Nekem ugyan ez volt a baja annó és el is vágtak műszakin. Előtte én is próbáltam javítani a főfékhengert mert az volt a baja ki volt kopva de jó sose lett csak ideiglenesen (rengeteg karmantyú csere volt, mivel a háza volt kikopva még a tengelyt is esztergáltattam bele de nem sokáig birta). Vettem Bambi mestertől egy főfékhengert és azzal tökéletes lett más választásom nem volt.Papszi írta:Ha lassan húzom a fékkart, akkor beszalad koppig, és nem keményedik fel. Műszakin majdnem elrántottak emiatt, ott a szaki azt mondta, hogy a dugattyú a rossz, az engedi el az olajat.(régen orvosoltam ezt a problémát azzal, hogy a gumikarmantyút kicseréltem a féknyeregbe, ami a dugattyút körülveszi azt, de ez kb 2-3 hónapig volt jó) Mit lenne célszerű javítani? Nálatok is előfordul ez a jelenség?
Fékek
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Fékek
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Fékek
Nem annyira drága egy új dugattyú de nem is biztos h jó lesz (utángyártás powa), ha nincs rajta látható sérülés, akkor nem az a baj. Még a házon is lehet belül sérülés ami szétkoptatta a karmantyút, mondjuk egy szerelésnél felsértetted csavarhúzóval vagy ilyesmi.
Ha ez sem, akkor szimplán szar karmantyút fogtál ki. Én eddig életemben 2-t vettem: egyet Futár Petinél, az szétszakadt amikor a balesetemkor a motor a fékkarra esett rá, egyet meg a 4 kelemennél, az azóta is tökéletesen működik.
Ha ez sem, akkor szimplán szar karmantyút fogtál ki. Én eddig életemben 2-t vettem: egyet Futár Petinél, az szétszakadt amikor a balesetemkor a motor a fékkarra esett rá, egyet meg a 4 kelemennél, az azóta is tökéletesen működik.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- Papszi
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 439
- Csatlakozott: 2008.03.02. 12:12
- MZ-d típusa: Honda CBR600F
- Tartózkodási hely: Kecskemét, Tiszaföldvár
Re: Fékek
Ha lassan húzom a fékkart, akkor beszalad koppig, és nem keményedik fel. Műszakin majdnem elrántottak emiatt, ott a szaki azt mondta, hogy a dugattyú a rossz, az engedi el az olajat.(régen orvosoltam ezt a problémát azzal, hogy a gumikarmantyút kicseréltem a féknyeregbe, ami a dugattyút körülveszi azt, de ez kb 2-3 hónapig volt jó) Mit lenne célszerű javítani? Nálatok is előfordul ez a jelenség?
Üdv.: Papszi
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Fékek
Máté!
Én mindenképp benevezek egyre!
Én mindenképp benevezek egyre!
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Fékek
Kisbocsi!
Tök mindegy.Lényeg hogy 2 db gumi alkatrész van a főfékhengerben és mindkettőből gyártat le Máté.
Ha érdekel:Az egyik az azért felelős hogy a nyomást átvigye a fékcsövön keresztül a fékdugattyúhoz(5-ös sz),a másik(3-as sz) meg hogy kifelé ne tudjon az olaj szökni(na amikor ez megy tönkre, akkor látszik kivülről hogy olajos a fékkar tövénél és rövid időn belül tönkrevágja a féklámpakapcsolót).
Szóval mindkettőből érdemes rendelni,hisz ugyis kikell mindegyiket cserélni ha már szétszedi az ember.
Tök mindegy.Lényeg hogy 2 db gumi alkatrész van a főfékhengerben és mindkettőből gyártat le Máté.
Ha érdekel:Az egyik az azért felelős hogy a nyomást átvigye a fékcsövön keresztül a fékdugattyúhoz(5-ös sz),a másik(3-as sz) meg hogy kifelé ne tudjon az olaj szökni(na amikor ez megy tönkre, akkor látszik kivülről hogy olajos a fékkar tövénél és rövid időn belül tönkrevágja a féklámpakapcsolót).
Szóval mindkettőből érdemes rendelni,hisz ugyis kikell mindegyiket cserélni ha már szétszedi az ember.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Fékek
kisbocsi!
az a képen a 4-es és 5-ös alkatrész
az a képen a 4-es és 5-ös alkatrész
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- kisbocsi
- matekzokni
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2008.03.13. 12:28
- Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Re: Fékek
Az a képen a 14-15 alkatrész?
Sajnos, csak kicsiben látom a képet, és ha rákattintok, hogy megjelenjen nagyban, akkor csak egy oldal jön fel, mintha én szeretnék képet feltölteni...
Nem igazán értem ez miért lehet...
Sajnos, csak kicsiben látom a képet, és ha rákattintok, hogy megjelenjen nagyban, akkor csak egy oldal jön fel, mintha én szeretnék képet feltölteni...
Nem igazán értem ez miért lehet...
- bakimate
- A kábelkirály
- Hozzászólások: 749
- Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Ráckeresztúr
Re: Fékek
Jó estét!
Gyártatok normális (hozzávaló) anyagból ETZ főfékhengerhez szimmeringet és karmantyút. A szimmering ára 900-1000 forint/darab. Pontos részleteket holnap tudok meg. Kinek kellene még?
Gyártatok normális (hozzávaló) anyagból ETZ főfékhengerhez szimmeringet és karmantyút. A szimmering ára 900-1000 forint/darab. Pontos részleteket holnap tudok meg. Kinek kellene még?
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
Re: Fékek
eddig nem volt gond,meg ha szépen van megfúrva.streszi írta:hali!
a lyukas féktárcsához műszakin hogy viszonyul a hatóság?
Re: Fékek
hali!
a lyukas féktárcsához műszakin hogy viszonyul a hatóság?
a lyukas féktárcsához műszakin hogy viszonyul a hatóság?
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Fékek
Az jóóó lesz nekem akkor, a két ujjas fékem a vizes úton...kobraCode írta:én még azt is hallottam hogy esőben is jobb lesz a fékhatás
Mostanában lehet is bőven vizes utat találni sajnos.
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Fékek
miaz a géesikszer? az valami motor?
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Fékek
Az előttem szólóknak igaza van, és nem mellesleg súlycsökkentés.
Ne feledjük ez rugózatlan tömeg!
Azért szoktam nagyot fakadni, amikor valaki feldob mégegy 3 kilós tárcsát a kerékagy másik felére. Mert attól géesikszernek néz ki....
Ne feledjük ez rugózatlan tömeg!
Azért szoktam nagyot fakadni, amikor valaki feldob mégegy 3 kilós tárcsát a kerékagy másik felére. Mert attól géesikszernek néz ki....
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Fékek
én úgy tudom, h a fékbetétről lemálló por nem maródik bele, mert kimegy a lyukakon
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Re: Fékek
halikobraCode írta:Jól néz ki mind a kettő!
De a mester féle jobban tetszik.
Tényleg Bambi, ha erre jársz, tudsz vállalni tárcsa fúrást?
most nem sajna esetleg egy hónap múlva.
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 155
- Csatlakozott: 2009.06.24. 17:16
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Sopronkövesd
Re: Fékek
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Fékek
Arra figyeljetek, hogy a furatok ne legyenek közelebb egymáshoz, mint az anyagvastagság, mert könnyen elreped, láttam már ilyet és nem lehet kellemes emiatt zakózni:) Az átfedés azért fontos, hogy ne alakuljon ki olyan sáv ahol nem hűl megfelelően a tárcsa, mert amiatt is repedhet.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Fékek
kobraCode!
A lyukaknál az a lényeg, hogy fedjék egymást. Szóval ne csak 5 köríven futó vonalban legyenek, hanem fedje le az egész tárcsát, mert a furatoknál jobban eszi a betétet, és akkor fel fog ülni a nem lyuggatott felületre, és jelentősen romlik a fékhatás.
Legalábbis én így tudom
A lyukaknál az a lényeg, hogy fedjék egymást. Szóval ne csak 5 köríven futó vonalban legyenek, hanem fedje le az egész tárcsát, mert a furatoknál jobban eszi a betétet, és akkor fel fog ülni a nem lyuggatott felületre, és jelentősen romlik a fékhatás.
Legalábbis én így tudom
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 155
- Csatlakozott: 2009.06.24. 17:16
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Sopronkövesd
Re: Fékek
kobraCode!
Ezt én úgy oldottam meg,hogy a munkahelyemen csináltam egy "sablont" plazmavágóval egy lemezre.autocad-del szabályosan elosztva kiszerkesztve a lyukak helyét,ívét.Ezután a sablont felraktam a leszerelt tárcsára(amit előtte felszabályoztattam,ugyanis fúrás után elég körülményes lesz felszabályozni!!!!)feljelöltem a lyukak helyét filccel,állványos fúrogépen kicsit megjelöltem vékonyabb fúróval az összes lyukat,majd 5-ös fúróval,kifúrtam mind,utána megsüllyesztettem az összeset.Egyébként PONT ma tettem fel a korábban már elkészített tárcsámat!! Holnap esetleg teszek fel képet!
Ezt én úgy oldottam meg,hogy a munkahelyemen csináltam egy "sablont" plazmavágóval egy lemezre.autocad-del szabályosan elosztva kiszerkesztve a lyukak helyét,ívét.Ezután a sablont felraktam a leszerelt tárcsára(amit előtte felszabályoztattam,ugyanis fúrás után elég körülményes lesz felszabályozni!!!!)feljelöltem a lyukak helyét filccel,állványos fúrogépen kicsit megjelöltem vékonyabb fúróval az összes lyukat,majd 5-ös fúróval,kifúrtam mind,utána megsüllyesztettem az összeset.Egyébként PONT ma tettem fel a korábban már elkészített tárcsámat!! Holnap esetleg teszek fel képet!
- kobraCode
- versenyző
- Hozzászólások: 537
- Csatlakozott: 2008.09.29. 19:26
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Somogy-Kéthely-Kaposvár
Re: Fékek
Sziasztok!
Féktárcsa fúrással kapcsolatban szeretnék kérni segítséget. Hogy s mint kell csinálni. Ki kell-e számolni pontosan a lyukakat hogy ne üssön a tárcsa, valamint mekkora lehet a max átmérő amivel kifúrod, milyen sűrűn lehetnek a furatok ahol még nem gyengül el a tárcsa. Egyáltalán tényleg hogyan érdemes csinálni hogy jó legyen. Mintára valami ilyesmit szeretnék mint a képen, csak a vonalak helyett is furatokat. Vélemények?
Féktárcsa fúrással kapcsolatban szeretnék kérni segítséget. Hogy s mint kell csinálni. Ki kell-e számolni pontosan a lyukakat hogy ne üssön a tárcsa, valamint mekkora lehet a max átmérő amivel kifúrod, milyen sűrűn lehetnek a furatok ahol még nem gyengül el a tárcsa. Egyáltalán tényleg hogyan érdemes csinálni hogy jó legyen. Mintára valami ilyesmit szeretnék mint a képen, csak a vonalak helyett is furatokat. Vélemények?
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Fékek
Dárgó!
Szétszeded a féknyerget és kitisztítod, majd rendes légtelenítés. És persze megnézed, hogy minden a helyén van-e, a dugattyú nem deformált stb. Ha utána is ez a gond akkor próbáld nem forgatni a kereket kézzel és idegesíteni magad vele...nekem bevállt.
Hol szakadt a menet? Nálam a légtelenítő csavarnál..oda simán lehet esztergáltatni egy közbetétet+menetfúrás. És még a km-óra mágnesérzékelőjének is meglesz a helye.
Szétszeded a féknyerget és kitisztítod, majd rendes légtelenítés. És persze megnézed, hogy minden a helyén van-e, a dugattyú nem deformált stb. Ha utána is ez a gond akkor próbáld nem forgatni a kereket kézzel és idegesíteni magad vele...nekem bevállt.
Hol szakadt a menet? Nálam a légtelenítő csavarnál..oda simán lehet esztergáltatni egy közbetétet+menetfúrás. És még a km-óra mágnesérzékelőjének is meglesz a helye.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Fékek
Dárgó!
Nézd meg az új nyeregben mennyire ül be a helyére a dugattyú, lehet koszos.
Nézd meg az új nyeregben mennyire ül be a helyére a dugattyú, lehet koszos.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
-
- biciklis
- Hozzászólások: 26
- Csatlakozott: 2009.07.26. 07:24
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Budapest XXI.
Re: Fékek
Helló
Van egy ksi gondom és ebben kérném a segítségeteket. Menetszakadás miatt ki kellett cserélnem a féknyerget, sikerült vennem egy használtat. Amikor megpróbáltam összerakni és a jó állapotú betéteket berakni a helyére azt vettem észre, hogy erősen szorúl a kerék. Ekkor kopott betétekkel próbálkoztam ami egy kicsit jobb, de még mindíg bosszantóan szorul.Mi lehet ennek az oka? A féknyergek nem teljesen egyformák? Hogyan lehet megszüntetni a kerék szorulását, mégpedig úgy, hogy a jó állapotú betétekkel ne szoruljon a kerék? Előre is köszönöm a segítségeteket.
Van egy ksi gondom és ebben kérném a segítségeteket. Menetszakadás miatt ki kellett cserélnem a féknyerget, sikerült vennem egy használtat. Amikor megpróbáltam összerakni és a jó állapotú betéteket berakni a helyére azt vettem észre, hogy erősen szorúl a kerék. Ekkor kopott betétekkel próbálkoztam ami egy kicsit jobb, de még mindíg bosszantóan szorul.Mi lehet ennek az oka? A féknyergek nem teljesen egyformák? Hogyan lehet megszüntetni a kerék szorulását, mégpedig úgy, hogy a jó állapotú betétekkel ne szoruljon a kerék? Előre is köszönöm a segítségeteket.
- kisbocsi
- matekzokni
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2008.03.13. 12:28
- Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Re: Fékek
Üdv!
Tudna nekem valaki egy kis segítséget adni?
Sajna akartam javítani egy kicsit az első fék visszajelző kapcsolómon (hú de szép neve van)
De sajna kinyírtam. ezek a bolti utángyártott szarok meg semmit nem érnek.
Szóval nincs valakinek elfekvőben egy?
esetleg megvenném, és postán elküldhetné nekem.
Előre is köszönöm: kisbocsi
Tudna nekem valaki egy kis segítséget adni?
Sajna akartam javítani egy kicsit az első fék visszajelző kapcsolómon (hú de szép neve van)
De sajna kinyírtam. ezek a bolti utángyártott szarok meg semmit nem érnek.
Szóval nincs valakinek elfekvőben egy?
esetleg megvenném, és postán elküldhetné nekem.
Előre is köszönöm: kisbocsi
- E.István
- Simsonos
- Hozzászólások: 81
- Csatlakozott: 2008.04.25. 08:40
- MZ-d típusa: ETZ 125
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Fékek
Hali!
Lenne egy kérdésem-lehet,hogy hülye kérdés!
Jól tudom,hogy a fékbetét (első) minden ETZ-ben ugyanaz?
Amit 250-eshez árulnak-jó a 125-ösbe is?
Válaszokat előre is köszönöm!
Üdv!
Lenne egy kérdésem-lehet,hogy hülye kérdés!
Jól tudom,hogy a fékbetét (első) minden ETZ-ben ugyanaz?
Amit 250-eshez árulnak-jó a 125-ösbe is?
Válaszokat előre is köszönöm!
Üdv!
"Szép időt,széles utat!"
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Fékek
Ha fogóval csinálod, tegyél a pofái és a dugattyú közé gumilapot. És ha már kint lesz, egy esztergályoshoz vidd el, és csiszolópapír segítségével "tükrösitsd" fel azt a részt, ahová a szimmering kerül.
Ahová a kisebb karmantyú kerül, piszkáld ki a koszt. Ezt is lehet az esztergán, élre összehajtott csiszolópapírral. Mikor rakod össze, kend be vékonyan fékolajjal.
Ahová a kisebb karmantyú kerül, piszkáld ki a koszt. Ezt is lehet az esztergán, élre összehajtott csiszolópapírral. Mikor rakod össze, kend be vékonyan fékolajjal.
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Fékek
Létezik (inkább csak volt) spec. szerszám hozzá, de sűrített levegővel is lehet.Dárgo írta:Helló!
Szivárog az olajam az fékkarnál, beszereztem a kellékeket, de nem tudom kiszedni a dugatyút a helyéről. Van valami technikája????
Előre is köszi a segítséget
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Fékek
Hali!
Van egy zeeger gyűrű a karmantyú előtt. Azt szedd ki, utána csavarhúzóval ki tudod venni a karmantyút és utána fogóval ki tudod húzni a dugattyút.
Csak arra vigyázz, hogy ne sértsd fel a felületét, mert akkor ott fog folyni.
Van egy zeeger gyűrű a karmantyú előtt. Azt szedd ki, utána csavarhúzóval ki tudod venni a karmantyút és utána fogóval ki tudod húzni a dugattyút.
Csak arra vigyázz, hogy ne sértsd fel a felületét, mert akkor ott fog folyni.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Fékek
Gyurmooo!
Ma kiderült az ár.... 2800 Ft/db. Gondolom téged sem érdekel.
Azért ezt én erős túlzásnak érzem....
Ma kiderült az ár.... 2800 Ft/db. Gondolom téged sem érdekel.
Azért ezt én erős túlzásnak érzem....
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Fékek
Hali !
Nem viton volt... Valami rózsaszín-piros volt. A mostani az epg vagy valami hasonló,direkt fékolajálló anyagból lesz gyártva.
Sajnos nem tudom egy árát sem pontosan. De akkor megkérdem, mennyitől tudnak kedvezményt adni.
Nem viton volt... Valami rózsaszín-piros volt. A mostani az epg vagy valami hasonló,direkt fékolajálló anyagból lesz gyártva.
Sajnos nem tudom egy árát sem pontosan. De akkor megkérdem, mennyitől tudnak kedvezményt adni.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Fékek
Viton anyagból volt az a "fékolajálló" szimmering???KILL3R etz írta:Üdv!
Csináltatok karmantyút a főfékhengerre. Tuti fékolajálló anyagból. Az ára sajnos 2000 Ft közelében van, de minél többet csinálnak annál olcsóbb. Szóval ha valakinek kell, akkor szóljon. Sajnos 1-2 napot tudok csak várni, mert nekem szükségem van rá. A duplaajkú "fékolajálló" szimeringet 3-4 hónap alatt megette az olaj....
Általában zöldeskék ill. barna színű, amikről én tudok.
Ha lennénk annyian amúgy, hogy 500,-/db-ra megy le az ár, engem is érdekel. Ahhoz hány db-ot kéne gyártatni?
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Fékek
Üdv!
Csináltatok karmantyút a főfékhengerre. Tuti fékolajálló anyagból. Az ára sajnos 2000 Ft közelében van, de minél többet csinálnak annál olcsóbb. Szóval ha valakinek kell, akkor szóljon. Sajnos 1-2 napot tudok csak várni, mert nekem szükségem van rá. A duplaajkú "fékolajálló" szimeringet 3-4 hónap alatt megette az olaj....
Csináltatok karmantyút a főfékhengerre. Tuti fékolajálló anyagból. Az ára sajnos 2000 Ft közelében van, de minél többet csinálnak annál olcsóbb. Szóval ha valakinek kell, akkor szóljon. Sajnos 1-2 napot tudok csak várni, mert nekem szükségem van rá. A duplaajkú "fékolajálló" szimeringet 3-4 hónap alatt megette az olaj....
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Fékek
Mennyiért lehet kapni ETZ250 munkahengerbe dugattyút és tömítőgyűrűt és hol érdemes venni?
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 2 vendég