Nem pont fesszab a hiba oka. Nem pont pipa.bg írta:ugyanezt írtam én is. lámpa felkapcsol. motor leáll. minden jónak tûnik, de mégsem. aksi erõs mint a bika, töltés van, és mégis. volt aki égõhibát mondott, volt aki fesz szabályzót.horhaus írta:Sziasztok!
Van-e valakinek ötlete arra a problémámra, hogy miért áll le a motor ha felkapcsolom a lámpát. Most cseréltem feszszabályzót elektronikusra, de nem használt.
A vezetékeket és csatlakozókat át néztem és megspréztem. Az akumlátor jónak tûnik, legalábbis tartja a 6,5 v-ot álló motornál, lámpával is. Ha beindítom a mûszer össze - vissza mér 3 tól 15 v-ig. Az új feszszabályzóval is. Azért gondolom hogy nincs zárlat, mert ha kiveszem az égõt és úgy kapcsolok lámpát akkor megy rendesen.
Elõre is kössz a segítséget.
Teccik ugye tunni hogy a gyújtás 60 Wattot termel? Minden más fogyasztó, ha be van kötve és jól mûködik, pl. a féklámpa, helyzetjelzõk megminden, akkor lezabálja a rencerbõl az áramot. Elveszi a gyújtástól - az isteni szikrát. Érdekes, hogy ha az akksiban már csak 1 volttal kevesebb van, akkor nagyon nehezen indul a gép. Ha meg beindul akkor a rákapcsolt lámpákkal AZONNAL kihagy, prüszköl, leáll a motor.
Én nekem mondhatni tökéletes minden a kis Ts-emen, 7.2 voltot tölt a jó kis mechanikus, De! Kipróbáltam nem egyszer, Ha minden fogyasztót rákapcsolok, Akkor az életben nem indul be a gépezet, csak hogyha lekapcsolom a lámpákat.
Kinek mennyire, de nekem, egyáltalán nem elég ez a 6 volt. Nem szolgál ki teljes mértékben. És gyakori, hogy megviccel.
Alapjáraton ketyeg 2 másodpercet, és kihagyogat a gyújtás.... Mikor leveszem a lámpát, akkor a hiba megszûnik.
A könyvek is megírták; a régi gyújtásrendszerrel rendelkezõ motoroknak, a 6 voltosaknak, akkor pecsételõdött meg a sorsuk, mikor bevezették az egész napos kötelezõ világítást. A dinamó alapjáraton nem töltött, hamarabb elromlott az akku, nem töltött a feszültségszabályozó és tönkrement... etc.