
Semmiképp se javaslok semmiféle direktszűrőt, nem ehhez a géphez lett kitalálva, és megszorulást kockáztatsz minden így eltöltött km-en

Tehat a lenyeg az, hogy a keverek aranyt a subertu, suberhez viszonyitott helyzetevel tudod valtoztatni. Gyakorlatban ez azt jelenti, hogy kitekered a karbi felso nagy lezaro kupakjat, amibe belemegy a gazbowden, kihzod az egesz subert mindenestol, kiszeded a suber tut azzal a kis kor alaku lemezkevel egyutt (a subertu allito lemezke), majd ha ugy veled sokat kap a motor, egy rovatkaval kintebb rakod a tut (ekkor azonos gazallas, suber allas mellett, kisebb keresztmetszete lesz a fofuvokanak). Nekem alap meretes fuvokaknal, alulrol a masodik rovatkaban van a tu, bar igaz, hogy utangyartott tu, szoval ki kell probalni. De elotte mindenkepp pontosan lodd be az uzemanyag szintet (hasznalati utasitasban megvan hogyan kell), mert csak ugy kapsz jo ertekeket.E.István írta:Hali!
Lenne egy kérdésem,mert nem teljesen világos a dolog!
A motorba jutó benzin mennyiségét(a keverési arányt)
mivel tudom beszabályozni?
A melléklevegő csavarral vagy az úszószintel?
Már másfél hete szenvedek a karbival és már teljesen összezavarodtam.
Nem úgy megy mint ahogy kellene,túl sokat kap(szerintem)!
A kipuff vége elég olajos!
Előre is köszi a segítséget!
(ETZ 150)
Üdv!
mész 1 km-t csont gázon, megállsz, gyertyakép, ha jó, akkor főfuvi jóE.István írta:Hali!
Lenne egy kérdésem,mert nem teljesen világos a dolog!
A motorba jutó benzin mennyiségét(a keverési arányt)
mivel tudom beszabályozni?
A melléklevegő csavarral vagy az úszószintel?
Már másfél hete szenvedek a karbival és már teljesen összezavarodtam.
Nem úgy megy mint ahogy kellene,túl sokat kap(szerintem)!
A kipuff vége elég olajos!
Előre is köszi a segítséget!
(ETZ 150)
Üdv!
Nekem is hanonló gondjaim voltak ez etz-nél, és a súberház nekem el volt kopva és ott falsot kapott, a tűm se volt az igazi... egy gyári ndk karbit kellett rá vennem ismerőstől /persze ez volt a végső megoldás/ nagyon sokat kinlódtunk h megjavitsuk ezt a karbit ami volt de az utángyártott cuccok meg szarok, úgyhogy nekem csak másik karbi oldotta meg a gondot... Üdv!Rocksoldier írta:hali!
nekem lenn egy olyan gondom 250 ts nél hogy ha odahuzom alapjáratról a gázt lassan pörög fel .utánna meg alig alig áll vissza alapjáratra kell neki egy két perc ..menetközbe is ilyen lassan kezd el huzni aztán meg hirtelen megindul uszoszint az ugyvan kimérve ahogy könyvbe van 135 ös a föfuvoka pici 35 sibertü második rovátka felülről nemtudom mért van ez ha valaki tudja írjon köszi
hidegen a motor helyes beindítása:pedro121 írta:Helló mindenki! Nemrég 1 olyan problémával jelenkeztem hogy nem indult be a motor szivítóra, csak gázhúzásra és gondoltam h el van dugulva vhol. Hát kitakarítottam mindent és akkor sem működik. Vmiért nem reagál a szivatóra. Viszont ha megy a motor ott működik a szivató mert leesik a fordulat. Magyarul a szivató az jó. De azt nem értem h hidegen miért nem reagál a szivatóra amikor működik. Van vkinek vmi ötlete h mi ez?
Közben sok válasz érkezett, mindet nem néztem meg, leírom amit én gondolok.E.István írta:Hali!
Srácok,segítséget kérnék!
ETZ 150-es mennyire müködőképes a 125-ös karbijával?
A 150-es karbijával csak szívok!
Felakad,túlfolyik.Tűszelepet cseréltem-most ott tartok,hogy 2.-km-ént megáll.
Lassabban folyik a benzin be a karbiba,mint a karbiból a hengerbe.
Már ott tartok,hogy felgyújtom!
Kérlek benneteket-akinek van ötlete,ossza meg velem!
Előre is köszi!
Üdv!
conus írta:és vetted már a benzincsap vízzsákját? annál finomabb szűrő nem kellMáté írta:Miért kéne azt onnan kiszedni? nekem is van egy ott benn és semmi baj nincs vele. ha jó a szűrő is folyik benne rendesen a benzin akkor semmi baj nem lehet sztem.
![]()
és vetted már a benzincsap vízzsákját? annál finomabb szűrő nem kellMáté írta:Miért kéne azt onnan kiszedni? nekem is van egy ott benn és semmi baj nincs vele. ha jó a szűrő is folyik benne rendesen a benzin akkor semmi baj nem lehet sztem.
conus írta:micsoda? köztes benzinszűrő? nagyon gyorsan dobd ki onnan!![]()
![]()
conus írta:micsoda? köztes benzinszűrő? nagyon gyorsan dobd ki onnan!![]()
![]()
15 lesz az a 25bladzser írta:mivel ennek az üzemanyagnak az etanol tartalma 85%, a többi 25% benzin
Lehet, hogy eleg bagatelnek tunik a dolog, de a tank szellozo nyilasat is erdemes megnezned szelel-e, vagy sem. Mikor megvettem a 250-esemet, egy kiadosabb kihuzatas utan rendszeresen megallt a motor menet kozben, majd amig kiszedtem a gyertyat meg visszaraktam (mert arra gyanakodtam eleinte, hogy bekopte), ismet indult. Vakuum keletkezett a tankban, ami miatt csak nagyon lassan csordogalt a benzin.E.István írta:Hali!
Srácok,segítséget kérnék!
ETZ 150-es mennyire müködőképes a 125-ös karbijával?
A 150-es karbijával csak szívok!
Felakad,túlfolyik.Tűszelepet cseréltem-most ott tartok,hogy 2.-km-ént megáll.
Lassabban folyik a benzin be a karbiba,mint a karbiból a hengerbe.
Már ott tartok,hogy felgyújtom!
Kérlek benneteket-akinek van ötlete,ossza meg velem!
Előre is köszi!
Üdv!
Azt nézd meg,hogy amit beletettél tűszelepet annak a fúvókája elég nagy-e?Ugyanis ha esetleg kicsi,az lehet magyarázat arra,hogy 2 kilométerenként leáll,mert nem tud annyi benzint átengedni amennyi kellene.Ha ez rendben van nézd meg,hogy a benzincsap nincs e esetleg eldugulva.Én egyszer úgy jártam,hogy a benzincsapba kicseréltem a gumit és az nem volt benzinálló.Úgy megdagadt a benzintől,hogy elzárta az áteresztő furatot.Ha lehúzod a karbiról a bezincsövet és megnyitod a csapot,a benzinnek teljes keresztmetszeten kell folyni.Ha csak véknyan csurog akkor ott a hiba a csapban vagy a tankban.E.István írta:Hali!
Srácok,segítséget kérnék!
ETZ 150-es mennyire müködőképes a 125-ös karbijával?
A 150-es karbijával csak szívok!
Felakad,túlfolyik.Tűszelepet cseréltem-most ott tartok,hogy 2.-km-ént megáll.
Lassabban folyik a benzin be a karbiba,mint a karbiból a hengerbe.
Már ott tartok,hogy felgyújtom!
Kérlek benneteket-akinek van ötlete,ossza meg velem!
Előre is köszi!
Üdv!
kaki az úszód, 207-es babettával szenvedtem ugyanezzel, állandóan beakadt, hol fenn, hol lenn, a megoldást igazából nem tudomE.István írta:Hali!
Srácok,segítséget kérnék!
ETZ 150-es mennyire müködőképes a 125-ös karbijával?
A 150-es karbijával csak szívok!
Felakad,túlfolyik.Tűszelepet cseréltem-most ott tartok,hogy 2.-km-ént megáll.
Lassabban folyik a benzin be a karbiba,mint a karbiból a hengerbe.
Már ott tartok,hogy felgyújtom!
Kérlek benneteket-akinek van ötlete,ossza meg velem!
Előre is köszi!
Üdv!
Vagy esetleg a szivató dugattyújából kijött a gumi. Ha ráhúzza lentmarad.KILL3R etz írta:pedro!
Szerintem eltaláltad. Nézd meg a szivató fúvókáját. Valószínű, hogy az kapott be valamit.
Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 0 vendég