Nah akkor:
Elvileg 5500ra van hangolva, a kúpszögeket meg kell keresnem, elmentettem annakidején egy txt-be, de asszem a konfúzor a diffúzor kétszerese volt.
A végcső a könyök 0,7-szerese, a végcső a konfúzor kúp 90%-áig belóg (olvastam az itt is fentlevő verseny mz építős könyvben hogy jót tesz neki, kisebb hang és jobb visszatrő hullám+rövidebb az egész annyival), de azt is ki kéne keresni h mekkora.
A főtengely elfordulások a programban javasolt módon maradtak, azt írták ha tanácstalanok vagyunk, az sem rossz. Tanácstalan pedig azért voltam, mert a megadott módon számolva a szerelési könyvben levő adatokkal orbitális baromság jött ki.
A hangtompító egy Németországban vásárolt 1l-es ACÉL sörösdoboz, 2 végcső jön ki ami egy vékony vas nyelű felmosórongy nyeléből készült (ekkorát tudtam szerezni, jól néz ki + az átmérőt ez biztosítja), ami szinte teljesen végigmegy belül a rezó végcső mellett, tehát teljesen megfordítja a gázt. A végcsőre rá van applikálva egy gázfordító cucc is (hogy ne a doboz oldalát verje a nyomás), ami egy rézszalagból készült. Ezzel jóval halkabb és kevésbé van "dobozhangja". Van benne üveggyapot is, de csak módjával. A terv üvegszálas poliészterből egy külső réteget csinálni szintén zajcsillapítás miatt.
Na most ténylegesen, azt kell mondani az utángyártott kipuffnál sokkal jobb, igazából minden fordulaton. Az erejét úgy vettem észre 5000nél meglódul, és utána megy egyre feljebb - na most én egyrészt a csuklóm másrészt a józan ész miatt nem szoktam teljesgázt húzni, mindig a lehető legkisebb gázzal megyek, szóval annyira nem tudom, lényeg hogy az általam általában használt 3700-4000 fordulaton is szépen húz (mindent utángyártotthoz képest érts), és ha pörgetni támad kedvem akkor is. Nem "szabályoz le", 1 ben próbáltam (tudom ez nem releváns) és a max sebességem egy 50 méteres úton 47,7 km/h, minden áttétel gyári (bicikliórával mérve), gáz annyi amennyit a szar csuklómmal tudtam neki tolni. Első próbaúton a kifordulásnál szépen el is estem vele, akkora gázt húztam mint mindig, és bedrifteltem a szemközti bokorba
A fogyasztást nem befolyásolja, rossz irányba semmiképp, összesen 100 km-t mentem vele, az alatt ugyanannyi fogyott mint máskor. Összességében nagyon tetszik, hogy oda forgatom gyakorlatilag ahova akarom, és kis fordulaton is erősen javult, viszont a hangtompítóm kialakítása még messze nem tökéletes, és kicsit szétesett az út végére (ezért kéne az üvegszálas cucc rá, de azt legyártani nagyon büdös, ezért csak kint szabadtéren lehet csinálni, és kell neki legalább 25 fok, szóval majd később. Addig eljárok az utángyártottal is.