Üzemanyagellátás
Re: Üzemanyagellátás
Türelmetlenek azonnal ....
Köszönöm!
Köszönöm!
- csoka
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 436
- Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
- MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
- Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye
Re: Üzemanyagellátás
Készletben árulják a fúvókákat "x"mérettől "y"méretig(pl.32,35,37,39,41,43...).Már nem emlékszem mekkora fúvókákkal küldték a karburátort,de eddig senkinek nem történt olyan,hogy kicsomagolta,felszerelte,és minden tökéletes volt.Megveheted nyugodtan,nem veszélyes összeg,és ha kiábrándulsz a project-ből,eladhatod.A türelmetlenek azonnal megveszik,mert nem kell várni 1 hónapig a szállításra.
Re: Üzemanyagellátás
Nekem 125-os hengerem van.csoka írta: ↑2019.04.25. 14:58 Én is 250-es ETZ levegőszűrő összekötőgumit tettem bele,és a régi (125-150)gumicsőből vágtam egy 1-2cm-es darabot,amit a karburátor szívó oldalára húztam.Így teljesen illeszkedik a cső,és a karburátor.Az alapjárati fúvókát 32-esre cseréltem,és a főfúvókát 105-ösre(ez kicsi,115-120 al kell próbálkoznom),a gáztű középen van.ETZ 125-re tettem,amin 150-es henger,hengerfej van.A régi BVF karburátor,a szokásos betegségben szenvedett...nem lehetett beállítani.Ezt egy Dellorto 28-as követett,de valahogy nem volt az igazi,viszont a fogyasztás jelentősen csökkent.Gondolom,a főfúvóka tartót kellett volna cserélni,de a katalógusban csak betű,és szám jelölések voltak,ebből nem lehetett kikövetkeztetni,hogy mekkorák a tűfuratok az oldalán,és a darabonkénti több ezer forintos ár is elriasztott a kísérletezéstől.A PWK-hoz is érdemes "Cheng"-éktől rendelni alapjárati fúvóka készletet,mert itthon egy darab kerül annyiba,mint kintről egy 10db-os csomag.
A 24 Pkw mekkora fuvokakat tartalmaz es mire ajanlanad cserélni?
Köszönöm:)
- csoka
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 436
- Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
- MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
- Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye
Re: Üzemanyagellátás
Én is 250-es ETZ levegőszűrő összekötőgumit tettem bele,és a régi (125-150)gumicsőből vágtam egy 1-2cm-es darabot,amit a karburátor szívó oldalára húztam.Így teljesen illeszkedik a cső,és a karburátor.Az alapjárati fúvókát 32-esre cseréltem,és a főfúvókát 105-ösre(ez kicsi,115-120 al kell próbálkoznom),a gáztű középen van.ETZ 125-re tettem,amin 150-es henger,hengerfej van.A régi BVF karburátor,a szokásos betegségben szenvedett...nem lehetett beállítani.Ezt egy Dellorto 28-as követett,de valahogy nem volt az igazi,viszont a fogyasztás jelentősen csökkent.Gondolom,a főfúvóka tartót kellett volna cserélni,de a katalógusban csak betű,és szám jelölések voltak,ebből nem lehetett kikövetkeztetni,hogy mekkorák a tűfuratok az oldalán,és a darabonkénti több ezer forintos ár is elriasztott a kísérletezéstől.A PWK-hoz is érdemes "Cheng"-éktől rendelni alapjárati fúvóka készletet,mert itthon egy darab kerül annyiba,mint kintről egy 10db-os csomag.
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Üzemanyagellátás
A PWK-k csavarjai JIS (japán szabványú) kereszthornyosak. Ezt onnan lehet felismerni hogy az egyik "negyedben" van egy jelölés (általában pont). Ebayről lehet venni csavarhúzót de én is inkább cseréltem valami elterjedtebbre
- motrosmano
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 270
- Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
- MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
- Tartózkodási hely: Kunhegyes
Re: Üzemanyagellátás
Szia!
Bár a kérdés nem nekem szólt, ebben azért tudok segíteni!
Az ETZ 250 gumi csöve nekem pont jó volt, igaz nekem kis TS-re kellett összehoznom és egy kis barkácsolással sikerült is, szerintem kis ETZ-n könnyebb dolgod lesz!
A szívócsonkot én megperselyeztettem, hogy az összekötő gumicsővel összetudjam hozni a karburátort!
Üdv.: motrosmano
Re: Üzemanyagellátás
T. Csoka!csoka írta: ↑2018.11.10. 09:48 Tudomásom szerint,szinte mindenki gumicsővel kötötte össze a karburátort,a szívócsonkkal.Jó az észrevételed,nekem összeér a karburátor,és a szívócsonk.Nincs "lépcső" közöttük,mert 24-es PWK-t rendeltem,és 24-es a szívócsonk is.Még egy jótanács:Én kicseréltem a csavarokat rozsdamentes imbuszra a karburátoron.Sok csavarhúzóm van,de olyat,ami teljesen jól illeszkedik a kínai csavarba,nem találtam,és az imbuszt felszerelt állapotban is ki tudod venni(gáztű állítás).
Az összekötő csövet nem vetted meg?
A véleményed-tapasztalatod szeretném kikérni a lentebb részletezett karburátor cserével kapcsolatban.
Ha jól gondolom ETZ125-ösöd van neked is, melynek gyári porlasztójat az aliexpressen linkelt pkw24 -esre cserélted le. Bevált a csere? Mik a tapasztalataid vele?
Oszd meg velem légyszi a részleteket mivel sehogy sem sikerül a gyári porlasztót beállítanom.
- A linkelt 24-es porlasztó torok külsö mérete 35mm , a motorcsonké 29mm ?! Ez a 6mm nem volt probléma?
- A linkelt 24-es porlasztó levegöszürö csatl. 50mm, míg a gyári porlasztó levegöszürö csonkja 40mm ? Ezt hogy sikerült összehozni?
- Fuvókaméretei megfeleltek, vagy cserélni kellett? Ha igen mit mire?
- Beállítás: a levegöcsavar, suber, ... helyzete?
A következö a kuplung lamella csere, ebböl milyet érdemes venni?
Köszönöm!
Üdv
Kalo
- motrosmano
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 270
- Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
- MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
- Tartózkodási hely: Kunhegyes
Re: Üzemanyagellátás
helló!Bence4093 írta: ↑2019.03.06. 10:53Utángyártott karbiból 2 féle van, van az olcsóbb meg a drágábbik, amire "német minőséget" pakoltak.aronpfabian írta: ↑2019.03.06. 10:20 A kis ETZ nem egy gyakori motor, a 150-esek pedig még azon belül is ritkábbak
Lehet ezen cikk alapján utána járok hogy a drágábbik is ilyen ócska e, mint ami a cikkben van.
nem akarok beleszólni, de feltétlenül szükséges a gyári karbi, esetleg nem lenne jó helyette egy PWK, KOSO, OSO... vagy valami ilyesmi?
pár hozzá szólással lentebb veséztük ki Csokával, neki és sok más MZ-snek már bevált, lassan nekem is fent lesz a kis TS-emen.
utángyártott karbikról nem tudok jót mondani, igaz nekem csak simsonos tapasztalataim vannak!
Re: Üzemanyagellátás
Utángyártott karbiból 2 féle van, van az olcsóbb meg a drágábbik, amire "német minőséget" pakoltak.aronpfabian írta: ↑2019.03.06. 10:20 A kis ETZ nem egy gyakori motor, a 150-esek pedig még azon belül is ritkábbak
Lehet ezen cikk alapján utána járok hogy a drágábbik is ilyen ócska e, mint ami a cikkben van.
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Üzemanyagellátás
A kis ETZ nem egy gyakori motor, a 150-esek pedig még azon belül is ritkábbak
Re: Üzemanyagellátás
Rendben, köszönöm.aronpfabian írta: ↑2019.03.05. 21:4924N2-1 az valószínűleg a legutolsó szériás TS 150-eken volt. Az ETZ 150-re való a 24N2-2.
De ennél sokkal fontosabb az állapot. Nagyon nehéz olyat találni ami nincs végleg elhasználódva. Bármelyik átfúvókázható megfelelő beállításra a motorodhoz, csak kopott ne legyen (súberház, tűsfúvóka)
Utángyártottat pedig semmiképpen se vegyél: http://www.mzclubhungary.com/index.php/cikkek?id=659
Csak nem igen találok N2-2 karbit, börzén próbáltam, ott se volt egy darab se, pedig nagy szükségem lenne rá.
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Üzemanyagellátás
24N2-1 az valószínűleg a legutolsó szériás TS 150-eken volt. Az ETZ 150-re való a 24N2-2.
De ennél sokkal fontosabb az állapot. Nagyon nehéz olyat találni ami nincs végleg elhasználódva. Bármelyik átfúvókázható megfelelő beállításra a motorodhoz, csak kopott ne legyen (súberház, tűsfúvóka)
Utángyártottat pedig semmiképpen se vegyél: http://www.mzclubhungary.com/index.php/cikkek?id=659
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok.
Az lenne a kérdésem, hogy mi a különbség az 24N2-1 és a 24N2-2 között?
Melyiket érdemes venni?
Egy 87-es 150-es ETZ-re menne, gyári dugattyúval. (megszakítós)
Az lenne a kérdésem, hogy mi a különbség az 24N2-1 és a 24N2-2 között?
Melyiket érdemes venni?
Egy 87-es 150-es ETZ-re menne, gyári dugattyúval. (megszakítós)
- motrosmano
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 270
- Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
- MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
- Tartózkodási hely: Kunhegyes
Re: Üzemanyagellátás
Szuper! Köszi!Zorka írta: ↑2019.02.24. 22:36Szia!motrosmano írta: ↑2019.02.24. 17:33 Helló!
A TS250 és 250/1 szívócsonkja az egy és ugyanaz, vagy van köztük különbség?
Ez azt mondja, hogy egyforma:
https://www.gabors-mz-laden.de/index.ph ... 5/32928/c/_/_/?_
Re: Üzemanyagellátás
Szia!motrosmano írta: ↑2019.02.24. 17:33 Helló!
A TS250 és 250/1 szívócsonkja az egy és ugyanaz, vagy van köztük különbség?
Ez azt mondja, hogy egyforma:
https://www.gabors-mz-laden.de/index.ph ... 5/32928/c/_/_/?_
- motrosmano
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 270
- Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
- MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
- Tartózkodási hely: Kunhegyes
Re: Üzemanyagellátás
Helló!
A TS250 és 250/1 szívócsonkja az egy és ugyanaz, vagy van köztük különbség?
A TS250 és 250/1 szívócsonkja az egy és ugyanaz, vagy van köztük különbség?
- motrosmano
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 270
- Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
- MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
- Tartózkodási hely: Kunhegyes
Re: Üzemanyagellátás
Helló!csoka írta: ↑2018.11.10. 09:48 Tudomásom szerint,szinte mindenki gumicsővel kötötte össze a karburátort,a szívócsonkkal.Jó az észrevételed,nekem összeér a karburátor,és a szívócsonk.Nincs "lépcső" közöttük,mert 24-es PWK-t rendeltem,és 24-es a szívócsonk is.Még egy jótanács:Én kicseréltem a csavarokat rozsdamentes imbuszra a karburátoron.Sok csavarhúzóm van,de olyat,ami teljesen jól illeszkedik a kínai csavarba,nem találtam,és az imbuszt felszerelt állapotban is ki tudod venni(gáztű állítás).
Az összekötő csövet nem vetted meg?
Az enyémen bkny csavarok vannak, kívülről imbusz, belül torx.
Nem vettem meg még se az összekötő csövet, se a fúvóka készletet.
Amit vele adtak az nem jó?
Sajnos a motor darabokban, idő és pénz hiányában nagyon lassan haladok vele...
Lassan kifagyok a műhelyemből is (...és mikor lesz még tavasz!!!), de bízok benne hogy jövő szezonra elkészülök!
A kis TZ-ken végig kör keresztmetszetű a szívócsonk?
- csoka
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 436
- Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
- MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
- Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye
Re: Üzemanyagellátás
Tudomásom szerint,szinte mindenki gumicsővel kötötte össze a karburátort,a szívócsonkkal.Jó az észrevételed,nekem összeér a karburátor,és a szívócsonk.Nincs "lépcső" közöttük,mert 24-es PWK-t rendeltem,és 24-es a szívócsonk is.Még egy jótanács:Én kicseréltem a csavarokat rozsdamentes imbuszra a karburátoron.Sok csavarhúzóm van,de olyat,ami teljesen jól illeszkedik a kínai csavarba,nem találtam,és az imbuszt felszerelt állapotban is ki tudod venni(gáztű állítás).
Az összekötő csövet nem vetted meg?
Az összekötő csövet nem vetted meg?
- motrosmano
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 270
- Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
- MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
- Tartózkodási hely: Kunhegyes
Re: Üzemanyagellátás
Helló!
Megkaptam a héten a PWK karbit! HURRÁ!!!
Tanácsot szeretnék kérni tőletek, karbi-henger összekötés ügyében!
Ahogy néztem a karburátort a elég vastagon van hagyva rajta anyag a henger felőli oldalon, és eszembe ötlött 3 megoldás is:
1, hogy esetleg lehetne belőle kimarni vagy esztergálni annyi anyagot, hogy a gyári szívócsonk bele menjen, aztán bevágni és bilincs és ugyanolyan lenne mint a gyári;
2, a belső 24mm-s átmérőhöz igazodva a külsejét picit megigazítani, majd a szívócsonkot a egy közdarab felhegesztésével ahhoz hasonlóra alakítani mint amilyen 250 ETZ-é vagy a /1-é;
3, (talán a legegyszerűbb) vagy esetleg a szívócsonk karbi felőli oldalát megperselyeztetni, hogy a PWK-hoz adott gumi ráfeszüljön és két bilinccsel megszorítani, oszt kalap kabát... ahogy csoka márkatársnál is látható (gondolom én, ha nem így van akkor elnézést)
És még gyorsan megjegyeznék két dolgot:
amit aronpfabian írt, nem teljesen helytálló jelen esetben, nem feltétlenül lesz lépcsős, ha a gumival lenne összeszerelve, mert a szívócsonkot be lehet engedni kopra a karbihoz,
másik dolog meg az, hogy nagyon könnyű a PWK, gyári karbiház magában nehezebbnek tűnt, mint a PWK egyben/összeszerelve, attól tartok hogy az első megoldásnál a bilinccsel el is törném!
Megkaptam a héten a PWK karbit! HURRÁ!!!
Tanácsot szeretnék kérni tőletek, karbi-henger összekötés ügyében!
Ahogy néztem a karburátort a elég vastagon van hagyva rajta anyag a henger felőli oldalon, és eszembe ötlött 3 megoldás is:
1, hogy esetleg lehetne belőle kimarni vagy esztergálni annyi anyagot, hogy a gyári szívócsonk bele menjen, aztán bevágni és bilincs és ugyanolyan lenne mint a gyári;
2, a belső 24mm-s átmérőhöz igazodva a külsejét picit megigazítani, majd a szívócsonkot a egy közdarab felhegesztésével ahhoz hasonlóra alakítani mint amilyen 250 ETZ-é vagy a /1-é;
3, (talán a legegyszerűbb) vagy esetleg a szívócsonk karbi felőli oldalát megperselyeztetni, hogy a PWK-hoz adott gumi ráfeszüljön és két bilinccsel megszorítani, oszt kalap kabát... ahogy csoka márkatársnál is látható (gondolom én, ha nem így van akkor elnézést)
És még gyorsan megjegyeznék két dolgot:
amit aronpfabian írt, nem teljesen helytálló jelen esetben, nem feltétlenül lesz lépcsős, ha a gumival lenne összeszerelve, mert a szívócsonkot be lehet engedni kopra a karbihoz,
másik dolog meg az, hogy nagyon könnyű a PWK, gyári karbiház magában nehezebbnek tűnt, mint a PWK egyben/összeszerelve, attól tartok hogy az első megoldásnál a bilinccsel el is törném!
- motrosmano
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 270
- Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
- MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
- Tartózkodási hely: Kunhegyes
Re: Üzemanyagellátás
Köszönöm a tippeket mindenkinek!
Nekem csak a régi keverékből visszamaradt olajat kellene kitakarítani első körben, és remélem más baja nincs is.
Nekem csak a régi keverékből visszamaradt olajat kellene kitakarítani első körben, és remélem más baja nincs is.
- Athem
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 218
- Csatlakozott: 2015.11.10. 17:46
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 De luxe
- Tartózkodási hely: Mohács
Re: Üzemanyagellátás
Ugyan így jártam én is, egy szét kopott bvf karbival... Mire beszereztem hozzá a gyári mintájára koppintott tűt is hozzá... addigra már nem lehetett finom hangolni vele... mindig túlfolyt gázfröcsnél... Hagytam is a francba. Most egy bing 84-es karbi van fent. Közben az is kiderült, hogy falsolhatott is a szívócsonknál is, féktisztító tesztre fulladozni kezdett...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ha jól emlékszem ezt a fajta karbit, a tű második rovátkájába kell tenni, 118-as főfúvóka és, 45-ös alapjárati kell neki. Ezen beállításokkal, jó gyújtással, és megfelelő résmérettel, 19-es első lánckerékkel, volt akinek jobban ment, mint az utazó 90km/h? Mert odáig nagyon stabilan megy, csak utána nincs ereje...Vagy ha igen az, akkor nagyon szélcsendes időben...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ha jól emlékszem ezt a fajta karbit, a tű második rovátkájába kell tenni, 118-as főfúvóka és, 45-ös alapjárati kell neki. Ezen beállításokkal, jó gyújtással, és megfelelő résmérettel, 19-es első lánckerékkel, volt akinek jobban ment, mint az utazó 90km/h? Mert odáig nagyon stabilan megy, csak utána nincs ereje...Vagy ha igen az, akkor nagyon szélcsendes időben...
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
előtte-utána kép:
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Tanktisztításra a citromsav az egyik legjobban bevált módszer, személy szerint én is többször csináltam már. Cukrász diszkontban vettem 1 kg citromsavat én ennek a felét (0,5 kg, jó töményen, forró vízben feloldva) tettem a 250-es tankjába 1 napra, gyönyörűen kipucolta. Csak A kimosás után azonnal szárítani, feltölteni, mert gyorsan visszarozsdásodik.
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára z25z 2018.10.31. 20:00-kor.
Re: Üzemanyagellátás
Szia!motrosmano írta: ↑2018.10.30. 21:14 Helló!
Tankot és karburátort mivel tudok kitisztani, egyszeűen otthon (benzinen kívül mással)?
Köszi!
Tankot mosogatószer, forróvíz, kavics. (homok nem)
Karbit féktisztító, pumpa. Vagy forróvíz zuhanycső.
- motrosmano
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 270
- Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
- MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
- Tartózkodási hely: Kunhegyes
Re: Üzemanyagellátás
Helló!
Tankot és karburátort mivel tudok kitisztani, egyszerűen otthon (benzinen kívül mással)?
Köszi!
Tankot és karburátort mivel tudok kitisztani, egyszerűen otthon (benzinen kívül mással)?
Köszi!
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára motrosmano 2018.10.30. 23:33-kor.
- motrosmano
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 270
- Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
- MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
- Tartózkodási hely: Kunhegyes
Re: Üzemanyagellátás
Köszi!
Teljesen érthető volt amit írtál!
Sajnos még nem érkezett meg a karbi, majd november második felében!
Teljesen érthető volt amit írtál!
Sajnos még nem érkezett meg a karbi, majd november második felében!
- csoka
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 436
- Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
- MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
- Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye
Re: Üzemanyagellátás
Bocs'a kései válaszért,éjszakás járatokat csináltam...
Az összekötő(kék)gumicsőből kellett levágni,mind két oldalából.Ezt úgy oldottam meg,hogy szerencsémre találtam itthon olyan vastag szerszám nyelet,ami pont belefért.Lapát,és gereblye volt az "áldozat".Azért dugtam bele,hogy legyen tartása a csőnek,így egy nagyon éles késsel szépen tudtam levágni a pluszt.Kellett a szívócsonkból is vágnom,ha jól emlékszem 1cm-t.Ezt a vágást reszelővel síkba munkáltam.Ha valami nem tiszta kérdezz!Naponta egyszer(általában este)benézek az oldalra.Jó szerelést!
Az összekötő(kék)gumicsőből kellett levágni,mind két oldalából.Ezt úgy oldottam meg,hogy szerencsémre találtam itthon olyan vastag szerszám nyelet,ami pont belefért.Lapát,és gereblye volt az "áldozat".Azért dugtam bele,hogy legyen tartása a csőnek,így egy nagyon éles késsel szépen tudtam levágni a pluszt.Kellett a szívócsonkból is vágnom,ha jól emlékszem 1cm-t.Ezt a vágást reszelővel síkba munkáltam.Ha valami nem tiszta kérdezz!Naponta egyszer(általában este)benézek az oldalra.Jó szerelést!
- motrosmano
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 270
- Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
- MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
- Tartózkodási hely: Kunhegyes
Re: Üzemanyagellátás
A henger karbi összekötését te hogy oldottad meg?csoka írta: ↑2018.09.12. 18:43 Üdv!Ha kicseréled a karburátorodat,akkor itt egy kis segítség.
https://www.aliexpress.com/item/28mmto- ... 4c4dzGOe7u
https://www.aliexpress.com/item/PWK-24- ... 4c4dryK61u
https://www.aliexpress.com/item/Slow-Pi ... 4c4dryK61u
A levegőszűrő házhoz nem tudom hogyan fogsz csatlakozni.Én kis ETZ-hez vettem,ott az összekötő gumicsövet kicseréltem 250-esére.Nekem bevállt,jól kezelhető vele a motor.A beállításokhoz a facebook MZ csoportban találsz.
Képet tudnál felrakni?
- motrosmano
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 270
- Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
- MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
- Tartózkodási hely: Kunhegyes
Re: Üzemanyagellátás
Ez nem az én motoromról való, haver trohpyjáról van. Rendbe akarom neki tenni az egész motorját, de a karbi teljesen kifogott rajtam. És már csak annyi híja van...csoka írta: ↑2018.10.23. 20:28 A furatok szellőzők,jól gondoltad.Mivel sokat kísérleteztél vele,és nem jutsz előbbre a probléma megoldásában,én javaslom,hogy keress a közeledben olyan MZ-st,aki már kínai OSO,OKO,KOSO,PWK karburátort használ.Tegyétek át kipróbálni a motorodra.Jó eséllyel szét kopott a karburátorod...ezzel már nem lehet semmit kezdeni.A facebook MZ csoportban keress olyan valakit,aki közel lakik hozzád,és hajlandó végig csinálni,amit javasoltam.Ha sokáig csinálod ezt a "szélmalom harcot" a régi karburátorral,ki fogsz ábrándulni az MZ-ből.
Nekem úton van már egy PWK!
Beszéltem egy szakival, holnap ránéz, de szerintem is valami kopás, repedés, barmolás lehet a dologban.
Érdekes ez az egész motor, már nem a gyári csapágyak, szimeringek voltak benne, de a csavarok meg úgy néztek ki, mintha a blokk gyári összeépítése óta senki nem nyúlt volna hozzá, a henger alapméretes még csak vállasnak se mondanám közben meg a karbi olyan mintha már szanaszét lenne már kopva! Levettem a feszszab kupakját, olyan makulátlan belülről, mintha most jött volna le a gyárszalagról!
Át raktam az én motoromról a karburátort, azzal rendesen viselkedett.
Gondolom az előző gazdáinál is csak donor szerepet töltött be, ennek ellenére kürtöt leszámítva minden működik rajta.
- csoka
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 436
- Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
- MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
- Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye
Re: Üzemanyagellátás
A furatok szellőzők,jól gondoltad.Mivel sokat kísérleteztél vele,és nem jutsz előbbre a probléma megoldásában,én javaslom,hogy keress a közeledben olyan MZ-st,aki már kínai OSO,OKO,KOSO,PWK karburátort használ.Tegyétek át kipróbálni a motorodra.Jó eséllyel szét kopott a karburátorod...ezzel már nem lehet semmit kezdeni.A facebook MZ csoportban keress olyan valakit,aki közel lakik hozzád,és hajlandó végig csinálni,amit javasoltam.Ha sokáig csinálod ezt a "szélmalom harcot" a régi karburátorral,ki fogsz ábrándulni az MZ-ből.
- motrosmano
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 270
- Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
- MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
- Tartózkodási hely: Kunhegyes
- motrosmano
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 270
- Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
- MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
- Tartózkodási hely: Kunhegyes
Re: Üzemanyagellátás
Helló!
Sokadik próbálkozás után se tudom mi baja a karbinak, ha a levegő-benzin keverék állító csavarját betekerem kopra, már majdnem jó, de lassan ejti a fordulatott. Kínomba tettem bele 120-s főfúvókát is kipróbálás céljából, tű a lehető legjobban felemelve, és még így sem volt semmi változás.
Olyan mintha valahonnan tudna plusz levegőt szívni, vagy a felszívott benzin egy része rossz helyre menne, mondjuk hátra felé a levegőszűrő irányába.
Azt meg tudja mondani valaki, hogy karbi két oldalán mi célt szolgálnak azok a furatok amik a képen látható? (Belülről jönnek felfelé az úszóházból és kívülről be vannak vágva a karbi oldalán.) Szellőzés céljából?
Sokadik próbálkozás után se tudom mi baja a karbinak, ha a levegő-benzin keverék állító csavarját betekerem kopra, már majdnem jó, de lassan ejti a fordulatott. Kínomba tettem bele 120-s főfúvókát is kipróbálás céljából, tű a lehető legjobban felemelve, és még így sem volt semmi változás.
Olyan mintha valahonnan tudna plusz levegőt szívni, vagy a felszívott benzin egy része rossz helyre menne, mondjuk hátra felé a levegőszűrő irányába.
Azt meg tudja mondani valaki, hogy karbi két oldalán mi célt szolgálnak azok a furatok amik a képen látható? (Belülről jönnek felfelé az úszóházból és kívülről be vannak vágva a karbi oldalán.) Szellőzés céljából?
- motrosmano
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 270
- Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
- MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
- Tartózkodási hely: Kunhegyes
Re: Üzemanyagellátás
Nyugi értettem!Zorka írta: ↑2018.10.21. 21:24Én nem is a fúvókákat mondtam átfújni, hanem a házat.motrosmano írta: ↑2018.10.21. 20:41 Köszi! Az átfújáson már túl vagyok.
Kilazulva nem volt semmi, esetleg a karbiban lehet valami dugulás, olyanra gondolok, hogy nem teljesen, csak furat keresztmetszetét leszűkíti.
A bontott cuccaimból összraktam egy másik karbit, azzal jobban , de még azzal sem az igazi, bár azt nem is nagyon állítgattam, de azzal beindult, és szívató nélkül se állt le. Visszaraktam a sajátját és elkezdem átpakolni a bontottból az alkatrészeket, fúvókákat. Másik súberrel és tűvel már jobb is lett. De még mindig leáll ha leveszem a szívatót.
Mindenhol átment a levegő!
Szétszedtem és újra átfújtam mindenhol még egyszer!
Úgy került hozzám, hogy X ideig állt, természetesen a benzin belerohadva a tanktól a karbiig mindenhova. Egyből azzal kezdtem, hogy mindenhonnan kipucoltam a dzsuvát. Elemeire szedtem a karbit, friss-tiszta benzinben áztatás,majd jó alaposan kifújtuk biciklipumpával (kompresszor hiányában) fúvókákat+házat. Vagy 1 délutánt rúgdustuk haverral hiába, csak a gyertyát köpte be. Áthoztuk hozzám (kb 50km) és beindult elsőre. Pörgött mint állat, mint kiderült a gázbovden meg volt törve és szorult is. Minden ilyen hibát orvosoltam, többször szétszedtem állítottam az úszószinten, a tű pozícióján. Kimentem a határba kihúzatni, ment is, még gyorsult is 4dikbe, de érezhetően gyenge volt és füstölt, jobban, mint kellett volna. Most meg volt a főtengely szimering csere, gyújtásállítás... csak ez a piszok karbi nem akarja megadni magát!
Annyit módosítok az előző kijelentésemen, hogy (nem tudom mi a neve) az a tuskó amit két csavar tart és a súbert vezeti meg (főfúvóka tartó ?), a csavarjain egy nagyon picit tudtam húzni, de tényleg nem sokat max 1/8 - 1/10-nyi fordulatot. De már nem volt kedvem kipróbálni hozott-e valami változást, majd holnap.
Re: Üzemanyagellátás
Én nem is a fúvókákat mondtam átfújni, hanem a házat.motrosmano írta: ↑2018.10.21. 20:41 Köszi! Az átfújáson már túl vagyok.
Kilazulva nem volt semmi, esetleg a karbiban lehet valami dugulás, olyanra gondolok, hogy nem teljesen, csak furat keresztmetszetét leszűkíti.
A bontott cuccaimból összraktam egy másik karbit, azzal jobban , de még azzal sem az igazi, bár azt nem is nagyon állítgattam, de azzal beindult, és szívató nélkül se állt le. Visszaraktam a sajátját és elkezdem átpakolni a bontottból az alkatrészeket, fúvókákat. Másik súberrel és tűvel már jobb is lett. De még mindig leáll ha leveszem a szívatót.
- motrosmano
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 270
- Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
- MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
- Tartózkodási hely: Kunhegyes
Re: Üzemanyagellátás
Köszi! Az átfújáson már túl vagyok.
Kilazulva nem volt semmi, esetleg a karbiban lehet valami dugulás, olyanra gondolok, hogy nem teljesen, csak furat keresztmetszetét leszűkíti.
A bontott cuccaimból összraktam egy másik karbit, azzal jobban , de még azzal sem az igazi, bár azt nem is nagyon állítgattam, de azzal beindult, és szívató nélkül se állt le. Visszaraktam a sajátját és elkezdem átpakolni a bontottból az alkatrészeket, fúvókákat. Másik súberrel és tűvel már jobb is lett. De még mindig leáll ha leveszem a szívatót.
Kilazulva nem volt semmi, esetleg a karbiban lehet valami dugulás, olyanra gondolok, hogy nem teljesen, csak furat keresztmetszetét leszűkíti.
A bontott cuccaimból összraktam egy másik karbit, azzal jobban , de még azzal sem az igazi, bár azt nem is nagyon állítgattam, de azzal beindult, és szívató nélkül se állt le. Visszaraktam a sajátját és elkezdem átpakolni a bontottból az alkatrészeket, fúvókákat. Másik súberrel és tűvel már jobb is lett. De még mindig leáll ha leveszem a szívatót.
Re: Üzemanyagellátás
Szétszed. Ripityomra. Összes furat jó erősen kifújkál bringapumpával.motrosmano írta: ↑2018.10.21. 16:42Végig próbáltam a tű összes állásában, semmi eredmény, szívatóval jó anélkül lefullad. egyszer sikerült annyira elállítanom az úszószintjét, hogy elkezdet csepegni a benzin a túlfolyón, egyedül akkor volt jó.motrosmano írta: ↑2018.10.21. 10:58 Következő kérdés:
(sajnos a karburátor beállítás az egyik gyenge pontom) most úgy áll a beállítás hogy hidegen nem jól, de ha egy kicsit átmelegedet akkor már jól veszi a gázt. Ez így jó vagy próbáljak még állítani rajta? Nincs rajta a levegőszűrő, ha befogom kézzel a karbi hátulját egy kicsit jobb volt még hidegen, aztán melegen már inkább lefulladt.
Tudom, hogy hülye kérdés, de nekem a TS hidegen melegen jól veszi a gázt, más viszonyítási alapom meg nincs.
Mindenhol akkora fúvóka van amit a gépkönyve előír. Még meglepő módon alapjárat is van, csak amikor gázt adok akkor nem veszi fordulatott, max ha szívatót húzok neki, vagy ha valamennyire lefogom kézel hátul a karbit.
Szóval olyan mintha sok levegőt kapna vagy kevés benzint. Keverék képző csavart1-1,5 fordulatnyira tekertem ki, nem sérült. karbi pedig 22n1-1.
Ötlet?
Vagy... a főfúvókatartó ki van lazulva.
- motrosmano
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 270
- Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
- MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
- Tartózkodási hely: Kunhegyes
Re: Üzemanyagellátás
Végig próbáltam a tű összes állásában, semmi eredmény, szívatóval jó anélkül lefullad. egyszer sikerült annyira elállítanom az úszószintjét, hogy elkezdet csepegni a benzin a túlfolyón, egyedül akkor volt jó.motrosmano írta: ↑2018.10.21. 10:58 Következő kérdés:
(sajnos a karburátor beállítás az egyik gyenge pontom) most úgy áll a beállítás hogy hidegen nem jól, de ha egy kicsit átmelegedet akkor már jól veszi a gázt. Ez így jó vagy próbáljak még állítani rajta? Nincs rajta a levegőszűrő, ha befogom kézzel a karbi hátulját egy kicsit jobb volt még hidegen, aztán melegen már inkább lefulladt.
Tudom, hogy hülye kérdés, de nekem a TS hidegen melegen jól veszi a gázt, más viszonyítási alapom meg nincs.
Mindenhol akkora fúvóka van amit a gépkönyve előír. Még meglepő módon alapjárat is van, csak amikor gázt adok akkor nem veszi fordulatott, max ha szívatót húzok neki, vagy ha valamennyire lefogom kézel hátul a karbit.
Szóval olyan mintha sok levegőt kapna vagy kevés benzint. Keverék képző csavart1-1,5 fordulatnyira tekertem ki, nem sérült. karbi pedig 22n1-1.
Ötlet?
- motrosmano
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 270
- Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
- MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
- Tartózkodási hely: Kunhegyes
Re: Üzemanyagellátás
Következő kérdés:
(sajnos a karburátor beállítás az egyik gyenge pontom) most úgy áll a beállítás hogy hidegen nem jól, de ha egy kicsit átmelegedet akkor már jól veszi a gázt. Ez így jó vagy próbáljak még állítani rajta? Nincs rajta a levegőszűrő, ha befogom kézzel a karbi hátulját egy kicsit jobb volt még hidegen, aztán melegen már inkább lefulladt.
Tudom, hogy hülye kérdés, de nekem a TS hidegen melegen jól veszi a gázt, más viszonyítási alapom meg nincs.
(sajnos a karburátor beállítás az egyik gyenge pontom) most úgy áll a beállítás hogy hidegen nem jól, de ha egy kicsit átmelegedet akkor már jól veszi a gázt. Ez így jó vagy próbáljak még állítani rajta? Nincs rajta a levegőszűrő, ha befogom kézzel a karbi hátulját egy kicsit jobb volt még hidegen, aztán melegen már inkább lefulladt.
Tudom, hogy hülye kérdés, de nekem a TS hidegen melegen jól veszi a gázt, más viszonyítási alapom meg nincs.
- motrosmano
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 270
- Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
- MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
- Tartózkodási hely: Kunhegyes
Re: Üzemanyagellátás
Küldtem neki itt egy p.ü.-t hátha!aronpfabian írta: ↑2018.10.11. 12:00Az menne a szívócsonkra. Én a lépcsős megoldást nem ajánlom, összeszedi a benzint és meghülyül, főleg ha sokat használod kis fordulaton. A szívótorok bevezető szakasza és a karburátor Venturi-csöve folyamatos, konstans keresztmetszetet kell alkosson.motrosmano írta: ↑2018.10.11. 11:48
Helló!
Köszi!
Amit ezekhez a karburátorok, amit adnak azt a rövid gumi csővet, az mi célt szolgál? A blokk felől érkező rezgést nyelné el?
Emellett az "intercooler cső" is csak elég korlátozottan benzinálló, a benne lötyögő benzintócsától felpuhul, leszakadozik, átlyukad.
CRU3L-t érdemes megkérdezni, van-e még esztergált komplett PWK csonkja (hengertől karbiig) kis TS-hez, gyárttatott belőle párat múltkor.
Ha valaki megtudná adni Facebook-s elérhetőségét annak nagyon hálás lennék!
Vagy ha valaki tudna segíteni a legyártásban az is nagyon jó lenne!
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Azt írják, de semmi egyebet nem írnak mellé, leginkább hasraütésnek tűnik a táblázat. A gyári mérettel érdemes kezdeni, úgyis kiderül ha nem jó.motrosmano írta: ↑2018.10.11. 20:07 Azt elfelejtettem megkérdezni, hogy milyen torokátmérőjüt érdemes venni?
Ezeknél a karbiknál azt írják, hogy 28-30mm-s kell a 150cm³-s motorokhoz. Vagy elég a 24mm-s?
- motrosmano
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 270
- Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
- MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
- Tartózkodási hely: Kunhegyes
Re: Üzemanyagellátás
Azt elfelejtettem megkérdezni, hogy milyen torokátmérőjüt érdemes venni?
Ezeknél a karbiknál azt írják, hogy 28-30mm-s kell a 150cm³-s motorokhoz. Vagy elég a 24mm-s?
Ezeknél a karbiknál azt írják, hogy 28-30mm-s kell a 150cm³-s motorokhoz. Vagy elég a 24mm-s?
- motrosmano
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 270
- Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
- MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
- Tartózkodási hely: Kunhegyes
Re: Üzemanyagellátás
Köszi!
Hol érdemesebb megkeresni? Szokott még ide benézni? Vagy inkább facebookon?
Azt hittem más szerepe van annak a guminak, nem csak egy egyszerű átalakító! Valahol azt írták, hogy ezek a karbik nem nagyon szeretik a rezonanciát.
Hol érdemesebb megkeresni? Szokott még ide benézni? Vagy inkább facebookon?
Azt hittem más szerepe van annak a guminak, nem csak egy egyszerű átalakító! Valahol azt írták, hogy ezek a karbik nem nagyon szeretik a rezonanciát.
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Az menne a szívócsonkra. Én a lépcsős megoldást nem ajánlom, összeszedi a benzint és meghülyül, főleg ha sokat használod kis fordulaton. A szívótorok bevezető szakasza és a karburátor Venturi-csöve folyamatos, konstans keresztmetszetet kell alkosson.motrosmano írta: ↑2018.10.11. 11:48Helló!csoka írta: ↑2018.09.12. 18:43 Üdv!Ha kicseréled a karburátorodat,akkor itt egy kis segítség.
https://www.aliexpress.com/item/28mmto- ... 4c4dzGOe7u
https://www.aliexpress.com/item/PWK-24- ... 4c4dryK61u
https://www.aliexpress.com/item/Slow-Pi ... 4c4dryK61u
A levegőszűrő házhoz nem tudom hogyan fogsz csatlakozni.Én kis ETZ-hez vettem,ott az összekötő gumicsövet kicseréltem 250-esére.Nekem bevállt,jól kezelhető vele a motor.A beállításokhoz a facebook MZ csoportban találsz.
Köszi!
Amit ezekhez a karburátorok, amit adnak azt a rövid gumi csővet, az mi célt szolgál? A blokk felől érkező rezgést nyelné el?
Emellett az "intercooler cső" is csak elég korlátozottan benzinálló, a benne lötyögő benzintócsától felpuhul, leszakadozik, átlyukad.
CRU3L-t érdemes megkérdezni, van-e még esztergált komplett PWK csonkja (hengertől karbiig) kis TS-hez, gyárttatott belőle párat múltkor.
- motrosmano
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 270
- Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
- MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
- Tartózkodási hely: Kunhegyes
Re: Üzemanyagellátás
Helló!csoka írta: ↑2018.09.12. 18:43 Üdv!Ha kicseréled a karburátorodat,akkor itt egy kis segítség.
https://www.aliexpress.com/item/28mmto- ... 4c4dzGOe7u
https://www.aliexpress.com/item/PWK-24- ... 4c4dryK61u
https://www.aliexpress.com/item/Slow-Pi ... 4c4dryK61u
A levegőszűrő házhoz nem tudom hogyan fogsz csatlakozni.Én kis ETZ-hez vettem,ott az összekötő gumicsövet kicseréltem 250-esére.Nekem bevállt,jól kezelhető vele a motor.A beállításokhoz a facebook MZ csoportban találsz.
Köszi!
Amit ezekhez a karburátorok, amit adnak azt a rövid gumi csővet, az mi célt szolgál? A blokk felől érkező rezgést nyelné el?
- csoka
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 436
- Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
- MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
- Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye
Re: Üzemanyagellátás
Üdv!Ha kicseréled a karburátorodat,akkor itt egy kis segítség.
https://www.aliexpress.com/item/28mmto- ... 4c4dzGOe7u
https://www.aliexpress.com/item/PWK-24- ... 4c4dryK61u
https://www.aliexpress.com/item/Slow-Pi ... 4c4dryK61u
A levegőszűrő házhoz nem tudom hogyan fogsz csatlakozni.Én kis ETZ-hez vettem,ott az összekötő gumicsövet kicseréltem 250-esére.Nekem bevállt,jól kezelhető vele a motor.A beállításokhoz a facebook MZ csoportban találsz.
https://www.aliexpress.com/item/28mmto- ... 4c4dzGOe7u
https://www.aliexpress.com/item/PWK-24- ... 4c4dryK61u
https://www.aliexpress.com/item/Slow-Pi ... 4c4dryK61u
A levegőszűrő házhoz nem tudom hogyan fogsz csatlakozni.Én kis ETZ-hez vettem,ott az összekötő gumicsövet kicseréltem 250-esére.Nekem bevállt,jól kezelhető vele a motor.A beállításokhoz a facebook MZ csoportban találsz.
- motrosmano
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 270
- Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
- MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
- Tartózkodási hely: Kunhegyes
Re: Üzemanyagellátás
Helló!
Visszolvasva a topicot elgondolkoztam, hogy érdemes lenne nekem is lecserélni a gyári karbit a kis ts-emen. A fogyasztásával nem volt gondom kb 3l-százon-vegyesen, de idegesítő ahogy ciripel a súber, gondolom nem kicsit ki van már kopva. 150-s henger van fent. Nézegettem Koso, Keihin karbikat nem is lenne drága. Viszont nem tudom melyik illetve milyen méretű lenne a jó választás, tudna esetleg valaki segíteni? Vagy cserélt már valaki kis ts-en és megosztaná velem a tapasztalatait?
Köszönöm előre is a választ/okat!
Visszolvasva a topicot elgondolkoztam, hogy érdemes lenne nekem is lecserélni a gyári karbit a kis ts-emen. A fogyasztásával nem volt gondom kb 3l-százon-vegyesen, de idegesítő ahogy ciripel a súber, gondolom nem kicsit ki van már kopva. 150-s henger van fent. Nézegettem Koso, Keihin karbikat nem is lenne drága. Viszont nem tudom melyik illetve milyen méretű lenne a jó választás, tudna esetleg valaki segíteni? Vagy cserélt már valaki kis ts-en és megosztaná velem a tapasztalatait?
Köszönöm előre is a választ/okat!
Re: Üzemanyagellátás
Köszi!
Igyekszem kitapasztalni a legjobbat.
Igyekszem kitapasztalni a legjobbat.
aronpfabian írta: ↑2018.09.05. 08:18 Ha nem szív sehol falsot, akkor is lehet annyira kopott hogy nem lesz alapjárat.
Attól is lehet hogy túl magasan van a súber (túlfeszítetted a bowdent - N1-en sajnos csak ezzel tudod állítani)
Szivatónál a bowdennek kötelező ~1mm holtjáték hogy ne húzza a dugót alaphelyzetben. Ha több, az se baj. Kevesebb ne legyen.
Én úgy állítanám a levegőcsavart hogy jól reagáljon a gázhúzásra (melegen!) és nem agyalnék sokat az alapjáraton. Piros lámpánál tartsd a gázt hogy ne álljon le.
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Ha nem szív sehol falsot, akkor is lehet annyira kopott hogy nem lesz alapjárat.
Attól is lehet hogy túl magasan van a súber (túlfeszítetted a bowdent - N1-en sajnos csak ezzel tudod állítani)
Szivatónál a bowdennek kötelező ~1mm holtjáték hogy ne húzza a dugót alaphelyzetben. Ha több, az se baj. Kevesebb ne legyen.
Én úgy állítanám a levegőcsavart hogy jól reagáljon a gázhúzásra (melegen!) és nem agyalnék sokat az alapjáraton. Piros lámpánál tartsd a gázt hogy ne álljon le.
Attól is lehet hogy túl magasan van a súber (túlfeszítetted a bowdent - N1-en sajnos csak ezzel tudod állítani)
Szivatónál a bowdennek kötelező ~1mm holtjáték hogy ne húzza a dugót alaphelyzetben. Ha több, az se baj. Kevesebb ne legyen.
Én úgy állítanám a levegőcsavart hogy jól reagáljon a gázhúzásra (melegen!) és nem agyalnék sokat az alapjáraton. Piros lámpánál tartsd a gázt hogy ne álljon le.
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Kezdő MZsként segítséget szeretnék kérni. Múlt héten lettem egy ES 150/1 tulajdonosa. Egyből indítási problémáim voltak, alapjárat sehol, csak szivató csonkrahúzva ment bármit is a motor. Azóta kitisztítottam a karburátort, pöccröff, viszont az alapjáratot nem tudom állítani és elég gyenge. A csavar teljes betekerésével sem nő vagy csökken az alapjárat, ami történik egyáltalán hogy már eléggé kitekert állapotában hirtelen a maradék alapjáratát is elveszti. (megmondom őszintén hirtelen nem tudom a szivató hogy van beállítva, ott tud e falsot szívni). Honnan eredhet a probléma vajon? 24N1-es karbiról van szó.
Köszi!
Kezdő MZsként segítséget szeretnék kérni. Múlt héten lettem egy ES 150/1 tulajdonosa. Egyből indítási problémáim voltak, alapjárat sehol, csak szivató csonkrahúzva ment bármit is a motor. Azóta kitisztítottam a karburátort, pöccröff, viszont az alapjáratot nem tudom állítani és elég gyenge. A csavar teljes betekerésével sem nő vagy csökken az alapjárat, ami történik egyáltalán hogy már eléggé kitekert állapotában hirtelen a maradék alapjáratát is elveszti. (megmondom őszintén hirtelen nem tudom a szivató hogy van beállítva, ott tud e falsot szívni). Honnan eredhet a probléma vajon? 24N1-es karbiról van szó.
Köszi!
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2163
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Akkor jól emlékezett öregem egyik haverjának az ets 250-ről való a karbi.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég