Üzemanyagellátás
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Meg kell mérni a csatlakozó csonk külsejét, a gyári karbié 40mm, lehet pont belemegy..
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
A lippo az zsír, yamaha tzr-eken is az van, garantáltan 2 ütem 1 henger. Már a 125 ös.
A vízcsöves megoldást meg láttam már máshol is, és működött.
A vízcsöves megoldást meg láttam már máshol is, és működött.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- jecsy
- biciklis
- Hozzászólások: 40
- Csatlakozott: 2009.09.01. 21:27
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Budapest, Salgótarján
Re: Üzemanyagellátás
Üdv!
Írtam az embernek, aki a karbit árulja és ezt válaszolta: "Szia!
Igen jo lesz ra, egy baratom is feltette az ETZ-re. Annyi, hogy a
fofuvokat kellett attenni 125-rol 105-re. (szabvany 5 mm-es) Ez ugyanis a
TZM 150-es Yamahan van gyarilag, ami 38 loeros. Lefureszeled a csonkot a
csavar elott, es egy vizcsovel ket bilinccsel felteszed.
A 30-as karbi Lippo, nem Keihin."
Kissé tanácstalan vagyok, mert nem akarok szívni vele, viszont csak egy új minőségi karbi. Megpróbáljam?
Írtam az embernek, aki a karbit árulja és ezt válaszolta: "Szia!
Igen jo lesz ra, egy baratom is feltette az ETZ-re. Annyi, hogy a
fofuvokat kellett attenni 125-rol 105-re. (szabvany 5 mm-es) Ez ugyanis a
TZM 150-es Yamahan van gyarilag, ami 38 loeros. Lefureszeled a csonkot a
csavar elott, es egy vizcsovel ket bilinccsel felteszed.
A 30-as karbi Lippo, nem Keihin."
Kissé tanácstalan vagyok, mert nem akarok szívni vele, viszont csak egy új minőségi karbi. Megpróbáljam?

-
- biciklis
- Hozzászólások: 23
- Csatlakozott: 2010.01.08. 16:04
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150
Re: Üzemanyagellátás
Köszi szépen!!:)
Szerintetek a fúvókát mennyivel lehetne kicserélni nagyobbra?

Szerintetek a fúvókát mennyivel lehetne kicserélni nagyobbra?
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Jó lesz az hozzá! Keihin PWK a kétütemű motocross motorokon volt.jecsy írta:Üdv mindenkinek!
Buék!
A neten találtam ezeket a karbikat. Szerintetek jó lehet a 30 as ETZ re?
Most keresek karbit és ez tetszene.
Vélemények?
http://www.kepesmotor.hu/motor_karburator/p265172&o=pa
Üdv
Csak ha át kell fúvókázni akkor drága lesz. Ha membrános motorban volt, akkor nagyok lesznek a fúvókák etz-re.
- jecsy
- biciklis
- Hozzászólások: 40
- Csatlakozott: 2009.09.01. 21:27
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Budapest, Salgótarján
Re: Üzemanyagellátás
Hát én is csak feltevésként írtam. De inkább veszek rá egy Binget, aztán azzal remélhetőleg kevés bajom lesz. Csak az ára miatt lett volna jó, mert azért 30 as Keihin karbi 18 ért új, az nem hangzik rosszul. Aztán ha szívás van vele akkor az olcsó is tud drága lenni... 
Azért Bambi mester ha ránézne annak örülnék..

Azért Bambi mester ha ránézne annak örülnék..

- csdani
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 169
- Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
- MZ-d típusa: ETZ-251
- Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém
Re: Üzemanyagellátás
Sztem elég nehéz egy ilyet beállítani, mert főfúvókából is van vagy 4-5 fajta alakú, alapjáratiból is vagy 2-3 , levegőfúvóka, kehelycső..., TŰALAK...
Egyedül én nem állnék neki, ha sikerül is, akkor nagyon költséges.
Nekem egy mikuni TM, vagy TMX 30 van tervben:
ehhez jó ösztöndíjat kell összekapni, úgyhogy mek tanulni...
Én csak valami hozzáértővel állíttatom be, hogy elkerüljem a kínlódásokat, mexszorulást, miegymást
De ha feltetted, akkor, várom,várjuk a tapasztalatokat
Egyedül én nem állnék neki, ha sikerül is, akkor nagyon költséges.
Nekem egy mikuni TM, vagy TMX 30 van tervben:



ehhez jó ösztöndíjat kell összekapni, úgyhogy mek tanulni...
Én csak valami hozzáértővel állíttatom be, hogy elkerüljem a kínlódásokat, mexszorulást, miegymást
De ha feltetted, akkor, várom,várjuk a tapasztalatokat
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
24N1-1: 24 mm-es szívótorokátmérő, valamelyik 150-ös MZ-re készült,
22N1-3: 22 mm-es szívótorokátmérő, valamelyik 125-ös MZ-re készült
22N1-3: 22 mm-es szívótorokátmérő, valamelyik 125-ös MZ-re készült



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
-
- biciklis
- Hozzászólások: 23
- Csatlakozott: 2010.01.08. 16:04
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok! Még azt meg tudnátok nekem mondani hogy mi a külömbség a 24N1-1 és a 22N1-3 számú karbik között?
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Keihinek 4T motorokon vannak általában, ettől függetlenül nem kizárt h jó
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- jecsy
- biciklis
- Hozzászólások: 40
- Csatlakozott: 2009.09.01. 21:27
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Budapest, Salgótarján
Re: Üzemanyagellátás
Üdv mindenkinek!
Buék!
A neten találtam ezeket a karbikat. Szerintetek jó lehet a 30 as ETZ re?
Most keresek karbit és ez tetszene.
Vélemények?
http://www.kepesmotor.hu/motor_karburator/p265172&o=pa
Üdv
Buék!
A neten találtam ezeket a karbikat. Szerintetek jó lehet a 30 as ETZ re?
Most keresek karbit és ez tetszene.
Vélemények?
http://www.kepesmotor.hu/motor_karburator/p265172&o=pa
Üdv
-
- biciklis
- Hozzászólások: 23
- Csatlakozott: 2010.01.08. 16:04
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150
Re: Üzemanyagellátás
És szerintetek ezt mennyivel eleht megnövelni hogy még rendesen pörögjön tőle a motor alapjáraton és fordulaton is(a motor nem gyári, kicsit van alakitva a beömlőkön, felömlőkön és kiömlőkön)
-
- biciklis
- Hozzászólások: 23
- Csatlakozott: 2010.01.08. 16:04
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150
Re: Üzemanyagellátás
Nagyon köszi szépen a gyors választ! 

- bakimate
- A kábelkirály
- Hozzászólások: 749
- Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Ráckeresztúr
Re: Üzemanyagellátás
Főfúvóka: 90quadfreerider írta:Sziasztok
Azt szeretném kérdezni hogy mz ts 125 [22n1-3] karbiban gyárilag hányas fuvóka van az úszóház alján és a főfűvóka gyárilag hányas?
Dúsító: 70
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
-
- biciklis
- Hozzászólások: 23
- Csatlakozott: 2010.01.08. 16:04
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok
Azt szeretném kérdezni hogy mz ts 125 [22n1-3] karbiban gyárilag hányas fuvóka van az úszóház alján és a főfűvóka gyárilag hányas?
Azt szeretném kérdezni hogy mz ts 125 [22n1-3] karbiban gyárilag hányas fuvóka van az úszóház alján és a főfűvóka gyárilag hányas?
Re: Üzemanyagellátás
Nos.. Jóhírem van..
Megoldódott a probléma ;] Nem tudom merjem-e elmondani..
De a szívócsonknál lévő egyik papírtömítés volt a ludas. Egy kis helyen kivolt már kezdve, aztán ott jött a fals levegő ezerrel... Mostmár meggyógyult a kis MZ, végre.. Köszönöm mindenkinek a sok tippet.


- jarumasz
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 264
- Csatlakozott: 2009.03.27. 17:44
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Győr LÁZI
Re: Üzemanyagellátás
Ez nem igaz!!
Ha én nem húzom meg totál, akkor csodálkozok, hogy miért pörög egyre jobban. (de már rájöttem rég) 


Ne dudálj!!!! Küzdj!! 

Re: Üzemanyagellátás
amugy szerintem a rugo se nagyon engedi letekeredni a karbinak a tetejet, mert azert eleg jol megfesziti.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Rendben te kis kötekedőDevil írta:kotozkodom kicsit mer jolesika karbi nem aluminium hanem spiater:)
a sima alatet pedig nem azert van, hogy ne lazuljon fel a csavar, hanem, hogy a feluletet ne sertse meg




Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Re: Üzemanyagellátás
kotozkodom kicsit mer jolesik
a karbi nem aluminium hanem spiater:)
a sima alatet pedig nem azert van, hogy ne lazuljon fel a csavar, hanem, hogy a feluletet ne sertse meg

a sima alatet pedig nem azert van, hogy ne lazuljon fel a csavar, hanem, hogy a feluletet ne sertse meg

- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
A gumi nem dagad szerintem.Meg talán ott a fedélnél benzin sem fordul elő.
Nem csak tömités szerepe van hanem pontosan azért is van hogy ne kelljen kézzel rátépni.Frankón finoman meghuzva sem fog kilazulni a rázkódástól.
Pár forintos apróság.
Persze anélkül is elmegy az igaz.De mindennek meg van az oka mit miért kell.Ilyen alapon sehova nem kéne se sima se rugós alátét,hiszen jól meghuzva a csavart ugysem lazul ki.Nem igaz??
Szóval azért nem rakni oda mert anélkül is elmegy az nem indok szerintem.

Nem csak tömités szerepe van hanem pontosan azért is van hogy ne kelljen kézzel rátépni.Frankón finoman meghuzva sem fog kilazulni a rázkódástól.
Pár forintos apróság.
Persze anélkül is elmegy az igaz.De mindennek meg van az oka mit miért kell.Ilyen alapon sehova nem kéne se sima se rugós alátét,hiszen jól meghuzva a csavart ugysem lazul ki.Nem igaz??
Szóval azért nem rakni oda mert anélkül is elmegy az nem indok szerintem.


Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
A menet még ha nem is tömít felütközik alu az alura, az azért szokott, lásd pl. a gyertya tömítése vagy a teló felső zárócsavarja alatt is hasonló van. Jól meg kell kézzel húzni
Utángyártottat pedig még akkor se lenne érdemes belerakni ha kellene oda, mert miután megdagad (karbitömítéssel volt ilyen) sokkal rosszabb mint volt.

Utángyártottat pedig még akkor se lenne érdemes belerakni ha kellene oda, mert miután megdagad (karbitömítéssel volt ilyen) sokkal rosszabb mint volt.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
Re: Üzemanyagellátás
a menet az elmeletileg nem tomit, ezert van mindenutt tomitoanyag.Alfa írta:Nekem sincs ott semmi, de finommenetet miért kéne tömíteni? ha azon átmegy valami levegő is, megeszem a kalapomKILL3R etz írta:Nem hinném, hogy a tömítés miatt van az ott. Olyan sűrű menet van ott, hogy az sztem zár rendesen. Inkább a rögzítésben van szerepe sztem. Mint egy rugós alátét.![]()
Tökéletesen működik amúgy ...
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Nekem sincs ott semmi, de finommenetet miért kéne tömíteni? ha azon átmegy valami levegő is, megeszem a kalapomKILL3R etz írta:Nem hinném, hogy a tömítés miatt van az ott. Olyan sűrű menet van ott, hogy az sztem zár rendesen. Inkább a rögzítésben van szerepe sztem. Mint egy rugós alátét.

Tökéletesen működik amúgy ...
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
Re: Üzemanyagellátás
Ammá szinét vesztette,de ott van az a lényegzsakfos írta:ZÖÖD??bambi írta:pedig ott van gyárilag,szép ZÖDD
Akkor az enyémben ami volt az vagy kifakult,vagy én emlékszem olyan drappos szinre rosszul!![]()
![]()
Bár most hogy mondod mester,már ződül az emlékeimben.

- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
ZÖÖD??bambi írta:pedig ott van gyárilag,szép ZÖDDDevil írta:egyebkent en sem talalkoztam meg olyan tomitessel
Akkor az enyémben ami volt az vagy kifakult,vagy én emlékszem olyan drappos szinre rosszul!


Bár most hogy mondod mester,már ződül az emlékeimben.

Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Re: Üzemanyagellátás
pedig ott van gyárilag,szép ZÖDDDevil írta:egyebkent en sem talalkoztam meg olyan tomitessel

- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Nem nagyon szembetűnő ám az a gumigyűrű.Szépen megbúvik a fedél sarkában,ráadásul nem fekete szinű hanem inkább olyan drappszerű.
Szóval nem biztos hogy nincs benne sok embernél csak nem figyelte meg.
Na meg passzentosan van benne a kupakban uyghogy ki sem esik.
Szóval nem biztos hogy nincs benne sok embernél csak nem figyelte meg.
Na meg passzentosan van benne a kupakban uyghogy ki sem esik.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2169
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Ilyen gumigyűrűvel én sem találkoztam még. A BING-emben van az bisztos. Én a karbimat a régit anélkül használtam vagy 15000km-n keresztül és nem volt baja nélküle.
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2863
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Üzemanyagellátás
Sajnos nekem ezzel a qrva gumigyűrűvel rossz tapasztalatom van: a karbim öreg, kikopott volt, a subler úgy lötyögött, hogy na, a gyűrű meg hiányzott. A hibajelenségem is hasonló volt. A gyűrűt a meneten teflonszalaggal pótoltam (nem kellett volna, mert leette a menetet a karbi tetején lévő zárókupakrólKILL3R etz írta:Nem hinném, hogy a tömítés miatt van az ott. Olyan sűrű menet van ott, hogy az sztem zár rendesen. Inkább a rögzítésben van szerepe sztem. Mint egy rugós alátét.

Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Nem hinném, hogy a tömítés miatt van az ott. Olyan sűrű menet van ott, hogy az sztem zár rendesen. Inkább a rögzítésben van szerepe sztem. Mint egy rugós alátét.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Üzemanyagellátás
egyebkent en sem talalkoztam meg olyan tomitessel
- jarumasz
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 264
- Csatlakozott: 2009.03.27. 17:44
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Győr LÁZI
Re: Üzemanyagellátás
Jó nem én néztem meg, haza szóltam fateromnak. Nekem is 50 km-re van.



Ne dudálj!!!! Küzdj!! 

- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
De jó neked az én MZ-im 160km-re vannak tőlem 

- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Nem akarlak elkeseriteni,de tuti nem az lesz a ludas.
Akárhogy is ragozzuk,ha előtte jó volt,akkor csakis az összerakásnál lett valami elrakva.Vagy kihagyva,vagy mittudomén.
Akárhogy is ragozzuk,ha előtte jó volt,akkor csakis az összerakásnál lett valami elrakva.Vagy kihagyva,vagy mittudomén.

Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Köszi! Látom már...
Meg kell néznem az összes karbit otthon van-e bennük
Meg kell néznem az összes karbit otthon van-e bennük

Re: Üzemanyagellátás
Hmm, erre a tömítésre én sem emlékszek, de meg fogom nézni. Bár, szerintem nem ez lesz a ludas, de próba cseresznye;]
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2863
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Üzemanyagellátás
csikin írta:Én még sosem láttam ott gumigyűrűt.kiszsebi írta: És a subler fedelénél is megvan a vékony gumigyűrű tömítés? KisTZ-n van, gondolom, a nagyon is. Ennek hiánya is okozhatja. Itt is kaphat fals levegőt![]()
Valamiről lemaradtam?
Csak a bowdenfeszességállítóknál a gumiharangot, de azok bizony hasznosak.
Igen:

Az 5 számmal jelölt...
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Pedig van ott gumigyűrű 

A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára zsakfos 2010.01.04. 21:15-kor.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Én még sosem láttam ott gumigyűrűt.kiszsebi írta:És a subler fedelénél is megvan a vékony gumigyűrű tömítés? KisTZ-n van, gondolom, a nagyon is. Ennek hiánya is okozhatja. Itt is kaphat fals levegőtkarika200 írta:Utánna indítottam, és már így pörög azóta.

Valamiről lemaradtam?
Csak a bowdenfeszességállítóknál a gumiharangot, de azok bizony hasznosak.
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Szokott néha olyat is csinálni, hogy ha vizes lesz a súber akkor megszorul véletlenszerű helyeken. Nekünk 24óráson volt ilyen P20assal, edzésen kicsi eső volt (karbikon csak kettő réz tölcsér)minden oké volt, aztán rajt, első kör után jön ki a srác valami nem fasza, egyik súber úgy beszorult két kör alatt tudtuk kicserélni 
Üdv.: Csikin

Üdv.: Csikin
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2863
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Üzemanyagellátás
És a subler fedelénél is megvan a vékony gumigyűrű tömítés? KisTZ-n van, gondolom, a nagyon is. Ennek hiánya is okozhatja. Itt is kaphat fals levegőtkarika200 írta:Utánna indítottam, és már így pörög azóta.
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
Re: Üzemanyagellátás
Igen, a tű is a helyére megy. Az egész probléma úgy kezdődött, hogy elkapott az eső motoron... A motor egyszercsak megállt. Próbáltam indítani, de durrogott jó nagyokat a kipufogója... Néha ment egy kicsit, aztán megállt. Indítgatás, durrogás, etc.. A szivató is a helyén van rendesen, és a karbiban semmit nem cseréltem. Annyi történt összesen, hogy leszedtem, le az úszóház, fúvókák, tűszelep ki, kifújtam őket, a koszos, kicsit rozsdapöttyös benzint kiöntöttem, és összeszereltem a gépezetet. Utánna indítottam, és már így pörög azóta.
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2863
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Üzemanyagellátás
karika200 írta:Hát, megnéztem a súbert egyébként, nem csak hallgattam, és "sajnos" az a helyén van. Azért sajnos mert reméltem én is, hogy ennyivel megúszom. A karburátor minden kis zeg-zugát áttúrtuk már és mi is végig néztünk ilyen bóvden csavarodást meg alapjárat csavart és társait. A tömítések is jók mindenhol, mindenhol jól illeszkedik. Kicsit azért félek, hogy nem a bal oldali szimering lesz...Köszönöm a tanácsokat!
És a subler tű is tuti a helyére ment?
Mert ha a szimmering rossz volt eddig is, miért csak a karbi pucolása után jelentkezett a hiba?
Miket (ha egyáltalán) cseréltél a karbiban? Szivató is jól zár? Onnan sem kaphat falsot? (a 250-es karbiját nem ismerem ugyan, de szerintem a BVF-ek mind "ugyan olyanok"- ha nem, javítsatok!!!)
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
Re: Üzemanyagellátás
Hát, megnéztem a súbert egyébként, nem csak hallgattam, és "sajnos" az a helyén van. Azért sajnos mert reméltem én is, hogy ennyivel megúszom. A karburátor minden kis zeg-zugát áttúrtuk már és mi is végig néztünk ilyen bóvden csavarodást meg alapjárat csavart és társait. A tömítések is jók mindenhol, mindenhol jól illeszkedik. Kicsit azért félek, hogy nem a bal oldali szimering lesz...
Köszönöm a tanácsokat!

- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Mily igaz!csdani írta:Hello!
De ha eddig nem pörgött fel, akkor egy karbipucolástól nem lehet szimmeringes, szerintem
A bovdenfeszességet ellenőrizném a kuplung lekapása előtt, eléggé el tud menni a feszesség egy lecsavaráskor, ha nem volt jól megfeszítve. Lazítsd ki rendesen, aztán próba. A bovden megtekeredése is csinálhat ilyet, nekem már volt ilyen. Az alapjárati csavart kitekerted pucoláskor? Lehet hogy túlságosan becsavartad összerakáskor.
Ahol a karbi a szívótorokba csatlakozik, az is lehet ludas. Nekem sok falsot talán még nem szív, de már elég nehezen megy be, inkább 2emberes meló. De idén rendbehozom, hogy vmi karbiközdarabbal teljesen zárjon
Bocs, ha kicsit off volt, de ezeket egyszerűbb ellenőrizni, mint a kuplungot lekapni, egyebek

Nem megy le a suber az aljáig!
"Köszi a tippet. Majdnem talált A súber nem csúszott le teljesen, és ezért pörgött annyira. Most azt hiszem jó lesz, mert hallom, hogy lekoppan, csak a levegő meg alapjárat csavarokat kell beállítanom és menni fog szerintem"
Ne halld hogy lekoppan hanem lásd!
Rakd össze a karbit gázbovdenestől,mindenestől,de még előtte mielőtt a szivócsonkhoz csatlakoztatnád!
Ha rajt van a gázbovden is akkor alapjárat állásban ha belenézel hátulról a légszűrő felől,egy szinte teljesen elzárt torkot kell látnod.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- csdani
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 169
- Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
- MZ-d típusa: ETZ-251
- Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém
Re: Üzemanyagellátás
Hello!
De ha eddig nem pörgött fel, akkor egy karbipucolástól nem lehet szimmeringes, szerintem
A bovdenfeszességet ellenőrizném a kuplung lekapása előtt, eléggé el tud menni a feszesség egy lecsavaráskor, ha nem volt jól megfeszítve. Lazítsd ki rendesen, aztán próba. A bovden megtekeredése is csinálhat ilyet, nekem már volt ilyen. Az alapjárati csavart kitekerted pucoláskor? Lehet hogy túlságosan becsavartad összerakáskor.
Ahol a karbi a szívótorokba csatlakozik, az is lehet ludas. Nekem sok falsot talán még nem szív, de már elég nehezen megy be, inkább 2emberes meló. De idén rendbehozom, hogy vmi karbiközdarabbal teljesen zárjon
Bocs, ha kicsit off volt, de ezeket egyszerűbb ellenőrizni, mint a kuplungot lekapni, egyebek
De ha eddig nem pörgött fel, akkor egy karbipucolástól nem lehet szimmeringes, szerintem
A bovdenfeszességet ellenőrizném a kuplung lekapása előtt, eléggé el tud menni a feszesség egy lecsavaráskor, ha nem volt jól megfeszítve. Lazítsd ki rendesen, aztán próba. A bovden megtekeredése is csinálhat ilyet, nekem már volt ilyen. Az alapjárati csavart kitekerted pucoláskor? Lehet hogy túlságosan becsavartad összerakáskor.
Ahol a karbi a szívótorokba csatlakozik, az is lehet ludas. Nekem sok falsot talán még nem szív, de már elég nehezen megy be, inkább 2emberes meló. De idén rendbehozom, hogy vmi karbiközdarabbal teljesen zárjon
Bocs, ha kicsit off volt, de ezeket egyszerűbb ellenőrizni, mint a kuplungot lekapni, egyebek
Re: Üzemanyagellátás
Itt egy ötlet a tank belsejére, igaz én még nempróbáltam de jó lehet, az alábbi linken minden le van írva.
http://simson.hu/index.php?mit1=cikkek& ... t=5&alkat=
http://simson.hu/index.php?mit1=cikkek& ... t=5&alkat=
Re: Üzemanyagellátás
Tanktisztitásra én a kővetkezőt tom ajánlani 1-2-liter benzin+10-15-db 6-os anya és jol őssze rázod minden oldalra hadd dolgozzanak az anyák
(persze előtte le engeded a benne lévő benzint)

Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég