Blokk

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
operable
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2008.10.29. 13:59
MZ-d típusa: TS 250
Tartózkodási hely: Várpalota

Hozzászólás Szerző: operable »

Alfa írta:
operable írta:Már megoldódott a probléma.
Ilyenkor amúgy írd be pls hogy végülis mi oldotta meg, mert abból tanulunk :twisted:
JAh bocs:D
Elvolt tömödve a porlasztom.
Mz-re szálni élvezet, többet tolhatom mint képzelem, babetta gyujtás az a fasza, attól megy igazán a gépcsoda.
Avatar
Alfa
Keljfeljancsi
Keljfeljancsi
Hozzászólások: 1664
Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyömrő
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Alfa »

operable írta:Már megoldódott a probléma.
Ilyenkor amúgy írd be pls hogy végülis mi oldotta meg, mert abból tanulunk :twisted:
operable
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2008.10.29. 13:59
MZ-d típusa: TS 250
Tartózkodási hely: Várpalota

Hozzászólás Szerző: operable »

Már megoldódott a probléma.
Mz-re szálni élvezet, többet tolhatom mint képzelem, babetta gyujtás az a fasza, attól megy igazán a gépcsoda.
operable
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2008.10.29. 13:59
MZ-d típusa: TS 250
Tartózkodási hely: Várpalota

Hozzászólás Szerző: operable »

Hello!
Tudnátok segíteni?
Miért van az, hogy van szikra rendesen, uj gyürük vannak, és csak beöntéssel röffen néha, de akkor sem regál semire?!
Mz-re szálni élvezet, többet tolhatom mint képzelem, babetta gyujtás az a fasza, attól megy igazán a gépcsoda.
Avatar
bakimate
A kábelkirály
A kábelkirály
Hozzászólások: 749
Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
MZ-d típusa: MZ TS 250/1
Tartózkodási hely: Ráckeresztúr

Hozzászólás Szerző: bakimate »

Azért, hogy az elsõ indításkor ne olaj nélkül üzemeljen, amíg a szivattyú és az olajvezeték teljesen feltöltõdik olajjal (szivattyútól a forgattyúsház felé nézõ vezeték).
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
matulek
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 12
Csatlakozott: 2008.10.20. 22:08
Tartózkodási hely: Kaposvár

Hozzászólás Szerző: matulek »

Sziasztok! Most próbálkoztam etz 250 kuplung oldali fõtengelyszimmering cseréjével. Megnéztem a videót. Mintha nem úgy rakná össze a szaki, mint ahogy szétszedi. Az 1-es videó 14 perc 15 mp-nél a sorrend csapágy- zéger- olajterelõ lemez. Az összerakásnál, 3-as videó 3 perc 35mp nél csapágy-olajterelõ -zéger. Azt sem értem, hogy a különolajzásos motorba miért önt 50-es keveréket?Vagy mond valamit, amit sajnos én nem értek?
Üdv.
Avatar
Andrá$
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1308
Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest

Hozzászólás Szerző: Andrá$ »

Oh köszi a villám gyors segítséget nem szokásom hidegen pörgetni csak kis gázhúsára is. De köszi a segítséget nemtom mi lnne velem nélkületek:
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
Avatar
kuti
Aki nem csak motorral tud elesni
Aki nem csak motorral tud elesni
Hozzászólások: 666
Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...

Hozzászólás Szerző: kuti »

Andrá$ írta:Üdv :)

Remélem jó helyre írom a gondomat.Mitõl lehet az hogy TS 125-n alapjárat ha jobbra fordítom a kormányt akor fölmegy az alapjárat majdnem 3ezzere ha meg balra akkor meg ezer körül középen az ideális de akor is ennyit nemkéne változnia szerintem.Meg az miért van hogy hidegen szivató visszatolva egyenesbe van a kormány és odahúzom nek ia gázt csutkagáz vagy félgáz és lefullad lehet hogy túl kicsi az alapjárat?? :shock:
Hello! a szivató alapba azért van, hogy rajtlegyen hidegbe, míg be nem melegszik. Ha nem kap egy kicsit dúsabb keveréket hidegen, akkor fullad és lehörög. De hidegen nem illik túlpörgetni :!: Az alapjárat változás pedig valószínû, hogy a bovden feszességétõl van. Próbáld egy kicsit lazítani a karbinál.
Aki sokat esik..... // A kevés lóerőt sok bátorsággal pótolom! :) Adatlapom Galériám
Avatar
Samu
Admin
Admin
Hozzászólások: 1932
Csatlakozott: 2007.07.13. 17:52
MZ-d típusa: MZ ETZ 251
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Samu »

Szia!

Ha jól sejtem akkor ez azért van, mert ha jobbra fordítod a kormányt megfeszül a gázbovdened, ekkor megnõ a fordulat. Nem vagyok kis TS tulaj de mindenkitõl azt hallom, hogy ezzel együtt kell élni, vagy teszel fel egy kis ETZ karbit amin van rendes alapjárat :) A szivatós dologra az a tippem, hogy túl korán tolod vissza a szivatót, fõleg ezekben az idõkben nagyon kívánja...
Andrá$ írta:Üdv :)

Remélem jó helyre írom a gondomat.Mitõl lehet az hogy TS 125-n alapjárat ha jobbra fordítom a kormányt akor fölmegy az alapjárat majdnem 3ezzere ha meg balra akkor meg ezer körül középen az ideális de akor is ennyit nemkéne változnia szerintem.Meg az miért van hogy hidegen szivató visszatolva egyenesbe van a kormány és odahúzom nek ia gázt csutkagáz vagy félgáz és lefullad lehet hogy túl kicsi az alapjárat?? :shock:
Avatar
Andrá$
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1308
Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest

Hozzászólás Szerző: Andrá$ »

Üdv :)

Remélem jó helyre írom a gondomat.Mitõl lehet az hogy TS 125-n alapjárat ha jobbra fordítom a kormányt akor fölmegy az alapjárat majdnem 3ezzere ha meg balra akkor meg ezer körül középen az ideális de akor is ennyit nemkéne változnia szerintem.Meg az miért van hogy hidegen szivató visszatolva egyenesbe van a kormány és odahúzom nek ia gázt csutkagáz vagy félgáz és lefullad lehet hogy túl kicsi az alapjárat?? :shock:
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3375
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Hozzászólás Szerző: zsakfos »

Komolyan mondom nem értem néha ezeket a dolgokat.
Ha már valaki rátalál erre a szuper oldalra a fórum részre,akkor hogy a fenébe nem látja hogy letölthetõ egy csomó nagyszerû szerelési könyv,videó,rajz.Fõleg a 250-251-es Etz-khez.
Ha valaki elõször tájékozódik és nem rögtön szerel,akkor bizony idõt és fáradságot meg sok felesleges szerelést takarit meg magának.Na meg szakszerûbb lesz úgy.
Selvetarm

Dekni

Hozzászólás Szerző: Selvetarm »

Mostmár igen! :) Más egy picit, mint a kistözi volt. De így, ahogy belenéztem, talán sokkal jobb is.
A három kiscsavar közül az egyiket kiszakították, ezért folyik az olaj, meg a kupplung se jó. Berugni meg sokszor csak a lábamat tudom vele a lábtartóba, mintha szabadon futna. Most ezeknek állok neki.
Köszi az infót!
Avatar
Devil
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 348
Csatlakozott: 2007.07.16. 20:36
Tartózkodási hely: Kecskemet

Re: Blokkdekni..

Hozzászólás Szerző: Devil »

Selvetarm írta:Szevasztok!
Vettem egy 251-es Etz-t. Le akartam szedni a baloldali blokkdeknit. Leszedtem a váltót, berugót, kicsavartam a 3 kiscsavart a ford.számmérõ szerkezetbõl, leszedtem, kicsavartam az 5 hosszúcsavart. Kb 3-4 mm-t jön kijjebb a dekni, és utána "valami"-be megütközik és nem jön le. Ütögettem már mindenhol gumikalapáccsal, feszegettem csavarhúzókkal, és csak nem jön le! Nem tudok már mit kitalálni. (idegességemben kiszedtem már a bowdent is a blokkból, meg még a kupplungról is leszedtem egy nagy zégert, persze gondoltam hogy hülyeség)
Vajon mit csinálok rosszul?????
a fotengely vegerol is lecsavartad az anyat ami hajtja a fordulatszam merot?
Selvetarm

Blokkdekni..

Hozzászólás Szerző: Selvetarm »

Szevasztok!
Vettem egy 251-es Etz-t. Le akartam szedni a baloldali blokkdeknit. Leszedtem a váltót, berugót, kicsavartam a 3 kiscsavart a ford.számmérõ szerkezetbõl, leszedtem, kicsavartam az 5 hosszúcsavart. Kb 3-4 mm-t jön kijjebb a dekni, és utána "valami"-be megütközik és nem jön le. Ütögettem már mindenhol gumikalapáccsal, feszegettem csavarhúzókkal, és csak nem jön le! Nem tudok már mit kitalálni. (idegességemben kiszedtem már a bowdent is a blokkból, meg még a kupplungról is leszedtem egy nagy zégert, persze gondoltam hogy hülyeség)
Vajon mit csinálok rosszul?????
Avatar
kobraCode
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 537
Csatlakozott: 2008.09.29. 19:26
MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
Tartózkodási hely: Somogy-Kéthely-Kaposvár

Hozzászólás Szerző: kobraCode »

zsakfos, köszi szépen, így legalább már tudom az összes méretet. Amúgy csak a dekni csavarok érdekeltek volna, de így sem gond. Lementem egy doc-ba a gépre a méreteket, és ha kell csak elõszedem.
Köszi az infókat.

Üdv.
Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3375
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Hozzászólás Szerző: zsakfos »

kobraCode írta:Sziasztok.

A blokkban szeretném kicserélni a csavarokat, hogy az összes imbusz legyen. Nem tudja valaki hogy a bal és a jobb oldalán is egyforma hosszúak a csavarok.
Na meg hogy akkor milyen hosszúak? Az biztos hogy a szára 6-os, na de a hossz?. Tudja valaki mi a szabvány.
Köszi elõre is a válaszokat.

Üdv.

Ja azt elfelejtettem mondani hogy ETZ 250-es a blokk.
Itt mindent megtalálsz a csavarokat illetõen http://www.mz-b.de/etz250/detz250.htm

Csak a dekniknél vagy a belsõ blokkösszefogató csavarokat is?
Na mindegy.
Bal dekni(kupplung):6x25 3db (fordmérõ kihajtás fedele)
6x85 3db
6x65 2db
Ezek alá mindenképp kell alu vagy réz tömités.A régit piszkáld ki mert elõszeretettel marad a lyukban.Mivel ezek a gyári méretek,de ilyet nem kapni kettõ választás van.Vagy hosszabbat veszünk és vágunk,vagy rövidebbet és nem vágunk.Simán elég a rövidebb is az én meglátásom szerint.
Jobb dekni(gyujtás) 6x40 3db
Blokk összefogató csavarok: 6x50 7db
6x70 7db
Avatar
kobraCode
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 537
Csatlakozott: 2008.09.29. 19:26
MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
Tartózkodási hely: Somogy-Kéthely-Kaposvár

Hozzászólás Szerző: kobraCode »

Köszi mindenkinek a válaszokat. Lehet akkor az lesz a legtisztább ha megvárom az olajcserét, és akkor csavarok ki és irány a bolt.
Az alkatrészkatalógusban nem nézem még, csak a szerlési kk-ban, de abban sajna nem volt benne.

Köszi még egyszer mindenkinek, estleg ha valakinek idõközben meglesznek a pontos méretek, ossza meg velem is. Köszi.

Üdv.
Avatar
Alfa
Keljfeljancsi
Keljfeljancsi
Hozzászólások: 1664
Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyömrő
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Alfa »

kobraCode írta:Sziasztok.

A blokkban szeretném kicserélni a csavarokat, hogy az összes imbusz legyen. Nem tudja valaki hogy a bal és a jobb oldalán is egyforma hosszúak a csavarok.
Na meg hogy akkor milyen hosszúak? Az biztos hogy a szára 6-os, na de a hossz?. Tudja valaki mi a szabvány.
Köszi elõre is a válaszokat.

Üdv.

Ja azt elfelejtettem mondani hogy ETZ 250-es a blokk.
Generátor oldalon egyformák, Kuplung oldalon van asszem 3 (4?) hosszabb, és a berúgótengely körül 2 (3?) rövidebb, tehát összesen 3 féle csavar van benne. Én is átcseréltem, de elvittem a csavarboltba az összes csavart, és azt mondtam ilyet kérek :lol:

Jó drága amúgy, ami nem nyalódik szét ha jól emléxem 110 ft/db...
Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris »

Most nem emlékszem pontosan (és nincs is nálam a könyv),de az alkatrészkatalógusban nincsenek meg a csavarméretek?
A kisTZ-s :D
"Adjátok vissza a hegyeimet"
Avatar
bluerider
A szállító (Blue Szlí)
A szállító (Blue Szlí)
Hozzászólások: 1682
Csatlakozott: 2007.07.17. 12:58
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Szolnok

Hozzászólás Szerző: bluerider »

Én úgy csináltam hogy amikor szétszedtem lemértem az összes csavart utána megvettem a csavarboltba!
Ha nem akarod szétszedni a blokkot akkor csináld két részletbe! 8)
Avatar
kobraCode
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 537
Csatlakozott: 2008.09.29. 19:26
MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
Tartózkodási hely: Somogy-Kéthely-Kaposvár

Hozzászólás Szerző: kobraCode »

Sziasztok.

A blokkban szeretném kicserélni a csavarokat, hogy az összes imbusz legyen. Nem tudja valaki hogy a bal és a jobb oldalán is egyforma hosszúak a csavarok.
Na meg hogy akkor milyen hosszúak? Az biztos hogy a szára 6-os, na de a hossz?. Tudja valaki mi a szabvány.
Köszi elõre is a válaszokat.

Üdv.

Ja azt elfelejtettem mondani hogy ETZ 250-es a blokk.
Avatar
yamahadtlc2
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2009.02.03. 21:03
Tartózkodási hely: Orgovány

Hozzászólás Szerző: yamahadtlc2 »

operable írta:Hello!!

AZ baj ts 125-ös dugónál hogy alul le van törve egy kis darab???

Lécci irjatok rá!

Köszi Martin.
Hy. Az attól függ h mekkora darab van letörve, de sztm mindenféleképpen nem elõnyös ha le van törve, sztm jobban járnál ha vennél egy újat nem túl nagy összeg. ( de figyelj a méretre) :-)
imádom az etz m
operable
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2008.10.29. 13:59
MZ-d típusa: TS 250
Tartózkodási hely: Várpalota

Hozzászólás Szerző: operable »

Hello!!

AZ baj ts 125-ös dugónál hogy alul le van törve egy kis darab???

Lécci irjatok rá!

Köszi Martin.
Mz-re szálni élvezet, többet tolhatom mint képzelem, babetta gyujtás az a fasza, attól megy igazán a gépcsoda.
Avatar
kr
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 142
Csatlakozott: 2008.12.21. 22:54
MZ-d típusa: ES250/2 Zephyr 750
Tartózkodási hely: Miskolc

Hozzászólás Szerző: kr »

[quote="bambi"][quote="kr"]Hali!

El tudná-e nekem valaki árulni, hogy az ES 250/2 és a TS 250 váltó, ill. kuplungalkatrészei azonosak-e?

Köszi[/quote]igen azonosak.[/quote]


Köszi!
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi »

kr írta:Hali!

El tudná-e nekem valaki árulni, hogy az ES 250/2 és a TS 250 váltó, ill. kuplungalkatrészei azonosak-e?

Köszi
igen azonosak.
Avatar
kr
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 142
Csatlakozott: 2008.12.21. 22:54
MZ-d típusa: ES250/2 Zephyr 750
Tartózkodási hely: Miskolc

Hozzászólás Szerző: kr »

Hali!

El tudná-e nekem valaki árulni, hogy az ES 250/2 és a TS 250 váltó, ill. kuplungalkatrészei azonosak-e?

Köszi
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus »

Andrei: igen. 8)
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Avatar
kobraCode
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 537
Csatlakozott: 2008.09.29. 19:26
MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
Tartózkodási hely: Somogy-Kéthely-Kaposvár

Hozzászólás Szerző: kobraCode »

Andrei írta:
Ez a téli állás miatt lehetett?

Andrei, én akkor jártam így mikor csak helyben használtam a vasat. Nem volt ideje rendesen felmelegedni még a kipuf nak sem. Lerakódott az anyag benne. Aztán mikor elindultam egy hosszabb útra, kb 20 perc után hasonlókat tapasztaltam mint te, olyan füst volt mögöttem hogy az utat nem lehetett látni. Égett ki az anyag a kipu ból. Aztán egy idõ után elhagyta és semmi onnantól. A füst színe fehér volt, mint amikor falsot szív és égeti az olajat, de mivel csak akkor füstölt nekem ezért nem falsot szívott.
Remélem tudtam segíteni.

Üdv.
Avatar
Andrei
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 135
Csatlakozott: 2008.01.27. 03:09
MZ-d típusa: MZ ETZ 150
Tartózkodási hely: Nyíregyháza

Hozzászólás Szerző: Andrei »

Tegnap olyan gyönyörû idõ volt, kénytelen voltam kihozni a gépet. Mivel már õsz óta nem volt 2t olajom, így az utoljára tankolt 5 literbõl szaladtam el néha néha amikor száraz idõ volt, viszont tegnap kisütött a nap és 17 fokot mutattak a hõmérõk. Gyorsan elõkapartam a gépet, letörölgettem, ellenõriztem az olajszintet, felpumpáltam a gumikat és már suhantunk is bnõvel a kútra, aztán az országútra.
Szépen ment a motor, azonban 95 körül amikor már majdnem 100% gázt húztam, akkora füstfelhõ jött mögöttem, hogy nem hittem a szememnek, úgy leült az útra meg a környékre mint a köd, alig láttam hátra a tükörben. Ezután kicsit visszalassítottam 80-ra, majd néhány km múlva megint vissza 100-ig, de ekkor már eltûnt a füstölés.

Ez a téli állás miatt lehetett?
When you stop telling lies about me, I will stop telling the truth about you.
Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2163
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Hozzászólás Szerző: hell »

bambi írta:
hell írta:Nagyon jó ennek nagyon örülök. Már kezdetem azt hinni, hogy cserélnem kell a kopás végett. Köszönöm a segítséget ismét! :)
Ma szereltem kuplungot,itt is gyárilag féloldalasra van esztergálva
Kép
Ez pont olyan mint az enyém. Egy gondal kevesebb! =D>
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi »

hell írta:Nagyon jó ennek nagyon örülök. Már kezdetem azt hinni, hogy cserélnem kell a kopás végett. Köszönöm a segítséget ismét! :)
Ma szereltem kuplungot,itt is gyárilag féloldalasra van esztergálva
Kép
Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2163
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Hozzászólás Szerző: hell »

Azt a kerepelõ hangot nem ez adja, hanem a két összeszegecselt fogaskerék. Ki vannak kopva a szegecsek. De attól jó 8)

Aha összeszegecselt nem tom mi de majd fater biztos jobban vágja mi az! Jó lenne ha megjavulna mert az évek alatt egyre hangosabb lett! De ha egy picit is behuztam a kuplungot (üresben) akkor elhalgatott és nagyon idegesítõ ez a hang!
Avatar
Gexxx
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3153
Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
Tartózkodási hely: Cegléd
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Gexxx »

Nem, ez üresben, kuplung nélkül kerepel... :)
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
Avatar
kuti
Aki nem csak motorral tud elesni
Aki nem csak motorral tud elesni
Hozzászólások: 666
Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...

Hozzászólás Szerző: kuti »

Gexxx írta:
Azt a kerepelõ hangot nem ez adja, hanem a két összeszegecselt fogaskerék. Ki vannak kopva a szegecsek. De attól jó 8)
ez a kereplõ hang, ami általában egyesben, induláskor jelentkezik, és többi sebességnél nincs? és kuplung behúzásával elcsendül? Drága ez? :D
Aki sokat esik..... // A kevés lóerőt sok bátorsággal pótolom! :) Adatlapom Galériám
Avatar
Gexxx
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3153
Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
Tartózkodási hely: Cegléd
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Gexxx »

hell írta:
Alfa írta: VAgyis azt akarod mondani, hogy csak rutinvizsgálat céljából szedted szét a gépet és egyébként mûködött a kuplung? Na, ezt sose gondoltam volna :oops:
Õ hülye azért nem vagyok volt baja pár csapágyat cserélni kellett! Csak feltûnt hogy eléggé meg van kopva és nem tudom jó-e (ilyennek kellene lennie). Ha kicsit behuztam kuplungot egybõl elmult a karatyoló hangja és gondolom ennek is köze volt(van) a jelenséghez.
Azt a kerepelõ hangot nem ez adja, hanem a két összeszegecselt fogaskerék. Ki vannak kopva a szegecsek. De attól jó 8)
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2163
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Hozzászólás Szerző: hell »

Nagyon jó ennek nagyon örülök. Már kezdetem azt hinni, hogy cserélnem kell a kopás végett. Köszönöm a segítséget ismét! :)
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi »

hell írta:Ennek a kuplung alkatrésznek így kell hogy kinézzen? Mintha valami nem frankó lenne vele.

Kép
Nincs vele probléma.
Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2163
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Hozzászólás Szerző: hell »

Alfa írta:
hell írta:A csapágyal nem tom mi a baj az a másik oldalon van és szépen megy én itt maga az öntvényre vagy mi gondoltam a kopás végett!
Amúgy ha az óra mindíg ment 61 ezer felett járok a géppel én 7 éve nyúzom!
Bambi mester is remélem erre jár valamikor és szól valami jót a témához!
VAgyis azt akarod mondani, hogy csak rutinvizsgálat céljából szedted szét a gépet és egyébként mûködött a kuplung? Na, ezt sose gondoltam volna :oops:
Õ hülye azért nem vagyok volt baja pár csapágyat cserélni kellett! Csak feltûnt hogy eléggé meg van kopva és nem tudom jó-e (ilyennek kellene lennie). Ha kicsit behuztam kuplungot egybõl elmult a karatyoló hangja és gondolom ennek is köze volt(van) a jelenséghez.
Avatar
Alfa
Keljfeljancsi
Keljfeljancsi
Hozzászólások: 1664
Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyömrő
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Alfa »

hell írta:A csapágyal nem tom mi a baj az a másik oldalon van és szépen megy én itt maga az öntvényre vagy mi gondoltam a kopás végett!
Amúgy ha az óra mindíg ment 61 ezer felett járok a géppel én 7 éve nyúzom!
Bambi mester is remélem erre jár valamikor és szól valami jót a témához!
VAgyis azt akarod mondani, hogy csak rutinvizsgálat céljából szedted szét a gépet és egyébként mûködött a kuplung? Na, ezt sose gondoltam volna :oops:
Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2163
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Hozzászólás Szerző: hell »

A csapágyal nem tom mi a baj az a másik oldalon van és szépen megy én itt maga az öntvényre vagy mi gondoltam a kopás végett!
Amúgy ha az óra mindíg ment 61 ezer felett járok a géppel én 7 éve nyúzom!
Bambi mester is remélem erre jár valamikor és szól valami jót a témához!
Avatar
Alfa
Keljfeljancsi
Keljfeljancsi
Hozzászólások: 1664
Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyömrő
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Alfa »

hell írta:Ennek a kuplung alkatrésznek így kell hogy kinézzen? Mintha valami nem frankó lenne vele.

Kép
Az a csapágy ott benne fixen gallyra ment, szimmetrikusan kellene állnia. szedd ki (valszeg melegíteni kell) és nézd meg nem sérült-e maga az alkatrész valahol...

Ez amúgy elég húzós tétel 8k ft-nál kezdõdik boltban, Vaterán olcsóért van jó (1k ft kb) ha esetleg új kéne, amúgy az egész vetemedettnek tûnik.

Valamint miután kiszedted nézd meg nincs-e golyóhiány, nem tesz jót a hajtásrendszernek ha egy kiesett golyó elkezd ott fickándozni.

Amúgy mi történt vele? Elég nagy erõbehatásnak lehetett kitéve
:lol:
Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2163
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Hozzászólás Szerző: hell »

Ennek a kuplung alkatrésznek így kell hogy kinézzen? Mintha valami nem frankó lenne vele.

Kép
Avatar
sub-ee
Elektrokirály
Elektrokirály
Hozzászólások: 1127
Csatlakozott: 2008.01.28. 20:33
MZ-d típusa: ETZ 250 1984
Tartózkodási hely: Bonyhád
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: sub-ee »

nawaho2 írta:sziasztok! olyan problémám lenne hogy mz ts 250 ben a fö tengely szimeringet álitólag az egyiket forditva kell be tenni ??? a kuplungoldalon vagy a gyujtás kérem segitsetek !
üdv nawaho2
Szia

Kupplung oldalon kell fordítva betenni!

Üdv.:Sub-ee
nawaho2
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2009.02.05. 22:55
Tartózkodási hely: Heves

Hozzászólás Szerző: nawaho2 »

sziasztok! olyan problémám lenne hogy mz ts 250 ben a fö tengely szimeringet álitólag az egyiket forditva kell be tenni ??? a kuplungoldalon vagy a gyujtás kérem segitsetek !
üdv nawaho2
Avatar
yamahadtlc2
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2009.02.03. 21:03
Tartózkodási hely: Orgovány

Hozzászólás Szerző: yamahadtlc2 »

misi írta:szia
googléba ütsdbe hogy kecskemét térképe mikor bejött oda ird be akeresöbe Mezei utca .behozza ésott meglátod.ezvolt velamikor a régi bajcski utca.
mezei utca és amagyar utca sarkánn van a Prohászka villamossági muhely.
ott meg is veheted.vagy megiscsináltadhatod,deahogy gondolod.
de havan jo villamossági ismerösöd az is ki tudja cserélni neked.
és
utánna sohanem fog letörni. mondom warburg vagy trabant négy utemüé jo hozzá:
havalamikérdésed van majd irsz.
Udv:Misi
Kép
Nálunk ilyen jo az idö
köszi szépen, így már megoldom :D
imádom az etz m
Avatar
kosian
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 197
Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
MZ-d típusa: Mz Etz 250
Tartózkodási hely: Debrecen

Hozzászólás Szerző: kosian »

Okker, holnap lecsekkolom. Köszi.
Széles utat, hátszelet!
Avatar
Devil
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 348
Csatlakozott: 2007.07.16. 20:36
Tartózkodási hely: Kecskemet

Hozzászólás Szerző: Devil »

kosian írta:Most, hogy ilyen esõs az idõ, kijött, hogy nem szereti a pacim az esõben motorozást. Két alkalom volt, hogy mentem vele és mikor lassítottam megálláshoz (keresztezõdés) leállt. Utána kis kínlódás árán beindul és gond nélkül megy tovább, viszont másnap mikor megint mennék vele, nem indul. Elsõ alkalommal ilyenkor vagy a 6. tolásra, nagynehezen beindult és nagyon nehezen, de elkapta a fordulatot és egy darabig (a következõ esõben motorozásig) minden teljesen rendben volt. Aztán tegnap megint megismételte és leállt. Beindult, de ma reggel még tolásra se adta be a derekát. Ekkor kiszedtem a gyertyát, megpucoltam és egybõl beindult. Szóval én gyújtásra gyanakszom, mert elég rég volt már beállítva, mentem azóta vagy 5000 km-et és régebben ilyen baja sosem volt. Többször is mostam sterimóval a blokkot is és mentem sokat esõben, de soha semmi ilyesmit nem produkált. Amúgy NGK gyertyám van. Szerintetek jó felé kapisgálok?
nezd meg a gyertyapipat, hogy rendessen tomit e, megvan e rajta a gumi tomites, eleg sok mulik rajta!
Avatar
kosian
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 197
Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
MZ-d típusa: Mz Etz 250
Tartózkodási hely: Debrecen

Hozzászólás Szerző: kosian »

Most, hogy ilyen esõs az idõ, kijött, hogy nem szereti a pacim az esõben motorozást. Két alkalom volt, hogy mentem vele és mikor lassítottam megálláshoz (keresztezõdés) leállt. Utána kis kínlódás árán beindul és gond nélkül megy tovább, viszont másnap mikor megint mennék vele, nem indul. Elsõ alkalommal ilyenkor vagy a 6. tolásra, nagynehezen beindult és nagyon nehezen, de elkapta a fordulatot és egy darabig (a következõ esõben motorozásig) minden teljesen rendben volt. Aztán tegnap megint megismételte és leállt. Beindult, de ma reggel még tolásra se adta be a derekát. Ekkor kiszedtem a gyertyát, megpucoltam és egybõl beindult. Szóval én gyújtásra gyanakszom, mert elég rég volt már beállítva, mentem azóta vagy 5000 km-et és régebben ilyen baja sosem volt. Többször is mostam sterimóval a blokkot is és mentem sokat esõben, de soha semmi ilyesmit nem produkált. Amúgy NGK gyertyám van. Szerintetek jó felé kapisgálok?
Széles utat, hátszelet!
Avatar
Devil
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 348
Csatlakozott: 2007.07.16. 20:36
Tartózkodási hely: Kecskemet

Re: forgórész

Hozzászólás Szerző: Devil »

yamahadtlc2 írta:Elõször is köszönöm a választ, tehát akkor nem kell új forgórész, csak megcsinálják amit kell. A Barti.... utca az merre van mert ismerõs, lehet h voltam már ott, de most hirtelen nem ugrik ne h hol van. Elmondanád merre találom?
ha esetleg megis szukseged lenne forgoreszre, sztem nekem akad itthon, de elvileg egy esztergalyossal tudol gyuruket csinaltatni hozza es kis barkacsolas otthon, ujja varazsolja, en mar csinaltam ilyet itthon, hibatlanul mukodott!
misi
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 79
Csatlakozott: 2008.09.12. 12:46
MZ-d típusa: etz 250
Tartózkodási hely: nyárlörinc

Hozzászólás Szerző: misi »

szia
googléba ütsdbe hogy kecskemét térképe mikor bejött oda ird be akeresöbe Mezei utca .behozza ésott meglátod.ezvolt velamikor a régi bajcski utca.
mezei utca és amagyar utca sarkánn van a Prohászka villamossági muhely.
ott meg is veheted.vagy megiscsináltadhatod,deahogy gondolod.
de havan jo villamossági ismerösöd az is ki tudja cserélni neked.
és
utánna sohanem fog letörni. mondom warburg vagy trabant négy utemüé jo hozzá:
havalamikérdésed van majd irsz.
Udv:Misi
Kép
Nálunk ilyen jo az idö
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég