Tuning
Re: Tuning
Sziasztok!
Szétszedtük, lemértük, kiszámoltuk a főtengely kiegyensúlyozását, és arra jutottunk h gyárilag ki van egyenlítve a forgó tömeg és az 1.rendű alternáló tömeg is. Ahol ki van szedve a sonkákból az alsó tűgörgőnél, azzal van kiegyensúlyozva.
Szétszedtük, lemértük, kiszámoltuk a főtengely kiegyensúlyozását, és arra jutottunk h gyárilag ki van egyenlítve a forgó tömeg és az 1.rendű alternáló tömeg is. Ahol ki van szedve a sonkákból az alsó tűgörgőnél, azzal van kiegyensúlyozva.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Tuning
Üdv!
2 kérdés:
1, 300-asításhoz új persely kell a hengerbe, vagy a gyári elbírja? Ha új akkor az mekkora alapméretesen?
2, A hengerfejből, mennyit és milyen irányban szednek ki?
Van egy hf-em ami átalakult tűgörgő sünivé, kb 1-1,5 mm a max sérülés mélység. Ezt még meg lehet menteni? Ja és a sérülések a préssávon vannak csak, az égéstérben nincs.
Előre is köszi a segítséget!
2 kérdés:
1, 300-asításhoz új persely kell a hengerbe, vagy a gyári elbírja? Ha új akkor az mekkora alapméretesen?
2, A hengerfejből, mennyit és milyen irányban szednek ki?
Van egy hf-em ami átalakult tűgörgő sünivé, kb 1-1,5 mm a max sérülés mélység. Ezt még meg lehet menteni? Ja és a sérülések a préssávon vannak csak, az égéstérben nincs.
Előre is köszi a segítséget!
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Tuning
Ne felejtsétek ki centírozni dugóval együtt,hogy ne rázzon.
Re: Tuning
Ha a pur habot nem oldja a benzin, még jó is lehet. Nem tudja felszívni a benzint mint egy szivacs? Én még arra az olvasztós ragasztópisztolyra is gondoltam. Nem tom hogy azt oldja e a benzin.csikin írta:Fuatkitöltésre régi bevált a parafa, de láttam már alumíniumot is és szerintem a PUR hab is jó lehet.
Nem jár nyomatékveszteséggel, az a motor nyomatékegyenetlenségi görbéjének a "kisímítására" hivatott. De van ott annyi forgó tömeg, hogy a még bőven marad lendkerékként funkcionáló tömeg a gépben, főleg hogy nem is az 1500as fordulat van megcélozva üzeminekGyurmooo írta:A lendtömeg-csökkenés nem jár nyomatékveszteséggel???
Igyekszem mindent pontosan lemérni és kiszámolni, de sztem ha szimmetrikus lesz, de maga a kiegyensúlyozás még kevés a forgótömeg és az 1. rendű alt. tömeg kiegyensúlyozására, már akkor is csökkenni fog a csapágyterhelés.nfefe írta:Viszont nagyon pontosan kellene csinálni.
Illetve a kartertérfogat csökkenés miatt nem lesznek gondok?
Miért csökkenne a forgattyúsház térfogat. Egyébként egy bizonyos szintig előnyös csökkenteni azt, ugyanis dV-re nagyobb lesz nyomásvált.
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Tuning
Nő az elősűrítés. Emelni kell a fordulatot és a beszívott keverék mennyiségét.
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 189
- Csatlakozott: 2009.04.09. 14:30
- MZ-d típusa: MZ ES 250/2
- Tartózkodási hely: Bakonybél, Veszprém
Re: Tuning
Viszont nagyon pontosan kellene csinálni.
Illetve a kartertérfogat csökkenés miatt nem lesznek gondok?
Illetve a kartertérfogat csökkenés miatt nem lesznek gondok?
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Tuning
Nem jár nyomatékvesztéssel, dinamikusabb lesz.
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Tuning
A lendtömeg-csökkenés nem jár nyomatékveszteséggel???
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Tuning
Fuatkitöltésre régi bevált a parafa, de láttam már alumíniumot is és szerintem a PUR hab is jó lehet.
Re: Tuning
Végülis, ha találok olyat, akinek van olyan szerszámja, hogy a tengelytől odafér marni, akkor lehet hogy mégis jól jönne, mert akkor az enyémet, nem kéne szétszedetni, hogy lemérjem a tömegeket, térfogatokat.
Szted a kegyensúlyozó furatokat milyen anyaggal kellene feltölteni, hogy megmaradjon az elősűrítés?
Szted a kegyensúlyozó furatokat milyen anyaggal kellene feltölteni, hogy megmaradjon az elősűrítés?
Re: Tuning
Szia Conus!
Köszönöm a támogatást, de még meg gondolom, mert ha nekifogok, akkor sztem egyből a sajátomat csinálom, hogy ne kelljen 2x dolgozni.
Egyébként a 150.2 es hengerrel hány lovas az etz? 12,5 vagy 15? Mert ha 12,5 akkor azért tuti jó érzés lesz majd a 20 ló.
Tud vki jóminőségű felső tűgörgőről valamit? Találtam prox ot, 2800ért, esetleg van még vmi esélyes am iolcsóbb, vagy rendeljem?
Köszönöm a támogatást, de még meg gondolom, mert ha nekifogok, akkor sztem egyből a sajátomat csinálom, hogy ne kelljen 2x dolgozni.
Egyébként a 150.2 es hengerrel hány lovas az etz? 12,5 vagy 15? Mert ha 12,5 akkor azért tuti jó érzés lesz majd a 20 ló.
Tud vki jóminőségű felső tűgörgőről valamit? Találtam prox ot, 2800ért, esetleg van még vmi esélyes am iolcsóbb, vagy rendeljem?
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Tuning
a főtengely kiegyensúlyozását ilyen módon én is felvetettem magamban elméletben, de idő hiányában nem tudtam megcsinálni. viszont van egy szétkopott tengelyű eredeti kisTZ főtengelyem, azt fel tudom ajánlani ilyen célra.
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Re: Tuning
Sziasztok!
Most regisztráltam az mz club oldalon is és a fórumon is, úgyhogy bocsi ha vmit nem úgy csinálok mint ahogy itt szokás.
Már egy ideje megvan a 150es etz-m, és most némi átalakításra adtam a fejem. Henger hengerfej rezonátor karbi. A Pmax 8000-nél lesz, és 10000-ig túlforgatható lesz, ezért gondoltam azt, hogy a főtengely ki kellene egyensúlyozni, mind tömegerő, és 1. rendű tömegerő terén is. Persze nem ellensúlyokkal, hanem az alsó csap oldalról való tömegelvétellel. Csinált e már vki ilyet, illetve kinek van ilyennel tapsztalata.
Válaszaitokat előre is köszönöm!
Most regisztráltam az mz club oldalon is és a fórumon is, úgyhogy bocsi ha vmit nem úgy csinálok mint ahogy itt szokás.
Már egy ideje megvan a 150es etz-m, és most némi átalakításra adtam a fejem. Henger hengerfej rezonátor karbi. A Pmax 8000-nél lesz, és 10000-ig túlforgatható lesz, ezért gondoltam azt, hogy a főtengely ki kellene egyensúlyozni, mind tömegerő, és 1. rendű tömegerő terén is. Persze nem ellensúlyokkal, hanem az alsó csap oldalról való tömegelvétellel. Csinált e már vki ilyet, illetve kinek van ilyennel tapsztalata.
Válaszaitokat előre is köszönöm!
Re: Tuning
Üdv!misi írta:Alfa!
hollehet kapni azt a elektronikus ford méröt ?
kellene a cim.
köszi:misi
Szerintem itt nézd meg: http://sites.google.com/site/muellerele ... lektronika
A srácnak egész jó cuccai vannak szerintem és nem túl drágán...
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Tuning
Én a Futár motoros boltban vettem, ott lehet rendeltetni, mert "csak úgy" nem lesz kapható valszeg. Google kidobja a címét, amúgy Zichy Jenő u. valamennyi, nemtom a számot.
Nincsenek benne a visszajelzők, hangsúlyozom még1szer, és én nem építettem bele ledeset, tehát nem tudom a menetét. Nekem külön visszajelző egységem van egy kis 3. órában.
Szóval csak megfontoltan, melós is és drága is. Én is csak muszájból raktam fel, különben nem fizetek ki a jó kinézetért ennyi pénzt. csak szétrohadtak a kihajtásaim, és az utángyártott nem győzött meg.
Azért megcsinálható szépen
Nincsenek benne a visszajelzők, hangsúlyozom még1szer, és én nem építettem bele ledeset, tehát nem tudom a menetét. Nekem külön visszajelző egységem van egy kis 3. órában.
Szóval csak megfontoltan, melós is és drága is. Én is csak muszájból raktam fel, különben nem fizetek ki a jó kinézetért ennyi pénzt. csak szétrohadtak a kihajtásaim, és az utángyártott nem győzött meg.
Azért megcsinálható szépen
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 79
- Csatlakozott: 2008.09.12. 12:46
- MZ-d típusa: etz 250
- Tartózkodási hely: nyárlörinc
Re: Tuning
Alfa!
hollehet kapni azt a elektronikus ford méröt ?
kellene a cim.
köszi:misi
hollehet kapni azt a elektronikus ford méröt ?
kellene a cim.
köszi:misi
- punisher
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 196
- Csatlakozott: 2009.12.30. 09:11
- MZ-d típusa: etz250
- Tartózkodási hely: Göd
Re: Tuning
Hát sunbim ez nagggyon kirrrály lett !
( Tudom hogy nem ide illő kérdés de ilyen fékcsövet honnan lehet szerezni? )
( Tudom hogy nem ide illő kérdés de ilyen fékcsövet honnan lehet szerezni? )
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3099
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Tuning
Csá mindenki! Kész a féktárcsa fúrás! Elvittem köszörültetni is.
Tárcsa agyat metálfeketére fényeztem, az agy peremet políroztam. A régi betéteket lecseréltem.
Felszerelve naggyon mutatós! Már csak az ,,összekoptatás" van hátra!
Tárcsa agyat metálfeketére fényeztem, az agy peremet políroztam. A régi betéteket lecseréltem.
Felszerelve naggyon mutatós! Már csak az ,,összekoptatás" van hátra!
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Tuning
Szerintem, ha még egyáltalán nem volt fsz mérő a gépen, ne is rakj rá hagyományosat. kb 7000 ft-ért lehet rendelni jóféle elektronikus meghajtásút (egyik vezeték test, másik a gyújtótrafó +), nem rángat, mindig jót mutat, és nincs gond a szereléssel, sem a kihajtással.
Egyetlen hibája h visszajelzők nincsenek benne, de ezt lehet ledessel pótolni, és a mostani egyenként bedugós helyett autósboltban kapható stekkerrel kiépíteni. Melós, de megéri.
Nekem már egy ideje ez van, és sose cserélném vissza az eredetit
Egyetlen hibája h visszajelzők nincsenek benne, de ezt lehet ledessel pótolni, és a mostani egyenként bedugós helyett autósboltban kapható stekkerrel kiépíteni. Melós, de megéri.
Nekem már egy ideje ez van, és sose cserélném vissza az eredetit
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- Varga1488
- Simsonos
- Hozzászólások: 132
- Csatlakozott: 2009.07.01. 18:35
- MZ-d típusa: ETZ-250
- Tartózkodási hely: Szalaszend/Miskolc
Re: Tuning
Hát ha van kihajtásod a dekniből a főtegelyen van rajta. és van hely a km óra mellet! Nekem van itthon tartó konzul és fordulatszámérőm is sőt még gumi is ha érdekel!radix írta:Sziasztok!
Etz250 delux(1985) hez szeretnék fordulatszámmérő órát feltenni. Gyárilag nincs helye. Ez utólag felszerelhető?
Magyar Égen Magyar Isten Mz-seknek párja sincsen!
Köd elütünk köd utánunk, amíg élünk meg se állunk
Köd elütünk köd utánunk, amíg élünk meg se állunk
- Varga1488
- Simsonos
- Hozzászólások: 132
- Csatlakozott: 2009.07.01. 18:35
- MZ-d típusa: ETZ-250
- Tartózkodási hely: Szalaszend/Miskolc
Re: Tuning
Jól hangzik! ETZ-re valók? mert a kerekem 250-esé! Képet tudnál küldeni vagy felrakni? varga1488@freemail.hu címre küldd már el az elérhetőségeidet meg a képeket! köszibela700 írta:Ha érdekel én egy tizesért adok neked tárcsafékes villapárt
és alsó,felső munkahengert fékcsővel.A telóba két újj szimering
kell meg olaj és mehet.Miskolctól kb 25km-re lakom Tiszaújváros
mellett.Üdv.Béla
Magyar Égen Magyar Isten Mz-seknek párja sincsen!
Köd elütünk köd utánunk, amíg élünk meg se állunk
Köd elütünk köd utánunk, amíg élünk meg se állunk
Re: Tuning
Ha érdekel én egy tizesért adok neked tárcsafékes villapárt
és alsó,felső munkahengert fékcsővel.A telóba két újj szimering
kell meg olaj és mehet.Miskolctól kb 25km-re lakom Tiszaújváros
mellett.Üdv.Béla
és alsó,felső munkahengert fékcsővel.A telóba két újj szimering
kell meg olaj és mehet.Miskolctól kb 25km-re lakom Tiszaújváros
mellett.Üdv.Béla
- Varga1488
- Simsonos
- Hozzászólások: 132
- Csatlakozott: 2009.07.01. 18:35
- MZ-d típusa: ETZ-250
- Tartózkodási hely: Szalaszend/Miskolc
Re: Tuning
nem nagyon ismerem ezt a technikát...conus írta:én a helyedben vennék hosszabb bowdent előre, aztán megvágnám. vágni kell tudni hozzá meg forrasztani
Magyar Égen Magyar Isten Mz-seknek párja sincsen!
Köd elütünk köd utánunk, amíg élünk meg se állunk
Köd elütünk köd utánunk, amíg élünk meg se állunk
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Tuning
én a helyedben vennék hosszabb bowdent előre, aztán megvágnám. vágni kell tudni hozzá meg forrasztani
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Varga1488
- Simsonos
- Hozzászólások: 132
- Csatlakozott: 2009.07.01. 18:35
- MZ-d típusa: ETZ-250
- Tartózkodási hely: Szalaszend/Miskolc
Re: Tuning
Hát igen főleg hogy nem tudok normális elsőfék bovdent szerezni. A vaterán találtam is csak mire meglett a pénz elvitték az első villát ami 5ért volt felújított meg még 6ért a koplet elsőfék rendszer ahogy leszerelték, csak elment tőle a kedvem, de már kerekem van, és tervbe van véve az átépítés és várok hát ha lesz vmi!csikin írta:Ha majd eljutsz odáig, akkor tegyél fel egy tárcsás első féket. Megéri.
Magyar Égen Magyar Isten Mz-seknek párja sincsen!
Köd elütünk köd utánunk, amíg élünk meg se állunk
Köd elütünk köd utánunk, amíg élünk meg se állunk
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Tuning
Ha majd eljutsz odáig, akkor tegyél fel egy tárcsás első féket. Megéri.
- Varga1488
- Simsonos
- Hozzászólások: 132
- Csatlakozott: 2009.07.01. 18:35
- MZ-d típusa: ETZ-250
- Tartózkodási hely: Szalaszend/Miskolc
Re: Tuning
sunbim írta:Ami standard az fordszámmérő nélküli! A Deluxe , "luxus,, kivitel,az fordulatszámmérős tipus!
Az enyém is Deluxe, és fordszámmérős.
Az enyémen nem tudok elmenni... fordulatszámmérős de az eslőfék az még bovdenes, de szerintem abból adodik hogy 83-as kiadás...
Magyar Égen Magyar Isten Mz-seknek párja sincsen!
Köd elütünk köd utánunk, amíg élünk meg se állunk
Köd elütünk köd utánunk, amíg élünk meg se állunk
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3099
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Tuning
Ami standard az fordszámmérő nélküli! A Deluxe , "luxus,, kivitel,az fordulatszámmérős tipus!
Az enyém is Deluxe, és fordszámmérős.
Az enyém is Deluxe, és fordszámmérős.
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
- Varga1488
- Simsonos
- Hozzászólások: 132
- Csatlakozott: 2009.07.01. 18:35
- MZ-d típusa: ETZ-250
- Tartózkodási hely: Szalaszend/Miskolc
Re: Tuning
Szerintem is standard meg apa szerint is ő 87be vette zsír újonnan de fordulat számmérő külön 1000Ft körül vett rá anno mert akkor épp deluxe nem volt abba a boltba még kő kemény 27000Ft körül volt akoriba a moci, de neki megérte mert a faluba az övé volt a legjobb moci meg a környéken is csak sajna 89-be el is adta kocsi vásárlás miatt, amit már nagyon megbánt! Csak annyi baja volt neki hogy amikor a fékre lépett leállt a moci és ez kb 1-2 hét után jelentkezett de az akori szakszervizbe megcsinálták neki, ja és egy nyár alatt a gyári gumit kicsit megkopasztotta:D...Nandor írta:Szerintem az nem delux hanem standard. Nekem is volt ebből a típusból.radix írta:Sziasztok!
Etz250 delux(1985) hez szeretnék fordulatszámmérő órát feltenni. Gyárilag nincs helye. Ez utólag felszerelhető?
Ez ugye az aminek a gyújtáskapcsolója van azon a helyen ahol a deluxnak a fordulatszám mérő?
Magyar Égen Magyar Isten Mz-seknek párja sincsen!
Köd elütünk köd utánunk, amíg élünk meg se állunk
Köd elütünk köd utánunk, amíg élünk meg se állunk
- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Tuning
Szerintem az nem delux hanem standard. Nekem is volt ebből a típusból.radix írta:Sziasztok!
Etz250 delux(1985) hez szeretnék fordulatszámmérő órát feltenni. Gyárilag nincs helye. Ez utólag felszerelhető?
Ez ugye az aminek a gyújtáskapcsolója van azon a helyen ahol a deluxnak a fordulatszám mérő?
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 1
- Csatlakozott: 2010.03.12. 19:16
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Szombathely
Re: Tuning
Sziasztok!
Etz250 delux(1985) hez szeretnék fordulatszámmérő órát feltenni. Gyárilag nincs helye. Ez utólag felszerelhető?
Etz250 delux(1985) hez szeretnék fordulatszámmérő órát feltenni. Gyárilag nincs helye. Ez utólag felszerelhető?
- Perec
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 444
- Csatlakozott: 2008.07.13. 21:36
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Oh.
Re: Tuning
Én most próbáltam ki a gépet egy másik (500Ft-os...) kipufogóval, 5.-ben 60-110 között picit jobb az erőleadás, mint a szép fényes utángyártott, de alul és alapjáraton egy nagy kalap... Nem megy, lefullad, minden baja van, használhatatlan. Lehet hogy el kellene kezdeni játszani a karbival? alapjárat-tűpozíció beállítás... Talán pont, hogy jobban öblít - nem rosszabbul, ezért elszegényedik? (Tű legmélyebben, súber sincs láthatóan nyitva alapjáraton (etz250karbi))
csikin írta:A legegyszerűbb és leghatásosabb megoldás egy jól méretezett rezonátor.
Így nem kell a patent blokkodhoz se nyúlni, csak újrakarburálni.
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Tuning
Nem olyan a rögzítése a TS két oldalt lent van rögzítve, az ETZ egy helyen hátul.
Keress képet vaterán, vagy guglin akkor meglátod mi merre hány méter.
Nem akarok beleszólni, de barkácsolás topicba írj inkább, ez nem tuning és nem is üzemanyagellátás.
Keress képet vaterán, vagy guglin akkor meglátod mi merre hány méter.
Nem akarok beleszólni, de barkácsolás topicba írj inkább, ez nem tuning és nem is üzemanyagellátás.
-
- rolleres
- Hozzászólások: 10
- Csatlakozott: 2010.03.04. 22:57
- MZ-d típusa: ETZ 250
Re: tank
és egyébként a ts tank rögzítésének kialakítása ugyanolyan, csak nem éri el a csavart, és az ülést?Stravkó írta:Föl,csak rövidebb.Hézag lesz a tank,és az ülés között.sanyika_etz125 írta:etz 251 ill. 250-re fel lehet tenni a ts250 tankot?
-
- rolleres
- Hozzászólások: 10
- Csatlakozott: 2010.03.04. 22:57
- MZ-d típusa: ETZ 250
tank
etz 251 ill. 250-re fel lehet tenni a ts250 tankot?
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Tuning
A legegyszerűbb és leghatásosabb megoldás egy jól méretezett rezonátor.
Így nem kell a patent blokkodhoz se nyúlni, csak újrakarburálni.
Így nem kell a patent blokkodhoz se nyúlni, csak újrakarburálni.
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 5
- Csatlakozott: 2009.11.03. 21:25
- MZ-d típusa: Mz Etz 125
Re: Tuning
Sziasztok!
Kis segítséget tanácsokat szeretnék kérni! Válaszokat segítséget előre is nagyon köszönöm!
Van egy 125-s Etz-m teljesen patent állapotban és hát hozzá szeretnék nyúlni kicsit hogy jobban mennyen! Ehhez tudnátok e ötleteket adni amit itthon meg tudnék csinálni? És még arról szeretnék érdeklődni, hogy hallottam ilyenről hogy szokták Etz hengereken is a felömlőket meg asszem kipufogónyílást polírozni. Erről ha lenne valami infótok esetleg tapasztalatotok és tippek ötletek hogy fogjak hozzá mivel és hogy van-e értelme meg hogy kell csinálni akkor ezzel kapcsolatba segítsetek kicsit! Nagyon köszönök mindent előre is!
Kis segítséget tanácsokat szeretnék kérni! Válaszokat segítséget előre is nagyon köszönöm!
Van egy 125-s Etz-m teljesen patent állapotban és hát hozzá szeretnék nyúlni kicsit hogy jobban mennyen! Ehhez tudnátok e ötleteket adni amit itthon meg tudnék csinálni? És még arról szeretnék érdeklődni, hogy hallottam ilyenről hogy szokták Etz hengereken is a felömlőket meg asszem kipufogónyílást polírozni. Erről ha lenne valami infótok esetleg tapasztalatotok és tippek ötletek hogy fogjak hozzá mivel és hogy van-e értelme meg hogy kell csinálni akkor ezzel kapcsolatba segítsetek kicsit! Nagyon köszönök mindent előre is!
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Tuning
Igy igaz van egy beöntés a hengerbe ami ha nagyon megfurják szépen látszik is alul a perselybe.Igy szétreped az egész ha esetleg megprobálod kipréselni.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
Re: Tuning
sajnos az mzket nem lehet kimelegítenijoshuaracing írta:Üdvözlet mindenkinek!
Az a nagyon egyszerű kérdésem lenne hozzátok, hogy MZ TS-nek is ki lehet-e melegíteni a perselyét, mint a simsonoknak?
Sajnos az MZkhez még nem nagyon értek...
Válaszotokat előre is köszönöm!
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 1
- Csatlakozott: 2010.02.17. 23:59
- MZ-d típusa: MZ TS 150
Re: Tuning
Üdvözlet mindenkinek!
Az a nagyon egyszerű kérdésem lenne hozzátok, hogy MZ TS-nek is ki lehet-e melegíteni a perselyét, mint a simsonoknak?
Sajnos az MZkhez még nem nagyon értek...
Válaszotokat előre is köszönöm!
Az a nagyon egyszerű kérdésem lenne hozzátok, hogy MZ TS-nek is ki lehet-e melegíteni a perselyét, mint a simsonoknak?
Sajnos az MZkhez még nem nagyon értek...
Válaszotokat előre is köszönöm!
Re: Tuning
Okés, itt eldöntöttem, hallgatok rátok! ... még egy próbát sem teszek vele... jó lesz nekem az eddigi gyári megoldás...
Ez esetben kell valakinek egy sportlégszűrő? XD
Ez esetben kell valakinek egy sportlégszűrő? XD
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Tuning
Dááá így volt ám.Samu írta:A gyári beállításokkal a legjobb a motor, sportlégszűrőt felejtsd el. Alfa is visszacserélte a gyárira.
Az a nagy helyzet, hogy a sportlégszűrő nem simán több levegőt enged át, de megváltozik az a karakterisztika is, ami szerint egyes súberállásokon átmegy a cucc. Ez különösen nagygázon rossz, mert ott szegényedik, kicsin meg dúsul. Ezért olyan érzése van az embernek kis gázon ( pl város) hogy ú de jó, sok levegő sok benzin jó teljesítmény, aztán kimegy a városból és azt látja h 100nál többet az istennek se megy a motor, és hamarosan megszorul, hát ez velem így volt.
Szóval megoldható a direktszűrő, de egyedi súbertű és hatalmas fúvókák kellenek hozzá, de így se fog több benzint szívni. Sőt, tesztelni is kell ezerféle egyedi tűvel, mérőpadon. Tehát ez így nem igazán életszerű.
A nagy fúvóka meg ne zavarjon meg. A motor ugye fix mennyiséget szív be, és ha leegyszerűsíted két lyuk van a karbin: az egyiken a benzin jön, a másikon a levegő. Ha nincs meg a légszűrő és szívórendszer áramlási ellenállása, túl sok levegő fog jönni, tehát nem a benzin kis lyukán fog szívni, mert "megoldja máshogy", és így a nagy fúvóka ennek ellensúlyozására kell, nem fog teljesítmánynövekedést okozni.
A másik dolog meg h ezt fújni kell olajjal, ilyen ragacsos massza lesz belőle, na minden fújásnál máshogysikerül, más lesz az ellenállása, tehát más beállítások kellenek hozzá.
Mindent összevetve nem ajánlom
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
Re: Tuning
Annyira elszegényedik, hogy a karbit nem lehet utánaállítani a levegő-benzin csavaron? Am lehet hogy ezek hülye kérdések, de én sajnos nem vagyok túl régóta MZ-s...
- csdani
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 169
- Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
- MZ-d típusa: ETZ-251
- Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém
Re: Tuning
Akkor már jóval nagyobb fúvókával, olyan 145-150 próbáld, mert nagyon el fog szegényedni
Re: Tuning
Hát akkor marad a hagyományos légszűrő, bár teszek egy kísérletet ha már megvettem, hogy milyen a hangja, meg hogy megy stb Legalább akkor már tudjam hogy milyen is az
- Stravkó
- Long Vehicle
- Hozzászólások: 1269
- Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Tuning
A sportlégszűrőt tuningolt, verseny motorokhoz találták ki! A nagyobb feltöltéshez több levegő kell,és a sportlégszűrő erre hivatott,több levegőt enged át,de azért szűr is . A régi versenymotorokon pl.
nem is volt légszűrő. Széria motorra teljesen felesleges.
nem is volt légszűrő. Széria motorra teljesen felesleges.
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Szinter, pipa!!!
Re: Tuning
Értem... akkor nyilvánosan kijelentem:Engem átkúrtak
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Tuning
Kb. arra van mint a gagyirezó! Hangos tőle a gép és azt hiszed, hogy jobb. Közbe meg nem, és legalább a fejed is szétmegy tőle.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég