Blokk
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Blokk
A képeken így látva tényleg más mint a bolt oldalán. Köszönöm!
Bár az nem tudom mit számít miből van az anyaga(parafa vagy bakelit vagy a fene tudja mik vannak még). Esetleg tudja valaki?
Bár az nem tudom mit számít miből van az anyaga(parafa vagy bakelit vagy a fene tudja mik vannak még). Esetleg tudja valaki?
- Szebik András
- Simsonos
- Hozzászólások: 66
- Csatlakozott: 2012.05.23. 13:47
- MZ-d típusa: Etz 250 De Lux
- Tartózkodási hely: Lébény
Re: Blokk
Tavaly télen tettem én is az enyémbe újat. Az üzletben azt mondták, a gyári méretre gyártották, de összerakáskor azért kicsit csiszolni kellett rajta, hogy oldjon a kuplung. Lehet rosszul emlékszem, de talán 2-3000 Ft lehetett az 5 lamella.
-
- biciklis
- Hozzászólások: 46
- Csatlakozott: 2013.09.07. 20:09
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 250
- Tartózkodási hely: Enying
Re: Blokk
hell írta:Nagyon köszönöm az ajánlatokat!
Az ár szinte nem számítana most ott tartok az alkatrészvadászattal csak így sem egyszerű jót kapni sajnos(használt gyáriban sem)...
Amit az e-motorpart oldaláról linkeltem, így néz ki közelről:
http://s19.postimg.org/64w1s6mcj/P1020080.jpg
http://s19.postimg.org/8xp9c7moz/P1020081.jpg
Ez biztos hogy jó!
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Blokk
Ezt raktuk be tegnap egy kuplungba.Méreten volt,nem kellett csiszolni.Gyanítom ugyanaz amit előttem is linkeltek csak más bolt.hell írta:
Köszönöm a tanácsot már csak az kellene melyik a nyerő...
http://motoralkatresz24.hu/term%C3%A9k- ... 0000014685
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
-
- biciklis
- Hozzászólások: 46
- Csatlakozott: 2013.09.07. 20:09
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 250
- Tartózkodási hely: Enying
Re: Blokk
hell írta:Köszönöm a tanácsot már csak az kellene melyik a nyerő...Patrik írta:Én tavaly tavaszal cseréltem,ezer párszáz forint volt darabja,több mint 6000Ft volt az öt lamella,de hibátlanok voltak csak be kelett őket rakni,de nem emlékszem honnan rendeltem,a lényeg,hogy érdemes a legdrágábbat megvenni amit találsz még így sem egy nagy összeg és nem kell vele kínlódni.
Én ezt vettem: http://e-motorparts.addel.hu/43186-etz- ... 44-123-twn
Tökéletesen működik a kuplung, nem kellett csiszolgatni rajt semmit.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Blokk
Köszönöm a tanácsot már csak az kellene melyik a nyerő...Patrik írta:Én tavaly tavaszal cseréltem,ezer párszáz forint volt darabja,több mint 6000Ft volt az öt lamella,de hibátlanok voltak csak be kelett őket rakni,de nem emlékszem honnan rendeltem,a lényeg,hogy érdemes a legdrágábbat megvenni amit találsz még így sem egy nagy összeg és nem kell vele kínlódni.
Re: Blokk
Én tavaly tavaszal cseréltem,ezer párszáz forint volt darabja,több mint 6000Ft volt az öt lamella,de hibátlanok voltak csak be kelett őket rakni,de nem emlékszem honnan rendeltem,a lényeg,hogy érdemes a legdrágábbat megvenni amit találsz még így sem egy nagy összeg és nem kell vele kínlódni.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Blokk
Ezt vettük ki belőle anno vagy lassan 15 éve(persze ha jól emlékszem rá nem most volt ) és kicseréltük utángyári valamilyenre amivel kinlódtunk a szokásosan nagyobbak voltak. Ezeket eltettem mondom a méretei miatt hátha jó lesz még. Most eljött az az idő. Csak nem tudtam ezek amint a képen látszódnak hadra foghatók-e még. Heverésztek az évek alatt szerte szét. A lényeg akkor nem gyári. A sok kisipari csoda közül nem tudom melyiket lenne még érdemes hadra fogni. Esetleg valami tipp esetleg? Egyre nehezebb ez az alkatrészvadászat az tuti...
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Ha a mérete jó, akkor hagyd benne.hell írta:Nem tudom milyen lehet a gyári kuplung lamellája az ETZ 250-nek, de akit eddig kérdeztem az sem tudta. Ennek van köze valamennyire hozzá?
Méretével nem lenne gond 3mm, de hogy ez volt-e benneannó a fene emlékszik már rá...
Emlékeim szerint volt egy típus aminek ilyen barázdáltsága volt. Ez esetben utángyári.
És talán az a szép koronás szegély sem jellemző a gyárira.
A gyári ennyi idő után már biztosan sima kopófelületű, de úgy gondolom eredetileg is az lehetett.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Blokk
Sőt olyan szívógumi is van amin már a cső helye sincs meg. Ha jól emlékszem Gergő motorján már nagyon nincs keresnivalója a dinamószellőző csőnek (1980 körüli TS), ezért is furcsa hogy a gumi viszont lyukas rajta (ilyen talán '73-ig volt, vagy '69-ig?)
Re: Blokk
Dinamó házat köti össze a szívócsővel egy gumicső. A másik motoromon ugyanez a kis csöcs, le van vakolva gyárilag. A blokkodon ha van helye, dugj bele gumicsövet oszt gó tovább!
Két kerék, két ütem, két betű: MZ
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Blokk
A blokkról és erről a lyukas gumiról kérhetek egy képet? (sejtem miről van szó de a te motorodon már nagyon nem kéne legyen)
Rezgés: a kis TS nem egy halk, sima járású konstrukció. A bölcsővázba csak bele van csavarozva a blokk, nem szilentes mint pl. a Simson vagy az ETZ-k.
Rezgés: a kis TS nem egy halk, sima járású konstrukció. A bölcsővázba csak bele van csavarozva a blokk, nem szilentes mint pl. a Simson vagy az ETZ-k.
Re: Blokk
Sziasztok!
Újra itt vagyok, mivel elindult a motoros szezon, (bár ez eddig nem zavart, büszke téli motoros voltam, de az idei tél kimaradt.. )
Szóval hülye módon nem ősszel, hanem most, mikor már használni kéne, akkor kezdek neki a motor tisztogatásának, karbantartásának... Idén remélem másképp alakul majd ez..
No, de..
Szóval amikor vettem a motorom, akkor azt hittem, hogy a porlasztóra rá van kötve a légszűrő, ami a levegőt a kis lyukon kapja, ami a porlasztóra néz. De ahogy levettem a dobozt, először, szembesültem vele, hogy a gumi könyöknél lévő, kb 10mm-es lyuk, az biza szűretlen levegőt juttat a porlasztóba.
Az lenne a kérdésem, hogy az ott mi célt szolgál, hogyan kéne kinéznie, mi nincs rajta, vagy rosszul feltéve, stb... 125 TS, a porlasztóra húzandó gumi könyöknek a belső felén egy kb10 mm-es cső néz a porlasztó irányába.
Aztán olyan bajom van, bár ez lehet, hogy "típushiba", hogy a motor rezeg, rezonál... Ez a blokkfelfogatás, vázkialakítás, stb. hibája, vagy csak saját bajom, és valamit cserélnem/javítanom kellene?
A váltókar még mindig tiszta olaj, holott az "O"gyűrűcsere megtörtént.
Egyenlőre ennyi a bajom, minden jó-tanácsot, észrevételt előre is köszönök,
Gergő
Újra itt vagyok, mivel elindult a motoros szezon, (bár ez eddig nem zavart, büszke téli motoros voltam, de az idei tél kimaradt.. )
Szóval hülye módon nem ősszel, hanem most, mikor már használni kéne, akkor kezdek neki a motor tisztogatásának, karbantartásának... Idén remélem másképp alakul majd ez..
No, de..
Szóval amikor vettem a motorom, akkor azt hittem, hogy a porlasztóra rá van kötve a légszűrő, ami a levegőt a kis lyukon kapja, ami a porlasztóra néz. De ahogy levettem a dobozt, először, szembesültem vele, hogy a gumi könyöknél lévő, kb 10mm-es lyuk, az biza szűretlen levegőt juttat a porlasztóba.
Az lenne a kérdésem, hogy az ott mi célt szolgál, hogyan kéne kinéznie, mi nincs rajta, vagy rosszul feltéve, stb... 125 TS, a porlasztóra húzandó gumi könyöknek a belső felén egy kb10 mm-es cső néz a porlasztó irányába.
Aztán olyan bajom van, bár ez lehet, hogy "típushiba", hogy a motor rezeg, rezonál... Ez a blokkfelfogatás, vázkialakítás, stb. hibája, vagy csak saját bajom, és valamit cserélnem/javítanom kellene?
A váltókar még mindig tiszta olaj, holott az "O"gyűrűcsere megtörtént.
Egyenlőre ennyi a bajom, minden jó-tanácsot, észrevételt előre is köszönök,
Gergő
Közlekedj ésszel, és élvezd a tájat, vagy hajts mint az állat, és épülj bele!
- jura györgy
- bajnok
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2010.08.04. 19:09
- MZ-d típusa: ETZ250 de luxe
- Tartózkodási hely: Kissomlyó
Re: Blokk
sunbim lejtőn az enyém is jól gyorsul a cezetem 350 kcm 3 másodperc alatt 180- sztenderen üdv. juragy
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
Cseppforma!!kiszsebi írta: viszont van légterelőd
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3070
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Blokk
KILL3R etz: Illetve leejtővel, ...
Gyerekek. Én mindig mondom, a lejtő a legjobb tuning !!
Gyerekek. Én mindig mondom, a lejtő a legjobb tuning !!
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
Illetve leejtővel, hátszéllel...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Gexxx
- bajnok
- Hozzászólások: 3138
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Re: Blokk
... és megfelelő méretű kis lánckerékkelKILL3R etz írta:Egy könnyebb pilótával szerintem 8-9mp körül lehet reális.
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
RBiker profil
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
Egy könnyebb pilótával szerintem 8-9mp körül lehet reális.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Gexxx
- bajnok
- Hozzászólások: 3138
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Gyárilag csak 0-80-as adattal találkoztam, ami 6,5 sec emlékeim szerint.
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
RBiker profil
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2353
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Nem jutott eszembe más topic, és egy extrém hülye kérdésem lenne. Kérdezték tőlem, hogy mennyi a 0-100-ra gyorsulása egy széria 250-esnek. Nekem fogalmam nem volt, de ha jól bogarásztam talán 10 sec? Valaki mérte már a gyorsulást?
Re: Blokk
Sziasztok!
Olyasvalaki van itt a fórumon, akinek van blokktartója szereléshez? Annak kellenének a méretei nekem, vagy rajzok, hogy meg tudjam csináltatni. A blokkot szeretném szétszedni, és ahhoz akarnám legyártatni.
Köszi előre is!
Olyasvalaki van itt a fórumon, akinek van blokktartója szereléshez? Annak kellenének a méretei nekem, vagy rajzok, hogy meg tudjam csináltatni. A blokkot szeretném szétszedni, és ahhoz akarnám legyártatni.
Köszi előre is!
Két kerék, két ütem, két betű: MZ
- jura györgy
- bajnok
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2010.08.04. 19:09
- MZ-d típusa: ETZ250 de luxe
- Tartózkodási hely: Kissomlyó
Re: Blokk
jó lett a gép jól is megy fék is sikerült igaz ott szívtam kicsit csak e hülye szél ne lenne üdv. juragy
- pnlaci
- bajnok
- Hozzászólások: 878
- Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
- MZ-d típusa: etz-250.predator.
- Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva
Re: Blokk
Mikor 12ben megvettem az enyémet olajcser ide vagy oda ugyan ezt csinálta.Most GP 80W-90 van benne egy éve és nagyon jó.DE ha a kuplungod nincs rendbe akkor ugyan ez a tünet.MrDok írta:Kuplung hézagolási probléma lesz, vagy lamellakopás. Vagy más.raptor77 írta:
Gurulásból veszi az üreset, olaj nem rég volt cserélve.
Távgyógyítani nem lehet.
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Kuplung hézagolási probléma lesz, vagy lamellakopás. Vagy más.raptor77 írta:
Gurulásból veszi az üreset, olaj nem rég volt cserélve.
Távgyógyítani nem lehet.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Re: Blokk
[/quote]
Próbáld meg még gurulásból kivenni üresbe! Ha úgy működik,akkor kuplung beállítási problémád van! De a nem megfelelő olaj minőség is rájátszhat a problémára.[/quote]
Gurulásból veszi az üreset, olaj nem rég volt cserélve.
Próbáld meg még gurulásból kivenni üresbe! Ha úgy működik,akkor kuplung beállítási problémád van! De a nem megfelelő olaj minőség is rájátszhat a problémára.[/quote]
Gurulásból veszi az üreset, olaj nem rég volt cserélve.
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2353
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Amikor a kuplungot felhúzzuk a főtengelyre, akkor oda kell egy távtartó, anno ezt egy csapágyból csináltam, úgy hogy kivettem a belső gyűrűt és az szolgálta ezt a szerepet. Sehol nem találom Csinálnék egy másikat, de nem tudom a csapágy méretet, ebben tud valaki segíteni?
- pnlaci
- bajnok
- Hozzászólások: 878
- Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
- MZ-d típusa: etz-250.predator.
- Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva
Re: Blokk
Próbáld meg még gurulásból kivenni üresbe! Ha úgy működik,akkor kuplung beállítási problémád van! De a nem megfelelő olaj minőség is rájátszhat a problémára.AN27 írta:talán nem jól van beállítva a váltó (fogaskerekek vagy a kiemelővilla)raptor77 írta:Sziasztok! Olyan problémám lenne Etz 125-össel, hogy amikor megállok a motorral egyesben és vissza akarom rakni üresbe szinte meg sem mozdul a váltókar,pedig a kuplung be van húzva. Mi lehet a baja?
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
Re: Blokk
talán nem jól van beállítva a váltó (fogaskerekek vagy a kiemelővilla)raptor77 írta:Sziasztok! Olyan problémám lenne Etz 125-össel, hogy amikor megállok a motorral egyesben és vissza akarom rakni üresbe szinte meg sem mozdul a váltókar,pedig a kuplung be van húzva. Mi lehet a baja?
-
- versenyző
- Hozzászólások: 736
- Csatlakozott: 2013.10.09. 11:56
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Kecel city
Re: Blokk
Hali, és ha még gurulás közben teszed üresbe, akkor könnyen megy? Ha igen valószínűleg a kuplungod nem emel ki teljesen, vagy nagyon sűrű olaj van a váltóba. Melegen változik valamelyest?
Re: Blokk
Sziasztok! Olyan problémám lenne Etz 125-össel, hogy amikor megállok a motorral egyesben és vissza akarom rakni üresbe szinte meg sem mozdul a váltókar,pedig a kuplung be van húzva. Mi lehet a baja?
- szketo
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2012.11.24. 10:34
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Üllő
Re: Blokk
És remélem Márkatársunk tudja azt is ,hogy C-3 jelölésűek kellenek. Főtengelyhez a C-4 ha, nagyon profi akar lenni.zsakfos írta:főtengely:gabi9306 írta:Sziasztok! Valaki le tudná írni, hogy MZ TS 250/1 blokkjában milyen csapágyak vannak ? 6306 a főtengelycsapágy és 2 db kell belőle eddig eljutottam, a többin nem látok számokat
Köszönöm előre is
6306 2db
váltó:
6203 2db
6204 2db
kupplung:
16005
kiemelő henger:
6302
,,Tiszteld a múltat,hogy érthesd a jelent, és munkálkodhass a jövőn."
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Blokk
főtengely:gabi9306 írta:Sziasztok! Valaki le tudná írni, hogy MZ TS 250/1 blokkjában milyen csapágyak vannak ? 6306 a főtengelycsapágy és 2 db kell belőle eddig eljutottam, a többin nem látok számokat
Köszönöm előre is
6306 2db
váltó:
6203 2db
6204 2db
kupplung:
16005
kiemelő henger:
6302
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Re: Blokk
Sziasztok! Valaki le tudná írni, hogy MZ TS 250/1 blokkjában milyen csapágyak vannak ? 6306 a főtengelycsapágy és 2 db kell belőle eddig eljutottam, a többin nem látok számokat
Köszönöm előre is
Köszönöm előre is
- jura györgy
- bajnok
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2010.08.04. 19:09
- MZ-d típusa: ETZ250 de luxe
- Tartózkodási hely: Kissomlyó
Re: Blokk
sziasztok, ott volt el ásva a kutya hogy eddig is 2 volt én tetem még 1et így lett 3 most 1et tettem vissza így lett a préssáv 1mm, holnap próba a repesztés még odébb van így első fék nélkül nem merek üdv. juragy
- jura györgy
- bajnok
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2010.08.04. 19:09
- MZ-d típusa: ETZ250 de luxe
- Tartózkodási hely: Kissomlyó
Re: Blokk
sziasztok, ott volt el ásva a kutya hogy eddig is 2 volt én tetem még 1et és így lett 3 most 1et tettem vissza így lett a préssáv 1mm, holnap próba üdv. juragy
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára jura györgy 2016.04.05. 21:32-kor.
- pnlaci
- bajnok
- Hozzászólások: 878
- Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
- MZ-d típusa: etz-250.predator.
- Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva
Re: Blokk
Remélem utána rendben lesz minden és erőtől duzzadva repeszt az utakon.jura györgy írta:szia természetesen én is így gondoltam de köszi hogy felhívtad a figyelmemet rá üdv. juragy
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
- jura györgy
- bajnok
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2010.08.04. 19:09
- MZ-d típusa: ETZ250 de luxe
- Tartózkodási hely: Kissomlyó
Re: Blokk
szia természetesen én is így gondoltam de köszi hogy felhívtad a figyelmemet rá üdv. juragy
- pnlaci
- bajnok
- Hozzászólások: 878
- Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
- MZ-d típusa: etz-250.predator.
- Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva
Re: Blokk
Ha kiveszed őket mérd meg hogy milyen vastagságuak és aszerint válasz hogy a méretbe beleférjél.Vagyis a 0,9-1,2 közé!jura györgy írta:sziasztok, meg mérem a préssávot 1,8 így az egyik hengerfej tömítést el fogom távolítani üdv. juragy
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
- jura györgy
- bajnok
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2010.08.04. 19:09
- MZ-d típusa: ETZ250 de luxe
- Tartózkodási hely: Kissomlyó
Re: Blokk
sziasztok, meg mérem a préssávot 1,8 így az egyik hengerfej tömítést el fogom távolítani üdv. juragy
- pnlaci
- bajnok
- Hozzászólások: 878
- Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
- MZ-d típusa: etz-250.predator.
- Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva
Re: Blokk
Köszi! Zsaki légyszives nézd meg a futómü topikot.zsakfos írta:Ott a pontpnlaci írta:Gyuri. Én úgy tudom hogy 0,9-1,2 között.
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég