Köszi előre is, várom az infókat!csikin írta:Hétvégén megmérek egy gyári 251ét, de azt tudni kell hogy többféle tű volt, vonalkákkal vannak jelölve a hornyok alatt.
Egyelőre a régi tűhöz sikerült úgy-ahogy belőni a karbit.
Annyibó nem az igazi, hogy ha alsó állásban van a lemez, akkor megy rendesen, viszont sokat kap a gyertyakép szerint. Alulról a második állásban gyertyakép jó, de 5000 fölé nem akar forogni, 120-125 körül van a vége. Lehet majd játszok kicsit a benzinszinttel is... csak már unom, 2 hete ezzel játszok, már vagy 20x szétszedtem a karbit... De legalább már egyre jobb, nem ugrál, nem rángat, nem csörög

Az új tűre majd kell forrasztanom egy 3as réz anyát, az majd megoldja hogy nincs horony a felső zégernek. Meg majd a mért gyári vastagság értékektől függően mókolok rá még ehy hornyot hogy jobban le lehessen süllyeszteni a tűt.
A több féle tű nekem újdonság, mint a vonalakkal jelölés is.
TS-nél még bele volt írva a fajtája (pl C3) aztán csókolom. Nekem a tz-nél egyik tűn sincs se felirat, se vonal, se semmi

/off
Mellékesen megnéztem mi van ha tényleg bemértek kedden a sünök... határeset, hogy 60000, vagy 90000 lesz...


/on