
Szoval: meg tudnatok modani mekkora kulcsnyilasu szerszam kell a ford.szam kihajto csiga levetelehez?
hell írta:Nagyon köszönöm az ajánlatokat!
Az ár szinte nem számítana most ott tartok az alkatrészvadászattal csak így sem egyszerű jót kapni sajnos(használt gyáriban sem)...
Ezt raktuk be tegnap egy kuplungba.Méreten volt,nem kellett csiszolni.Gyanítom ugyanaz amit előttem is linkeltek csak más bolt.hell írta:
Köszönöm a tanácsot már csak az kellene melyik a nyerő...
hell írta:Köszönöm a tanácsot már csak az kellene melyik a nyerő...Patrik írta:Én tavaly tavaszal cseréltem,ezer párszáz forint volt darabja,több mint 6000Ft volt az öt lamella,de hibátlanok voltak csak be kelett őket rakni,de nem emlékszem honnan rendeltem,a lényeg,hogy érdemes a legdrágábbat megvenni amit találsz még így sem egy nagy összeg és nem kell vele kínlódni.
Köszönöm a tanácsot már csak az kellene melyik a nyerő...Patrik írta:Én tavaly tavaszal cseréltem,ezer párszáz forint volt darabja,több mint 6000Ft volt az öt lamella,de hibátlanok voltak csak be kelett őket rakni,de nem emlékszem honnan rendeltem,a lényeg,hogy érdemes a legdrágábbat megvenni amit találsz még így sem egy nagy összeg és nem kell vele kínlódni.
Ha a mérete jó, akkor hagyd benne.hell írta:Nem tudom milyen lehet a gyári kuplung lamellája az ETZ 250-nek, de akit eddig kérdeztem az sem tudta. Ennek van köze valamennyire hozzá?
Méretével nem lenne gond 3mm, de hogy ez volt-e benneannó a fene emlékszik már rá...
Cseppforma!!kiszsebi írta: viszont van légterelőd![]()
![]()
![]()
... és megfelelő méretű kis lánckerékkelKILL3R etz írta:Egy könnyebb pilótával szerintem 8-9mp körül lehet reális.
Mikor 12ben megvettem az enyémet olajcser ide vagy oda ugyan ezt csinálta.Most GP 80W-90 van benne egy éve és nagyon jó.DE ha a kuplungod nincs rendbe akkor ugyan ez a tünet.MrDok írta:Kuplung hézagolási probléma lesz, vagy lamellakopás. Vagy más.raptor77 írta:
Gurulásból veszi az üreset, olaj nem rég volt cserélve.
Távgyógyítani nem lehet.
Kuplung hézagolási probléma lesz, vagy lamellakopás. Vagy más.raptor77 írta:
Gurulásból veszi az üreset, olaj nem rég volt cserélve.
Próbáld meg még gurulásból kivenni üresbe! Ha úgy működik,akkor kuplung beállítási problémád van! De a nem megfelelő olaj minőség is rájátszhat a problémára.AN27 írta:talán nem jól van beállítva a váltó (fogaskerekek vagy a kiemelővilla)raptor77 írta:Sziasztok! Olyan problémám lenne Etz 125-össel, hogy amikor megállok a motorral egyesben és vissza akarom rakni üresbe szinte meg sem mozdul a váltókar,pedig a kuplung be van húzva. Mi lehet a baja?
talán nem jól van beállítva a váltó (fogaskerekek vagy a kiemelővilla)raptor77 írta:Sziasztok! Olyan problémám lenne Etz 125-össel, hogy amikor megállok a motorral egyesben és vissza akarom rakni üresbe szinte meg sem mozdul a váltókar,pedig a kuplung be van húzva. Mi lehet a baja?
És remélem Márkatársunk tudja azt is ,hogy C-3 jelölésűek kellenek. Főtengelyhez a C-4 ha, nagyon profi akar lenni.zsakfos írta:főtengely:gabi9306 írta:Sziasztok! Valaki le tudná írni, hogy MZ TS 250/1 blokkjában milyen csapágyak vannak ? 6306 a főtengelycsapágy és 2 db kell belőle eddig eljutottam, a többin nem látok számokat![]()
Köszönöm előre is
6306 2db
váltó:
6203 2db
6204 2db
kupplung:
16005
kiemelő henger:
6302
főtengely:gabi9306 írta:Sziasztok! Valaki le tudná írni, hogy MZ TS 250/1 blokkjában milyen csapágyak vannak ? 6306 a főtengelycsapágy és 2 db kell belőle eddig eljutottam, a többin nem látok számokat![]()
Köszönöm előre is
Remélem utána rendben lesz minden és erőtől duzzadva repeszt az utakon.jura györgy írta:szia természetesen én is így gondoltam de köszi hogy felhívtad a figyelmemet rá üdv. juragy
Ha kiveszed őket mérd meg hogy milyen vastagságuak és aszerint válasz hogy a méretbe beleférjél.Vagyis a 0,9-1,2 közé!jura györgy írta:sziasztok, meg mérem a préssávot 1,8 így az egyik hengerfej tömítést el fogom távolítani üdv. juragy
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég