Üzemanyagellátás
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Ahogy nézem ez átvágás lehet.Valószinû a BVF karbit adják ezért az árért,csak a kép nem passzol hozzá.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára zsakfos 2008.07.31. 10:30-kor.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Köszi a választ.Egy dolog ami aggaszt.Vajon a bilincs alatti átmérõ jó-e?A másik hogy még a karbiról is kell leszedni mert ha jól látom van egy kis pereme.Amugy beruháznék egyre mert szerintem nem adják drágán.15000 az új ára.Csakhogy passzol-e az a kérdés.A másik dolog ami még aggaszt hogy a karbi is és a szivócsonk is réselt.
3000 alatt ne is próbálkozz, innentõl van használható fordulat!! A tût meg oda tedd, ahol a legszebb a gyertykaképed.
kosian írta:Nem biztos, hogy ez pont ide való, de azért leírom. 250-es ETZ-nél természetes az, hogy alacsony fordulaton (1500) alatt nem nagyon dolgozik és a fordulatot sem kapja fel sebességben csak gázhúzásra, hanem a kuplunggal rá kell segíteni? Legingább a síbertû állításával lehet jobbá, vagy roszabbá tenni a helyzetet. Most nekem alulról a második rovátkában van, tehát majdnem teljesen felemelve. Úgy veszem észre, hogy csak egy leheletnyivel jobb, mintha egyel lejjebb engedném. Érdemes visszatennem a tût egyel alacsonyabbra (pl. fogyasztás miatt) ha szinte ugyan olyan tulajdonságokkal bír? Egyáltalán ez természetes, hogy ilyen és csak engem zavar?
- kosian
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 197
- Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
- MZ-d típusa: Mz Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Nem biztos, hogy ez pont ide való, de azért leírom. 250-es ETZ-nél természetes az, hogy alacsony fordulaton (1500) alatt nem nagyon dolgozik és a fordulatot sem kapja fel sebességben csak gázhúzásra, hanem a kuplunggal rá kell segíteni? Legingább a síbertû állításával lehet jobbá, vagy roszabbá tenni a helyzetet. Most nekem alulról a második rovátkában van, tehát majdnem teljesen felemelve. Úgy veszem észre, hogy csak egy leheletnyivel jobb, mintha egyel lejjebb engedném. Érdemes visszatennem a tût egyel alacsonyabbra (pl. fogyasztás miatt) ha szinte ugyan olyan tulajdonságokkal bír? Egyáltalán ez természetes, hogy ilyen és csak engem zavar?
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Sziasztok!
Adott két karbi,az egyik BVF 22N2-2,a másik BVF22N2-1 -Van é különbség a kettõ között? Szemre nincs vagy megvakultam?
Vagy jó-e a 22N2-2 a 125TS-re?
Elõre is köszi
Adott két karbi,az egyik BVF 22N2-2,a másik BVF22N2-1 -Van é különbség a kettõ között? Szemre nincs vagy megvakultam?
Vagy jó-e a 22N2-2 a 125TS-re?
Elõre is köszi
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
a tank nem rozsdás belül?Matee86 írta:köszi!Megpróbálom ezt,de ha semmi,akkor megint szétszedem....asszem van másik csap is valahol,megpróbálom azzal...

7 év állás után könnyen elképzelhetõ. az én motorom 8 évet állt mielõtt megvettem, belenézvén nem láttam semmi gyanúsat, de nem hagyott nyugodni a gondolat, meg amúgy is izgága alak vagyok, ezért kikaptam a benzincsapot és hálálkodtam az égnek h nem kapcsoltam sosem tartalékra, mert kb fél liter rozsdás iszap volt az alján...

nade a rozsdamaró + üvegszilánk odavert neki rendesen



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Zschopauer
- biciklis
- Hozzászólások: 33
- Csatlakozott: 2008.03.26. 20:29
- MZ-d típusa: Honda CBF 250
- Tartózkodási hely: Szeged
- Kapcsolat:
binget mindenkinek
Sziasztok,
én is pár napja szereztem be egy Bing 84-es típusú porlasztót; hát ez fantasztikus! Precíziós mûszer a kõbaltás tajvani útángyártott "csodához" képest.
Nekem is le kellett szedni a szivatóbowdenbõl kb. 2 cm-t, hogy passzoljon.
Viszont a szívótorokhoz alapból nagyon szépen igazodott a méretezése, nem úgy, mint a korábbi porlasztóimnál.
A tiétekben mekkora fõfúvóka van? Ebben 118-as, ami elég kevésnek tûnik. A menetteljeseítményei ugyanolyanok, mint a régi karbimmal, abban 135-ös fõfúvóka volt.
Na de a lényeg, hogy 3,6-4 liter közé került a fogyasztás (utassal együtt hajtva)!
én is pár napja szereztem be egy Bing 84-es típusú porlasztót; hát ez fantasztikus! Precíziós mûszer a kõbaltás tajvani útángyártott "csodához" képest.
Nekem is le kellett szedni a szivatóbowdenbõl kb. 2 cm-t, hogy passzoljon.
Viszont a szívótorokhoz alapból nagyon szépen igazodott a méretezése, nem úgy, mint a korábbi porlasztóimnál.
A tiétekben mekkora fõfúvóka van? Ebben 118-as, ami elég kevésnek tûnik. A menetteljeseítményei ugyanolyanok, mint a régi karbimmal, abban 135-ös fõfúvóka volt.
Na de a lényeg, hogy 3,6-4 liter közé került a fogyasztás (utassal együtt hajtva)!
Melák írta:Köszönöm a segítséget srácok!
Zschopauer
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
esetleg annyit probalj meg, hogy kb 12L/ora kell az atfolyasi idejenek lenni, vegy egy 1 literes flakont ha 5 perc alatt tele van akkor elvileg okes merd le mennyi ido alatt ment le az 1 lityi, aztan vedd le a tanksapkat es nezd meg ugy is, ha tanksapesz nelkul joval gyorsabb akkor annak a szellozoje dugult el, ha nem akkor benzincsapcsere javasolt
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Matee86 írta:Sziasztok!
meg szeretném kérdezni,hogy a benzincsapnak mi lehet a baja,ha nem enged elég benzint,és a levegõ nem tud visszaáramolnia tankba a csõbõl,így nem is tud rendesen a karbiba jutni,ami azt eredméynezi,hogy ha 70 nél gyorsabban megyek,vagy nagyon pörgetem,akkor egyszerûen kifogy a benzin...
A tankot múltkor takarítottam és a csapot is,de lehet megint eldugult?vagy esetleg más?
válaszokat elõre is köszönöm!
Üdv:Máté
a tank nem a csobol kap levegot, hanem a tanksapkan levo kis lyuk akadalyozza meg hogy vakum keletkezzen a tankban.......
- Matee86
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 329
- Csatlakozott: 2008.03.16. 18:51
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe
- Tartózkodási hely: Szekszárd
Sziasztok!
meg szeretném kérdezni,hogy a benzincsapnak mi lehet a baja,ha nem enged elég benzint,és a levegõ nem tud visszaáramolnia tankba a csõbõl,így nem is tud rendesen a karbiba jutni,ami azt eredméynezi,hogy ha 70 nél gyorsabban megyek,vagy nagyon pörgetem,akkor egyszerûen kifogy a benzin...
A tankot múltkor takarítottam és a csapot is,de lehet megint eldugult?vagy esetleg más?
válaszokat elõre is köszönöm!
Üdv:Máté
meg szeretném kérdezni,hogy a benzincsapnak mi lehet a baja,ha nem enged elég benzint,és a levegõ nem tud visszaáramolnia tankba a csõbõl,így nem is tud rendesen a karbiba jutni,ami azt eredméynezi,hogy ha 70 nél gyorsabban megyek,vagy nagyon pörgetem,akkor egyszerûen kifogy a benzin...
A tankot múltkor takarítottam és a csapot is,de lehet megint eldugult?vagy esetleg más?
válaszokat elõre is köszönöm!
Üdv:Máté

Mert azért az Mz a király....!:)
- Perec
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 444
- Csatlakozott: 2008.07.13. 21:36
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Oh.
Én használtam fimol-t, jelentõs változást nem tapasztaltam, viszont nem is kell sok, hogy megérje:
A Fimol 2T régi áron számítva (most nálunk 900Ft ahol lehet kapni, de kifutó talán az új kenõanyag engedélyek miatt).
620 Ft - 125 ml -> 150 l benzinhez ajánlott.
Megtérülés 310 Ft-os benzinár mellett:
150 helyett 148 literes fogyasztásnál,
azaz 1,2 %-os fogyasztáscsökkenésnél.
azaz, ha 4 l-rõl lekúszik a fogyasztás 3,94-re.
vagy 5l-rõl 4,93 l-re.
Felújítás->felújítás kb:30.000 km azaz 1350(4,5l/100km) l benzin
után ehhez 9 flakon kell: 9*620=5580, tehát megtérülés
30.000Ft os generált számolva: 30->36 eKm azaz 20% kopáscsökkentés
esetén, ha nincs fogyasztáscsökkenés.
A hátrányát viszont ismerem: feketévé változtatja a benzint, nagyon fog és nehéz lemosni.
Én az olajba tettem amit hordtam magammal, de a flakont is teljesen befogta, nem láttam az oldalán
lévõ csíkon, hogy mennyit töltöttem be.
A másik érvem a fimol ellen a lustaság.
A Fimol 2T régi áron számítva (most nálunk 900Ft ahol lehet kapni, de kifutó talán az új kenõanyag engedélyek miatt).
620 Ft - 125 ml -> 150 l benzinhez ajánlott.
Megtérülés 310 Ft-os benzinár mellett:
150 helyett 148 literes fogyasztásnál,
azaz 1,2 %-os fogyasztáscsökkenésnél.
azaz, ha 4 l-rõl lekúszik a fogyasztás 3,94-re.
vagy 5l-rõl 4,93 l-re.
Felújítás->felújítás kb:30.000 km azaz 1350(4,5l/100km) l benzin
után ehhez 9 flakon kell: 9*620=5580, tehát megtérülés
30.000Ft os generált számolva: 30->36 eKm azaz 20% kopáscsökkentés
esetén, ha nincs fogyasztáscsökkenés.
A hátrányát viszont ismerem: feketévé változtatja a benzint, nagyon fog és nehéz lemosni.
Én az olajba tettem amit hordtam magammal, de a flakont is teljesen befogta, nem láttam az oldalán
lévõ csíkon, hogy mennyit töltöttem be.
A másik érvem a fimol ellen a lustaság.
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
felesleges annyi jo olajat elpazarolnodStravkó írta:Én is ezt használom,de én 1:40 -re keverem. Igy sem füstöl,és nem csöpög a kipufogó végén! Nekem bevált.Bikergery írta:Sziasztok!
Nemrégiben vettem kísérleti céllal egy flakon Repsol moto scooter ful synt 2t olajat.
A kérdésem az lenne milyen arányban lenne érdemes a benzinhez keverni? Én 1:60-ra gondoltam...
Akinek volt már ilyen irányú tapasztalata írja+ please
Elõre is köszi.
Viszont most ki akarom probálni a Fimol 2T-t,használta már valaki? A használatával kevesebb olajat kell keverni a benzinbe,vagy a szokásos keverékhez kell tenni pluszba?
Üdv: Stravkó

jahh es pluszba kell hozzaonteni, de amugy tenyleg parasztvakitas, nem er egy puttony fingot se....persze ez a velemeny szubjektiv
(maradok a repsol competicionnal 1:75-ben)

- Stravkó
- Long Vehicle
- Hozzászólások: 1269
- Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Eger
Én is ezt használom,de én 1:40 -re keverem. Igy sem füstöl,és nem csöpög a kipufogó végén! Nekem bevált.Bikergery írta:Sziasztok!
Nemrégiben vettem kísérleti céllal egy flakon Repsol moto scooter ful synt 2t olajat.
A kérdésem az lenne milyen arányban lenne érdemes a benzinhez keverni? Én 1:60-ra gondoltam...
Akinek volt már ilyen irányú tapasztalata írja+ please
Elõre is köszi.
Viszont most ki akarom probálni a Fimol 2T-t,használta már valaki? A használatával kevesebb olajat kell keverni a benzinbe,vagy a szokásos keverékhez kell tenni pluszba?
Üdv: Stravkó
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Szinter, pipa!!!
- kuti
- Aki nem csak motorral tud elesni
- Hozzászólások: 666
- Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
- MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
- Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...
Köszi! mondjuk csak 50 km-es közelembe van kút, ahol kapni ilyet, de egyszer kipróbálomSamu írta:Keri próbálta ki a szocimotoros atyja, ha jól emlékszem növekszik a teljesítmény és a fogyasztás is. Nagyobb fõfúvókát tett a karbiba. Kérdezd meg õt.
kuti írta: Köszöntem szépen!Mivel ez is ebbe a topikba tartozik, ezért megkérdezem, hogy mi a véleményetek a bioetanolról? E85.. Mit szól hozzá az etz? érdemes kipróbálni vele?

- kosian
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 197
- Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
- MZ-d típusa: Mz Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Most kb annyit, de még nem volt alkalmam rendesen kiszámítani, mert eddig sokat evett, de rájöttem, hogy nagyon el volt mászva a gyújtás és ez okozott fogyasztási gondot anno a Simsonnál is. Most "elvileg" legjobb tudásom szerint be van állítva és úgy tûnik sokat javult a fogyasztás. Most mérem a pontos értéket, csak kíváncsi voltam mennyi a normális.Samu írta:Sztem a jó érték 4 és 5 liter között van, de ez iszonyat sok dologtól függ!! Ezt nem lehet így megmondani. Miért a tied mennyit eszik?
kosian írta:Mekkora az a fogyasztás ami elfogadhatónak, normálisnak mondható egy jól beállított 250-es ETZ-nél? Vagy mennyi az amennyinél semmiképp nem ehet többet, mert ha igen akkor valami gáz van?
Sztem a jó érték 4 és 5 liter között van, de ez iszonyat sok dologtól függ!! Ezt nem lehet így megmondani. Miért a tied mennyit eszik?
kosian írta:Mekkora az a fogyasztás ami elfogadhatónak, normálisnak mondható egy jól beállított 250-es ETZ-nél? Vagy mennyi az amennyinél semmiképp nem ehet többet, mert ha igen akkor valami gáz van?
Keri próbálta ki a szocimotoros atyja, ha jól emlékszem növekszik a teljesítmény és a fogyasztás is. Nagyobb fõfúvókát tett a karbiba. Kérdezd meg õt.
kuti írta:Köszöntem szépen!conus írta:13 literes
ebbõl tartalék 1,5 liter, de nekem pl. hosszabb belsõ szûrõ van betéve meg hosszabb csõ, és így kb 2,5 literMivel ez is ebbe a topikba tartozik, ezért megkérdezem, hogy mi a véleményetek a bioetanolról? E85.. Mit szól hozzá az etz? érdemes kipróbálni vele?
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
13 literes
ebbõl tartalék 1,5 liter, de nekem pl. hosszabb belsõ szûrõ van betéve meg hosszabb csõ, és így kb 2,5 liter
ebbõl tartalék 1,5 liter, de nekem pl. hosszabb belsõ szûrõ van betéve meg hosszabb csõ, és így kb 2,5 liter



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Sziasztok szükségem lenne egy BVF 22 N1-3 as porlasztora 125 TS MZ, az enyén sajnos 22 év után feladta és nem is javitható, ha valaki tud egyet azt nagyon megköszönöm én Fejér megyei vagyok de ha kell a szomszéd megyékbe is átmotorozom. Elöre is köszi emil: lorsen@citromail.hu
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
Szia!
Nekem is Bing van a 251-en, a szivató bovden külsõ házából vegyél le kb 2 centit (inkább kevesebbet elõször) és csak úgy fog bemenni a helyére. A szívócsonkba sem ment be nekem olyan simán, kellett csiszolnom a csonkon egy picit. Sok sikert!
Nekem is Bing van a 251-en, a szivató bovden külsõ házából vegyél le kb 2 centit (inkább kevesebbet elõször) és csak úgy fog bemenni a helyére. A szívócsonkba sem ment be nekem olyan simán, kellett csiszolnom a csonkon egy picit. Sok sikert!
Melák írta:Hello!
Vettem egy Bing karbit a motoromra (ETZ251) úgy látom a hosszú tartószár miatt a normál szivatóbovden nem lesz megfelelõ. Másnak is cserélni kellett a bovdent Bing esetén? Van olyan típus amelyiknek a bovdene megfelelõ vagy egyedit kell készíteni?
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
sajat karan tanul a dolgozo: en 3 szivatobowdent vettem, mire rajottem a megoldasra, de okulaskent: eloszor a karburatorba akaszd be, mert a rugo sokat ellentart, majd utana a kormanyhoz es ha akkor sem stimmel akkor ott tudsz a kulsejebol korrigalni, amugy a boltban kaphato bowdenhosszal semmi baj nincsMelák írta:Hello!
Vettem egy Bing karbit a motoromra (ETZ251) úgy látom a hosszú tartószár miatt a normál szivatóbovden nem lesz megfelelõ. Másnak is cserélni kellett a bovdent Bing esetén? Van olyan típus amelyiknek a bovdene megfelelõ vagy egyedit kell készíteni?
- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1447
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Az enyém is eresztett, én is ilyen gumiból vágtam bele tömítést, és kicsit a zárszerkezeten is alakítottam: 5 éve bíja.sub-ee írta:SziaGose89 írta:Hello!
A MZ ETZ 251re szeretnék tanksapkát, de sehol nincs a világon...
Életem végéig hálás leszek ha valaki megmondja honnan szerezhetek, mert a mostani ahol csak el lehet képzelni ereszt.
Az alsó tömítés cseréjével meg tudod oldani az eresztés dolgot, lehet kapni benzinálló gumit, abból tudsz csinálni hozzá.
Üdv.: Sub-ee
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."

- sub-ee
- Elektrokirály
- Hozzászólások: 1127
- Csatlakozott: 2008.01.28. 20:33
- MZ-d típusa: ETZ 250 1984
- Tartózkodási hely: Bonyhád
- Kapcsolat:
Sziaconus írta:hy,sub-ee írta:
Szia
Az alsó tömítés cseréjével meg tudod oldani az eresztés dolgot, lehet kapni benzinálló gumit, abból tudsz csinálni hozzá.
Üdv.: Sub-ee
benzinálló gumit milyen boltban lehet kapni?
Elmész a gumishoz és ott lehet kapni fényes felületû 4-10mm vastagságban négyzetméterre belül vászonhálós benzinálló gumilapot, én ott vettem körül 5 éve, de még ha jól emlékszem mindig van belõle! (Csak olyan gumisnál kapsz ilyet, ahol foglalkoznak vulkanizálással is!)
Csináltattam náluk egy marék ETZ 250-301-esre való gumit amire visszacsap a berugókar. Ez is 5 éve, betettem a 251-esembe két éve és azóta is benne van, egy pici szakadás sincs rajta!
Üdv.:Sub-ee
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
hy,sub-ee írta:
Szia
Az alsó tömítés cseréjével meg tudod oldani az eresztés dolgot, lehet kapni benzinálló gumit, abból tudsz csinálni hozzá.
Üdv.: Sub-ee
benzinálló gumit milyen boltban lehet kapni?



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- sub-ee
- Elektrokirály
- Hozzászólások: 1127
- Csatlakozott: 2008.01.28. 20:33
- MZ-d típusa: ETZ 250 1984
- Tartózkodási hely: Bonyhád
- Kapcsolat:
SziaGose89 írta:Hello!
A MZ ETZ 251re szeretnék tanksapkát, de sehol nincs a világon...
Életem végéig hálás leszek ha valaki megmondja honnan szerezhetek, mert a mostani ahol csak el lehet képzelni ereszt.
Az alsó tömítés cseréjével meg tudod oldani az eresztés dolgot, lehet kapni benzinálló gumit, abból tudsz csinálni hozzá.
Üdv.: Sub-ee
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
hubermotor-nál az oldaluk tanulsága szerint van.Gose89 írta:Hello!
A MZ ETZ 251re szeretnék tanksapkát, de sehol nincs a világon...
Életem végéig hálás leszek ha valaki megmondja honnan szerezhetek, mert a mostani ahol csak el lehet képzelni ereszt.
46-129 00-13.095 Tanksapka ETZ-251/301 TR db 1465.-
http://www.hubermotor.hu/mz_alkatreszek ... zitok.html


10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
-
- biciklis
- Hozzászólások: 41
- Csatlakozott: 2008.06.17. 10:46
- Tartózkodási hely: Biatorbágy
Az utóbbira szavaznék, poénokból sosem elég...
Ideje lenne megrendezni az elsõ "MZ-tankba a gumival!" pecaversenyt... mikor is lesz legközelebb MZ találkozó?
Viszont ezt az üzemanyagellátás topicot eléggé elzüllesztettük... mingyá jön az OFFirtó moderátor, és ellátja a bajunkat
Tehát a pecaverseny nevezéseit a ZÚZDÁba várjuk!

Ideje lenne megrendezni az elsõ "MZ-tankba a gumival!" pecaversenyt... mikor is lesz legközelebb MZ találkozó?
Viszont ezt az üzemanyagellátás topicot eléggé elzüllesztettük... mingyá jön az OFFirtó moderátor, és ellátja a bajunkat

Tehát a pecaverseny nevezéseit a ZÚZDÁba várjuk!
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég