JAh bocs:DAlfa írta:Ilyenkor amúgy írd be pls hogy végülis mi oldotta meg, mert abból tanulunkoperable írta:Már megoldódott a probléma.
Elvolt tömödve a porlasztom.
Ilyenkor amúgy írd be pls hogy végülis mi oldotta meg, mert abból tanulunkoperable írta:Már megoldódott a probléma.
Hello! a szivató alapba azért van, hogy rajtlegyen hidegbe, míg be nem melegszik. Ha nem kap egy kicsit dúsabb keveréket hidegen, akkor fullad és lehörög. De hidegen nem illik túlpörgetni Az alapjárat változás pedig valószínû, hogy a bovden feszességétõl van. Próbáld egy kicsit lazítani a karbinál.Andrá$ írta:Üdv
Remélem jó helyre írom a gondomat.Mitõl lehet az hogy TS 125-n alapjárat ha jobbra fordítom a kormányt akor fölmegy az alapjárat majdnem 3ezzere ha meg balra akkor meg ezer körül középen az ideális de akor is ennyit nemkéne változnia szerintem.Meg az miért van hogy hidegen szivató visszatolva egyenesbe van a kormány és odahúzom nek ia gázt csutkagáz vagy félgáz és lefullad lehet hogy túl kicsi az alapjárat??
Andrá$ írta:Üdv
Remélem jó helyre írom a gondomat.Mitõl lehet az hogy TS 125-n alapjárat ha jobbra fordítom a kormányt akor fölmegy az alapjárat majdnem 3ezzere ha meg balra akkor meg ezer körül középen az ideális de akor is ennyit nemkéne változnia szerintem.Meg az miért van hogy hidegen szivató visszatolva egyenesbe van a kormány és odahúzom nek ia gázt csutkagáz vagy félgáz és lefullad lehet hogy túl kicsi az alapjárat??
a fotengely vegerol is lecsavartad az anyat ami hajtja a fordulatszam merot?Selvetarm írta:Szevasztok!
Vettem egy 251-es Etz-t. Le akartam szedni a baloldali blokkdeknit. Leszedtem a váltót, berugót, kicsavartam a 3 kiscsavart a ford.számmérõ szerkezetbõl, leszedtem, kicsavartam az 5 hosszúcsavart. Kb 3-4 mm-t jön kijjebb a dekni, és utána "valami"-be megütközik és nem jön le. Ütögettem már mindenhol gumikalapáccsal, feszegettem csavarhúzókkal, és csak nem jön le! Nem tudok már mit kitalálni. (idegességemben kiszedtem már a bowdent is a blokkból, meg még a kupplungról is leszedtem egy nagy zégert, persze gondoltam hogy hülyeség)
Vajon mit csinálok rosszul?????
Itt mindent megtalálsz a csavarokat illetõen http://www.mz-b.de/etz250/detz250.htmkobraCode írta:Sziasztok.
A blokkban szeretném kicserélni a csavarokat, hogy az összes imbusz legyen. Nem tudja valaki hogy a bal és a jobb oldalán is egyforma hosszúak a csavarok.
Na meg hogy akkor milyen hosszúak? Az biztos hogy a szára 6-os, na de a hossz?. Tudja valaki mi a szabvány.
Köszi elõre is a válaszokat.
Üdv.
Ja azt elfelejtettem mondani hogy ETZ 250-es a blokk.
Generátor oldalon egyformák, Kuplung oldalon van asszem 3 (4?) hosszabb, és a berúgótengely körül 2 (3?) rövidebb, tehát összesen 3 féle csavar van benne. Én is átcseréltem, de elvittem a csavarboltba az összes csavart, és azt mondtam ilyet kérekkobraCode írta:Sziasztok.
A blokkban szeretném kicserélni a csavarokat, hogy az összes imbusz legyen. Nem tudja valaki hogy a bal és a jobb oldalán is egyforma hosszúak a csavarok.
Na meg hogy akkor milyen hosszúak? Az biztos hogy a szára 6-os, na de a hossz?. Tudja valaki mi a szabvány.
Köszi elõre is a válaszokat.
Üdv.
Ja azt elfelejtettem mondani hogy ETZ 250-es a blokk.
Hy. Az attól függ h mekkora darab van letörve, de sztm mindenféleképpen nem elõnyös ha le van törve, sztm jobban járnál ha vennél egy újat nem túl nagy összeg. ( de figyelj a méretre)operable írta:Hello!!
AZ baj ts 125-ös dugónál hogy alul le van törve egy kis darab???
Lécci irjatok rá!
Köszi Martin.
Andrei írta:
Ez a téli állás miatt lehetett?
Azt a kerepelõ hangot nem ez adja, hanem a két összeszegecselt fogaskerék. Ki vannak kopva a szegecsek. De attól jóhell írta:Õ hülye azért nem vagyok volt baja pár csapágyat cserélni kellett! Csak feltûnt hogy eléggé meg van kopva és nem tudom jó-e (ilyennek kellene lennie). Ha kicsit behuztam kuplungot egybõl elmult a karatyoló hangja és gondolom ennek is köze volt(van) a jelenséghez.Alfa írta: VAgyis azt akarod mondani, hogy csak rutinvizsgálat céljából szedted szét a gépet és egyébként mûködött a kuplung? Na, ezt sose gondoltam volna
Õ hülye azért nem vagyok volt baja pár csapágyat cserélni kellett! Csak feltûnt hogy eléggé meg van kopva és nem tudom jó-e (ilyennek kellene lennie). Ha kicsit behuztam kuplungot egybõl elmult a karatyoló hangja és gondolom ennek is köze volt(van) a jelenséghez.Alfa írta:VAgyis azt akarod mondani, hogy csak rutinvizsgálat céljából szedted szét a gépet és egyébként mûködött a kuplung? Na, ezt sose gondoltam volnahell írta:A csapágyal nem tom mi a baj az a másik oldalon van és szépen megy én itt maga az öntvényre vagy mi gondoltam a kopás végett!
Amúgy ha az óra mindíg ment 61 ezer felett járok a géppel én 7 éve nyúzom!
Bambi mester is remélem erre jár valamikor és szól valami jót a témához!
VAgyis azt akarod mondani, hogy csak rutinvizsgálat céljából szedted szét a gépet és egyébként mûködött a kuplung? Na, ezt sose gondoltam volnahell írta:A csapágyal nem tom mi a baj az a másik oldalon van és szépen megy én itt maga az öntvényre vagy mi gondoltam a kopás végett!
Amúgy ha az óra mindíg ment 61 ezer felett járok a géppel én 7 éve nyúzom!
Bambi mester is remélem erre jár valamikor és szól valami jót a témához!
Az a csapágy ott benne fixen gallyra ment, szimmetrikusan kellene állnia. szedd ki (valszeg melegíteni kell) és nézd meg nem sérült-e maga az alkatrész valahol...
köszi szépen, így már megoldommisi írta:szia
googléba ütsdbe hogy kecskemét térképe mikor bejött oda ird be akeresöbe Mezei utca .behozza ésott meglátod.ezvolt velamikor a régi bajcski utca.
mezei utca és amagyar utca sarkánn van a Prohászka villamossági muhely.
ott meg is veheted.vagy megiscsináltadhatod,deahogy gondolod.
de havan jo villamossági ismerösöd az is ki tudja cserélni neked.
és
utánna sohanem fog letörni. mondom warburg vagy trabant négy utemüé jo hozzá:
havalamikérdésed van majd irsz.
Udv:Misi
Nálunk ilyen jo az idö
nezd meg a gyertyapipat, hogy rendessen tomit e, megvan e rajta a gumi tomites, eleg sok mulik rajta!kosian írta:Most, hogy ilyen esõs az idõ, kijött, hogy nem szereti a pacim az esõben motorozást. Két alkalom volt, hogy mentem vele és mikor lassítottam megálláshoz (keresztezõdés) leállt. Utána kis kínlódás árán beindul és gond nélkül megy tovább, viszont másnap mikor megint mennék vele, nem indul. Elsõ alkalommal ilyenkor vagy a 6. tolásra, nagynehezen beindult és nagyon nehezen, de elkapta a fordulatot és egy darabig (a következõ esõben motorozásig) minden teljesen rendben volt. Aztán tegnap megint megismételte és leállt. Beindult, de ma reggel még tolásra se adta be a derekát. Ekkor kiszedtem a gyertyát, megpucoltam és egybõl beindult. Szóval én gyújtásra gyanakszom, mert elég rég volt már beállítva, mentem azóta vagy 5000 km-et és régebben ilyen baja sosem volt. Többször is mostam sterimóval a blokkot is és mentem sokat esõben, de soha semmi ilyesmit nem produkált. Amúgy NGK gyertyám van. Szerintetek jó felé kapisgálok?
ha esetleg megis szukseged lenne forgoreszre, sztem nekem akad itthon, de elvileg egy esztergalyossal tudol gyuruket csinaltatni hozza es kis barkacsolas otthon, ujja varazsolja, en mar csinaltam ilyet itthon, hibatlanul mukodott!yamahadtlc2 írta:Elõször is köszönöm a választ, tehát akkor nem kell új forgórész, csak megcsinálják amit kell. A Barti.... utca az merre van mert ismerõs, lehet h voltam már ott, de most hirtelen nem ugrik ne h hol van. Elmondanád merre találom?
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég