![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
De ha béna, akkor miért találtak ki egyáltalán sport légszűrőt? Csak h a hozzám hasonló hülyéket átverjék vele?
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
A fórumon szerintem soha nem zavarsz beszélgetés közben senkitarovado írta:Üdv!
Bocs, hogy a beszélgetés közbe zavarok, de ide is lenne egy kérdésem: a sport légszűrő ETZ 250 es hez mit eredményez a gépnél? Mármint én elég sokat használom, szóval semmi olyan tuningot nem szeretnék amitől übergyorsan kopna, vagy hasonlók... szóval nem szeretném se kinyírni se kikészíteni hamar, sőt 150el sem akarok menni vele, csak üzemanyagtakarékosabban inkább. Érdemes feltenni sport légszűrőt? Azt milyen gyakran kell tisztítani?
Köszönöm a segítséget előre is!
a henger ezért lesz újKILL3R etz írta:Viszont ha csak tesztelésre akarod használni, akkor jobban lehet szimulálni a változtatások hatásait.
Legalábbis szerintem.
Nekem is ez a véleményem. Rövidesen összeáll egy + blokk, azzal fogok kísérletezni. Azt hiszem, nem teljesen új dolgokat fogok beleépíteni (csapágy, főtengely...), csak a henger lesz fúrt. Úgy gondolom, ez egy szezon alatt megmutatja, hogy mi történik. A futott csapágyakon és a főtengelyen azért még gondolkozom.KILL3R etz írta:Pont a csapágyra gondoltam, hogy az alkoholos pára esetleg "lemossa". Bár ugye az olajnak nagyobb a viszkozitása, szal nem valószínű.
Mi lehet a gond?KILL3R etz írta:Szerintem nem nagyon árthat. Egy hűvösebb nyári estén se kisebb a páratartalom szerintem mint amit ilyen kis "befecskendezéssel" előállítunk. Egyedül a forgattyús házban lehet egy kis gond....Ott nem olyan nagy a hő, hogy egyből elpárologjon.
Nem, még nem tettem meg, de elgondolkodtam én is a dolgon. Kivitelezése szerintem pofon egyszerű: most, hogy lehet bioetanolt kapni a benzinkutakon, kivitelezhető minden nagyobb mechanikai munka nélkül is. Azt tudjuk, hogy az alkohol keveredik a vízben (vegyészek, javítsatok!). Hát, az ötlet: veszek X rész benzint, Y rész etanolt, meg hozzá a kiszámított vizet (a linken található leírás alapján: 100 LE-ként 3 dl/min mennyiséggel).KILL3R etz írta: ... Leginkább az égéstér, és a kipuff tisztítására leírt javaslat. Miszerint 3-4 percig, 5dl/perc átfolyással vizet csorgatunk a szívótorokba. Valaki csinált már hasonlót? Valóban van valami gyakorlati haszna?
Esetleg folyamatos befecskendezést valaki megvalósította már?
Előre is köszi a válaszokat!
Nos az ezen a linken olvasható vízbefecskendezéses dolog elgondolkodtatott.... Leginkább az égéstér, és a kipuff tisztítására leírt javaslat. Miszerint 3-4 percig, 5dl/perc átfolyással vizet csorgatunk a szívótorokba. Valaki csinált már hasonlót? Valóban van valami gyakorlati haszna?kiszsebi írta:
...
Szeretném mindazt megosztani Veletek, amit találtam - bár elég hosszú dolog.
Egy emberke le is írta mindezt, tömören.
Nézzétek meg a
http://zolikepei.atw.hu/viz.doc
linket.
....
fel lehet tenni, sokan felteszik, én csak ennyit tudok mondani. max. a szívótorok illesztésén kell egy kicsit hangolniOwerlord írta:Szevasztok!
150-es TS-re fel lehet tenni a 150-es ETZ karbit? Felmenni felmegy,csak van értelme? Alapjáratállítás miatt lenne a váltás,hogy van Tolózár magasság állítás az ETZ-sben. Köszike
msn?Stravkó írta:Mennyibe lenne egy Mester! Egy tényleg jó kipuff engem is érdekelne az épülő "kávéversenyző" masinámra!
Vannak méretekDevil írta:Bambi!
Neked vannak mereteid a kipufogohoz? vagy hogy lettek volna gyartva?
Lehet,hogy nem kellet volna levenni a dugó aljábol,mert igy jobban billeghet,és úgymond kolompolhat.Kisebb a jelentősége annak,ha nem egyforma súly van a dugó két szoknyájánál.Perec írta:A régi dugóval nem csinálta, az újjal egyből, de csak túrán zavart tartósan, városban kevésbé volt feltűnő, hisz elváltottam. A főtengely +csapágy nem futott sokat <10.000 km. Megszakítós, tranzisztoros, jó nagy hézag van, amikor a legnagyobb (>1mm). Amíg nem volt membránom (teli dugó) addig is rázott picit,de jó nagy (kopogáshatáron lévő) előgyújtással és nagyobb gázzal szépen kisimult. A mostani dugóban van egy kb. 2x3cm -es ablak, a másik oldalon annak megfelelő mennyiségű alu leszedve a szoknya aljából. Nagy a gond, mert barátnőm nem nagyon engedi 4000 fölé pörgetni, mert rázza a lábát. Pályán, ha siettünk napokig fájt a csuklóm, bokámat is éreztem, és a hátsónk is kellemesen elzsibbadt.
Az új dugóval az első pillanattól rázott?Perec írta:Nekem nagyon tetszik a kipufogó főleg a bővülő könyök miatt(azért 30 rugóm nincs rá). Itt a letölthető anyagok között az angol nyelvű könyvben van egy ütős nyomatékgörbe. 4000-nél van a maximális nyomaték és 7000-nél a max teljesítmény, de 9000-ig kiforog. 3000-8000-ig 20Nm felett van, nem csak egy rántás és vége, mint az utángyártott dobbal 1-2 seb.-ben. Én vevő lennék egy jó kipufogóra, bár én 90%-ban 4000 alatt használom, mert 4000 felett ráz, mint egy LÉGKALAPÁCS. Nincs valakinek tippje mit csinálhatnék, mert a membrán miatt erősen könnyített a dugóm. Talán a csapszegbe kellene valami súlyt sajtolni? Vagy szétfúrni a főtengelyt? (széthúzni nem szeretnék...)
mi alapjan lenne gyartva, neked vannak mereteid?bambi írta:Simsonnal megy néha igen.A terv meg van,de sajnos egyenlőre nem lesz kipufogó gyártás,mert nem éri meg.csdani írta:Esetleg ismered, Mester?
Nem MZ Kupa, hanem vmi kanyarvadász klub, de verseny! 150-es TS-el, meg Simóval nyomja
Szó volt róla, hogy készítesz müzüsöknek hangolt rezót, fékpadozva, ez a projekt hogy áll?
Simsonnal megy néha igen.A terv meg van,de sajnos egyenlőre nem lesz kipufogó gyártás,mert nem éri meg.csdani írta:Esetleg ismered, Mester?
Nem MZ Kupa, hanem vmi kanyarvadász klub, de verseny! 150-es TS-el, meg Simóval nyomja
Szó volt róla, hogy készítesz müzüsöknek hangolt rezót, fékpadozva, ez a projekt hogy áll?
Hmmm biztos, hogy versenyzik mz-vel?csdani írta:Aki készíti, az versenyzik is müzüvel, Ráckeresztúron lakik, úgyhogy első körön kiprópálok egy ilyen kipus gépet, hol mérette, ilyenek...
Nekem a könyök kialakítása nem igazán tetszik, jobb lenne egy gyári könyökhöz installálható lenne.
csdani írta:Szevasztok!
Valakinek volt tapasztalata a köv kipuval:
A napokban láttam ezt a simsonbolt.hu-n : ETZ 250/300 rezonátordob, tényleg hatásos felépítéssel, szép lemezmunkával
A linket megnyitva a jobb oldalon lévő képek jó nagy méretre nagyíthatóak
http://www.simsonbolt.hu/product.cgi?prod=4641
Hát, nem tudom, a Sub-ee féle hogyan viselkedik a gyárihoz képest, de a megszakítósnál tuti jobb. Én elektronikus gyújtás párti vagyok, de csak azért, mert volt sok 2T járgányom és mindig a megszakítóval szívtam. Elektronikussal viszont még nem. Remélem, nem is kiabálom el!Péter mz írta:tényleg van azért érezhető különbség ha a subee féle tranzisztoros gyujtást használod?Én is gondolkodok rajta már 1-2 hete hogy meg géne csinálnom.Mindenképp megéri.
Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 0 vendég