Blokk
- bakimate
- A kábelkirály
- Hozzászólások: 749
- Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Ráckeresztúr
Azért, hogy az elsõ indításkor ne olaj nélkül üzemeljen, amíg a szivattyú és az olajvezeték teljesen feltöltõdik olajjal (szivattyútól a forgattyúsház felé nézõ vezeték).
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
Sziasztok! Most próbálkoztam etz 250 kuplung oldali fõtengelyszimmering cseréjével. Megnéztem a videót. Mintha nem úgy rakná össze a szaki, mint ahogy szétszedi. Az 1-es videó 14 perc 15 mp-nél a sorrend csapágy- zéger- olajterelõ lemez. Az összerakásnál, 3-as videó 3 perc 35mp nél csapágy-olajterelõ -zéger. Azt sem értem, hogy a különolajzásos motorba miért önt 50-es keveréket?Vagy mond valamit, amit sajnos én nem értek?
Üdv.
Üdv.
- kuti
- Aki nem csak motorral tud elesni
- Hozzászólások: 666
- Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
- MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
- Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...
Hello! a szivató alapba azért van, hogy rajtlegyen hidegbe, míg be nem melegszik. Ha nem kap egy kicsit dúsabb keveréket hidegen, akkor fullad és lehörög. De hidegen nem illik túlpörgetni Az alapjárat változás pedig valószínû, hogy a bovden feszességétõl van. Próbáld egy kicsit lazítani a karbinál.Andrá$ írta:Üdv
Remélem jó helyre írom a gondomat.Mitõl lehet az hogy TS 125-n alapjárat ha jobbra fordítom a kormányt akor fölmegy az alapjárat majdnem 3ezzere ha meg balra akkor meg ezer körül középen az ideális de akor is ennyit nemkéne változnia szerintem.Meg az miért van hogy hidegen szivató visszatolva egyenesbe van a kormány és odahúzom nek ia gázt csutkagáz vagy félgáz és lefullad lehet hogy túl kicsi az alapjárat??
Szia!
Ha jól sejtem akkor ez azért van, mert ha jobbra fordítod a kormányt megfeszül a gázbovdened, ekkor megnõ a fordulat. Nem vagyok kis TS tulaj de mindenkitõl azt hallom, hogy ezzel együtt kell élni, vagy teszel fel egy kis ETZ karbit amin van rendes alapjárat A szivatós dologra az a tippem, hogy túl korán tolod vissza a szivatót, fõleg ezekben az idõkben nagyon kívánja...
Ha jól sejtem akkor ez azért van, mert ha jobbra fordítod a kormányt megfeszül a gázbovdened, ekkor megnõ a fordulat. Nem vagyok kis TS tulaj de mindenkitõl azt hallom, hogy ezzel együtt kell élni, vagy teszel fel egy kis ETZ karbit amin van rendes alapjárat A szivatós dologra az a tippem, hogy túl korán tolod vissza a szivatót, fõleg ezekben az idõkben nagyon kívánja...
Andrá$ írta:Üdv
Remélem jó helyre írom a gondomat.Mitõl lehet az hogy TS 125-n alapjárat ha jobbra fordítom a kormányt akor fölmegy az alapjárat majdnem 3ezzere ha meg balra akkor meg ezer körül középen az ideális de akor is ennyit nemkéne változnia szerintem.Meg az miért van hogy hidegen szivató visszatolva egyenesbe van a kormány és odahúzom nek ia gázt csutkagáz vagy félgáz és lefullad lehet hogy túl kicsi az alapjárat??
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Üdv
Remélem jó helyre írom a gondomat.Mitõl lehet az hogy TS 125-n alapjárat ha jobbra fordítom a kormányt akor fölmegy az alapjárat majdnem 3ezzere ha meg balra akkor meg ezer körül középen az ideális de akor is ennyit nemkéne változnia szerintem.Meg az miért van hogy hidegen szivató visszatolva egyenesbe van a kormány és odahúzom nek ia gázt csutkagáz vagy félgáz és lefullad lehet hogy túl kicsi az alapjárat??
Remélem jó helyre írom a gondomat.Mitõl lehet az hogy TS 125-n alapjárat ha jobbra fordítom a kormányt akor fölmegy az alapjárat majdnem 3ezzere ha meg balra akkor meg ezer körül középen az ideális de akor is ennyit nemkéne változnia szerintem.Meg az miért van hogy hidegen szivató visszatolva egyenesbe van a kormány és odahúzom nek ia gázt csutkagáz vagy félgáz és lefullad lehet hogy túl kicsi az alapjárat??
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Komolyan mondom nem értem néha ezeket a dolgokat.
Ha már valaki rátalál erre a szuper oldalra a fórum részre,akkor hogy a fenébe nem látja hogy letölthetõ egy csomó nagyszerû szerelési könyv,videó,rajz.Fõleg a 250-251-es Etz-khez.
Ha valaki elõször tájékozódik és nem rögtön szerel,akkor bizony idõt és fáradságot meg sok felesleges szerelést takarit meg magának.Na meg szakszerûbb lesz úgy.
Ha már valaki rátalál erre a szuper oldalra a fórum részre,akkor hogy a fenébe nem látja hogy letölthetõ egy csomó nagyszerû szerelési könyv,videó,rajz.Fõleg a 250-251-es Etz-khez.
Ha valaki elõször tájékozódik és nem rögtön szerel,akkor bizony idõt és fáradságot meg sok felesleges szerelést takarit meg magának.Na meg szakszerûbb lesz úgy.
Dekni
Mostmár igen! Más egy picit, mint a kistözi volt. De így, ahogy belenéztem, talán sokkal jobb is.
A három kiscsavar közül az egyiket kiszakították, ezért folyik az olaj, meg a kupplung se jó. Berugni meg sokszor csak a lábamat tudom vele a lábtartóba, mintha szabadon futna. Most ezeknek állok neki.
Köszi az infót!
A három kiscsavar közül az egyiket kiszakították, ezért folyik az olaj, meg a kupplung se jó. Berugni meg sokszor csak a lábamat tudom vele a lábtartóba, mintha szabadon futna. Most ezeknek állok neki.
Köszi az infót!
Re: Blokkdekni..
a fotengely vegerol is lecsavartad az anyat ami hajtja a fordulatszam merot?Selvetarm írta:Szevasztok!
Vettem egy 251-es Etz-t. Le akartam szedni a baloldali blokkdeknit. Leszedtem a váltót, berugót, kicsavartam a 3 kiscsavart a ford.számmérõ szerkezetbõl, leszedtem, kicsavartam az 5 hosszúcsavart. Kb 3-4 mm-t jön kijjebb a dekni, és utána "valami"-be megütközik és nem jön le. Ütögettem már mindenhol gumikalapáccsal, feszegettem csavarhúzókkal, és csak nem jön le! Nem tudok már mit kitalálni. (idegességemben kiszedtem már a bowdent is a blokkból, meg még a kupplungról is leszedtem egy nagy zégert, persze gondoltam hogy hülyeség)
Vajon mit csinálok rosszul?????
Blokkdekni..
Szevasztok!
Vettem egy 251-es Etz-t. Le akartam szedni a baloldali blokkdeknit. Leszedtem a váltót, berugót, kicsavartam a 3 kiscsavart a ford.számmérõ szerkezetbõl, leszedtem, kicsavartam az 5 hosszúcsavart. Kb 3-4 mm-t jön kijjebb a dekni, és utána "valami"-be megütközik és nem jön le. Ütögettem már mindenhol gumikalapáccsal, feszegettem csavarhúzókkal, és csak nem jön le! Nem tudok már mit kitalálni. (idegességemben kiszedtem már a bowdent is a blokkból, meg még a kupplungról is leszedtem egy nagy zégert, persze gondoltam hogy hülyeség)
Vajon mit csinálok rosszul?????
Vettem egy 251-es Etz-t. Le akartam szedni a baloldali blokkdeknit. Leszedtem a váltót, berugót, kicsavartam a 3 kiscsavart a ford.számmérõ szerkezetbõl, leszedtem, kicsavartam az 5 hosszúcsavart. Kb 3-4 mm-t jön kijjebb a dekni, és utána "valami"-be megütközik és nem jön le. Ütögettem már mindenhol gumikalapáccsal, feszegettem csavarhúzókkal, és csak nem jön le! Nem tudok már mit kitalálni. (idegességemben kiszedtem már a bowdent is a blokkból, meg még a kupplungról is leszedtem egy nagy zégert, persze gondoltam hogy hülyeség)
Vajon mit csinálok rosszul?????
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Itt mindent megtalálsz a csavarokat illetõen http://www.mz-b.de/etz250/detz250.htmkobraCode írta:Sziasztok.
A blokkban szeretném kicserélni a csavarokat, hogy az összes imbusz legyen. Nem tudja valaki hogy a bal és a jobb oldalán is egyforma hosszúak a csavarok.
Na meg hogy akkor milyen hosszúak? Az biztos hogy a szára 6-os, na de a hossz?. Tudja valaki mi a szabvány.
Köszi elõre is a válaszokat.
Üdv.
Ja azt elfelejtettem mondani hogy ETZ 250-es a blokk.
Csak a dekniknél vagy a belsõ blokkösszefogató csavarokat is?
Na mindegy.
Bal dekni(kupplung):6x25 3db (fordmérõ kihajtás fedele)
6x85 3db
6x65 2db
Ezek alá mindenképp kell alu vagy réz tömités.A régit piszkáld ki mert elõszeretettel marad a lyukban.Mivel ezek a gyári méretek,de ilyet nem kapni kettõ választás van.Vagy hosszabbat veszünk és vágunk,vagy rövidebbet és nem vágunk.Simán elég a rövidebb is az én meglátásom szerint.
Jobb dekni(gyujtás) 6x40 3db
Blokk összefogató csavarok: 6x50 7db
6x70 7db
- kobraCode
- versenyző
- Hozzászólások: 537
- Csatlakozott: 2008.09.29. 19:26
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Somogy-Kéthely-Kaposvár
Köszi mindenkinek a válaszokat. Lehet akkor az lesz a legtisztább ha megvárom az olajcserét, és akkor csavarok ki és irány a bolt.
Az alkatrészkatalógusban nem nézem még, csak a szerlési kk-ban, de abban sajna nem volt benne.
Köszi még egyszer mindenkinek, estleg ha valakinek idõközben meglesznek a pontos méretek, ossza meg velem is. Köszi.
Üdv.
Az alkatrészkatalógusban nem nézem még, csak a szerlési kk-ban, de abban sajna nem volt benne.
Köszi még egyszer mindenkinek, estleg ha valakinek idõközben meglesznek a pontos méretek, ossza meg velem is. Köszi.
Üdv.
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Generátor oldalon egyformák, Kuplung oldalon van asszem 3 (4?) hosszabb, és a berúgótengely körül 2 (3?) rövidebb, tehát összesen 3 féle csavar van benne. Én is átcseréltem, de elvittem a csavarboltba az összes csavart, és azt mondtam ilyet kérekkobraCode írta:Sziasztok.
A blokkban szeretném kicserélni a csavarokat, hogy az összes imbusz legyen. Nem tudja valaki hogy a bal és a jobb oldalán is egyforma hosszúak a csavarok.
Na meg hogy akkor milyen hosszúak? Az biztos hogy a szára 6-os, na de a hossz?. Tudja valaki mi a szabvány.
Köszi elõre is a válaszokat.
Üdv.
Ja azt elfelejtettem mondani hogy ETZ 250-es a blokk.
Jó drága amúgy, ami nem nyalódik szét ha jól emléxem 110 ft/db...
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- kobraCode
- versenyző
- Hozzászólások: 537
- Csatlakozott: 2008.09.29. 19:26
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Somogy-Kéthely-Kaposvár
Sziasztok.
A blokkban szeretném kicserélni a csavarokat, hogy az összes imbusz legyen. Nem tudja valaki hogy a bal és a jobb oldalán is egyforma hosszúak a csavarok.
Na meg hogy akkor milyen hosszúak? Az biztos hogy a szára 6-os, na de a hossz?. Tudja valaki mi a szabvány.
Köszi elõre is a válaszokat.
Üdv.
Ja azt elfelejtettem mondani hogy ETZ 250-es a blokk.
A blokkban szeretném kicserélni a csavarokat, hogy az összes imbusz legyen. Nem tudja valaki hogy a bal és a jobb oldalán is egyforma hosszúak a csavarok.
Na meg hogy akkor milyen hosszúak? Az biztos hogy a szára 6-os, na de a hossz?. Tudja valaki mi a szabvány.
Köszi elõre is a válaszokat.
Üdv.
Ja azt elfelejtettem mondani hogy ETZ 250-es a blokk.
- yamahadtlc2
- rolleres
- Hozzászólások: 18
- Csatlakozott: 2009.02.03. 21:03
- Tartózkodási hely: Orgovány
Hy. Az attól függ h mekkora darab van letörve, de sztm mindenféleképpen nem elõnyös ha le van törve, sztm jobban járnál ha vennél egy újat nem túl nagy összeg. ( de figyelj a méretre)operable írta:Hello!!
AZ baj ts 125-ös dugónál hogy alul le van törve egy kis darab???
Lécci irjatok rá!
Köszi Martin.
imádom az etz m
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Andrei: igen.
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- kobraCode
- versenyző
- Hozzászólások: 537
- Csatlakozott: 2008.09.29. 19:26
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Somogy-Kéthely-Kaposvár
Andrei írta:
Ez a téli állás miatt lehetett?
Andrei, én akkor jártam így mikor csak helyben használtam a vasat. Nem volt ideje rendesen felmelegedni még a kipuf nak sem. Lerakódott az anyag benne. Aztán mikor elindultam egy hosszabb útra, kb 20 perc után hasonlókat tapasztaltam mint te, olyan füst volt mögöttem hogy az utat nem lehetett látni. Égett ki az anyag a kipu ból. Aztán egy idõ után elhagyta és semmi onnantól. A füst színe fehér volt, mint amikor falsot szív és égeti az olajat, de mivel csak akkor füstölt nekem ezért nem falsot szívott.
Remélem tudtam segíteni.
Üdv.
- Andrei
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2008.01.27. 03:09
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Tegnap olyan gyönyörû idõ volt, kénytelen voltam kihozni a gépet. Mivel már õsz óta nem volt 2t olajom, így az utoljára tankolt 5 literbõl szaladtam el néha néha amikor száraz idõ volt, viszont tegnap kisütött a nap és 17 fokot mutattak a hõmérõk. Gyorsan elõkapartam a gépet, letörölgettem, ellenõriztem az olajszintet, felpumpáltam a gumikat és már suhantunk is bnõvel a kútra, aztán az országútra.
Szépen ment a motor, azonban 95 körül amikor már majdnem 100% gázt húztam, akkora füstfelhõ jött mögöttem, hogy nem hittem a szememnek, úgy leült az útra meg a környékre mint a köd, alig láttam hátra a tükörben. Ezután kicsit visszalassítottam 80-ra, majd néhány km múlva megint vissza 100-ig, de ekkor már eltûnt a füstölés.
Ez a téli állás miatt lehetett?
Szépen ment a motor, azonban 95 körül amikor már majdnem 100% gázt húztam, akkora füstfelhõ jött mögöttem, hogy nem hittem a szememnek, úgy leült az útra meg a környékre mint a köd, alig láttam hátra a tükörben. Ezután kicsit visszalassítottam 80-ra, majd néhány km múlva megint vissza 100-ig, de ekkor már eltûnt a füstölés.
Ez a téli állás miatt lehetett?
When you stop telling lies about me, I will stop telling the truth about you.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Azt a kerepelõ hangot nem ez adja, hanem a két összeszegecselt fogaskerék. Ki vannak kopva a szegecsek. De attól jó
Aha összeszegecselt nem tom mi de majd fater biztos jobban vágja mi az! Jó lenne ha megjavulna mert az évek alatt egyre hangosabb lett! De ha egy picit is behuztam a kuplungot (üresben) akkor elhalgatott és nagyon idegesítõ ez a hang!
Aha összeszegecselt nem tom mi de majd fater biztos jobban vágja mi az! Jó lenne ha megjavulna mert az évek alatt egyre hangosabb lett! De ha egy picit is behuztam a kuplungot (üresben) akkor elhalgatott és nagyon idegesítõ ez a hang!
- Gexxx
- bajnok
- Hozzászólások: 3141
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Azt a kerepelõ hangot nem ez adja, hanem a két összeszegecselt fogaskerék. Ki vannak kopva a szegecsek. De attól jóhell írta:Õ hülye azért nem vagyok volt baja pár csapágyat cserélni kellett! Csak feltûnt hogy eléggé meg van kopva és nem tudom jó-e (ilyennek kellene lennie). Ha kicsit behuztam kuplungot egybõl elmult a karatyoló hangja és gondolom ennek is köze volt(van) a jelenséghez.Alfa írta: VAgyis azt akarod mondani, hogy csak rutinvizsgálat céljából szedted szét a gépet és egyébként mûködött a kuplung? Na, ezt sose gondoltam volna
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
RBiker profil
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Õ hülye azért nem vagyok volt baja pár csapágyat cserélni kellett! Csak feltûnt hogy eléggé meg van kopva és nem tudom jó-e (ilyennek kellene lennie). Ha kicsit behuztam kuplungot egybõl elmult a karatyoló hangja és gondolom ennek is köze volt(van) a jelenséghez.Alfa írta:VAgyis azt akarod mondani, hogy csak rutinvizsgálat céljából szedted szét a gépet és egyébként mûködött a kuplung? Na, ezt sose gondoltam volnahell írta:A csapágyal nem tom mi a baj az a másik oldalon van és szépen megy én itt maga az öntvényre vagy mi gondoltam a kopás végett!
Amúgy ha az óra mindíg ment 61 ezer felett járok a géppel én 7 éve nyúzom!
Bambi mester is remélem erre jár valamikor és szól valami jót a témához!
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
VAgyis azt akarod mondani, hogy csak rutinvizsgálat céljából szedted szét a gépet és egyébként mûködött a kuplung? Na, ezt sose gondoltam volnahell írta:A csapágyal nem tom mi a baj az a másik oldalon van és szépen megy én itt maga az öntvényre vagy mi gondoltam a kopás végett!
Amúgy ha az óra mindíg ment 61 ezer felett járok a géppel én 7 éve nyúzom!
Bambi mester is remélem erre jár valamikor és szól valami jót a témához!
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Az a csapágy ott benne fixen gallyra ment, szimmetrikusan kellene állnia. szedd ki (valszeg melegíteni kell) és nézd meg nem sérült-e maga az alkatrész valahol...
Ez amúgy elég húzós tétel 8k ft-nál kezdõdik boltban, Vaterán olcsóért van jó (1k ft kb) ha esetleg új kéne, amúgy az egész vetemedettnek tûnik.
Valamint miután kiszedted nézd meg nincs-e golyóhiány, nem tesz jót a hajtásrendszernek ha egy kiesett golyó elkezd ott fickándozni.
Amúgy mi történt vele? Elég nagy erõbehatásnak lehetett kitéve
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- yamahadtlc2
- rolleres
- Hozzászólások: 18
- Csatlakozott: 2009.02.03. 21:03
- Tartózkodási hely: Orgovány
köszi szépen, így már megoldommisi írta:szia
googléba ütsdbe hogy kecskemét térképe mikor bejött oda ird be akeresöbe Mezei utca .behozza ésott meglátod.ezvolt velamikor a régi bajcski utca.
mezei utca és amagyar utca sarkánn van a Prohászka villamossági muhely.
ott meg is veheted.vagy megiscsináltadhatod,deahogy gondolod.
de havan jo villamossági ismerösöd az is ki tudja cserélni neked.
és
utánna sohanem fog letörni. mondom warburg vagy trabant négy utemüé jo hozzá:
havalamikérdésed van majd irsz.
Udv:Misi
Nálunk ilyen jo az idö
imádom az etz m
nezd meg a gyertyapipat, hogy rendessen tomit e, megvan e rajta a gumi tomites, eleg sok mulik rajta!kosian írta:Most, hogy ilyen esõs az idõ, kijött, hogy nem szereti a pacim az esõben motorozást. Két alkalom volt, hogy mentem vele és mikor lassítottam megálláshoz (keresztezõdés) leállt. Utána kis kínlódás árán beindul és gond nélkül megy tovább, viszont másnap mikor megint mennék vele, nem indul. Elsõ alkalommal ilyenkor vagy a 6. tolásra, nagynehezen beindult és nagyon nehezen, de elkapta a fordulatot és egy darabig (a következõ esõben motorozásig) minden teljesen rendben volt. Aztán tegnap megint megismételte és leállt. Beindult, de ma reggel még tolásra se adta be a derekát. Ekkor kiszedtem a gyertyát, megpucoltam és egybõl beindult. Szóval én gyújtásra gyanakszom, mert elég rég volt már beállítva, mentem azóta vagy 5000 km-et és régebben ilyen baja sosem volt. Többször is mostam sterimóval a blokkot is és mentem sokat esõben, de soha semmi ilyesmit nem produkált. Amúgy NGK gyertyám van. Szerintetek jó felé kapisgálok?
- kosian
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 197
- Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
- MZ-d típusa: Mz Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Most, hogy ilyen esõs az idõ, kijött, hogy nem szereti a pacim az esõben motorozást. Két alkalom volt, hogy mentem vele és mikor lassítottam megálláshoz (keresztezõdés) leállt. Utána kis kínlódás árán beindul és gond nélkül megy tovább, viszont másnap mikor megint mennék vele, nem indul. Elsõ alkalommal ilyenkor vagy a 6. tolásra, nagynehezen beindult és nagyon nehezen, de elkapta a fordulatot és egy darabig (a következõ esõben motorozásig) minden teljesen rendben volt. Aztán tegnap megint megismételte és leállt. Beindult, de ma reggel még tolásra se adta be a derekát. Ekkor kiszedtem a gyertyát, megpucoltam és egybõl beindult. Szóval én gyújtásra gyanakszom, mert elég rég volt már beállítva, mentem azóta vagy 5000 km-et és régebben ilyen baja sosem volt. Többször is mostam sterimóval a blokkot is és mentem sokat esõben, de soha semmi ilyesmit nem produkált. Amúgy NGK gyertyám van. Szerintetek jó felé kapisgálok?
Széles utat, hátszelet!
Re: forgórész
ha esetleg megis szukseged lenne forgoreszre, sztem nekem akad itthon, de elvileg egy esztergalyossal tudol gyuruket csinaltatni hozza es kis barkacsolas otthon, ujja varazsolja, en mar csinaltam ilyet itthon, hibatlanul mukodott!yamahadtlc2 írta:Elõször is köszönöm a választ, tehát akkor nem kell új forgórész, csak megcsinálják amit kell. A Barti.... utca az merre van mert ismerõs, lehet h voltam már ott, de most hirtelen nem ugrik ne h hol van. Elmondanád merre találom?
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 79
- Csatlakozott: 2008.09.12. 12:46
- MZ-d típusa: etz 250
- Tartózkodási hely: nyárlörinc
szia
googléba ütsdbe hogy kecskemét térképe mikor bejött oda ird be akeresöbe Mezei utca .behozza ésott meglátod.ezvolt velamikor a régi bajcski utca.
mezei utca és amagyar utca sarkánn van a Prohászka villamossági muhely.
ott meg is veheted.vagy megiscsináltadhatod,deahogy gondolod.
de havan jo villamossági ismerösöd az is ki tudja cserélni neked.
és
utánna sohanem fog letörni. mondom warburg vagy trabant négy utemüé jo hozzá:
havalamikérdésed van majd irsz.
Udv:Misi
Nálunk ilyen jo az idö
googléba ütsdbe hogy kecskemét térképe mikor bejött oda ird be akeresöbe Mezei utca .behozza ésott meglátod.ezvolt velamikor a régi bajcski utca.
mezei utca és amagyar utca sarkánn van a Prohászka villamossági muhely.
ott meg is veheted.vagy megiscsináltadhatod,deahogy gondolod.
de havan jo villamossági ismerösöd az is ki tudja cserélni neked.
és
utánna sohanem fog letörni. mondom warburg vagy trabant négy utemüé jo hozzá:
havalamikérdésed van majd irsz.
Udv:Misi
Nálunk ilyen jo az idö
- yamahadtlc2
- rolleres
- Hozzászólások: 18
- Csatlakozott: 2009.02.03. 21:03
- Tartózkodási hely: Orgovány
- yamahadtlc2
- rolleres
- Hozzászólások: 18
- Csatlakozott: 2009.02.03. 21:03
- Tartózkodási hely: Orgovány
forgórész
Sziasztok, bocsi h ilyen hülye vagyok, csak teljesen megvagyok kavarodva, hogy most mindent elolvastam. Inkább lefotóztam h mi a baj, és ezzel mit kell csinálni, vagy mit lehet? Köszi
imádom az etz m
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] valamint 1 vendég