Üzemanyagellátás
-
- biciklis
- Hozzászólások: 41
- Csatlakozott: 2008.06.17. 10:46
- Tartózkodási hely: Biatorbágy
Az utóbbira szavaznék, poénokból sosem elég...
Ideje lenne megrendezni az elsõ "MZ-tankba a gumival!" pecaversenyt... mikor is lesz legközelebb MZ találkozó?
Viszont ezt az üzemanyagellátás topicot eléggé elzüllesztettük... mingyá jön az OFFirtó moderátor, és ellátja a bajunkat
Tehát a pecaverseny nevezéseit a ZÚZDÁba várjuk!

Ideje lenne megrendezni az elsõ "MZ-tankba a gumival!" pecaversenyt... mikor is lesz legközelebb MZ találkozó?
Viszont ezt az üzemanyagellátás topicot eléggé elzüllesztettük... mingyá jön az OFFirtó moderátor, és ellátja a bajunkat

Tehát a pecaverseny nevezéseit a ZÚZDÁba várjuk!
-
- biciklis
- Hozzászólások: 41
- Csatlakozott: 2008.06.17. 10:46
- Tartózkodási hely: Biatorbágy
torokb:
nem tudom így van-e, de ha úgy érzed hogy "sok volt" a poénkodásom akkor bocsánat. Csak a jószándék vezérelt.
csak néha túlzásba viszem a marhulást... de remélem most nem
ezeket az emotikonokat is szoknom kell még.
ha a fentiek nem állnak, akkor viszont csak annyit írnék, hogy :
Köszönöm az ártatlan kis befõttesgumi nevében, hogy megmentetted a nagy és sötét benzintankból.
nem tudom így van-e, de ha úgy érzed hogy "sok volt" a poénkodásom akkor bocsánat. Csak a jószándék vezérelt.
csak néha túlzásba viszem a marhulást... de remélem most nem
ezeket az emotikonokat is szoknom kell még.
ha a fentiek nem állnak, akkor viszont csak annyit írnék, hogy :
Köszönöm az ártatlan kis befõttesgumi nevében, hogy megmentetted a nagy és sötét benzintankból.
Ma hazaérkezés után elsõ dolgom volt nekilátni az immáron napok óta mindenkit lázban tartó problémát megoldani.
1. Fogtam egy LED-es elemlámpát, melynek energia kibocsátása garantáltan alatta van abenzintankban fellépõ robbanásveszély miatt megengedhetõnek. (magyarul csak ilyen volt...)
2. Egy vékony és PUHA drótszálat választottam ki a készleten lévõk közül (ebbõl még ilyen is csak alig volt).
3. Kihalásztam a befõttesgumit.
4. Szembetalálkoztam a tegnapi tálkával, amiben a gumi ázott. A benzin elpárolgott. Helyén egy kis zöld paca volt. Egy nap alatt mégis beoldotta
Remélem mostantól mindenki nyugodtan tud aludni...
1. Fogtam egy LED-es elemlámpát, melynek energia kibocsátása garantáltan alatta van abenzintankban fellépõ robbanásveszély miatt megengedhetõnek. (magyarul csak ilyen volt...)
2. Egy vékony és PUHA drótszálat választottam ki a készleten lévõk közül (ebbõl még ilyen is csak alig volt).
3. Kihalásztam a befõttesgumit.
4. Szembetalálkoztam a tegnapi tálkával, amiben a gumi ázott. A benzin elpárolgott. Helyén egy kis zöld paca volt. Egy nap alatt mégis beoldotta

Remélem mostantól mindenki nyugodtan tud aludni...
- kezo
- biciklis
- Hozzászólások: 32
- Csatlakozott: 2008.04.15. 16:09
- Tartózkodási hely: Heves megye Bélapátfalva
torokb írta:És elérkezett az igazság pillanata. Szigorúan titkos kísérleti laboratóriumunkban egy három órás teszten bizonyosodtunk meg a benzin és a befõttesgumi közt fellépõ kölcsönhatások természetérõl. A kísérletben 95-ös oktánszámú benzin és MOL 2T keverékolaj 1:50 térfogatarányú keverékébe helyeztünk egy kommersz befõttesgumit. És hogy mi lett a kísérlet végeredménye?
1. Pezseg vagy robban?
Robban! Bármilyen meglepõ a benzin rövidtávon nem oldja a befõttesgumit, így pezsgés nem tapasztalható. Ellenben kiválló robbanószer. Más kérdés hogy a robbanáshoz a gumi nem szükséges...
2. Úszik, vagy elsüllyed?
A kérdésnek gyakorlati vetületei is vannak: ha közelít a benzin-cunami, alkalmas e a tömör gumi mentõövnek? NEM! Bármilyen meglepõ is, a gumi úgy süllyed el a benzinben mintha beton lenne...
Ezért ma már érdemes volt felkelni minden nap tanul valami újat az ember


-
- biciklis
- Hozzászólások: 41
- Csatlakozott: 2008.06.17. 10:46
- Tartózkodási hely: Biatorbágy
Torokb:
Hosszú kampósvégû dróttal szerintem elõbb-utóbb ki tudod szedni.
Ha odabent sötét van akkor ne gyufával világíts be.
vagyis hát....
ha gyufával világítassz be, akkor még kampósvégû drót sem kell... kijön anélkül is hamar.
(bár ez így "túl egyszerû lenne"
)
Ha drótozol, akkor a drót ne legyen túl kemény, nehogy a benzinszûrõt kiszakítsd. (bár ha nem szakítod ki, akkor megint csak "túl egyszerû lenne"
)
Az igazi persze az volna, ha kiszednéd a befõttesgumit egy puhább kampósvégû dróttal, aztán egy keményebb kampósvégû dróttal kiszakítanád a szûrõt, aztán a végén megnéznéd gyufával nincs-e benne még valami amit ki kéne szedni vagy szakítani.
Ha nem lenne kielégítõ a feladat nehézsége, akkor további befõttesgumik bedobásával fokozható az élmény.
Hosszú kampósvégû dróttal szerintem elõbb-utóbb ki tudod szedni.
Ha odabent sötét van akkor ne gyufával világíts be.

vagyis hát....
ha gyufával világítassz be, akkor még kampósvégû drót sem kell... kijön anélkül is hamar.


Ha drótozol, akkor a drót ne legyen túl kemény, nehogy a benzinszûrõt kiszakítsd. (bár ha nem szakítod ki, akkor megint csak "túl egyszerû lenne"

Az igazi persze az volna, ha kiszednéd a befõttesgumit egy puhább kampósvégû dróttal, aztán egy keményebb kampósvégû dróttal kiszakítanád a szûrõt, aztán a végén megnéznéd gyufával nincs-e benne még valami amit ki kéne szedni vagy szakítani.

Ha nem lenne kielégítõ a feladat nehézsége, akkor további befõttesgumik bedobásával fokozható az élmény.
És elérkezett az igazság pillanata. Szigorúan titkos kísérleti laboratóriumunkban egy három órás teszten bizonyosodtunk meg a benzin és a befõttesgumi közt fellépõ kölcsönhatások természetérõl. A kísérletben 95-ös oktánszámú benzin és MOL 2T keverékolaj 1:50 térfogatarányú keverékébe helyeztünk egy kommersz befõttesgumit. És hogy mi lett a kísérlet végeredménye?
1. Pezseg vagy robban?
Robban! Bármilyen meglepõ a benzin rövidtávon nem oldja a befõttesgumit, így pezsgés nem tapasztalható. Ellenben kiválló robbanószer. Más kérdés hogy a robbanáshoz a gumi nem szükséges...
2. Úszik, vagy elsüllyed?
A kérdésnek gyakorlati vetületei is vannak: ha közelít a benzin-cunami, alkalmas e a tömör gumi mentõövnek? NEM! Bármilyen meglepõ is, a gumi úgy süllyed el a benzinben mintha beton lenne...
1. Pezseg vagy robban?
Robban! Bármilyen meglepõ a benzin rövidtávon nem oldja a befõttesgumit, így pezsgés nem tapasztalható. Ellenben kiválló robbanószer. Más kérdés hogy a robbanáshoz a gumi nem szükséges...
2. Úszik, vagy elsüllyed?
A kérdésnek gyakorlati vetületei is vannak: ha közelít a benzin-cunami, alkalmas e a tömör gumi mentõövnek? NEM! Bármilyen meglepõ is, a gumi úgy süllyed el a benzinben mintha beton lenne...
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
oldja, csak nem ilyen sebességgel 
nekem a Rigán(bocsánat a szóért)
a benzinsapkára voltak téve befõttesgumik, és 2 év alatt 1 mállott el. 

nekem a Rigán(bocsánat a szóért)




10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!

Hogy Szacseszt idézzem,talán páran emlékeztek rá (egri srác,2. Sástón õ hajította el a frissen fényezett 251-et Kékes felé):
"Kétütemû blokkból minden kiég"

Egyébként a motorban szerintem nem tesz kárt.
Monjuk ha benzinben oldasz fel tejfölöspoharat,abból lesz a legolcsóbb modellragasztó,szóval ki tudja, lehet,hogy a benzincsapot azért nem nyitogatnám a helyedben,egy ilyen oldott dzsuva a fúvókát biztos jól eltömi.
De tényleg próbáld ki,hogy oldja-e.
A kisTZ-s 
"Adjátok vissza a hegyeimet"

"Adjátok vissza a hegyeimet"
- Gshp
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 158
- Csatlakozott: 2007.08.01. 21:48
- Tartózkodási hely: Hódmezõvásárhely
:lol: :lol: :lol:
Szerintem a legegyszerûbb , ha az aranyárban lévõ benzinbõl kiöntesz 1 elmosott üres vajasdobozba 2 decit, és beledobsz 1 befõttesgumit
És mint a BRAINEC nevû mûsorban kiderül hogy vajon lebeg vagy elolszlik
A kísérlet eredményét várom
Üdv : Ádám !


És mint a BRAINEC nevû mûsorban kiderül hogy vajon lebeg vagy elolszlik


A kísérlet eredményét várom



Üdv : Ádám !



Köd elõttem, füst utánam !!
[-=UNW-042=-]

Nem, nem... befõttesgumi, nem tömítés. A töltõcsonk volt felgumizva vele a kannára... Szerintem oldja. De lehet hogy úszik a benzin tetején, akkor csak tele kellene tankolni, és kihalászni a nyílásnálStravkó írta:Ha benzines kannának a gumija,akkor nem valószínû,hogy oldja a benzin! Nem lesz baja.torokb írta:Szervusztok!
Ömm... velem mindig történik valami hülyeség... ma is: bekerült egy befõttesgumi a tankba. Olyan kis zöld vékony. Biztos túlizgulom a dolgot, de ugye nem lehet baj belõle? Gondolom benzin beoldja... aztán a benzin-olaj-gumi keverék elég a motorban... és? Szóval ugye nem nagy gáz?
U.I..: mielõtt hogykerültgumiatankba hozzászólások özöne árasztana el: 5lityós kannába keverem a naftát, van felcsavarozható töltõ toldalék a kannához, arra volt ráhúzva a gumi. Bekever, töltõcsõ fel, tanknyílásra irányít, fejjel lefele fordít az egész. Már benne is volt...
Üdv: Stravkó

- Stravkó
- Long Vehicle
- Hozzászólások: 1269
- Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Eger
Ha benzines kannának a gumija,akkor nem valószínû,hogy oldja a benzin! Nem lesz baja.torokb írta:Szervusztok!
Ömm... velem mindig történik valami hülyeség... ma is: bekerült egy befõttesgumi a tankba. Olyan kis zöld vékony. Biztos túlizgulom a dolgot, de ugye nem lehet baj belõle? Gondolom benzin beoldja... aztán a benzin-olaj-gumi keverék elég a motorban... és? Szóval ugye nem nagy gáz?
U.I..: mielõtt hogykerültgumiatankba hozzászólások özöne árasztana el: 5lityós kannába keverem a naftát, van felcsavarozható töltõ toldalék a kannához, arra volt ráhúzva a gumi. Bekever, töltõcsõ fel, tanknyílásra irányít, fejjel lefele fordít az egész. Már benne is volt...
Üdv: Stravkó
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Szinter, pipa!!!
Szervusztok!
Ömm... velem mindig történik valami hülyeség... ma is: bekerült egy befõttesgumi a tankba. Olyan kis zöld vékony. Biztos túlizgulom a dolgot, de ugye nem lehet baj belõle? Gondolom benzin beoldja... aztán a benzin-olaj-gumi keverék elég a motorban... és? Szóval ugye nem nagy gáz?
U.I..: mielõtt hogykerültgumiatankba hozzászólások özöne árasztana el: 5lityós kannába keverem a naftát, van felcsavarozható töltõ toldalék a kannához, arra volt ráhúzva a gumi. Bekever, töltõcsõ fel, tanknyílásra irányít, fejjel lefele fordít az egész. Már benne is volt...
Ömm... velem mindig történik valami hülyeség... ma is: bekerült egy befõttesgumi a tankba. Olyan kis zöld vékony. Biztos túlizgulom a dolgot, de ugye nem lehet baj belõle? Gondolom benzin beoldja... aztán a benzin-olaj-gumi keverék elég a motorban... és? Szóval ugye nem nagy gáz?
U.I..: mielõtt hogykerültgumiatankba hozzászólások özöne árasztana el: 5lityós kannába keverem a naftát, van felcsavarozható töltõ toldalék a kannához, arra volt ráhúzva a gumi. Bekever, töltõcsõ fel, tanknyílásra irányít, fejjel lefele fordít az egész. Már benne is volt...

- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
ásványi olaj < félszintetikus < teljesen szintetikus
jobbság és drágaság szerint rendezve, müzübe a félszintetikus az optimális.
jobbság és drágaság szerint rendezve, müzübe a félszintetikus az optimális.



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1447
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Jah, meg ha valaki a bejáratós rigájába csak 2 litykót akart tenni az 1:16-osból és elõtte 1:50-en állt...azt is érhették meglepetések 

Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."

-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 351
- Csatlakozott: 2007.07.18. 21:24
- MZ-d típusa: Etz 150
- Tartózkodási hely: Kaposvár
- Kapcsolat:
Föleg mikor átt tekerték a tiszta "86"-osra és nem nézték meg mielött tankoltakStravkó írta:Az "átcsavargatós" Áfor-ra én is emlékszem Zozy!RR_ZOZY írta:Én még tankoltam a jó öreg ÁFOR-os "átcsavargatós" korszakban: volt 1:16, 1:20, 1:25, 1:33, 1:50
Egy kölcsön Simsont majdnem hazavágtam vele,áttekertem 1:40-re,de olaj nem igazán került bele!
Amatõrként is feltûnt a motor "sírós" hangja,öntöttem bele még olajat. Szerencsére megúszta a motor,és így én is mikor visszaadtam a gazdájának.![]()
Üdv:Stravkó
https://picasaweb.google.com/pikimoto
üdv:piki24
üdv:piki24
-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 351
- Csatlakozott: 2007.07.18. 21:24
- MZ-d típusa: Etz 150
- Tartózkodási hely: Kaposvár
- Kapcsolat:
Azt nem illik megkérdezni hogy hány éves,kérdezd meg töle mikor születetttigris írta:A kúton amíg volt keverék,az 1:40 volt,nem?Vagy mikor volt ez?DarkMZ,hány éves is vagy?![]()
(na jó,ilyet különben sem illik hölgytõl kérdezni)
Mellesleg a kúton Arol2T keveréket adtak?Én is azzal jártam,amikor még volt

https://picasaweb.google.com/pikimoto
üdv:piki24
üdv:piki24
- Stravkó
- Long Vehicle
- Hozzászólások: 1269
- Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Eger
Az "átcsavargatós" Áfor-ra én is emlékszem Zozy!RR_ZOZY írta:Én még tankoltam a jó öreg ÁFOR-os "átcsavargatós" korszakban: volt 1:16, 1:20, 1:25, 1:33, 1:50
Egy kölcsön Simsont majdnem hazavágtam vele,áttekertem 1:40-re,de olaj nem igazán került bele!
Amatõrként is feltûnt a motor "sírós" hangja,öntöttem bele még olajat. Szerencsére megúszta a motor,és így én is mikor visszaadtam a gazdájának.

Üdv:Stravkó
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Szinter, pipa!!!
- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1447
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Én még tankoltam a jó öreg ÁFOR-os "átcsavargatós" korszakban: volt 1:16, 1:20, 1:25, 1:33, 1:50
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."

- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
a kúton volt 33-as és 40-es keverék is. a 33-as volt a bejáratós motorokba. de szeretném leszögezni h a 10 évvel ezelõtti arol 2t meg a mai között színben, sûrûségben és minõségben is különbség volt.
a mol sprint 2T ami leginkább hasonlít az akkori arol 2t-re színben és szagban
egyaránt.




10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Andrei
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2008.01.27. 03:09
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
húúú, jól nézhet ki a kipufogóddarkMZ írta:Köszi, megnyugtattál!![]()
Bár igazán nem kéne paráznom az olaj miatt, hisz évekig a benyakút készre kevert 33-as keverékével éldegélt az Mz-m. Ki tudja, milyen olajat adtak akkor hozzá...


When you stop telling lies about me, I will stop telling the truth about you.
- Stravkó
- Long Vehicle
- Hozzászólások: 1269
- Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Eger
Nehogy kiöntsd! Tökéletesen jó a benzinbe keverve is! Én Repsol Scooter-rel járok régóta,hibátlan!!!darkMZ írta:Ez nem probléma, de...
vettem tegnap Shell olajat, 2T-st, szintetikust, de rá van írva, hogy scooter-eknek, tehát robogókba. Most akkor öntsem ki?? Béna kútnál nem volt a szokásos Castrol olajom....

Üdv: Stravkó
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Szinter, pipa!!!
van egy csatos karbim 200km-es 8000ft ha érdekelAndrei írta:ide is beírok már, hátha tud valaki segíteni, vagy találkozott-e már eme csodálatos hibával
januárban vettem a mocit, már akkor is furcsa volt a 2200 alapjárat, ami lámpakapcsolásra 1700 lett aztán néha 2500, néha 1000 ahol leáll, lámpával szinte mindig leállt
sok szarakodás és rossz irányba hibakeresés után a probléma teljesen a karburátorra koncentrálódott, mivel egy haver kölcsön karbijával tökéletes 1200 fordulat van és a lámpakapcsolást a motor észre sem veszi
azóta az én karbimat próbálom machinálni teljesen sikertelenülvolt 1 hétig brigeciolban aztán gázolajban áztatás, sokszori átmosás, kompresszorral fújkálás eredmény nélkül
már régóta csörgött a subercsúszka ha csak kicsit húztam a gázkaron, ezt megoldottam egy új csúszkával, hogyha esetleg körülötte szívna rossz levegõt, nem segített
az alapjárat vagy 1800 felett, vagy 1000 körül ahol bizonytalan és leáll, a kettõ közé beállítani lehetetlen, néhány másodpercig marad meg e 2 érték között, majd leesik és leáll, a levegõcsavar tekergetése nagyjából semmit sem csinál, ha leveszem a karbi szájáról a gumit és kézzel befogom az alapjárati lyukat, a motor tovább jár !! :@
miközben ha abba a lyukba kompresszorral belefújok, úgy ontja a pici alapjárati lyukon a benzinpermetet hogy öröm nézni
a beállítás 2 féle (levegõcsavar 2 kitekerésre, 2000 fordulatnál úgyse csinál semmit, 1000-nél meg leáll, nem lehet állítani, köztes helyzet nincs)
1: fordulat belövése 2000-re, kicsit kitekerés amíg kb 1500-1600 lesz, tartja 5 másodpercig majd leesik 1000 és leáll
2: újraindítás, bizonytalan 1000, alapjárati csavar betekerése, 3-4 tekerést is fordulatszám emelkedés nélkül, pici gáz amire hirtelen felpörgög 3000 felé a motor, alapjárati csavar ismételt kitekerése 2000 alá ahol az 1-es verzió jön elõ
ezzel szívok 2 hónapja(( új karbi vásárlásán gondolkodom, csak kicsit sokallom, a használt vagy börzés meg lutri
- Gyurm@
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 469
- Csatlakozott: 2007.07.12. 23:32
- MZ-d típusa: ETZ 300
- Tartózkodási hely: Budakalász
Szia amíg nincs pénzed másik karbira addíg tekerd le az alapjárati csavart akkor nem lesz alapjáratod és úgy jársz. A levegõ csavarral állítsd úgy be hogy a leggyorsabban vegye a lapot. Amúgy asszem Bambinak van (talán még mevan) jó állapotú karbija. Õnála tudakozódj ezügyben. Csomagküldés megoldható !!Andrei írta:ezzel szívok 2 hónapja(( új karbi vásárlásán gondolkodom, csak kicsit sokallom, a használt vagy börzés meg lutri
Üdv Gyurm@
Powered by Bambi -- ETZ 300
Én is találkoztam karbival amin nem sok hatása volt a csavarok állítgatásának. Ott az derült ki hogy az üresjárati rendszer fúvókája kissebb volt a kelleténél. Csatos MZ karbin van egy keresztfurat amin az üresjárati rendszer kapja a naftát, azt amíg nem tudtam hogy ottvan, nem sikerült se észrevenni, se kipucolni. (Viszont tisztítás után erõs javulás mutatkozott)
- Andrei
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2008.01.27. 03:09
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
ide is beírok már, hátha tud valaki segíteni, vagy találkozott-e már eme csodálatos hibával
januárban vettem a mocit, már akkor is furcsa volt a 2200 alapjárat, ami lámpakapcsolásra 1700 lett aztán néha 2500, néha 1000 ahol leáll, lámpával szinte mindig leállt
sok szarakodás és rossz irányba hibakeresés után a probléma teljesen a karburátorra koncentrálódott, mivel egy haver kölcsön karbijával tökéletes 1200 fordulat van és a lámpakapcsolást a motor észre sem veszi
azóta az én karbimat próbálom machinálni teljesen sikertelenül
volt 1 hétig brigeciolban aztán gázolajban áztatás, sokszori átmosás, kompresszorral fújkálás eredmény nélkül
már régóta csörgött a subercsúszka ha csak kicsit húztam a gázkaron, ezt megoldottam egy új csúszkával, hogyha esetleg körülötte szívna rossz levegõt, nem segített
az alapjárat vagy 1800 felett, vagy 1000 körül ahol bizonytalan és leáll, a kettõ közé beállítani lehetetlen, néhány másodpercig marad meg e 2 érték között, majd leesik és leáll, a levegõcsavar tekergetése nagyjából semmit sem csinál, ha leveszem a karbi szájáról a gumit és kézzel befogom az alapjárati lyukat, a motor tovább jár !! :@
miközben ha abba a lyukba kompresszorral belefújok, úgy ontja a pici alapjárati lyukon a benzinpermetet hogy öröm nézni
a beállítás 2 féle (levegõcsavar 2 kitekerésre, 2000 fordulatnál úgyse csinál semmit, 1000-nél meg leáll, nem lehet állítani, köztes helyzet nincs)
1: fordulat belövése 2000-re, kicsit kitekerés amíg kb 1500-1600 lesz, tartja 5 másodpercig majd leesik 1000 és leáll
2: újraindítás, bizonytalan 1000, alapjárati csavar betekerése, 3-4 tekerést is fordulatszám emelkedés nélkül, pici gáz amire hirtelen felpörgög 3000 felé a motor, alapjárati csavar ismételt kitekerése 2000 alá ahol az 1-es verzió jön elõ
ezzel szívok 2 hónapja
(( új karbi vásárlásán gondolkodom, csak kicsit sokallom, a használt vagy börzés meg lutri 
januárban vettem a mocit, már akkor is furcsa volt a 2200 alapjárat, ami lámpakapcsolásra 1700 lett aztán néha 2500, néha 1000 ahol leáll, lámpával szinte mindig leállt
sok szarakodás és rossz irányba hibakeresés után a probléma teljesen a karburátorra koncentrálódott, mivel egy haver kölcsön karbijával tökéletes 1200 fordulat van és a lámpakapcsolást a motor észre sem veszi
azóta az én karbimat próbálom machinálni teljesen sikertelenül

már régóta csörgött a subercsúszka ha csak kicsit húztam a gázkaron, ezt megoldottam egy új csúszkával, hogyha esetleg körülötte szívna rossz levegõt, nem segített
az alapjárat vagy 1800 felett, vagy 1000 körül ahol bizonytalan és leáll, a kettõ közé beállítani lehetetlen, néhány másodpercig marad meg e 2 érték között, majd leesik és leáll, a levegõcsavar tekergetése nagyjából semmit sem csinál, ha leveszem a karbi szájáról a gumit és kézzel befogom az alapjárati lyukat, a motor tovább jár !! :@
miközben ha abba a lyukba kompresszorral belefújok, úgy ontja a pici alapjárati lyukon a benzinpermetet hogy öröm nézni
a beállítás 2 féle (levegõcsavar 2 kitekerésre, 2000 fordulatnál úgyse csinál semmit, 1000-nél meg leáll, nem lehet állítani, köztes helyzet nincs)
1: fordulat belövése 2000-re, kicsit kitekerés amíg kb 1500-1600 lesz, tartja 5 másodpercig majd leesik 1000 és leáll
2: újraindítás, bizonytalan 1000, alapjárati csavar betekerése, 3-4 tekerést is fordulatszám emelkedés nélkül, pici gáz amire hirtelen felpörgög 3000 felé a motor, alapjárati csavar ismételt kitekerése 2000 alá ahol az 1-es verzió jön elõ
ezzel szívok 2 hónapja


When you stop telling lies about me, I will stop telling the truth about you.
- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1447
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Az Mz Racingról Kéri Lacit interjúvold meg, kísérletezget vele a kis TS-ében!bakimate írta:Sziasztok!
Azt tudja-e valaki, hogy az E85 Bioetanolt lehet-e használni kétütemû motorba? Az olaj jól keveredik-e benne? Égéshõje mekkora (okoz-e teljesítményvesztést a használata)?
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."

- Zschopauer
- biciklis
- Hozzászólások: 33
- Csatlakozott: 2008.03.26. 20:29
- MZ-d típusa: Honda CBF 250
- Tartózkodási hely: Szeged
- Kapcsolat:
Bocs, de ezt viccnél többnek én sem szántam...Stravkó írta:NA!Zschopauer írta: Vagy inkább nagyon ótvar gépe van, mert nagyon csal a km-órája fölfelé... :-P
(Az enyémnek a km-órája pl. 5%-ot csal fölfelé, nem a sebességben, hanem a megtett km-ek számában.)
Azért, még nem kell leótvarozni a másik motorját(pláne MZ-jét),mert csalhat a km-óra! Nem dicsekvésképpen írtam,hanem hogy megosszam a tapasztalataimat veletek. Pl.nem tudtam,hogy hány literes a tank,így nem is tudtam pontosan fogyasztást számolni.Valószínûleg egy Mz-nek sem hajszálpontos a km-órája,de még ha csal is egy keveset,még akkor is jónak mondható a fogyasztás!
Üdv: Stravkó
Zschopauer
Na akkor röviden...
A bioetanol igazából sima víztelenszesz, persze az alapanyagra vannak megkötések és denaturálni is kell, nehogy valaki kísértésbe essen...
Az E85 olyan bioüzemanyag, amely minimum 85%-ban tartalmaz bioetanolt, a fenmaradó rész az 95-ös benzin plusz jelentéktelen mennyiségben adalékanygok is lehetnek benne. A lényege az E85-nek, hogy kisebb a károsanyagkibocsátás, nem fogy annyi kõolaj (etanolt ugye kukoricából fõzik
) és az E85 jövedéki adója csak a tartalmazott benzinre vonatkozik, a benne lévõ etanol adómentes.
Járok ki bioetanol gyártóhoz, állítólag 40e forintért alakítanak át autókat etanol üzemûre (valami kis dobozzal
) és ugye néhány gyártó már forgalmaz bioetanolos járgányokat. Ez lehet hogy csak parasztvakítás...
...szóval nem csak pálinkázásból áll a világ
...
Üdv. Ghost
A bioetanol igazából sima víztelenszesz, persze az alapanyagra vannak megkötések és denaturálni is kell, nehogy valaki kísértésbe essen...

Az E85 olyan bioüzemanyag, amely minimum 85%-ban tartalmaz bioetanolt, a fenmaradó rész az 95-ös benzin plusz jelentéktelen mennyiségben adalékanygok is lehetnek benne. A lényege az E85-nek, hogy kisebb a károsanyagkibocsátás, nem fogy annyi kõolaj (etanolt ugye kukoricából fõzik

Járok ki bioetanol gyártóhoz, állítólag 40e forintért alakítanak át autókat etanol üzemûre (valami kis dobozzal

...szóval nem csak pálinkázásból áll a világ

Üdv. Ghost
- TZrider250
- Simsonos
- Hozzászólások: 140
- Csatlakozott: 2007.10.11. 10:57
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Budapest
Hali!
Azt hallottam, hogy az ásványi olaj a "lustább", régi gépekbe elegendõ. A szintetikus pedig a nagyon magasan pörgõ új gépekbe való.
A tank mérete pedig közel elhet a 17-hez, mert nálam mindkét oldalt jó nagy horpadások vannak, mégis 16 felett tankoltam a fóti ÖMV-nél. Akinek kevesebb fér bele, ott valami hézag van. Novi gyártat valami hatalmas tankot, 21 literes lesz. Fenem olyanra fogam, csak sok gubát kér a karosszériás.
A tank mérete pedig közel elhet a 17-hez, mert nálam mindkét oldalt jó nagy horpadások vannak, mégis 16 felett tankoltam a fóti ÖMV-nél. Akinek kevesebb fér bele, ott valami hézag van. Novi gyártat valami hatalmas tankot, 21 literes lesz. Fenem olyanra fogam, csak sok gubát kér a karosszériás.
Miért nincs rendes gumi a motorodon? Elvitte a cica?
- yofo
- versenyző
- Hozzászólások: 680
- Csatlakozott: 2008.01.29. 20:54
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
bakimate írta:Sziasztok!
Azt tudja-e valaki, hogy az E85 Bioetanolt lehet-e használni kétütemû motorba? Az olaj jól keveredik-e benne? Égéshõje mekkora (okoz-e teljesítményvesztést a használata)?
A bioetanolhoz annyit tudok hozzászólni ,hogy a stihl cég most adott ki körlevelet , hogy a kétütemû fûkaszákhoz és fûrészekhez nem szabad az E85 bioetanolt használni . Sajnos azt nem indokolták meg hogy miért .

Powered by Bambi MZ ts 250/1
Ezen én is gondolkodok már egy ideje.
Nekem az okos emberek írásaiból az derült ki hogy van jármû ami elmegy bioetanollal, és minden (eredetileg benzines) jármû elmegy bioetanol és benzin (talán 1:4?) keverékével. De hogy amit E85 néven árusítanak az tiszta etanol, vagy már ilyen direkt benzin helyettesítõ kvert cucc, az nem derült ki.
És ez persze csak az én olvasatom, lehet valamit félreértettem...
Nekem az okos emberek írásaiból az derült ki hogy van jármû ami elmegy bioetanollal, és minden (eredetileg benzines) jármû elmegy bioetanol és benzin (talán 1:4?) keverékével. De hogy amit E85 néven árusítanak az tiszta etanol, vagy már ilyen direkt benzin helyettesítõ kvert cucc, az nem derült ki.
És ez persze csak az én olvasatom, lehet valamit félreértettem...
- bakimate
- A kábelkirály
- Hozzászólások: 749
- Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Ráckeresztúr
Sziasztok!
Azt tudja-e valaki, hogy az E85 Bioetanolt lehet-e használni kétütemû motorba? Az olaj jól keveredik-e benne? Égéshõje mekkora (okoz-e teljesítményvesztést a használata)?
Azt tudja-e valaki, hogy az E85 Bioetanolt lehet-e használni kétütemû motorba? Az olaj jól keveredik-e benne? Égéshõje mekkora (okoz-e teljesítményvesztést a használata)?
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
- Stravkó
- Long Vehicle
- Hozzászólások: 1269
- Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Eger
NA!Zschopauer írta:Vagy inkább nagyon ótvar gépe van, mert nagyon csal a km-órája fölfelé...z25z írta:pikinel a pont...ha 17 lityis tankot veszunk es 410 utan kellett vagyis 15,5 l fogyasztas utan tartalekra tenni akkor 3,78 at eszik/100 km tedd ossze a kezed, nagyon jo geped van
(Az enyémnek a km-órája pl. 5%-ot csal fölfelé, nem a sebességben, hanem a megtett km-ek számában.)
Azért, még nem kell leótvarozni a másik motorját(pláne MZ-jét),mert csalhat a km-óra! Nem dicsekvésképpen írtam,hanem hogy megosszam a tapasztalataimat veletek. Pl.nem tudtam,hogy hány literes a tank,így nem is tudtam pontosan fogyasztást számolni.Valószínûleg egy Mz-nek sem hajszálpontos a km-órája,de még ha csal is egy keveset,még akkor is jónak mondható a fogyasztás!
Üdv: Stravkó
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Szinter, pipa!!!
- Zschopauer
- biciklis
- Hozzászólások: 33
- Csatlakozott: 2008.03.26. 20:29
- MZ-d típusa: Honda CBF 250
- Tartózkodási hely: Szeged
- Kapcsolat:
Vagy inkább nagyon ótvar gépe van, mert nagyon csal a km-órája fölfelé... :-Pz25z írta:pikinel a pont...ha 17 lityis tankot veszunk es 410 utan kellett vagyis 15,5 l fogyasztas utan tartalekra tenni akkor 3,78 at eszik/100 km tedd ossze a kezed, nagyon jo geped van
(Az enyémnek a km-órája pl. 5%-ot csal fölfelé, nem a sebességben, hanem a megtett km-ek számában.)
Zschopauer
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
regebbi verzio 22N-x nel az elso szam mindig a torokatmero a kotojel utan pedig a verzio minel regebbi annal kisebb az a szam lasd 250 etz 30N2-4, 30N2-5, 30N3-1 (csatos) ha modositottak valamit akkor az uj verzional magasabb az N utani szam pl simson s50 16N1-6 utan rajottek, hogy jobb ha az egyik csatornat ledugozzak mert jobb lesz a porlasztas kivulrol ugyanaz de az egyik jaratot lefedtek igy lett belole 16N1-8
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 1 vendég