Üzemanyagellátás
- Vörcsi
- Aki 1:25-be keveri
- Hozzászólások: 220
- Csatlakozott: 2008.08.22. 16:22
- MZ-d típusa: ES250/2 TS125 GS500
- Tartózkodási hely: Nagykõrös
140-eees?
hozol magaddal még kannában is benzint? mennyit eszik az úgy? 8 litert?
nekem 120-as van, de 6-ot eszik (mondjuk lábszárvédõkkel együtt)

nekem 120-as van, de 6-ot eszik (mondjuk lábszárvédõkkel együtt)
ES250/2 Trophy 1973, TS125 1981
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
Helosztok.
Köszönöm szépen zsakfos de az nekem nem jó, sajnos a 30N3-1 karbiba más kell.
A következö végeredményre jutotam ezzel a cucmyspilennel.
Voltam 8 MZ-Simsonal és más ilyen kaliberü motorokal foglalkozó boltban, és a válaszok a következök voltak.
Nem irok bolt neveket
1. A vadiúj fuvokára és uszora kitalálta nekem hogy el van kopva és az miat van ekkora mérhetetlen nagy fogyasztás.
( Oda szerintem nem is megyek többet. )
2.3.5.6. Boltba ha nem viszem be a karbit azt sem tudták volna miröl beszélek, és kb 30 percen keresztül keresték.
( Normálisak voltak, és probáltak segiteni ez egy jó pont. )
4.7.8. Boltba tudták miröl beszélek, meg mutatak egy new karbit, hogy annak hogy is kéne ki néznie.
( Normálisak voltak, korekt árakkal. )
A következö lett a végeredmény.
Azt amit én keresek a karburátoromba, azt gyárilag préselik bele.
Szóval nem cserélhetö, egyszó mint száz a fas.... rosz végén állok igy ez által.
Hogy lehet ide képet fel tölteni, mert a kép feltöltése gombra nem reagál!!???????
Köszönöm szépen zsakfos de az nekem nem jó, sajnos a 30N3-1 karbiba más kell.
A következö végeredményre jutotam ezzel a cucmyspilennel.
Voltam 8 MZ-Simsonal és más ilyen kaliberü motorokal foglalkozó boltban, és a válaszok a következök voltak.
Nem irok bolt neveket

1. A vadiúj fuvokára és uszora kitalálta nekem hogy el van kopva és az miat van ekkora mérhetetlen nagy fogyasztás.
( Oda szerintem nem is megyek többet. )
2.3.5.6. Boltba ha nem viszem be a karbit azt sem tudták volna miröl beszélek, és kb 30 percen keresztül keresték.
( Normálisak voltak, és probáltak segiteni ez egy jó pont. )
4.7.8. Boltba tudták miröl beszélek, meg mutatak egy new karbit, hogy annak hogy is kéne ki néznie.
( Normálisak voltak, korekt árakkal. )
A következö lett a végeredmény.
Azt amit én keresek a karburátoromba, azt gyárilag préselik bele.
Szóval nem cserélhetö, egyszó mint száz a fas.... rosz végén állok igy ez által.
Hogy lehet ide képet fel tölteni, mert a kép feltöltése gombra nem reagál!!???????
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Nem tudom ez segit-e neked,de a 30N2-5 karbiból kivettem ezt az alkatrészt amirõl irsz.Már csak az a kérdés hogy ugyanaz-e mint a te csatos karbidban.Ez az alkatrész egyszerûen csak bele van szorosan illesztve a házba.Semmi menet nincs,ki kell ütni kiütõvel azt kész.Ja és természetesen felfelé a suber irányába jön ki.Itt egy fotó az enyémrõl.Ha esetleg ez ugyanolyan mint a te karbidban levõ akkor szivesen odaadom neked ezt ingyen és bérmentve.Nekem nics rá szükségem.


Köszönöm a segitséget.
Hát megprobálkozok, ki venni és valahonan meg tudni a a belsö átméröjének a méreteit, de ha valaki tudja esetleg az le irhatná azt meg köszöném
Majd meg irom hogy mi lett a végeredmény.
De ha esetleg valaki ide tévedne aki eddig nem volt annak ujjra le irom a gondom bajom, és megkérném hogyha tud segiteni, akkor segitsen.
Nagyon nagy problémám az az lenne hogy a BVF 30 N 3-1 es típusú Porlasztóban, van egy réz csõ vagy réz áteresztõ nem is tudom hogy minek nevezem amibe beleül maga a shubertû felülröl, alulról meg maga a fuvoka csatlakozik hozzá, na az a réz csö nekem olyan szinten ott a réz annyira el van fáradva hogy ujjal tudom összenyomni, és az lenne a fõ kérdésem, hogy van esztergályos ismerõsöm én meg csináltatnám azt az átmenõ réz csövet, de kellene néhány dolog hozzá.
- Tudnom kéne hogy az kúpos, nem kúpos, vagy csavaros, nem csavaros a kiszedése miatt.
- Tudnom kellene a pontos méreteit, mind a külsõ átmérõt mind de legfõképpen a belsõ átmérõjét.
Mert akartam vásárolni boltban és mondták hogy ilyet nem lehet sajnos hozzá kapni, és õk sem tudják azt milyen technológiával lehetne kiszedni.
Válaszaitokat, hozzászolásaitokat elöre is köszönöm.
És elnézést kérek az OP-tól hogy még1x le irom de saját tapasztalat hogy vissza felé nem olvasunk forumot
Hát megprobálkozok, ki venni és valahonan meg tudni a a belsö átméröjének a méreteit, de ha valaki tudja esetleg az le irhatná azt meg köszöném

Majd meg irom hogy mi lett a végeredmény.
De ha esetleg valaki ide tévedne aki eddig nem volt annak ujjra le irom a gondom bajom, és megkérném hogyha tud segiteni, akkor segitsen.
Nagyon nagy problémám az az lenne hogy a BVF 30 N 3-1 es típusú Porlasztóban, van egy réz csõ vagy réz áteresztõ nem is tudom hogy minek nevezem amibe beleül maga a shubertû felülröl, alulról meg maga a fuvoka csatlakozik hozzá, na az a réz csö nekem olyan szinten ott a réz annyira el van fáradva hogy ujjal tudom összenyomni, és az lenne a fõ kérdésem, hogy van esztergályos ismerõsöm én meg csináltatnám azt az átmenõ réz csövet, de kellene néhány dolog hozzá.
- Tudnom kéne hogy az kúpos, nem kúpos, vagy csavaros, nem csavaros a kiszedése miatt.
- Tudnom kellene a pontos méreteit, mind a külsõ átmérõt mind de legfõképpen a belsõ átmérõjét.
Mert akartam vásárolni boltban és mondták hogy ilyet nem lehet sajnos hozzá kapni, és õk sem tudják azt milyen technológiával lehetne kiszedni.
Válaszaitokat, hozzászolásaitokat elöre is köszönöm.
És elnézést kérek az OP-tól hogy még1x le irom de saját tapasztalat hogy vissza felé nem olvasunk forumot

- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: BVF 30 N 3-1 es típusú Porlasztó
A réz csövet lehet, de kétrészbõl áll. van maga a csõ, ami vezeti a subert, és van a betét, ami kilóg a másik felén (ahol a levegõ megy). Na a betétet nem lehet cserélni, ha sérült akkor kuka, a csövet igen, a nagy fogyasztás viszont inkább a betét hibájára utal, szóval próbálkozz egy másik karbival, ennek valszeg már lõttek, ahogy elõttem is megmondták ... 
De ha már karbi, akkor meg lehet próbálni egy másik (nyugati vagy japán) márkát, vannak itt is jól bevált módszerek, de ebben nem tudok segíteni, mert én még nem néztem utána. Vaterán viszont megkapsz mindent bárhogy is döntesz

De ha már karbi, akkor meg lehet próbálni egy másik (nyugati vagy japán) márkát, vannak itt is jól bevált módszerek, de ebben nem tudok segíteni, mert én még nem néztem utána. Vaterán viszont megkapsz mindent bárhogy is döntesz

MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
Re: BVF 30 N 3-1 es típusú Porlasztó
Alfa írta:csavaros, a kilógó felén van egy hatlapfej is, asszem 11es kulcs való hozzá. De ha úgyis olyan puha mint mondod, simáõn morzsold ki, bele fog szakadni amúgy isBeG írta: Hello.
Köszi akkor majd el ugrok azt be szerzem.
De hogy lehet azt onan ki venni?
Szal ki ütni, vagy csavaros?
Viszont a porlasztási betét (ami látszik ha benézel a karbiba a szívó vagy légszûrõ oldalról) is réz, ami ha ugyanilyen nos azt nem tudom hol lehetne beszerezni, vagy beszerelni... Csak a fõfúvóka és a betét közti rézcsövet tudom hogy mi fán terem
Hello.
Okés értem én hogy villany motor, de mi hajtja ?????




Nha szoval az a lényeg hogy pont azt kérdezem amibe a shubertû beleül és a 130 as fuvoka között elhelyezkedö réz csö , azt hogy a bünbe kell ki venni????????
Mert nekem az van el korodálódva, és e miatt van röpke 12,5 l -es fogyasztásom, az 5 l helyett.
Alfa akkor ezt lehet kapni a Futár mocis boltban a Zichy utcában ???? ezt a réz csövet????
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: BVF 30 N 3-1 es típusú Porlasztó
csavaros, a kilógó felén van egy hatlapfej is, asszem 11es kulcs való hozzá. De ha úgyis olyan puha mint mondod, simáõn morzsold ki, bele fog szakadni amúgy isBeG írta:Hello.Alfa írta: Futár mocis boltban a Zichy utcában lehet hozzá kapni, én is ott vettem amikor újítottam fel a karbit. kb 2-300 ftos tétel, és örök élet, ezért az esztergát sem érdemes bekapcsolni
Köszi akkor majd el ugrok azt be szerzem.
De hogy lehet azt onan ki venni?
Szal ki ütni, vagy csavaros?

Viszont a porlasztási betét (ami látszik ha benézel a karbiba a szívó vagy légszûrõ oldalról) is réz, ami ha ugyanilyen nos azt nem tudom hol lehetne beszerezni, vagy beszerelni... Csak a fõfúvóka és a betét közti rézcsövet tudom hogy mi fán terem

MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 66
- Csatlakozott: 2008.10.29. 13:59
- MZ-d típusa: TS 250
- Tartózkodási hely: Várpalota
Igen az volt tömödés, a tüszelepnél vagy minél :S.bg írta:Anno ugyanígy jártam.operable írta:Okés. Majd akkor holnap kitisztitom, és mondom a végeredményt.
Köszi, Martin.
385× raktam össze, szedtem szét a karburátort, és aztán rájöttem, hogy: el van tömõdve az alapjárati fúvóka. Amikor szétszedtem, akkor mindig elmozdult a trutyi, amikor benzint kért a drága, akkor odaúszott, hol, elõbb, hol késõbb, és megint tömített.
Amikor erre rájöttem, akkor megint furcsavolt, nem vette a gázt szépen. Vette-vette, de nem volt az igazi.
Mint egy sík vaslapon kiderült, az elsõ tulajnál, kb. 30 -éve is gond lehetett a dugulás. õ is valószínû szétszedte, összerakta 1000×, és egyszer ferdén nyomhatta be a tût. Elgörbült, és ezért megszorult.
Itt én bizony felraktam a 150-es karburátorát, azzal csodálatos volt elsõre.
Kivettem belõle minden alkatrészt, Elindultam hát, és vettem mindenbõl egyet, meg 2 tût.
Az egyik gyárilag görbe volt, a másikkal az óta is szuper!
Úgyhogy szerintem is benzin gond lesz, mint elõttem is írták már.
Mostmár elsõ rugásra indul, és jó minden.
Kivéve a töltésem, levideóztam. Aki ért hozzá az lécci majd nézze meg.
Az ELEKTRONIKÁban lesz a link.
Köszi, Martin
Mz-re szálni élvezet, többet tolhatom mint képzelem, babetta gyujtás az a fasza, attól megy igazán a gépcsoda.
Re: BVF 30 N 3-1 es típusú Porlasztó
Hello.Alfa írta:Futár mocis boltban a Zichy utcában lehet hozzá kapni, én is ott vettem amikor újítottam fel a karbit. kb 2-300 ftos tétel, és örök élet, ezért az esztergát sem érdemes bekapcsolniBeG írta:...
Válaszaitokat, hozzászolásaitokat elöre is köszönöm.
Köszi akkor majd el ugrok azt be szerzem.
De hogy lehet azt onan ki venni?
Szal ki ütni, vagy csavaros?
- bg
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 185
- Csatlakozott: 2008.10.29. 11:03
- MZ-d típusa: ES 125/1,150/1, ETZ
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Anno ugyanígy jártam.operable írta:Okés. Majd akkor holnap kitisztitom, és mondom a végeredményt.
Köszi, Martin.
385× raktam össze, szedtem szét a karburátort, és aztán rájöttem, hogy: el van tömõdve az alapjárati fúvóka. Amikor szétszedtem, akkor mindig elmozdult a trutyi, amikor benzint kért a drága, akkor odaúszott, hol, elõbb, hol késõbb, és megint tömített.
Amikor erre rájöttem, akkor megint furcsavolt, nem vette a gázt szépen. Vette-vette, de nem volt az igazi.
Mint egy sík vaslapon kiderült, az elsõ tulajnál, kb. 30 -éve is gond lehetett a dugulás. õ is valószínû szétszedte, összerakta 1000×, és egyszer ferdén nyomhatta be a tût. Elgörbült, és ezért megszorult.
Itt én bizony felraktam a 150-es karburátorát, azzal csodálatos volt elsõre.
Kivettem belõle minden alkatrészt, Elindultam hát, és vettem mindenbõl egyet, meg 2 tût.
Az egyik gyárilag görbe volt, a másikkal az óta is szuper!
Úgyhogy szerintem is benzin gond lesz, mint elõttem is írták már.
bg
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: BVF 30 N 3-1 es típusú Porlasztó
Futár mocis boltban a Zichy utcában lehet hozzá kapni, én is ott vettem amikor újítottam fel a karbit. kb 2-300 ftos tétel, és örök élet, ezért az esztergát sem érdemes bekapcsolniBeG írta:...
Válaszaitokat, hozzászolásaitokat elöre is köszönöm.

MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
BVF 30 N 3-1 es típusú Porlasztó
Annyi lenne a lényeg hogy éppen most vagyok egy hatalmas nagy felújítás közepén, és hát mindent meg vettem már, de nem is terelem tovább a szót mondom a lényeget.
Nagyon nagy problémám az az lenne hogy a BVF 30 N 3-1 es típusú Porlasztóban, van egy réz csõ vagy réz áteresztõ nem is tudom hogy minek nevezem amibe beleül maga a shubertû felülröl, alulról meg maga a fuvoka csatlakozik hozzá, na az a réz csö nekem olyan szinten ott a réz annyira el van fáradva hogy ujjal tudom összenyomni, és az lenne a fõ kérdésem, hogy van esztergályos ismerõsöm én meg csináltatnám azt az átmenõ réz csövet, de kellene néhány dolog hozzá.
- Tudnom kéne hogy az kúpos, nem kúpos, vagy csavaros, nem csavaros a kiszedése miatt.
- Tudnom kellene a pontos méreteit, mind a külsõ átmérõt mind de legfõképpen a belsõ átmérõjét.
Mert akartam vásárolni boltban és mondták hogy ilyet nem lehet sajnos hozzá kapni, és õk sem tudják azt milyen technológiával lehetne kiszedni.
Válaszaitokat, hozzászolásaitokat elöre is köszönöm.
Nagyon nagy problémám az az lenne hogy a BVF 30 N 3-1 es típusú Porlasztóban, van egy réz csõ vagy réz áteresztõ nem is tudom hogy minek nevezem amibe beleül maga a shubertû felülröl, alulról meg maga a fuvoka csatlakozik hozzá, na az a réz csö nekem olyan szinten ott a réz annyira el van fáradva hogy ujjal tudom összenyomni, és az lenne a fõ kérdésem, hogy van esztergályos ismerõsöm én meg csináltatnám azt az átmenõ réz csövet, de kellene néhány dolog hozzá.
- Tudnom kéne hogy az kúpos, nem kúpos, vagy csavaros, nem csavaros a kiszedése miatt.
- Tudnom kellene a pontos méreteit, mind a külsõ átmérõt mind de legfõképpen a belsõ átmérõjét.
Mert akartam vásárolni boltban és mondták hogy ilyet nem lehet sajnos hozzá kapni, és õk sem tudják azt milyen technológiával lehetne kiszedni.
Válaszaitokat, hozzászolásaitokat elöre is köszönöm.
a fuvokak nem e elvannak tomodve, a hosszu allas utan elofordulhat, hogy a karbiba leul az olaj es eltomiti a fuvokakat, esetleg, hogy a benzinszinted megfelelo eoperable írta:A benzincsapban biztos hogy nincsen dugulás, mert a csövön keresztül csináltam a beöntést.Devil írta: valoszinu nem kap benzint a karbibol! nincs benne dugulas? benzincsapba esetleg?
A karbiban mit nézzek meg?
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 66
- Csatlakozott: 2008.10.29. 13:59
- MZ-d típusa: TS 250
- Tartózkodási hely: Várpalota
A benzincsapban biztos hogy nincsen dugulás, mert a csövön keresztül csináltam a beöntést.Devil írta:valoszinu nem kap benzint a karbibol! nincs benne dugulas? benzincsapba esetleg?operable írta:Szevasztok!
A segítségeteket szeretném kérni abban, hogy a 125-ös ts-m nem indul.
Szikra van.
Ha csinálok beöntést néha beindul néha nem.
De ha beindul akkor fel tudom pörgetni egy gázzal és se szivatóra, se semmire nem reagál csak leáll és kész.
Aztán utánna kiszedem a gyertyát, és füst jön a hengerbõl mint az állat.
Mi lehet a gond?
Köszi Martin
A karbiban mit nézzek meg?
Mz-re szálni élvezet, többet tolhatom mint képzelem, babetta gyujtás az a fasza, attól megy igazán a gépcsoda.
valoszinu nem kap benzint a karbibol! nincs benne dugulas? benzincsapba esetleg?operable írta:Szevasztok!
A segítségeteket szeretném kérni abban, hogy a 125-ös ts-m nem indul.
Szikra van.
Ha csinálok beöntést néha beindul néha nem.
De ha beindul akkor fel tudom pörgetni egy gázzal és se szivatóra, se semmire nem reagál csak leáll és kész.
Aztán utánna kiszedem a gyertyát, és füst jön a hengerbõl mint az állat.
Mi lehet a gond?
Köszi Martin
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 66
- Csatlakozott: 2008.10.29. 13:59
- MZ-d típusa: TS 250
- Tartózkodási hely: Várpalota
Szevasztok!
A segítségeteket szeretném kérni abban, hogy a 125-ös ts-m nem indul.
Szikra van.
Ha csinálok beöntést néha beindul néha nem.
De ha beindul akkor fel tudom pörgetni egy gázzal és se szivatóra, se semmire nem reagál csak leáll és kész.
Aztán utánna kiszedem a gyertyát, és füst jön a hengerbõl mint az állat.
Mi lehet a gond?
Köszi Martin
A segítségeteket szeretném kérni abban, hogy a 125-ös ts-m nem indul.
Szikra van.
Ha csinálok beöntést néha beindul néha nem.
De ha beindul akkor fel tudom pörgetni egy gázzal és se szivatóra, se semmire nem reagál csak leáll és kész.
Aztán utánna kiszedem a gyertyát, és füst jön a hengerbõl mint az állat.
Mi lehet a gond?
Köszi Martin
Mz-re szálni élvezet, többet tolhatom mint képzelem, babetta gyujtás az a fasza, attól megy igazán a gépcsoda.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Hali!
1:50 alá sztem nem nagyon érdemes menni. Többen használnak repsol scooter-t. Arolt-kerüld mert gázolajjal van hígítva.
A füstölés attól is lehet,hogy el van kokszosodva a kipuffod. Ha sokat jártál városban vagy "papásan" mentél vele attól is lerakódhat. És amíg az ki nem ég addig füstöl rendesen.
Sztem 1:50 el nem kellene nagyon füstölnie.
1:100-al jár Bambi mester is csak neki láttam a blokkját és nem csodálkozom
Valami utángyártott hajtókar van benne... Asszem v.mi made in japan van ráírva...
1:50 alá sztem nem nagyon érdemes menni. Többen használnak repsol scooter-t. Arolt-kerüld mert gázolajjal van hígítva.
A füstölés attól is lehet,hogy el van kokszosodva a kipuffod. Ha sokat jártál városban vagy "papásan" mentél vele attól is lerakódhat. És amíg az ki nem ég addig füstöl rendesen.
Sztem 1:50 el nem kellene nagyon füstölnie.
1:100-al jár Bambi mester is csak neki láttam a blokkját és nem csodálkozom

Valami utángyártott hajtókar van benne... Asszem v.mi made in japan van ráírva...

fustoles
hello!
Azt kerdeznem h hogy milyen olajat meg milyen aranyba kevertek benzinhez h ne fustoljon nagyon?
Mer probalom beloni mindig aaz 1:50 et a kutnal es vmi omv 2t olajjal keverem es kicsit kemenyen fustol a gep konkretan 80nal tukorbol latom h merre jottem mer diszkret kek csik kovet
Meg hallottam nem megbizhato forrasbol (:D) h van olyan aki vmi atyauristen olajat kever a benzinbe es leviszi 1:100ra a keverest....ilyen van?
Azt kerdeznem h hogy milyen olajat meg milyen aranyba kevertek benzinhez h ne fustoljon nagyon?

Mer probalom beloni mindig aaz 1:50 et a kutnal es vmi omv 2t olajjal keverem es kicsit kemenyen fustol a gep konkretan 80nal tukorbol latom h merre jottem mer diszkret kek csik kovet

Meg hallottam nem megbizhato forrasbol (:D) h van olyan aki vmi atyauristen olajat kever a benzinbe es leviszi 1:100ra a keverest....ilyen van?
- yamahadtlc2
- rolleres
- Hozzászólások: 18
- Csatlakozott: 2009.02.03. 21:03
- Tartózkodási hely: Orgovány
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
A tömítések halmozása biztosan a tömítettség mértékét rontja (Gépelemek IKILL3R etz írta:köszi!
Asszem van is itthon... Na majd meglessük
Na már nemtudom milegyenBeteszem mindkettõt biztos ami tuti


MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2169
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Nagyon kösz a segítséget! Valóban jó lenne csak nem találok sehol sem egy normálisat ami lett volna nagyon drágán adták volna, de próbálom tovább hátha találok!Samu írta:Szia!
Igen, nekünk is így áll a szivató, nyugi! A torkot én FBS-el tömítettem, míg nem szereztem egy normális csonkot, ha teheted te is cseréld le! Nagyon kényelmetlen minden szerelésnél FBS-ezni a torkot, hogy megelõzd a fals szívást...
hell írta:Bing tulajok ismét hozzátok fordulok! A szivató bovden sikeresen megszivatott megint a levágás része, de nagynehezen megoldottam a problémát csak azt szeretném még megtudni ezt a csavart ami a képen van (nagy réz a szivatónál amit a karbiba kell belecsavarni) csak eddig lehet becsavarni vagy valamit rosszul raktam öszze!
Ja igen és mit szoktak tenni a torokhoz hogy tökéletesen tömítsen nekem már kicsit ovális a szívótorok, nehogy ott szívjon be levegõt (bár azért nem akkora a rés de fõ a biztonság)!
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
killer!
tömítéskészletben adnak ilyen vékony hõálló tömítést 125/150-es szívótorokhoz. azt nem próbáltad?
tömítéskészletben adnak ilyen vékony hõálló tömítést 125/150-es szívótorokhoz. azt nem próbáltad?


10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Annak a tömítésnek a feladata a hõszigetelés, ha papírt raksz oda felmelegszik a karbi, elpárolog a benzin, leáll a motor, esetleg be is robban. Asszem egy Honda típus tipushibája volt ez. papír tehát kizárva, ezért van mûanyagtömítés az ETZkhez ott. A régi karbiét megfaragni jó ötlet sztem, én biztos ezt csinálnám.KILL3R etz írta:Köszi!
És ha csak egy papírtömítést teszek azzal ugye változik a szívócsonk hossza.. ez nem gáz?![]()
Alfa!
Használtan vettem a karbit, hozzá kaptam. Esetleg érdemes a régi 22 es es karbi tömítését kifaragni?
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Motoros boltból vett, olyan motorra való tömítéskészlet része volt?KILL3R etz írta:Hali!
Lenne egy oan kérdésem, hogy a szívócsonk és a henger közti gumitömítésem egy 1,5 mm-rel nagyobb átmérõjû mint a csonk. Namost ez nem zavarja az áramlást? Nem lenne egészségesebb oda bakelitbõl vágni egy tömítést ami jobban illeszkedik? Vagy nincs valami bevált megoldás?
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
Szia! Szerintem gyárilag a hengernél nem is gumitömítésnek kellene lennie, hanem valami frankó hõálló cuccnak. Mindenesetre az áramlás valóban nem a legideálisabb, ha nem minden egy szinten van, illetve ha pl. öntési hibák vannak, de igy még mindig sokkal jobb, mintha belógna a tömítésed millimétereketKILL3R etz írta:Hali!
Lenne egy oan kérdésem, hogy a szívócsonk és a henger közti gumitömítésem egy 1,5 mm-rel nagyobb átmérõjû mint a csonk. Namost ez nem zavarja az áramlást? Nem lenne egészségesebb oda bakelitbõl vágni egy tömítést ami jobban illeszkedik? Vagy nincs valami bevált megoldás?

Ha van kedved/idõd szereld le a cuccot és dolgozd szépen egyvonalba, de a legfõbb, hogy tényleg tömítsen a két felület között a bakelit-papír, vagy amit odateszel!
Amúgy a versenysportban sokat számít ez, egyszerû földi halandóknak szerintem kis különbséget fog hozni a sok munka...

oTo
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Szia!
Igen, nekünk is így áll a szivató, nyugi! A torkot én FBS-el tömítettem, míg nem szereztem egy normális csonkot, ha teheted te is cseréld le! Nagyon kényelmetlen minden szerelésnél FBS-ezni a torkot, hogy megelõzd a fals szívást...
Igen, nekünk is így áll a szivató, nyugi! A torkot én FBS-el tömítettem, míg nem szereztem egy normális csonkot, ha teheted te is cseréld le! Nagyon kényelmetlen minden szerelésnél FBS-ezni a torkot, hogy megelõzd a fals szívást...
hell írta:Bing tulajok ismét hozzátok fordulok! A szivató bovden sikeresen megszivatott megint a levágás része, de nagynehezen megoldottam a problémát csak azt szeretném még megtudni ezt a csavart ami a képen van (nagy réz a szivatónál amit a karbiba kell belecsavarni) csak eddig lehet becsavarni vagy valamit rosszul raktam öszze!
Ja igen és mit szoktak tenni a torokhoz hogy tökéletesen tömítsen nekem már kicsit ovális a szívótorok, nehogy ott szívjon be levegõt (bár azért nem akkora a rés de fõ a biztonság)!
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2169
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Bing tulajok ismét hozzátok fordulok! A szivató bovden sikeresen megszivatott megint a levágás része
, de nagynehezen megoldottam a problémát csak azt szeretném még megtudni ezt a csavart ami a képen van (nagy réz a szivatónál amit a karbiba kell belecsavarni) csak eddig lehet becsavarni vagy valamit rosszul raktam öszze!

Ja igen és mit szoktak tenni a torokhoz hogy tökéletesen tömítsen nekem már kicsit ovális a szívótorok, nehogy ott szívjon be levegõt (bár azért nem akkora a rés de fõ a biztonság
)!


Ja igen és mit szoktak tenni a torokhoz hogy tökéletesen tömítsen nekem már kicsit ovális a szívótorok, nehogy ott szívjon be levegõt (bár azért nem akkora a rés de fõ a biztonság

Szia!
A gyári karbiban 135-ös van, próbálkozz meg a 140-essel vagy a 145-össel. Bár ez utóbbi már a 300-asokhoz való... Úgyis érzed majd a fogyasztáson és hogy jobban megy e...
A gyári karbiban 135-ös van, próbálkozz meg a 140-essel vagy a 145-össel. Bár ez utóbbi már a 300-asokhoz való... Úgyis érzed majd a fogyasztáson és hogy jobban megy e...
matt1989 írta:Hello!
Kellene egy kis segítség:
A gépem 275ösre lett felfúrva és nem tudom milyen fúvóka méretek kellenének bele így, ha valaki tud segíteni megköszönném!
- Fittboy
- Simsonos
- Hozzászólások: 65
- Csatlakozott: 2008.04.22. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250,250 ja és250
- Tartózkodási hely: Kozármisleny
Szia. Nekem is már 2x lett fúrva az egyik gépem,de a karbiban maradt minden a régi. Még nagyon bejáratós, talán, ha 60 km van eddig benne, de sem most sem azelõtt nem vettem rajta észre,h. sokkal jobban menne, mint azelõtt. Gondolod a fúvóka méretnövelése dobna a teljesítményen?matt1989 írta:Hello!
Kellene egy kis segítség:
A gépem 275ösre lett felfúrva és nem tudom milyen fúvóka méretek kellenének bele így, ha valaki tud segíteni megköszönném!


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Fittboy 2009.02.04. 20:23-kor.
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
azt ne feletjtsd el, hogy valamennyi anyagot visszaköpköd a szivócsatornába a gép, fõleg akkor amikor elindul a dugattyú lefelé!


10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Az "olajról": Miután teljesen átpucoltad a karbit, akkor nézd át a légszûrõt meg házat meg mindent, tisztísd ki, cseréld a légszûrõt és kész. Ott szerintem standard esetben nemkéne folynia semminek.
Ha minden tiszta és minden a gyárilag leírtak szerint van megoldva akkor jó lesz. Hameg úgyis marad a jelenség akkor azt direkt úgy találták ki.
A levegõcsavarról: http://www.szocimotoros.hu/hu/szerviz/132
Ha minden tiszta és minden a gyárilag leírtak szerint van megoldva akkor jó lesz. Hameg úgyis marad a jelenség akkor azt direkt úgy találták ki.

A levegõcsavarról: http://www.szocimotoros.hu/hu/szerviz/132
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég