nincs különösebb sürgető dolgom vele, de ha mutatnátok egy linket hogy melyik az amit tényleg nem vág haza a benzin azt megköszönném, lehet akár aliexpresszes isaronpfabian írta:Valójában nem benzinálló, csak részben tűri. Ne legyen semmi rés a karburátor és a csonk között, mert összegyűlik ott a benzin, és azonkívül hogy agyonvágja az alapjáratot, a cső felületét is kikezdi ahol áll rajta.z25z írta:ilyen benzinálló szilikoncsövet pontosan hol lehet kapni?
Amúgy Aliexpressen is rendelhető csak már ősz lesz mire ideér...
Üzemanyagellátás
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Valójában nem benzinálló, csak részben tűri. Ne legyen semmi rés a karburátor és a csonk között, mert összegyűlik ott a benzin, és azonkívül hogy agyonvágja az alapjáratot, a cső felületét is kikezdi ahol áll rajta.z25z írta:ilyen benzinálló szilikoncsövet pontosan hol lehet kapni?
Amúgy Aliexpressen is rendelhető csak már ősz lesz mire ideér...
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Hogyhogy? nem vált be a székesfehérvári munka?Tony91 írta: Innen vettem, de többet, mert így érte meg a szállítás miatt
De ha kell, nekem van még itthon, tudok adni
Következő héten költözök vissza Szegvárra, nem leszek messze

- Tony91
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 178
- Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Gádoros
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
http://importtuning.hu/szilikon-csatlak ... -6768.htmlz25z írta:ilyen benzinálló szilikoncsövet pontosan hol lehet kapni?
Innen vettem, de többet, mert így érte meg a szállítás miatt
De ha kell, nekem van még itthon, tudok adni
Következő héten költözök vissza Szegvárra, nem leszek messze
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
ilyen benzinálló szilikoncsövet pontosan hol lehet kapni?
- Tony91
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 178
- Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Gádoros
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
torokb írta:Na, írok itt hülyeségeket. Persze hogy EM250 szívócsonk van rajta. Jól értem, a csonk karbi felőli végét csapjam le úgy, hogy rá lehessen bilincselni az intercooler csőt?
Igen! Esztergán szépen meg lehet oldani. ø 40 mm-re lecsapod a karbihoz csatlakozó részét (ez a BVF szívóoldal felőli átmérőjével azonos), erre veszel egy ø 40 mm-es szilikoncsövet, 35-40 mm hosszú darab kell ETZ-re (nálam éppen van is pár darab ilyen még), és 2 bilinccsel szépen ráfogatod. Garantáltan falsmentes, jól tömítő csatlakozást kapsz



Re: Üzemanyagellátás
Na, írok itt hülyeségeket. Persze hogy EM250 szívócsonk van rajta. Jól értem, a csonk karbi felőli végét csapjam le úgy, hogy rá lehessen bilincselni az intercooler csőt?
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Csak az EM250 csonk lesz jó neked. Borzalmas konstrukció amúgy, idővel deformálódnak és kopnak is, garantált a falsolás.torokb írta:Szervusztok!
Még mindig ETZ250, egy 251-re való csatos karbival.
Falsot szív a szívócsonk és a karburátor csatlakozásánál. Úgy láttam, hogy itt egyszerűen fémes tömítés kell legyen. Lehet hogy más szívócsonk való a csatos karbihoz mint az eredetihez? Vagy csak kikopott az évek alatt? Teflon szalag nem nagyon megy be közé, van más bevált megoldás? A szívócsonkra rá van öntve, hogy ES250, feltételezem hogy ez valami alkatrész jelölés, és nem azt jelenti hogy ősrégi ES MZ-re való?
Esztergáltasd le a bilincs részt akkorára mint a karbi külső átmérője és intercooler csővel meg 2 csőbilinccsel rögzítsd kívülről. Sokunknak van így megoldva
Re: Üzemanyagellátás
Szervusztok!
Még mindig ETZ250, egy 251-re való csatos karbival.
Falsot szív a szívócsonk és a karburátor csatlakozásánál. Úgy láttam, hogy itt egyszerűen fémes tömítés kell legyen. Lehet hogy más szívócsonk való a csatos karbihoz mint az eredetihez? Vagy csak kikopott az évek alatt? Teflon szalag nem nagyon megy be közé, van más bevált megoldás? A szívócsonkra rá van öntve, hogy ES250, feltételezem hogy ez valami alkatrész jelölés, és nem azt jelenti hogy ősrégi ES MZ-re való?
Még mindig ETZ250, egy 251-re való csatos karbival.
Falsot szív a szívócsonk és a karburátor csatlakozásánál. Úgy láttam, hogy itt egyszerűen fémes tömítés kell legyen. Lehet hogy más szívócsonk való a csatos karbihoz mint az eredetihez? Vagy csak kikopott az évek alatt? Teflon szalag nem nagyon megy be közé, van más bevált megoldás? A szívócsonkra rá van öntve, hogy ES250, feltételezem hogy ez valami alkatrész jelölés, és nem azt jelenti hogy ősrégi ES MZ-re való?
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Üzemanyagellátás
A tűt és az alapjárati rendszert is állítsd be. Tiszta karburátorral perszeboors írta:Sziasztok! Van egy katonai etz-m. Most èpìtettem ùjra össze, a blokkban elèg kevès km van (gyári dugò stb.) Menet közben viszont van egy olyan problèmám vele,hogy 4-5000 fordulatsz. tartomány közt elèg gyenge, ezen kívül viszont megy rendesen. Minden alkatrèsz gyári, annyi változtatàs van csak rajta hogy a kipufogó dobba nem lòg be a könyök, illetve a főfúvóka 135re van cserélve. (Mint a sima 250_en). A karbiban a sùber kicsit zörög.. Van tippetek hogy mi lehet a probléma?
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok! Van egy katonai etz-m. Most èpìtettem ùjra össze, a blokkban elèg kevès km van (gyári dugò stb.) Menet közben viszont van egy olyan problèmám vele,hogy 4-5000 fordulatsz. tartomány közt elèg gyenge, ezen kívül viszont megy rendesen. Minden alkatrèsz gyári, annyi változtatàs van csak rajta hogy a kipufogó dobba nem lòg be a könyök, illetve a főfúvóka 135re van cserélve. (Mint a sima 250_en). A karbiban a sùber kicsit zörög.. Van tippetek hogy mi lehet a probléma?
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
KILL3R etz írta:Használható ha a tűt kicseréled benne németre. Viszont ~25e km alatt szétkopott nálam.
A legnagyobb baj, hogy az eredeti német bing is szétkopik 25 ezer km alatt

- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Használható ha a tűt kicseréled benne németre. Viszont ~25e km alatt szétkopott nálam. 

Re: Üzemanyagellátás
Na, még egy kérdés felmerült bennem.
A taiwani gyártású "bing" porlasztókkal érdemes próbálkozni?
A taiwani gyártású "bing" porlasztókkal érdemes próbálkozni?
Re: Üzemanyagellátás
Igazatok lett, a baj az volt h teljesen be volt csavarva a csavar, es igen BVF karbi van rajta. Most h kicsavartam egy cseppet, megszuntek a visszarugasok illetve melegen is jobb az alapjarat, de meg nem az igazi, meg egy par napot bibelodni kell vele... koszonom szepen a segitokeszsegeteket.kiszsebi írta:Ebben nincs teljesen igazad... A késői kis ETZ-kre került Bing karburátor, amiken az alapjárati rendszer hasonló a csatos BVF-hez: kifelé tekerve nő az alapjárat, mert nem a tolattyút emeli, hanem egy plusz légcsatornát nyit.Athem írta:Szia!
Először is, egy lényeges dolog. Én úgy tudom egy Mz-n sose volt olyan karbi amin 2 levegő állító csavar lenne. Jelen esetben a tied, egy mellék levegő és egy alapjárati csavar lehet. Itt egy cikk, hogy kell bekalibrálni a karburátort. A gyertya hézagot állítsd vissza gyári értékre!
Első körben tisztázzuk, milyen a karbi! Ha BVF, akkor tényleg nem szerencsés a teljesen betekert alapjárati csavar. Ilyenkor a visszarúgás oka is lehet ez.
Ja, én a légszűrőre is rálesnék...

- Tony91
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 178
- Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Gádoros
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Van itthon kettőStephanus írta:Ezt a sok "használhatatlan" csatos karbit ugye azért nem dobtátok még ki? Szívesen mennék egy kört az országban, hogy begyűjtsem őket.
De komolyan!

Re: Üzemanyagellátás
Nyolc éve vettem a járgányt, ez a csatos karbi volt rajta. Mostanáig nem is vettem észre hogy nem ez való rá, semmi bajom nem volt vele.Tony91 írta:aronpfabian írta:
1. felszerelhető de nem ajánlom. A kopásra és lerakódásra sokkal érzékenyebb mint az N2-es, ezért 30 évvel a gyártás után elég nehéz lesz használható darabot találni. N2-esből is nagyon ritka, nemhogy ebből
2. szűrőt kidobni azonnal, mielőtt megragasztod a motort vele!!
Volt 2 csatos karbim is a 251-es ETZ-mre, de 2 szorulás és 2,5 év kínlódás után félretettem mindkét csatos karbimat... Ne akarj olyan karbit, csak és akkor kizárólag, ha tudsz eredeti 0 km-es újat (amire vajmi kevés esély van)
Vettem egy 30 mm-es KOSO-t, azzal most arany életem van
Amit a csapban és az ülepítőben lévő 2 db szűrő nem szűr meg, azt a harmadik sem fogja. Felesleges telecseszni szűrővel a motort, kettő van a csapban, az istenuntig elég

- Stephanus
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 248
- Csatlakozott: 2013.06.05. 12:48
- MZ-d típusa: 251
- Tartózkodási hely: Ócsa
Re: Üzemanyagellátás
Ezt a sok "használhatatlan" csatos karbit ugye azért nem dobtátok még ki? Szívesen mennék egy kört az országban, hogy begyűjtsem őket.
De komolyan!
De komolyan!
- Tony91
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 178
- Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Gádoros
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
aronpfabian írta:1. felszerelhető de nem ajánlom. A kopásra és lerakódásra sokkal érzékenyebb mint az N2-es, ezért 30 évvel a gyártás után elég nehéz lesz használható darabot találni. N2-esből is nagyon ritka, nemhogy ebbőltorokb írta:Szervusztok!
Elnézést ha már sokszor volt ez a kérdés.
250-es ETZ motorra módosítás nélkül felszerelhető a "csatos" BVF karburátor? Úgy tudom ez a 251-esekre való gyárilag.
Második kérdés: ötödikben elfogy a lendület olyan 4-5000 fordulat magasságában. Okozhatja ezt túl dús keverék? Azért gondoltam, mert eléggé füstöl, már gondolkodtam hogy nyárra egyel lentebb kéne ereszteni a subert. Viszont ha így sokat is fogyaszt, de mennie azt azért kéne rendesen. Másik ötlet hogy rozsda miatt szűrőt tettem a karbi elé, lehetséges hogy ez megfogja annyira az üzemanyagáramlást hogy emiatt nem megy a járgány?
Köszi a segítséget!
2. szűrőt kidobni azonnal, mielőtt megragasztod a motort vele!!
Volt 2 csatos karbim is a 251-es ETZ-mre, de 2 szorulás és 2,5 év kínlódás után félretettem mindkét csatos karbimat... Ne akarj olyan karbit, csak és akkor kizárólag, ha tudsz eredeti 0 km-es újat (amire vajmi kevés esély van

Vettem egy 30 mm-es KOSO-t, azzal most arany életem van

Amit a csapban és az ülepítőben lévő 2 db szűrő nem szűr meg, azt a harmadik sem fogja. Felesleges telecseszni szűrővel a motort, kettő van a csapban, az istenuntig elég
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Üzemanyagellátás
1. felszerelhető de nem ajánlom. A kopásra és lerakódásra sokkal érzékenyebb mint az N2-es, ezért 30 évvel a gyártás után elég nehéz lesz használható darabot találni. N2-esből is nagyon ritka, nemhogy ebbőltorokb írta:Szervusztok!
Elnézést ha már sokszor volt ez a kérdés.
250-es ETZ motorra módosítás nélkül felszerelhető a "csatos" BVF karburátor? Úgy tudom ez a 251-esekre való gyárilag.
Második kérdés: ötödikben elfogy a lendület olyan 4-5000 fordulat magasságában. Okozhatja ezt túl dús keverék? Azért gondoltam, mert eléggé füstöl, már gondolkodtam hogy nyárra egyel lentebb kéne ereszteni a subert. Viszont ha így sokat is fogyaszt, de mennie azt azért kéne rendesen. Másik ötlet hogy rozsda miatt szűrőt tettem a karbi elé, lehetséges hogy ez megfogja annyira az üzemanyagáramlást hogy emiatt nem megy a járgány?
Köszi a segítséget!
2. szűrőt kidobni azonnal, mielőtt megragasztod a motort vele!!
Re: Üzemanyagellátás
Szervusztok!
Elnézést ha már sokszor volt ez a kérdés.
250-es ETZ motorra módosítás nélkül felszerelhető a "csatos" BVF karburátor? Úgy tudom ez a 251-esekre való gyárilag.
Második kérdés: ötödikben elfogy a lendület olyan 4-5000 fordulat magasságában. Okozhatja ezt túl dús keverék? Azért gondoltam, mert eléggé füstöl, már gondolkodtam hogy nyárra egyel lentebb kéne ereszteni a subert. Viszont ha így sokat is fogyaszt, de mennie azt azért kéne rendesen. Másik ötlet hogy rozsda miatt szűrőt tettem a karbi elé, lehetséges hogy ez megfogja annyira az üzemanyagáramlást hogy emiatt nem megy a járgány?
Köszi a segítséget!
Elnézést ha már sokszor volt ez a kérdés.
250-es ETZ motorra módosítás nélkül felszerelhető a "csatos" BVF karburátor? Úgy tudom ez a 251-esekre való gyárilag.
Második kérdés: ötödikben elfogy a lendület olyan 4-5000 fordulat magasságában. Okozhatja ezt túl dús keverék? Azért gondoltam, mert eléggé füstöl, már gondolkodtam hogy nyárra egyel lentebb kéne ereszteni a subert. Viszont ha így sokat is fogyaszt, de mennie azt azért kéne rendesen. Másik ötlet hogy rozsda miatt szűrőt tettem a karbi elé, lehetséges hogy ez megfogja annyira az üzemanyagáramlást hogy emiatt nem megy a járgány?
Köszi a segítséget!
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2855
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Üzemanyagellátás
Ebben nincs teljesen igazad... A késői kis ETZ-kre került Bing karburátor, amiken az alapjárati rendszer hasonló a csatos BVF-hez: kifelé tekerve nő az alapjárat, mert nem a tolattyút emeli, hanem egy plusz légcsatornát nyit.Athem írta:Szia!
Először is, egy lényeges dolog. Én úgy tudom egy Mz-n sose volt olyan karbi amin 2 levegő állító csavar lenne. Jelen esetben a tied, egy mellék levegő és egy alapjárati csavar lehet. Itt egy cikk, hogy kell bekalibrálni a karburátort. A gyertya hézagot állítsd vissza gyári értékre!
Első körben tisztázzuk, milyen a karbi! Ha BVF, akkor tényleg nem szerencsés a teljesen betekert alapjárati csavar. Ilyenkor a visszarúgás oka is lehet ez.
Ja, én a légszűrőre is rálesnék...
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1133
- Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
- MZ-d típusa: ETZ 250,150
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár-Börgöndpuszta
Re: Üzemanyagellátás
TKrisz36 írta:Szisztok!Körülbelül 6 év állás után elővettem a 125 ETZ-t. Új akksi, új benzincsap, karbi kitakarítva. Az lenne a problémám, h nem tudok rá alapjáratot varázsolni. Amint beindul azonnal felugrik 7-8000 fordulatig, pedig a súber nem akad fenn. Mindkét levegőcsavar teljesen be van tekerve. Arra gyanakszom h falsot szív valahol, de ennyire? Illetve olyan gondom van még (nem tudom mennyire illik a témába), hogy szinte minden rárúgáskor visszarúg a motor. A gyújtást ellenőriztem, 3mm-el a holtpont előtt nyit a megszakító, a megszakítóhézag is rendben van, ezért is nem értem. Annyi lehet, hogy a gyertyahézag nagyobb a kelleténél. Ez okozhat ilyen problémát? Ezeken kívül nem észleltem semmi hibát. Válaszotokat előre is köszönöm
Ha gyári karbid van az egyik azaz alapjárat csavarod. Az nem kimondottan jó ha be van tekerve mind a kettő;a levegő csavart meg teljesen be csavarod és másfél fordulatot ki. az alapjáratit meg teljesen ki benyúlsz hátulról a karbiba persze nem úgy, hogy jár és az alapjárati csavart addig csavarod befelé amíg az ujjaddal érzed, hogy a súber megemelkedik kb 1-1,5 mm. Elviekben menni fog meg lesz alapjárat.
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Ha a súberütköző végig be van tekerve, az akadályozza a súber mozgását (nekinyomja a súberház falának). Ez önmagában okozhatja a tapasztalt jelenséget.
Re: Üzemanyagellátás
Köszönöm a gyors választ, megnézem amint időm engedi. Majd írok, hogy mi lett.Athem írta:Szia!
Először is, egy lényeges dolog. Én úgy tudom egy Mz-n sose volt olyan karbi amin 2 levegő állító csavar lenne. Jelen esetben a tied, egy mellék levegő és egy alapjárati csavar lehet. Itt egy cikk, hogy kell bekalibrálni a karburátort. A gyertya hézagot állítsd vissza gyári értékre!

- Athem
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 218
- Csatlakozott: 2015.11.10. 17:46
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 De luxe
- Tartózkodási hely: Mohács
Re: Üzemanyagellátás
Szia!
Először is, egy lényeges dolog. Én úgy tudom egy Mz-n sose volt olyan karbi amin 2 levegő állító csavar lenne. Jelen esetben a tied, egy mellék levegő és egy alapjárati csavar lehet. Itt egy cikk, hogy kell bekalibrálni a karburátort. A gyertya hézagot állítsd vissza gyári értékre!
Először is, egy lényeges dolog. Én úgy tudom egy Mz-n sose volt olyan karbi amin 2 levegő állító csavar lenne. Jelen esetben a tied, egy mellék levegő és egy alapjárati csavar lehet. Itt egy cikk, hogy kell bekalibrálni a karburátort. A gyertya hézagot állítsd vissza gyári értékre!
Re: Üzemanyagellátás
Szisztok!Körülbelül 6 év állás után elővettem a 125 ETZ-t. Új akksi, új benzincsap, karbi kitakarítva. Az lenne a problémám, h nem tudok rá alapjáratot varázsolni. Amint beindul azonnal felugrik 7-8000 fordulatig, pedig a súber nem akad fenn. Mindkét levegőcsavar teljesen be van tekerve. Arra gyanakszom h falsot szív valahol, de ennyire? Illetve olyan gondom van még (nem tudom mennyire illik a témába), hogy szinte minden rárúgáskor visszarúg a motor. A gyújtást ellenőriztem, 3mm-el a holtpont előtt nyit a megszakító, a megszakítóhézag is rendben van, ezért is nem értem. Annyi lehet, hogy a gyertyahézag nagyobb a kelleténél. Ez okozhat ilyen problémát? Ezeken kívül nem észleltem semmi hibát. Válaszotokat előre is köszönöm
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Igen a fizetésről van igazolás hogy rendben volt, csak még nem adta fel ha jól értem. Meglátjuk, hogy milyen lesz, reményeim szerint a levegőszűrő felől könnyebb lesz összehozni, hogy stimmeljen, mint a szívócsonk felől. Na meg hogy a torokátmérővel változik a javasolt ccm. ezért próbálnám be mindenképp 

- Tony91
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 178
- Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Gádoros
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
A fizetés sikeres volt?z25z írta:Én berendeltem egyet, amit adtál linket azon, de 3 napja csak awaiting....és azt írja 4 nap múlva cancel order. Ilyenkor vajon mi a p... van?
De lehet, hogy hétfőn adja csak fel, nekem is a rendeléstől és fizetéstől számított 4 nap után adta fel a karbit, itt volt 2 hét múlva. Hétfőn csekkolj majd rá, szerintem akkor már fel lesz adva, de kapsz e-mailt is a feladásról, legalábbis én mindig kapok
Amúgy olyan hatalmas méretbeli gond nem lehet, ha erre a 250-esre is felment így

- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Én berendeltem egyet, amit adtál linket azon, de 3 napja csak awaiting....és azt írja 4 nap múlva cancel order. Ilyenkor vajon mi a p... van? 

- Tony91
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 178
- Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Gádoros
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Akkor maradunk a 30-asnálAthem írta:Igen.
2 ismerősömnek kell KOSO-t rendelni, csak először körbejártam, hogy érdemes-e a 32-est venni, vagy maradjon a 30-as.
Köszöntem a válaszokat!
- Athem
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 218
- Csatlakozott: 2015.11.10. 17:46
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 De luxe
- Tartózkodási hely: Mohács
Re: Üzemanyagellátás
Igen.
- Tony91
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 178
- Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Gádoros
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Athem írta:Állítólag a csonkra már igen, de a légszűrőházból jövő gumiba már nem jó a méret, nagy a luk. Ezt olvastam.
Tehát nagyobb az átmérője hátul, mint a légszűrő felőli guminak?
- Athem
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 218
- Csatlakozott: 2015.11.10. 17:46
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 De luxe
- Tartózkodási hely: Mohács
Re: Üzemanyagellátás
Állítólag a csonkra már igen, de a légszűrőházból jövő gumiba már nem jó a méret, nagy a luk. Ezt olvastam.
- Tony91
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 178
- Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Gádoros
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Üdv!
A 32-es KOSO karbiról tud-e valaki nyilatkozni? Rámegy 1:1-ben a gyári csonkra és légszűrőgumira?
A 32-es KOSO karbiról tud-e valaki nyilatkozni? Rámegy 1:1-ben a gyári csonkra és légszűrőgumira?
- Szebik András
- Simsonos
- Hozzászólások: 66
- Csatlakozott: 2012.05.23. 13:47
- MZ-d típusa: Etz 250 De Lux
- Tartózkodási hely: Lébény
Re: Üzemanyagellátás
Vagy hagyod a rozsdát, és teszel egy kicsi papírszűrőt a karbi elé és mindig legyen rendesen benzin a tankba.aronpfabian írta:http://motortank.hu - vagy megveheted a POR15 1 tankos műgyantázó készletet magadnak, kb ugyanannyiba kerül, és bennevan a lehetőség hogy esetleg véletlenül elrontod...gylevee írta:Sziasztok!
Egy ETZ 250 típust újítunk fel, adott a probléma, hogy rozsdásodik belülről a tank. Utánajártam már a témának, de elég sok verziót olvastam a tisztításra. A kavicsos megoldást már alkalmaztam, de a rozsdásodás újra előjött. Mit tehetek ez ügyben? Mindenféle megoldás érdekelne. Előre is köszönöm a válaszokat!
Ui: Remélem jó helyre írtam a kérdést, ez az első bejegyzésem.
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Üzemanyagellátás
http://motortank.hu - vagy megveheted a POR15 1 tankos műgyantázó készletet magadnak, kb ugyanannyiba kerül, és bennevan a lehetőség hogy esetleg véletlenül elrontod...gylevee írta:Sziasztok!
Egy ETZ 250 típust újítunk fel, adott a probléma, hogy rozsdásodik belülről a tank. Utánajártam már a témának, de elég sok verziót olvastam a tisztításra. A kavicsos megoldást már alkalmaztam, de a rozsdásodás újra előjött. Mit tehetek ez ügyben? Mindenféle megoldás érdekelne. Előre is köszönöm a válaszokat!
Ui: Remélem jó helyre írtam a kérdést, ez az első bejegyzésem.
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Egy ETZ 250 típust újítunk fel, adott a probléma, hogy rozsdásodik belülről a tank. Utánajártam már a témának, de elég sok verziót olvastam a tisztításra. A kavicsos megoldást már alkalmaztam, de a rozsdásodás újra előjött. Mit tehetek ez ügyben? Mindenféle megoldás érdekelne. Előre is köszönöm a válaszokat!
Ui: Remélem jó helyre írtam a kérdést, ez az első bejegyzésem.
Egy ETZ 250 típust újítunk fel, adott a probléma, hogy rozsdásodik belülről a tank. Utánajártam már a témának, de elég sok verziót olvastam a tisztításra. A kavicsos megoldást már alkalmaztam, de a rozsdásodás újra előjött. Mit tehetek ez ügyben? Mindenféle megoldás érdekelne. Előre is köszönöm a válaszokat!
Ui: Remélem jó helyre írtam a kérdést, ez az első bejegyzésem.
- Tony91
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 178
- Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Gádoros
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Olyan nincs az ismeretségi körömbencsoka írta:A beszúrásokat nem lehet megcsinálni kulcsmásoló esztergával?

- csoka
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 436
- Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
- MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
- Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye
Re: Üzemanyagellátás
A beszúrásokat nem lehet megcsinálni kulcsmásoló esztergával?
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
És ha szimplán egy befogásnyival hosszabb darabból indultok?
Teli anyagra először a kúp, aztán kilógatni, és a beszúrásokat megcsinálni.
Teli anyagra először a kúp, aztán kilógatni, és a beszúrásokat megcsinálni.

- Tony91
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 178
- Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Gádoros
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
KILL3R etz írta:És ha előbb a beszúrásokat csináljátok meg, és utána átfogva a kúpot? A patron miatt excentricitás minimális, ütköztetni meg tudod külső hosszra befogásnál, pár tized nem számít ott úgyse.Tony91 írta:Üdv Urak!
BVF 30N3-1 súbertű témában következő a helyzet:
2 orsós ESL kis CNC esztergán a kúpot gyönyörűen meg tudtuk munkálni (MEO labormérés szerint századpontosan). Viszont a patronos megfogás miatt (és ezáltal a visszahúzás lehetősége nélkül) a beszúrásokat nem tudjuk megcsinálni (amik a tű helyzetét szabják meg) :/
Számomra itt a vége, a környezetemben nincs erre alkalmas gép. Még egy lehetőséget megjárok, az pedig a következő lenne: van ugyebár magyar utángyártott tű. ennek megkeresem a gyártóját, és megpróbálok velük beszélni az ügyben
Egyet megpróbáltunk úgy, ott már olyan kicsi átmérőre megyünk le, hogy aztán a kúp nem lesz jó. A beszúrásokkal meggyengült az anyag, a kúp nem lett pontos, beremegett az anyag a beszúrások miatt. Beszúrások nélkül nem produkálta ezt. Talán a beszúrásokat meg lehetne utólag csinálni, arra még gondoltam. Áttenni másra, rámérni a helyeit, majd kézzel megcsinálni bizonyos fordulatszám mellett. Más nem jut eszembe hirtelen
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
És ha előbb a beszúrásokat csináljátok meg, és utána átfogva a kúpot? A patron miatt excentricitás minimális, ütköztetni meg tudod külső hosszra befogásnál, pár tized nem számít ott úgyse.Tony91 írta:Üdv Urak!
BVF 30N3-1 súbertű témában következő a helyzet:
2 orsós ESL kis CNC esztergán a kúpot gyönyörűen meg tudtuk munkálni (MEO labormérés szerint századpontosan). Viszont a patronos megfogás miatt (és ezáltal a visszahúzás lehetősége nélkül) a beszúrásokat nem tudjuk megcsinálni (amik a tű helyzetét szabják meg) :/
Számomra itt a vége, a környezetemben nincs erre alkalmas gép. Még egy lehetőséget megjárok, az pedig a következő lenne: van ugyebár magyar utángyártott tű. ennek megkeresem a gyártóját, és megpróbálok velük beszélni az ügyben
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2167
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Tudom hogy ott dolgozol közeljövőben megyünk szegvárra pecásvízmustrára lehet arra is összefutunk majd...Tony91 írta:Szentesen dolgozok, motorral vagy biciklivel járok melóba, előfordulhat simán, hogy látszhell írta:OK szomszéd.Multkorában láttalak szentesen berekehátnál lopakodó üzemmódban a sineken át...

- Tony91
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 178
- Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Gádoros
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Szentesen dolgozok, motorral vagy biciklivel járok melóba, előfordulhat simán, hogy látszhell írta:OK szomszéd.Multkorában láttalak szentesen berekehátnál lopakodó üzemmódban a sineken át...

- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2167
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
OK szomszéd.
Multkorában láttalak szentesen berekehátnál lopakodó üzemmódban a sineken át... 


- Tony91
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 178
- Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Gádoros
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
A bowdenkülső rövidebb, és a súberben lévő végénél vannak eltérések. Konkrét méreteket nemtudok, Kolozsvári Imivel csináltattam a közdarabokat és a bowdent is, elküldtem hozzá a karbithell írta:Tehát akkor a gázbowden sem jó ami van kisipari hozzá jól értem?

- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2167
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Tehát akkor a gázbowden sem jó ami van kisipari hozzá jól értem?
- Tony91
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 178
- Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Gádoros
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Üdv Urak!
BVF 30N3-1 súbertű témában következő a helyzet:
2 orsós ESL kis CNC esztergán a kúpot gyönyörűen meg tudtuk munkálni (MEO labormérés szerint századpontosan). Viszont a patronos megfogás miatt (és ezáltal a visszahúzás lehetősége nélkül) a beszúrásokat nem tudjuk megcsinálni (amik a tű helyzetét szabják meg) :/
Számomra itt a vége, a környezetemben nincs erre alkalmas gép. Még egy lehetőséget megjárok, az pedig a következő lenne: van ugyebár magyar utángyártott tű. ennek megkeresem a gyártóját, és megpróbálok velük beszélni az ügyben
KOSO karbival kapcsolatban:
Én is vettem még májusban egy 30 mm-es KOSO karbit, most lettek kész rá a közdarabok és a bowden, a napokban érkeztem feltenni a motorra. A beállítás pár perc, majd 20 km tesztkör után gyorsnak mondható, más tapasztalataira hallgatva. Amivel én ráraktam a 251-es ETZ-re, és eddig 240 km-en át hibátlannak érzem: 115-ös főfúvóka, 35-ös alapjárati fúvóka (38-as alapjáratival és 120-as főfúvókával érkezik a karbi Kínából)


Valamint egy kis videó a KOSO karbis 251-esemről. itt még nem volt 100%-osra az alapjárat beállítva, azóta kapott egy kis finomítást:
https://www.youtube.com/watch?v=fWGzft_nW_w
BVF 30N3-1 súbertű témában következő a helyzet:
2 orsós ESL kis CNC esztergán a kúpot gyönyörűen meg tudtuk munkálni (MEO labormérés szerint századpontosan). Viszont a patronos megfogás miatt (és ezáltal a visszahúzás lehetősége nélkül) a beszúrásokat nem tudjuk megcsinálni (amik a tű helyzetét szabják meg) :/
Számomra itt a vége, a környezetemben nincs erre alkalmas gép. Még egy lehetőséget megjárok, az pedig a következő lenne: van ugyebár magyar utángyártott tű. ennek megkeresem a gyártóját, és megpróbálok velük beszélni az ügyben
KOSO karbival kapcsolatban:
Én is vettem még májusban egy 30 mm-es KOSO karbit, most lettek kész rá a közdarabok és a bowden, a napokban érkeztem feltenni a motorra. A beállítás pár perc, majd 20 km tesztkör után gyorsnak mondható, más tapasztalataira hallgatva. Amivel én ráraktam a 251-es ETZ-re, és eddig 240 km-en át hibátlannak érzem: 115-ös főfúvóka, 35-ös alapjárati fúvóka (38-as alapjáratival és 120-as főfúvókával érkezik a karbi Kínából)


Valamint egy kis videó a KOSO karbis 251-esemről. itt még nem volt 100%-osra az alapjárat beállítva, azóta kapott egy kis finomítást:
https://www.youtube.com/watch?v=fWGzft_nW_w
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2167
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Akkor eladom a Bingem és veszek egy zsák koso-t.... 

Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 8 vendég