voltak, a Bakony túrán néztük, őzbarna volt.
Főfúvóka: erre gyanakszom, 115-ös van benn ha jól tudom, próbálták furkálni, de nem az igazi, ezek szerint. Lehet hülye kérdés, mert hülye vagyok hozzá: kértem 130-as főfúvókát, a boltos adott, 125 van ráírva, és rákérdeztem, azt mondja ez a jó. Tényleg?
Tűszelepet nem tudom, szerintem jó.
Trafó? X-akta lehet hogy ott is van valami gebasz
Kösz a segítséget
A tank az nem olyan koszos. A benzin akadálytalanul folyik, nem csöpög.
Tanksapka: zárható van, gondolom az a kulcslyukon keresztül szelel, és vadiúj, szóval jónak kell lennie.
Karbi kristálytiszta.
Brisk N17C gyertya, tudtommal 225-ös a hőértéke.
Gyertyakép: amikor hasonló gondjaim voltak, a Bakony túrán néztük, őzbarna volt.
Főfúvóka: erre gyanakszom, 115-ös van benn ha jól tudom, próbálták furkálni, de nem az igazi, ezek szerint. Lehet hülye kérdés, mert hülye vagyok hozzá: kértem 130-as főfúvókát, a boltos adott, 125 van ráírva, és rákérdeztem, azt mondja ez a jó. Tényleg?
Tűszelepet nem tudom, szerintem jó.
Trafó? X-akta lehet hogy ott is van valami gebasz
Kösz a segítséget
Relax, don't do it
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
ötletek:
-tank mennyire koszos/rozsdás?
-tancsapdán levő lyuk szelel rendesen?
-karbi tiszta?
-gyertya hőérték?
-gyertyakép?
-főfúvóka átmérője?
-tűszelep rendesen nyit/zár?
-gyújtótrafó?
több ötletem nincs
-tank mennyire koszos/rozsdás?
-tancsapdán levő lyuk szelel rendesen?
-karbi tiszta?
-gyertya hőérték?
-gyertyakép?
-főfúvóka átmérője?
-tűszelep rendesen nyit/zár?
-gyújtótrafó?
több ötletem nincs
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Karbi milyen meleg? Ez csak halovány tipp, de lehet h túlmelegszik. Ezért van a szívócsonk előtt műanyag betét (nem tömítés, az a betét 2 oldalán van), vagy más néven "hőhíd", hogy a karbi ne tudjon melegedni, olyankor változik a benzin porlaszthatósága meg úgy amblokk minden, és megáll a motor.
Ha nem tudná ellátni, szerintem akkor hagyna ki és állna meg, amikor húzod neki, nem utána.
Ha nem tudná ellátni, szerintem akkor hagyna ki és állna meg, amikor húzod neki, nem utána.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- MiszterQ
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 273
- Csatlakozott: 2010.01.31. 12:57
- MZ-d típusa: ETZ 250, BMW F650ST
- Tartózkodási hely: Pápa
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok...nem hiszem el most lett megcsinálva a moci, de még mindig csinálja a hülyeségét...szóval az a tünet hogy tartós gyors menet után kezdi. Mit tudom én 90-ről lassítanék, motorféken még nincs gond, aztán kuplungolok, és egyszerűen leáll a motor. Először a gyújtásra gyanakodtam, de szerintem csak egyszerűen nem kap már benzint. Amíg hajtom addig csak-csak kapja, de lassításkor meg kész vége. Ugyanez volt Bakony túrán is. Aztán egy 5 perc múlva meg indul. Lehet hogy kicsi a főfúvóka? Nem lehet hogy ilyenkor (tempós menetnél) nem tudja ellátni a motort?? Légyszí segítsetek.
Relax, don't do it
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Ja értem már.Hát nem szivesen állitgatom el a gyári beállitást.Alfa írta:Tudom, azért írtam hogy próbáld meg a benzinszintet csökkenteni, hátha neked is az a baj h túl "magasról" szív, és így orrán száján jut be a benzin...zsakfos írta: BING karbim van!
Majd lejjebb veszem a subertűt azt meglátom mit eredményez.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Tudom, azért írtam hogy próbáld meg a benzinszintet csökkenteni, hátha neked is az a baj h túl "magasról" szív, és így orrán száján jut be a benzin...zsakfos írta: BING karbim van!
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
BING karbim van!Alfa írta:zsakfos! A "gondolkodós" gyorsítás jó része megszűnt a benzinszint helyes beállításával. Nekem eddig nem benyomott tűszelep rugóval volt beállítva 27-re, most az új tömítéshez mérve (ami 0,5 helyett 1 mm) és a kézikönyv 27+1 mm alapján benyomott rugóval lett 27,5. Az úszó ágait is beigazítottam egymáshoz.
Így a szint jóval alacsonyabb lett (kb 3 mm-el), nem dúsul annyira fel gázadáskor.
Még van vele meló, de sok kicsi sokra megy (volt már pontos gyújtásállítás + pontos benzinszint). Bingnél nemtom hogy van, de benzinszint gondolom létezik ott is
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- MiszterQ
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 273
- Csatlakozott: 2010.01.31. 12:57
- MZ-d típusa: ETZ 250, BMW F650ST
- Tartózkodási hely: Pápa
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok....nem hiszem el most lett megcsinálva a moci, de még mindig csinálja a hülyeségét...szóval az a tünet hogy tartós gyors menet után kezdi. Mit tudom én 90-ről lassítanék, motorféken még nincs gond, aztán kuplungolok, és egyszerűen leáll a motor. Először a gyújtásra gyanakodtam, de szerintem csak egyszerűen nem kap már benzint. Amíg hajtom addig csak-csak kapja, de lassításkor meg kész vége. Ugyanez volt Bakony túrán is. Aztán egy 5 perc múlva meg indul. Lehet hogy kicsi a főfúvóka? Nem lehet hogy ilyenkor (tempós menetnél) nem tudja ellátni a motort?? Légyszí segítsetek.
Relax, don't do it
- festékes
- bajnok
- Hozzászólások: 772
- Csatlakozott: 2010.02.23. 09:09
- MZ-d típusa: ts250/1
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Üzemanyagellátás
Szia! Nekem is csak hagyományos karbi van a perkómon,motoros életem során 3-/1-esem és 3 etz-250-esem volt,de a perkóknak mindig kedvezőbb volt a fogyasztása.A mostani sem eszik többet 4-nél,pedig lendületesen hajtom az is igaz viszont,hogy általában egyedül és cucc nélkül!A legelső peresem 3,5-öt evett igaz nem is ment 110 nél többet de akkor ez egy 6 éves gép volt. Többször lemértem,senki sem hitte el de most is azt mondom amit akkor,minek hazudjak attól nekem nem lesz sem több sem kevesebb.Kérdezzd meg mzsanyit neki fullra át van alakitva a /1-ese,elől hátul tárcsafék meg minden,hátha neki bing karbija van nem lepődnék meg!
- horhaus
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 390
- Csatlakozott: 2008.09.26. 21:19
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Kozármisleny
Re: Üzemanyagellátás
Bing-ben nem vagyok othon, de első hallásra nem kevés a 6,5 sem. Szerintem a fogyasztásért főleg a karbi a felelős. Esetleg légszűrő vagy kipuf. Nem tudom.zsakfos írta:Kedves TS 250/1 tipustársak!
Rajtam kivűl kinek van még a /1-ében BING karbi?
Kiváncsi lennék a súber beállitásra,fuvókákra illetve a működésére.Irigykedve olvasom a 300-asok tapasztalatait!
Valamit vagy én csinálok rosszul vagy a /1-ből sosem lesz fogyasztóbajnok
Nekem akkor evett 5l alatt amikor a legalacsonyabbra volt téve a tű(legszegényebb).
Viszont sikerült is megragasztanom
Most bejáratos a moci,a tűt 1-el tettem a legdúsabb alá.
Van vagy 6,5-7 l fogyasztásom kb.Pontosan még nem mértem le mert nem mentem annyit,csak abból gondolom hogy a múltkor is amikor a teljesitmény túrán mentünk akkor Polgárdin tartalékra kellett raknom,aztán a falu végén lévő kuton tankoltam pontosan 10 litert.Utána Érdnél taliztunk és Siófok előtt már megint tartalékra kellett raknom.Ez durván 150-160 km.Nem is mertem megkockáztatni hogy még a kompig sem érjek el pont én aki intézi a kompot,ezért is álltam ki tankolni a városban.Gondolom ezt akkor páran nem is értették
Na hát ezért álltam ki.
Szóval /1-es társak!
Kinek mi a tapasztalata,beállitása,fogyasztása?
Akinek BVF karbija van,az is érdekelne.
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
zsakfos! A "gondolkodós" gyorsítás jó része megszűnt a benzinszint helyes beállításával. Nekem eddig nem benyomott tűszelep rugóval volt beállítva 27-re, most az új tömítéshez mérve (ami 0,5 helyett 1 mm) és a kézikönyv 27+1 mm alapján benyomott rugóval lett 27,5. Az úszó ágait is beigazítottam egymáshoz.
Így a szint jóval alacsonyabb lett (kb 3 mm-el), nem dúsul annyira fel gázadáskor.
Még van vele meló, de sok kicsi sokra megy (volt már pontos gyújtásállítás + pontos benzinszint). Bingnél nemtom hogy van, de benzinszint gondolom létezik ott is
Így a szint jóval alacsonyabb lett (kb 3 mm-el), nem dúsul annyira fel gázadáskor.
Még van vele meló, de sok kicsi sokra megy (volt már pontos gyújtásállítás + pontos benzinszint). Bingnél nemtom hogy van, de benzinszint gondolom létezik ott is
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1425
- Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
- MZ-d típusa: BMW R1100RT
- Tartózkodási hely: Dabas
Re: Üzemanyagellátás
Hapi!
A 33-asra esztergálás annyi, hogy a szívótorok átmérője 3mm-rel ki lett bővítve, így gyorsabban áramlik a benzin és a levegő, bár van biztos aki jobban ért hozzá.
Ha 300-asra van fúrva a géped, akkor jobb is ha ki van bővítve.
A 33-asra esztergálás annyi, hogy a szívótorok átmérője 3mm-rel ki lett bővítve, így gyorsabban áramlik a benzin és a levegő, bár van biztos aki jobban ért hozzá.
Ha 300-asra van fúrva a géped, akkor jobb is ha ki van bővítve.
Re: Üzemanyagellátás
Köszönöm a választ, Nekked is KiLL3RGyurmooo írta:1.: szerintem elég 1x föltenni a kérdést, szerencsére nincs olyan kemény "cenzúra" ittHaPi írta:Hello!
Valószínűleg a 250-es ETZ-m benzinben dús keveréket kap, mivel melegben szarabul megy, ill. ebben a hőségben le is áll. Hűvösebb időben és indításnál szépen indul és húz is. 30N3-1 karbi van benn, mint a 251-ben. Nem tudom, hogy mért valószínűleg, mert 1989-es gyártású és/vagy elektronikus a gyújtása. Vagy esetleg ki lett cserélve Az alajárat állító csavar gyárilag le van plombálva egy műanyaggal és sztem nem is nyúltak még hozzá. Néztem a 251-es leírásában, hogy 2,5 és 3,5 között kell kicsavarva lennie a benzin-levegő csavarnak, de melegben nem jó. Most a súbertű a legalsó álásban van, tehát a legfelső bevágásnál van berakva a tartólemez és 1,5 van kicsavarva a benzin-levegő. Csak így tudtam vele haza jönni. Induláskor 2,5 volt kicsavarva és szépen ment, míg nem lett forró.
Hogy lehetne megoldani a problémát Esetleg használna, ha állítanák az alapjárati csavaron is vagy vegyek egy gyári 250-hez való karbit
Válaszokat várom és köszönöm
Üdv.
U.i.. pls vki írjon.
2.: a nagyobbik csavart is próbáld állítani, nekem az segített, mikor bejött ez a rohadt hőség, de én az alapjáratot találtam túl magasnak. Az enyém is csatos karbi ugye, a tű felülről a második rovátkában van, ha jól emlékszem.
Az üresjárási keverékcsavart tekertem beljebb, majd belőttem az alapjáratot.
Csak azért tettem be 2x, mert sokat írtak utánnam és féltem, hogy nem mindenki olvass vissza. Amúgy bocs érte, tom, h nem lehet.
Üdv.
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Nekem is hasznos lenne, mert én is fojtogatásra gyanakszom!
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Légszűrőt milyet és hol érdemes(lehet)venni?
Hallottam már olyat hogy amit általában adnak az eléggé megfojtja a motort.
Igaz ez?
Én azt hiszem a Mofakernél vettem 2 éve.
Szóval tippet légyszi hogy milyet és hol.
Budapesti cím is jöhet,nagy valószinűséggel jövő héten mennem kell oda.
Hallottam már olyat hogy amit általában adnak az eléggé megfojtja a motort.
Igaz ez?
Én azt hiszem a Mofakernél vettem 2 éve.
Szóval tippet légyszi hogy milyet és hol.
Budapesti cím is jöhet,nagy valószinűséggel jövő héten mennem kell oda.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Kedves TS 250/1 tipustársak!
Rajtam kivűl kinek van még a /1-ében BING karbi?
Kiváncsi lennék a súber beállitásra,fuvókákra illetve a működésére.Irigykedve olvasom a 300-asok tapasztalatait!
Valamit vagy én csinálok rosszul vagy a /1-ből sosem lesz fogyasztóbajnok
Nekem akkor evett 5l alatt amikor a legalacsonyabbra volt téve a tű(legszegényebb).
Viszont sikerült is megragasztanom
Most bejáratos a moci,a tűt 1-el tettem a legdúsabb alá.
Van vagy 6,5-7 l fogyasztásom kb.Pontosan még nem mértem le mert nem mentem annyit,csak abból gondolom hogy a múltkor is amikor a teljesitmény túrán mentünk akkor Polgárdin tartalékra kellett raknom,aztán a falu végén lévő kuton tankoltam pontosan 10 litert.Utána Érdnél taliztunk és Siófok előtt már megint tartalékra kellett raknom.Ez durván 150-160 km.Nem is mertem megkockáztatni hogy még a kompig sem érjek el pont én aki intézi a kompot,ezért is álltam ki tankolni a városban.Gondolom ezt akkor páran nem is értették
Na hát ezért álltam ki.
Szóval /1-es társak!
Kinek mi a tapasztalata,beállitása,fogyasztása?
Akinek BVF karbija van,az is érdekelne.
Rajtam kivűl kinek van még a /1-ében BING karbi?
Kiváncsi lennék a súber beállitásra,fuvókákra illetve a működésére.Irigykedve olvasom a 300-asok tapasztalatait!
Valamit vagy én csinálok rosszul vagy a /1-ből sosem lesz fogyasztóbajnok
Nekem akkor evett 5l alatt amikor a legalacsonyabbra volt téve a tű(legszegényebb).
Viszont sikerült is megragasztanom
Most bejáratos a moci,a tűt 1-el tettem a legdúsabb alá.
Van vagy 6,5-7 l fogyasztásom kb.Pontosan még nem mértem le mert nem mentem annyit,csak abból gondolom hogy a múltkor is amikor a teljesitmény túrán mentünk akkor Polgárdin tartalékra kellett raknom,aztán a falu végén lévő kuton tankoltam pontosan 10 litert.Utána Érdnél taliztunk és Siófok előtt már megint tartalékra kellett raknom.Ez durván 150-160 km.Nem is mertem megkockáztatni hogy még a kompig sem érjek el pont én aki intézi a kompot,ezért is álltam ki tankolni a városban.Gondolom ezt akkor páran nem is értették
Na hát ezért álltam ki.
Szóval /1-es társak!
Kinek mi a tapasztalata,beállitása,fogyasztása?
Akinek BVF karbija van,az is érdekelne.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Re: Üzemanyagellátás
Köszi a segítséget,átnézem.
Re: Üzemanyagellátás
Bocsi az ismétlésért:S
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Totocs!
Szerintem csak sima főfúvóka dugulás volt. Ha azóta megy akko ne foglalkozz vele. Esetleg tank pucolás, benzinszűrő csere.
Esetleg el van dugulva a tanksapka légzőnyílása.
Vagy trafó-kondi.
Ebben a sorrendben nézd át.
Szerk.: Így viszont a tanksapka a legvalószínűbb...Tisztítsd meg a szellőzőjét. (Tetején kis lik )
Szerintem csak sima főfúvóka dugulás volt. Ha azóta megy akko ne foglalkozz vele. Esetleg tank pucolás, benzinszűrő csere.
Esetleg el van dugulva a tanksapka légzőnyílása.
Vagy trafó-kondi.
Ebben a sorrendben nézd át.
Szerk.: Így viszont a tanksapka a legvalószínűbb...Tisztítsd meg a szellőzőjét. (Tetején kis lik )
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára KILL3R etz 2010.07.15. 22:25-kor.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Üzemanyagellátás
Ja és utána rátankoltam és azóta jó, meg múltkor is mikor már kevés volt benn a benzin akk is megállt.De néztem a benzincsövet és teljesen televolt benzinnel, úgyhogy nem értem, mert akkor anyagot kellett hogy kapjon
Re: Üzemanyagellátás
Segítségeteket kérem. Menet közben elkezdett rángatni és megállt. Betoltam, és elindult, majd kb 300 m után megint 2 durranást követően leállt.2 percet vártam kb és megint betoltam, utána ment normálisan , ez talán azért lehetett mert kevés volt benne a benzin? kb 1,5 liter volt benne vagy talán a durranás miatt a gyujtással lehet gond?
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Akármennyire is kopott a motor, a keverék aránya állandó kell hogy maradjon sztem. Alapjáraton meg ugye zárva van a súber, szal annak a kopása sem szól bele a dologba sztem...
Ettől függetlenül nekem is ki van szedve, és én is fülre állítottam....
Ettől függetlenül nekem is ki van szedve, és én is fülre állítottam....
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Üzemanyagellátás
És amíg nem lesz annyira kopott a motor-karbi, hogy b.-od a gyári beállítást!KILL3R etz írta:A plombálthoz ne nyúlj!!!!!
Az gyárilag műszerrel van belőve. Addig jó míg nem állítják.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Majestic-12 [Bot] valamint 1 vendég