azonnali újrafúvókázás + kalibrálás
magasabb fordulaton több benzin kell a motornak, de több levegő is.
ha már alacsony fordulaton sincs rendben a bezin-levegő keverék aránya, akkor magasabbon sem lesz rendben.
meg valami 20 vagy 30 ezer km-enként kell fúvókát cserélni... ha jól emlékszem
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! 10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <----------------------- Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
festékes írta:
Köszi akkor megvárom a további fejleményeket!Néhány klubbtárrsal már beszéltem erről régebben,ők arra tippelnek,nem biztos,hogy,elektronika lehet egyszerüen sokat kap és kissebb főfuvi kell,de annyi melóm van,hogy még nem jutottam el hogy alaposabban körülnézzek a gépen.De a probléma kisértetiesen hasonlit a tiedhez 4500 alatt tökéletes efelett vacakol,főleg 5-ben 90 fölött.Mindenesetre várom mi lesz trafócsere után előre is köszi!
Ez a fúvóka dolog érdekes én is gondoltam rá, hogy esetleg sokat kap. Már csak azért is mert elég sokat fogyaszt, a másik furcsa dolog meg az, hogy 1500-as fordulaton is tudok vele menni. Már kísérleteztem vele, hogy ha a szívatót menet közben ráhúzom akkor is hasonlóképp rángat. Viszont akkor nem értem, hogy miért magas fordulaton jelentkezik hiszen akkor van a motornak a legnagyobb üzemanyagigénye.
Ha mégis ez a probléma akkor mit lehet csinálni? Nekem még gyáriak a fúvókáim /bár biztos hogy 33év alatt nagyobbra koptak/.
festékes írta:
Üdv Mr Dok! Még nem,de azt hogy látom hogy jó e?
Szia! Megfogod a megszakítót, mondjuk körömmel megemeled a kalapácsát. Érzed rajta hogy csak lazán nyomja a rugó, vagy rendesen.
Vagy esetleg a rugóját kicsavarozod és megnézed mennyire áll el a helyétől kb 3-4 mm kell neki előfeszítésnek.
festékes írta:
Üdv Mr Dok! Még nem,de azt hogy látom hogy jó e?
Szia! Megfogod a megszakítót, mondjuk körömmel megemeled a kalapácsát. Érzed rajta hogy csak lazán nyomja a rugó, vagy rendesen.
Vagy esetleg a rugóját kicsavarozod és megnézed mennyire áll el a helyétől kb 3-4 mm kell neki előfeszítésnek.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm Idom és szerszámok
szaké írta:Sziasztok!
Tegnap elmentem a HUBER MOTOR """MOTOROS BOLTBA""(!!!!!!!!)
Tudom, hogy bonyolult kérés, de kértem egy ETZ megszakítóbütyköt. Mivel soha nem kellett leszednem, nem tudtam a méreteit, egyébként sem hordok magammal tolómérőt, esztergapadot stb., ezért bíztam abban, amit egy "komoly" szerelő overállt viselő MOTOROS BOLTI ELADÓ mond. Szépen hazaviszem, szétkapom a motort... és nini kb.1mm-rel nagyobb az átmérője a befogadó résznél. (Még tegnap a fórumon MrDok. (kösz neki) mondta, hogy szinte biztos, hogy a TS-é). Én jóhiszeműen vissza autózok (és ez már pontosan 2x annyival több kilométer, benzin, idő stb. mint amennyinek kellene lennie. tőlünk a HUBER 17km) és teljesen természetesnek veszem, hogy kicserélik.(HANGSÚLYOZOM, NEM EGY HIBÁS ETZ ALK.R.-RŐL AN SZÓ, HANEM ARRÓL, HOGY NEM TUDJÁK MIT ADNAK EL, EGY TELJESEN MÁS ALKATRÉSZT) Tehát odaértem, ahol közlik velem, hogy ők "azt hitték" , hogy ez az amit kértem.Továbbá azt, hogy nekik most nincs ilyen alkatrészük, de majd valamikor lesz akkor kicserélik. Én erről azt gondoltam, hogy nem "valamikor" akarom a motoromat megcsinálni, ezért kértem, hogy adják vissza a pénzt és megyek máshová ahol ki tudnak szolgálni. Erre ők azt mondták, hogy nem lehet, vásároljam le.Ilyen dumák: vegyek olajat, gyertyát, az úgyis kell !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ekkor kezdett a vérnyomásom felmenni) ELRONTANAK VALAMIT, ÉS AZZAL INTÉZNÉK EL, HOGY VÁSÁROLJAK NÁLUK OLYAN DOLGOKAT, AMIRE NINCS SZÜKSÉGEM!!!!!!!! Erre még én kaptam a pofámra, hogy miért veszekszem velük, HISZEM NEM ŐK TEHETNEK RÓLA. A beszállítókra fogták (csak az a bibi, hogy a fogy.véd. törv. szerint nem lehet ez magyarázat, az nekik kell velük lefocizni.) Jött még olyan duma,hogy biztos nem szakember szerelte az alkatrészt és lehet hogy jó.(Igen, a szakember beletud tenni egy 12mm-es acél furatba egy több mint 13mm-es ugyancsak acél csapot.gratulálok) ekkor sarkon fordultam és kijöttem) Az lenne a kérdésem hozzátok:
TI MIT TENNÉTEK??? (Azon kívül, hogy panasszal éltek a fogy.véd. felé--már megtettem)
(de gondoljátok, hogy nem az az 1300Ft a dühítő)
Igazad van,de ez a Szerviz topic!
Attól hogy mérges vagy még nem kell minden fórumot teleirni a panaszoddal.Elég lett volna mondjuk a megnevedd topic.
Továbbiakban ott folytasd légyszi.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Sziasztok!
Tegnap elmentem a HUBER MOTOR """MOTOROS BOLTBA""(!!!!!!!!)
Tudom, hogy bonyolult kérés, de kértem egy ETZ megszakítóbütyköt. Mivel soha nem kellett leszednem, nem tudtam a méreteit, egyébként sem hordok magammal tolómérőt, esztergapadot stb., ezért bíztam abban, amit egy "komoly" szerelő overállt viselő MOTOROS BOLTI ELADÓ mond. Szépen hazaviszem, szétkapom a motort... és nini kb.1mm-rel nagyobb az átmérője a befogadó résznél. (Még tegnap a fórumon MrDok. (kösz neki) mondta, hogy szinte biztos, hogy a TS-é). Én jóhiszeműen vissza autózok (és ez már pontosan 2x annyival több kilométer, benzin, idő stb. mint amennyinek kellene lennie. tőlünk a HUBER 17km) és teljesen természetesnek veszem, hogy kicserélik.(HANGSÚLYOZOM, NEM EGY HIBÁS ETZ ALK.R.-RŐL AN SZÓ, HANEM ARRÓL, HOGY NEM TUDJÁK MIT ADNAK EL, EGY TELJESEN MÁS ALKATRÉSZT) Tehát odaértem, ahol közlik velem, hogy ők "azt hitték" , hogy ez az amit kértem.Továbbá azt, hogy nekik most nincs ilyen alkatrészük, de majd valamikor lesz akkor kicserélik. Én erről azt gondoltam, hogy nem "valamikor" akarom a motoromat megcsinálni, ezért kértem, hogy adják vissza a pénzt és megyek máshová ahol ki tudnak szolgálni. Erre ők azt mondták, hogy nem lehet, vásároljam le.Ilyen dumák: vegyek olajat, gyertyát, az úgyis kell !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ekkor kezdett a vérnyomásom felmenni) ELRONTANAK VALAMIT, ÉS AZZAL INTÉZNÉK EL, HOGY VÁSÁROLJAK NÁLUK OLYAN DOLGOKAT, AMIRE NINCS SZÜKSÉGEM!!!!!!!! Erre még én kaptam a pofámra, hogy miért veszekszem velük, HISZEM NEM ŐK TEHETNEK RÓLA. A beszállítókra fogták (csak az a bibi, hogy a fogy.véd. törv. szerint nem lehet ez magyarázat, az nekik kell velük lefocizni.) Jött még olyan duma,hogy biztos nem szakember szerelte az alkatrészt és lehet hogy jó.(Igen, a szakember beletud tenni egy 12mm-es acél furatba egy több mint 13mm-es ugyancsak acél csapot.gratulálok) ekkor sarkon fordultam és kijöttem) Az lenne a kérdésem hozzátok:
TI MIT TENNÉTEK??? (Azon kívül, hogy panasszal éltek a fogy.véd. felé--már megtettem)
MrDok írta:Üdv! Néztétek a megszakító-rugó erejét? Magas fordulaton kihagyhat a gyújtás ha nem tud visszazárni....
Üdv Mr Dok!Még nem,de azt hogy látom hogy jó e?
festékes írta:
Nem oldódott meg. Sikerült bilincset találnom és felraktam, viszont 4800-as fordulat felett szaggat és rángat. Már csak a trafó maradt, vasárnap azt is kicserélem.
Köszi akkor megvárom a további fejleményeket!Néhány klubbtárrsal már beszéltem erről régebben,ők arra tippelnek,nem biztos,hogy,elektronika lehet egyszerüen sokat kap és kissebb főfuvi kell,de annyi melóm van,hogy még nem jutottam el hogy alaposabban körülnézzek a gépen.De a probléma kisértetiesen hasonlit a tiedhez 4500 alatt tökéletes efelett vacakol,főleg 5-ben 90 fölött.Mindenesetre várom mi lesz trafócsere után előre is köszi!
szaké írta:Sziasztok!
Megtudná mondani valaki, hogy az ETZ forgórészen mekkora az átmérője annak a furatnak, amelybe a mexa bütyök bele ül. A Huber "Műveknél" kértem egy ETZ bütyköt, de sokkal nagyobb az átmérője (1mm-rel biztos!!) Nem voltam érthető a boltban, vagy Én nem vagyok elég erős, hogy beletuszkoljam.
Nagyobb a dinamós ts-es-ekben van, vidd vissza, és nézesd meg velük, biztos összekeverték. Ahogy mondod, ETZ-é kb 1 mm-el kisebb.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm Idom és szerszámok
Üdv! Néztétek a megszakító-rugó erejét? Magas fordulaton kihagyhat a gyújtás ha nem tud visszazárni....
festékes írta:
Nem oldódott meg. Sikerült bilincset találnom és felraktam, viszont 4800-as fordulat felett szaggat és rángat. Már csak a trafó maradt, vasárnap azt is kicserélem.
Köszi akkor megvárom a további fejleményeket!Néhány klubbtárrsal már beszéltem erről régebben,ők arra tippelnek,nem biztos,hogy,elektronika lehet egyszerüen sokat kap és kissebb főfuvi kell,de annyi melóm van,hogy még nem jutottam el hogy alaposabban körülnézzek a gépen.De a probléma kisértetiesen hasonlit a tiedhez 4500 alatt tökéletes efelett vacakol,főleg 5-ben 90 fölött.Mindenesetre várom mi lesz trafócsere után előre is köszi![/quote]
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm Idom és szerszámok
Sziasztok!
Megtudná mondani valaki, hogy az ETZ forgórészen mekkora az átmérője annak a furatnak, amelybe a mexa bütyök bele ül. A Huber "Műveknél" kértem egy ETZ bütyköt, de sokkal nagyobb az átmérője (1mm-rel biztos!!) Nem voltam érthető a boltban, vagy Én nem vagyok elég erős, hogy beletuszkoljam.
festékes írta:
Nandor!Majd légyszi irdd már meg,hogy megszünt e a gond kondicsere után, mert az enyémnél is ua. a probléma! Köszi
Nem oldódott meg. Sikerült bilincset találnom és felraktam, viszont 4800-as fordulat felett szaggat és rángat. Már csak a trafó maradt, vasárnap azt is kicserélem.
Köszi akkor megvárom a további fejleményeket!Néhány klubbtárrsal már beszéltem erről régebben,ők arra tippelnek,nem biztos,hogy,elektronika lehet egyszerüen sokat kap és kissebb főfuvi kell,de annyi melóm van,hogy még nem jutottam el hogy alaposabban körülnézzek a gépen.De a probléma kisértetiesen hasonlit a tiedhez 4500 alatt tökéletes efelett vacakol,főleg 5-ben 90 fölött.Mindenesetre várom mi lesz trafócsere után előre is köszi!
festékes írta:
Nandor!Majd légyszi irdd már meg,hogy megszünt e a gond kondicsere után, mert az enyémnél is ua. a probléma! Köszi
Nem oldódott meg. Sikerült bilincset találnom és felraktam, viszont 4800-as fordulat felett szaggat és rángat. Már csak a trafó maradt, vasárnap azt is kicserélem.
Csak egy kérdés, nem tudom, hogy elektronika-e vagy sem, de félek hogy az.
Szóval Sástóról hazafelé, szakadó esőben hatvan előtt elkezdett le-lefulladni a gép, ha visszaengedtem a gázt, de ah tartottam a fordulatot, akkor nem.
Viszont beértünk a városba és a pirosnál megállt.
Rugdosom, semmi, egyszer csak két rúgás közt szólt egy olyat, mintha sörétessel lőttek volna.....
Aztán elindult és ment...???
Mikorra pestre értünk, abszolút semmi baja....
Szerintetek?
Azt a durrogtatást direkt is szokták csinálni, csak rosszabb esetben leugrik a kúpról a kuplung.
Próbáld ki:
Felpörgeted a gépet maxra, leveszed a gyújtást egy pillanatra, húzod a szívatót, utána ráadod a gyújtást, és ha ügyes vagy akkorát szól, hogy szétviszi a kipufogót.
Láttam már olyan ETZ kipufogót, hogy a végénél eleresztette a hegesztés és az egész hangtompító rendszerrel együtt kilőtte.
Csak egy kérdés, nem tudom, hogy elektronika-e vagy sem, de félek hogy az.
Szóval Sástóról hazafelé, szakadó esőben hatvan előtt elkezdett le-lefulladni a gép, ha visszaengedtem a gázt, de ah tartottam a fordulatot, akkor nem.
Viszont beértünk a városba és a pirosnál megállt.
Rugdosom, semmi, egyszer csak két rúgás közt szólt egy olyat, mintha sörétessel lőttek volna.....
Aztán elindult és ment...???
Mikorra pestre értünk, abszolút semmi baja....
Ha nem lesz fuvarom, gondolkodok, hogy motorral kéne kinézni.
Esetleg nem lehetne megoldani, hogy a nagyon fínyes kis TZ-vel gyere?
Nem ismerem arra a járást, mehetnénk együtt.
Melák írta:Hello!
Naná, hogy bírja a bowden! Kecskemét aug 7-én? Igen, tervezem!
frensis írta:
Az ETZ generátorának hosszabb a kúpja, ezért nem ül fel rendesen a /1 kúpjára.
Nos, vagy elviszed esztergályoshoz és átszabatod a kúpot, ami vagy jó lesz, vagy nem.
Vagy veszel egy 250-es ETZ főtengelyt és megoldódtak a gondjaid.
Mi a véleményetek erről az izzórol? Vki használ ilyet? Egyáltalán törvényesen lehet iylet rakni a motorba?
Halogén fényszóró izzó H4 GE Megalight Ultra +90% 12V 60/55W P43t 50440SXU
Hello!
Naná, hogy bírja a bowden! Kecskemét aug 7-én? Igen, tervezem!
frensis írta:
Melák írta:Hello!
Hátha valaki elkövetett már ilyet. TS 250/1 átszabható-e úgy hogy az ETZ generátor felszerelhető legyen?
Az ETZ generátorának hosszabb a kúpja, ezért nem ül fel rendesen a /1 kúpjára.
Nos, vagy elviszed esztergályoshoz és átszabatod a kúpot, ami vagy jó lesz, vagy nem.
Vagy veszel egy 250-es ETZ főtengelyt és megoldódtak a gondjaid.
Ki milyen gyertyát használ/ajánl kis TS-be ?
150-es henger van rajta, és szeretnék hosszabb 150-170 km-s útra is menni vele a közeljövőben.
Jelenleg egy kb. 40 éves KLG (made in hungary) gyertya van benne, megy ezzel is, de hát csak jobb lenne egy új.
Fölösleges kicserélni ha jól indul vele és működik, de a útra vigyél magaddal +1et.
mondjuk Briskn15c sztem.
Melák írta:Hello!
Hátha valaki elkövetett már ilyet. TS 250/1 átszabható-e úgy hogy az ETZ generátor felszerelhető legyen?
Az ETZ generátorának hosszabb a kúpja, ezért nem ül fel rendesen a /1 kúpjára.
Nos, vagy elviszed esztergályoshoz és átszabatod a kúpot, ami vagy jó lesz, vagy nem.
Vagy veszel egy 250-es ETZ főtengelyt és megoldódtak a gondjaid.
bg írta:
A töltésvisszajelző lámpa alapjáraton sem ég. Tehát van töltés nem?
...
mivel szövegértési gondjaid vannak, javaslom vegyél egy pár órát Dr Grétsy-nél.
Szerintem teljesen egyértelműen fogalmaztam.
„A töltésvisszajelző lámpa alapjáraton sem ég. Tehát van töltés nem?”
Ergo-ha ég/ világít/ alapjáraton, akkor nincs töltés. /merthogy ezt hívatott jelezni a lámpa, ha jól tudom./
Egyébként lekophatnál rólam!
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára bg 2010.07.28. 22:37-kor.
bg
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Olyan problémám lenne bár nem mz de hátha tud valaki segíteni!
Van nálam 1 Cagiva 250 es kétütemű és szaggat rángat a motor húzatás küzben!
Elektronikus gyújtása van. Én arra gyanakszom hogy nem a gyári tirisztor van rajta honnan lehetne hozzá szerezni gyárit vagy olyat amivel rendesen megy. Esetleg babetta gyújtást rá lehet szerelni mert ennek 1 kimenő szála van meg 1 test ami a vázhoz kapcsolódik a bebettáé meg ugye 3 dugós!
Valakin ek van valami ötlete ezzel kapcsolatban?
Neten nem találtam semmi értelmes oldalt ami ezzel vagy ehhez hasonló alkatrészekkel foglalkozna.
Ki milyen gyertyát használ/ajánl kis TS-be ?
150-es henger van rajta, és szeretnék hosszabb 150-170 km-s útra is menni vele a közeljövőben.
Jelenleg egy kb. 40 éves KLG (made in hungary) gyertya van benne, megy ezzel is, de hát csak jobb lenne egy új.
Fölösleges kicserélni ha jól indul vele és működik, de a útra vigyél magaddal +1et.
mondjuk Briskn15c sztem.
Ki milyen gyertyát használ/ajánl kis TS-be ?
150-es henger van rajta, és szeretnék hosszabb 150-170 km-s útra is menni vele a közeljövőben.
Jelenleg egy kb. 40 éves KLG (made in hungary) gyertya van benne, megy ezzel is, de hát csak jobb lenne egy új.
coco írta:Nandor. Ilyen fura kopogo hangot ad ki (hengernel)?
Hát ezt nehéz leírni. 4e-felett megtorpan és ropogós hangja lessz. Igázából a teljes motorhang megváltozik valahogy úgy mintha kicsi lenne az előgyújtás.
Mindenesetre holnap veszek kondit aztán majd meglátjuk.
Nekem ugyan ez volt, és a trafót is kicseréltem mert a kondi csere nem oldotta meg a problémát, a trafó csere után jó lett.
Nekem is ezt csinalta szinte, csak en kopogo hangot hallottam a hengertol, alig porgott, 5000 nel vege volt es nem volt ereje abszolut. En csak gyujtast alitottam mert elallitodott es minden oke lett
bg írta:
A töltésvisszajelző lámpa alapjáraton sem ég. Tehát van töltés nem?
...
mivel szövegértési gondjaid vannak, javaslom vegyél egy pár órát Dr Grétsy-nél.
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! 10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <----------------------- Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
coco írta:Nandor. Ilyen fura kopogo hangot ad ki (hengernel)?
Hát ezt nehéz leírni. 4e-felett megtorpan és ropogós hangja lessz. Igázából a teljes motorhang megváltozik valahogy úgy mintha kicsi lenne az előgyújtás.
Mindenesetre holnap veszek kondit aztán majd meglátjuk.
bg írta:Írtam a leálló motorról, meg előgyújtásról.
Lassan prózai a kérdés, hiszen számolok visszafelé az elektronikus gyújtásig, /subee/ de megkérdezem.
A gyári érték 2, 5. Erre lett beállítva, /előtte 2 volt, probléma nélkül, de ugye a gyári értékek…/, és megzabálta az aksit. Az új aksit!
Nem vett fel töltést, és leállt mindig a gép. Most vissza lett állítva 2 re, erőtlenebb a gép viszont stabil. /nem áll le a lámpánál!/ És nem utolsó sorban a 4,5 éves leharcolt aksit úgy megtöltötte, de úgy..............!
Elméletileg semmi köze a gyújtásnak a töltéshez. / ha jól tudom/- De ha mégis van, akkor az tényleg képes kinyírni az aksit? Vagy rossz volt az új aksim eleve?
Vagy csak a gyári érték nálam nem jött be?
Ki érti ezt…
alapjáraton nincs elégséges töltés, csak fordulaton kb 3000 rpm-nél.
nekem is ez volt h néha lerohadtam feltöltött akksival is peros lámpánál.
aztán ez addig fajult h feltöltött akksi másnap reggelre 0-ra merült.
új akksival minden ok.
A töltésvisszajelző lámpa alapjáraton sem ég. Tehát van töltés nem?
Csak akkor világít, amikor leállítom, vagy beindítás nélkül fordítom el a gyújtáskulcsot, tehát elméletileg működik.
Egy 4,5 éves aksival vettem a gépet, állítólag cserére volt érett.
Vettem egy új aksit, és ekkor állítottunk előgyújtást. 2 ről 2,5 re.
Kb. 2 hét alatt eljutottam, oda hogy az új aksi még kürtölni sem volt képes, nem hogy beindítani a motort!
Felvettem a szemétből a 4,5 aksit, előgyújtás vissza kettőre, és hirtelen felindulásból lenyomtam 100 km erőltetett menetet. Tipikus haragból elkövetett géphajszolás volt, szerintem mindenki ismeri a kinyalom seggét és mégis beszarik érzést, amikor dögölj meg te szemét alapon működik a dolog, ha beszarsz az úton, akkor eláslak és kész.
Persze ilyenkor nem megy tönkre!
Szóval úgy feltöltötte a 4,5 évs aksit, hogy majd felrobban. Az áramot tartja azóta is.
Vagy lehet hogy semmi köze a az előgyújtásnak mindehhez? Lehet hogy pusztán az uj aksim volt rossz?
bg
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
bg írta:Írtam a leálló motorról, meg előgyújtásról.
Lassan prózai a kérdés, hiszen számolok visszafelé az elektronikus gyújtásig, /subee/ de megkérdezem.
A gyári érték 2, 5. Erre lett beállítva, /előtte 2 volt, probléma nélkül, de ugye a gyári értékek…/, és megzabálta az aksit. Az új aksit!
Nem vett fel töltést, és leállt mindig a gép. Most vissza lett állítva 2 re, erőtlenebb a gép viszont stabil. /nem áll le a lámpánál!/ És nem utolsó sorban a 4,5 éves leharcolt aksit úgy megtöltötte, de úgy..............!
Elméletileg semmi köze a gyújtásnak a töltéshez. / ha jól tudom/- De ha mégis van, akkor az tényleg képes kinyírni az aksit? Vagy rossz volt az új aksim eleve?
Vagy csak a gyári érték nálam nem jött be?
Ki érti ezt…
alapjáraton nincs elégséges töltés, csak fordulaton kb 3000 rpm-nél.
nekem is ez volt h néha lerohadtam feltöltött akksival is peros lámpánál.
aztán ez addig fajult h feltöltött akksi másnap reggelre 0-ra merült.
új akksival minden ok.
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! 10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <----------------------- Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Írtam a leálló motorról, meg előgyújtásról.
Lassan prózai a kérdés, hiszen számolok visszafelé az elektronikus gyújtásig, /subee/ de megkérdezem.
A gyári érték 2, 5. Erre lett beállítva, /előtte 2 volt, probléma nélkül, de ugye a gyári értékek…/, és megzabálta az aksit. Az új aksit!
Nem vett fel töltést, és leállt mindig a gép. Most vissza lett állítva 2 re, erőtlenebb a gép viszont stabil. /nem áll le a lámpánál!/ És nem utolsó sorban a 4,5 éves leharcolt aksit úgy megtöltötte, de úgy..............!
Elméletileg semmi köze a gyújtásnak a töltéshez. / ha jól tudom/- De ha mégis van, akkor az tényleg képes kinyírni az aksit? Vagy rossz volt az új aksim eleve?
Vagy csak a gyári érték nálam nem jött be?
Ki érti ezt…
bg
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Sörtank írta:
Etz-m van de a link alapján már megtaláltam ami kellett nekem! Még egyszer köszi!
Igazán nincs mit!
Nekem eddig legjobban az NGK B8HS vált be, de ha főleg városban jársz, a B7HS jobb lehet. SZERINTEM. (Mindkét típust használtam, jók voltak.)
Tudja valaki mit kell kicserélni ha 4e-felett rángat meg kihagy? A gyertyával már próbálkoztam de az újjal sem lett jó. 4e- felett teljes gáznál legyengül a motor és furcsa hangja is van, ha visszaengedem a gázt és lassan húzom rá akkor egy kicsit tovább lehet pörgetni.