Üzemanyagellátás
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Üzemanyagellátás
Azért ezt - már bocs - nem tartom valószínűnek, hogy a gyertya miatt nem megy 5e. fölé. Úgy is fogalmazhattam volna, kizártnak tartom! Írtam az én példám is, most nemrég vettem észre, hogy 7-es NGK-val járok. Semmi baja tőle, úgy megy, ahogy akarom. És szép barna a színe. De ezen nem veszünk össze. Lényeg, hogy holnap lesz jó gyertyád (igaz, kicsit drágán)!
Re: Üzemanyagellátás
gyurmooo: tegnap egesz allo nap 15ossel rohangaltam,de nemtetszett a mocinak mivel 5000fole nemakart menni,hat sajnos en nemazafajta vagyok aki nemhajtja,bizony kell nekem az a 6000es tartomany Latod megsem koveztek meg
conus: teljes mertekben egyetertek Veled, inkabb eladjak neked ami van fuggetlen attol h belevalo e vagy sem, mert filleres arukat nemszivesen rendelnek.Egyebkent nemreg visszamentem a harmadik uzletbe (ahol kerestek de nemtalaltak),es vegul is negy nehezen rendeltek nekem egy ngkt,olyat ami a tablazatban is benne volt egysorban az n14c vel, 2,32euroert.Mikor kerdezte h hany darab kell,es en mondtam h egy,bizony ereztem a keseruseget a hangjaban
matee86, vicces pofa lehetett az az elado...
Mindenkinek koszonom a javaslatokat es a segitseget
Holnap megjon a gyertyam,belevagom gurulok par kort es meglatjuk
conus: teljes mertekben egyetertek Veled, inkabb eladjak neked ami van fuggetlen attol h belevalo e vagy sem, mert filleres arukat nemszivesen rendelnek.Egyebkent nemreg visszamentem a harmadik uzletbe (ahol kerestek de nemtalaltak),es vegul is negy nehezen rendeltek nekem egy ngkt,olyat ami a tablazatban is benne volt egysorban az n14c vel, 2,32euroert.Mikor kerdezte h hany darab kell,es en mondtam h egy,bizony ereztem a keseruseget a hangjaban
matee86, vicces pofa lehetett az az elado...
Mindenkinek koszonom a javaslatokat es a segitseget
Holnap megjon a gyertyam,belevagom gurulok par kort es meglatjuk
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Üzemanyagellátás
Ja, így értem! Nem tudom összehasonlítani, csak másfajta gyertyához, pl. NGK. BRISK nekem sosem volt, valahogy kimaradt.
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Üzemanyagellátás
Ezt értettem, hogy hamarabb tönkre megy. De a miértjét nem tudom! Csak kíváncsiságból. Most találtam a múlt héten szüleimnél a garázsban, csak megmentettem magamnak.
De ha még tartaléknak sem jó, nem hurcolom. Azért szerintem nem ennyire drasztikusan rossz kétüteműben, legfeljebb nem ideális.
De ha még tartaléknak sem jó, nem hurcolom. Azért szerintem nem ennyire drasztikusan rossz kétüteműben, legfeljebb nem ideális.
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
azért nem jó, mert ha hozzánézed egy normális kétüteműbe valóhoz, akkor látni fogod h az Y-os brisk elektródái kb 3 mm-el jobban belelógnak az égéstérbe ami valamelyik gyári leírás szerint "hőtorlódást" okoz, ami túlhevüléshez vezet + a hosszabb elektródákra sokkal jobban rárakódik a koksz. mz etz 125/150 szerelési kk, 89. oldal.
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- coco
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 303
- Csatlakozott: 2008.08.16. 00:59
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Szekelyudvarhely
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Gyurmooo azert nenm jo az YC mert az 4 utemu motorhoz van... Beleteszed, minden oke oszt 20 km utan fogod a fejed
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Üzemanyagellátás
Kicsit off mondjuk a téma.
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Üzemanyagellátás
Itt Kecskeméten 490,- a Denso, NGK picit még olcsóbb. Van egy zsír új BRISK N15YC-m, miért is nem jó az kétüteműbe? Nem terveztem mondjuk beletenni hosszú távra, de a szerszámosban elfér.
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
ez nem ugyanolyan? vagy csak hasonlít rá?
http://www.mofaker.hu/termek.php?termek_id=30181
http://www.mofaker.hu/termek.php?termek_id=30181
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Matee86
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 329
- Csatlakozott: 2008.03.16. 18:51
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe
- Tartózkodási hely: Szekszárd
Re: Üzemanyagellátás
Én NGK B8HS-t vettem,kb egy ezredes volt és jól működik!Egy kis off a tankmatricáról...most lett újrafényezve a motor,gondoltam veszek rá tankmatricát,de persze csak az egyik olali volt.Erre az eladó viccesen:,,vegyél ebből kettőt,menet közben úgysem látod,h fordítva van rajta..hahaha........ ETZ 250-esre meg eredeti oldaldekni matricát persze már nem is gyártanak,csak a 251-es mintájára ,de ha minden igaz Sub-ee gyárt majd
Mert azért az Mz a király....!:)
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
10 éve nem gyártják...
http://www.mofaker.hu/termek.php?termek_id=96404
kérdezd meg a kedves boltostól h a mofakernél miért lehet kapni?
tagságival kemény 351Ft/db.
egyébként ismerős a szitu, gyöngyösön se lehet kapni sehol, még tankmatricát se! inkább lehazudják az anyjukat is, nehogy fel kelljen venni a telefont, vagy felírni a heti megrendelésre azt a 3 sort!
http://www.mofaker.hu/termek.php?termek_id=96404
kérdezd meg a kedves boltostól h a mofakernél miért lehet kapni?
tagságival kemény 351Ft/db.
egyébként ismerős a szitu, gyöngyösön se lehet kapni sehol, még tankmatricát se! inkább lehazudják az anyjukat is, nehogy fel kelljen venni a telefont, vagy felírni a heti megrendelésre azt a 3 sort!
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Üzemanyagellátás
Most akkor én írok olyat, amiért egyesek lehet megköveznek.
Vegyél 15-ös BRISK-et, ha tényleg sehol nem kapsz megfelelő gyertyát. Vagy NGK B7HS-t, Denso 22-est.
EZEKET AKKOR, HA NEM KAPSZ 260-NAK MEGFELELŐT!!!
Valamivel rövidebb lesz a gyertya élettartama ESETLEG, de legalábbis szürke-világosbarna lesz a gyertyakép. (bár múltkor néztem, nekem is csak B7HS van, nem 8-as, de nem emlékszem miért az került a motorba) Ha nem hajtod túlságosan, nem fog túlmelegedni. De az biztos, hogy nehezen lesz fekete normális keverésí aránynál.
Vegyél 15-ös BRISK-et, ha tényleg sehol nem kapsz megfelelő gyertyát. Vagy NGK B7HS-t, Denso 22-est.
EZEKET AKKOR, HA NEM KAPSZ 260-NAK MEGFELELŐT!!!
Valamivel rövidebb lesz a gyertya élettartama ESETLEG, de legalábbis szürke-világosbarna lesz a gyertyakép. (bár múltkor néztem, nekem is csak B7HS van, nem 8-as, de nem emlékszem miért az került a motorba) Ha nem hajtod túlságosan, nem fog túlmelegedni. De az biztos, hogy nehezen lesz fekete normális keverésí aránynál.
bonalaco írta:Nos, voltam 3 uzletben ahol gyertyakat arulnak.Az elsoben csak 14yc volt,aztmondtak sima c nincs nekik.A masodikban ramakartak sozni egy 17es brisket mondvan h 14ct mar legalabb 10eve nemgyartanak, a harmadikban elokapartak a tablazatot es megprobaltak valamit de nemjott ossze.Hazamasztam leirtam az osszes tipust ami a 14c vel egy sorban volt es meg1x megprobaljuk (fene gondolta h nincs brisk 14c sehol azert nemirtam le eloszor), aztan ha nemjo es szorakozik akkor johet a ricsi altal leirt elektronika..hatha
majd meg irok,es kosz
Re: Üzemanyagellátás
Nos, voltam 3 uzletben ahol gyertyakat arulnak.Az elsoben csak 14yc volt,aztmondtak sima c nincs nekik.A masodikban ramakartak sozni egy 17es brisket mondvan h 14ct mar legalabb 10eve nemgyartanak, a harmadikban elokapartak a tablazatot es megprobaltak valamit de nemjott ossze.Hazamasztam leirtam az osszes tipust ami a 14c vel egy sorban volt es meg1x megprobaljuk (fene gondolta h nincs brisk 14c sehol azert nemirtam le eloszor), aztan ha nemjo es szorakozik akkor johet a ricsi altal leirt elektronika..hatha
majd meg irok,es kosz
majd meg irok,es kosz
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Egyszerű használni: megkeresed a Brisk oszlopban az N14C-t (alul van), és ami vele kb 1 sorban van az a jóbonalaco írta:koszonom a leirast alfa,igazatok van eloszor belemegy a rendes belevalo 14c s gyertya aztan meg majd meglatjuk mit fog csinalni.Hamarosan irok,kosz az eddigi segitsegeteket (holnap vettem volna yc es megint sehol sem vagyok )
Ja igen,nekem ez a gyertyakonvekcios konverzios tabla kinai
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
Re: Üzemanyagellátás
hi...bonalaco írta:Igen,olvastam a szerelesi kezikonyvet de velemenyem szerint tul szakisan van irva,inkabb irtak volna ugy h sorrendben mit kell atnezni,az helyett h felsoroljak az okokat.Kulonben is nekem az kinai.Egyebkent az az erdekes h kb 50kilometert mentem meg tiszta volt,aztan szinte megallt a gep es tiszta olaj.Kipucoltam aztan mar 7 kilometer behalt a gyertya...
ez volt tegnap elott,ma mar masgyertya volt benne,es vegkepp nemszaggatott,kb 80kilometert mentem le vele es 10,15kilometerenkent megaltam megnezni a gyertyat hol szep ozbarna volt,hol kormos hol olajos.Na ehhez en telleg nemertek...
nekem ugyanezeket a tüneteket produkálta a 251-es... cseréltem gyertyát, olajat, fúvókát, de egyik sem oldotta meg a problémát... akkor kezdtem el gyanakodni az elektronikára... és ez volt a megoldás kulcsa...
megpucoltam a diódahidat, mert nagyon el volt koszolódva, gondolom hol érintkezett, hol nem, és a gyengén töltött akksi nem bírt szikrát húzni a gyertyán... ezek a leállások főleg az index használata közben jelentkeztek... egy halk puffanás a kipufogóba, és meghalt a gép, a gyertya meg tiszta olaj... én is gondoltam sokmindenre, hogy sokat kap, szívja az olajat, szar a gyertya, zárlat az index környékén...
pucold meg a sarukat (elég nehéz hozzáférni), meg ha már belekezdel, érdemes a biztosítékok érintkezését is megnézni, és a fesszab saruit...
megjavul, meglátod...
Re: Üzemanyagellátás
koszonom a leirast alfa,igazatok van eloszor belemegy a rendes belevalo 14c s gyertya aztan meg majd meglatjuk mit fog csinalni.Hamarosan irok,kosz az eddigi segitsegeteket (holnap vettem volna yc es megint sehol sem vagyok )
Ja igen,nekem ez a gyertyakonvekcios konverzios tabla kinai
Ja igen,nekem ez a gyertyakonvekcios konverzios tabla kinai
- coco
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 303
- Csatlakozott: 2008.08.16. 00:59
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Szekelyudvarhely
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Bonalaco... ne YC -s gyertat vegyel, az hamar megfogja adni magat... Az 4 utemube van, csak sima C jelzesu gyertyat vegyel!!!
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára coco 2009.08.16. 21:49-kor.
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Hát az hogy egyszer ilyen egyszer olyan az lehet porlasztási hiba is.
Próbáld megnézni a dolgokat úgy, hogy a beállítások mind1 mik. Csak azt, hogy a részeken nincs-e sérülés. Porlasztási betétet, súbertűt, súbert.
Még ha nem is tudod minek hogy kéne kinézni (és ebben a szerelési kézikönyv sem segít sokat), akkor is amire érdemes figyelni: valami aszimmetrikus, éles szélek, törésnyomok, elhajlások, folyadékkal teli úszó stb.
A szivató dugattyúja is meg tud viccelni, ezt leszedett úszóház mellett a szivatófúvókába (szájjal) belefújással tudod megnézni, jól lezár-e. ha sziszeg, akkor nem
Ha a karbiban nincs probléma ami szemmel látható, akkor a tűt tedd kb középállásba (vagy 1 el kevesebbet adóba mint a közép), és lehet menni tovább. Ekkor nagy valószínűséggel kuplung oldali szimmering a ludas, de érdemes megnézni a gyújtásoldalit is, és ha már ott vagy a főtengelyt bemérni órával hogy üt-e.
Persze mindent normális gyertyával, ami Brisk N14C, és minden ezzel egyenértékű (gyertyakonverziós táblázat van itt letölthető).
A gond persze lehet még gyújtásoldali is, gyújtáskihagyással, kondi átüthet vagy a megszakítóban lehet valami hiba. De ebben majd segít valaki aki jobban ért az elektromos dolgokhoz, ha még ott sincs meg a hiba
Próbáld megnézni a dolgokat úgy, hogy a beállítások mind1 mik. Csak azt, hogy a részeken nincs-e sérülés. Porlasztási betétet, súbertűt, súbert.
Még ha nem is tudod minek hogy kéne kinézni (és ebben a szerelési kézikönyv sem segít sokat), akkor is amire érdemes figyelni: valami aszimmetrikus, éles szélek, törésnyomok, elhajlások, folyadékkal teli úszó stb.
A szivató dugattyúja is meg tud viccelni, ezt leszedett úszóház mellett a szivatófúvókába (szájjal) belefújással tudod megnézni, jól lezár-e. ha sziszeg, akkor nem
Ha a karbiban nincs probléma ami szemmel látható, akkor a tűt tedd kb középállásba (vagy 1 el kevesebbet adóba mint a közép), és lehet menni tovább. Ekkor nagy valószínűséggel kuplung oldali szimmering a ludas, de érdemes megnézni a gyújtásoldalit is, és ha már ott vagy a főtengelyt bemérni órával hogy üt-e.
Persze mindent normális gyertyával, ami Brisk N14C, és minden ezzel egyenértékű (gyertyakonverziós táblázat van itt letölthető).
A gond persze lehet még gyújtásoldali is, gyújtáskihagyással, kondi átüthet vagy a megszakítóban lehet valami hiba. De ebben majd segít valaki aki jobban ért az elektromos dolgokhoz, ha még ott sincs meg a hiba
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
Re: Üzemanyagellátás
teljesen igazad van,nemirtam le milyen a gyertya.Tehat az elso ami benne volt az 14es champion,ami tonkrement mivel puccolas utan is szaggat.A masik amely kb 5kilomerter birt az az ndres 14es 260as izolator,egy fos.Ma ami benne volt 120as skodabol 15os yc,holnap veszek 14eset.De akkor is erthetetlen miert volt hol ilyen hol olyan meg ha 15os is.
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Üzemanyagellátás
Ott kezdődik, hogy milyen az a gyertya? Hőérték? Legalább típust írj, abból tudunk következtetni!
bonalaco írta:Hello!
Hany fordulatra kell beallitani a csavart (karburatornal) h nekopje be a gyertyat?
Mert mikor neztem 5fordulatra volt kiengedve (etz251),es folyton tiszta olaj a gyertya...
keveresi arany 1:50
Re: Üzemanyagellátás
Igen,olvastam a szerelesi kezikonyvet de velemenyem szerint tul szakisan van irva,inkabb irtak volna ugy h sorrendben mit kell atnezni,az helyett h felsoroljak az okokat.Kulonben is nekem az kinai.Egyebkent az az erdekes h kb 50kilometert mentem meg tiszta volt,aztan szinte megallt a gep es tiszta olaj.Kipucoltam aztan mar 7 kilometer behalt a gyertya...
ez volt tegnap elott,ma mar masgyertya volt benne,es vegkepp nemszaggatott,kb 80kilometert mentem le vele es 10,15kilometerenkent megaltam megnezni a gyertyat hol szep ozbarna volt,hol kormos hol olajos.Na ehhez en telleg nemertek...
ez volt tegnap elott,ma mar masgyertya volt benne,es vegkepp nemszaggatott,kb 80kilometert mentem le vele es 10,15kilometerenkent megaltam megnezni a gyertyat hol szep ozbarna volt,hol kormos hol olajos.Na ehhez en telleg nemertek...
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Ez nem teljesen úgy működik, ahogy gondolod. Tölts le szerelési útmutatót az oldalról, olvasd át őket és ha utána is van kérdés gyere ismét.
Az olajos gyertya elég sok mindentől lehet. Sok olaj a keverékben, sok benzin-olaj, szimmeringprobléma, gyújtásgondok.
Sok benzin-olaj: tűt tedd lejjebb, kisebb főfúvóka, szivatódugattyú tömítése jó-e...
De előtte olvasd át a szakirodalmat, hogy nagyjából képben legyél, hogy mi hogyan működik.
A csavar finombeállításra szolgál és ha jól tudom az is az alsó (alapjárat-részterhelés) tartományra vonatkozik.
Szimmering: ha a kuplung oldali rossz akkor olajat enged át ami beköpheti a gyertyát.
Ezt ki kell cserélni. Nézd az olajat, hogy mennyi fogy, hogyan füstöl a gép..stb.
Az olajos gyertya elég sok mindentől lehet. Sok olaj a keverékben, sok benzin-olaj, szimmeringprobléma, gyújtásgondok.
Sok benzin-olaj: tűt tedd lejjebb, kisebb főfúvóka, szivatódugattyú tömítése jó-e...
De előtte olvasd át a szakirodalmat, hogy nagyjából képben legyél, hogy mi hogyan működik.
A csavar finombeállításra szolgál és ha jól tudom az is az alsó (alapjárat-részterhelés) tartományra vonatkozik.
Szimmering: ha a kuplung oldali rossz akkor olajat enged át ami beköpheti a gyertyát.
Ezt ki kell cserélni. Nézd az olajat, hogy mennyi fogy, hogyan füstöl a gép..stb.
Re: Üzemanyagellátás
Hello!
Hany fordulatra kell beallitani a csavart (karburatornal) h nekopje be a gyertyat?
Mert mikor neztem 5fordulatra volt kiengedve (etz251),es folyton tiszta olaj a gyertya...
keveresi arany 1:50
Hany fordulatra kell beallitani a csavart (karburatornal) h nekopje be a gyertyat?
Mert mikor neztem 5fordulatra volt kiengedve (etz251),es folyton tiszta olaj a gyertya...
keveresi arany 1:50
- coco
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 303
- Csatlakozott: 2008.08.16. 00:59
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Szekelyudvarhely
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok. Azt szeretnem megtudni hogy 125 os ETZ re fel lehet tenni MIKUNI karburatort? Ugy tudom van 24 es torok atmeroben, Yamaha DT 80 ase ez a karbi azt hiszem, vagy halottam 22 es DELLORTOROL is... Valaki hasznal ilyent? Vagy valaki tud errol valamit? Valaszokat elore is koszi...
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Üzemanyagellátás
SzerIntem 4l-t ki tudnék hozni belőle most is, de nem járok ilyen monoton hosszú távon már.
Re: Üzemanyagellátás
Köszi a választ!:) Manapság nem biztos, hogy megáll ennyiben. Nekem a 125-ös ETZ-m eszik átlag 4 litert, de szerintem lassan furatni kéne 100at már nem nagyon viszi, 90-et se kellemesen!Gyurmooo írta:3,8l volt nálam a minimum, ez két személy, csomag, és közel állandó 90-100 sebesség mellett, még 23-25e. km idején teljesen gyári állapotban (mint most) felülről a második tű állásban. 300km átlaga, de ennyit azután nem sokszor evett. Visszaraktam eggyel magasabb állásba a tűt, úgy jobban harapott. Maximuma 5,5 körül van, volt. Akkor egy személy és dinamikus, de nem "széthajtós" stílus, de pár gyorsulás mellett.
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Üzemanyagellátás
3,8l volt nálam a minimum, ez két személy, csomag, és közel állandó 90-100 sebesség mellett, még 23-25e. km idején teljesen gyári állapotban (mint most) felülről a második tű állásban. 300km átlaga, de ennyit azután nem sokszor evett. Visszaraktam eggyel magasabb állásba a tűt, úgy jobban harapott. Maximuma 5,5 körül van, volt. Akkor egy személy és dinamikus, de nem "széthajtós" stílus, de pár gyorsulás mellett.
HaPi írta:Üdv.
MZ ETZ 250-esek mennyit esznek? A gyári adatot tudom, de a valóságra vagyok kíváncsi Válaszokat élere is kösz!
- redocstomi
- biciklis
- Hozzászólások: 42
- Csatlakozott: 2008.06.12. 13:46
- Tartózkodási hely: Körmend
Re: Üzemanyagellátás
Szevasztok!!
Van egy 125/1-es Mz Trophy-m és szereztem hozzá ETZ karbit (22N 2-2) és az a gondom vele hogy csak alacsony fordulaton tudom használni mert lehörög, milyen fúvókák kellenének bele? vagy ezzel játszadozni kell? Most 35-ös az alapjárati fúvóka és 87-es a főfúvóka, nagyobb kellene bele hogy jó legyen?
Előre is kösz a válaszokat
Van egy 125/1-es Mz Trophy-m és szereztem hozzá ETZ karbit (22N 2-2) és az a gondom vele hogy csak alacsony fordulaton tudom használni mert lehörög, milyen fúvókák kellenének bele? vagy ezzel játszadozni kell? Most 35-ös az alapjárati fúvóka és 87-es a főfúvóka, nagyobb kellene bele hogy jó legyen?
Előre is kösz a válaszokat
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
A főoldalon mindenkinek ott van az adatlapjában, legtöbben kitöltötték
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
Re: Üzemanyagellátás
Üdv.
MZ ETZ 250-esek mennyit esznek? A gyári adatot tudom, de a valóságra vagyok kíváncsi Válaszokat élere is kösz!
MZ ETZ 250-esek mennyit esznek? A gyári adatot tudom, de a valóságra vagyok kíváncsi Válaszokat élere is kösz!
- Varga1488
- Simsonos
- Hozzászólások: 132
- Csatlakozott: 2009.07.01. 18:35
- MZ-d típusa: ETZ-250
- Tartózkodási hely: Szalaszend/Miskolc
Re: Üzemanyagellátás
Üdv!
Szétkaptuk a karbit... egy gumi volt a fúvókába valószínűleg a tömítésből csak az úszó be szopatott mert letört az egyik, de szerencsére volt itthon egy tartalék karbi amiből átraktuk a úszót, igaz kicsit szívtunk az úszó szint beállítással de végül sikert azt hiszem 8-10 próbálkozás után:D. Most már nagyon szépen pörög. Köszönöm szépen a segítségeteket, további jó motorozást!
___________________________________
Magyar égen magyar isten, az MZ-seknek párja nincsen!!!
Jó motorozást!
Szétkaptuk a karbit... egy gumi volt a fúvókába valószínűleg a tömítésből csak az úszó be szopatott mert letört az egyik, de szerencsére volt itthon egy tartalék karbi amiből átraktuk a úszót, igaz kicsit szívtunk az úszó szint beállítással de végül sikert azt hiszem 8-10 próbálkozás után:D. Most már nagyon szépen pörög. Köszönöm szépen a segítségeteket, további jó motorozást!
___________________________________
Magyar égen magyar isten, az MZ-seknek párja nincsen!!!
Jó motorozást!
Magyar Égen Magyar Isten Mz-seknek párja sincsen!
Köd elütünk köd utánunk, amíg élünk meg se állunk
Köd elütünk köd utánunk, amíg élünk meg se állunk
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Az én motorom (300) 4 körül kér, változó használatnál. De általában 2 személlyel megyünk.
Viszont bing van fenn. De gyárival karbival+gyári hengerrel is 4.2 volt a fogyasztás, szintén 2 személlyel.
Most bingnél: 120-as főfúvóka, felülről a második rovátkában a tűtartó "karika".
Viszont bing van fenn. De gyárival karbival+gyári hengerrel is 4.2 volt a fogyasztás, szintén 2 személlyel.
Most bingnél: 120-as főfúvóka, felülről a második rovátkában a tűtartó "karika".
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1425
- Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
- MZ-d típusa: BMW R1100RT
- Tartózkodási hely: Dabas
Re: Üzemanyagellátás
Máté írta:sziasztok!
etz 251-em van ami 300-as. múltkor kb olyan 6 literes átlagfogyasztást értem el, igaz szinte mindig nagy gázzal gyorsítottam. a súbertű legalul van és 130-as főfúvóka van benne. szerintetek ez a fogyasztás sok? tudnám valahogy csökkenteni? régebben kisebb főfúvóka volt benne, de mindig túlhevült a gép. akinek 300-a van annak milyen tapasztalata van?
köszi
Nyugi az enyém is annyit evett, sőt 6,5-öt két személlyel 275-ösként Trabi dugóval 135-ös fúvókával.
Kapott egy 32-es Dellorto karbit szintén 135ös fúvókával és 5,5-nél járok.
1 hete lett kész most 300-as, csak a jeladóm tönkrement és nem tudom még tesztelni.
- Varga1488
- Simsonos
- Hozzászólások: 132
- Csatlakozott: 2009.07.01. 18:35
- MZ-d típusa: ETZ-250
- Tartózkodási hely: Szalaszend/Miskolc
Re: Üzemanyagellátás
Fuh köszönöm szépen a segítséget! Biztos hasznomra válik! További jó motorozást!
Üdv!
___________________________________
Magyar égen magyar isten, az MZ-seknek párja nincsen!!!
Jó motorozást!
Üdv!
___________________________________
Magyar égen magyar isten, az MZ-seknek párja nincsen!!!
Jó motorozást!
Magyar Égen Magyar Isten Mz-seknek párja sincsen!
Köd elütünk köd utánunk, amíg élünk meg se állunk
Köd elütünk köd utánunk, amíg élünk meg se állunk
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Varga1488!
Ha jól értem: Alapjárat fasza, de elindulni és menni már nem bír rendesen. Ha ráhúzod a szívatót, akkor megy, de alapjárat utána nem lesz.
Ez nekem eléggé főfúvóka tömődésre utal. Az alapjárati rendszer rendben, de ahogy húznál neki gázt, a fúvókán már nem tud elég benzin jönni (és ehhez képest az alapjárati rendszer olyan kicsi, hogy nem tud eleget szívni rajta keresztül), viszont a szívatóval megnyitsz egy másik csatornát, ami "főfúvóka helyett" fog neked üzemelni, itt tud jönni az anyag, de korántsem jól (porlasztása azért eléggé korlátozott). A főfúvóka tömődés úgy is értelmezhető, ha pl leesett a súbertű, de ez azért elég ritkán esik meg
Fals levegő szerintem azért lehet kisebb eséllyel (de persze nincs semmi kizárva, és több dolog együttállása sem), mert az pont az alapjárati rendszerre van nagy hatással (itt elég kicsi minden ahhoz, hogy bezavarjon egy plusz lyuk). Ha az alapjárat rendben és állítható, akkor én nem itt kezdeném a keresést.
Kevés levegőt sem tartom valószínűnek, mert ilyenkor a szívató ráhúzása csak még jobban bedúsítaná, így fullasztaná a rendszert, és nem ponthogy felpörgetné. A szívató ráhúzásra felpörgés szinte minden esetben kevés benzinre utal.
Még lehetne az, hogy a benzincsap (részben) el van tömődve, de ekkor a szívatóval se lehetne több benzint varázsolni a karbiba. Főleg nem hosszabb távon. Rövidebb távon igen, érdemes megnézni.
Az egésznek az elmélete, hogy mi miért felelős azt hiszem elég jól le van írva a karbis cikkben, ha tényleg itt van a gubanc (bár a szivató ráhúzásos dolog ezt majdnem biztossá teszi, egyébként még előgyújtástól kezdve minden lehetne) akkor megoldható.
Az egyetlen probléma, hogy hogy lehet hogy a főfúveszt valami eltömítette, de az alapjáratit meg nem? Dehát semmilyen elmélet nem lehet tökéletes
Ha jól értem: Alapjárat fasza, de elindulni és menni már nem bír rendesen. Ha ráhúzod a szívatót, akkor megy, de alapjárat utána nem lesz.
Ez nekem eléggé főfúvóka tömődésre utal. Az alapjárati rendszer rendben, de ahogy húznál neki gázt, a fúvókán már nem tud elég benzin jönni (és ehhez képest az alapjárati rendszer olyan kicsi, hogy nem tud eleget szívni rajta keresztül), viszont a szívatóval megnyitsz egy másik csatornát, ami "főfúvóka helyett" fog neked üzemelni, itt tud jönni az anyag, de korántsem jól (porlasztása azért eléggé korlátozott). A főfúvóka tömődés úgy is értelmezhető, ha pl leesett a súbertű, de ez azért elég ritkán esik meg
Fals levegő szerintem azért lehet kisebb eséllyel (de persze nincs semmi kizárva, és több dolog együttállása sem), mert az pont az alapjárati rendszerre van nagy hatással (itt elég kicsi minden ahhoz, hogy bezavarjon egy plusz lyuk). Ha az alapjárat rendben és állítható, akkor én nem itt kezdeném a keresést.
Kevés levegőt sem tartom valószínűnek, mert ilyenkor a szívató ráhúzása csak még jobban bedúsítaná, így fullasztaná a rendszert, és nem ponthogy felpörgetné. A szívató ráhúzásra felpörgés szinte minden esetben kevés benzinre utal.
Még lehetne az, hogy a benzincsap (részben) el van tömődve, de ekkor a szívatóval se lehetne több benzint varázsolni a karbiba. Főleg nem hosszabb távon. Rövidebb távon igen, érdemes megnézni.
Az egésznek az elmélete, hogy mi miért felelős azt hiszem elég jól le van írva a karbis cikkben, ha tényleg itt van a gubanc (bár a szivató ráhúzásos dolog ezt majdnem biztossá teszi, egyébként még előgyújtástól kezdve minden lehetne) akkor megoldható.
Az egyetlen probléma, hogy hogy lehet hogy a főfúveszt valami eltömítette, de az alapjáratit meg nem? Dehát semmilyen elmélet nem lehet tökéletes
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Varga1488!
Ha szivatóval megy csak akkor valószínű kevés benzint kap, vagy sok levegőt.
Ha sok levegőt akkor lehet, hogy falsol valahol. Leginkább gyújtásoldali szimmering az esélyes. Vagy máshol nem tömít a rendszer, pl. légszűrőháznál rossz a tömítés.
Ha kevés benzint akkor emelj a tűn ésvagy tegyél bele nagyobb fúvókát. Persze előtte alapos karburátor-pucolás. Ha régen volt cserélve akkor cseréld le a légszűrőt, vagy ha nem tudod mióta van benn akkor is.
Ha vkinek biztosabb tippje lenne az szóljon.
Ha szivatóval megy csak akkor valószínű kevés benzint kap, vagy sok levegőt.
Ha sok levegőt akkor lehet, hogy falsol valahol. Leginkább gyújtásoldali szimmering az esélyes. Vagy máshol nem tömít a rendszer, pl. légszűrőháznál rossz a tömítés.
Ha kevés benzint akkor emelj a tűn ésvagy tegyél bele nagyobb fúvókát. Persze előtte alapos karburátor-pucolás. Ha régen volt cserélve akkor cseréld le a légszűrőt, vagy ha nem tudod mióta van benn akkor is.
Ha vkinek biztosabb tippje lenne az szóljon.
Re: Üzemanyagellátás
próbálj szerezni etz karbit,az finomabban állíthatólexuxka írta:Helló!
Segitségeteket kérném!Van egy kis ts-em amin erdetileg 125ös henger volt egy 22N1-3as karbival!De a henger megadta magát és 150es hengert tudtam rá szerezni!Összeraktam indul is meg minden,meg megy is vele és a gyertya is őzbarna de alapjáratom az nincs semmi
Hallottam,hogy a 150re 24es torku karbi kellene,de van valami fúvóka készlet vagy mi?Ebben kérném a segitségeteket,hogy mit csináljak vele?24es karbi vagy fúvóka variálás?
Előre is kösz!
Üdv.:Tom
Re: Üzemanyagellátás
Helló!
Segitségeteket kérném!Van egy kis ts-em amin erdetileg 125ös henger volt egy 22N1-3as karbival!De a henger megadta magát és 150es hengert tudtam rá szerezni!Összeraktam indul is meg minden,meg megy is vele és a gyertya is őzbarna de alapjáratom az nincs semmi
Hallottam,hogy a 150re 24es torku karbi kellene,de van valami fúvóka készlet vagy mi?Ebben kérném a segitségeteket,hogy mit csináljak vele?24es karbi vagy fúvóka variálás?
Előre is kösz!
Üdv.:Tom
Segitségeteket kérném!Van egy kis ts-em amin erdetileg 125ös henger volt egy 22N1-3as karbival!De a henger megadta magát és 150es hengert tudtam rá szerezni!Összeraktam indul is meg minden,meg megy is vele és a gyertya is őzbarna de alapjáratom az nincs semmi
Hallottam,hogy a 150re 24es torku karbi kellene,de van valami fúvóka készlet vagy mi?Ebben kérném a segitségeteket,hogy mit csináljak vele?24es karbi vagy fúvóka variálás?
Előre is kösz!
Üdv.:Tom
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Üzemanyagellátás
nálam kb utazó falun kívül 4 ezernél 70
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- coco
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 303
- Csatlakozott: 2008.08.16. 00:59
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Szekelyudvarhely
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Az enyem is 4,5-5 iszik, olyan is volt hogy 6 jott ki ugyhogy...
- kuti
- Aki nem csak motorral tud elesni
- Hozzászólások: 666
- Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
- MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
- Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...
Re: Üzemanyagellátás
Legutóbb az egy liter tartalékommal 35kmról haza tudtam jönni. Ez akkor 2,8 Liter körüli fogyasztás. Titka, hogy nem pörgettem 4-5ezer fölé, csak városon kívül, és 5.be 60-70el... Tehát a fordulatszám igencsak befolyásolja a fogyasztást. A kisTZ 90es utazónál 5500at pörög 5.be. Azaz szerintem ember nincs aki városon kívül 5ezer alatt tartja a mocit nagytesóval ellentétben.
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Szerintem nem igazán normális hogy többet eszik a 150 es mint a 250 es... persze lehet valahol rossz a logikám
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- kuti
- Aki nem csak motorral tud elesni
- Hozzászólások: 666
- Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
- MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
- Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...
Re: Üzemanyagellátás
4-4,5 az tök normális kisTZnél. Nekem fénykorába 3,5 volt. Most 4. Ha már szar a gyertya (kb 1500 km), és nem tud kipörögni és rángat, akkor 4,7 körül eszik. Új gyertyával visszaáll 4re
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Papszi!
Láttad hogy megyek... De csak városban a sok kihúzatás miatt. Hogy tartani tudjam a forgalom ritmusát ki kell forgatni 5000-5500 ig kb. Hosszabb nyugis túrán megy csak 5 alá. De az ritka.
Egyébként átlagos használat mellett a kis-tz többet eszik mint a nagy. Jobban erőlködik, tovább kell forgatni stb...
Láttad hogy megyek... De csak városban a sok kihúzatás miatt. Hogy tartani tudjam a forgalom ritmusát ki kell forgatni 5000-5500 ig kb. Hosszabb nyugis túrán megy csak 5 alá. De az ritka.
Egyébként átlagos használat mellett a kis-tz többet eszik mint a nagy. Jobban erőlködik, tovább kell forgatni stb...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Papszi
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 439
- Csatlakozott: 2008.03.02. 12:12
- MZ-d típusa: Honda CBR600F
- Tartózkodási hely: Kecskemét, Tiszaföldvár
Re: Üzemanyagellátás
6-6.5? Az én 250-esem 4,89et eszikKILL3R etz írta:Az sok??
Én örülök ha 5 nél megáll. Városban 6 -6.5...
Szerintem azzal nincs baj... Előgyulát nézd meg. Lehet öngyulladást hallottad.
Üdv.: Papszi
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Az sok??
Én örülök ha 5 nél megáll. Városban 6 -6.5...
Szerintem azzal nincs baj... Előgyulát nézd meg. Lehet öngyulladást hallottad.
Én örülök ha 5 nél megáll. Városban 6 -6.5...
Szerintem azzal nincs baj... Előgyulát nézd meg. Lehet öngyulladást hallottad.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Andrei
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2008.01.27. 03:09
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Re: Üzemanyagellátás
sziasztok
sziasztok
etz150 bvf24 karbival
alapjárati fúvóka 40
főfúvóka 115
annyi a gondom hogy sokat fogyaszt (4 - 4.5) és részterhelésen iszonyú keményen jár és nehezen pörög fel
2000 - 3000 között azt már megszoktam hogy semmi ereje nincs, de olyan keményen jár a motor hogy azt hiszem lerepül a hengerfej, 3000 felett hibátlan
próbáltam a részterheléstűt lejebb engedni, de az utolsó rovátkában van, nincs hova engedni
régebben 35-ös alapjáratival és 110-es főfuvival jártam, de így nagyon bizonytalan alapjárat volt és a végsebesség 90 körül volt, 5500-nál nem pörgött többet
így jobban megy és biztos az alapjárat, csak szerintem részterhelésen sokat kap
emiatt fogyaszthat is sokat, igaz?
ötlet?
sziasztok
etz150 bvf24 karbival
alapjárati fúvóka 40
főfúvóka 115
annyi a gondom hogy sokat fogyaszt (4 - 4.5) és részterhelésen iszonyú keményen jár és nehezen pörög fel
2000 - 3000 között azt már megszoktam hogy semmi ereje nincs, de olyan keményen jár a motor hogy azt hiszem lerepül a hengerfej, 3000 felett hibátlan
próbáltam a részterheléstűt lejebb engedni, de az utolsó rovátkában van, nincs hova engedni
régebben 35-ös alapjáratival és 110-es főfuvival jártam, de így nagyon bizonytalan alapjárat volt és a végsebesség 90 körül volt, 5500-nál nem pörgött többet
így jobban megy és biztos az alapjárat, csak szerintem részterhelésen sokat kap
emiatt fogyaszthat is sokat, igaz?
ötlet?
When you stop telling lies about me, I will stop telling the truth about you.
- Gexxx
- bajnok
- Hozzászólások: 3141
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Szerintem a legegyszerűbb, ha a csuklódról leveszed a súlyt. (nem húzod neki annyira...)
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
RBiker profil
- Máté
- versenyző
- Hozzászólások: 675
- Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
- MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
- Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.
Re: Üzemanyagellátás
sziasztok!
etz 251-em van ami 300-as. múltkor kb olyan 6 literes átlagfogyasztást értem el, igaz szinte mindig nagy gázzal gyorsítottam. a súbertű legalul van és 130-as főfúvóka van benne. szerintetek ez a fogyasztás sok? tudnám valahogy csökkenteni? régebben kisebb főfúvóka volt benne, de mindig túlhevült a gép. akinek 300-a van annak milyen tapasztalata van?
köszi
etz 251-em van ami 300-as. múltkor kb olyan 6 literes átlagfogyasztást értem el, igaz szinte mindig nagy gázzal gyorsítottam. a súbertű legalul van és 130-as főfúvóka van benne. szerintetek ez a fogyasztás sok? tudnám valahogy csökkenteni? régebben kisebb főfúvóka volt benne, de mindig túlhevült a gép. akinek 300-a van annak milyen tapasztalata van?
köszi
- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Üzemanyagellátás
Nekem is csak 3.5l fogyaszt ha egyedül megyek és kb. 80-90-el. Régebben amikor ETZ-im voltak azok mindig 5l felet fogyasztottak. Persze hozzá kell tennem, hogy akkoriban kölyök voltam és mindig csőgázon jártam /a benzin sem volt sokkal több 100ft-nál/ .
Az úszóházas dolog az nekem most is fennálló probléma, amikor közelítek a motor végsebességéhez egyszer csak elkezd rángatni mintha elzárnám a benzincsapot. Lehúztam a benzincsövet a karbiról és azt tapasztaltam, hogy nagyon lassan folyik a benzin a csőből /nem gyári a csapom/.
Ennek következtében nagy terhelésnél többet fogyaszt a motor mint amennyit a benzincső szállítani tud és az úszóház kiürül. Persze egy intenzív előzés ehhez kevés csak akkor jelentkezik ha teljesen végsebességig próbálom kipörgetni vagy ha tartósan 120km/h-val haladok.
Az úszóházas dolog az nekem most is fennálló probléma, amikor közelítek a motor végsebességéhez egyszer csak elkezd rángatni mintha elzárnám a benzincsapot. Lehúztam a benzincsövet a karbiról és azt tapasztaltam, hogy nagyon lassan folyik a benzin a csőből /nem gyári a csapom/.
Ennek következtében nagy terhelésnél többet fogyaszt a motor mint amennyit a benzincső szállítani tud és az úszóház kiürül. Persze egy intenzív előzés ehhez kevés csak akkor jelentkezik ha teljesen végsebességig próbálom kipörgetni vagy ha tartósan 120km/h-val haladok.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég