Blokk
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
Ugyanaz amit én írtam, csak kötőjel nélkül.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- horhaus
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 390
- Csatlakozott: 2008.09.26. 21:19
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Kozármisleny
Re: Blokk
Helicoil az micsoda? A rongyos sonka jó ötlet. Ki próbálom. Főleg húsvét idején.nyakas írta:a tocsavar gondodat megtudom oldani ,Helicoillal a biztosito ful darabja tavozott a kipufogon, de ellenorizd egy darab vekony rongy ,betolod a sonkak koze ugy hogy a fotengely magaval vigye korbeforditod fotengelyt es ellenorizd ,hogy magaval hozott e valamit ,ugyanigy a sonkak alatt ishorhaus írta:Sziasztok
Minden tanácsnak örülnék. Veszélyben a Gyurma túra, pedig nagyon készülök.
- Andrei
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2008.01.27. 03:09
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Re: Blokk
uraim
holnap kis ETZ gyújtásoldali szimeringet cserélnék, 20x30x7 már megvan, sötétkék színű, motorosboltban vettem
hulladék?
etanolt bírja?
ez már a teljesen elektromos gyújtásos változat, nincs megszakító, van valami praktika, hogy hogy vegyem le a forgórészt?
holnap kis ETZ gyújtásoldali szimeringet cserélnék, 20x30x7 már megvan, sötétkék színű, motorosboltban vettem
hulladék?
etanolt bírja?
ez már a teljesen elektromos gyújtásos változat, nincs megszakító, van valami praktika, hogy hogy vegyem le a forgórészt?
When you stop telling lies about me, I will stop telling the truth about you.
Re: Blokk
Hát mondjuk igen, ebben az olajdologban van igazság... bár én pont ma szedtem szét Bambi irányítása mellett és nekem minden csupa olaj volt pfujjj... de aztán kiderült h kb fél literrel több olaj van a blokkban mint kéne XD
De a legjobb, ha a szervízkönyvben megnézitek, mert ott tuti le van írva, hogy milyen kell...
De a legjobb, ha a szervízkönyvben megnézitek, mert ott tuti le van írva, hogy milyen kell...
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Nem biztos, hogy elér odáig az olaj, a zárt csapágyak pedig élettartamra vannak kenve. A max fordulatuk pedig 10000 1/min fölött van. Egyébként nekem is nyitott van, de rozsdás már kicsit.
Re: Blokk
Nekem nem zárt van... szntem nem is kell h zárt legyen...
-
- A blokkot szethuzom neked termeskovel
- Hozzászólások: 551
- Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
- Tartózkodási hely: Törökszentmiklós
Re: Blokk
a tocsavar gondodat megtudom oldani ,Helicoillal a biztosito ful darabja tavozott a kipufogon, de ellenorizd egy darab vekony rongy ,betolod a sonkak koze ugy hogy a fotengely magaval vigye korbeforditod fotengelyt es ellenorizd ,hogy magaval hozott e valamit ,ugyanigy a sonkak alatt ishorhaus írta:Sziasztok
Nagy a gondom. A motorom menet közben el kezdett csörögni. ( jobban mint eddig) Lehúztam a hengert, és láttam hogy a dugattyú csapszeg végén a zégergyűrü egyik füle hiányzik, és a henger oldalán is van ott egy karc. A dugattyú fölött nem volt a hiányzó darab. Félek leesett a főtengelyhez. Szerintetek szét kell szedni a blokkot és megkeresni? Az nekem nem egyszerű. Nem volt elég a baj még a tőcsavar is meg van szakadva. Pont abban a blokkfélben amiben a motorszám van. Pedig van tartalék blokkom. Van esetleg valami ragasztó a csavarhoz?
Minden tanácsnak örülnék. Veszélyben a Gyurma túra, pedig nagyon készülök.
A viz szalad, a kő marad!
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Délután meguntam a szakdoga-írást úgyhogy nekiestem a vasnak.
Présrést belőttem 1.2mm-re, olaj feltöltés, lábtartófelrakás, kuplungállítás, láncfeszesség és kerék-egynyomonfutás-állítás után mehetett is.
Tapasztalatok: naagggyyyon lányos lett így... Semmi agresszió, hirtelen ugrálás, rángatás, bakkecskézés, csörgés, kopogás semmi.
Szóval kafaaaa Bár így meg elég limonádé lett, tényleg lányos motor lett belőle Már vissza sem akar rúgni
Tehát blokk-gond megoldva, mos majd jöhet a karbi-finomhangolás, főfékhenger-javítás, fesszabályzó-állítás, tank és sárvédőfestés, lánc és láncvédő-csere...
Présrést belőttem 1.2mm-re, olaj feltöltés, lábtartófelrakás, kuplungállítás, láncfeszesség és kerék-egynyomonfutás-állítás után mehetett is.
Tapasztalatok: naagggyyyon lányos lett így... Semmi agresszió, hirtelen ugrálás, rángatás, bakkecskézés, csörgés, kopogás semmi.
Szóval kafaaaa Bár így meg elég limonádé lett, tényleg lányos motor lett belőle Már vissza sem akar rúgni
Tehát blokk-gond megoldva, mos majd jöhet a karbi-finomhangolás, főfékhenger-javítás, fesszabályzó-állítás, tank és sárvédőfestés, lánc és láncvédő-csere...
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- horhaus
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 390
- Csatlakozott: 2008.09.26. 21:19
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Kozármisleny
Re: Blokk
A tőcsavaros megoldás érdekel. Félek a darabkát nem köpte ki, mert folyamatosan csörömpöl még alapjáraton is, pedig eddig ott szép hangja volt.KILL3R etz írta:horhaus!
Tőcsavarra Heli-coil a megoldás. Majd a szakik megmondják pontosan hogyan. De a lényeg az, hogy egyel nagyobb menetet vágnak a régi helyére, és egy rugó szerű "menet perselyt" tekernek bele. Így visszanyered az eredeti méretet, új menettel. Csavar a csavarban gyakorlatilag.
Azt a kis darabot pedig szerintem inkább kiköpte. Bár ugye semmi se biztos. De kétlem, hogy lentmaradt volna a forgattyús házban. De azért várd meg más véleményét is.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
horhaus!
Tőcsavarra Heli-coil a megoldás. Majd a szakik megmondják pontosan hogyan. De a lényeg az, hogy egyel nagyobb menetet vágnak a régi helyére, és egy rugó szerű "menet perselyt" tekernek bele. Így visszanyered az eredeti méretet, új menettel. Csavar a csavarban gyakorlatilag.
Azt a kis darabot pedig szerintem inkább kiköpte. Bár ugye semmi se biztos. De kétlem, hogy lentmaradt volna a forgattyús házban. De azért várd meg más véleményét is.
Tőcsavarra Heli-coil a megoldás. Majd a szakik megmondják pontosan hogyan. De a lényeg az, hogy egyel nagyobb menetet vágnak a régi helyére, és egy rugó szerű "menet perselyt" tekernek bele. Így visszanyered az eredeti méretet, új menettel. Csavar a csavarban gyakorlatilag.
Azt a kis darabot pedig szerintem inkább kiköpte. Bár ugye semmi se biztos. De kétlem, hogy lentmaradt volna a forgattyús házban. De azért várd meg más véleményét is.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Blokk
Sztem talán tőcsavart meg foglya egy jófajta fém ragasztó
ismerősöm hátsókerék tengelyén is szétment a menet rá lett hajtva aztán fémragasztóval megragasztva másnap Balaton oda vissza semmi baja nem volt talán 2 hete vett új tengelyt
jó 1 éve használta így
ismerősöm hátsókerék tengelyén is szétment a menet rá lett hajtva aztán fémragasztóval megragasztva másnap Balaton oda vissza semmi baja nem volt talán 2 hete vett új tengelyt
jó 1 éve használta így
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- horhaus
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 390
- Csatlakozott: 2008.09.26. 21:19
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Kozármisleny
Re: Blokk
Sziasztok
Nagy a gondom. A motorom menet közben el kezdett csörögni. ( jobban mint eddig) Lehúztam a hengert, és láttam hogy a dugattyú csapszeg végén a zégergyűrü egyik füle hiányzik, és a henger oldalán is van ott egy karc. A dugattyú fölött nem volt a hiányzó darab. Félek leesett a főtengelyhez. Szerintetek szét kell szedni a blokkot és megkeresni? Az nekem nem egyszerű. Nem volt elég a baj még a tőcsavar is meg van szakadva. Pont abban a blokkfélben amiben a motorszám van. Pedig van tartalék blokkom. Van esetleg valami ragasztó a csavarhoz?
Minden tanácsnak örülnék. Veszélyben a Gyurma túra, pedig nagyon készülök.
Nagy a gondom. A motorom menet közben el kezdett csörögni. ( jobban mint eddig) Lehúztam a hengert, és láttam hogy a dugattyú csapszeg végén a zégergyűrü egyik füle hiányzik, és a henger oldalán is van ott egy karc. A dugattyú fölött nem volt a hiányzó darab. Félek leesett a főtengelyhez. Szerintetek szét kell szedni a blokkot és megkeresni? Az nekem nem egyszerű. Nem volt elég a baj még a tőcsavar is meg van szakadva. Pont abban a blokkfélben amiben a motorszám van. Pedig van tartalék blokkom. Van esetleg valami ragasztó a csavarhoz?
Minden tanácsnak örülnék. Veszélyben a Gyurma túra, pedig nagyon készülök.
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2824
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Blokk
Szerintem meg a piros motorhoz jól megy a piros pasztaconus írta:hát nézd... engem pl irritál az ha valaki piros pasztával rakja össze a blokkfeleket, ezért én feketével dolgozom
olyan 1000 Ft felett már jóminőségűeket lehet kapni, vagy loctite.
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- coco
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 303
- Csatlakozott: 2008.08.16. 00:59
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Szekelyudvarhely
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Ertelek en es koszi szepen Gabsic de en Erdelybe lakom, itt nincs mofaker Megprobalok egyet csinaltatni... Az oregemnek van valami ismerose s a konyv alapjan hatha tud csinalni egyet. Meg egyszer koszi.
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Blokk
koko!
esztergás haverod nincs aki tudna ilyet csinálni?
mert nem egy nagy durranás 2 menetet esztergapadon belefúrni
esztergás haverod nincs aki tudna ilyet csinálni?
mert nem egy nagy durranás 2 menetet esztergapadon belefúrni
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára conus 2010.04.07. 15:22-kor.
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Köszi az infót!csikin írta:Gabsic: A préssáv 300cm3 esetén is kb ennyi, de a hengerfej térfogatának nagyobbnak kéne lenni, mint a 250esé, hogy megmaradjon az arány. Az alátét pedig belül kb 22mm kívül kb 30mm.
Én az előbb említett hogyantovább könyvből lestem az 1.2-1.6 mm-t és ez alapján 1.4et lőttem be, de hát az peregyre vonatkozik. Szóval majd lemegyek vele 1.1 körülre.
Alátét ügyben is megnyugodtam akkor egyelőre.
Nekem volt a fordulatmérős anya alatt egy vékony lapos alátét, és egy olyan hullámos rugós acélalátét mint amilyen a videóban is van. Tehát ami úgy néz ki mint a menesztőhöz való alátét, csak ennek kb 16os a belseje. Na emiatt aggódtam hogy esetleg aki rakta össze balf@sz volt, és nem a menesztőhöz rakta hanem kívülre. De ha 22es a belseje a hullámos alátétnek is akkor nem lehetett kívülre tenni:) (mondjuk a videón kisebbnek tűnt, mintha a menesztő külső alátétei kisebbek lennének mint a menesztő belső távtartó alátétje)
Amiatt gondoltam erre, mert marhamód kerreg a kuplungom alapjáraton üresben, és a könyv szerint ez a menesztő túl nagy tengelyirányú játéka miatt lehet.
coco: én magamnak esztergáltam a kismzhez lehúzót, de pl mofakernél is van ha jól emlékszem... mivel már nincs lehetőségem esztergálni (legalábbis nem ingyen) ezért a 251hez én is a mofánál vettem lehúzót.
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- coco
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 303
- Csatlakozott: 2008.08.16. 00:59
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Szekelyudvarhely
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Koszi szepen, megcsinalom holnap, ja es igen balmenetes az anya... Viszont az a baj hogy itt nem tudom hogy honnan tudnek szerezni lehuzot Nem lehet uzletbe kapni
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Kislánckereket azt alapvetően csak lehúzóval szeded le. Nem drága a hozzá való lehúzó, és érdemes azzal, nekem anno a sima 3körmös lehúzó mintha nem fért volna oda. De nem biztos, lehet az nem az mz-nél volt... Próba szerecse körmös lehúzó is jó lehet, de inkább a hozzávaló meneteset ajánlanám.coco írta:Sziasztok. Elegge gondban vagyok. Szoval nekialtam szetszedni a blokkot, komplett de elakadtam. Van az az anya a lamellak alatt a kuplungnal, azt hogy kell kivenni??? Ha rateszek egy kulcsot siman forog vele a korulotte levo fogaskerek.... Ja es a kis fogaskereket le lehet valahogy venni lehuzo nelkul, mert az nekem nincs Valaszoktat elore is koszi.
A kuplungagy anyája szerintem neked is balmenetes (TS-nél legalábbis balmenet), leszedéséhez csinálj egy egyszerű célszerszámot: fogsz egy rossz (vagy felesleges) acéllamellát, és arra hegessz sugárirányban egy kb max 8as gömbvasat, laposvasat, stb, olyan 20 centis darabot legalább, és azzal a belső és külső kuplungagyat összezárod, és ellent tudsz vele tartani. remélem érthető volt így. Ha nem, akkor a főoldalon a dokumentumok között ott van az MZ - Hogyan tovább könyv, abban van róla rajz is.
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- coco
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 303
- Csatlakozott: 2008.08.16. 00:59
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Szekelyudvarhely
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Sziasztok. Elegge gondban vagyok. Szoval nekialtam szetszedni a blokkot, komplett de elakadtam. Van az az anya a lamellak alatt a kuplungnal, azt hogy kell kivenni??? Ha rateszek egy kulcsot siman forog vele a korulotte levo fogaskerek.... Ja es a kis fogaskereket le lehet valahogy venni lehuzo nelkul, mert az nekem nincs Valaszoktat elore is koszi.
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Gabsic: A préssáv 300cm3 esetén is kb ennyi, de a hengerfej térfogatának nagyobbnak kéne lenni, mint a 250esé, hogy megmaradjon az arány. Az alátét pedig belül kb 22mm kívül kb 30mm.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Megnéztem ma a blokkszerelős videót. Kétszer. A részletekre is odafigyelve.
Háááát... amit csak lehetett azt mind elkúrtam...
Tehát akkor a gurukhoz 2 kérdésem lenne:
1.) 251nél 0.9...1.2 között kell legyen a présméret, 300nál is ennyi van előírva?
2.) Kuplungnál mekkora átmérőjű a hullámos alátét a kuplung és a menetsző között? (ha valakinek van szétszedve otthon blokk légyszi mérje meg....kösziii)
Háááát... amit csak lehetett azt mind elkúrtam...
Tehát akkor a gurukhoz 2 kérdésem lenne:
1.) 251nél 0.9...1.2 között kell legyen a présméret, 300nál is ennyi van előírva?
2.) Kuplungnál mekkora átmérőjű a hullámos alátét a kuplung és a menetsző között? (ha valakinek van szétszedve otthon blokk légyszi mérje meg....kösziii)
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Blokk
hasitott?
ooo jeee...
azert köszi....
asszem ebből kuplung-lehúzás lesz :S
bár előbb teszek fel videot majd a hangjárol. de üresbe igencsak kerreg, szerintem ott is valami alátet kimaradt...
néztem a könyvet, jól értelmeztem hogy a kuplungmenesztőn kivül levö lapos és hullámos alátét 22es belsõ átmérőjű? azokat ugye nem lehet elkeverni kivülre az anya alá?
ooo jeee...
azert köszi....
asszem ebből kuplung-lehúzás lesz :S
bár előbb teszek fel videot majd a hangjárol. de üresbe igencsak kerreg, szerintem ott is valami alátet kimaradt...
néztem a könyvet, jól értelmeztem hogy a kuplungmenesztőn kivül levö lapos és hullámos alátét 22es belsõ átmérőjű? azokat ugye nem lehet elkeverni kivülre az anya alá?
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Én évek óta török TORK nevű pasztát használok, semmi gondom vele, nem folyat semmim amit ilyennel raktam össze. Egy tubus 700ft kb, van piros és fekete is. Az a fontos hogy előtte zsirtalanitsd a felületeket pl higitóval vagy benzinnel.
Más:
Kérdés: 250esnél a főtengely végén a fordulatmérő-hajtós anya alá milyen alátét való? a könyv rugósat ír, de nekem sima lapos volt alatta. Mivel itt fontos hogy ne lazuljon le, a gyári megoldást akarom követni. Ha rugós alátét akkor milyen? Sima hasított fajta, vagy hullámos való oda eredetileg?
Más:
Kérdés: 250esnél a főtengely végén a fordulatmérő-hajtós anya alá milyen alátét való? a könyv rugósat ír, de nekem sima lapos volt alatta. Mivel itt fontos hogy ne lazuljon le, a gyári megoldást akarom követni. Ha rugós alátét akkor milyen? Sima hasított fajta, vagy hullámos való oda eredetileg?
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Blokk
hát nézd... engem pl irritál az ha valaki piros pasztával rakja össze a blokkfeleket, ezért én feketével dolgozom
olyan 1000 Ft felett már jóminőségűeket lehet kapni, vagy loctite.
olyan 1000 Ft felett már jóminőségűeket lehet kapni, vagy loctite.
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- xxgabikaxx
- Simsonos
- Hozzászólások: 109
- Csatlakozott: 2009.12.13. 21:28
- MZ-d típusa: ETZ 125
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Blokk
Helló!
Nekem is az a gondom mint az előző hozzászólónak.Csöpög az olaj a blokkból.A kérdésem az lenne h melyik jobb a tömítő paszta vagy az úgynevezett klingeritből kivágott tömítés.Egyik haverom nagy motoros és ő a klingerittömítésre esküszik de itt több helyen is olvasom h a paszta jobb.Ha paszta jobb akkor az milyen árban van és milyen fajtát/márkát érdemes venni?
Nekem is az a gondom mint az előző hozzászólónak.Csöpög az olaj a blokkból.A kérdésem az lenne h melyik jobb a tömítő paszta vagy az úgynevezett klingeritből kivágott tömítés.Egyik haverom nagy motoros és ő a klingerittömítésre esküszik de itt több helyen is olvasom h a paszta jobb.Ha paszta jobb akkor az milyen árban van és milyen fajtát/márkát érdemes venni?
Szemem fénye => http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motor/?dr=35256
Re: Blokk
A fene... pedig reméltem h nem kell ismét szétpakolni a blokkot, mert eléggé macerás...meg már a tököm kivan a szét-összehuzogatással
Mégegyszer köszi a helpeket!
Mégegyszer köszi a helpeket!
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Blokk
arovado!
fontos hogy jóminőségű szilikontakonnyal rakjátok össze a blokkfeleket, és egy olyan kb 0,5-1mm vastagságban kenjétek fel az egyik félre majd vájratok egy 10 percet h kicsit megkössön. ha hozzáérinted az ujjad és nem ragad rá akkor jó
fontos hogy jóminőségű szilikontakonnyal rakjátok össze a blokkfeleket, és egy olyan kb 0,5-1mm vastagságban kenjétek fel az egyik félre majd vájratok egy 10 percet h kicsit megkössön. ha hozzáérinted az ujjad és nem ragad rá akkor jó
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2824
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Blokk
Hát, ha egy ideig jó volt, akkor lehet a főtengely szimmering is. ha szarabb minőségű anyagból lévőt tettél be, az megadhatja magát néhány fordulat után is, ettől pedig megnő a nyomás, ami pedig kitolja az olajat. Nekem először a blokk tetején lévő szuszogónál jelent meg az olaj mindig a szimmering tönkremenetele előtt.arovado írta: Igen ám, de a gond, hogy már összetettük pasztával...és ráadásul jól tettük össze mert egy darabig nem is folyt... csak most már folyik megint pedig az enyémet is így csináltuk és az jó volt... és kb minden pénzünk ebben a három motorban van amit csinálunk, szóval szeretnénk nem szétszedni ismét a blokkot...azért reméletem hogy van valami alternatív megoldás olajfolyás ellen... ...
Alfa: az o gyűrűt mindenképp cserélem akkor.
Köszi a segítségeket
Egyébként jómagam is viton szimmeringet raktam be, de a "jó minőség" kb. 20 km után megmutatkozott, most nekem is cserélnem kell.
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
Re: Blokk
Am pedig elvileg berúgókarnál is szokott folyni...nekem is folyik ott is... na majd akkor kicserélem mindkettőt!Alfa írta:Bocs hülye vagyok, váltókarra gondoltam, ott folyik, és tudtommal ott is van O gyűrű. Persze lehet h nem.
A berúgókar amúgy is jóval az olajszint felett van
Köszönöm a segítséget!
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Bocs hülye vagyok, váltókarra gondoltam, ott folyik, és tudtommal ott is van O gyűrű. Persze lehet h nem.
A berúgókar amúgy is jóval az olajszint felett van
A berúgókar amúgy is jóval az olajszint felett van
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
Re: Blokk
Igen ám, de a gond, hogy már összetettük pasztával...és ráadásul jól tettük össze mert egy darabig nem is folyt... csak most már folyik megint pedig az enyémet is így csináltuk és az jó volt... és kb minden pénzünk ebben a három motorban van amit csinálunk, szóval szeretnénk nem szétszedni ismét a blokkot...azért reméletem hogy van valami alternatív megoldás olajfolyás ellen... ...KILL3R etz írta:Csak a magad nevében Dénes!
(Kérdés, hogy meddig marad így.... )
O-gyűrűt mindenképp tegyetek oda. Én előtte húztam a tengelyre mégegy O-gyűrűt, és bekentem vastagon zsírral. Így talán el sem jut a gyűrűig az olaj.... Majd kiderül.
Blokkfeleket pedig pasztával rakjátok össze... Asszem volt már róla szó. Loctite-nak van valami pasztája, ami hengerfej, vagy szelepfedél tömítésre találtak ki.
Alfa: az o gyűrűt mindenképp cserélem akkor.
Köszi a segítségeket
Re: Blokk
Hát te aztán egy kurvavicces gyerek vagy de én akkoris teljesen nagyon király motort akarom ha már a gatyámat is ráköltöttem, szóval igyekszem megoldani ...jah talit mikor??Dénes írta:Arovado: Én még nem láttam olyan Mz-t amiből ne csöpögne valahol az olaj. Kérdezd meg Baki Mátét mi az az olajcsöpögés.
Berugókarnál: ha le akarod szedni a tengelyről, már meg van kenve, könnyen lecsúszik.
Lánckerék, üresjelző: nincs gond a lánc kenésével
Olajleeresztő, pozicionáló csavar: Látod, hogy hol a helye a motornak a garázsban.
Gumidugó: így tuti légmentesen záródik.
Nem kell mindenen fennakadni. Szerintem ezeken a helyeken gyárilag kell gyöngyöznie az Mz-nek.
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Tengelykapcsoló működtető
Koppány írta:Remélem a kép felhasználásával nem sértettem szerzői jogokat
Egyaltalan nem, sot kulon oromomre szolgal, hogy nem csak a sajat hulyesegemre foglalta a helyet, hanem masnak is hasznosan jott a kep.
Udv!
-
- A blokkot szethuzom neked termeskovel
- Hozzászólások: 551
- Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
- Tartózkodási hely: Törökszentmiklós
Re: Tengelykapcsoló működtető
tokmindegy mijen iranyban all arra ugyalj hogy a fules lemez ovalis kivagasa a 6 os furatok koze essen a kiemelo csigad bevagasai kopottak en cserelnem a helyedben a fuleslemezzel egyuttKoppány írta:Sziasztok!
A kérdésem a következő lenne: az alábbi képen bejelölt(remélem látható) tengelykapcsoló működtető egység egyik alkatrészén lévő jelölésnek(bevágásnak) fölfelé vagy lefelé kell állnia? Ha esetleg nem a megfelelő pozícióban van az okozhatja-e a kuplung nem megfelelő működését(pl.:nem emel ki a kuplung).
A válaszokat előre is köszönöm!
Remélem a kép felhasználásával nem sértettem szerzői jogokat
A viz szalad, a kő marad!
Re: Blokk
Van még egy ötletem a problémádra.A kapcsoló mellett van egy lemez dugóval lezárt furat.(bal oldalán)Nekem egyszer ez alól is elkezdett szivárogni az olaj.Ezt úgy orvosoltam,hogy a motort elborítottam a bal oldalára,lemostam ott a dugó és környékét majd fémragasztóval bekentem.Hagytam megszáradni és csak utána állítottam fel a motort.Megszünt a szivárgás.Ezt még kipróbálhatod hátha a tiéd is ott engedi az olajat.Ezt a múltkor is leírhattam volna de mos jutott eszembe.Egyébként nekem előbb itt kezdett el szivárogni és csak pár évre rá kellett a kapcsolót cserélnem.Sok sikert,üdv:Béla.festékes írta:Hali! Mint irtam a multkor ,az üresjárati visszajelzőnél tömitőpaszta ellenére is csöpög egy kicsit az olaj. Béla klubtárs tanácsára kicseréltem egy ujra,de igy is. Nem zavarna nagyon {Dénesnek mondom}csak sok szegény embernél megfordulok a munkám során akiknek térburkolata van na ezek mindig nyavajognak ha rácseppen az olaj,mondjuk jogosan. Unom már hogy mindig alápelenkázzak a gépnek,nem csecsemő már meglett 30éves felnőtt. Még egy o gyürüvel megpróbálkozom,de nem biztos,hogy bejön. Ha van valakinek egy jó ötlete a problémára megköszönöm.
Üdv Laci
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 87
- Csatlakozott: 2010.02.02. 23:39
- MZ-d típusa: TS 250/1 oldalkocsis
- Tartózkodási hely: Szekszárd, Bátaszék
Re: Blokk
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék!
A hengerben a kipufogó menete megszakadt, hol lehet megcsináltatni? Már korábban írta valaki, hogy elvitte esztergályoshoz, de kihez, és hova??? Pesten tudna valaki egy jó szakit ajánlani???
Köszi: P.
Egy kis segítséget kérnék!
A hengerben a kipufogó menete megszakadt, hol lehet megcsináltatni? Már korábban írta valaki, hogy elvitte esztergályoshoz, de kihez, és hova??? Pesten tudna valaki egy jó szakit ajánlani???
Köszi: P.
- festékes
- bajnok
- Hozzászólások: 772
- Csatlakozott: 2010.02.23. 09:09
- MZ-d típusa: ts250/1
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Blokk
Hali! Mint irtam a multkor ,az üresjárati visszajelzőnél tömitőpaszta ellenére is csöpög egy kicsit az olaj. Béla klubtárs tanácsára kicseréltem egy ujra,de igy is. Nem zavarna nagyon {Dénesnek mondom}csak sok szegény embernél megfordulok a munkám során akiknek térburkolata van na ezek mindig nyavajognak ha rácseppen az olaj,mondjuk jogosan. Unom már hogy mindig alápelenkázzak a gépnek,nem csecsemő már meglett 30éves felnőtt. Még egy o gyürüvel megpróbálkozom,de nem biztos,hogy bejön. Ha van valakinek egy jó ötlete a problémára megköszönöm.
Üdv Laci
Üdv Laci
Tengelykapcsoló működtető
Sziasztok!
A kérdésem a következő lenne: az alábbi képen bejelölt(remélem látható) tengelykapcsoló működtető egység egyik alkatrészén lévő jelölésnek(bevágásnak) fölfelé vagy lefelé kell állnia? Ha esetleg nem a megfelelő pozícióban van az okozhatja-e a kuplung nem megfelelő működését(pl.:nem emel ki a kuplung).
A válaszokat előre is köszönöm!
Remélem a kép felhasználásával nem sértettem szerzői jogokat
A kérdésem a következő lenne: az alábbi képen bejelölt(remélem látható) tengelykapcsoló működtető egység egyik alkatrészén lévő jelölésnek(bevágásnak) fölfelé vagy lefelé kell állnia? Ha esetleg nem a megfelelő pozícióban van az okozhatja-e a kuplung nem megfelelő működését(pl.:nem emel ki a kuplung).
A válaszokat előre is köszönöm!
Remélem a kép felhasználásával nem sértettem szerzői jogokat
Re: Blokk
Sziasztok!
Most regisztráltam az mz club oldalon is és a fórumon is, úgyhogy bocsi ha vmit nem úgy csinálok mint ahogy itt szokás.
Már egy ideje megvan a 150es etz-m, és most némi átalakításra adtam a fejem. Henger hengerfej rezonátor karbi. A Pmax 8000-nél lesz, és 10000-ig túlforgatható lesz, ezért gondoltam azt, hogy a főtengely ki kellene egyensúlyozni, mind tömegerő, és 1. rendű tömegerő terén is. Persze nem ellensúlyokkal, hanem az alsó csap oldalról való tömegelvétellel. Csinált e már vki ilyet, illetve kinek van ilyennel tapsztalata.
Válaszaitokat előre is köszönöm!
Most regisztráltam az mz club oldalon is és a fórumon is, úgyhogy bocsi ha vmit nem úgy csinálok mint ahogy itt szokás.
Már egy ideje megvan a 150es etz-m, és most némi átalakításra adtam a fejem. Henger hengerfej rezonátor karbi. A Pmax 8000-nél lesz, és 10000-ig túlforgatható lesz, ezért gondoltam azt, hogy a főtengely ki kellene egyensúlyozni, mind tömegerő, és 1. rendű tömegerő terén is. Persze nem ellensúlyokkal, hanem az alsó csap oldalról való tömegelvétellel. Csinált e már vki ilyet, illetve kinek van ilyennel tapsztalata.
Válaszaitokat előre is köszönöm!
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Nekem valaki azt mondta, hogy ha a gumidugó légmentes, akkor a melegedéssel járó nyomásnövekedés miatt kinyomja a réseken ott is, ahol eddig nem tette volna. Tény h mióta fúrtam forró tűvel egy kis lyukat a dugóba, lényegesen kevesebb jön ki.
Nekem a berúgókarnál folyik csak... sztem nincs ott az O gyűrű, vagy meghalt.
Nekem a berúgókarnál folyik csak... sztem nincs ott az O gyűrű, vagy meghalt.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
Csak a magad nevében Dénes!
(Kérdés, hogy meddig marad így.... )
O-gyűrűt mindenképp tegyetek oda. Én előtte húztam a tengelyre mégegy O-gyűrűt, és bekentem vastagon zsírral. Így talán el sem jut a gyűrűig az olaj.... Majd kiderül.
Blokkfeleket pedig pasztával rakjátok össze... Asszem volt már róla szó. Loctite-nak van valami pasztája, ami hengerfej, vagy szelepfedél tömítésre találtak ki.
(Kérdés, hogy meddig marad így.... )
O-gyűrűt mindenképp tegyetek oda. Én előtte húztam a tengelyre mégegy O-gyűrűt, és bekentem vastagon zsírral. Így talán el sem jut a gyűrűig az olaj.... Majd kiderül.
Blokkfeleket pedig pasztával rakjátok össze... Asszem volt már róla szó. Loctite-nak van valami pasztája, ami hengerfej, vagy szelepfedél tömítésre találtak ki.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Arovado: Én még nem láttam olyan Mz-t amiből ne csöpögne valahol az olaj. Kérdezd meg Baki Mátét mi az az olajcsöpögés.
Berugókarnál: ha le akarod szedni a tengelyről, már meg van kenve, könnyen lecsúszik.
Lánckerék, üresjelző: nincs gond a lánc kenésével
Olajleeresztő, pozicionáló csavar: Látod, hogy hol a helye a motornak a garázsban.
Gumidugó: így tuti légmentesen záródik.
Nem kell mindenen fennakadni. Szerintem ezeken a helyeken gyárilag kell gyöngyöznie az Mz-nek.
Berugókarnál: ha le akarod szedni a tengelyről, már meg van kenve, könnyen lecsúszik.
Lánckerék, üresjelző: nincs gond a lánc kenésével
Olajleeresztő, pozicionáló csavar: Látod, hogy hol a helye a motornak a garázsban.
Gumidugó: így tuti légmentesen záródik.
Nem kell mindenen fennakadni. Szerintem ezeken a helyeken gyárilag kell gyöngyöznie az Mz-nek.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1427
- Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
- MZ-d típusa: BMW R1100RT
- Tartózkodási hely: Dabas
Re: Blokk
Szerintem a gyújtás oldali szimering kivételére a legegyszerűbb mód amit Sunbim mondott.
Ha már mindent leszereltél és ott a szimering veled szemben, tekersz bele 2 darab csavart az egyiket a bal a másikat a jobb felébe, de ne túl mélyen, hogy az olajterelő lemezt meg ne sértsd, majd a két csavart fogóval megfogod és könnyedén ki tudod húzni a helyéről a szimeringet, se melegítés semmi nem kell.
Ha már mindent leszereltél és ott a szimering veled szemben, tekersz bele 2 darab csavart az egyiket a bal a másikat a jobb felébe, de ne túl mélyen, hogy az olajterelő lemezt meg ne sértsd, majd a két csavart fogóval megfogod és könnyedén ki tudod húzni a helyéről a szimeringet, se melegítés semmi nem kell.
Re: Blokk
Üdv!
Ismét kérezhetnékem van szóval ha megengeditek:
(otthon szereljük egyik haverom motorját) összetettük a blokkot pasztával, tök jó minden nem folyik az olaj sehol... na mostanra kb 200km után már folyik egy kicsit alul is, meg a berúgónál is (oda nem tettünk úgy o gyűrűt, lehet hogy az megoldaná...) de folyik a blokk alján is, meg fentről az olajbeönőből is egy kicsi-kicsi ki szokott jönni a gumidugó mellett valahogy...
És nagyon nincs kedvem újra szétszedni a blokkot, szóval megoldható valami béta megoldással, hogy ne folyjon az olaj (ill nem folyik csaK csöpög picit napi 2-3csepp)?
Előre is köszönöm!
Ismét kérezhetnékem van szóval ha megengeditek:
(otthon szereljük egyik haverom motorját) összetettük a blokkot pasztával, tök jó minden nem folyik az olaj sehol... na mostanra kb 200km után már folyik egy kicsit alul is, meg a berúgónál is (oda nem tettünk úgy o gyűrűt, lehet hogy az megoldaná...) de folyik a blokk alján is, meg fentről az olajbeönőből is egy kicsi-kicsi ki szokott jönni a gumidugó mellett valahogy...
És nagyon nincs kedvem újra szétszedni a blokkot, szóval megoldható valami béta megoldással, hogy ne folyjon az olaj (ill nem folyik csaK csöpög picit napi 2-3csepp)?
Előre is köszönöm!
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Blokk
szimeringházat felforrósítod a rezsón majd egy csavarhúzóval óvatosan kiütögeted a fészkébőlcsikin írta:Andrei: Leszereled a generátort. Leszereled a szimmeringházat. Kicseréled a szimmeringet (20x30x7), ne legyen ferdén, és vigyázz az ajkára. Aztán összerakod. Kell egy papírtömítés is a ház alá, de rajzlapból is tudsz vágni, mert egyszerű alakú. Vastagsága 0.5 mm körüli legyen, Vagyis karton vastag, nyomtatópapír vékony. Műszaki rajzlap kiváló.
Elvileg ennyi. Szóljon, ha valaki nem ért egyet.
Üdv.: Csikin
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
reiti!
Valószínű, hogy a karbid csörög. Vedd ki a súberhengert, és ha bemaródások, súrlódás nyomok vannak rajta, esetleg már ovális alakú, akkor bingo.
Valószínű, hogy a karbid csörög. Vedd ki a súberhengert, és ha bemaródások, súrlódás nyomok vannak rajta, esetleg már ovális alakú, akkor bingo.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég