Sziasztok!
Rég voltam erre mert nem akadt különösebb problémám de most valahogy nem boldogulok a géppel.
A télen felújítottam a karbit, kicseréltem a fúvókákat (kivéve a fő-t mert abból nem jó a 125-ös méretű azt mondták, a régi nagyobb maradt benne 135 talán?) az úszót, tűszelepet, tűt, tűtartót, rugót és az állító csavarokat (30N2 karbi) és még november környékén jól indult, szépen járt. Vette a gázt, volt alapjárat de persze kipróbálni nem tudtam.
A múltkor gondoltam kipróbálom, könnyen indult kb. 4-5. rúgásra (előtte kettő gyújtás nélkül, nyitott csappal) jó volt az alapjárat ok. Először azt tűnt fel hogy kis gázzal fullad, nagy gázzal pedig ment mint az állat 3000 felett, pillanatok alatt 90-100 pedig jóval 100 felett vagyok én is!
Viszont ennyi, kis gázon fulladt, elindulni alig lehetett vele mert vagy full gáz vagy semmi. Üresben szépen pörgött volt is alapjárat de terhelésre fulladt.
Állítgattam az alapjáratot meg a levegőt de csak rosszabb lett. Ha világítás nincs rajta, túl magas lesz az alapjárat és nagyon pörög, de ha világítás rajta van akkor nagyon alacsony. Mindkettőhöz be lehet állítani külön de univerzálisra egyik se jó!
Utána láttam hogy nem zárt a tűszelep, kicseréltem, most az jó, az úszó szint is jó. (kicsivel van a jel felett)
Tökéletesen indul hidegen melegen, világítással vagy anélkül nagyon jó belőhető az alapjárat (egybe már nem!) és terhelésre fuldoklik.
Olyan mintha valahol fals levegőt szívna a karbi de hol? Úszóház tömítés is jó, kicseréltem. Később láttam hogy a légszűrőházba menő gumicső repedt és belőle benzin spriccel ki, olyan mintha a karbiból jönne?
Na itt hagytam abba...ötlet valakinek?