Elektronika topik - a pokol kapuja
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Elektronika
Nandor,
azonnali újrafúvókázás + kalibrálás
magasabb fordulaton több benzin kell a motornak, de több levegő is.
ha már alacsony fordulaton sincs rendben a bezin-levegő keverék aránya, akkor magasabbon sem lesz rendben.
meg valami 20 vagy 30 ezer km-enként kell fúvókát cserélni... ha jól emlékszem
azonnali újrafúvókázás + kalibrálás
magasabb fordulaton több benzin kell a motornak, de több levegő is.
ha már alacsony fordulaton sincs rendben a bezin-levegő keverék aránya, akkor magasabbon sem lesz rendben.
meg valami 20 vagy 30 ezer km-enként kell fúvókát cserélni... ha jól emlékszem
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Elektronika
Ez a fúvóka dolog érdekes én is gondoltam rá, hogy esetleg sokat kap. Már csak azért is mert elég sokat fogyaszt, a másik furcsa dolog meg az, hogy 1500-as fordulaton is tudok vele menni. Már kísérleteztem vele, hogy ha a szívatót menet közben ráhúzom akkor is hasonlóképp rángat. Viszont akkor nem értem, hogy miért magas fordulaton jelentkezik hiszen akkor van a motornak a legnagyobb üzemanyagigénye.festékes írta: Köszi akkor megvárom a további fejleményeket!Néhány klubbtárrsal már beszéltem erről régebben,ők arra tippelnek,nem biztos,hogy,elektronika lehet egyszerüen sokat kap és kissebb főfuvi kell,de annyi melóm van,hogy még nem jutottam el hogy alaposabban körülnézzek a gépen.De a probléma kisértetiesen hasonlit a tiedhez 4500 alatt tökéletes efelett vacakol,főleg 5-ben 90 fölött.Mindenesetre várom mi lesz trafócsere után előre is köszi!
Ha mégis ez a probléma akkor mit lehet csinálni? Nekem még gyáriak a fúvókáim /bár biztos hogy 33év alatt nagyobbra koptak/.
- festékes
- bajnok
- Hozzászólások: 772
- Csatlakozott: 2010.02.23. 09:09
- MZ-d típusa: ts250/1
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Elektronika
Köszi megnézem igy már értem!MrDok írta:Szia! Megfogod a megszakítót, mondjuk körömmel megemeled a kalapácsát. Érzed rajta hogy csak lazán nyomja a rugó, vagy rendesen.festékes írta: Üdv Mr Dok! Még nem,de azt hogy látom hogy jó e?
Vagy esetleg a rugóját kicsavarozod és megnézed mennyire áll el a helyétől kb 3-4 mm kell neki előfeszítésnek.
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
Szia! Megfogod a megszakítót, mondjuk körömmel megemeled a kalapácsát. Érzed rajta hogy csak lazán nyomja a rugó, vagy rendesen.festékes írta: Üdv Mr Dok! Még nem,de azt hogy látom hogy jó e?
Vagy esetleg a rugóját kicsavarozod és megnézed mennyire áll el a helyétől kb 3-4 mm kell neki előfeszítésnek.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Re: Elektronika
Igazad van... csak egy kicsit fellökték az agyam...
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Elektronika
Igazad van,de ez a Szerviz topic!szaké írta:Sziasztok!
Tegnap elmentem a HUBER MOTOR """MOTOROS BOLTBA""(!!!!!!!!)
Tudom, hogy bonyolult kérés, de kértem egy ETZ megszakítóbütyköt. Mivel soha nem kellett leszednem, nem tudtam a méreteit, egyébként sem hordok magammal tolómérőt, esztergapadot stb., ezért bíztam abban, amit egy "komoly" szerelő overállt viselő MOTOROS BOLTI ELADÓ mond. Szépen hazaviszem, szétkapom a motort... és nini kb.1mm-rel nagyobb az átmérője a befogadó résznél. (Még tegnap a fórumon MrDok. (kösz neki) mondta, hogy szinte biztos, hogy a TS-é). Én jóhiszeműen vissza autózok (és ez már pontosan 2x annyival több kilométer, benzin, idő stb. mint amennyinek kellene lennie. tőlünk a HUBER 17km) és teljesen természetesnek veszem, hogy kicserélik.(HANGSÚLYOZOM, NEM EGY HIBÁS ETZ ALK.R.-RŐL AN SZÓ, HANEM ARRÓL, HOGY NEM TUDJÁK MIT ADNAK EL, EGY TELJESEN MÁS ALKATRÉSZT) Tehát odaértem, ahol közlik velem, hogy ők "azt hitték" , hogy ez az amit kértem.Továbbá azt, hogy nekik most nincs ilyen alkatrészük, de majd valamikor lesz akkor kicserélik. Én erről azt gondoltam, hogy nem "valamikor" akarom a motoromat megcsinálni, ezért kértem, hogy adják vissza a pénzt és megyek máshová ahol ki tudnak szolgálni. Erre ők azt mondták, hogy nem lehet, vásároljam le.Ilyen dumák: vegyek olajat, gyertyát, az úgyis kell !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ekkor kezdett a vérnyomásom felmenni) ELRONTANAK VALAMIT, ÉS AZZAL INTÉZNÉK EL, HOGY VÁSÁROLJAK NÁLUK OLYAN DOLGOKAT, AMIRE NINCS SZÜKSÉGEM!!!!!!!! Erre még én kaptam a pofámra, hogy miért veszekszem velük, HISZEM NEM ŐK TEHETNEK RÓLA. A beszállítókra fogták (csak az a bibi, hogy a fogy.véd. törv. szerint nem lehet ez magyarázat, az nekik kell velük lefocizni.) Jött még olyan duma,hogy biztos nem szakember szerelte az alkatrészt és lehet hogy jó.(Igen, a szakember beletud tenni egy 12mm-es acél furatba egy több mint 13mm-es ugyancsak acél csapot.gratulálok) ekkor sarkon fordultam és kijöttem) Az lenne a kérdésem hozzátok:
TI MIT TENNÉTEK??? (Azon kívül, hogy panasszal éltek a fogy.véd. felé--már megtettem)
(de gondoljátok, hogy nem az az 1300Ft a dühítő)
Attól hogy mérges vagy még nem kell minden fórumot teleirni a panaszoddal.Elég lett volna mondjuk a megnevedd topic.
Továbbiakban ott folytasd légyszi.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Re: Elektronika
Sziasztok!
Tegnap elmentem a HUBER MOTOR """MOTOROS BOLTBA""(!!!!!!!!)
Tudom, hogy bonyolult kérés, de kértem egy ETZ megszakítóbütyköt. Mivel soha nem kellett leszednem, nem tudtam a méreteit, egyébként sem hordok magammal tolómérőt, esztergapadot stb., ezért bíztam abban, amit egy "komoly" szerelő overállt viselő MOTOROS BOLTI ELADÓ mond. Szépen hazaviszem, szétkapom a motort... és nini kb.1mm-rel nagyobb az átmérője a befogadó résznél. (Még tegnap a fórumon MrDok. (kösz neki) mondta, hogy szinte biztos, hogy a TS-é). Én jóhiszeműen vissza autózok (és ez már pontosan 2x annyival több kilométer, benzin, idő stb. mint amennyinek kellene lennie. tőlünk a HUBER 17km) és teljesen természetesnek veszem, hogy kicserélik.(HANGSÚLYOZOM, NEM EGY HIBÁS ETZ ALK.R.-RŐL AN SZÓ, HANEM ARRÓL, HOGY NEM TUDJÁK MIT ADNAK EL, EGY TELJESEN MÁS ALKATRÉSZT) Tehát odaértem, ahol közlik velem, hogy ők "azt hitték" , hogy ez az amit kértem.Továbbá azt, hogy nekik most nincs ilyen alkatrészük, de majd valamikor lesz akkor kicserélik. Én erről azt gondoltam, hogy nem "valamikor" akarom a motoromat megcsinálni, ezért kértem, hogy adják vissza a pénzt és megyek máshová ahol ki tudnak szolgálni. Erre ők azt mondták, hogy nem lehet, vásároljam le.Ilyen dumák: vegyek olajat, gyertyát, az úgyis kell !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ekkor kezdett a vérnyomásom felmenni) ELRONTANAK VALAMIT, ÉS AZZAL INTÉZNÉK EL, HOGY VÁSÁROLJAK NÁLUK OLYAN DOLGOKAT, AMIRE NINCS SZÜKSÉGEM!!!!!!!! Erre még én kaptam a pofámra, hogy miért veszekszem velük, HISZEM NEM ŐK TEHETNEK RÓLA. A beszállítókra fogták (csak az a bibi, hogy a fogy.véd. törv. szerint nem lehet ez magyarázat, az nekik kell velük lefocizni.) Jött még olyan duma,hogy biztos nem szakember szerelte az alkatrészt és lehet hogy jó.(Igen, a szakember beletud tenni egy 12mm-es acél furatba egy több mint 13mm-es ugyancsak acél csapot.gratulálok) ekkor sarkon fordultam és kijöttem) Az lenne a kérdésem hozzátok:
TI MIT TENNÉTEK??? (Azon kívül, hogy panasszal éltek a fogy.véd. felé--már megtettem)
(de gondoljátok, hogy nem az az 1300Ft a dühítő)
Tegnap elmentem a HUBER MOTOR """MOTOROS BOLTBA""(!!!!!!!!)
Tudom, hogy bonyolult kérés, de kértem egy ETZ megszakítóbütyköt. Mivel soha nem kellett leszednem, nem tudtam a méreteit, egyébként sem hordok magammal tolómérőt, esztergapadot stb., ezért bíztam abban, amit egy "komoly" szerelő overállt viselő MOTOROS BOLTI ELADÓ mond. Szépen hazaviszem, szétkapom a motort... és nini kb.1mm-rel nagyobb az átmérője a befogadó résznél. (Még tegnap a fórumon MrDok. (kösz neki) mondta, hogy szinte biztos, hogy a TS-é). Én jóhiszeműen vissza autózok (és ez már pontosan 2x annyival több kilométer, benzin, idő stb. mint amennyinek kellene lennie. tőlünk a HUBER 17km) és teljesen természetesnek veszem, hogy kicserélik.(HANGSÚLYOZOM, NEM EGY HIBÁS ETZ ALK.R.-RŐL AN SZÓ, HANEM ARRÓL, HOGY NEM TUDJÁK MIT ADNAK EL, EGY TELJESEN MÁS ALKATRÉSZT) Tehát odaértem, ahol közlik velem, hogy ők "azt hitték" , hogy ez az amit kértem.Továbbá azt, hogy nekik most nincs ilyen alkatrészük, de majd valamikor lesz akkor kicserélik. Én erről azt gondoltam, hogy nem "valamikor" akarom a motoromat megcsinálni, ezért kértem, hogy adják vissza a pénzt és megyek máshová ahol ki tudnak szolgálni. Erre ők azt mondták, hogy nem lehet, vásároljam le.Ilyen dumák: vegyek olajat, gyertyát, az úgyis kell !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ekkor kezdett a vérnyomásom felmenni) ELRONTANAK VALAMIT, ÉS AZZAL INTÉZNÉK EL, HOGY VÁSÁROLJAK NÁLUK OLYAN DOLGOKAT, AMIRE NINCS SZÜKSÉGEM!!!!!!!! Erre még én kaptam a pofámra, hogy miért veszekszem velük, HISZEM NEM ŐK TEHETNEK RÓLA. A beszállítókra fogták (csak az a bibi, hogy a fogy.véd. törv. szerint nem lehet ez magyarázat, az nekik kell velük lefocizni.) Jött még olyan duma,hogy biztos nem szakember szerelte az alkatrészt és lehet hogy jó.(Igen, a szakember beletud tenni egy 12mm-es acél furatba egy több mint 13mm-es ugyancsak acél csapot.gratulálok) ekkor sarkon fordultam és kijöttem) Az lenne a kérdésem hozzátok:
TI MIT TENNÉTEK??? (Azon kívül, hogy panasszal éltek a fogy.véd. felé--már megtettem)
(de gondoljátok, hogy nem az az 1300Ft a dühítő)
- festékes
- bajnok
- Hozzászólások: 772
- Csatlakozott: 2010.02.23. 09:09
- MZ-d típusa: ts250/1
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Elektronika
[/quote]MrDok írta:Üdv! Néztétek a megszakító-rugó erejét? Magas fordulaton kihagyhat a gyújtás ha nem tud visszazárni....
Üdv Mr Dok!Még nem,de azt hogy látom hogy jó e?Köszi akkor megvárom a további fejleményeket!Néhány klubbtárrsal már beszéltem erről régebben,ők arra tippelnek,nem biztos,hogy,elektronika lehet egyszerüen sokat kap és kissebb főfuvi kell,de annyi melóm van,hogy még nem jutottam el hogy alaposabban körülnézzek a gépen.De a probléma kisértetiesen hasonlit a tiedhez 4500 alatt tökéletes efelett vacakol,főleg 5-ben 90 fölött.Mindenesetre várom mi lesz trafócsere után előre is köszi!festékes írta: Nem oldódott meg. Sikerült bilincset találnom és felraktam, viszont 4800-as fordulat felett szaggat és rángat. Már csak a trafó maradt, vasárnap azt is kicserélem.
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
Nagyobb a dinamós ts-es-ekben van, vidd vissza, és nézesd meg velük, biztos összekeverték. Ahogy mondod, ETZ-é kb 1 mm-el kisebb.szaké írta:Sziasztok!
Megtudná mondani valaki, hogy az ETZ forgórészen mekkora az átmérője annak a furatnak, amelybe a mexa bütyök bele ül. A Huber "Műveknél" kértem egy ETZ bütyköt, de sokkal nagyobb az átmérője (1mm-rel biztos!!) Nem voltam érthető a boltban, vagy Én nem vagyok elég erős, hogy beletuszkoljam.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
Üdv! Néztétek a megszakító-rugó erejét? Magas fordulaton kihagyhat a gyújtás ha nem tud visszazárni....
Köszi akkor megvárom a további fejleményeket!Néhány klubbtárrsal már beszéltem erről régebben,ők arra tippelnek,nem biztos,hogy,elektronika lehet egyszerüen sokat kap és kissebb főfuvi kell,de annyi melóm van,hogy még nem jutottam el hogy alaposabban körülnézzek a gépen.De a probléma kisértetiesen hasonlit a tiedhez 4500 alatt tökéletes efelett vacakol,főleg 5-ben 90 fölött.Mindenesetre várom mi lesz trafócsere után előre is köszi![/quote]festékes írta: Nem oldódott meg. Sikerült bilincset találnom és felraktam, viszont 4800-as fordulat felett szaggat és rángat. Már csak a trafó maradt, vasárnap azt is kicserélem.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Re: Elektronika
Sziasztok!
Megtudná mondani valaki, hogy az ETZ forgórészen mekkora az átmérője annak a furatnak, amelybe a mexa bütyök bele ül. A Huber "Műveknél" kértem egy ETZ bütyköt, de sokkal nagyobb az átmérője (1mm-rel biztos!!) Nem voltam érthető a boltban, vagy Én nem vagyok elég erős, hogy beletuszkoljam.
Megtudná mondani valaki, hogy az ETZ forgórészen mekkora az átmérője annak a furatnak, amelybe a mexa bütyök bele ül. A Huber "Műveknél" kértem egy ETZ bütyköt, de sokkal nagyobb az átmérője (1mm-rel biztos!!) Nem voltam érthető a boltban, vagy Én nem vagyok elég erős, hogy beletuszkoljam.
- festékes
- bajnok
- Hozzászólások: 772
- Csatlakozott: 2010.02.23. 09:09
- MZ-d típusa: ts250/1
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Elektronika
Köszi akkor megvárom a további fejleményeket!Néhány klubbtárrsal már beszéltem erről régebben,ők arra tippelnek,nem biztos,hogy,elektronika lehet egyszerüen sokat kap és kissebb főfuvi kell,de annyi melóm van,hogy még nem jutottam el hogy alaposabban körülnézzek a gépen.De a probléma kisértetiesen hasonlit a tiedhez 4500 alatt tökéletes efelett vacakol,főleg 5-ben 90 fölött.Mindenesetre várom mi lesz trafócsere után előre is köszi!Nandor írta:Nem oldódott meg. Sikerült bilincset találnom és felraktam, viszont 4800-as fordulat felett szaggat és rángat. Már csak a trafó maradt, vasárnap azt is kicserélem.festékes írta: Nandor!Majd légyszi irdd már meg,hogy megszünt e a gond kondicsere után, mert az enyémnél is ua. a probléma! Köszi
- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Elektronika
Nem oldódott meg. Sikerült bilincset találnom és felraktam, viszont 4800-as fordulat felett szaggat és rángat. Már csak a trafó maradt, vasárnap azt is kicserélem.festékes írta: Nandor!Majd légyszi irdd már meg,hogy megszünt e a gond kondicsere után, mert az enyémnél is ua. a probléma! Köszi
- kisbocsi
- matekzokni
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2008.03.13. 12:28
- Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Re: Elektronika
Látod frensis, ezért szeretek ide írni....
- frensis
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 167
- Csatlakozott: 2009.06.22. 21:11
- MZ-d típusa: MZ TS 125
- Tartózkodási hely: Szalkszentmárton
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
kisbocsi írta:Üdv!
Csak egy kérdés, nem tudom, hogy elektronika-e vagy sem, de félek hogy az.
Szóval Sástóról hazafelé, szakadó esőben hatvan előtt elkezdett le-lefulladni a gép, ha visszaengedtem a gázt, de ah tartottam a fordulatot, akkor nem.
Viszont beértünk a városba és a pirosnál megállt.
Rugdosom, semmi, egyszer csak két rúgás közt szólt egy olyat, mintha sörétessel lőttek volna.....
Aztán elindult és ment...???
Mikorra pestre értünk, abszolút semmi baja....
Szerintetek?
Azt a durrogtatást direkt is szokták csinálni, csak rosszabb esetben leugrik a kúpról a kuplung.
Próbáld ki:
Felpörgeted a gépet maxra, leveszed a gyújtást egy pillanatra, húzod a szívatót, utána ráadod a gyújtást, és ha ügyes vagy akkorát szól, hogy szétviszi a kipufogót.
Láttam már olyan ETZ kipufogót, hogy a végénél eleresztette a hegesztés és az egész hangtompító rendszerrel együtt kilőtte.
Üdv.: Feri
Feel My MZ Power !!
Feel My MZ Power !!
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Elektronika
sunbim írt már neked. Szerintem is "bevizesedett" az úszóház. Ha azóta nem produkálja akkor ne foglalkozz vele. Ezek a legjobb hibák.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- kisbocsi
- matekzokni
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2008.03.13. 12:28
- Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Re: Elektronika
Üdv!
Csak egy kérdés, nem tudom, hogy elektronika-e vagy sem, de félek hogy az.
Szóval Sástóról hazafelé, szakadó esőben hatvan előtt elkezdett le-lefulladni a gép, ha visszaengedtem a gázt, de ah tartottam a fordulatot, akkor nem.
Viszont beértünk a városba és a pirosnál megállt.
Rugdosom, semmi, egyszer csak két rúgás közt szólt egy olyat, mintha sörétessel lőttek volna.....
Aztán elindult és ment...???
Mikorra pestre értünk, abszolút semmi baja....
Szerintetek?
Csak egy kérdés, nem tudom, hogy elektronika-e vagy sem, de félek hogy az.
Szóval Sástóról hazafelé, szakadó esőben hatvan előtt elkezdett le-lefulladni a gép, ha visszaengedtem a gázt, de ah tartottam a fordulatot, akkor nem.
Viszont beértünk a városba és a pirosnál megállt.
Rugdosom, semmi, egyszer csak két rúgás közt szólt egy olyat, mintha sörétessel lőttek volna.....
Aztán elindult és ment...???
Mikorra pestre értünk, abszolút semmi baja....
Szerintetek?
- Seri19
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 157
- Csatlakozott: 2009.10.21. 02:00
- MZ-d típusa: MZ Etz 251
- Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület
Re: Elektronika
Nekem van ilyen kondim itthon, eredetileg rometté. Ha pesten jársz ugorj be és odadom mert nekem már nem kell. Ha érdekel írj pü-t.
- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Elektronika
Hát sajnos még nem tudom kipróbálni mert csak ilyen kondit tudtam venni :festékes írta:Nandor!Majd légyszi irdd már meg,hogy megszünt e a gond kondicsere után, mert az enyémnél is ua. a probléma! KösziNandor írta: Igen megszakítós.
Köszi Alfa megpróbálom.
Pedig nekem ilyen kellene:
Igy most gondolkodnom kell hogy milyen megoldással fogassam fel. Egy ötletem már van.
- frensis
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 167
- Csatlakozott: 2009.06.22. 21:11
- MZ-d típusa: MZ TS 125
- Tartózkodási hely: Szalkszentmárton
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
Akkor remélhetőleg összefutunk.
Ha nem lesz fuvarom, gondolkodok, hogy motorral kéne kinézni.
Esetleg nem lehetne megoldani, hogy a nagyon fínyes kis TZ-vel gyere?
Nem ismerem arra a járást, mehetnénk együtt.
Ha nem lesz fuvarom, gondolkodok, hogy motorral kéne kinézni.
Esetleg nem lehetne megoldani, hogy a nagyon fínyes kis TZ-vel gyere?
Nem ismerem arra a járást, mehetnénk együtt.
Melák írta:Hello!
Naná, hogy bírja a bowden! Kecskemét aug 7-én? Igen, tervezem!
frensis írta: Az ETZ generátorának hosszabb a kúpja, ezért nem ül fel rendesen a /1 kúpjára.
Nos, vagy elviszed esztergályoshoz és átszabatod a kúpot, ami vagy jó lesz, vagy nem.
Vagy veszel egy 250-es ETZ főtengelyt és megoldódtak a gondjaid.
Kecskeméti börzére jössz ?
Bowden bírja ?
Üdv.: Feri
Feel My MZ Power !!
Feel My MZ Power !!
- Seri19
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 157
- Csatlakozott: 2009.10.21. 02:00
- MZ-d típusa: MZ Etz 251
- Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület
Re: Elektronika
Mi a véleményetek erről az izzórol? Vki használ ilyet? Egyáltalán törvényesen lehet iylet rakni a motorba?
Halogén fényszóró izzó H4 GE Megalight Ultra +90% 12V 60/55W P43t 50440SXU
Halogén fényszóró izzó H4 GE Megalight Ultra +90% 12V 60/55W P43t 50440SXU
- Melák
- Simsonos
- Hozzászólások: 109
- Csatlakozott: 2007.12.08. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251,150, Ural
- Tartózkodási hely: Inárcs
Re: Elektronika
Hello!
Naná, hogy bírja a bowden! Kecskemét aug 7-én? Igen, tervezem!
Naná, hogy bírja a bowden! Kecskemét aug 7-én? Igen, tervezem!
frensis írta:Az ETZ generátorának hosszabb a kúpja, ezért nem ül fel rendesen a /1 kúpjára.Melák írta:Hello!
Hátha valaki elkövetett már ilyet. TS 250/1 átszabható-e úgy hogy az ETZ generátor felszerelhető legyen?
Nos, vagy elviszed esztergályoshoz és átszabatod a kúpot, ami vagy jó lesz, vagy nem.
Vagy veszel egy 250-es ETZ főtengelyt és megoldódtak a gondjaid.
Kecskeméti börzére jössz ?
Bowden bírja ?
MZ-Deutsche Demokratische Motorrad
- frensis
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 167
- Csatlakozott: 2009.06.22. 21:11
- MZ-d típusa: MZ TS 125
- Tartózkodási hely: Szalkszentmárton
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
Köszi !Seri19 írta:Fölösleges kicserélni ha jól indul vele és működik, de a útra vigyél magaddal +1et.frensis írta:Üdv !
Ki milyen gyertyát használ/ajánl kis TS-be ?
150-es henger van rajta, és szeretnék hosszabb 150-170 km-s útra is menni vele a közeljövőben.
Jelenleg egy kb. 40 éves KLG (made in hungary) gyertya van benne, megy ezzel is, de hát csak jobb lenne egy új.
mondjuk Briskn15c sztem.
Üdv.: Feri
Feel My MZ Power !!
Feel My MZ Power !!
- frensis
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 167
- Csatlakozott: 2009.06.22. 21:11
- MZ-d típusa: MZ TS 125
- Tartózkodási hely: Szalkszentmárton
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
Az ETZ generátorának hosszabb a kúpja, ezért nem ül fel rendesen a /1 kúpjára.Melák írta:Hello!
Hátha valaki elkövetett már ilyet. TS 250/1 átszabható-e úgy hogy az ETZ generátor felszerelhető legyen?
Nos, vagy elviszed esztergályoshoz és átszabatod a kúpot, ami vagy jó lesz, vagy nem.
Vagy veszel egy 250-es ETZ főtengelyt és megoldódtak a gondjaid.
Kecskeméti börzére jössz ?
Bowden bírja ?
Üdv.: Feri
Feel My MZ Power !!
Feel My MZ Power !!
- bg
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 185
- Csatlakozott: 2008.10.29. 11:03
- MZ-d típusa: ES 125/1,150/1, ETZ
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Elektronika
conus írta:mivel szövegértési gondjaid vannak, javaslom vegyél egy pár órát Dr Grétsy-nél.bg írta:
A töltésvisszajelző lámpa alapjáraton sem ég. Tehát van töltés nem?
...
Szerintem teljesen egyértelműen fogalmaztam.
„A töltésvisszajelző lámpa alapjáraton sem ég. Tehát van töltés nem?”
Ergo-ha ég/ világít/ alapjáraton, akkor nincs töltés. /merthogy ezt hívatott jelezni a lámpa, ha jól tudom./
Egyébként lekophatnál rólam!
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára bg 2010.07.28. 22:37-kor.
bg
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Re: Elektronika
Olyan problémám lenne bár nem mz de hátha tud valaki segíteni!
Van nálam 1 Cagiva 250 es kétütemű és szaggat rángat a motor húzatás küzben!
Elektronikus gyújtása van. Én arra gyanakszom hogy nem a gyári tirisztor van rajta honnan lehetne hozzá szerezni gyárit vagy olyat amivel rendesen megy. Esetleg babetta gyújtást rá lehet szerelni mert ennek 1 kimenő szála van meg 1 test ami a vázhoz kapcsolódik a bebettáé meg ugye 3 dugós!
Valakin ek van valami ötlete ezzel kapcsolatban?
Neten nem találtam semmi értelmes oldalt ami ezzel vagy ehhez hasonló alkatrészekkel foglalkozna.
Van nálam 1 Cagiva 250 es kétütemű és szaggat rángat a motor húzatás küzben!
Elektronikus gyújtása van. Én arra gyanakszom hogy nem a gyári tirisztor van rajta honnan lehetne hozzá szerezni gyárit vagy olyat amivel rendesen megy. Esetleg babetta gyújtást rá lehet szerelni mert ennek 1 kimenő szála van meg 1 test ami a vázhoz kapcsolódik a bebettáé meg ugye 3 dugós!
Valakin ek van valami ötlete ezzel kapcsolatban?
Neten nem találtam semmi értelmes oldalt ami ezzel vagy ehhez hasonló alkatrészekkel foglalkozna.
Re: Elektronika
Én most alakítottam át a /1esemet.Melák írta:Hello!
Hátha valaki elkövetett már ilyet. TS 250/1 átszabható-e úgy hogy az ETZ generátor felszerelhető legyen?
Átalakítható igen!
Fasza lett bár kell kicsit kinlódni vele!
- Melák
- Simsonos
- Hozzászólások: 109
- Csatlakozott: 2007.12.08. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251,150, Ural
- Tartózkodási hely: Inárcs
Re: Elektronika
Hello!
Hátha valaki elkövetett már ilyet. TS 250/1 átszabható-e úgy hogy az ETZ generátor felszerelhető legyen?
Hátha valaki elkövetett már ilyet. TS 250/1 átszabható-e úgy hogy az ETZ generátor felszerelhető legyen?
MZ-Deutsche Demokratische Motorrad
- Seri19
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 157
- Csatlakozott: 2009.10.21. 02:00
- MZ-d típusa: MZ Etz 251
- Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület
Re: Elektronika
Fölösleges kicserélni ha jól indul vele és működik, de a útra vigyél magaddal +1et.frensis írta:Üdv !
Ki milyen gyertyát használ/ajánl kis TS-be ?
150-es henger van rajta, és szeretnék hosszabb 150-170 km-s útra is menni vele a közeljövőben.
Jelenleg egy kb. 40 éves KLG (made in hungary) gyertya van benne, megy ezzel is, de hát csak jobb lenne egy új.
mondjuk Briskn15c sztem.
- frensis
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 167
- Csatlakozott: 2009.06.22. 21:11
- MZ-d típusa: MZ TS 125
- Tartózkodási hely: Szalkszentmárton
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
Üdv !
Ki milyen gyertyát használ/ajánl kis TS-be ?
150-es henger van rajta, és szeretnék hosszabb 150-170 km-s útra is menni vele a közeljövőben.
Jelenleg egy kb. 40 éves KLG (made in hungary) gyertya van benne, megy ezzel is, de hát csak jobb lenne egy új.
Ki milyen gyertyát használ/ajánl kis TS-be ?
150-es henger van rajta, és szeretnék hosszabb 150-170 km-s útra is menni vele a közeljövőben.
Jelenleg egy kb. 40 éves KLG (made in hungary) gyertya van benne, megy ezzel is, de hát csak jobb lenne egy új.
Üdv.: Feri
Feel My MZ Power !!
Feel My MZ Power !!
- Seri19
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 157
- Csatlakozott: 2009.10.21. 02:00
- MZ-d típusa: MZ Etz 251
- Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület
Re: Elektronika
Nekem ugyan ez volt, és a trafót is kicseréltem mert a kondi csere nem oldotta meg a problémát, a trafó csere után jó lett.Nandor írta:Hát ezt nehéz leírni. 4e-felett megtorpan és ropogós hangja lessz. Igázából a teljes motorhang megváltozik valahogy úgy mintha kicsi lenne az előgyújtás.coco írta:Nandor. Ilyen fura kopogo hangot ad ki (hengernel)?
Mindenesetre holnap veszek kondit aztán majd meglátjuk.
- coco
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 303
- Csatlakozott: 2008.08.16. 00:59
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Szekelyudvarhely
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
Nekem is ezt csinalta szinte, csak en kopogo hangot hallottam a hengertol, alig porgott, 5000 nel vege volt es nem volt ereje abszolut. En csak gyujtast alitottam mert elallitodott es minden oke lett
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Elektronika
mivel szövegértési gondjaid vannak, javaslom vegyél egy pár órát Dr Grétsy-nél.bg írta:
A töltésvisszajelző lámpa alapjáraton sem ég. Tehát van töltés nem?
...
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Elektronika
Hát ezt nehéz leírni. 4e-felett megtorpan és ropogós hangja lessz. Igázából a teljes motorhang megváltozik valahogy úgy mintha kicsi lenne az előgyújtás.coco írta:Nandor. Ilyen fura kopogo hangot ad ki (hengernel)?
Mindenesetre holnap veszek kondit aztán majd meglátjuk.
- bg
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 185
- Csatlakozott: 2008.10.29. 11:03
- MZ-d típusa: ES 125/1,150/1, ETZ
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Elektronika
conus írta:alapjáraton nincs elégséges töltés, csak fordulaton kb 3000 rpm-nél.bg írta:Írtam a leálló motorról, meg előgyújtásról.
Lassan prózai a kérdés, hiszen számolok visszafelé az elektronikus gyújtásig, /subee/ de megkérdezem.
A gyári érték 2, 5. Erre lett beállítva, /előtte 2 volt, probléma nélkül, de ugye a gyári értékek…/, és megzabálta az aksit. Az új aksit!
Nem vett fel töltést, és leállt mindig a gép. Most vissza lett állítva 2 re, erőtlenebb a gép viszont stabil. /nem áll le a lámpánál!/ És nem utolsó sorban a 4,5 éves leharcolt aksit úgy megtöltötte, de úgy..............!
Elméletileg semmi köze a gyújtásnak a töltéshez. / ha jól tudom/- De ha mégis van, akkor az tényleg képes kinyírni az aksit? Vagy rossz volt az új aksim eleve?
Vagy csak a gyári érték nálam nem jött be?
Ki érti ezt…
nekem is ez volt h néha lerohadtam feltöltött akksival is peros lámpánál.
aztán ez addig fajult h feltöltött akksi másnap reggelre 0-ra merült.
új akksival minden ok.
A töltésvisszajelző lámpa alapjáraton sem ég. Tehát van töltés nem?
Csak akkor világít, amikor leállítom, vagy beindítás nélkül fordítom el a gyújtáskulcsot, tehát elméletileg működik.
Egy 4,5 éves aksival vettem a gépet, állítólag cserére volt érett.
Vettem egy új aksit, és ekkor állítottunk előgyújtást. 2 ről 2,5 re.
Kb. 2 hét alatt eljutottam, oda hogy az új aksi még kürtölni sem volt képes, nem hogy beindítani a motort!
Felvettem a szemétből a 4,5 aksit, előgyújtás vissza kettőre, és hirtelen felindulásból lenyomtam 100 km erőltetett menetet. Tipikus haragból elkövetett géphajszolás volt, szerintem mindenki ismeri a kinyalom seggét és mégis beszarik érzést, amikor dögölj meg te szemét alapon működik a dolog, ha beszarsz az úton, akkor eláslak és kész.
Persze ilyenkor nem megy tönkre!
Szóval úgy feltöltötte a 4,5 évs aksit, hogy majd felrobban. Az áramot tartja azóta is.
Vagy lehet hogy semmi köze a az előgyújtásnak mindehhez? Lehet hogy pusztán az uj aksim volt rossz?
bg
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Elektronika
alapjáraton nincs elégséges töltés, csak fordulaton kb 3000 rpm-nél.bg írta:Írtam a leálló motorról, meg előgyújtásról.
Lassan prózai a kérdés, hiszen számolok visszafelé az elektronikus gyújtásig, /subee/ de megkérdezem.
A gyári érték 2, 5. Erre lett beállítva, /előtte 2 volt, probléma nélkül, de ugye a gyári értékek…/, és megzabálta az aksit. Az új aksit!
Nem vett fel töltést, és leállt mindig a gép. Most vissza lett állítva 2 re, erőtlenebb a gép viszont stabil. /nem áll le a lámpánál!/ És nem utolsó sorban a 4,5 éves leharcolt aksit úgy megtöltötte, de úgy..............!
Elméletileg semmi köze a gyújtásnak a töltéshez. / ha jól tudom/- De ha mégis van, akkor az tényleg képes kinyírni az aksit? Vagy rossz volt az új aksim eleve?
Vagy csak a gyári érték nálam nem jött be?
Ki érti ezt…
nekem is ez volt h néha lerohadtam feltöltött akksival is peros lámpánál.
aztán ez addig fajult h feltöltött akksi másnap reggelre 0-ra merült.
új akksival minden ok.
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- coco
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 303
- Csatlakozott: 2008.08.16. 00:59
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Szekelyudvarhely
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
Nandor. Ilyen fura kopogo hangot ad ki (hengernel)?
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
Vagy valójában nem annyi az előgyújtásod, mint amennyit mérsz.
- bg
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 185
- Csatlakozott: 2008.10.29. 11:03
- MZ-d típusa: ES 125/1,150/1, ETZ
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Elektronika
Írtam a leálló motorról, meg előgyújtásról.
Lassan prózai a kérdés, hiszen számolok visszafelé az elektronikus gyújtásig, /subee/ de megkérdezem.
A gyári érték 2, 5. Erre lett beállítva, /előtte 2 volt, probléma nélkül, de ugye a gyári értékek…/, és megzabálta az aksit. Az új aksit!
Nem vett fel töltést, és leállt mindig a gép. Most vissza lett állítva 2 re, erőtlenebb a gép viszont stabil. /nem áll le a lámpánál!/ És nem utolsó sorban a 4,5 éves leharcolt aksit úgy megtöltötte, de úgy..............!
Elméletileg semmi köze a gyújtásnak a töltéshez. / ha jól tudom/- De ha mégis van, akkor az tényleg képes kinyírni az aksit? Vagy rossz volt az új aksim eleve?
Vagy csak a gyári érték nálam nem jött be?
Ki érti ezt…
Lassan prózai a kérdés, hiszen számolok visszafelé az elektronikus gyújtásig, /subee/ de megkérdezem.
A gyári érték 2, 5. Erre lett beállítva, /előtte 2 volt, probléma nélkül, de ugye a gyári értékek…/, és megzabálta az aksit. Az új aksit!
Nem vett fel töltést, és leállt mindig a gép. Most vissza lett állítva 2 re, erőtlenebb a gép viszont stabil. /nem áll le a lámpánál!/ És nem utolsó sorban a 4,5 éves leharcolt aksit úgy megtöltötte, de úgy..............!
Elméletileg semmi köze a gyújtásnak a töltéshez. / ha jól tudom/- De ha mégis van, akkor az tényleg képes kinyírni az aksit? Vagy rossz volt az új aksim eleve?
Vagy csak a gyári érték nálam nem jött be?
Ki érti ezt…
bg
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
Ha nincs baja akkor ne cseréld ki, esetleg elektródahézagot ellenőrizz. A pót meg legyen nálad:)
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Elektronika
nekem is tökéletes csak mondom csak lassan 7-8 ezer kilóméter óta van benne mondom nem ártana kicserélni és véletlen rosszat hoztam
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
http://www.ngk.com/sparkplug411_manufac ... cturerID=1
Egy kis angol kell hozzá
NGK B8HS nekem is mindig jó, évekig ki se kell venni, csak amikor kíváncsi vagyok mi a helyzet.
Az a P Projected Insulatort jelöl valami a szigeteléssel van, szerintem nem sokat számít.
Egy kis angol kell hozzá
NGK B8HS nekem is mindig jó, évekig ki se kell venni, csak amikor kíváncsi vagyok mi a helyzet.
Az a P Projected Insulatort jelöl valami a szigeteléssel van, szerintem nem sokat számít.
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Elektronika
vki nem tudja mekkora különbség van az NGK B8HS és az NGK BP8HS azon kívül hogy a sima B8HS-nek a belső pólusa bent van a máiknak meg kint ?
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Elektronika
Igazán nincs mit!Sörtank írta: Etz-m van de a link alapján már megtaláltam ami kellett nekem! Még egyszer köszi!
Nekem eddig legjobban az NGK B8HS vált be, de ha főleg városban jársz, a B7HS jobb lehet. SZERINTEM. (Mindkét típust használtam, jók voltak.)
- festékes
- bajnok
- Hozzászólások: 772
- Csatlakozott: 2010.02.23. 09:09
- MZ-d típusa: ts250/1
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Elektronika
Nandor!Majd légyszi irdd már meg,hogy megszünt e a gond kondicsere után, mert az enyémnél is ua. a probléma! KösziNandor írta:Igen megszakítós.Alfa írta:Ha megszakítós, próbáld a kondit. az tud ilyet.
Köszi Alfa megpróbálom.
- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Elektronika
Igen megszakítós.Alfa írta:Ha megszakítós, próbáld a kondit. az tud ilyet.
Köszi Alfa megpróbálom.
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
Ha megszakítós, próbáld a kondit. az tud ilyet.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Elektronika
Hello
Tudja valaki mit kell kicserélni ha 4e-felett rángat meg kihagy? A gyertyával már próbálkoztam de az újjal sem lett jó. 4e- felett teljes gáznál legyengül a motor és furcsa hangja is van, ha visszaengedem a gázt és lassan húzom rá akkor egy kicsit tovább lehet pörgetni.
Tudja valaki mit kell kicserélni ha 4e-felett rángat meg kihagy? A gyertyával már próbálkoztam de az újjal sem lett jó. 4e- felett teljes gáznál legyengül a motor és furcsa hangja is van, ha visszaengedem a gázt és lassan húzom rá akkor egy kicsit tovább lehet pörgetni.
Re: Elektronika
Etz-m van de a link alapján már megtaláltam ami kellett nekem! Még egyszer köszi!Gyurmooo írta:http://hu.wikibooks.org/wiki/Motor_szer ... ktromosság
Igaz, a "wiki - MZ szerelés" nem tér ki külön a TS/ES/ETS típusokra, de Te nem is írtad milyen mocid van.
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Elektronika
http://hu.wikibooks.org/wiki/Motor_szer ... ktromosság
Igaz, a "wiki - MZ szerelés" nem tér ki külön a TS/ES/ETS típusokra, de Te nem is írtad milyen mocid van.
Igaz, a "wiki - MZ szerelés" nem tér ki külön a TS/ES/ETS típusokra, de Te nem is írtad milyen mocid van.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég