Mi is gondoltunk erre de megnéztük és minimális volt. Valami zavar van az erõben de nem jövünk rá hol. Ezt a szezont még megpróbálom végigvinni aztán úgyis itt a teljes motorgenerál idelye. Ha nem jön össze kihuzni akkor cumi van...conus írta:hell!
igaz én nem vagyok egy 250-es ETZ guru, de valami eszembe jutott: a kuplungfogaskerekeinek mekkora a holtjátéka? mert nekem simsonnál volt ugyanez, nem tudtam én sem h mi a rák, és amikor kicseréltük mind2 fogaskereket, elmúlt.
Blokk
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2167
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
hell!
igaz én nem vagyok egy 250-es ETZ guru, de valami eszembe jutott: a kuplungfogaskerekeinek mekkora a holtjátéka? mert nekem simsonnál volt ugyanez, nem tudtam én sem h mi a rák, és amikor kicseréltük mind2 fogaskereket, elmúlt.
igaz én nem vagyok egy 250-es ETZ guru, de valami eszembe jutott: a kuplungfogaskerekeinek mekkora a holtjátéka? mert nekem simsonnál volt ugyanez, nem tudtam én sem h mi a rák, és amikor kicseréltük mind2 fogaskereket, elmúlt.


10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2167
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Jaja nagyon jó hang és marhára egyben szó (csak új még
)l! Anyival lehetett volna másabb hogy csak a kuplung felõl álsz (néha eltávolodsz majd közelítesz hozzá) a kamerával és behúzod a kuplungot és kiengeded! Úgy tökéletesen hallatszódna az amire kíváncsi lettem volna. De azért köszönöm! Ha ráérsz és lesz kedved új kisvideót készíteni persze nagy örömmel fogadnám! De az eddigiebõl úgy tûnik nem olyan nagy a baj mint gondoltam.

- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Most lett fúrva a hengerem 300ra, új dugó új hajtókar új fõtengelycsapágyak, nem lötyöghet semmi (nem is teszi) Bambi módra összerakva, ha kell hétfõre levideozom a hangra különös tekintettel, gondolom az elég jó (annak ellenére h 300as).
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2167
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Teljes hanyatlás. Tudtam én az évek alatt megtanultam nem egyszerû az MZ-vel az élet, de most ismét bebizonyult! Nagysokára ma végre elindítottam és majd megõrültem miközben halgattam a járását és ugyanúgy kotyog a blokkban valami mint szétszedés elõtt, minden jól tettünk össze ami rosz volt kicseréltük és semmi. Kicsit behúzom a kuplungot elhalgat egybõl. Roppant mód elkeserít a helyzet....
Esetleg valaki nem tud egy olyan oldalt ahol igazán jó minõségben lehet hallani egy tökéletesen járó etz 250 hangját? Legalább tudjam már mennyire nagy a baj!
Esetleg valaki nem tud egy olyan oldalt ahol igazán jó minõségben lehet hallani egy tökéletesen járó etz 250 hangját? Legalább tudjam már mennyire nagy a baj!
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
nem is úgy gondoltam h beindítod aztán rock & roll, hanem jobb kézzel megforgatod a hátsó kereket bal-al meg kuplungolsz 



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
ha elcsúszik a kuplung a kar 3mm-es holtjátékánál, akkor a hézagoló lemezek(kerekített háromszög alalakú, 3 lyuk van rajta) összvastagságát kell növelni. vagy ha igazán hardcore kuplungot akarsz, akkor beletehetsz 2 db leszorítórugót is, aminek a vastagsága 1,2mm
viszont minden esetben próbáld ki leszerelt dekninél h mennyire fog/emel ki, úgy h elõtte bekented olajjal a lamellákat/betéteket.



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Urak!
Olyan problémám lenne, hogy elcsúszik a kuplungom nagyobb gyorsításnál, ill 1-bõl 2-be váltásnál kicsit robogó fílingje van
(Elszabadul mind a 13 ló
)
Szóval a kérdésem: A hézagoló alátéteket kellene vastagabbra cserélni? (Új lamellák vannak benne meg menesztõ.) A holtjátékot már nem tudom növelni mert már így se tudom 1 bõl kivenni álló helyben.
A durva állítócsavarral lehet szabályozni, hogy mennyire ereszti össze a lamellákat elengedett kuplungnál? Vagy csak a kiemelés mértékét?
A válaszokat elõre is köszi!
Olyan problémám lenne, hogy elcsúszik a kuplungom nagyobb gyorsításnál, ill 1-bõl 2-be váltásnál kicsit robogó fílingje van


Szóval a kérdésem: A hézagoló alátéteket kellene vastagabbra cserélni? (Új lamellák vannak benne meg menesztõ.) A holtjátékot már nem tudom növelni mert már így se tudom 1 bõl kivenni álló helyben.
A durva állítócsavarral lehet szabályozni, hogy mennyire ereszti össze a lamellákat elengedett kuplungnál? Vagy csak a kiemelés mértékét?
A válaszokat elõre is köszi!
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Én ezt úgy szerelem, hogy esztergáltam egy vasrudat, ami épp a dugó útjának közepén támasztja ki azt, a vége meg egy menet amit a gyertyamenetbe csavarok. eddig még mindig bevált, a dugónak/fõtengelynek nem lesz baja (nekem nem lett). Azért csak érzéssel, ha végképp nem megy szerelõ a mûhelyben pikk pakk lekapja, nehogy túlerõltess valamit.
Amúgy nekem is megcsúszott a kuplung, ezért kellett kitalálni ezt.
Amúgy nekem is megcsúszott a kuplung, ezért kellett kitalálni ezt.

MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
Bal dekli
Halihooo!!!
Kerek 13 éve nem szereltem TZ-t. Most hozzám került egy barátomé, ezzel kerültem bajba.
Probléma:
A berugókar nem mûködik, vszínüleg széthullott. A bal dekli leszedéséhez, le kellene szedni a fordulatszámmérõ kihajtását, igaz? Namármost, valaki nagyon "felpajszerolta" (a blokk 2 hete lehet összerakva).
Próbálkoztam:
5-be betesz, hatsó fék tapos, de a kompresszió + a kuplung elõbb ereszt, mint a csavar.
Van 5letetek, hogy mit lehet még csinálni, a henger leszedése (a kipuffogócsonk nagyon gázos, nem nyúlnék hozzá, ha lehet) nélkül?
SOS!
Köszi:
ZSa
Kerek 13 éve nem szereltem TZ-t. Most hozzám került egy barátomé, ezzel kerültem bajba.
Probléma:
A berugókar nem mûködik, vszínüleg széthullott. A bal dekli leszedéséhez, le kellene szedni a fordulatszámmérõ kihajtását, igaz? Namármost, valaki nagyon "felpajszerolta" (a blokk 2 hete lehet összerakva).
Próbálkoztam:
5-be betesz, hatsó fék tapos, de a kompresszió + a kuplung elõbb ereszt, mint a csavar.
Van 5letetek, hogy mit lehet még csinálni, a henger leszedése (a kipuffogócsonk nagyon gázos, nem nyúlnék hozzá, ha lehet) nélkül?
SOS!
Köszi:
ZSa
- Meiki
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 224
- Csatlakozott: 2007.07.21. 22:44
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251 De Luxe
- Tartózkodási hely: Sióagárd
- Kapcsolat:
Köszönöm Alfa. Legalább van valami támpontom végre. Lényegében ugyan az, csak a váz rövidebb. Ezért gondolom a kuplung bovden hossza sem egyezik. Ami nekem van nagyon hosszú és lelóg majdnem az elsõkerék tengelyéig. A burkolata pedig csúszkál fel le és azzal a csõvel tudom csak megfeszíteni.
MZ ETZ 251 De Lux!
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Köszi amugy minden ok a gépen megy mind a távirat csak a szél ne fujon szembe"de nekem már új kora óta ilyen és a barátaim 125 ös e i még gyengébbek is talán.A gyujtáson már gondolkodtam csak a 6 volt tol félek és szerintem a gyári generátor 60W ja is kevés lenne neki.Tavaj cseréltem kipufot kicsit jobb lett kb 11000km van benne miota furva lett nem is csörög(kész csoda).Egyszerüen meguntam a lendkerekeségét"és szerintem 1-2 loerõ jót tenne a lelkemnek.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Sziasztok lenne egy komolytalan kérdésem Ts 125- el kapcsolatba,szeretnék néhány plusz lóerõt bele mivel a 100kg sújomat már megérzi.A tervem a következõ :szereztem egy használt 125 ös hengert megfuratnám 150 re ha lehet és a kérdés az lehet e és érdemes e foglalkozni vele persze van 24 es karbim azt raknám fel hozzá.Egyébként a mostani állapota sem rossz de a 10 paci azért kevéske.Más tuning még véletlenül se, nem vagyok a hive maradjon a gyári álapot.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
A durva beállító mindigis el kell forogjon, amíg rá nem húzod a fordulatszámmérõ 3 csavarját, az fixálja ugyanis. A beállítása pedig annyi, felrakod a deknit (a kuplung álljon vízszintesen felfele, tehát érdemes leszedni a blokkot és felrakni az asztalra), majd addig csavarod a kiemelõszerkezetet (és ezzel azt a "csõrös" alkatrészt is amibe a bowdent tartó rúd megy) teljesen összetekert állapotban, amíg fel nem ütközik a dekni egyik belsõ bordáján (1 ilyen van, a "leghátsó" helyzetben), majd vissza 2-3 mm-t. Ez egyenértékû kb azzal, mintha az a méret amit mutatnak 11 mm vagy mennyi lenne. Ezután ráteszed a kihajtást, és óvatosan rácsavarozod, mert addig semmi sem gátolja az elmozdulásban. A blokk elején le kell csavarni a bowdent takaró vascsövet, úgy hozzáférsz a "rúdhoz", egyik kezeddel azt mozgatod, másikkal a kinyomócsapágyat. Így elég precízen be lehet állítani.Meiki írta:Helló. Valaki segítsen pls mert már 3 napja szenvedek ezzel a vacakkal. Nem tudom hogy kell beállítani a kuplungot 251-es ETZ-n. Néztem videót néztem képeket de egyszerûen nem megy. Állandóan elforog a durva beállító ráadásul a berúgóm sem egyenesen felfelé áll hanem lóg a dekni felénél kb. Legszívesebben kivágnám mindenestõl olyan ideges vagyok![]()
![]()
![]()
![]()
Csinálni könynebb mint mondani

A berúgó lógása pedig vagy rugótörés (de mivel leszedted a deknit és nem említetted nem az), vagy a berúgókart is leszedted elõtte és nem feszítetted meg a rugót utána kellõképp. fel kell húzni mint egy órát (én a fogaskereket fogtam satuba alu pofák közé, majd a deknit forgattam), leszedett kar mellett, majd felhúzott állapotban teszed rá a kart. a videon megvan hány fordulatot forgass. Ha mindig "ledobja" a rugót, akkor rossz irányba forgattad, rá kell tekerednie a berúgótengelyre, tehát a tekercs átmérõje egyre csökken forgatás közben. Én ezen szaroztam 2 napot

Ez ugyan mind 250esre vonatkozik, de a 251 es tudomásom szerint nem sokban különbözik ilyen téren, ha mégis akkor szorri

MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- Meiki
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 224
- Csatlakozott: 2007.07.21. 22:44
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251 De Luxe
- Tartózkodási hely: Sióagárd
- Kapcsolat:
Helló. Valaki segítsen pls mert már 3 napja szenvedek ezzel a vacakkal. Nem tudom hogy kell beállítani a kuplungot 251-es ETZ-n. Néztem videót néztem képeket de egyszerûen nem megy. Állandóan elforog a durva beállító ráadásul a berúgóm sem egyenesen felfelé áll hanem lóg a dekni felénél kb. Legszívesebben kivágnám mindenestõl olyan ideges vagyok






MZ ETZ 251 De Lux!
- Diti
- Sprinter
- Hozzászólások: 256
- Csatlakozott: 2007.07.17. 23:48
- MZ-d típusa: Ts 250/1, Ts 125
- Tartózkodási hely: Gyöngyös
- Kapcsolat:
Aha. Akkor pontosítok.Andrá$ írta:a tank alatt megy el ahol eredetileg de azért annyira nem vészes meg lehet szokni:) de köszi
A tank és a váz közötti "alagútban" kell lennie a bowdennek. Ott a helye. Mint a Babettánál, v. Simsonnál, és a társainál...stb. Mert Attól függetlenül hogy a tank vagy a váz alatt/mellett fut a bodden, még lóghat a levegõben (ezt csak azért hogy egyre gondoljunk) szóval az még nem jó.
Lényeg hogy a tank elülsõ részénél, a jobb oldali tankgumi felfüggesztés tetején üljön, a vázhegesztésnél jöjjön ki a madzag

Ott van neked?
"A mesterség és a szakértelem rangot jelent, amit becsületességgel, a szakma szeretetével lehet fenntartani"
- Diti
- Sprinter
- Hozzászólások: 256
- Csatlakozott: 2007.07.17. 23:48
- MZ-d típusa: Ts 250/1, Ts 125
- Tartózkodási hely: Gyöngyös
- Kapcsolat:
Mert feszül.Andrá$ írta:Üdv![]()
Remélem jó helyre írom a gondomat.Mitõl lehet az hogy TS 125-n alapjárat ha jobbra fordítom a kormányt akor fölmegy az alapjárat majdnem 3ezzere ha meg balra akkor meg ezer körül középen az ideális
A tank alatt vezesd el a bowdent! Ezt követõen ez a zavaró jelenség megjavul.
"A mesterség és a szakértelem rangot jelent, amit becsületességgel, a szakma szeretetével lehet fenntartani"
Elvileg igenconus írta:milyen persely?![]()
nem értem h ugorhatott 1 stiftel feljebb.
amúgy nekem is szét kell venni újra a blokkot mert a forgattyúsház alján szivárog a benzines 2T olaj
olajfolyást a váltókarnál orvosoltátok valahogy?
bambi-val beszéltem ma, legjobb oda egy beszúrás esztergával és egy 3mm széles O-gyûrû.
bambi, ha 0,5mm-el lesz szélesebb az O gyûrû az applikálás után mint a berúgókarcsõnek a belsõ átmérõje, az elég ahhoz h megfogja az olajfolyást?
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
milyen persely?
nem értem h ugorhatott 1 stiftel feljebb.
amúgy nekem is szét kell venni újra a blokkot mert a forgattyúsház alján szivárog a benzines 2T olaj
olajfolyást a váltókarnál orvosoltátok valahogy?
bambi-val beszéltem ma, legjobb oda egy beszúrás esztergával és egy 3mm széles O-gyûrû.
bambi, ha 0,5mm-el lesz szélesebb az O gyûrû az applikálás után mint a berúgókarcsõnek a belsõ átmérõje, az elég ahhoz h megfogja az olajfolyást?

nem értem h ugorhatott 1 stiftel feljebb.
amúgy nekem is szét kell venni újra a blokkot mert a forgattyúsház alján szivárog a benzines 2T olaj

olajfolyást a váltókarnál orvosoltátok valahogy?
bambi-val beszéltem ma, legjobb oda egy beszúrás esztergával és egy 3mm széles O-gyûrû.
bambi, ha 0,5mm-el lesz szélesebb az O gyûrû az applikálás után mint a berúgókarcsõnek a belsõ átmérõje, az elég ahhoz h megfogja az olajfolyást?



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Nem,azokat nem variáltuk.
Arra gondolok,hogy a váltódobot (vagy nem tudom,hogy hívják,amin a léptetõvillákat mozgató járatok vannak) forgató két kis nyelv közül az egyik hátrébb ugrott összeszereléskor egy stifttel.
Mester,hívtalak az elõbb,foglalt voltál,de még Rádcsörgök ma!
Arra gondolok,hogy a váltódobot (vagy nem tudom,hogy hívják,amin a léptetõvillákat mozgató járatok vannak) forgató két kis nyelv közül az egyik hátrébb ugrott összeszereléskor egy stifttel.
Mester,hívtalak az elõbb,foglalt voltál,de még Rádcsörgök ma!
A kisTZ-s 
"Adjátok vissza a hegyeimet"

"Adjátok vissza a hegyeimet"
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
tigris!
a szerelési kézikönyvet dísznek szkenneltettem be pdf-be?
eleve úgy kell összerakni a váltót, h üresben van a kapcsolóhenger
szerintem rosszul lett betéve a kapcsolóhenger.
üresjárás rögzítõ csavar+rugó+10mm átmérõjû csapágygolyó a helyén van?
mert amíg ez nincs a helyén, üresbe nem fogod tudni betenni!
a szerelési kézikönyvet dísznek szkenneltettem be pdf-be?

eleve úgy kell összerakni a váltót, h üresben van a kapcsolóhenger

szerintem rosszul lett betéve a kapcsolóhenger.

üresjárás rögzítõ csavar+rugó+10mm átmérõjû csapágygolyó a helyén van?
mert amíg ez nincs a helyén, üresbe nem fogod tudni betenni!



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
ha eddig volt,és most nincs akkor szerelési hiba,a fogaskerekeket nem vetted le a tengelyekrõl?tigris írta:Sziasztok!
Összeraktuk 7végén a kisTZ blokkot,asztalon,be is állítottam a gyújtást,berakjuk a helyére,erre nincs üres,és csak 2-3 fokozatot lehet nehézkesen betenni.Azt hittem elsírom magam
Szerintetek mi okozhatja?
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Matthej01!
hogy a továbbiakban ne legyenek csapágyjelölésekkel dilemmáid:
http://www.confidenza.hu/muszaki.html
hogy a továbbiakban ne legyenek csapágyjelölésekkel dilemmáid:
http://www.confidenza.hu/muszaki.html



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- horhaus
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 390
- Csatlakozott: 2008.09.26. 21:19
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Kozármisleny
sziasztok
Érdekelne, hogy jártatok-e már ti is úgy mint én. Akarom berugni a /1 et, és a lábam mintha lekvárba nyomnám. A dugó nem mozdult, csak a berugókar ment lefele olyan nyúlósan. Mintha behúzott kuplungal próbálnám. Nagy volt a hideg, és kb egy hónapja nem ment. Sokadik próbálkozásra az utolsó pár centin elkapta és beindult. Aztán délután újra eljátszotta egyszer, de utána ment rendesen. Elõször azt hittem a kuplung forgott meg a tengelyen. Talán szar az olaj? (OMV 85w-90)
Érdekelne, hogy jártatok-e már ti is úgy mint én. Akarom berugni a /1 et, és a lábam mintha lekvárba nyomnám. A dugó nem mozdult, csak a berugókar ment lefele olyan nyúlósan. Mintha behúzott kuplungal próbálnám. Nagy volt a hideg, és kb egy hónapja nem ment. Sokadik próbálkozásra az utolsó pár centin elkapta és beindult. Aztán délután újra eljátszotta egyszer, de utána ment rendesen. Elõször azt hittem a kuplung forgott meg a tengelyen. Talán szar az olaj? (OMV 85w-90)
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1133
- Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
- MZ-d típusa: ETZ 250,150
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár-Börgöndpuszta
ÓÓÓ nagytudású sza(g)k emberek tanácsért fordul hozzátok alázatos szolgátok. Tiszteljetek meg tanácsotokkal és ígérem a gyurm@ túrán bõkezû leszek az !!!!ABSZINTTAL!!!! Mit jelent 250 es etz csapágy jelöléseknél a sorozat szám után a "J" betû mert csapágyat olyat nem találtam. Továbbra is hû szolgátok és ige hintõtök Matthej atya.
- yamahadtlc2
- rolleres
- Hozzászólások: 18
- Csatlakozott: 2009.02.03. 21:03
- Tartózkodási hely: Orgovány
- yamahadtlc2
- rolleres
- Hozzászólások: 18
- Csatlakozott: 2009.02.03. 21:03
- Tartózkodási hely: Orgovány
Hali. Azt megnézted, hogy akkor adja e a szikrát mikor a dugattyú holtpont után van egy hangyafasznyival, meg megpróbáltad e másik gyertyával?operable írta:Hello!
Tudnátok segíteni?
Miért van az, hogy van szikra rendesen, uj gyürük vannak, és csak beöntéssel röffen néha, de akkor sem regál semire?!

imádom az etz m
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég